Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2008

Αφιερωμένο στην αγαπημένη μου φίλη...

... Η οποία μου λέει προχτές κάτι όπως "αν ξανακούσω ακόμη μια φορά τη λέξη βαριέμαι από τον κόσμο, θα έχω λόξυγκα για τρία λεπτά και θα χοροπηδήσω ακριβώς 32 φορές, πριν προσγειωθώ στο πάτωμα". Ή όχι. Κάνε ένα blog μου λέει. Και εγώ την άκουσα προς το παρόν, μέχρι να κάνω μερικά post και να βαρεθώ. Μάλλον.

Η αγαπημένη μου φίλη- μία από τις 6, είναι μάλλον 6 πλέον- γράφει το πολύ αξιαγάπητο "kokkinimaleta@blogspot.com", μαζί με μία από τις δικές της αγαπημένες φίλες. Εγώ πάλι δεν κάνω erasmus, και το συναρπαστικό στη ζωή μου έρχεται με ρυθμούς έκλειψης ηλίου. Ε, ναι θέλω να το αλλάξω αυτό υποτίθεται, αλλά δεν κάνω και πολλά. Ένα ταξίδι είπα να πάω και έπαθα κρίση πανικού και γύρισα. Δηλαδή τόσο καλά.

Από την άλλη, δεν είναι και τόσο άσχημα. Απλώς δεν είναι συναρπαστικά, αλλά και να ήταν μάλλον δεν θα το πρόσεχα, ή μάλλον θα παραπονιόμουν για το πόσο συναρπαστικά είναι όλα, και πόσο με κουράζει αυτή η συναρπαστικότητα. Ή μάλλον, το πιθανότερο, θα έλεγα "δεν μπορεί να είναι όλα τόσο τέλεια στη ζωή, δεν φτάνει να πεινάνε μόνο τα μαυράκια στην Αφρική", έως ότου να γίνει κάτι άσχημο και να επαναπαυθώ. Γιατί ξέχασα να αναφέρω ότι είμαι Σκρούτζ. Γκρινιάρα. Εντάξει και τσιγκούνα, αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία που θα τη διηγηθούμε μια άλλη φορά, όπως λέει και ο Γκοσινί.

Είναι πως βλέπεις τη ζωή, και η γράφουσα τη βλέπει πάντα σαν ποτήρι μισοάδειο. Είναι και αυτή η obsessive- compulsive disorder η οποία με αναγκάζει να σκέφτομαι πάντα πως όλα πάνε στραβά. Αν σκεφτώ πως πάνε καλά, αυτομάτως θα πάνε στραβά. Λέω αλήθεια!

Προς το παρόν σταματώ εδώ. Πάω να ράψω την υφασμάτινη ντουλάπα μου, που μου την έχουν ξεσκίσει τα γατάκια. Και ναι, Νένα. Θα βαριέμαι όταν το κάνω!

p.s. Στο επόμενο post θα εξηγήσω τι σημαίνει το ανάμεσα, ντάξει;

2 σχόλια:

thogias είπε...

Γέλιο έχεις, το ξέρεις;; Ελπίζω να μη βαρέθηκες ακόμα να γράφεις. ;) Το σχόλιο στο αφήνω εδώ, έτσι για να μην είναι το πρώτο σου ποστ σωρίς σχόλια.. (βασικά όπου και να το έβαζα το ίδιο θα έκανε, οπότε..)
Χαιρετώ!

Flonsavardu είπε...

Δεν βαρέθηκα ακόμα!
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια (το να σου λέει κάποιος ότι έχει γέλιο είναι καλός λόγος, ε; χμ.. μούμπλε μούμπλε. χοπ σο).