Πέμπτη, 22 Ιανουαρίου 2009

Οπτικές πλάνες

Ή αλλιώς "optical illusions". Οι οπτικές πλάνες με συναρπάζουν! Και αν τύχει να πέσω πάνω σε κάποια πολύ καλή, μπορεί να σπάω τα νεύρα του κόσμου καμιά βδομάδα. Όπως είχε γίνει με αυτή
Όταν την είχα δει, είχα πάθει κολούμπρα και την έδειχνα σε όλο τον κόσμο. Α, ξέχασα να σου πω. Το Α και το Β είναι ίδιο χρώμα. Σήμερα είδα και αυτή που μου άρεσε πολύ

Σ' αυτή μάλλον βλέπεις ένα κωλόγερο με διονυσιακή φάτσα. Αν κοιτάξεις λίγο καλύτερα θα δεις ένα ζευγάρι να φιλιέται! Ναι, ναι, θα δεις!

Γαμάτο επίσης είναι και αυτό το βίδεο


Amazing Floating 3d Cube Sculpture - The best home videos are here

Αυτό που δεν μπορώ να δω, όσο και αν κοίταξα, τα μάτια μου έβγαλα, είναι τον καρχαρία σ' αυτή την και καλά 3d illusion

Και τέλος, ψάχνοντας τις υπόλοιπες, έπεσα πάνω και σ' αυτή. Την θεωρώ πετυχημένη, πρέπει να το σκέφτηκε πάρα πολύ αυτός που την έφτιαξε

Καληνύχταααααα!

12 σχόλια:

everything53 είπε...

"Αυτό που δεν μπορώ να δω, όσο και αν κοίταξα, τα μάτια μου έβγαλα, είναι τον καρχαρία σ' αυτή την και καλά 3d illusion"

Κι όμως, είναι πολύ απλό και πολύ εύκολο. Πρέπει να πλησιάσεις την οθόνη με χαλαρό βλέμμα, χωρίς να εστιάζεις σε αυτήν. Προσπάθησε να εστιάσεις στην αντανάκλαση του προσώπου σου στην οθόνη πάνω, και στην αρχή παρόλο που θα είναι θολό το σχέδιο, σιγά σιγά θα δεις καθαρά τον καρχαρία :)

Flonsavardu είπε...

μπουχουχουχουχου! πάλι δεν μπορώ!!! ένας καρχαρίας είναι ή πολλοί;;;

everything53 είπε...

Ένας είναι, ακριβώς στο κέντρο της εικόνας, με το κεφάλι αριστερά και την ουρά δεξιά...
Δοκίμασε να δεις αντίστοιχες εικόνες μεγαλύτερου μεγέθους, θα είναι πιο εύκολο να το πετύχεις!

Flonsavardu είπε...

λοιπόν έκανα πραγματικά αιματηρές προσπάθειες. νομίζω τώρα ότι τα μάτια μου αλληθώρισαν μόνιμα. αλλά καρχαρια ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ!! κλαπς κλαπς. κλααααπς.

everything53 είπε...

Μ' έκανες και γέλασα :) Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω περισσότερο! Πραγματικά έχει ενδιαφέρον!
Έχω ένα βιβλίο γεμάτο με τέτοιες εικόνες, το είχα απωθημένο να πάρω ένα τέτοιο γιατί είχα δει μια τέτοια εικόνα σαν μικρό παιδί και ξετρελάθηκα... Κι όταν είδα το συγκεκριμένο βιβλίο, το πήρα σε κλάσματα δευτερολέπτου!

Flonsavardu είπε...

ναι, μάλλον εσύ και ο φίλος μου έχετε αυτές τις φανταστικές δυνάμεις, x-ray μάτια που το βράσυ τα χρησιμοποιείτε και ως πορτατίφ. αυτός φταίει για όλα. είχε και αυτός ένα βιβλίο μικρός και με έβαλε να ασχολούμαι με τέτοια. εγώ μικρό παιδάκι είμαι, δεν μπορώ να δω τέτοια πράγματα!!!

κόκκινη μαλέτα είπε...

δεν ξέρω αν ειμαι ανυπόμονη...αλλά όσο και αν εστίασα..τζίφος everything53..

Flonsavardu είπε...

ναι, καλέ. ψέματα μας λένε είμαι σίγουρη. εγώ κάθομαι πάλι κάνα μισάωρο... ούτε καρχαρία είδα, ούτε καν χάλιμπουτ. βρήκα εν τω μεταξύ και ένα άλλο σάιτ, αλλά τζίφος. μου φαίνεται πρέπει να παραιτηθώ!

dsquared είπε...

Loipon, koita sto apo konta sto kentro tis eikonas allh8orizontas elafra (dhl. kai ta dyo sou matia na er8oun pros to kentro, pano apo tin myth sou). Mhn piezesai...
8a deis tridiastato to sxhma enos karxaria.
Prospa8ise... mporeis!

din

Flonsavardu είπε...

χιχιχι. δεν βλέπω τίποτα, όταν θα δω θα κάνω update.

κόκκινη μαλέτα είπε...

ante stin kaluteri na mporw na dw delfinia, an einai na dw kati se psariko...alla polla delfinia..polla omws..mipws prepei na exeis tipota dunameis gia na ton deis ton karxaria? i na exeis kanei katadyseis i psarontoufeko?

PS. tha skasw an den to dw to rimadi..

Flonsavardu είπε...

φίλε εννοείται. 3 μέρες το πάλευα. παραιτούμαι! δεν είμαι ο σούπερμαν εγώ, να βλέπω καρχαρίες εκεί που δεν υπάρχουν!