Σάββατο, 7 Φεβρουαρίου 2009

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Παίζει χαλαρά να στέλνω πλέον τα comments μου στα blog σας έτσι! Εκεί που ήμουν στις μαύρες μου, μου έστειλε η ξαδέρφη μου αυτό το link και πέθανα στα γέλια! Πέθανα όμως. Βέβαια εσείς δεν θα γελάσετε, γιατί είναι inside joke. Στο τέλος τα ακαταλαβίστικα σημαίνουν "i'm the knight who says ni".

Μετά από λίγο και αφού εν τω μεταξύ την ενημέρωσα ότι είχα πάθει πόρωση να παίζω με το παιχνιδάκι που μου έστειλε, μου έστειλε πάλι αυτό και ξαναπέθανα στα γέλια!

Σε εσάς στέλνω αυτό! Παίξτε και εσείς, έχει πολύ πλάκα!

Καληνύχτα!

9 σχόλια:

nek είπε...

einai fovero,tin proigoumeni vdomada to anakalypsa ki egw k apo tote exw riksei trelo gelio me tous filous m! :)

"Parakmiako ergaleio" είπε...

Ok! I tried it, too!!!
http://www.acapela.tv/Sam-1-bc4c20f12fec

Flonsavardu είπε...

nek ναι όντως είναι φοβερό!

decadence tool χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. πέθανα στα γέλια για ακόμη μια φορά! τέλειο τέλειο τέλειο!

DmJapan είπε...

ΧΑΑχΑΧαχΑΧαχΧΑχαΑΧ!
Αυτό το "χιχι" είναι όλα τα λεφτά!!!

DmJapan είπε...

http://www.acapela.tv/Winter-1-bc4e875eff22e

Ορίστε και το δικό μου. :P

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. κάθε φορά το ίδιο. μα έχει τόοοοσο πλάκα! (ή είμαι απλώς καθυστερημένο)

χι χι. :)

yet another είπε...

περασα να πω ενα γεια κι εγω.
εσυ το πηρες το πτυχιακι κ τωρα παιζεις παιχνιδακια τυχερουλα. εμας ακομα μας βγαινει η πιστη με το διαβασμα.
θα σε ξεκοκαλισω αλλη στιγμη λοιπον. καληνυχτα!

Flonsavardu είπε...

καλημέρα! άντε διαβάστε ρεμάλια, διαβάστε να πάρετε το πτυχίο. :)

Kleine wolke είπε...

Χιχι.
φιλάκια!!