Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2009

Αντιλήφθηκα την έννοια...


...Του μικρού μαύρου φορέματος. Του πολύ μικρού βασικά. Αυτουνού που φοράς και αν δεν περιμένεις να γυρνάνε όλα τα βλέμματα πάνω σου- είτε για καλό είτε για κακό και αυτό σημαίνει είτε 50 κιλά να είσαι είτε 150- είσαι μεγάλη ζωάρα. Ότι δηλαδή το φοράς αυτό, και που πας; Πας στα μπουζούκια; Πας στο νησί βόλτα; Εγώ που είναι γνωστό τοις πάσι ότι είμαι ξέκωλο, σαν να μεγάλωσα ένα πράγμα. Δεν ξέρω τι να πω. Το είδα αυτό και έπαθα την πλάκα μου. Λέω θα τρελαθούμε τελειώς;

Όχι θέλω να μου πεις και συ τη γνώμη σου, για να ξέρω, σκατό γέρασα; Εντάξει, όχι την αλήθεια μου θα την πω. Ίσως να το φορούσα ακόμα αυτό, κάτω από ορισμένες συνθήκες, αν για παράδειγμα δεν είχα γκόμενο για 3 χρόνια. Και δεν είναι ότι δεν φοράω τόσο κοντά! Κάθε άλλο, πέρσι ήθελα σώνει και καλά να βγάλω φόρεμα ένα μη φόρεμα, προς μπλούζα θα το έλεγα. Αλλά ήταν ένα άσπρο μπλουζό φόρεμα, σαν τουνίκ, και τέλος πάντων εν τέλει πάντα το φορούσα με σορτσάκι. Και επίσης δεν θα ξεχάσω ποτέ πως η μαμά μου με έβαλε να γυρίσω στην 2α λυκείου μια τζιν φούστα που μόνο φούστα δεν ήταν, σε ζώνη παρέπεμπε, και πολύ συγχίστηκα όταν την είδα σε μια μπουτακλού όταν τέλειωσε το καλοκαίρι.



Εγώ πάντως ενθουσιάστηκα από αυτό. Τόσο πολύ ενθουσιάστηκα που θα πάω να το πάρω. Ήδη το φαντάζομαι με
χαμηλά σανδάλια και μπλε βραχιόλια και θα είναι μούρλια. Ναι, εντάξει, καλά κατάλαβες έχω ψώνιο με τα ρούχα. Και ειδικά με τα φορέματα, αν και ένα χρόνο θέλω να πάρω ένα κάπρι παντελόνι να το παίζω audrey hepburn αλά πρόγευμα στο τίφανις. Γιατί παντού κολλάει μία audrey, και μη με δεις όμως, ίδια είμαι (όνειρα, πουλιά μου ταξιδιάααρικα). Καμία σχέση δεν έχω και το μόνο που σχετίζει την audrey με μένα είναι ότι την πρωτοχρονιά που είχα φορέσει εκείνο το φόρεμα, το μοναδικό και το ανεπανάληπτο, για το οποίο έχει γίνει και σχετική ανάρτηση, αλλά τώρα και να πας να το δεις δεν θα στο βγάλει γιατί οι ηλίθιοι στο mango ακυρώνουν προφανώς τα links κάθε σεζόν και...... ουφ!... ναι, τι έλεγα, αν ναι, ότι την πρωτοχρονιά λοιπόν το καλό μου νι μου είπε ότι είμαι σαν την audrey hepburn, προφανώς φυσικά εννοούσε το φόρεμα, αλλά και πάλι still is the best compliment ever. A! Όχι, να μη λέω και ψέματα. Και ένας φίλος μου στο σχολείο όταν του είχα πει ότι τα είδωλα μου είναι η audrey και η mila yovovits, μου είχε πει ότι από τις 2 μοιάζω περισσότερο στον αέρα στην audrey, αλλά εκείνος με γούσταρε οπότε δεν πιάνεται.

Αύριο φεύγω για Πειραιά και καθόλου δεν θέλω και ελπίζω διακαώς να περάσω τέλεια με τις φίλες μου εξ ισπανίας (ερασνένα κομποστέλα) και την άλλη που θα είναι σε τρελή καταθλιψάρα με τη δουλειά που εν τέλει έμπλεξε. Την πήρα προχτές τηλέφωνο να της πω ότι τελικά θα πάω πάνω την παρασκευή, ενώ της είχα πει μια βδομάδα πριν (βρούτα με αποκάλεσε) και μόνο που δεν έκλαιγε- όχι επειδή δεν θα πάω, για τη δουλειά. Αχ, μόνο αυτές ανυπομονώ να δω! Καθώς θα πάω πάλι σπίτι, ο αδερφός θα έχει κάνει κατάληψη στο δωμάτιο ΜΟΥ (!), θα μαλώσω με τη μάνα, τον πατέρα, τον θυρωρό, τον μπατζανάκη, γιατί έτσι βασικά, γιατί το νι δεν μου μιλάει στο τηλέφωνο, γιατί βαριέμαι να κάνω την πτυχιακή μου- ο υποτιθέμενος λόγος για τον οποίο πηγαίνω πάνω, αλλά η αλήθεια είναι ότι το μόνο που θέλω είναι να δω τις φίλες μου, ακούτε φίλες μου;;;;- γιατί η γάτα σου έχει ένα αυτί. Οι δικές μου έχουν δύο έκαστος, οπότε δεν κολλάει.

Εντάξει μόλις συνειδητοποίησα ότι δεν έχω γράψει τίποτα για την πτυχιακή μου και καθόλου δεν πρέπει. Γιατί λες εσύ τώρα, πτυχιακή θα είναι αυτή, ποιος
δεν είχε δουλειά να σε ακούει. Κάνεις λάθος όμως αγαπητέ αναγνώστη γιατί την δική μου την πτυχιακή δεν την έχεις ματαδεί ποτέ, και ούτε την έχεις ξανακούσει. Αλλά όχι σήμερα, ντάξει, ξέρω καίγεσαι να μάθεις, αλλά προς το παρόν πάω να φάω μια σοκολάτα ακόμα, να γίνω μία κινητή κυτταρίτιδα. Εξ ου και το φόρεμα. Που να πάω η καμμένη με τα μίνια, που μέχρι το καλοκαίρι από τις zero (zero σου λέει ο άλλος, χωρίς ζάχαρη τάχατες) και τις σοκολάτες θα έχω γίνει σαν μποχλάδω;

Καλείσαι να απαντήσεις.

12 σχόλια:

Crazy Tourists είπε...

Και τα δύο πολύ ωραία φορεματάκια...
Το δεύτερο το προτιμώ να σου πω την αλήθεια, ανάλαφρο, αεράτο...Ότι πρέπει για το καλοκαίρι!!! Και με ένα ωραίο μαύρισμα, μούρλια θα είναι!!!

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

:( εγώ είμαι άσπρη κάτασπρη σαν το γάλα και δεν μαυρίζω καθόλου. κλαπς.

δεν σου φάνηκε λίγο περισσότερο κοντό δηλαδή το πρώτο; χμ.

everything53 είπε...

Εμένα μ' αρέσουν και τα δυο πολύ, βέβαια ανάλογα την περίσταση!
Και δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο το μαύρισμα :)

Υ.Γ. Κι εγώ είμαι άσπρη, και το μόνο που καταφέρνω το καλοκαίρι είναι όχι να μαυρίσω, αλλά να κοκκινήσω, να ξεφλουδίσω, και να ξανασπρίσω. Μάλλον κι εσύ τα ίδια θα τραβάς!

Flonsavardu είπε...

καταρχάς αγαπητή μου everything53 είσαι γυναίκα, και σπάω το κεφάλι μου να καταλάβω γιατί τόσο καιρό σε νόμιζα για άντρα. θα το βρω που θα μου πάει! συγγνώμη για την παρεξήγηση! καλά εκεί πάνω που λέω ότι το βραβείο μου το έδωσε ο everything53 δεν το είδες και εσύ να με διορθώσεις; πάω να το διορθώσω πάραυτα. :)

και εγώ τα ίδια ακριβώς τραβάω! ούτε εσύ το βρήκες κοντό; μμ.

everything53 είπε...

Το λάθος είναι δικό μου και το συνειδητοποίησα μόλις τώρα, χάρη σε σένα. Ενώ είχα την εντύπωση ότι στο προφίλ μου είχα βάλει να φαίνεται ότι είμαι γυναίκα, μόλις τώρα διαπίστωσα ότι δεν έδειχνε καν το φύλο! Μόλις τώρα το έβαλα.
Οφείλω να σε ευχαριστήσω γιατί τόσο καιρό έσπαγα το κεφάλι μου να καταλάβω γιατί δεν βλέπουν στο προφίλ μου ότι είμαι γυναίκα :Ρ
Εγώ πρέπει να ζητήσω συγνώμη! :)

nek είπε...

koita... an to prwto forema den eixe k tin mpoutouniera tou sianidi, tha tan ola ta lefta! :) parola ayta, pote den einai arga gia na valeis ena konto foremataki! an k to deytero kalo itan ki ayto.
Kali epityxia me tin ptyxiaki s!ante na ksekinaw ki egw siga-siga...

Flonsavardu είπε...

everything53 σιγά καλέ που θα μας ζητήσεις και συγγνώμη! :)

nek μπουτουνιέρα του Σιανίδη... χαχαχα. (δεν έχει μπουτουνιέρα βέβαια, αλλά νταξει!)

Kleine wolke είπε...

Πιστεύω πως αν εχεις το σώμα να φορέσεις είτε το ενα είτε το άλλο,τότε χέστηκες τελικά για το πιο θα φορέσεις.


υγ.κόψε τα αναψυκτικά,κάπου διάβαζα οτι λέει η κοκα κολα έχει τόσο γλυκιά γέυση που είναι σαν να τρως 10 κουταλιές ζάχαρη μαζεμένες κι ο μόνος λόγος που δεν ξερνάμε απο την πολλή γλύκα στην πρώτη γουλιά είναι το ανθρακικό.Ωραία ε;
σοκολάτες χίλιες φορές :)))

φιλιάαααα

Kleine wolke είπε...

ποιο* οχι πιο
:ΡΡ

Flonsavardu είπε...

εεεε, όχι που να το κρύψομεν άλλωστε, αλλά ένα σώμα το διαθέτομεν. να σταματήσω όμως να πίνω κοκακόλες και να τρώω σοκολάτες, γιατί σήμερα είδα τον κώλο μου στον καθρέφτη και παρολίγο να πάθω εγκεφαλικό!

Crazy Tourists είπε...

Μια χαρά είναι καλέ!! Άκου πολύ κοντό!! Για εμάς που έχουμε υπέροχα πόδια είναι ό,τι πρέπει!!!

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

τρελοτουριστάκι χιχιχιχιχι. εμένα είναι λίγο στραβά- καθώς έχω και όλα τα στραβά του κόσμου. αλλά εντάξει πήρα και την έγκριση της φίλης. καλέ με έχετε κάνει να μου αρέσει τόση μαζική αποδοχή πια! θα το δοκιμάσω και θα σας πω εντυπώσεις! :)