Παρασκευή, 6 Μαρτίου 2009

Πρωινές βλακειούλες

Δεδομένου ότι το χθεσινό ποστ παύλα αμπελοφιλοσοφία ήταν κάπως καταθλιπτικό και εγώ δεν είμαι (!!!) καταθλιμένη, θα ήθελα να γράψω κάτι να ξορκίσω το κακό (ποστ στην προκείμενη περίπτωση).

Κάτι άσχετο, όχι απαραίτητα ουσιώδες. Όπως π.χ. ότι εδώ στο Ρέθυμνο η θάλασσα είναι ωραία και γυαλιστερή απέναντι από το μπαλκόνι μου, αλλά ο καιρός είναι ομιχλώδης. Βέβαια εμένα κανονικά μου αρέσει αυτός ο καιρός, γιατί είμαι δράκουλας, και γιατί έχοντας πράσινα μάτια- δεν θέλω να σας πω ότι έχω πράσινα μάτια και να ζηλέψετε, άλλωστε κάτι αηδίες είναι ξεθωριασμένα, απλώς κάποτε μου είχαν πει ότι παιζει ρόλο- που τζούζουν και πονάνε υπερβολικά με τον ήλιο, κάνω σαν το ζόμπι και κάνω επίσης τη μάπα μου πιο άσχημη απ’ ότι είναι κανονικά με τις γκριμάτσες που παίρνω. Αλλά ο θεός έφερε τη μόδα με τα φουσκωτά μαλλιά, την ίμο φράτζα, και τα τεράστια γυαλιά μύγας, και βρήκα την υγειά μου. Μπορεί εμένα βέβαια τα γυαλιά μου να μη μου πάνε, αλλά όταν τα φόρεσα στο μαγαζί είπα: «Αυτά είναι! Με κάνουν και νιώθω απίστευτη προστασία», καθώς φυσικά με τα φώτα του μαγαζιού έβλεπα ελάχιστα τι γινόταν γύρω μου (βλ. σκούρα γυαλιά του τυφλού).

Δύο πράγματα θέλω να ρωτήσω σήμερα. Γιατί θα τρελαθούμε εντελώς. Το ένα είναι: Πως γίνεται στον κόσμο να αρέσει η σάρα τζέσικα πάρκερ; Δεν βλέπουν πως είναι; Εσένα σου αρέσει; Ο φίλος μου μου λέει ότι της μοιάζω και τη θεωρώ μεγάλη προσβόλα, σκέψου εγώ που δεν έχω και καμιά μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου. Είναι άσχημη, πολύ άσχημη όμως η καημένη. Μιλάμε το γεγονός ότι αρέσει στη φίλη μου τη Μαριέτα η οποία τολμάει και λέει τη Τζούλια Αλεξανδράτου αλλήθωρη- είναι βέβαια, αλλά δεν το λες, γιατί είναι και πολλά άλλα πράγματα που δεν σου επιτρέπουν να στέκεσαι σε τέτοιες λεπτομέρειες, βλ. μπριζίτ μπαρντό- με έχει τρομάξει. Αυτό είναι το ένα θεματάκι της ημέρας. Αν και εσύ συμφωνείς ότι είναι μπάζο, πλιζ κράψε παρέα μου.

Δεύτερο θεματάκι: Η σειρά της τβ λίτσα.com, όπου όσοι καημένοι έχετε πετύχει θα δείτε μάλιστα ότι έχει συσχετιζόμενο με εμάς θέμα, αγαπητοί μου μπλόγκερς, αποτελεί κοινωνικό πείραμα; Προσπάθησαν να κάνουν μια τόσο μεγάλη αηδία ώστε να δούνε ποιος θα κάτσει να τη δει; Ποιος φτιάχνει αυτούς του διαλόγους; Οι ηθοποιοί, ένας προς ένας ατάλαντοι, έχουν επιλεχτεί επίτηδες; Την έχεις δει ποτέ αγαπητέ αναγνώστη; Εγώ να ξεκαθαρίσω ότι τα τελευταία 2 χρόνια βλέπω ελάχιστα τηλεόραση, εκτός και αν τύχει να με συνοδέψει στο φαγητό, οπότε βλέπω κάνα θέμο, ειδήσεις του σταρ, γενικώς τρας τβ. Αλλά όποτε έχω πετύχει αυτή τη σειρά, δεν ξέρω γιατί, είναι τόσο ΗΛΙΘΙΑ που κολλάω. Κάθομαι και παρακολουθώ… η κάθε ατάκα είναι ένα διαμάντι αποβλάκωσης. Θέλω τη γνώμη σου επί του θέματος. Όχι ότι οι άλλες σειρές είναι οκ. Απλώς η συγκεκριμένη ξεπερνάει κάθε φαντασία!

Αυτά. Καλημέρα!

17 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

H Σάρα είναι σαν στιμμένη μούμια.
Η Λίτσα είναι ολίγον τι ανούσια αλλά τη βλέπω :)

MaHaHoU είπε...

μμμμ για να δουμε...
Καταρχας η Σαρα Τζεσικα Παρκερ εχει καταφερει να αισθανεται τοοοοσο σεξυ αν και δεν ειναι διολου πρετυ κι αυτο ειναι ενα κατορθομα σωστα? Σου δειχνει οτι ΟΛΕΣ μας μπορουμε νια νιωσουμε θεες...(και μερικες απο εμας να ειμαστε μπαζα-συγκαταλεγω τον εαυτο μου γτι εχω 0 αυτοεκτιμηση :P:P:P:P)...Παρα ταυτα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ...μπορεις να πεις οτι τρωγεται με καλη συνοδεια μπολικης σαλτας though...

Τωρα για την Λιτσα.com...η αδερφη μου την βλεπει ΠΙΣΤΑ...δεν εχω καταλαβει γτι ειδα λιγο χθες και δεν μου γεμισε το ματι. Γενικα εγω τα τελευταια 4 χρονια ειμαι του pc fun αποκλειστικα αλλα οπως ειπες κι εσυ καμια φορα βλεπω.Η σειρα προσπαθει να περασει καποιο μνμ. αλλα για το κοινο της μαλλον δεν θα το περασει :S:S

Θα σγας βαλω τγια...(επιοικως αθλια)

Carina είπε...

Η Σ.Τ.Π είναι κοκκαλιάρα αλλά έχει ωραία μάτια. Ας ήταν απλά καστανά σαν του μισού ελληνικού πληθυσμού, και ας μην είχε το πλατινέ μαλλί και τις γόβες Christian Laboutin, θα σου έλεγα εγώ πόσο ωραία θα τη θεωρούσαν...

Λίτσα κομ δεν έχω δει ποτέ και ούτε πρόκειται. Αρνούμαι να υποβάλλω τα εγκεφαλικά μου κύτταρα στη σαβούρα της ελληνικής τηλεόρασης. Βλέπω μόνο ξενόφερτα. Τουλάχιστον εκεί δεν έχεις τον πώς-τον-λένε, τον πρωταγωνιστή ντε, μου διαφεύγει το όνομα, να το παίζει γόης για ακόμα μια φορά...Πφφ.

nek είπε...

Samantha rulezzz!!! ;)
Gia ti Litsa den exw gnwmi giati den tin exw dei pote!! k oute prokeitai...

Flonsavardu είπε...

γυάλινο δάκρυ ναι! είναι σαν στιμμένη μούμια! όχι! δεν είναι απλώς λίγο ανούσια. νομίζω. ξεφεύγει από το ανούσιο των ελληνικών σειρών...

mahahou επίσης ναι! δεν μπορώ να πω δίνει ένα κουράγιο, πως με ένα κριστιάν λουμπουτίν και 29 μακιζέζ της μαξ φάκτορ μπορούμε και εμείς να δείχνουμε ωραιούλες! (βασικά για μένα το λέω, γιατί εσύ μπορεί να είσαι από τις ωραίες που απλώς έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση)

η λίτσα προφανώς θέλει να περάσει το μήνυμα: πως να φάτε τον γκόμενο του αφεντικού σας, ταυτόχρονα πως να τα μπλέξετε με τον κολλητό σας- να εντάξει εδώ το παραδέχομαι, απόδειξη ότι δεν υπάρχουν κολλητοί, μπράβο λίτσα.com!!!- ενώ είστε, πως να το πούμε, ολίγον τι ασχημούλα. αυτό.

carina τι έχουν οι κοκκαλιάρες;;; χιχιχι. ναι και εγώ κοκκαλιάρα είμαι, γι αυτό το λέω. ωραία μωρέ είναι τα μάτια της, αλλά δεν ταιριάζουν με την υπόλοιπη μάπα! να μην δεις ποτέ λίτσα! τον γόη- τρομάρα του- τον λένε μάριο αθανασίου. και εγώ μόνο house md βλέπω αυτόν τον καιρό!

nek για την carry λέμε, όχι για τη samantha! :) επίσης να μην δεις λίτσα ούτε εσύ!

if.. ιγένεια είπε...

Η Σάρα είναι το κακό της το χάλι.. Είναι όμως και θέμα γούστου.. Η σειρά επίσης είναι χάλι..

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Η επιλογή της Σάρας (χεχεχε!) για να παίξει τον συγκεκριμένο ρόλο ήταν μια πολύ καλά μελετημένη -και πετυχημένη- κίνηση από την πλευρά των παραγωγών της σειράς. Η σειρά απευθυνόταν κυρίως σε γυναίκες, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να αισθάνονται ότι "απειλούνται" από την πρωταγωνίστρια. Μια τύπισσα, που δεν θα τη χαρακτήριζες ωραία, ζεί μια παραμυθένια ζωή, με την τέλεια δουλειά, τις τέλειες φίλες και πολλούς-πολλούς άντρες. Αφού μπορεί αυτή, γιατί όχι και η μέση τηλεθεάτρια, δηλαδή. Πάντως η SJP θεωρείται σεξυ και ωραία από τις γυναίκες κυρίως, σε αντίθεση με τη Σαρλίζ Θερόν πχ ή την Μονικα Μπελούτσι. Προσωπικά, η εμμονή των περιοδικών (κυρίως) με την ομορφιά και το στυλ (μη χε...) της Καρυ μου φέρνει λίγο σε προσπάθεια να κάνουν πλύση εγκεφάλου στις αναγνώστριες. Για τη Λίτσα, δεν ξέρω-δεν απαντώ!

Kleine wolke είπε...

Λίτσα.com είδα μισό επεισόδιο(γεμάτο αμερικανόφερτα κλισέ μπολιασμένα παράταιρα στην ελληνική κοινωνία) κι έγινα 10% πιο χαζή κι η Σάρα αυτή που λες είναι σαν άλογο.Δεν είναι καν συμπαθητική.Και στο λεω εγω, που είμαι της ποιότητας και όμορφη και τα ξέρω αυτά...

Flonsavardu είπε...

ιφιγένεια αυτό το θέμα γούστου δεν το καταλαβαίνω... ξέρω γω, όσο να πεις τα πρότυπα μεν αλλάζουν με τον καιρό, αλλά και αυτοί κάνει πρότυπο από μόνη της. είναι νέα κατηγορία: κοντή, ξερακιανή, μακρυμούρα!

παπούτσια της dorothy (μ' αρέσει το nick σου!) έχεις απόλυτο δίκιο! η επιλογή της πρωταγωνίστριας δεν ήταν τυχαία! αλλά βρε παιδί μου, άλλο τώρα να μας την βάλουν εκεί να μας δίνουν ελπίδα ότι και εμείς οι κοινές θνητές μπορούμε να τα καταφέρουμε, και άλλο να πειστούμε τελικά ότι αυτό το ugly girl next door (όχι και τόσο girl πλέον) είναι κάτι παραπάνω από ugly girl next door!

συννεφάκι εγώ όποτε το πετυχαίνω κολλάω επειδή είναι εντελώς χαζομάρα... δεν ξέρω λες και με μαγνητίζει το πόσο ηλίθιος μπορεί αν είναι ο κόσμος. αλλά πραγματικά μιλάμε για εντελώς απαίσια σειρά! η σ τζ π είναι σαν άλογο! ναι, γεια σου!

SHARKastic είπε...

Η Σάρα Τζέσικα δεν είναι όμορφη, αλλά δεν μπορείς να την πεις και πολύ άσχημη. Φίλη Flonsavardu εδώ θα διαφωνήσουμε.Εμένα μου αρέσει γιατί είναι πολύ εκφραστική σαν ηθοποιός. Η φωνή της, είναι λίγο sqweaky βεβαια ...
Ακόμα.
Ατάλαντη δεν την λες την ηθοποιό, που υποδύεται την Λίτσα. Πάντως, πράγματι η σειρούλα είναι λίγο...

Flonsavardu είπε...

αααα πολύ μου τα χαλάς σύντεκνε! δεν μ' αρέσει καθόλου και σαν ηθοποιός επίσης είναι σαχλοκούδουνη!

costello είπε...

Η Λίτσα μπροστά στο Λάκη του Φιλιππιδη είναι αριστούγημα του νεορεαλισμού.

Επίσης, θα μπορούσα με μεγάλη ευχαρίστηση να εκτελέσω στα εννιά μέτρα τη Σάρα Ρζέσικα Πάρκερ για τον απλούστατο λόγο των 4 λέξεων: SEX AND THE CITY/

Flonsavardu είπε...

ααααα σωστά!!! λάκης ο γλυκούλης... κάτι είχα καταλάβει από τον τίτλο... δυστυχώς δεν είχα την τύχη να το παρακολουθήσω ποτέ! :p

πάντως για το sex and the city δεν συμφωνώ. βέβαια είσαι άντρας και έχεις δίκιο, αλλά το παραδέχομαι. όταν το παρακολούθησα το καλοκαίρι το ευχαριστήθηκα- είχα κατεβάσει όλη τη σειρά ελλείψη ενδιαφερόντων. :$

costello είπε...

Θα είχε ενδιαφέρον να μελετήσεις μέσω της συγκεκριμένης ελληνικής σειράς που ανέφερα και δεν έχεις δει τα όρια της εγχώριας κακογουστιάς.

Καλά, τώρα το θέμα SEX AND THE CITY είναι υποκειμενικό οπότε υποχωρώ!

Πάντως να πω ότι από αντρική ψυχοσύνθεση οι σεναριογράφοι είχαν κλειστό το λαμπατέρ...

Flonsavardu είπε...

δεν νομίζω να μπορέσω να υποβάλλω τον εαυτό μου σε αυτό το μαρτύριο, ακόμα και σαν χάρη της επιστήμης!!! :)

kwlogria είπε...

Σε συμπαθώ πολύ και συμωνούμε σε πολλά αλλά τη Σάρα Τζέσικα τη βρίσκω γαμηστερή και τη Λίτσα τη βλέπω γιατί γενικά βλέπω ελληνικά σήριαλ με ένα και μόνο σκοπό: να λοβοτομούμαι κάποιες ώρες της ημέρας και να μη σκέφτομαι.

Η Σάρα δεν είναι όμορφη με την κλασική έννοια αν και έχει όμορφα μάτια και στην τελική η παρομοίωση με άλογο ίσως θεωρηθεί σωστή αν και βρίσκω τα άλογα πεντάμορφα. Επίσης, αλόγα θα έλεγα τη μούσα του Αλμοντοβάρ, τη Ρόζι Ντε Πάλμα, που είναι ιδιαίτερα άσχημη γυναίκα πολύ ψηλή, αλλά είναι κι αυτή κούκλα γιατί έχει τέτοιο στυλ και είναι τόσο άσχημη που είναι ξεχωριστή. Η Σάρα που λέγαμε όμως, είναι φοβερά στυλάτη, από μόνη της ντύνεται γαμηστερά και γουστάρω που έχει ρυτιδούλες και είναι τόσο γλυκιά. Εντάξει, μερικές είναι καλλονές αλλά άλλες είναι απλά γλυκύτατες. Όσο για τη Λίτσα, δεν είναι τόσο κακό όσο άλλα. Π.χ. εγώ βρίσκω το Νιπ Τακ χειρότερο από τη Λίτσα, ω ναι! Τι να πεις, ο καθένας με την τρέλα του γλύκα!!!

Flonsavardu είπε...

είναι φοβερά στυλάτη, το παραδέχομαι. και θέλω όλα τα ρούχα και τα παπούτσια της. αλλά ωραία συνεχίζω να μην την βρίσκω. και τα άλογα είναι πανέμορφα, αλλά για άλογα. χαχαχα.

το νιπ τακ το έβλεπα, αλλά είναι και αυτό για τα μπάζα. τώρα βλέπω μόνο dr house που γαμεί κατά τη γνώμη μου. ελληνικές σειρές δεν βλέπω πια, ενώ παλιά έβλεπα όλη τη μέρα τβ. απλώς τα τελευταία 2 χρόνια περίπου σταμάτησα, νομίζω με κούρασε... μπορεί να την ξαναγαπήσω μια μέρα!