Παρασκευή, 13 Μαρτίου 2009

Λοιπόν, σοβαρά τώρα.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ. Αλλά δεν νυστάζω. Όχι βέβαια.
Αλλά πρέπει να φτιάξω το ωράριο μου. Πρέπει να σηκώνομαι το πρωί και όχι το μεσημέρι. Πρέπει να κάνω την πτυχιακή μου (βαθύς λυγμός).
Επειδή όμως δεν νυστάζω και επειδή έχω και λίγο τα κέφια μου γιατί ξέσκισα στο munchkin το νι 2 φορές, παραθέτω δύο βίδεα (ένα για κάθε νίκη). Για το πρώτο ειδική μνεία στην α-μπα, γιατί εκεί το είδα πρώτη φορά. Έχω εξηγήσει και σε άλλο ποστ την αγάπη μου για τον Andy Samberg. Δεν θα σας πω να δείτε το hot rod, γιατί θα το δείτε και μετά θα στέλνετε απειλητικά μηνύματα εναντίον της σωματικής μου ακεραιότητας. Αλλά εγώ έκλασα στο γέλιο.



Αν γελάσατε δείτε και αυτό: αυτό ντε.
Αν όχι σας έχω και άλλο. Εκτός από τον Andy Samberg, αγαπώ και τον Jack Black. Είναι τσάμπυ εντ σέξυ. Τώρα θα σας προτείνω να δείτε το high fidelity, το school of rock και το tenecious d: the pick of destiny. Και αυτά θα ΠΡΕΠΕΙ να σας αρέσουν. αστειάκι.



Νομίζω πρέπει να συμπεριλάβω το pick of destiny στις αγαπημένες μου ταινίες, αλλά μετά θα πρέπει να βάλω και το little nicky και τότε θα το ξεχέσουμε τελείως και θα χάσω όποιο κύρος μου έχει απομείνει.

Πάω να πιω μία βαλεριάνα και να ξεραθώ. Σμουτς.

14 σχόλια:

Kleine wolke είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
Με έφταξες πρωί-πρωί!!!
λατρεύω Τζακ Μπλακ, επίσης!! τέλειος!!
χαχαχα!!
Καλημέρα φλονς! :))))

Flonsavardu είπε...

καλημέρα! ξύπνησα στις 12! συναρπαστικό αν σκεφτείς ότι ξυπνάω στις 3...

χαίρομαι να φτιάχνω το κέφι του κόσμου και πιο πολύ αυτών που συμπαθώ! :)

φιλάκι και από εδώ!

Mrs. Stulf είπε...

Καλά το πρώτο είναι youtube MUST.

"I wear a rubber at all times it's a necessity"

xD

Flonsavardu είπε...

συμφωνώ. είναι πλέον ανάλογο του "η αλήθεια βρίσκεται στους σεξ πίστολς", για μένα. :)

MASTER G είπε...

Βλεπω εισαι ενημερωμενη!

Flonsavardu είπε...

η μοναδική σου προσωπικότητα δεν θα μπορούσε παρά να προσελκύσει μόνο μοναδικά άτομα σαν και μένα.

αυτό έχω να πω μόνο.

(τι λέω βραδιάτικα;)

:)

MASTER G είπε...

καμια φορα αναρωτιεμαι ποτε θα σταματησει να με στοιχειωνει αυτο το καταραμενο βιντεο.

:)

Αλλα ειμαι περηφανος σαν τον πατερα που το παιδι του πηρε ασημενιο στους σπεσιαλ ολυμπικς.

Χαρα και μια τζουρα πικρα.

nek είπε...

kammia kali tainia gia monaxiko savvatovrado exeis??? :)

Flonsavardu είπε...

α! άργησα να το δω. ωστόσο ότι και να έβλεπες από αυτά που προτείνω είναι οκ. αρκεί να έχεις κάφρικο χιούμορ. :)

Kleine wolke είπε...

Χαχα! έρχομαι κάθε λίγο να δω τον Τζακ Μπλακ! χαχα!
δεν τον χορταίνω :Ρ

costello είπε...

Τα δυο πρώτα βιντεάκια είναι πολύ καφρίλα, αλλά για αυτό έχουν γέλιο! Ειδικά το DICK IN THE BOX ("i've brought you something special for Christmas"). Οι τύποι δεν παλεύονται!

Flonsavardu είπε...

συννεφάκι μου! <3

costello ναι είναι εντελώς κάφροι και αγαπημένοι! :)

"Parakmiako ergaleio" είπε...

Tenacious D!! Όλα τα λεφτά! Ο Black είναι αδυναμία μου! χιχι!

Flonsavardu είπε...

:) 'cause he's chubby and sexy μην τα ξαναλέμε! χιχι.