Σάββατο, 21 Μαρτίου 2009

Τρομερές κουβέντες από άντρες

Προς απάντηση στην πρόκληση του master g:

«Δεν είμαι έτοιμος για σχέση»

«Δεν θα τα φτιάξω ποτέ μαζί σου»

«Δεν είμαι σίγουρος ότι την έχω ξεπεράσει»

«Ομορφούλα αυτή, ε; (σιωπή) Ομορφούλα αυτή λέω, ε;»

«Καλά με την πρώην μου το κάναμε φοβερά πάνω στο πλυντήριο»

«Πόσες φορές τέλειωσες;»

«Υπάρχουν κοπέλες που δεν ζηλεύουν και που δεν έχουν πρόβλημα να βγαίνει το αγόρι τους με άλλες»

«Οι δουλειές του σπιτιού είναι 10 φορές πιο εύκολες για εσάς τις γυναίκες»

«Έλα μωρέ τώρα έβαλες μια σκούπα και νομίζεις πως κάτι έκανες»

«Δεν είσαι και τόσο έξυπνη όσο νομίζεις»

«Ο πρώην σου είναι βλάκας»

«Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα»

«Δεν μιλάω στο τηλέφωνο πάνω από μια φορά τη μέρα, το πολύ»

«Δεν βγαίνω double dates»

«Δεν γνωρίζω την κοπέλα μου στους φίλους μου»

«Είναι φίλη μου σου λέω!»

«Τίποτα, μια γνωστή μου ήταν»

«Καλά είμαι πάρα πολύ όμορφος τελικά. Τώρα καταλαβαίνω γιατί με θέλουν ΟΛΕΣ οι γυναίκες»

«Με την πρώην μου το κάναμε τουλάχιστον 3 ώρες»

«Αν δεν βγω με τους φίλους μου θα τους χάσω/ θα πεθάνω/ θα πάθω κολούμπρα/ θα καταστραφεί ο κόσμος»

«Πάω… (βάλε δημόσιο μέρος εδώ, τύπου κυλικείο σχολής) μόνος μου. Όχι, εσύ να μην έρθεις. Όχι, να μην έρθεις λέω»

«Το τηλέφωνο μου δεν είχε σήμα/ έκλεισε από μπαταρία/ το είχα ξεχάσει σπίτι»

«Είσαι πολύ ωραία, αλλά αν δεν είχες… να μωρέ, αυτές τις ελίτσες εδώ, αν ήταν πιο ωραία η μύτη σου, αν δεν ήταν στραβά τα πόδια σου…»

«Όχι είσαι πολύ όμορφη δεν χρειάζεται να βάλεις στήθος»

«Δεν είσαι η τυπική ωραία γκόμενα»

«Ωραία αυτή η φίλη σου. Ψήσου για κάννα τρίο»

«Ωραία αυτή η φίλη σου. Βυζάρες, ε;»

«Ωραία αυτή η φίλη σου. Κοίτα πόδια που έχει»

«Ωραία αυτή η φίλη σου. Τέλειο πρόσωπο»

«Ωραία αυτή, ε; Και που να την δεις γυμνή»

«Δεν ζηλεύω»

«Ποιος σου έστειλε μήνυμα/ ήταν στο τηλέφωνο/ είναι που μιλάς στο msn;»

Παρακαλώ συμπληρώστε όπως επιθυμείτε. :)

42 σχόλια:

Marina είπε...

Οποιος λέει τέτοια σε γυναίκες..έστω και 1 απο όλα αυτά,
Πετάξτε τον ΑΜΕΣΩΣ στις ράγες λίγα δευτερόλεπτα πρίν περάσει το express.

Carina είπε...

"Έπεσε το κινητό μου στο νερό και χάλασε η οθόνη, γι'αυτό δεν κατάλαβα ότι το μήνυμα ήταν από εσένα."

"Δε φταις εσύ, εγώ φταίω."

"Τι'ναι αυτό που φοράς;; Δε γίνεται η κοπέλα μου να βγαίνει έξω ντυμένη με πέντε εκατοστά ύφασμα."

"Δεν υπάρχει φιλία μεταξύ αγοριών και κοριτσιών." (αλλά αυτός να έχει καμιά δεκαριά φίλες φυσικά γιατί είναι υπεράνω νόμου)

κλπ κλπ κλπ...

γυάλινο δάκρυ είπε...

"Έχασα πάλι το κινητό σου.. Ναι μου ξαναέπεσε το κινητό στη λεκάνη" (η ατάκα αυτή είναι από ένα παλιό φίλο μου που την έλεγε συνέχεια, αλλά... ήταν όντως αλήθεια!! και ναι, λεκάνη εννοούσε του wc. Το είχε στην κωλότσεπη και του πεφτε όταν πήγαινε προς αφόδευση!!! Το θέμα είναι όμως ότι δεν τον πίστευαν!)

"Την κοιτούσα γιατί με κοίταξε αυτή πρώτη"

"Την κοιτούσα γιατί έχει κάτι περίεργο"

"Την κοιτούσα όπως κοιτάω όλους όσους περνάνε από μπροστά μου" (εντελώς τυχαία μόνο τους θηλυκούς όσους!!!)

"Πηδάω τέλεια. Όλες οι προηγούμενες τελείωναν πάντα" (απάντηση δική μου: -και πώς ξέρεις ότι δεν υποκρίνονταν;
απάντηση δική του: βλέμμα αγελάδας mode: on)

Flonsavardu είπε...

μαρίνα σιγά, αυτά δεν είναι τίποτα! εδώ παρέθεσα κάποιες απλές καθημερινές ατάκες... :)

carina μπράβο ρε συ! μου θύμησες αυτό για τα ρούχα. καλά όχι ότι είχα ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά συνήθως απαγορεύεται να φοράω κολλάν. εννοείται και αυτό με τους φίλους! αυτός μπορεί να έχει φίλες. εγώ δεν μπορώ γιατί δεν το ξεκαθάρισα από την αρχή ξέρω γω ή whatever. δεν θυμάμαι, κάτι άσχετο μου είχε πει.

γυάλινο δάκρυ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ! αυτό με το "όλες μου οι προηγούμενες έχυναν". ναι ρε φιλαράκι μου που το ξέρεις δηλαδή ότι έχυναν; η δική μου απάντηση ήταν πιο θρασύτατη και υπεροπτική. "ε, αυτό το ξέρεις..." χαζό βλέμμα αγελάδας. χαχα.

φιλιά!

costello είπε...

Το "Είμαι θεός.." και όλα τα "Ωραία αυτή η φίλη σου..." δε νομίζω να ανήκουν στις στάνταρ φράσεις, πόσο μάλλον να έχουν ειπωθεί. Πάντως από του master g ακούγονται πιο ρεαλιστικά. Να προσθέσω και το πλέον κλασσικό:

"Όλοι στο γραφείο συνωμοτούν εναντίον μου".

Flonsavardu είπε...

:)

costello φυσικά και έχουν ειπωθεί. δεν θα σας έλεγα ποτέ ψέματα!
φυσικά τα περισσότερα υποτίθεται από μια χιουμοριστική σκοπιά, γιατί είστε και πολύ χιουμορίστες ατιμούτσικα.

το "όλοι στο γραφείο συνομωτούν εναντίον μου" μου το είχε πει όντως ο πρώην μου. ή κάτι παρόμοιο τέλος πάντων.

MASTER G είπε...

Εχω να γελασω τοσο απο προχθες!

Μου δωσατε εμπνευση για ατακες!
Και εδω που τα λεμε, τα περισσοτερα ειναι πολυ λογικα πραγματα και καθολου φριχτα.

Flonsavardu είπε...

θέε μου θα καταστρέψω και άλλους και με αυτά που λέω!

(είμαι σίγουρη πάντως ότι έχεις πει γυρνώντας από τον καθρέφτη «Καλά είμαι πάρα πολύ όμορφος τελικά. Τώρα καταλαβαίνω γιατί με θέλουν ΟΛΕΣ οι γυναίκες».)

MaHaHoU είπε...

"δεν ειμαι ετοιμος για σχεση"
"δεν εισαι και τοσο εξυπνη οσο νομιζεις"
"ο πρωην σου ειναι βλακας"
"δεν ζηλευω"
"Ποιος σου εστειλε μυνημα/ηταν στο τηλεφωνο"
Τα εχω ακουσει!!!!!

Τι αλλο παρομοιο εχω ακουσει :
"Δεν φταιω εγω εσυ φταις."
"Υποσυνειδητα εσυ μου την επεφτες"
"Μια φορα η πρωην μου ειχε τελειωσει 9 φορες" :S (εγω μονο μια τελειωσα μαζι του παντως)
"Αμα εισαι η γυναικα της ζωης μου γυρνα καικοιτα με τωρα" (καμακι μπροστα μου απο τον ιδιο)
Περνα ενας και μου σφυριζει με ενθουσιασμο και λεει "Τυφλος θα ηταν"
"δεν σε θελω" (ενω ειναι αναμεσα στα ποδια μου χμμμμμμμ)
"...και με θες γτι ειμαι ΓΑΜΑΤΟΣ!!"
"δεν μπορω να σκεφτω τωρα (μετα απο 3 μηνες για την σχεση μας εννοει)"
"Το αφησα να γινει γτι ετσι κι αλλιως οταν θα γυρναγες θα το τελειωνα...δεν πηγαινε αλλο γι αυτο αφεθηκα πιο εευκολα"
"Οχι δεν θα γυρισω στην πρωην μου (με την οποια σε κερατωσα) γιατι δεν την θελω...δεν επικοινωνουμε"

Αχ κι αλλα πολλα τετοια LOL!!!
Συγνωμη που θα το πω αλλα ΑΑΑΑΑΝΤΡΕΣ! Το ξερω φυσικα ειμαστε κι εμεις γεματες μειονεκτηματα αλλα καποια απο ολα οσα ειπωθηκαν ειναι αστα να πανε...

Flonsavardu είπε...

"...και με θες γτι ειμαι ΓΑΜΑΤΟΣ!!"
"Υποσυνειδητα εσυ μου την επεφτες"

ναι, τα έχω ακούσει και αυτά.

πωπω, βρε παιδάκι μου τα υπόλοιπα όμως...! αίσχος!!!

:)

MASTER G είπε...

"(είμαι σίγουρη πάντως ότι έχεις πει γυρνώντας από τον καθρέφτη «Καλά είμαι πάρα πολύ όμορφος τελικά. Τώρα καταλαβαίνω γιατί με θέλουν ΟΛΕΣ οι γυναίκες».)"

Με παρακολουθεις ε;
ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΡΥΨΕΙ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΡΕ;;;



Οχι ρε η εμφανιση δεν ειναι το φορτε μου. Ειναι ολα 'εδω μεσα'.

(δειχνω το κρανιο μου με εμφαση)

(καλπαζω στο ηλιβασιλεμα σφυριζοντας)

Flonsavardu είπε...

:) αγαπημένε η εξωτερική εμφάνιση, όπως θα έχεις καταλάβει με όλη τη σοφία που κατέχεις, είναι δευτερεύον πράμα.

(εκεί στηρίζομαι και εγώ για μένα, διότι για εμφάνιση ούτε λόγος. η σοφία μου όμως είναι αξεπέραστη... :p)

όλα είναι στο μυαλό... παρόλ' αυτά είπα μήπως παρασύρθηκες και εσύ όπως το νι και βλέπεις ένα πανέμορφο άντρα στον καθρέφτη. γιατί τόση γαματοσύνη προκαλεί παραισθήσεις. :)
(μέχρι και εγώ την παθαίνω καμιά φορά! μετά όμως βλέπω καμιά αληθινή γκόμενα και επανέρχομαι στα φυσιολογικά)

MASTER G είπε...

Ειμαι chubby and sexy παντως!

Flonsavardu είπε...

είσαι είσαι και chubby και sexy και παρανοικός κινηματογραφικός κριτής επίσης!

MASTER G είπε...

Μα οχι!

Mrs. Stulf είπε...

"Ότι και να φορέσεις ωραία είσαι. Όχι, αυτό δεν σου πάει καθόλου."

Flonsavardu είπε...

μα ναι!


mrs. stulf νομίζω αυτό δεν μου το έχουν πει! (αλλά είπαμε, συνήθως δεν πρέπει να φοράω κολλάν. όχι όμως επειδή δεν μου πάνε)

Annie_Hall είπε...

Εγώ πάλι πρέπει να είμαι από τις μοναδικές γυναίκες που έχω ακούσει το "πάλι μπάλα θα δεις;"

MASTER G είπε...

Δεν ξερω αν σας το εχω πει αλλα το να βλεπει ενας αντρας μπαλα ειναι τρομερα γκεη. Τα μονα αθληματα που πρεπει να βλεπει ενας αντρας που σεβεται τον πεωτα του ειναι μπιτς βολλευ γυναικων, τεννις γυναικων, συγχρονισμενη κολυμβηση γυναικων και ανοργανη.. γυναικων.

Ειπα και εμιλησα!

Crazy Tourists είπε...

«Καλά είμαι πάρα πολύ όμορφος τελικά. Τώρα καταλαβαίνω γιατί με θέλουν ΟΛΕΣ οι γυναίκες»
Χαχαχα!!!
Αυτό το λέει και ο τρελοτουρίστας μου!!!
«Ωραία αυτή η φίλη σου. Ψήσου για κάννα τρίο»
Αυτό το λέει και ο τρελοτουρίστας μου και όλοι οι φίλοι μας!!!!
Πάντως τους κολλητούς του τους έχω γνωρίσει και βγαίνουμε πολύ συχνά όλοι μαζί!!
Annie_Hall,αυτό το ακούω κι εγώ!!! Μ' αρέσει, τι να κάνω;

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

(έχω ξυπνήσει εδώ και μισή ώρα. αυτά είναι πράματα του διαβόλου και απορώ πως κάποτε ξυπνούσα για να πάω σχολείο)

annie αποτελείς τρομερή γυναίκα για κάθε άντρα που (υποτίθεται) σέβεται τον εαυτό του. μπράβο σου, εγώ δεν έχω καταφέρει να φτάσω σ' αυτό το σημείο διαφυλικής εξίσωσης! :) γι' αυτό και εγώ βρήκα κάποιον που δεν του αρέσει το ποδόσφαιρο και γενικώς τα αθλήματα στην τηλεόραση. προτιμάει εκείνη την ώρα που όλος ο ανδρικός πληθυσμός στην καφετέρια βλέπει μπάλα να διασκεδάζει τον γυναικείο. σαναβαμπίτς!

και συμφωνώ ΜΑΣΤΕΡ ΤΖΙ. όχι ότι είναι και γκέη δηλαδή, αλλά είναι βλακεία και υπάρχουν χίλια δυο πράγματα να σου αρέσουν καλύτερα από τα μπάσκετ και τα ποδόσφαιρα.

τρελοτουρίστρια πες τα! μα ήμουν σίγουρη ότι αυτό με το τρίο θα συμφωνήσουν όλες- ότι το λένε οι γκόμενοι, όχι να το κάνουν, χεχεχε.
καλέ και μένα μου έχει γνωρίσει τους φίλους του, έχει βγει double date, μου κρατάει το χέρι στο δρόμο (μια φορά το εξάμηνο η αλήθεια είναι)και μιλάμε στο τηλ παραπάνω από μια φορά τη μέρα (όταν είμαστε μακριά). αλλά όλα αυτά τα έχω ακούσει!
δεν μπορώ να καταλάβω τι σας αρέσει στην μπάλα. αλήθεια!

ευχηθείτε να μη βαρεθώ να διαβάζω. πλιζ. νυστάααααααζω. :)

Flonsavardu είπε...

διαβάσω. προφανώς.

kwlogria είπε...

Χαχαχαχαχαχαχα!!! Άνοιξες κουβέντα με τον Μάστερ;; Καλά ξεμπερδέματα!! Χαχαχαχαχαχαχα!! Αστέρι εσύ, αστέρι κι αυτός, πουτάνα όλα θα τα κάνετε!!! Φιλάρες!!

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχα. είπα να τον κάνω παρέα, αφού τον αγαπάς εσύ που είσαι μια θεά, κάτι θα ξέρεις!! ;)

φιλιά!!!

eli είπε...

Ξέχασες 2:
1. (κατά τη διάρκεια του σεξ:)"Σε π%@^* κανένας άλλος καλύτερα από μένα?"
2. (μετά το σεξ:) "Σ'άρεσε???"

Flonsavardu είπε...

:)

δεν με έχουν ρωτήσει αν με γαμάει κανένας καλύτερα (μέχρι στιγμής)
όσο για το άλλο με έχουν ρωτήσει πολλές πολλές φορές "πόσες φορές έχυσα". οπότε είναι το ίδιο!

MASTER G είπε...

ε, πες μας λοιπον... ποσες φορες εχυσες;

Flonsavardu είπε...

ε, δεν τις μετράω!

(σοβαρά αυτή είναι η απάντηση)

MASTER G είπε...

Οκ ας αλλαξουμε κουβεντα γιατι εγω θα τις μετρησω σε λιγο!

Flonsavardu είπε...

αισχρέ τύπε.

(γι' αυτό σε αγαπώ)

MASTER G είπε...

Μια φορα οταν ημουν στο πανεπιστημιο τραβηξα τις τριχες της μασχαλης μου και εβγαλα μια πολυ κοντινη φωτογραφια υπο καταλληλη γωνια.

Οι καθηγητες κυριολεκτικα φρικιασαν. Μου ειπαν οτι η πορνογραφια δεν εχει θεση στη σχολη τους.

Δε μπορουσα να σταματησω να χαμογελαω.

Μαρουλίτα το μαρούλι είπε...

“Why is it that men can be bastards and women must wear pearls and smile?”

Πολλά στερεότυπα διαβάζω σήμερα στις κόντρες σας. Μα γιατί! Φταίει η Άνοιξη; Άντρες-γυναίκες σημειώσατε Χ.
Αυτά από εμένα... :)

Flonsavardu είπε...

μάστερ εν κομμάντερ τζι έπρεπε να τους πεις να μην είναι τόσο πουριτανοί. επίσης ρε βλάκα αυτό που έκανες πονάει πιο πολύ απ' οποιοδήποτε άλλο τράβηγμα τρίχας!!! (και πίστεψε με ξέρω τι σου λέω!)

μαρουλίτα γλυκιά πλακεύουμε, έτσι για το ροκ, που λέει και ο αγαπημένος από πάνω. άσε που δεν τίθεται θέμα στερεοτύπων! εγώ τα έχω ακούσει όντως αυτά που λέω.

άσε που είμαι σίγουρη ότι και ο μάστερ έχει πηδήξει με φόρεμα και δεν το μολογάει! (πλακίτσα μάστερ, όλες ξέρουμε τι καυτό αρσενικό είσαι)

:))))))

MASTER G είπε...

Δε θελω να μου το επισημαινεις οταν αστειευεσαι μωρο μου...

MASTER G είπε...

(ναι ειπα "μωρο μου" wanna fight about it?

Flonsavardu είπε...

ναι ρε! παλεύεις; έλα να παλέψουμε αν κοτάς.

MASTER G είπε...

ΤΩΡΑ ΚΛΕΙΝΩ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ! ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΝΙΟΝΙΟΝιονιονιομμμμ

Flonsavardu είπε...

καλά καλά! δεν θα έρθω τον απρίλιο; θα σου δείξω εγώ θα δεις τι θα πάθεις!!! (φτάνει όμως τώρα, θα κάνω νέα ανάρτηση)

Tanila είπε...

Eίστε όλες σας αθώες παρθενόπες και άσχετες με το άλλο φύλλο.
Εμφανώς δεν έχετε πάει με πάνω από έναν άντρα στη ζωή σας κι αυτός ήταν παρθένος όταν σας πήδηξε και αναπαρήγαγε ατάκες φίλων του, αν δεν έχετε ακούσει τη μοναδική, την υπέρτατη ατάκα:

"Εσένα σ'εμπιστεύομαι, τους άλλους δεν εμπιστεύομαι"

Ξέρω ότι αποτελεί κοινό τόπο μεταξύ των αντρών διότι έχω τσεκάρει άσχετες γνωστές μου. Οι 8 στις 10 την έχουν ακούσει από διάφορους γκόμενους.

Flonsavardu είπε...

τις ελάχιστες φορές που έχω κάνει παρέα με άντρες....

βασικά όχι. είναι ανεξάρτητο αν κάνεις παρέα ή όχι. ναι το έχω ακούσει. αλλά πολύ λίγες φορές. γι' αυτό και το ξέχασα.

MASTER G είπε...

Εγω δεν καταλαβαινω καν τι σημαινει αυτη η ατακα.

Εκτος κι αν αυτο ειναι το αστειο...

δεν ειναι πολυ αστειο.

Flonsavardu είπε...

τώρα να σου απαντήσω σοβαρά; άντε ας σου απαντήσω σοβαρά.

σημαίνει ότι.... έχει εμπιστοσύνη σε εκείνη, ότι είναι τίμια και αγνή και δεν θέλει να κάνει σεχ με άλλους άντρες. την ίδια στιγμή φοβάται μην ρίξουν στάχτη στο ποτό της και την παρασύρουν σε ακολασίες. παρά τη θέληση της φαντάζομαι. (όχι της τανίλα συγκεκριμένα, ναι; της κάθε γυναίκας)

αυτό ήταν ότι πιο σοβαρό μπόρεσα να πω.