Κυριακή, 29 Μαρτίου 2009

Δοκίμιο περί τρομπαδουρισμού

Λίγο πριν μπω για μπάνιο, αισθάνθηκα την ανάγκη να σε κάνω κοινωνό στη γνώση που κατέχω περί τρομπαδουρισμού. Τρομπαδούρος είναι… πριν πω τι είναι τρομπαδούρος, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως όποιος και να έχει πει πρώτος αυτή τη λέξη, εγώ τη σκέφτηκα μόνη μου και πρόκειται για ξεκάθαρη σύμπτωσις!

Συνεχίζω… Τρομπαδούρος είναι νεαρός, εμφανίσιμος (ή τέλος πάντων να βλέπεται), συνεσταλμένος (λέει), ευαίσθητος (λέει), με μουσικά ακούσματα τους πυξ λαξ ή σε προχωρημένο επίπεδο μάλαμα. Ίσως να είναι ψαγμένο τυπάκι και όντως να μην είναι εντελώς βλάκας, αλλά συνήθως αυτοί πάνε στη συνομωταξία των απλώς «δήθεν».

Ο τρομπαδούρος αγαπητέ είναι μάλλον χαζούλης. Συνήθως μπλέκεται σε απελπισμένες ερωτικές καταστάσεις, που δημιουργεί κατά βάση μόνος του. Αν έχεις γκόμενο τρομπαδούρο και δεν γνωρίζεις περί τρομπαδουρισμού ίσως να πιστέψεις πως θα γίνεις η γυναίκα της ζωής του, αυτή με το γάμο και τα παιδιά. Ο τρομπαδούρος θα φροντίσει να σου πει συχνά πυκνά πως είσαι αυτή η γυναίκα και πόσο τον έχεις σημαδέψει. Ωστόσο την ίδια μέρα ίσως γνωρίσει κάποια στο μπαράκι που θα πάει που θα του πάρει το μυαλό.

Ο ίδιος ο τρομπαδούρος παθαίνει συνήθως έξαρση των συμπτωμάτων του το καλοκαίρι. Εκεί κατά προτίμηση θα σε σαγηνεύσει σε beach party όπου θα παίζει τραγούδια που έχουν ξεχάσει και οι δημιουργοί τους όπως: «γιατί έπαψες αγάπη να θυμίζεις», «άι της αγάπης μαχαιριά» και για τους πιο προχωρημένους «dust in the wind». Ο τρομπαδούρος, εξ’ ου και το όνομα του είναι συνήθως κιθαρίστας ή έστω τραγουδιστής. Προσοχή: Ο τρομπαδούρος δεν είναι ένας απλώς ψεύτης άντρας! Τα συναισθήματα που θα σου εκφράσει θα τα αισθάνεται πραγματικά, μέχρι να περάσουν μερικές μέρες και να συνειδητοποιήσει πως απλώς... έφαγε πολύ πεπόνι.

Ο δικός μου τρομπαδούρος έτυχε να είναι και κιθαρίστας και τραγουδιστής. Τον γνώρισα στα 19 μου, το καλοκαίρι. Τώρα αποτελεί απλώς ένα καλό λόγο να γελάω με τα status του στο facebook τύπου «είμαι πολύ ευτυχισμένος!!!» ή «γιατί η ζωή να σε ανταμοίβει έτσι;» και διάφορα άλλα.

Τον γνώρισα ένα βράδυ σε ένα μπαρ. Μετά από μια βδομάδα βρεθήκαμε σε ένα beach party. Εγώ κατείχα τη γνώση του τρομπαδουρισμού, και δεν τσίμπησα αμέσως όταν κάποια στιγμή εκεί που μιλούσαμε και φλερτάραμε απομακρύνθηκε στην άκρη της παραλίας. Όταν επέστρεψε και τον ρώτησα σχετικά μου είπε ότι περίμενε πως θα πάω εκεί να ενδιαφερθώ για το τι κάνει. Και μου είπε πως δεν είναι καλά και κάτι τέτοια. Ω, τα ήξερα εγώ αυτά. Αλλά αφού αυτός υπήρχε και εγώ ήθελα οπωσδήποτε να φλερτάρω εκείνο το βράδυ, τι να κάνω σκέφτηκα; Ο βλαμμένος; Ο βλαμμένος!

Το βράδυ τέλειωσε και εμείς κρατιόμασταν χέρι χέρι ξαπλωμένοι. Πολύ ρομαντικό και τέτοια, λίγο ξερατό βέβαια γιατί αυτά είναι μαλακίες και το καλύτερο που θα είχε να κάνει είναι να με στριμώξει πίσω από κανένα πευκάκι να τελειώνει η παραμύθα, αλλά τέλος πάντων.

Από εκείνη τη μέρα και ενώ δεν είχαμε καν φιληθεί άρχισε να μου στέλνει μηνύματα ΟΛΗ ΜΕΡΑ και να μου περιγράφει τον έρωτα του. Εγώ που τότε είχα σχέση, και τέτοια πράγματα δεν τα μπορούσα (λίγο να φλερτάρω ήθελα ένα καλοκαιρινό βράδυ, γιατί ο άλλος ήταν μακριά ενώ δεν είχε καμιά δουλειά να είναι, και ήμουν και μικρή και τέλος πάντων ξέρετε πως είναι αυτά) σταμάτησα να τρώω από την αγωνία που ένιωθα. Γιατί αγωνία; Γιατί ένιωθα πως ερωτευόμουν τον τρομπαδούρο (σκατά σε τρομπαδούρο βρήκα να πέσω; σκεφτόμουν), γιατί μπορεί να έλεγε μαλακίες, αλλά εγώ είχα περάσει ένα σχεσο- σκατό- χρόνο και τις είχα ανάγκη αυτές τις μαλακίες. Ήταν Σάββατο όταν έγινε το beach party και είχε φτάσει η Τετάρτη με εμένα στο αμάξι του, να του εξηγώ για χιλιοστή φορά ότι πρέπει να σταματήσει να μου στέλνει μηνύματα, ότι έχω σχέση, ότι είπαμε να σαχλαμαρίσουμε το Σάββατο, όχι να το ξεμαλακίσουμε εντελώς και πάντα μα πάντα να του υπενθυμίσω ότι με τη συμπεριφορά του έχω να φάω από το Σάββατο. Και τι κάνει ο τρομπαδούρος; Με φιλάει. Και μετά τον φιλάω και εγώ και τέλος πάντων πάλι καλά που δεν το κάναμε, να έχω τέτοιο lame πήδημα στο ενεργητικό μου.

Την μεθεπόμενη εγώ έφευγα για Ρέθυμνο. Έκτοτε εξαφανίστηκε. Σταμάτησαν τα μηνύματα, σταμάτησαν τα τηλέφωνα. Έκανα ένα μήνα να το ξεπεράσω, ενώ ταυτόχρονα είχαν μεσολαβήσει τηλέφωνα από μέρους μου τύπου «γιατί μου το έκανες αυτό» και «εντάξει το ξεπέρασα, μπορούμε να μιλάμε και να είμαστε φίλοι;». Στο τέλος του μήνα κατάλαβα το αστείο. Σε μια μέρα, σε μια στιγμή. Μετά από 2 μέρες και ενώ βρισκόμουν πάλι στην Αθήνα τον συνάντησα και γέλασα μες τη μάπα του. Έκτοτε υποτίθεται είμαστε φίλοι. Τον ίδιο χρόνο προσπάθησε να με προσεγγίσει όταν πάλι συναντηθήκαμε σε ένα μπαρ και έπαιξε με την κιθάρα του «οι φίλοι μου, μου το ‘χαν πει…» (η φανή ήμουν εγώ τρομάρα μου), αλλά πάλι γέλασα περιπαιχτηκά. Πέρσι πάλι κάποια στιγμή ένα βράδυ μου εξηγούσε μέσω του μσν πόσο με ερωτεύτηκε κ.τ.λ. Είναι από τους φίλους που όταν θα τον συναντήσεις έστω και για 5’ δεν θα χάσει ευκαιρία να σου πει τι σήμαινες γι’ αυτόν (τίποτα). Να σου πει πόσο όμορφη είσαι και να σε φλερτάρει όταν την επόμενη στιγμή θα σου πει για το νέο του έρωτα (πριν μια βδομάδα τη γνώρισε, είναι η γυναίκα της ζωής του) και θα σου παραπονεθεί που δεν μιλάνε όλη τη μέρα στο τηλέφωνο. Την επόμενη βδομάδα θα μιλήσετε στο μσν και θα σου πει ότι ερωτεύτηκε κάποια άλλη. Το πιστεύει στ’ αλήθεια ότι ερωτεύτηκε! Και είναι από τους φίλους που δεν κρατιέμαι να μην τον ειρωνευτώ κάθε φορά που τον συναντάω. Με τους μυθομανείς φίλους μου κρατώ τα προσχήματα, με αυτόν όχι.

Αποτελεί κατηγορία από μόνος του, γιατί αν και ανήκει στους τρομπαδούρους, δεν έχω γνωρίσει όμοιο του. Έχω γνωρίσει πάντως αρκετούς που του μοιάζουν. Ε, δεν συναγελάζομαι και με πολλούς της συνομωταξίας!

Μπορώ πάντως να υποθέσω πως ο Πλιάτσικας ήταν ο πρώτος τρομπαδούρος και έκτοτε τον κόπιαραν πολλοί.

Ακόμα και τώρα πάντως, μετά από 4 χρόνια δεν κατάλαβα γιατί δεν με πήδηξε αφού μπορούσε. Έκανε όλη αυτή τη μανούρα και την αναστάτωση, εξέφρασε αμέτρητα ψεύτικα συναισθήματα, για να ζήσει απλώς το καλοκαιρινό του ρομάντζο της μιας εβδομάδας. Όταν ανταποκρίθηκα αποχώρησε. Και γι’ αυτό…. ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΠΑΔΟΥΡΟΣ!

Φιλιά, καλή εβδομάδα!

υ.γ. δικές σας ιστορίες με τρομπαδούρους δεκτές, όπως επίσης και προσθήκη χαρακτηριστικών, γιατί δεν είμαι ικανοποιημένη από την περιγραφή. υπάρχει και παρόμοια κατηγορία γυναικών. πρόκειται για τη διπλωματική μου.

36 σχόλια:

Kleine wolke είπε...

Έτσι ήμασταν όλα τα βλαμμένα,κορίτσια αγόρια στο γυμνάσιο.
Καλά,ήμασταν πολύ βλαμμένα.

Υπέροχο το μωβ αλλά -είναι που- είμαι άυπνη και μου έβγαλε τα μάτια και δεν μπορώ να εντρυφήσω στο κείμενο όσο θα'θελα αλλά υπάρχει και το αύριο πρωί.

καληνύχτα γλύκα μου, φιλιά :)

Flonsavardu είπε...

λες να το βγάλω; καλά θα περιμένω τη γνώμη σου αύριο το πρωί...

δεν λέω για γυμνάσιο! αυτός ήταν 24 χρ. όταν συνέβη το σκηνικό. τώρα είναι 28 και κάνει τα ίδια! :)

καληνύχτα γλυκό συννεφάκι!

Mrs. Stulf είπε...

Awfully familiar...

Και ευτυχώς δεν πρόκειται για δικούς μου. Οπότε δεν μπορώ να δημοσιεύσω την πλήρη ιστορία λόγω πνευματικών δικαιωμάτων, χεχε

Flonsavardu είπε...

παντού υπάρχει ένας τρομπαδούρος!

Mrs. Stulf είπε...

Σαν τα Jumpo και τη Mythos.

Flonsavardu είπε...

:)))

Μαρουλίτα το μαρούλι είπε...

Περιμένω την διπλωτική σου. Αχα! :p
Χμ, ώστε έτσι τους ονομάζεις, ε; Η Μαρουλίτα το μαρούλι κατέληξε στο "ρομαντικοί ψεύτες". Και ξέρεις, ο ρομαντισμός κρύβει και το ψέμα, το ψέμα τον ρομαντισμό. Και δεν αναφέρομαι στο κίνημα του ρομαντισμού αν και αυτό κρύβει τον Πλιάτσικά του. Φφφφφ! Κάποτε γνώρισα έναν τρομπαδούρο(γελάω) και τώρα που το σκέφτομαι κάνω για τη διπλωματική σου. Το μυαλό διαβολικό εργαλείο.
Όσο για το σεξ που δεν έγινε ποτέ, don't worry. Σκέψου να είχε γίνει και τώρα να μας έλεγες και τις τρομπαδούρικες λεπτομέρειες. Ιου;
Αν και νομίζω ότι θα ήταν καλό.
Ξεφύγαμε όμως! Που λες, τους συμπαθώ αυτούς τους τύπους. Τους καταλαβαίνω. Δεν θα τους κρατήσω
παρέα αλλά όταν περνάνε, χαμογελάω. Βλάκες ή όχι, ψεύτες ή καθίκια, τραγουδάνε ακόμα Πυξ Λαξ.
Όχι πως είναι συγκινητικό. Δεν ξέρω. Το θέμα είναι ότι όταν πας προς το μέρος τους, χρειάζεσαι και μια διέξοδο κινδύνου. Μάλλον δεν το είχες τσεκάρει τότε. Μικρή όπως είπες! ;)
Καληνύχταααααααααααααααααααααα!

Μαρουλίτα το μαρούλι είπε...

Έξοδο ήθελα να πω, ni. :)
Καληνύχτα ξανά!

Flonsavardu είπε...

γλυκιά μου μαρουλίτα δεν μου αρέσει καθόλου ο ρομαντισμός και πόσο μάλλον ο προφανής ρομαντισμός- κεριά, αστροφεγγιές και δειλινά. και δεν τον αντέχω το ρομαντισμό γιατί όπως λες περιέχει ένα μέρος ψέματος που δεν το έχω ανάγκη. ρομαντικό για μένα είναι να πλένω τα πιάτα και το νι μέσα να βλέπει high stakes poker. :)
το σεξ πάλι καλά που δεν έγινε να λες! αυτό που λέω απλώς είναι πως δεν καταλαβαίνω όλη αυτή τη μανούρα που μου δημιούργησε και εμένα συναισθήματα, ενώ με ένα απλό σεξάκι θα τον είχα ξεχάσει στη βδομάδα.
όσο για τη συνομωταξία των τρομπαδούρων ίσως είναι μια ομάδα ανθρώπων που δεν τους μπορώ, είτε θηλυκά είτε αρσενικά, μου προκαλούν ένα ανατρίχιασμα.
καληνύχτα γλυκό μαρούλι!

Μαρουλίτα το μαρούλι είπε...

Να πλένεις τα πιάτα και το νι να βλέπει h. s. poker?Εμείς είχαμε την Χάιντι. :p
Μα ήσουν έστω για μια στιγμή, όμως εκείνη την κρίσιμη στιγμή, έτοιμη να πέσεις στον ρομαντισμό του. Το έκανες. Άντε μετά να βάλεις σε τάξη
συναισθήματα και αλήθειες. Χιχι.
Εκείνος μπιπ! Άι σιχτίρ που θα βγουν κι από πανω!!! Μη τα κάνω λίμπα νυχτιάτικα. Ε;;;; :)

Φ!

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχα. έπεσα λέει; αμάσητο τον κατάπια. γι' αυτό και σιχτιρίζω.
μην τα κάνεις λίμπα όχι! :)

Μαρουλίτα το μαρούλι είπε...

Ας είναι. Θα συγκρατηθώ γιατί δεν θέλω αίματα στο blog σου. Αλλιώς....
Πάντως το αγαπημένο τους στιχάκι είναι " στα πιο μεγάλα θέλω κάνουν πίσω ". Κι αυτό Πυξ Λαξ. Να βγάλουμε απ'έξω τον Στόκα; Ο δικός μου αγαπημένος. :p

Flonsavardu είπε...

έξω όλοι οι πυξ λαξ! (και εμένα μου αρέσει ο στόκας, αλλά να δεις και αυτός τρομπαδούρος θα' ναι. ελπίζω όχι όμως γιατί μου ήταν πάντα συμπαθής!)

γυάλινο δάκρυ είπε...

Άρα τρομπαδούρος=φλώρος, μαμούχαλος, μούχλας και σπαζαρχίδης!!!!

Μαρουλίτα το μαρούλι είπε...

Αχ όχι ο Μπάμπης! :p
Αυτή την στιγμή μπορεί να σε διαβάζουν
τρομπαδούροι, το ξέρεις; Χαχα. Πάω για νάνι. Μέχρι εδώ άντεξε η Μαρουλίτα. Στην επόμενη στροφή πάτα και λίγο φρένο, για όσα λέγαμε πριν.
ni? :)

Φ!

Flonsavardu είπε...

αυτό που όλες κοιμάστε... :)))

γυάλινο δάκρυ που χάθηκες εσύ; (όχι από το blog μου, από τις αναρτήσεις σου!)
μπα οι φλώροι και οι μαμούχαλοι είναι άλλη κατηγορία. σας έχω όλους σε κουτάκια σας λέω (ωραία ψυχολόγος, ε;).
όποτε θέλεις σου παραθέτω αναλυτικά τον φλώρο και τον μαμούχαλο :)

μαρουλίτα ελπίζω να με διαβάζουν! αν και τα λέω και σε αυτόν τον φίλο μου... δεν νομίζω ότι θα θυμώσουν καν! νομίζω ότι το χαίρονται.

φιλάκια και στις 2. κοιμηθείτε καλέ, μην κοιτάτε εμένα! καληνύχτα!

Kleine wolke είπε...

Κάτι ήθελα να πω κι εγώ χθες για το ρομαντισμό αλλά με προλάβατε.Ευτυχώς που είπατε άλλα οπότε θα το πω το δικό μου τελικά :)
Κορίτσια,δεν είναι αυτό ρομαντισμός.Μη χεσω δηλαδή.Έτσι αντιλαμβάνεται το ρομαντισμό κάποιος που δεν ξέρει από ρομαντισμό(δηλαδή ο φλώρος/τρόμπας/κλπ).Κι αμα τον ρωτήσεις γιατί είναι/φέρεται έτσι θα σου πει,έτσι μας θέλετε, ρομαντικούς ή είμαι ευαίσθητος(άλλο κεφάλαιο η ευαισθησία) ή οι γυναίκες έχετε γίνει κυνικές κλπ κλπ.Πώς να μη γίνω κυνική φίλε αμα βλέπω εσένα;
Επίσης.Εγω δεν ξέρω κιθάρα.Ζηλεύω όποιον ξέρει.Αλλα αν ήξερα,δε θα χαράμιζα τις πένες μου να παίζω πυξ-λαξ κλαψομούνηδες.Οχι οτι δεν τους άκουγα.Αλλά τους άκουγα τόοοοτε.Που δεν θα αναγνώριζα τον τρόμπα απ'τον γαμάτο τύπο.
(τι είναι αυτό που με πιάνει εδω μέσα να γράφω και να γράφω και τελειωμό να μην εχω; διώξε με πια)
Το μωβάκι είναι τέλειο το πρωί.Αν θες να το κάνεις πιό ξεκούραστο για τα μάτια πάντως,μπορείς να δοκιμάσεις ενα τόνο πιο ανοιχτό ή να κάνεις τη γραμματοσειρά ανοιχτόχρωμη.Μπορεί να'ναι καλό :)

καλημέρα!! φιλιά!!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Γενικά έκανα μια αποχή από τα blogs τη βδομάδα που πέρασε! Κάτσε να δω τι θα κάνω τώρα και με το μπλογκ μυ, δεν ξέρω αν θα συνεχίσω..
Ναι, αμέ, να αναλύσεις και τις υπόλοιπες κατηγορίες και μάλιστα θέλω και μια συνεδρία για μένα γιατί σίγουρα χρειάζομαι ψυχολόγο! :-Ρ
Καλημέρα!

Flonsavardu είπε...

συννεφάκι δεν έχω να προσθέσω τίποτα. με κάλυψες!!! :)))

(θα το προσπαθήσω αυτό με το πιο ανοιχτό μοβ, αν και νομίζω είναι το πιο ανοιχτό που έχει)

γυάλινο δάκρυ που θα πας καλέ; καλά έκανες με την αποχή και εγώ τη χρειάζομαι γενικώς από το ίντερνετ. αλλά όχι και τελειώς βρε παιδάκι μου. όσο για τον ψυχολόγο, κοίταξε... κάτσε να πάω πρώτα εγώ και μετά βλέπουμε και για εσάς. :)

φιλιά και στις 2!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Για να φαίνονται τα γράμματα πάνω στο φόντο, μπορείς να αλλάξεις το χρώμα της γραμματοσειράς..
Τελικά αυτή την περίοδο η αποχή από τα μπλογκς είναι γενικό φαινόμενο. Τι να φταίει;

Flonsavardu είπε...

σε εμένα πάντως φταίει το ότι το ίντερνετ σήμερα τον παίρνει, μετά συγχωρήσεως. θα απέχω γιατί μου έσπασε τα νεύρα!

μάκια!

Carina είπε...

Νομίζω ότι ξέρω τουλάχιστον έναν τρομπαδούρο. Αλλά πώς διακρίνεις τον τρομπαδούρο από τον ακατάσχετο πέφτουλα που λέει παντού τις ίδιες βλακείες μπας και ρίξει καμία (στο κρεββάτι του, στη θάλασσα, στο γκρεμό...ανάλογα); Ή μήπως είναι το ίδιο πράγμα;
Ζητώ ανάλογη δημοσίευση και για τις γυναίκες περικαλώ!

Flonsavardu είπε...

εντάξει λοιπόν, επειδή εσείς το ζητήσατε θα κάνω και ανάλογη ανάρτηση για τις γυναίκες! (δεν θα σας αρέσει όμως, χνιε χνιε χνιε)

φυσικά και έχει διαφορά από τον απλό ψέυτη άντρα. ο ακατάσχετος πέφτουλας δεν είναι ρομαντικός και σπανιώς θα σου πει ψέματα για τις προθέσεις του. μπορεί να φλερτάρει και με τα κουνουπίδια με διάφορους γλοιώδεις κατά βάση τρόπους, αλλά στο μέτωπο του είναι χαραγμένη η επιγραφή "ΣΕΞ". ο τρομπαδούρος θα σου μιλήσει για τη ζωή του, για τα όνειρα του και θα κάνει φιλοσοφικές συζητήσεις για τη ζωή και τον άνθρωπο (συνήθως θα λέει βλακειούλες όμως, γιατί όπως είπαμε ο τρομπαδούρος είναι βλακάκος).

Aurelia Aurita είπε...

Έχω μερικά πόιντς:
1.χαχαχαχαχααατρομπαδούρος καλόοοοο:)))
2.Ευτυχώς που ξάνοιξες το χρώμα,τώρα μάλιστα,διαβάζονται
3.Μην πυροβολείτε τον Πλιάτσικα!όλη αυτή η μινόρε κλάψα,κάπου με αγγίζει(δεν ξέρω που)
4.Ανταποκρίθηκες μεν...μετά έφυγες για Ρέθυμνο δε και τον εγκατέλειψες.τσκτσκ,άλλη φορά να μην κάνεις τέτοια

Άντε δε γράφω άλλα!
:)

Flonsavardu είπε...

2.χαίρομαι που επικροτείται το μοβουλάκι το ανοιχτό.
3.δεν έχω σχόλια, δεν έχω σχολία!!! ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι.
4.λόγω χώρου και ενέργειας δεν παρέθεσα όλο το λαβ στόρυ. ήδη ο αγαπητός μου είχε κάνει ξεκάθαρες τις προθέσεις του μια μέρα πριν φύγω. τύπου "όπως είπες και εσύ είμαστε μεγάλα παιδιά, και έχω κοπέλα τι να κάνω" και τέτοια. ότι του έλεγα εγώ τόσες μέρες δλδ. η πλάκα ήταν πως εγώ δεν είπα τίποτα, απλώς ήθελα να "μεικ αουτ" για μια τελευταία φορά. πριν 2 μέρες με φιλούσε και τότε δεν ήθελε. και γι' αυτό... ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΠΑΔΟΥΡΟΣ. χαχαχαχα. :)

(θα με διαβάζει και κανείς και θα λέει ότι με "καίει" το θεματάκι. ορκίζομαι στην παναγιά της γουαδελούπης πως όχι.)

Aurelia Aurita είπε...

Κοίτα,εμένα θα μ'έκαιγε,στο επίπεδο"...τι έγινε ρε παιδιά;".Κακό είναι δηλαδή;Πάντως προσπαθώ ακόμα να βγάλω διάγνωση για τον τύπο αυτό άντρα...
Εν αναμονή του θηλυκου εκπροσώπου του είδους(αναρωτιέμαι πώς την έβγαλες-"τρόμπα";χεχε:)))

Aurelia Aurita είπε...

υ.γ.για να χάσεις πάσα ιδέα:τους έχω δει ΚΑΙ σε συναυλία!:)))

Flonsavardu είπε...

ε, τότε μ' έκαψε. απλώς φαίνεται λες και με καίει ακόμα, λες και τον έχω άχτι ας πούμε, έτσι όπως το γράφω. αλλά καμία σχέση.

όσο για το άλλο, τι να πω; ΑΙΣΧΟΣ!

(και εγώ ήταν να τους δω στην τρίτη γυμνασίου. θα είχε πλάκα να έχω να το λέω ότι είδα τους θρυλικούς κλαούνες live, αλλά δεν!)

YO!Reeka's είπε...

η πλάκα είναι ότι στα 18-19 αυτοί οι τύποι έπαιρναν όλες τις καλές γκόμενες, με λίγη παραμύθα και λίγη ποίηση και λίγο μυστήριο γκρ γκρ

Flonsavardu είπε...

αχά! αλήθεια είναι. θάνατος στους τρομπαδούρους! (εντάξει ίσως υπερβάλλω λίγο... :))

MASTER G είπε...

Τι εχεις να πεις για τους Κουρασμενους Αστειατορες Ημιψαγμενους Ρομαντικους Φαλλοκρατες με Ευαισθησιες και Οραμα που πουλανε τρελιτσα?

χμ.

Flonsavardu είπε...

αυτοί πάνε στην κατηγορία των απλώς δήθεν. δεν είναι πάντα έτσι, συνήθως στο καμάκι μόνο, μετά γίνονται κανονικοί άνθρωποι.

(τα έχω με έναν τέτοιο!)

Ανώνυμος είπε...

Γαμώ την κηδεία μου!
Ομολογώ πως έχω υπάρξει τρομπαδούρος πριν κάτι χρόνια και με το ποστ αυτό το πήρα χαμπάρι.
Ακούσια τρομπαδουρίαση υφίσταται γιατρέ μου?

Flonsavardu είπε...

φαντάζομαι πως γίνεται, αλλά που ξέρεις ότι δεν είσαι ακόμα; δεν πάνε δα και με την κιθάρα στο χέρι.

αν ερωτεύεσαι και εσύ άλλη κάθε μήνα να το κοιτάξεις.

Gogoth είπε...

αυτο το τραγουδι του πλιατσικος που ελεγε "ολο μ'αφηνεις να σ'αφησω" καποτες το ακουγα κι εκλαιγα με μαυρο δακρυ. ποιος, εγω. εγω!

οκ καταλαβαινομαστε αγαπητη φλονς...

Flonsavardu είπε...

αυτοί οι πυξ λαξ έχουν κάνει ζημιά και στα καλύτερα παιδιά!