Τρίτη, 24 Μαρτίου 2009

Facebook lameness

Δεν μπορώ να καταλάβω πως μετά από ένα χρόνο ενασχόλησης με το facebook ο κόσμος απαντάει ακόμα στα tests! Και όχι μόνο αυτό, αλλά έτσι όπως άλλαξε τώρα το news feed, μαθαίνω το κάθε μαλακισμένο test που έκανε ο καθένας. Και δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω με τους γνωστούς που έχω. Παραθέτω (μόνο αυτά της πρώτης σελίδας, γιατί αλλιώς δεν έχουν τελειωμό!):

«Αν ήσουν στρουμφάκι», 5 γνωστοί. 5 γαμημένοι γνωστοί μου έχουν περιέργεια να μάθουν ποιο στρουμφάκι θα ήντουσαν αν ήντουσαν στρουμφάκια. Έλα χριστέ και μπούκωνε δηλαδή. Εδώ πρέπει να προσθέσω και την απάντηση του αν ήσουν στρουμφίτα: «Είσαι η μοναδική γυναίκα! Ξανθιά μοιραία γκόμενα που σέρνεις από τη μύτη κάθε μοναχικό και στερημένο αρσενικό. Παρόλο που θα μπορούσες να "πάρεις" τους πάντες το παίζεις παρθενόπη!!! Απορώ πως ήσουνα μελαχροινή!!» Δεν σχολιάζω καν τα ορθογραφικά, ναι;

«Κωνσταντίνου και Ελένης πόσο φαν είσαι?? Δύσκολο!», ναι κυρίες και κύριοι έτσι ακριβώς το λέει. Και δύο γνωστοί μου ήθελαν να μάθουν πόσο φαν είναι. Με αυτό το τεστ με τον ασύνταχτο τίτλο. Ότι ας πούμε δεν ξέρεις εσύ αν είσαι 23 χρ. γαϊδούρι και συνεχίζεις να βλέπεις ρώμα. Πρέπει να στο πει το facebook.

«Poso gomeniaris eisai?», έτσι greeklish μη μάθουμε να γράφουμε ανθρωπινά, όχι καλέ. 4 γνωστοί μου ήθελαν να μάθουν πόσο γκομενιάρηδες είναι. Και πάλι. Δεν ξέρεις εσύ ρε βλάκα μου; Πρέπει να σου πει το facebook; Δηλαδή ήμαρτον.

«ti ratsa skylou eisai?», ρε φίλε! Τι ράτσα σκύλου είσαι! Χωράνε σχόλια εδώ; Όχι δεν χωράνε. Προφανώς 4 γνωστοί μου διχάζονται σαν προσωπικότητες. Δεν χρειάζεται όμως αγαπητοί μου να κάνετε τεστ για να καταλάβετε ότι είστε ζώα! Το ίδιο συμπέρασμα βγαίνει και με το παρακάτω,

«Poso kammenos eisai». Πόσο να’ σαι που κάθεσαι και κάνεις τεστ; Πολύ προφανώς. Και πάλι. Ρωτήστε εμένα να σας πω, και τι ράτσα σκύλου είστε και πόσο καμένοι, και …

«Τι ήσουν στην προηγούμενη ζωή σου»! Εδώ θέλω να ελέγξω απαντήσεις, γιατί μου τέλειωσε ο σχολιασμός των τίτλων και θέλω ιδέες. «Stin proigumeni zoi sou latreves ta taksidia ke eixes girisei olon ton kosmo!!!». Αααχαχαχαχαχαχαχαχαχα. Δηλαδή τι ήσουνα τελικά; Μπορεί να ήσουν και κάποιο αποδημητικό πουλί. Δεν το διευκρινίζει.

Ο ίδιος είχε πάρει και το τεστ «when will you die?». Ε, όχι ρε φίλε. Δεν σχολιάζω εδώ. Τι να πω εδώ δηλαδή;

«Τι θα μπορούσες να σκοτώσεις;», 4 γνωστοί μου. Αν δεν βγάλει «όλους εσάς στο facebook που κάνετε tests», δεν είναι έγκυρο.

10! 10 καθυστερημένοι γνωστοί μου έχουν κάνει το τεστ «τι τύπου οδηγός είσαι;»!!!!

«Poios podosfairistis eisai», «Ποια diva κρύβεις μέσα σου;», 9 γνωστοί στο δεύτερο. Ειδικά στο δεύτερο είναι και ο γνωστός με το πόσο καμένος είσαι και το τι ήσουν στην προηγούμενη ζωή σου. Για να μάθει ποια diva κρύβει μέσα του. Ήταν η Madonna τελικά. Σε περίπτωση που την ψάχνουν να ειδοποιήσω εγώ τις αρχές ότι κρύβεται μέσα σ’ αυτόν.

And last but not least, «Πως θα είσται στα γεράματα?»! Όχι δεν έκανα λάθος! Πως θα ΕΙΣΤΑΙ στα γεράματα ρε πούστη μου! ΕΙΣΤΑΙ. Θα τρελαθώ. Όχι αγάπη μου δεν θα με τρελάνεις εσύ εμένα. Όχι, όχι, όχι.

Περιττό να πω ότι μέχρι να τελειώσω ό,τι γράφω, τα τεστ αυτά έχουν μπει στα older posts και έχουν κάνει άλλα, έτσι; Θέλω να κλάψω με τη βλακεία του κόσμου. Μετά να γελάσω. Και μετά να τους σκοτώσω δίχως οίκτο όπως ο comedian.

Και μετά να πάω να βρω αυτόν τον Zack Snyder να τον ρωτήσω πως κατάφερε να κάνει μια τόσο κακή ταινία να μου αρέσει τόσο πολύ.

Θέλω να κάνω και άλλο post κάποια στιγμή. Να σου πω για το «funny games». Και για το πως θα σκοτώσω κάποιον που μου το πρότεινε να το δω. Και για άλλες ταινίες που είδα όπως το «one day in europe», «waking life», «the darjeeling limited» και το «o brother, where art thou?». Αλλά δεν θα κάνω. Να σου το λέω τώρα. Δες τες όλες. Και το funny games. Μετά θα είσαι τόσο θυμωμένος που θα θέλεις να με δείρεις, αλλά δεν με ξέρεις οπότε είμαι καλυμμένη.

Φιλάκια!

Υ.Γ. Update: Κάθησα και το σκέφτηκα για το watchmen. Εντάξει ίσως να ψαχούλεψα λίγο το soundtrack του. Ίσως να το συζήτησα λίγο και με το νι. Μπορεί τελικά πέρα από απολαυστική να μην ήταν καθόλου κακή. Ίσα ίσα. Είδα επίσης το Låt den rätte komma in. Αυτός είναι έρωτας, όχι αστεία! Να την δεις!

36 σχόλια:

Crazy Tourists είπε...

Μπορεί να ήσουν και κάποιο αποδημητικό πουλί!!!!!
Θεϊκή ατάκα!!! Respect!!

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

χιχιχι.

τενκ γιου, τενκ γιου!

MASTER G είπε...

Σ αγαπησα απο τη μερα που γεννηθηκες!

Εμενα μου πηρε μια εβδομαδα να αποφασισω οτι θα κανω ignore στα παντα εκτος απο νεες γνωριμιες.

Στα παντα. Χωρις αστεια. Τεηκ νο πριζονερς.
Βεβαια μεχρι τοτε εμαθα οτι απο μουσικη ειμαι "μεταλ" απο ναρκωτικα ειμαι "χορτο" απο γλυκα ειμαι "τζιζ κεηκ" και οτι αν ημουν σουπερ ηρωας θα ημουν ο "σπαιντερμαν".

Δεν ηξερα. Νομιζα οτι αυτα τα τεστ θα ηταν εξυπνα ή χιουμοριστικα. Νομιζα οτι θα ηταν φτιαγμενα απο ανθρωπους με φαντασια και μερακι.

να σου πω.. το "τενκ γιου, τενκ γιου" που το ακουσες/ειδες γιατι φοβαμαι μην εχω διαρροη στο καρτερ με τις ατακες.

Flonsavardu είπε...

έλα τώρα αγαπημένε μάστερ εν κομάντερ τζι (δεν ξέρω γιατί, αλλά μ' αρέσει και θα σε λέω και έτσι)!

ότι τι δηλαδής; θα μας πεις ότι έβγαλες το "τενκ γιου" εσύ τώρα;

φαντάζομαι ότι το σκέφτηκα μόνη μου, αλλά δεν σ' ορκίζομαι κιόλας!

MASTER G είπε...

ειναι απλα μια διαβολικη συμπτωσις!

Annie_Hall είπε...

Εγώ ξέρω άτομα που κάθονται και φτιάχνουν τέτοιες παπαριές!

Γιατί κακή ταινία το Watchmen? Πολύ καλό και κοντά στο κόμικ... Επίσης απορώ που δεν σου άρεσε το Funny Games(καλά για το O Brother, Where Art Thou? φαντάζομαι είναι τυπογραφικό ή το μπερδεύεις με κάτι άλλο) και μάλιστα το πρωτότυπο! Φοβερή ταινία. Θα μου πεις περί ορέξεως...τσιζκέικ(μια και αναφέρθηκε)

Flonsavardu είπε...

ήταν εξαιρετικά κακογυρισμένη. τόσο πολύ που δεν ήξερες πότε ο σκηνοθέτης παρωδεί και πότε όχι. είχε μερικές σκηνές εντελώς κάφρικης κωμωδίας. ήταν heroes movie και παρωδία μαζί. αλλά είπαμε μου άρεσε πολύ!

το funny games μου δημιούργησε συναισθήματα θυμού. δεν ξέρω πως γίνεται να μου αρέσει μια ταινία που σου δημιουργεί τέτοια συναισθήματα. έχω ήδη αρκετό θυμό από μόνη μου. δεν ήταν κακή ταινία, απλώς δεν μου άρεσε.

zamuc είπε...

Ταινιάρα το Funny Games και ευτυχώς από ότι βλέπω στο link σου είδες το παλιό. Πάντως πράγματι βγάζει θυμό.
Είδες το One Day In Europe ρε θηρίο; το κυνηγάω κάτι χρονάκια καλά που μου το θύμησες να το βάλω στη λίστα...

Flonsavardu είπε...

ώφου με το funny games! χαχαχα. εντάξει, εντάξει το παραδέχομαι, τον haneke μου μέσα! ήταν καλό! πολύ καλό! αλλά εμένα δεν μου άρεσε. :)

ναι, το one day in europe και το waking life μου το πρότεινε ο ίδιος που μου πρότεινε το funny games. και οι δύο ήταν πολύ καλές ταινίες, και μου άρεσαν επίσης. (και μετά μου είπε το funny games. γκρ)

α, θέλω να σου πω επίσης, γιατί ξέχασα να στο πω στο blog σου, ότι το blog σου είναι γαμάτο. (blog blog blog)

MASTER G είπε...

Πειτε πως εδω κανω μια βαθυστοχαστη και ενδελεχη αναλυση του πως το Φαννυ Γκεημς ηταν πραγματικο θριλερ γιατι προδωσε το κοντισιοναρισμενο εξπεκταιησων της καθαρσης/χαππυ εντ καθως σε αναγκασε να δεχτεις κατι τοσο παραλογο με ενα τεχνασμα που κανονικα θα επρεπε να ανηκει στην κατηγορια ΜΠΛΟΥΠΕΡΣ αρα αποτελει το μπλα μπλα ντερπ ντερπ τσοιν τσοιν μπλαργκ α ρε Φραγκουλη εσυ τα λες ποιος σε ακουει...

Flonsavardu είπε...

χαχαχα. είσαι γλύκας μάστερ εν κομάντερ τζι.

εγώ τον ακούω. και τον διαβάζω κιόλα.

Mrs. Stulf είπε...

Τα καλύτερα είναι:

"Γίνε μέλος και κέρδισε ένα ταξίδι στη Γαλλία και μια τηλεόραση ΤΙΕΦΤΙ και 3 κουζινομάχαιρα και ένα πολυμίξερ"

"Γίνε μέλος (και προσκάλεσε 40 φίλους σου) για να μάθεις ποιος κάνει save τις φωτογραφίες σου στο facebook"

"Γίνε μέλος για να μάθεις ποιος από το facebook σε ποθεί"

"Άμα το γκρουπ φτάσει τα 10.000 μέλη αυτή η κοπέλα θα με παντρευτεί" (ΝΑΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ.-)

Μάλλον το facebook είναι σαν πολλά κακόγουστα chainmails μαζί. Ο μόνος λόγος που το κρατάω πλέον, είναι γιατί από 'κει βρίσκω πολύ παλιούς φίλους.

Flonsavardu είπε...

"Μάλλον το facebook είναι σαν πολλά κακόγουστα chainmails μαζί."

μεγάλη και σωστή κουβέντα είπες τώρα!

Ανώνυμος είπε...

Δε θελω να σας στεναχωρησω αλλα την πατροτητα του τενκ γιου τενκ γιου διεκδικουν ο Λαζαρος του παρα πεντε σ'εκεινο τον αμιμητο λογο που εβγαλε παιρνοντας ενα υποτιθεμενο Οσκαρ(τενκ γιου τενκ γιου-i'd like to than my motha,my fatha κ.α.),καθως και ολοι οι Ινδοι.Αυτα.

izzy

Ανώνυμος είπε...

συγγνωμη,οχι του παραπεντε,του εισαι το ταιρι μου εννοουσα!
izzy

Flonsavardu είπε...

izzy μπορεί κιόλας. ωστόσο δεδομένου ότι το είσαι το ταίρι μου ήταν εξ ολοκλήρου ένα κολλάζ αντιγραφή αμερικάνικων ταινιών, δυσκολεύομαι να το πιστέψω. οι ινδοί μου φαίνονται πιο ύποπτοι. δεν χάνουμε τίποτα να τους ρωτήσουμε. :)

zamuc είπε...

τενκ γιου τενκ γιου για τα καλά σου λόγια κι ας το είπε πρώτος όποιος θέλει

Ταινιάρα και το Lat den ratte komma in

zamuc είπε...

Και ξέχασα με τη σειρά μου να πω ότι ανταποδίδω τις φιλοφρονήσεις, όχι από ευγένεια (αν και διαθέτουμε και από αυτήν) αλλά επειδή ξεκίνησα να διαβάζω κειμενά σου και κόλλησα...

Flonsavardu είπε...

:)))

(καλέ κοίτα που θα είμαι πεφήφανη και για το blog μου τώρα!)

Kyriakos o Xasapis είπε...

Αν ξέρεις πως να φτιάξεις δικά σου τεστ θα'θελα να μου το πεις...έχω μερικές πολύ καλές ιδέες:

Ποιός αδερφός Χαϊτίδη είσαι;
Σε ποια χώρα της κοινοπολιτείας θα έκανες καλύτερο ποδήλατο;
Ποιον πρωταγωνιστη του Ρετιρέ θα συγχωρούσες αν σου έτρωγε τα κεφτεδάκια;

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχα. (ελπίζω να αστειεύεσαι, γιατί ξέρω πως να φτιάχνω τεστ. αλλά δεν σου λέω για να φτιάξεις. γιατί μετά θα τα κάνουν οι γνωστοί μου και θα το παίζουν και κουλ!)

MASTER G είπε...

Δε σου κρυβω οτι σκεφτηκα πολλες φορες να μαθω πως γινονται αυτα τα τεστ και να φτιαξω τα πιο προσβλητικα, ανιερα, ποταπα και μυξωδη που εχουν βγει ποτε.

Αλλα δε θα το κανω γιατι οποιος κοιτα την αβυσσο για πολυ ωρα, ο Νιτσε του κλεβει τα σοσονια.

Flonsavardu είπε...

όπως επίσης και όταν καβαλάς την τίγρη, βλέπεις τις ρίγες της, αλλά ξέρεις ότι είναι καθαρή.

αλλά δεν θα το κάνουμε και θέμα!

MASTER G είπε...

Αχ ξερεις να λες τα σωστα πραματα!

Flonsavardu είπε...

καμιά φορά λέω και λάθος πράματα.

τότε εμφανίζεται ένας νάνος και γελάει υστερικά πίσω από μια γκαμήλα.

MASTER G είπε...

Καλα... ακου... οταν χωρισεις παρε κανα τηλεφωνο ξερω γω.

Σου υποσχομαι οτι θα ειμαι καλος!
:)





(οχι απλα καλος... θα ειμαι φανταστικος!)

Flonsavardu είπε...

καλά θα σε έχω στα υπόψην.

Kyriakos o Xasapis είπε...

Ευχαριστώ για την έμπνευση...ΝΑ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ:
http://apps.facebook.com/personality_quizzes/?action=quiz_take&qid=37579&auth_token=6584178eeb2e48e025c10d4d4137a332

θα'θελα να δω ποιός αδερφός Χαϊτίδη είσαι αν δεν έχεις πρόβλημα.

και κάτι άλλο, κάνε κάτι μ'αυτόν τον νάνο με την γκαμήλα γιατί συνέχεια προσπαθεί να μου πουλήσει βιολέτες φτιαγμένες από αποτσίγαρα.

Flonsavardu είπε...

δεν κάνω τεστς!!! μπορεί και να κάνω όμως. άντε να δούμε, θα με βρίσουν όλοι εκεί μέσα....

αυτός ο νάνος είναι σίγουρα άλλος. ο δικός μου δεν ξέρει να φτιάχνει βιολέτες από αποτσίγαρα.

εκτός και αν ξέρει κάτι σχετικό ο μάστερ εν κομμάντερ τζι. αυτόν πρέπει να ρωτήσεις!

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα (για τις ερωτήσεις)

εντάξει λοιπόν με νίκησες! μετά από ένα χρόνο λοιπόν έπεσα πάλι στα βαριά (ινκογκνιτό ελπίζω)

"Είσαι ο Αλέκος Αρβανίτης
Ναι δεν ανήκεις στην οικογένεια αλλά θα το'θελες πολύ...μπορεί να μην μπορείς να παίξεις ούτε τρίγωνο για κάλαντα αλλά τουλάχιστον το όνομά σου είναι αγάπη...οι τυχεροί σου αριθμοί είναι τα ελάχιστα κοινά πολλαπλάσια του 6 και του 15"

Besixdouze είπε...

πες τα χρυσόστομη!!! τον χρόνο να τα κάνουν όοοοοοοοοοοολα αυτά τα τεστ που τον βρίσκουν, μπορείς να μου πεις;;;

Flonsavardu είπε...

είναι μερικοί αχρείοι- σαν και μένα ας πούμε- που δεν έχουν δουλειά να κάνουν και είναι όλη τη μέρα στον υπολογιστή. ευτυχώς δεν έχω φτάσει μέχρις εκεί, να κάνω τεστάκια δλδ. αλλά ο χρόνος υπάρχει, κακά τα ψέματα! ευτυχώς τώρα πατάς ένα hide και δεν είναι ανάγκη να μάθεις πότε και πως θα πεθάνουν οι γνωστοί σου! :)

Kleine wolke είπε...

Φίλη μου,δεν σχολιάζω τα τεστ στο facebook γιατί δεν έκανα κανένα απο αυτά και πραγματικά απορώ τί είδους άνθρωποι τα κάνουν(βγήκα ο λιχούδης).
[Επίσης έχω κάνει τεστ επιβίωσης σε περίπτωση ζομπιποίησης του πληθυσμού(ραμπο σκέτη),τι χρώμα είμαι,τι μπίρα είμαι,τι πόλη είμαι,τι φρούτο είμαι και διάφορα άλλα που μου δίνουν ευφάνταστες πληροφορίες για τον εαυτό μου(είμαι ψαχνόμενο άτομο,θες κάτι; )].
Για πλάκα είναι όλα ρε συ..ολο το fb για πλάκα είναι,τα τεστ είναι το μόνο σοβαρό πράγμα που υπάρχει εκεί μέσα.Δηλώνουν με ειλικρίνεια πόσο ανόητα και ανούσια είναι.Τα συμπαθώ :)
Το watchmen είναι άπαιχτο ρε συ!κι ο ηθοποιός που υποδύεται τον comedian έπαιζε στο supernatural(να κατεβάσεις τις 4 σεζον να το δεις οπωσδήποτε) και τον αγάπησα και στο grey's anatomy και να μου το θυμηθείς οτι σε λίγο καιρο θα είναι πασίγνωστο το μανάρι :)

ήθελα να πω κι άλλα αλλά τα ξέχασα :((

φιλιά φλονσάκι :)))

Flonsavardu είπε...

κοίταξε είναι αλήθεια πως ειδικά αυτά τα στρουμφάκια τα έχω φάει τόσο στη μάπα που πως κρατήθηκα και δεν έμαθα ποιο στρουμφάκι θα ήμουν, δεν ξέρω! χαχαχα.
δεν έχω τόσο πρόβλημα με όλα τα τεστ, αλλά δεν μπορώ να βλέπω τεστ τύπου "πόσο σου άρεσε το είσαι το ταίρι μου". δηλαδή σαν πόσο να σου άρεσε; θα σου το πει το facebook;
ωστόσο το θέτεις αποστομωτικά το θέμα και δεν θα πω άλλα! :)))
καλά αυτός είναι τρελό γκομενάκι και ειδικά ως comedian. θα κατεβάσω τη σειρά που λες, άντε γιατί ο γιατρός σπίτι πολλά μας τα έχει κάνει... 100 χρονια να βγάλει καινούργιο επεισόδιο!

φιλάκια πολλά συννεφάκι γλυκό!!!! <3

costello είπε...

Αααααααααα!!!!! Τί ιεροσυλία άκουσα για το FUNNY GAMES!!! Και είναι και το πρωτότυπο κιόλας!

Και μετά τί μου πετιέται στη μάπα;;; Το LET THE RIGHT ONE IN!!! Ε, δε θα με τρελάνετε όλοι σας εδώ μέσα! Όλοι ενθουσιάστηκαν και αντάμα και ο ψωριάρης που απλά του άρεσε χώρια!

Πέραν των παραπάνω υστερικών, αρρωστημένα σινεφίλ σχολίων μου...

"Αν ήσουν στρουμφάκι"... Πες ότι δεν είναι αλήθεια! Γιατι στη θέση του γέλιου θα υπάρχει φτύσιμο, μισανθρωπισμός, αφορισμοί καφενείου τύπου "πώς κατέντησε έτσι η πουτάνα η κοινωνία" και τρελά λοιπά.

Τέσπα. Καλημέρα.

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχα. με έκανες και γέλασα μες την πείνα μου!

το funny games δεν μου άρεσε το ξαναλέω, γιατί μου προκάλεσε θυμό. και δεν γίνεται να μου αρέσει μια ταινία που μου προκαλεί θυμό, πως να το κάνουμε.

το άσε το κακό να μπεις μου άρεσε, ε, δεν ξετρελάθηκα κιόλας, αλλά ωραία ταινία είναι, δεν μπορείς να πεις! την προτείνω δηλαδή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι παίρνει και 5 αστέρια.

τα στρουμφάκια και τα λοιπά πρώτη τα αποκηρύσσω. αλλά είπαμε μην είμαστε και υπερβολικοί. και την τατιάνα στεφανίδου θεωρώ ηλίθια, αλλά μπορεί να κάτσω να την παρακολουθήσω για 1'. (όχι παραπάνω όμως!)

καλήμερα!