Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2009

Fizzy Μπάμπαλη


Καταρχάς είμαι πολύ περήφανη που το βρήκα (θα ανέβει πολύ σιγά και βασανιστικά όλο. Απορώ με αυτούς που ανεβάζουν ταινίες στο γιουτούμπι). Σε μια έξαρση ειτίλας, παιδικών, μανιάου και των λοιπών, των παιδικών μας χρόνων έψαξα και βρήκα ένα από τα πιο αγαπημένα μας παιδικά (εμού, του αδερφού μου και της ξαδέρφης μου, ’86, ’82 και ’83 αντίστοιχα).

Σήμερα καθώς τρώγαμε θυμήθηκα πραγματικά ντροπιαστικές στιγμές στην ιστορία της μουσικής μου παιδείας (την οποία φυσικά και ποτέ δεν είχα, μην τα ξαναλέμε). Θα μπορούσα να τα κρύψω βαθιά στο υποσυνείδητο μου ώστε να μην τα μάθαινε ποτέ κανείς, αλλά έχω χρέος να τα πώ, αφού τα θυμήθηκα.

Καθόμαστε που λές στο πικάντικο και από πάνω μου έχει μια τηλεόραση που παίζει μόνο βίδεο κλιπς. Εκείνη τη στιγμή είχε τη βίσση «μην ψάχνεις την αγάπη». Μου έρχεται φλασιά! Καταρχάς πριν συνεχίσω να πω ότι τα παλιά τραγούδια του καρβέλα μου αρέσουν και όχι μόνο αυτό, δεν ντρέπομαι κιόλας. Καλά πλέον μου αρέσουν όλα τα τραγούδια εκείνης της εποχής, γιατί έχουν πλάκα. Τέλος πάντων (ξανά). Που λές θυμήθηκα ότι ήμουν κάπου στο λύκειο (πολύ μεγάλη δηλαδή, τώρα το έψαξα, λογικά 2α λυκείου) και γυρίζω και λέω στον αδερφό μου με ενθουσιασμό: «Ρε συ, το τραίνο της Βίσση έχει ΓΑΜΑΤΗ μουσική!». Η πρώτη του απόκριση ήταν «καλά δεν είναι και η κάρμινα μπουράνα», αλλά μετά έφαγα πολύ δούλεμα. Την ίδια στιγμή ντράπηκα που το είπα, όχι τώρα που έχουν περάσει χρόνια, τώρα το θυμάμαι και γελάω. Και συνεχίζω. Ήμουν θαρρώ 1η γυμνασίου και η ξαδέρφη μου είχε αγοράσει το «κρυφό φιλί» του Χατζηγιάννη, πεντακόσιες δραχμές από το παζάρι της λούτσας. Βρισκόμουν λοιπόν στη σοφίτα του σπιτιού μου, όπου είχαμε περάσει τα περισσότερα καλοκαίρια μαζί και άκουγα το σιντί όσο η ξαδέρφη μου έκανε κακάκια. Ανεβαίνει τις σκάλες λοιπόν, και πριν προλάβει να τις ανέβει όλες λέω με τον ίδιο ενθουσιασμό (και λίγη συγκίνηση η αλήθεια είναι): «Μιλάμε αυτό το σιντί είναι η καλύτερη επένδυση σε σιντί που θα μπορούσες να είχες κάνει!!!».

Χαχαχαχαχαχαχα. Μα έριξα τέτοιο γέλιο, κόντεψε να μου βγει το σουφλέ από τη μύτη. Ακόμα πονάει η κοιλιά μου, τώρα που σου το γράφω και το βλέπω και γραπτό.

Μετά από λίγο έβαλε μπάμπαλη και μου λέει το νι: «η μπάμπαλη είναι αυτή;». Και απαντώ: «ναι, η μπάμπαλή είναι… η fizzy μπάμπαλη».

(αν δεν έχεις δει το ζόχαν δεν θα καταλάβεις το ΓΑΜΑΤΟ αστείο μου)

Απλώς δεν έχω σταματήσει να γελάω. Δεν ξέρω γιατί. Αλήθεια.

11 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Έχω δει το Ζόχαν αλλά δε θυμάμαι, σνιφ..
Το τρένο της Βίσση έχει όντως ωραία μουσική και ο Χατζηγιάννης όσο και να τον σιχαίνομαι, έχει κάποια πολύ καλά τραγούδια.

Flonsavardu είπε...

δεν θυμάσαι; ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΑΙ;;; εντάξει δεν τρέχει και τίποτα. απλώς πρέπει να την ξαναδείς άλλες 500 φορές για τιμωρία. αυτή η ταινία θα θεωρείται cult σε λίγα χρόνια και να το θυμηθείτε ότι το είπα πρώτη εγώ.

αυτό για το χατζηγιάννη κάνω ότι δεν το άκουσα. όλα του τα τραγούδια είναι ίδια του πούστη. δεν ξέρω πως τα καταφέρνει!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Καλά ότι θα την ξαναδώ άλλες 500 φορές δεν το θεωρώ τιμωρία γιατί θυμάμαι ότι μ άρεσε πολύ και ο Άνταμ Σάντλερ είναι από τους αγαπημένους μου ηθοποιούς!
Τι να πει και ο Πετρέλης (μπλιαχ) που εκείνου είναι πραγματικά όλα ίδια!!!

MaHaHoU είπε...

Τι ειχε ρε αυτη η ταινια! Ελεος τι γελιο ηταν αυτο??? Fizzy ολη την ωρα με αυτο το ποτο και οοοοοοοτι μα οοοοοοτι τρωγαν βαζαν και χουμους (ωραιο ειναι βασικα αυτο το πραμα το λεω γτι εχω φαει :P)...

Mικρη δεν ακουγα Ρουβα ουτε Βισσυ...ακουγα Μαχαιριτσα και Τερμιτες και ελληνικη rock και πολυ μα παρα πολυ ξενη rock...:S:S
(Το ποστ με τα πραγματα που αγαπω θα σκασει μαλλον αυριο - για το μπαλακι που πεταξες παλι το λεω)

Flonsavardu είπε...

(το υπόσχομαι μα τον τουτατή αν συνεχιστεί αυτή η αηδία και ξανακούσω για πίπες και τσόντες και τι να κάνω και τι να μην κάνω και οτιδήποτε, θα τα σβήνω μετά τα ποστ! μα δεν το καταλαβαίνω κάθομαι και διαβάζω και ξαναδιαβάζω τι έχω γράψει και σκέφτομαι "ρε πούστη μου τι προκλητικό γράφω ή περίεργο για να τους πιάνει η μαλακία στο δικό μου το blog; πλάκα κάνω στα περισσότερα". θα μου πεις και αυτοί πλάκα κάνουν. ε, όχι κύριος! δεν θα μου λες εμένα για πίπες στο blog μου, εκεί που δεν κολλάει! άντε τώρα γιατί συγχίστηκα. )

δεν άκουγα καλέ βίσση και τέτοια στα νιάτα μου. βασικά δεν άκουγα τίποτα... όλα αργά τα έμαθα εγώ, μουσική (όχι βίσση :)), ποδήλατο, μπάνιο κ.τ.λ. όλα στην 6 δημοτικού. (μα τι αλλόκοτο παιδί που ήμουν!)

γυάλινο δάκρυ ο πετρέλης καλύτερα να κρατήσει το στόμα του κλειστό.

Kleine wolke είπε...

Χαχαχαχαχαχα!
Δεν παίζεσαι :)
Το Ζόχαν το έχω δει κι εγώ γιατί βλέπω ποιότητα είπαμε(βλ. οχτάποδα φρικιά).Νομίζω ότι δεν πιάνει ούτε για καλτ.
Ο χατζηγιάννης είναι τσίχλα που τραγουδάει τσίχλες,δε θα μιλήσω για Βίσση και Καρβέλα γιατί είναι πρωί ακόμα αλλά την Μπάμπαλη τη συμπαθώ.Είναι γλυκούλα κι έχει χαριτωμένα τραγουδάκια.
Άσχετο αλλά δες τι είδα εγω και πολύ συγκινήθηκα.Ξαφνικά έγινα μικρό κοριτσάκι που έβλεπε πολλή τηλεόραση.
http://www.youtube.com/watch?v=NUpTUDJOX1c

Flonsavardu είπε...

ααα, της ποιότητας είσαι και εσύ πουλάκι μου. ναι, μ' αρέσει και μένα πολύ η "ποιότητα". μου αρέσει εξίσου και η ποιότητα, αλλά δεν αρνούμαι ότι βλέπω καφροκωμωδίες (περιμένω πως και πως τη σάτιρα για τις χορευτικές ταινίες...χαχαχα. πρόβλημα)
λοιπόν όσον αφορά τον καρβέλα, δεν θα τον υποστηρίξω ή τίποτα, απλώς τον θεωρώ όσες μαλακίες και αν έχει βγάλει κατά καιρούς, καλό μουσικό. έχει κάνει καλές συνθέσεις, κατά τη γνώμη μου πάντα. (αν έχει κλέψει ή όχι λίγο με νοιάζει. από το να κλέβει το ένα σκυλοτράγουδο το άλλο, τουλάχιστον αυτός έχει κλέψει από τους "μεγάλους"- ενίοτε, γιατί και αυτός κλέβει από το ένα βλακοτράγουδο του, στο άλλο.)η μπάμπαλη έχει μερικά χαριτωμένα τραγουδάκια, συμφωνώ.
α, καλά τελευταία με την ιστορική αναδρομή, θα ξεχάσω τα σημερινά. από προχτές συζητάω γι' αυτά (βλ. μάστερ τζι).

φιλιά!! :)

φάβα είπε...

Ok δεν καταλαβα Χριστο! Αυτο που καταλαβα ειναι οτι υπηρχε ανθρωπος που οταν βγηκε το κρυφο φιλι, πηγαινε 1 γυμνασιου... Παω να κλαψω... Σκατογρια ειμαι, μια σκατογρια... ουα!

Flonsavardu είπε...

πρέπει να το κοιτάξω αυτό που δεν κατάλαβες τι γράφω, γιατί μου το είπε και η κολλητή μου ότι γράφω ασυνάρτητα... χαχαχα.

kwlogria είπε...

Χαχαχαχαχαχα χαχαχαχαχαχα μαλάκα είσαι τρελή χαχαχαχαχαχα!!! Φίλη μουουουουου!!!!

Flonsavardu είπε...

:))))))) είμαι τρελή, ναι!

χαίρομαι που σ' άρεσε! <3