Τρίτη, 3 Μαρτίου 2009

Tricky. Very tricky.

Πρέπει να πω 5 πράγματα που με εκνευρίζουν. Αν το άκουγες αυτό και με ήξερες καλά, θα έλεγες: «Πες καλύτερα 5 πράγματα που δεν σε εκνευρίζουν. Αλλά άστο, και αυτό δύσκολο είναι. Υπάρχουν αλήθεια 5 ολόκληρα πράγματα που δεν σε εκνευρίζουν;». Και εγώ θα σου έλεγα: «Ναι, χαχα, πες και άλλα, ναι είμαι η φλον και με εκνευρίζουν όλα».

Η αλήθεια είναι ότι πάνω κάτω δεν με εκνευρίζουν τόσα πολλά πράγματα (ίσως η αντίδραση μου όταν εκνευρίζομαι να είναι λίιιιγο υπερβολική όμως). Και νομίζω πως θα καταφέρω να εντάξω σ’ αυτό το παιχνιδάκι, στο οποίο με κάλεσε η γυάλινο δάκρυ και την ευχαριστώ πολύ, 5 πράγματα. Μόνο. Ξεκινάμε;

1) Με εκνευρίζει να με ρωτάνε αν θέλω κάτι και στο τέλος να μην το κάνουνε. Ανάλογα με το πόσο το θέλω αυτό το κάτι, ασχέτως αν θα το ζητήσω από μόνη μου ή όχι, κυμαίνεται και ο εκνευρισμός μου. Π.χ. με ρωτάει ο αδερφός μου αν θέλω να έρθει να με πάρει από το αεροδρόμιο (για να το παίξει καλός). Αν πω ναι, ΠΡΕΠΕΙ να έρθει να με πάρει. Αλλιώς μην το πεις, στην τελική δεν στο ζήτησα κιόλας. Με ρωτάει η μαμά μου αν θέλω να μου πάρει αυτό το παλτό που ζαχάρωνα στο τάδε μαγαζί. Αν πω ναι ΠΡΕΠΕΙ να μου το πάρει. Αλλιώς μην ρωτάς βρε αδερφέ, τι στο καλό αφού ξέρεις ότι το θέλω, τι ρωτάς; Με ρωτάει ο φίλος μου, λέω εγώ τώρα φανταστικό γεγονός, αν θέλω να μου πάρει ένα δαχτυλίδι από το ebay που το κορτάρω 2 ώρες τώρα ονομάζοντας το δαχτυλίδι μου, λέγοντας ταυτόχρονα όμως, άντε καλέ όχι, είναι ακριβό δεν πρέπει (αν ήταν συγγενής μου αυτές οι ευγένειες θα έλειπαν, δεν ήταν δα τόσο ακριβό). Αν ρωτήσει «θέλεις να σου το πάρω» και η απάντηση είναι «λίγο», με μια δόση τσαχπινιάς στη φωνή, το επόμενο πρωί όταν θα έχει τελειώσει η δημοπρασία και θα το έχει πάρει κάποιος άλλος μην τολμήσει και γυρίσει να μου πει «α, ήθελες να σου το πάρω, δεν το κατάλαβα».

Ναι, ξέρω, είμαι κακομαθημένη.

2) Με εκνευρίζει η αχαριστία. Προσπαθώ να πράττω κυρίως ανιδιοτελώς, μην περιμένοντας ανταλλάγματα. Αυτό κυρίως συμβαίνει στην αρχή, γιατί αργότερα κουράζομαι να κάνω μόνο εγώ και ο άλλος να δέχεται. Γενικά είμαι εξυπηρετικός άνθρωπος, θέλω να βοηθάω τους άλλους, είτε τους ξέρω είτε όχι, αν μπορώ να βοηθήσω θα το κάνω. Αν δε είναι και δικοί μου άνθρωποι και τους αγαπώ, θα συντρέξω, ακόμα και αν εγώ ζημιώνομαι από τη βοήθεια που θα προσφέρω. Ας πάρουμε μάλιστα ως δεδομένο ότι αυτό συμβαίνει συχνά και η πιθανότητα να αρνηθώ να προσφέρω τη βοήθεια μου δεν υφίσταται. Αν παρόλ’ αυτά αυτός ο δικός μου άνθρωπος που θα έχω βοηθήσει, αδιαφορήσει για μένα όταν έχω την ανάγκη του, αναγκάζομαι και αλλάζω 25000 χρώματα, θυμώνω, βρίζω, κυρίως πίσω από την πλάτη του, γιατί κατά βάθος είμαι ζώον και αντί να του ρίξω 2 φάσκελα και 5 χριστοπαναγίες για την αχαριστία του, σπανίως αποδίδω κατηγορίες ώστε να αποφύγω την ασυνενοησία και την μεταξύ μας ψύχρα. (Αυτό πολύ συχνά έχει ως αποτέλεσμα μία υποκατηρία της αχαριστίας, αυτή που λέγεται: «μου κάνεις μαλακία και δεν λέω τίποτα, και μετά πας να μου την βγεις και από πάνω»)

3) Με εκνευρίζουν τα δίχως λόγο ψέματα. Παραδέχομαι ότι υπάρχουν κάποια ψέματα τα οποία και λέω, αλλά και αν υποπέσουν στην αντίληψη μου δεν εκνευρίζομαι ιδιαιτέρως. Υπάρχουν κάποια άλλα όμως, αυτά κυρίως που λένε κάποιοι για να μην αναλάβουν τις ευθύνες τους. Όταν τύχει και συναντήσω τέτοιους ψεύτες ανθρώπους θέλω να τους τρίψω ότι βρω στη μούρη, να τους πλακώσω στο ξύλο, να τους κάψω ζωντανούς ή να τους ρίξω κάτι πολύ βαρύ στο κεφάλι τους. Extra credits αν είναι γκόμενος μου. (Υποκατηγορία των ψεμάτων είναι όταν κάποιος πιάνεται να λέει ψέματα και προσποιείται ότι δεν συμβαίνει τίποτα, ή προσπαθεί να βγει και από πάνω. Εκεί φαντασιώνομαι ότι έχω ένα ρόπαλο από αυτό του Ταρζάν και τον βαράω μέχρι να φτύσει το γάλα που βύζαξε)

4) Με εκνευρίζει να μαλώνω με κάποιον και κάποιος άλλος άσχετος να χώνει τη μούρη του για να κάνει τα πράγματα χειρότερα. «Να κάνει τα πράγματα χειρότερα» σημαίνει να επιτίθεται σε μένα, όταν εγώ επιτίθομαι ήδη στον άλλον και δεν έχω χρόνο και ενέργεια να θυμώσω με 2 μαζί. Αν μάλιστα έχω δίκιο να μαλώνω με το πρώτο άτομο, αυτομάτως όποιος εμπλέκεται γίνεται εχθρός μου. Αν δεν έχω δίκιο και μαλώνω γιατί απλώς έτυχε βρε αδερφέ, γίνεται ακόμα πιο εχθρός μου γιατί δεν με άφησε να καταλάβω μόνη μου το λάθος μου ή να μου το επισημάνει αυτός στον οποίο επιτίθεμαι. Γενικώς αν θέλαμε δικηγόρο θα σε φωνάζαμε, παρακαλώ κάτσε στ’ αυγά σου.

5) Τελειώνοντας δεν θα μπορούσα να παραλείψω τον αμέριστο εκνευρισμό μου για τα άτομα που εκνευρίζονται και δημιουργούν ιστορία χωρίς λόγο. Και όταν λέω χωρίς λόγο, όντως πολλές φορές αυτό συμβαίνει, χωρίς λόγο! Για να μην παρεξηγηθώ αυτά τα άτομα αποτελούν ξεχωριστή κατηγορία, στην οποία συμπεριλαμβάνονται σχεδόν αποκλειστικά οι φίλες μου- πιθανόν και συμφοιτητές ή γνωστοί, αλλά όχι τόσο γιατί με εκείνους απλώς διασκεδάζω τον εκνευρισμό τους και δεν με απασχολεί. Και εξηγώ: Δεν ανέχομαι από τις φίλες μου για κανένα απολύτως λόγο να μου κρατάνε μούτρα ή να μου ζητάνε τα ρέστα με ύφος λες και είμαι ο γκόμενος τους. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΓΚΟΜΕΝΟΣ ΤΟΥΣ. Οι δακρύβρεχτες συζητήσεις έχουν περάσει ανεπιστρεπτί σε εκείνον τον παράλληλο κόσμο όπου είμαστε 13 ετών. 10 χρόνια μετά αρκεί να πεις αυτό που σε πειράζει πριν ακόμα σε πειράξει τόσο, ώστε να μιλάμε 10 ώρες στο μσν απαγγέλοντας μου κατηγορίες. Αν μάλιστα κρατηθείς και δεν πεις τίποτα, παρά 5 γαμωσταβρίδια από μέσα σου ή στις άλλες φίλες σου για μένα, παρασημοφορήσε με το παράσημο της καλύτερης και πιο smooth φίλης της χρονιάς. (Υποκατηγορία της «δημιουργίας ιστορίας δίχως λόγο» αποτελεί περίτρανα ένας συνδυασμός της υποκατηγορίας των ψεμάτων και της αχαριστίας, η οποία ονομάζεται «μου σπας τα αρχίδια και με βάζεις στο εδώλιο του κατηγορουμένου, ενώ ήδη έχω καταπιει πιο σοβαρές κατηγορίες εις βάρος σου στο διάστημα των τελευταίων μηνών»)

Αυτάααα. Παρακαλώ σχολιάστε ελεύθερα, δεν με εκνευρίζει η καλοπροαίρετη κριτική, ιδιαιτέρως με διασκεδάζει πολύ.

Καλώ (τυχαία) στο παιχνιδάκι, τις : Mrs. Stulf, Carina, dark peanut, MaHaHoU και Kleine wolke.

Φιλάκια!

14 σχόλια:

Carina είπε...

Αυτό το 4...ειλικρινά σου λέω...με φέρνει στα όριά μου! Όχι μόνο γιατί παρεμβαίνει ένας άσχετος, αλλά γιατί μας προσβάλλει κιόλας! Γίνονται όλοι διαιτητές στην Ελλάδα...Από πρόσφατη εμπειρία, συζητούσα-τσακωνόμουν με έναν...ας τον πούμε τύπο...και πετάγεται μια παλιο-τσουτσού που δε μου έχει μιλήσει ποτέ στη ζωή του (ναι ΤΟΥ) και μου την λέει. Κάτσε ρε παλικάρι...ρώτησα τη γνώμη σου; Μπααα!

Τώρα βέβαια έχω μια απορία...αν δεν έχει βυζάξει γάλα, τι φτύνει; Και πόσα ακριβώς χτυπήματα είναι απαραίτητα για να φτάσουμε στην επιθυμητή κατάσταση; Όχι τίποτα άλλο, αλλά μου φαίνεται ιδιαίτερα αποτελεσματικό μέτρο για να το βουλώσει ο άσχετος που παρεμβαίνει!

Ευχαριστώ για την πρόσκληση...!!θα ετοιμάσω ανάλογο κείμενο! :)

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχα. ε, δεν μπορεί να μην έχει βυζάξει! δεν το δέχομαι!

τόσα χτυπήματα ώστε να μην είσαι πια εκνευρισμένη είναι το επιθυμητό! :))

MaHaHoU είπε...

You will have an answer lady...
και τα σχολια συγκρισεις εκει...>.<

Kleine wolke είπε...

Εγώ λέω να μην παιξω γιατί έπαιξες εσύ για μένα.
Καλά,ασε θα παίξω μη μου εκνευριστείς κι αρπαξεις κανα ρόπαλο.
Είσαι και πολύ τερμινέιτορ από μέσα σου, μικρό.
Να σου πω,όταν πας να χαιδέψεις κάποιον στο κεφάλι ο κάποιος σηκώνει προς στιγμήν τα χέρια του πάνω απ'το κεφάλι του για να αμυνθεί;οχι; σ'εμένα γιατί το κάνουν;;

φιλιά:)

Crazy Tourists είπε...

"Είσαι και πολύ τερμινέιτορ από μέσα σου, μικρό."
Χαχα!!
Δίκιο έχεις κι εγώ τρελαίνομαι με τα περισσότερα από αυτά, ίσως όχι τόσο ώστε να θέλω να αρπάξω ρόπαλο αλλά μια μπούφλα θα την έριχνα!
Φιλιά

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

mahahou i got my answer!

συννεφάκι δεν το κάνουν... ακόμα! αλλά από μέσα τους μάλλον το σκέφτονται λιγουλάκι. χιχιχι. είμαι σούπερ ντούπερ τερμινέιτορ! :)

τρελοτουριστάκι οι μπούφλες είναι οι καλύτερες! ξεθυμαίνω κάργα... κρίμα που θυμώνουν οι άλλοι μετά... :(

χιχι.

Το χρυσό ΠιΠι είπε...

διαπιστώνω ότι τελικά πολλές κατηγορίες ανθρώπων πάνε να βγουν από πάνω!

Flonsavardu είπε...

είδες θράσος;;;;

φάβα είπε...

to 5! to 5!!! OMG!!!

costello είπε...

Με το 2 ταυτίζομαι περισσότερο. Θα πρόσθετα επίσης και τον κάθε μαλάκα-σόρι-που επειδή πέρασε σκατά μέρα ξεσπάει στον οποιονδήποτε βρίζοντάς τον επειδή δεν προχωράει στην ουρά για παράδειγμα ή έχει ένα απίστευτα ψευτοτσαντίλα υφάκι και σου κάνει την ημέρα το ίδιο σκατά με τη δικιά του.

Σόρι αν έβαλα λίγη εμπάθεια παραπάνω.

nek είπε...

Sa na sai ligo neyriki! Ligo! :)
Ki emena me ekneyrizoun ayta, alla oxi toso wste na trelainomai etsi..! Prospathise na iremiseis k na min vlepeis ta pragmata toso tragika.

Flonsavardu είπε...

φάβα αντιμετωπίζεις και εσύ το ίδιο πρόβλημα; ε, μα, η κάθε μία, λες και δεν έχει γκόμενο να γκρινιάξει, σε μένα θα βγάλει τα κομπλεξικά της!

costello μια χαρά τα είπες! το βρίσιμο επιτρέπεται διά ροπάλου και αυτό! χαχα

nek με είπες νευρική; είπες εμένα νευρική; ΕΜΕΝΑ;;;;

χαχα.

Α, μπα? είπε...

ωχ αυτό με τις φιλενάδες ακούγεται το χειροτερο απόλα

Flonsavardu είπε...

βασικά το 2 είναι το χειρότερο απ' όλα, αλλά και το 5 δεν πάει πίσω!