Τρίτη, 28 Απριλίου 2009

If I had balls

Καταρχάς να πούμε ότι αυτό είναι ένα παίγνιο, εμπνευσμένο από τη mrs. stulf, η οποία πολύ καλά κατάλαβε ότι με διασκεδάζουν τέτοιες χαζομαρούλες, ειδικά αν δεν έχεις έμπνευση για άλλη ανάρτηση.

Αν είχα λοιπόν όρχεις: (α, ξέχασα να πω πως πρέπει να γράψω 10 πράματα μόνο)

1) Θα τους είχα ξυρισμένους.

2) Θα είχα χιούμορ.

3) Θα προσπαθούσα να το παίζω γκόμενος και να είχα πολλές και διάφορες και ποτέ μία.

4) Εκτός και αν ήταν αυτή: αυτή ντε (ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΝΟ, αν θέλετε να μην το ανοίξετε. ναι, βλέπω πορν, αλλά αυτό θα μπορούσατε να το μάθετε σε ένα άλλο παιχνίδι που δεν έπαιξα και λέγεται "10 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα)

5) Θα μπορούσα να λέω τη φράση "στ' αρχίδια μου".

6) Αν ήμουν τριχωτό αρκούδι θα μάθαινα τη λέξη "αποτρίχωση" ή έστω "τρίμινγκ".

7) Θα επιθυμούσα χρήμα και δόξα και κοινωνική καταξίωση.

8) Θα είχα χόμπυ (ίσως παραπάνω από ένα) και θα έδινα όλα μου τα λεφτά εκεί.

9) Θα είχα ένα τεράστιο μαντζαφλάρι να τα συνοδεύει.

10) Ξέρω γω; Θα ήθελα βυζιά βυζιά βυζιά.

Ε, μα είδες! Λοιπόν νόμιζα ότι θα ήταν εύκολο, αλλά πραγματικά προσπαθούσα να σκεφτώ σαν άντρας και το μόνο που μου ερχόταν στο μυαλό ήταν τα εξής: ΣΕΞ, ΛΕΦΤΑ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΛΕΦΤΑ, ΧΟΜΠΥ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΣΕΞ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΣΕΞ, ΦΑΓΗΤΟ, ΛΕΦΤΑ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΣΕΞ ΣΕΞ ΣΕΞ ΣΕΞ.

Εγώ φταίω ή αυτά προβάλλετε;

Ξέρω τι θα πείτε. Όλα αυτά τα παράπονα που κάνετε κατά καιρούς εσείς οι γυναίκες στους άντρες, γιατί δεν τα ευχήθηκες να τα κάνεις εσύ αν ήσουν άντρας, έτσι προς δικαίωση σας; Δεν ξέρω ρε παιδιά. Τα παραπάνω μου φάνηκαν πιο λογικά.


47 σχόλια:

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

δε σου φάνηκαν μόνο είναι κι όλας :))

Flonsavardu είπε...

:) χαίρομαι που βρίσκω υποστηρικτές!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Kαι τι σε εμποδίζει να τα κάνεις τώρα που είσαι γυναίκα; Αν γίνεις bi (:-P) μπορείς να κυνηγήσεις τα βυζιά και τις γυναίκες!! Αλλιώς το αντίστοιχο, τους άντρες! Και βέβαια στο 1, μπορείς να ξυρίζεις κάτι άλλο :-Ρ
Και η τελική ερώτηση: Βλέπεις πορνό;;; Ουουουουου! Ξξξξξ! 666! Είσαι του σατανά :-Ρ

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχα. δεν μπορώ να κυνηγώ τους άντρες, γιατί είμαι περισσότερο συναισθηματική απ' όσο χρειάζεται γι' αυτό το "παιχνίδι". θα 'θελα όμως να μπορούσα να ήμουν τόσο "στ' αρχίδια" μου όσο οι περισσότεροι αντρες, νομίζω πως με πίκρα τελικα διαπιστώνω θα είχα κάνει περισσότερα πράγματα από τώρα στη ζωή μου.

MASTER G είπε...

Κλικαρα το λινκ σου στη δουλεια.
Νομιζα οτι θα ειναι απλα μια φωτογραφια.

Τωρα αν με φωναξουν σε κανα γραφειο δε θα μπορω να σηκωθω.

και θα φταις εσυ!

Flonsavardu είπε...

χιχι.

συγγνώμη, αλλά εγώ προειδοποίησα!

Carina είπε...

Αυτό δεν το είχα σκεφτεί ποτέ, τι θα έκανα δηλαδή αν ήμουν άντρας. Δε μου αρέσει η ιδέα να σου πω την αλήθεια! Δεν ξέρω, είναι λίγο μπλιαξ και ιου οι άντρες. χαχα Εμείς είμαστε πιο καθαρές από τη φύση μας!
Αλλά για να λέμε τα σύκα-σύκα, οι άντρες μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν. Κανείς δε θα τους πει τίποτα. Μάλλον θα τους πουν και μπράβο από πάνω! :-/

Flonsavardu είπε...

αχά! σε προκαλώ τότε να παίξεις και εσύ και να βρεις τι θα έκανες αν θα ήσουν άντρας!

Mrs. Stulf είπε...

ΒΥΖΙΑ
ΣΕΞ
ΛΕΦΤΑ

αχαχαχαχ

Έδιωξα τη μάνα μου από το σπίτι για να δω το λινκ, και με το που την έδιωξα μπήκε ο πατέρας μου!

ΕΛΕΟΣ.

Το 5 το λέω και τώρα γιατί όσο να χει γεμίζει το στόμα (και όχι με τον τρόπο που νομίζετε.) χιχι

Flonsavardu είπε...

αυτοί οι γονείς, αυτοί οι γονείς....! το 5 δεν μπορώ να το πω, μου φαίνεται εξαιρετικά οξύμωρο!

καμιά φορά το λέω, πάντα όμως σε στυλ "θα πάρεις τα αρχίδια μου, και επειδή δεν έχω δεν θα πάρεις τίποτα!"

είναι ένα παλιό inside joke μεταξύ κολλητών.

rwmi's lonely way είπε...

Δε θα τα παρω με την σειρα αναλογα με το ποιο κοιταω στην τυχη¨
10.ολοι θελουμε να κραταμε κατι απο το αλλο μας φυλο!

4.νομιζεις πως κανει εντυπωση?? πορνο βλεπουν πλεον και τα βρεφη για να δουν πως μετακομισαν μεσα στην μαμα.....μονο κατι φαντασμενοι ιερεις και θεουσες εχουν μεινει να πιστευουν πως τα παιδια τα φερνει ο αγιος Βασιλης!! (μεχρι να πηδηξουν αγορακια τοτε ανακαλυπτουν την αληθεια στο περιπου)

9.καλα μην εισαι τοσο σιγουρη!!

για το κειμενο μετα το 10...

Δεν εισαι συ κοινοτοπη καλη μου οι αντρες απλα ειναι βαρετοι και προβλεψιμοι!!!

Πιτσιρίκι είπε...

πιστεύω αρκετά στάνταρ είναι και η μπάλα και το φαΐ στις σκέψεις

Flonsavardu είπε...

το έχω βάλει το φαγητό! την μπάλα δεν την έβαλα γιατί δεν βλέπουν όλοι τόσο φανατικά!

Flonsavardu είπε...

α! ξέχασα να απαντήσω στο ρωμί!

λοιπόν 10, χιχιχιχι. ξέρεις ότι δεν εννοούσα αυτόοοο!

4) ξέρω πολλές κοπέλες που αηδιάζουν με τσι τσόντες!

9) τι θες να πεις; εμ ο θεός δεν μου έδωσε μεγάλα βυζά, θα μου έδινε και μικρό πουλί; όχι ρε γαμώτο!

τέλος, εννοείται ότι είστε!

MASTER G είπε...

"Δεν εισαι συ κοινοτοπη καλη μου οι αντρες απλα ειναι βαρετοι και προβλεψιμοι!!!"

Δεν εχω ιδεα αν εισαι αντρας ή γυναικα αλλα αυτο το σχολιο εκανε τα ματια μου να γυρισουν μεσα στο κρανιο μου και τωρα καμαρωνω το οπτικο μου νευρο που ειναι πολυ ομορφο αλλα μην το ξανακανεις αυτο.

φφφφφφ

Flonsavardu είπε...

πφ! δηλαδή εσύ δεν συμφωνείς με τη λίστα:

"ΣΕΞ, ΛΕΦΤΑ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΛΕΦΤΑ, ΧΟΜΠΥ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΣΕΞ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΣΕΞ, ΦΑΓΗΤΟ, ΛΕΦΤΑ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΣΕΞ ΣΕΞ ΣΕΞ ΣΕΞ." ;;;;

MASTER G είπε...

Αυτη ειναι η τροποποιημενη λιστα που αφηνουμε να διαρευσει ωστε να μας αφηνετε ησυχους να ασχολουμαστε με τα ΣΟΒΑΡΑ ζητηματα!

Επισης για να σου το γυρισω λιγο,
να η λιστα των γυναικων:

ψωνια
πλουσιος γαμος



πως σου φαινεται;

Flonsavardu είπε...

οκ. μου την είπες τώρα. όχι, σοβαρά.

θα μπορούσα να σου πω ότι όχι, τι είναι αυτά που λες, κάποιες γυναίκες δεν είναι έτσι, μπλα μπλα μπλα.

έλα όμως που οι περισσότερες ΕΙΝΑΙ γαμώ το φύλο μου!

βαριέμαι να αντιπαρατεθώ, καταλαβαίνεις; τόσο δίκιο έχεις.

rwmi's lonely way είπε...

@MASTER G

1.Εχω ολοκληρη φοτο που αποδεικνυει το φυλο μου

2.Αφου το οπτικο σου νευρο ειναι τοσο ωραιο να το ξανακανω βρε συ!!

3.Ειτε το θελουμε ειτε οχι πλεον οι περισσοτερς γυναικες ουτε πλουσιους γαμους ψαχνουν ουτε τπτ γιατι περασε η εποχη που μια γυναικα εψαχνε το ισχυρο αρσενικο (οχι σωματικα απαραιτητα) για να το διαλεξει για αντρα μιας και θα χε την δυνατοτητα να συντηρησει εκεινη και τα παιδια της ( ω ναι δαρβινικα μιλωντας καπως ετσι γινοταν και αποδεδειγμενα!!) Σημερα οι περισσοτερες γυναικες απλα δεν εχουν αναγκη ΚΑΝΕΝΑΝ δουλευουν ειναι ανεξαρτητες μεχρι και μεταξυ τους ικανοποιουνται σεξουαλικα (λεεεεεμε τωρα) μεχρι να αναπαραχθουν μονες τους μπορουν (με το χερακι της επιστημης!!!) οποτε δεν νομιζω να εχουν τοσο κοινοτοπα προτυπα!! εκτος αν ειναι το κλασσικο μοντελο γυναικας χωρις ιδιατερα ταλεντα οποτε ψαχνειαπλα να τακτοποιηθει οποτε οκ παω πασο!!

@Flonsavardu

Τουλαχιστον να ξερεις πως τα μικρα ζυζια ειναι φετιχ για πολλους και δεν χαλανε απαραιτητα εναν αντρα (αν και τον συμπληρωνουν!!!) Ομως το μικρο πουλι και ψυχολογικα δημιουργει στον ιδιοκτητη του,αλλα και μερικες το προτιμουν.....xxx Large!!!
Εγω παλι γιατι ξερω πολλες κοπελες που λιωνουν στη τσοντα??? στο κατω κατω ειναι unisex το θεαμα!!

Flonsavardu είπε...

χριστέ μου! ρωμί διαβάζεις κοσμοπόλιταν;

μην τις πιστεύεις παιδί μου! στάνταρ, διαβάζεις κοσμοπόλιταν, δεν εξηγείται αλλιώς.

τι χειραφέτηση μου τσαμπουνάς. απαπα εσύ έχεις φάει το τυράκι τους κανονικά!

καλέ τώρα σοβαρά πίστεψες όλο αυτό το παραμύθι με την χειραφέτηση και ότι δεν θέλουν γάμο και τα καταφέρνουν όλα μόνες τους;

Marina είπε...

Τώρα που έγραψες για αρχίδια, θυμηθηκα ένα λεξικό που είχαμε φτιάξει παλιά, κάπως έτσι το βρήκα στο διαδίκτυο
http://students.ceid.upatras.gr/~akis/jotd12/0589.html
πολυ πλάκα, ανάλογη με αυτά που γράφεις στο άρθρο σου

Flonsavardu είπε...

χαχαχα! κάπου το έχω ξαναπετύχει αυτό πάντως και παλαιότερα. όταν λες το φτιάξατε, ποιοι το φτιάξατε; :)

rwmi's lonely way είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!! Ποιο κοσμοπολιταν καλε??? Σιγα μην διαβασουμε και κοσμοπολιταν!!! Καλοοοοοοο ομως λεγε κανα τετοιο δε μπορεις να φανταστεις τι γελιο εριξα!!! Δεν χαβω τπτ αλλα αυτο βλεπω αυτο λεω

Flonsavardu είπε...

μάλλον αυτό που ακούς λες! γιατί να σου μηνύσω εδώ δυο λογάκια. οι γυναίκες συνεχίζουν να είναι οι κλασικές γυναίκες με τη συμβίωση και τα παιδιά- έστω ότι ξεπεράσαμε μέχρι ένα σημείο το γάμο ως ντεμοντέ.

ειλικρινά ακόμα δεν γνώρισα γυναίκα που να μου προβάλει ειλικρινώς το προφίλ που μου λες. όλες θέλουν γάμο παιδιά οικογένεια, όλες φοβούνται τη μοναξιά και καμιά δεν είναι ιδιαίτερα καριερίστρια.

(ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑ. ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ.)

Crazy Tourists είπε...

Γειάααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!
Τη μπάλα ξέχασες!!!!

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

αγαπημένη τρελοτουρίστρια δεν θα έβλεπα μπάλα αν ήμουν άντρας! :)

rwmi's lonely way είπε...

Αγαπητη μοθ προφανως δεν εεις τισ εικονες που χω γω και προφανως δεν εχεις ερθει σε επαφη με τετοια ατομα πιστεψε με δεν ειναι οπως τα κες ακριβως.Βεβαιως και ενα πολυ μεγαλο ποσοστο ετσι ειναι αλλα υπαρχει μια νεα ταση πολυ μεγαλη που νατη καπως ετσι ειναι και αυτο αποδυκνειεται απο το γεγονος οτι οι περισσοτεροι αντρες σημερα ειναι μαμουχαλοι και αδερφες!!! ο κυνηγος εχει αλλαξει και ο αλλωτε περηφανος κυνηγος τρεχει να κρυφτει σαν θηραμα!!! αστο!! εγω αυτο βλεπω!!

Flonsavardu είπε...

ναι βρε παιδάκι μου, εγώ εναντίον στην άποψη κανενός δεν έχω όρεξη να πάω. άμα έχεις τέτοιες προσλαμβάνουσες από το περιβάλλον σου σε πιστεύω.

απλώς δεν συμφωνώ. :)

(ψιτ. το ότι εσείς σταματήσατε να κυνηγάτε δεν το αρνούμαι. απλώς αρνούμαι να πιστέψω πως οι γυναίκες κυνηγούν μόνο για το σεξ. υπάρχουν κάποιες που το κάνουν, αλλά δεν αποτελούν την πλειοψηφία)

rwmi's lonely way είπε...

Να πας αντιθετα στην αποψη μου οσο θες!! σιγα!! η αληθεια παντα ετσι και αλλιως ειναι καπου στην μεση. Πολλες κυνηγουν σεξ αλλες κατι αλλο ολα παιζουν..τι νομιζεις οι γυναικες δεν εχουν .......ερεθισμους?? (ητοι καυλες λαικιστι) απλα ζουμε σε μια φαλλοκρατικη κοινωνια που ο αντρας ειναι τοσο γαματος να πηδαει αλλα μια γυναικα απλα πουτανα!! αυτο ειναι ολο αλλα και οι 2 σεξ θελουν οπωσδηποτε!!

Flonsavardu είπε...

σόρρυ κιόλας, αλλά υπάρχουν και γυναίκες και άντρες που δεν είναι φαν του σεξ. αλήθεια και αυτό!

rwmi's lonely way είπε...

Καλα να σε πω!! υπαρχουν και ανθρωποι χωρις τσιπα και χωρις γεννητικα!!! ολα παιζουν αλλα καποια πραματα ξερεις ειναι και ελξη πως να το κανουμε!! οκ καποιοι δεν τους αρεσει γιατι θελουν εναν και μοναδικο αλλοι γιατι γιατι γιατι ολα στο μυαλο ειναι βασικα!! περισσοτερες πληροφοριες δεσποινις φλονς στο μσν μου crash_romi_san@yahoo.gr εκει αναλυουμε τα πντα!! ΄΄)

Flonsavardu είπε...

νομίζω ότι αναλύσαμε τα περισσότερα είδη ανθρώπων, ήδη εδώ! :)

rwmi's lonely way είπε...

ττοτε λοιπον στο επομενο ποστακι!!!

κόκκινη μαλέτα είπε...

Eixa polu kairo na diabasw to bloggi sou..mia bdomada prn fygw apo ispania basika. Sxwrame alla edw sti gamwpoli ksexniemai kai xanw ta pragmatika liga lepta pou thelw na afierwsw se osa exoun endiaferon gia mena. Post apo mena den kserw pote tha ksanadeis, kai auto giati exw polu kairo na anebasw me apotelesma na min kserw me ti post prpei na anaplirwsw to xameno xrono!
Ayto pou ithela na sou pw einai oti grafeis polu gamta re file, einai san na exw apenanti mou, opws xazogelame mazi otan koutsompoleuoume. Episis thelw na sou pw ena megalo eyxaristo gia ta fthina tsigara, pou anebases toso polu auti tin tainia, giati edw kai 2 xronia lew na ti dw alla arnoumai epeidi mou tin proteine kapios eksatias tou opoiou gamithike to sympan mou meta. Ayta. Tha ti dw loipon. Episis exw na sou pw oti irtha kai oti na se dw prin fygeis. Aisthitiko gia apotrixwsi brikes? exw an thes til. Filaki

Flonsavardu είπε...

αγάπη γλυκιά δεν έχω σχόλια για σένα! (θα τα πούμε από κοντά, από το τηλ, από το φέις μπουκ ή από το μσν... τόσες συναρπαστικές επιλογές!)

MASTER G είπε...

"αλλα υπαρχει μια νεα ταση πολυ μεγαλη που νατη καπως ετσι ειναι και αυτο αποδυκνειεται απο το γεγονος οτι οι περισσοτεροι αντρες σημερα ειναι μαμουχαλοι και αδερφες!!! ο κυνηγος εχει αλλαξει και ο αλλωτε περηφανος κυνηγος τρεχει να κρυφτει σαν θηραμα!!! αστο!! εγω αυτο βλεπω!!"

Και εσυ ποιος πιστευεις οτι φταιει γι αυτο αν οχι οι γυναικες;
Ρε ζωα... ειστε το ταργκετ γκρουπ των αντρων. Εσεις ανεβαζετε τα αντρικα προτυπα καθε φορα. Οι δικες σας συλλογικες προτιμησεις οριζουν την εμφανιση και τη συμπεριφορα μας. Οχι τη δικη μου βεβαια γιατι εχω σας γραφω στα τετοια μου αλλα... καταλαβαινεις τι εννοω.

Εννοω οτι μαλλον εισαι ασχημη.

:)

Flonsavardu είπε...

κοίτα μην φαγωθείτε τώρα που θα φύγω και πρέπει να σας συμμαζεύω από τα εξωτερικά!

MASTER G είπε...

Συγνωμη δε μπορω να σταματησω να γελαω!!!

kwlogria είπε...

Εγώ λέω συνέχεια στα αρχίδια μου και τα δείχνω κιόλας. Κάτι δεν πάει καλά!

Marina είπε...

Συγνώμη λάθος "είχαΝε φτιάξει" ήθελα να γράψω

Flonsavardu είπε...

ααααααααα!

costello είπε...

Μπορώ να αναιρέσω και τα δέκα :):

1. Δεν τους ξυρίζουν όλοι.

2. Δεν ξέρω αν θεωρείται χιούμορ το AMERICAN PIE που η μέση αντροπαρέα θεωρεί ξεκαρδιστική.

3. Δεν το πετυχαίνουν όλοι.

4. Είναι λιγο "φλατ".

5. Καλά, πάω πάσο, αυτό είναι στάνταρ για όλους εμάς.

6. Φαντάζομαι δεν έχεις δει σκυλοτραγουδιστή... :)

7. Επαναλαμβάνω το 5.

8. Υπάρχουν και τζάμπα χόμπι ;)

9. Δεν το έχουν όλοι τεράστιο...

10. Άλλοι θέλουν κώλο κώλο κώλο.


Μα τί έχουμε κάνει πια και μας έχετε ταυτίσει όλους με αναίσθητα μονοδιάστατα γαϊδούρια;;;; Τόσο απλές νευρώσεις έχουμε;; Αμάν πια δηλαδή...

(και σόρι αν τόσο καιρό δεν προλάβαινα να γράψω συμβαίνουν αυτά).

Τέσπα. Για αντάλλαγμα που αποκάλυψα κάποιες αλήθειες για τον αντρικό κόσμο θέλω δέκα για τον γυναικείο :)

Flonsavardu είπε...

εεεεε costello!!! εδώ λέω τι θα έκανα εγώ προσωπικά αν είχα όρχεις. όχι τι κάνουν γενικά οι άντρες. αλλά εντάξει, χαίρομαι για τις βεβαιώσεις σου... χιχιχι. :)))

και εννοείται ότι τέτοιοι άντρες δεν υπάρχουν.... που να τα συνδυάζουν όλα αυτά! καλά θα ήταν though.

10 αλήθειες για τις γυναίκες;
α.θελουν λεφτα
β.πολλα λεφτα
γ.θέλουν ο αντρας τους να ειναι ομορφος
δ.αυτες ειναι οι πιο ομορφες στον κοσμο ή ακομα και αν δεν είναι έτσι πρέπει να τις βλέπει ο σύντροφος τους
ε.είναι οι πιο καταξιωμενές και καμιά άλλη δεν τους φτάνει
στ.ξέρω γω; λεφτά;
ζ.είναι οι πιο σέξι
η.οι καλύτερες νοικοκυρές
ι.οι καλύτερες ερωμένες

costello είπε...

Νιααααα!!!! Δεν παίζω!! Αυτά είναι γνωστά!! Εγώ θέλω τα σούπερ ντούπερ άκρως απόρρητα τύπου "γιατί μπαίνετε στις τουαλέτες όλες μαζί" :)

Flonsavardu είπε...

πλέον το έχω ξεπεράσει. αλλά μικρή για κάποιο λόγο ήθελα και εγώ να έχω πάντα μια φίλη μου στην τουαλέτα. αλλά δεν θυμάμαι γιατί! να σου πω γιατί το κάνω τώρα όποτε το κάνω; για να κουτσομπολέψουμε τους άλλους στην παρέα είναι ο πρώτος και κύριος λόγος. μετά για παρέα, για να σου κρατάει την πόρτα αν δεν έχει κλείδωμα, για κουτσομπολέψουμε γενικώς. αυτά.

Thems είπε...

Ρε με συγκίνησες, είναι η αγαπημένη μου τσόντα :')

Δεδομένου του πληθάριθμου των τσοντών και τσοντοσάιτς καταλαβαίνει κανείς ότι σημαίνει αρκετά αυτό.

Flonsavardu είπε...

αμέ, πως δεν καταλαβαίνω! μάλιστα, μάλιστα... αλλόκοτος τρόπος να ταιριάζει κάποιος. :)