Δευτέρα, 4 Μαΐου 2009

Όσα μου δίδαξε η ζωή

Είχα ετοιμάσει ένα άλλο ποστ με θέμα τα κερατώματα, αλλά ήταν ολίγον τι καταθλιπτικό, άσε που δεν ήθελα να μου λένε πάλι ότι αν μάθω να παίρνω καλές πίπες δεν θα κερατώσει ποτέ κανείς. Γι’ αυτό θα σας γράψω όσα θυμάμαι να μου δίδαξε η ζωή, με πρώτο και καλύτερο το χθεσινό μάθημα. (και να συμπληρώσω ότι αυτό το κείμενο το έγραψα το Σάββατο και ότι αν και περιέχει διδαχτικό ύφος, ουδεμία σχέση έχει με το κείμενο του μαστρό τζι)

1)Ποτέ μην αφήνεις για τελευταία στιγμή το τηλεφώνημα σου με την αισθητικό. Στο τέλος θα καταλήξεις η μέρα που υπολόγιζες για αποτρίχωση να είναι πρωτομαγιά, θα αναγκαστείς να κάνεις χαλάουα και ο φίλος σου εκτός του ότι θα την δοκιμάσει- δεν θα δοκιμάσει να κάνει, θα δοκιμάσει να φάει!- στο τέλος θα σε βοηθήσει κιόλας στη διαδικασία.

2)Όταν ζεσταίνεσαι πάρα πολύ με το πάπλωμα, μην ανέχεσαι να ιδρώνεις και να ξεϊδρώνεις κάτω από αυτό κατά τη διάρκεια της νύχτας. Το πρωί θα ξυπνήσεις με συνάχι και κρύωμα.

3)Όταν σκέφτεσαι ότι όλα θα πάνε καλά, ποτέ δεν πάνε. Όταν κινδυνολογείς την σκαπουλάρεις και από στις πιο δύσκολες καταστάσεις.

4)Όταν έχεις ανάγκη να κάνεις φίλους, ξαφνικά γίνεσαι το πιο αντιπαθητικό άτομο στον κόσμο και όλοι σε αποφεύγουν. Όταν θέλεις την ησυχία σου, όλοι σου φορτώνονται.

5)Τίποτα δεν είναι πιο χρήσιμο σε ένα κορίτσι από ένα μεγάλο αδερφό. Σοβαρά αν το πρώτο μου παιδί- αν κάνω ποτέ- είναι κορίτσι…. Προς τα πού πάνε για τον Καιάδα παρακαλώ;

6)Όσοι δεν είχαν ποτέ τους κατοικίδια ζώα, όσο φιλόζωοι και να δηλώνουν, τα σιχαίνονται (εννοώντας δεν θα τα αφήσουν να κάτσουν πάνω από το φαγητό τους, να κοιμηθούν στο κρεβάτι τους κ.τ.λ.).

7)Όσο στενά συνδεδεμένος και να είσαι με κάποιον, αν δεν είναι η μάνα σου, θα μετρήσει το συμφέρον του πρώτα παρά το δικό σου.

8)Όσο lame και αν είναι αυτό, η αγάπη βρίσκεται στα πιο απίθανα μέρη (αν και σκέφτομαι πολύ συχνά ότι καλύτερα να την αναζητάς στα πιο πιθανά, για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο).

9)Με το facebook τελικά γάμησαν πολλοί (δεν συμπεριλαμβάνομαι σε αυτούς, έτσι για να εξηγούμαστε).

Συμπληρώστε τις δικές σας αλήθειες ζωής ή ό, τι άλλο έχετε ευχαρίστηση.

Ήθελα να το παίξω μαγκιά και να σας πω ότι θα σας απαντήσω σε 10 μέρες, διότι αύριο με το καλό ελπίζω να φύγω ταξίδι και να μην: πέσει το αεροπλάνο όπως είδε στον ύπνο του ένας γνωστός μου- που δεν ήξερε για το ταξίδι μου- κολλήσω γρίπη χοίρων και δεν γυρίσω ποτέ, πεθάνω από τις απανωτές κρίσεις πανικού...

...Αλλά! Μάλλον θα πάρω λαπιτόπι στο ταξίδι μαζί μου... Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εξαδέλφη D. που δέχεται να ανταλλάξει το κανονικό μου λαπιτόπι με τη δική της την ψείρα! <3


34 σχόλια:

MASTER G είπε...

Επισης:

Μην εμπιστευεσαι ανθρωπο που δεν του αρεσουν τα σκυλια.

Flonsavardu είπε...

συμφωνώ!

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

1)τίποτα δεν ειναι τυχαίο σ αυτή τη ζωή
2)αν σε κάνει να κλαις δεν είναι απαραίτητα έρωτας
3)αν είναι να πας απο πνιγμό δε σκοτώνεσαι ποτέ
4)everybody lies

καλό σου απόγευμα!

Flonsavardu είπε...

παίζει να είναι πλάκα πλάκα απίθανη παροιμία το "όποιου του μέλει να πνιγεί, ποτέ του δεν πεθαίνει"!

συμφωνώ και με τα δικά σου! :)

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Ποτέ μην αφήνεις το φεγγίτη ανοιχτό όταν βρέχει, ειδικά αν υπάρχει μακέτα από κάτω.

Carina είπε...

Μην αναβάλλεις για αύριο αυτό που μπορείς να κάνεις σήμερα.

Στο λεωφορείο να κάθεσαι πάντα από μέσα για να μη σε πρήζουν αυτοί που είναι όρθιοι.

Είναι σημαντικό να έχεις πολλούς φίλους στην εξεταστική. Ή θα βοηθήσετε ο ένας τον άλλο ή θα πατώσετε όλοι μαζί.

Καλό ταξίδι!

Crazy Tourists είπε...

1) Το ξύλο δε βγήκε από τον παράδεισο παιδιά, μην τρελαθούμε κιόλας!
2) Οι φίλοι στα δύσκολα φαίνονται! Μεγάλη αλήθεια! Τεράστια! Γιγάντια!!!

Με το 5 σου διαφωνώ κάθετα, οριζόντια, διαγώνια και με όλους τους δυνατόυς τρόπους διαφωνίας!! Το τι τράβηξα από τον μεγάλο μου αδερφό μέχρι τα 13 οπότε άρχισε να αδιαφορεί, πράγμα που τέλειωσε στα 18 μου οπότε αποφάσισε να μου λέει "φόνιμα" όποτε έβγαινα μέχρι και τα 23 μου δε λέγεται!!! Γι αυτό σου λέω...Κορίτσι το πρώτο!! Να έχει το δεύτερο το κεφάλι του ήσυχο!!

Καλημέρααααααα

Τρελοτουρίστρια

kwlogria είπε...

Εγώ τα αγαπώ τα σκυλιά! Που θα πας; Να περάσεις γαμάτα! Να έρθω;;

MaHaHoU είπε...

Σου ευχομαι καλο ταξιδι και να περασεις μουρλια ομορφια μου!!! Εγω δεν εχω ορεξη να γραψω καμια αληθεια :S:S

Mrs. Stulf είπε...

3. Αυτό που λέγαμε. :Ρ

10. Το στομάχι είναι σαν το άπειρον: πάντα υπάρχει λίγος χώρος που δεν έχεις χρησιμοποιήσει.

Flonsavardu είπε...

ελένα πρώτη φορά εδώ! θα σε ανακαλύψω επιστρέφοντας από τα εξωτερικά!

καρίνα μου ευχαριστώ! το ταξίδι ήταν καλό, το λονδίνο είναι τέλειο, λίγο φυσάει βέβαια. ένα πρόβλημα υπάρχει, έχω λίγα σκατά μέσα στο κεφάλι μου και δεν μπορώ να φάω, με έχει πιάσει πάλι νευρική ανορεξία. είναι τρομερά αστείο που όταν μπήκα στη σχολή μου θεωρούσα ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα. και τώρα που έχω χίλια δυο προβλήματα, και πρακτικά την τέλειωσα μάλιστα, δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι αυτά!

τρελοτουρίστρια καλημέρα! (εδώ είναι ακόμα 12, χι) εγώ τον αδερφό μου τον υπεραγαπώ, και δεν τον αλλάζω με τίποτα!

κωλογριούλα προς το παρόν είμαι λόνδον! για ριφερενς και το πως περνάω διάβασε το απαντητικό της καρίνας. κάποιος μαλάκας που δεν ήξερε για το ταξίδι μου είπε ότι με είδε στον ύπνο του ότι έπεσε το αεροπλάνο μου. εγώ δεν τα πιστεύω αυτά πρωτίστως, αλλά δευτέρα ξημερώματα με έπιασε πάλι κρίση πανικού. τώρα είμαι οκ, αλλά δεν τρώω. μεγάλη μαλακία κουβαλώ στο κεφάλι μου, και μάλλον γαμήθηκε το δουβλίνο. ουφ. θα αρχίσω να πιστεύω στον θεό μου φαίνεται, γιατί μόνη μου δεν τα βγάζω πέρα με αυτό το μυαλό παιδιά.

μαχάχου και εγώ μου το εύχομαι! :)

σταλφ ποιο στομάχι! άσε γιατί το δικό μου έχει να τραφεί από την κυριακή το βράδυ! :(

Flonsavardu είπε...

α, καλέ. όταν λέω νευρική ανορεξία, είναι κρίμα προς αυτούς που έχουν όντως να πετάω τέτοιους όρους. απλώς όταν συμβαίνει κάτι στη ζωή μου και με αναστατώνει δεν τρώω για μερικές μέρες. το πιο πολύ που μου έχει κρατήσει είναι μια βδομάδα. μετά τρώω το καταπέτασμα. το ότι είμαι 48 κιλά δεν έχει σχέση, και η μάνα μου μετά από 2 γέννες ήταν μια ζωή 58.

Mrs. Stulf είπε...

!!!

Αν και σπάνια θα έλεγα, με πιάνει και μένα ανορεξία ανά καιρούς (φαντάζομαι κάποιους να το διαβάζουν αυτό και να γελάνε). Μια φορά στο τρίμηνο or so. Κρατάει καμιά βδομάδα και μετά πάω κάπου με φίλους και με στουπώνουν μέχρι τα αυτιά ως συνήθως. Την τελευταία φορά με στουπώσανε με pizza στο FinalFour. Αχ, ωραίες μέρες.

Go eat girl!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Α εισαι στο Λονδίνο με τα καυτερά; Καλύτερα που δεν τρως :-Ρ

Ποτέ μη χρησιμοποιήσεις ως δικαιολογία κάτι που δεν θέλεις να σου συμβεί, γιατί μετά θα σου συμβεί (πχ αν πεις ότι άργησες σε ένα ραντεβού επειδή ξερνούσες ασταμάτητα, μετά θα το πάθεις στα αλήθεια.. καλά δεν ξέρω για όλους, σε μένα πάντως συμβαίνει!!!)

Να περνάς καλά στα Λονδίνα!

MASTER G είπε...

Aγαπητο Γυαλινο Δακρυ. Το γκουγκλ ειναι φιλος μας και μας λεει πραματα.

ακου το γκουγκλ τι λεει για το θεμα σου με τους εμετους:

http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias

Flonsavardu είπε...

mrs. stulf θα προσπαθήσω, i promise!

γυάλινο δάκρυ εμένα συνήθως μου συμβαίνει το αντίθετο! ευχαριστώ!

ψιτ. εσύ, ναι ξέρεις ποιος. πριν κάνεις τον έξυπνο, να σου πω ότι εμείς οι ψυχολόγοι έχουμε βγάλει όρους και για το ότι αυτή τη στιγμή σε τρώει ο δεξιός σου όρχεις. περιμένα να το ξέρεις αγαπητέ ιντροτζέκσιον. ;p

MASTER G είπε...

"Εσεις" οι ψυχολογοι; Και το γυαλινο δακρυ ψυχολογος ειναι;

ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΟ ΚΟΝΦΙΡΜΕΗΣΟ ΜΠΑΗΑΣ;

Παω να κανω ιντροτζεκσιον μονος μου.

Flonsavardu είπε...

εμείς οι ψυχολόγοι λέγοντας, εγώ και οι υπόλοιποι ψυχολόγοι. (και καλά εγώ τώρα, αλλά τώρα που το σκέφτομαι και οι υπόλοιποι)

ούτε εγώ το ήξερα, καθώς δεν σκαμπάζω από αγγλικές ορολογίες (είχαμε μια καλή, αλλά εντελώς μαλακισμένη καθηγήτρια γι αυτή τη δουλειά)

τι να είναι; η αυτοεκπληρούμενη προφητεία;

MASTER G είπε...

Ειναι οταν επιβεβαιωνεις ενα κανονα καταγραφοντας μονο τις περιπτωσεις κατα τις οποιες επιβεβαιωνεται και αγνοεις ολες τις αλλες που δεν εχουν καμια σχεση.

Ετσι λειτουργουν τα ζωδια. Διαβαζεις ενα καρο απιστευτες γενικευμενες μαλακιες και οταν πετυχεις κατι που σου θυμιζει τον εαυτο σου, το κρατας και λογω αυτου αξιολογεις ολο το κολπο μαζι.

Θα το ελεγα πιο απλα σαν "οποιος ψαχνει βρισκει" εννοωντας οτι αυτη η ξεχωριστη ικανοτητα μας να επινοουμε σχεδια και επαναλαβανομενα μοτιβα ειναι υπευθυνη για τα καλυτερα και χειροτερα πραματα στον κοσμο.

Αν θες να βρεις τον αριθμο 7 σε οτι κανεις, θα τον βρισκεις. Αν θες να βρεις οτι φταινε οι εβραιοι για ολα, θα το βρεις κι αυτο. Αν θες να νομιζεις οτι τα ονειρα σημαινουν κατι, θα το επιβεβαιωσεις αμεσως.

Τετοια παλιοδουλεια γινεται!

MASTER G είπε...

Μοιαζει με την αυτοεκπληρουμενη προφητεια αλλα δεν ειναι το ιδιο.

Αυτο που λεω εγω εχει να κανει με επιλογη δειγματος. Αυτο που λες εσυ ειναι πως.. ξερω γω λες "η γκομενα μου θα με κερατωσει" και αγχωνεσαι και ψαχνεις τα κινητα της και αρχισεις να νιωθεις ανασφαλεια... και αυτη νιωθει οτι εισαι ανασφαλης και δεν αντεχει να σε νταντευει για τα ψυχολογικα σου και σε κερατωνει;

αυτο ακριβως.

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Προκατάληψη

γυάλινο δάκρυ είπε...

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς για ψυχολογίες, εγώ έχω γενικά πρόβλημα στο στομάχι. Και δε μιλούσα συγκεκριμένα για τον εμετό, τον ανέφερα ως παράδειγμα. Μπορεί κάποιος πχ να πει ότι τον έπιασε κόψιμο, ότι του έπεσε μια γλάστρα στο κεφάλι και ούτω καθεξής. Και ξέρω ότι για όλα αυτά τα προκαλεί ο πούστης ο Μέρφι :-Ρ

MASTER G είπε...

το ηξερα οτι καποιος θα μου τσαμπουναγε τον κυριο Μερφυ.
Παλι καλα που δεν εχει αναφερθει η Νεμεσις του, ο Παολο Κωελιο!

ntetzevou είπε...

6)Όσοι δεν είχαν ποτέ τους κατοικίδια ζώα, όσο φιλόζωοι και να δηλώνουν, τα σιχαίνονται (εννοώντας δεν θα τα αφήσουν να κάτσουν πάνω από το φαγητό τους, να κοιμηθούν στο κρεβάτι τους κ.τ.λ.).

Γινεσαι αδικη και απολυτη! Μονο που δεν καθομαι στα αδεσποτα. Απλα δεν εχω τον απαραιτητο χρονο να αφιερωσω σ'αυτα.

Τις καλημερες μου και καλο ταξιδι.

Besixdouze είπε...

9) αχαχχαχα πολύ καλό!!

Λευκή είπε...

Μα ποιός γάμησε στο facebook?
Έχει τηλέφωνο στο προφίλ του?
Για πεςςςςςςς!

Flonsavardu είπε...

ntetzevou αλήθεια δεν πήγαινε σε σένα αυτό! :)

besixdouze μα είναι η αλήθεια!

λευκή ουουουου πάρα πολλοί. είναι μάστιγα πλέον.

Crazy Tourists είπε...

Πήγες Cliffs of Moher; Τέλεια δεν είναι;
Εμείς την λατρέψαμε την Ιρλανδία!!
Α! Στο πάρκο με το άγαλμα του Όσκαρ παρατήρησες ότι απέναντί του έχει δύο (γυμνά αν θυμάμαι καλά) αγάλματα, ένα γυναικείο και ένα αντρικό, και ο Όσκαρ κοιτάει το αντρικό;
Βάλε καμιά φωτό από Λονδίνο!!
Φιλιάααα

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

τρελοτουριστάκι μου δεν το παρατήρησα! :( δηλαδη ειδα τα αγαλματα, αλλα δεν προσεξα που κοιταει... χιχιχι. θα βαλω φωτο καποια στιγμη!

ntetzevou είπε...

Υπεροχα μερη και θεαματα!

Καλη συνεχεια, καλο καλοκαιρι και καλη σελιδα για γυρισμα (ταξιδιωτικο σχολιο)

;)

Mrs. Stulf είπε...

Δεν φαντάζεσαι πόσο το ζήλεψα το ταξιδάκι σου. Θέλω κι εγώ να πάω στο εξωτερικό, πάρα πολύ, αλλά δεν μου κάθεται καθόλου...

Flonsavardu είπε...

ntetzevou ευχαριστώ πάρα πολύ! ανταποδίδω τις ευχές! :)

mrs. stulf σου εύχομαι να πας το συντομότερο δυνατό! (αλλά μην πας το καλοκαίρι σε μεγάλη ευρωπαική πόλη, μόνο αυτό. υπάρχουν υπέροχα μέρη να επισκεφτείς το καλοκαίρι και στο εξωτερικό, ανεξάρτητα με το τι λένε, ελλαδάρα και νησιά κ.τ.λ., απλώς δεν θα συνιστούσα τις πρωτεύουσες)

costello είπε...

Το 3 ρε γμτ ισχύει όσο τίποτε άλλο και όλοι προσπαθούν να με πείσουν για το αντίθετο, ακόμη κι αν τα κάνουν σκατά έτσι τις περισσότερες φορές.

Τί διάλογο...

Flonsavardu είπε...

το ξέρω ότι ισχύει παιδί μου!!! αυτή είναι η μεγαλύτερη αλήθεια του κόσμου! (πιστεύω ότι αυτοί που είναι αισιόδοξοι και τα καταφέρνουν, από μέσα τους κινδυνολογούν πάντα!)