Σάββατο, 23 Μαΐου 2009

Παντού υπάρχει ένας μύθος











(No point for this Update, just to make some people jealous: Μπορεί να έχω να μεταφράσω 25 άρθρα σε 9 μέρες, αλλά τουλάχιστον το κάνω εδώ. Also η θάλασσα είναι κολυμπίσιμη. Ευχαριστώ.)

Λοιπόν όλοι έχουμε μεγαλώσει με κάποιους μύθους, σώστά; Χτες για παράδειγμα η ξαδέρφη μου μου είπε στο ταμείο του σκλαβενίτη όταν έβγαζα από το καλάθι όλα αυτά τα υγιεινά που θα με βοηθούσαν να ξεφορτωθώ την κυτταρίτιδα- κέικ σοκολάτας με επικάλυψη σοκολάτας, δύο σνίκερς, δημητριακά με μπισκότο και σοκολάτα- ότι όταν ήταν πιο μικρή της έλεγα ότι μένω αδύνατη επειδή τρώω μόνο φαστ φουντ. «Ήταν ένας μύθος με τον οποίο μεγάλωσα!» μου είπε και εγώ έσκασα στα γέλια γιατί μου φάνηκε πολύ αστεία φράση (εκείνης πάλι της φάνηκε πολύ ευφάνταστο που της είπα ότι «πρέπει να υποβιβάσω τα συναισθήματα μου για το νι», και είχε και το έλεγε όλη τη μέρα και εγώ ακόμα απορώ τι της άρεσε. Αλλά ποιος ξέρει; Όταν θα πεθάνω μπορεί να με εκδώσει και να γίνει πλούσια. Χα χα.). Της εξήγησα μετά ότι αυτή είναι μια θεωρία που πραγματικά είχε εδραιωθεί στο μυαλό μου, δεδομένου ότι τα φαστ φουντ έχουν μόνο μαλακίες μέσα επομένως ότι τρως το χέζεις. Άλλη θεωρία για το γιατί μένω τόσο αδύνατη είναι ότι τρώω και πίνω νερό ανάμεσα στις μπουκιές- πράγμα που μου λένε όλοι ότι δεν κάνει, αλλά δεν με νοιάζει, εγώ έτσι κάνω χρόνια τώρα με μεγάλη επιτυχία.

Παρακάτω λοιπόν μύθοι για μένα και για την αντίληψη του κόσμου- από εμένα:

1) Όταν γεννήθηκα τα μαλλιά μου ήταν κόκκινα. Έτσι θα πει η μαμά μου, η γιαγιά μου και μπορεί και άλλοι συγγενείς, ψάχνοντας πάντοτε μα πάντοτε να βρουν χρώμα μέσα στο δωμάτιο να παρομοιάσουν το πόσο κόκκινα ήταν, καταλήγοντας πάντοτε σε κάποιο εξωφρενικά κόκκινο. Μπορεί και φούξια. Ε, λοιπόν ξέρετε κάτι; Ας είναι καλά ο φωτογράφος του ΗΡΑ, τα μαλλιά μου όταν γεννήθηκα ήταν καστανά. Του κάστανου. Να να σαν αυτό (κάστανο μέσα στο δωμάτιο).

2) Ο παλιατζής- χωματάς- γουατέβερ που περνάει κάτω από το σπίτι μας και φωνάζει πάντα κάτι χαριτωμένο με χαρακτηριστική φωνή, δεν το φωνάζει εκείνη την ώρα. Αυτό ο μύθος μου καταστράφηκε μόλις προχτές που με πληροφόρησαν ότι είναι κασσέτα. Κάτι έσπασε μέσα μου.

3) Υπάρχει θεός. Διάβολος. Παράδεισος- Κόλαση, φαντάσματα. Ζώδια, τα μελούμενα του καφέ, της χαρτομαντείας. Κάποιοι τα πιστεύουν όλα αυτά μαζί. Και ακόμα δεν έχω καταλάβει πως γίνεται!

4) Όταν μεγαλώσω θα βγάλω βυζιά και θα γίνω γκόμενα. Αυτό το πίστευα στο δημοτικό, ότι θα γίνει στο γυμνασίο. Ε, σας πληροφορώ ότι 15 χρόνια μετά ακόμα δεν έχω βγάλει βυζιά.

5) Όταν μεγαλώσω εγώ ποτέ δεν θα μαλώνω με τον γκόμενο μου για μαλακίες. Επίσης δεν θα ζηλεύω και θα είμαι πολύ κουλ. Αυτό το πίστευα μέχρι και στο πρώτο έτος. Μετά γνώρισα τον πρώτο μου κανονικό γκόμενο και κατάλαβα.

6) «Εγώ δεν έχω κανένα ψυχολογικό πρόβλημα, αυτό που με απασχολεί είναι να αντιληφθώ, να κατανοήσω και να ερμηνεύσω τα προβλήματα των άλλων». Πρώτο έτος, πρώτο μάθημα της σχολής. Πέντε χρόνια μετά έχω τόσα ψυχολογικά προβλήματα που δεκάρα δεν δίνω για σας ρε.

7) «Αν δεν κάνεις γυμναστική ο κώλος σου δεν θα δείχνει έτσι για πάντα». «Άντε καλέ». Διάλογος του περσινού καλοκαιριού με εμένα και ένα φίλο του νι. Δυστυχώς μαλώσανε και δεν έχει καν την ευκαιρία να μου πει: «TOLD YA!». Ήρθε η αρχή του τέλους, δε πα να λέω ότι είμαι και 19.

8) Όταν μεγαλώσω θα σπουδάσω στη Θεσσαλονίκη, έλεγα στο δημοτικό- γυμνάσιο.

9) Όταν μεγαλώσω θα κάνω μεταπτυχιακό στο Παρίσι, έλεγα στο λύκειο- πρώτα έτη του παν/μιου.

10) Όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος γίνεται πιο μορφωμένος, πιο έξυπνος, πιο ώριμος. Αυτή τη στιγμή έχω ακριβώς το 20% των κουάλιτις αυτών σε σύγκριση με τα 18 μου.

11) Όταν θα περάσω στο πανεπιστήμιο θα έχω όλο τον καιρό του κόσμου να διαβάζω βιβλία και να πηγαίνω θέατρο. Να έχω διαβάσει 5 βιβλία στα 5 χρόνια που πέρασαν, ζήτημα είναι.

Συμπληρώστε όπως επιθυμείτε! Το επόμενο ποστ που θέλω να ετοιμάσω είναι ελληνικά misheard lyrics. Νομίζω θα βγάλουμε πολύ ψωμί. Καλό σουκού!

13 σχόλια:

Carina είπε...

Πο πο...μπορώ να κλέψω την ιδέα και να κάνω και εγώ σχετική ανάρτηση; Γιατί το κεφάλι μου είναι γεμάτο μπαρούφες!

Αυτό το πράγμα με το πανεπιστήμιο και τον χρόνο δεν μου έχει κάτσει ποτέ! Γιατί τη μία θα έχω γλώσσες, την άλλη δουλειά, την τρίτη θα φροντίζω περιστέρια..γενικά κάποιος μου κλέβει τον χρόνο μου και δεν αφήνει καν ένα σημειώμα να με ενημερώσει. Τι αγένεια!

Αναμένω την επόμενη ανάρτηση!...

Flonsavardu είπε...

εννοείται να κλέψεις την ιδέα! :)

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

όταν μεγαλώσω θα έχω δει όλο το κόσμο!
καλά μη κοιτάς...είμαι μικρή ακόμη... :)
άψογη ανάρτηση μικρή!

Α, μπα? είπε...

"Είναι μύθος ότι υπάρχει κοινή λογική" (δικό μου ολοδικό μοου:)

Flonsavardu είπε...

ασετόν ευχαριστώ!!! και εγώ το έλεγα αυτό νομίζω... και ποιος δηλαδή που αγαπάει τα ταξίδια δεν το είπε; :)

α-μπα είναι πραγματικά... επίσης ταιριάζεις με το νι. έχει βάλει στο μσν του σλόγκαν "common sense is the most uncommon atribute".

φιλιά και στις δυο!

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Όταν είσαι ειλικρινής με τους άλλους και δε λες ψέματα δεν υπάρχει περίπτωση να σε παρεξηγήσουν

Το ΜΕΓΕΘΟΣ μετράει

Οι αγελάδες είναι χοντρές επειδή τρώνε όλη μέρα χόρτα

Όταν μεγαλώσω θα βρω μια δουλειά που θα μ'αρέσει πάρα πολύ και θα με κάνει ευτυχισμένη

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

πολύ καλό ποστ :)

Flonsavardu είπε...

α, τι καλά, και σε 2ο άρεσε! πολύ χαίρομαι! καλά πίστευες ότι αν είσαι ειλικρινής δεν θα σε παρεξηγήσουν; μόνο ετσι σε παρεξηγούν!

φάβα είπε...

"ολα αυτά τα υγιεινά που θα με βοηθούσαν να ξεφορτωθώ την κυτταρίτιδα"

αχουυυ εκανα κινημα, γαματο!!! :P

Flonsavardu είπε...

χαχα. καλά αφού σου είπα! αυτό το κάνω χρόνια τώρα! :)))

Tanila είπε...

Κάτι λάθος κάνεις κοπελιά, εμένα ο κώλος μου ίδιος δείχνει από τα 19 μου και δε πολυκάνω γυμναστική

Flonsavardu είπε...

κοίτα δεν ξέρω πόσο είσαι, εγώ πάντως δεν κάνω καθόλου γυμναστική. αν και υπερέβαλλα νομίζω. σαν να τον βλέπω τώρα και να μου θυμίζει τον παλιό καλό εαυτό του. το παν είναι η κυτταρίτιδα, δεν πρόκειται περί πτώσεως!

Besixdouze είπε...

χαχαχα!! Πολύ γέλασα με τον παλιατζή γιατί κι εγώ το ίδιο πίστευα (!)Ένας μύθος ήταν λοιπόν!!!