Δευτέρα, 25 Μαΐου 2009

Άλλα λέει η θεια μου, άλλα ακούν τ' αυτιά μου.

Λοιπόν σας είχα πει ότι το επόμενο μας θέμα θα είναι τα ελληνικά misheard lyrics. Σε περίπτωση που δεν ξέρετε τι είναι το misheard, το misheard είναι όταν ακούς ένα τραγούδι και σε ένα συγκεκριμένο στίχο καταλαβαίνεις κάτι άλλο από αυτό που ακούς. Δεν θα μακρηγορήσω. Θα περάσω κατευθείαν στη λίστα:

1. Πρώτο στη λίστα με διαφορά, καθώς οι περισσότεροι το ακούν λάθος είναι το… μην ακούσω καμιά μαλακία για τη «Ζωντανίνα»! Αν είναι δυνατόν, απορώ πως γίνεται κάποιος να άκουσε κάτι για κάποια ζωντανίνα στο «ένα το χελιδόνι»- Φοίβο Δεληβοριά με απογοητεύεις. Όχι, φυσικά και όχι. Πρώτο λοιπόν και με διαφορά είναι η «Γερακίνα». Ξέρω πραγματικά πάρα πολύ κόσμο ο οποίος στο ντρουμπουντρουμπουντου δεν άκουγε τα βραχιόλια της βροντούν, δηλαδή κάνουν θόρυβο, αλλά άκουγε τα βραχιόλια της Βροντού. Η Βροντού λοιπόν δεν έχει απασχολήσει τόσο κόσμο όσο η Ζωντανίνα, διότι σε αντίθεση με την πρώτη μπορεί να αποτελεί πραγματικό πρόσωπο. Ενώ θέλουν και η Ζωντανίνα πίνουν το αίμα τους, δεν βγάζει νόημα αγαπητοί μου αναγνώστες. Σας ευχαριστώ.

2. Και συνεχίζουμε χωρίς τόσο μεγάλη ανάλυση. Ο σχεδόν αδερφός μου είχε ρωτήσει τη δασκάλα του στο δημοτικό, ακούγοντας το τραγούδι «γιορτή στο τζάκι» όπου σε κάποιο σημείο λέει «τούφες χιόνι πέφτουνε στο παραθυράκι», ποιος είναι ο φεσχιόνης. Και γι’ αυτό παίρνει την 2η θέση.

3. Η κολλητή μου φίλη ερασνένα κομποστέλα, με την οποία είχαμε κάνει και τη μεγαλύτερη λίστα με αυτά τα τραγούδια, στο «αίμα, δάκρυα και ιδρώτας» εκεί που λέει «σκούπισα και τον ιδρώτα με στυπόχαρτο» (πραγματικά τι σκεφτόταν ο στιχουργός εκείνη την ώρα;) άκουγε «μες τη μπόχα του». Δεν είναι τόσο πετυχημένο όσο το επόμενο, αλλά θέλει μεγάλη φαντασία.

4. Μεγάλη φαντασία θέλει επίσης και το δικό μου παράκουσμα στο «αίμα, δάκρυα και ιδρώτας». Εκεί που λέει «και ο απόηχος μένει, γεια χαρά» εγώ άκουγα, και πραγματικά μέχρι και σε μεγάλη ηλικία δεν μπορούσα να βγάλω άκρη, «ω Αποηχοσμένη, γεια χαρά». Τελικά δεν υπάρχει τέτοιος χαρακτηρισμός προς κάποια γυναίκα, αλλά κρίμα γιατί τον βρίσκω πολύ εύηχο.

5. Στην πέμπτη θέση ένα ακόμη δικό μου, αλλά και πολλών άλλων νομίζω. Για την ακρίβεια διαισθάνομαι ότι με αυτό θα χτυπήσουμε τζακ ποτ, γιατί νομίζω ότι πολλοί ακόμα δεν ξέρουν τι λέει πραγματικά, και θα αποκαλυφθεί μια μεγάλη αλήθεια. Στο «έχω στενάχωρη καρδιά» της Ρένας Βλαχοπούλου, δεν λέει «σε γλέντια δεν χωρούνε» γιατί άλλωστε δεν βγάζει και νόημα. Λέει «σεκλέτια δεν χωρούνε». Όποιος το ήξερε να σηκώσει το χέρι.

6. Ένας φίλος μια φίλης στο «μη με τρυπάς σαν το τριαντάφυλλο» άκουγε «είμαι τυπάς σαν το τριαντάφυλλο». Απλό και αποτελεσματικό.

7. Άλλο δικό μου. «Πώς να γλυτώσει μάτια μου ο ένας απ’ τον άλλον, πως θες να αλλάξουμε… ουράνιο». Προφανώς το χημικό στοιχείο. Αστειεύομαι. Δεν ξέρω καν τι σκεφτόμουν.

8. Αααα. Τώρα που το θυμήθηκα. Λέει με βιολί- σαντουροβιόλι. Όχι σαν του Ροβιόλη. Κρίμα γιατί γενικά είχα πλάσει έναν ωραίο μύθο για το «ρεμπέτικο» (την ταινία) ότι ήταν αληθινή ιστορία, και ότι ο Ροβιόλης εννοείται ήταν κάποιο σημαίνον πρόσωπο.

9. Στο «σ’ αγαπώ σαν αμαρτία» του Μητροπάνου λέει «κόψε με αν θες στα τρία, στάλα αίμα δεν θα βγει». Σ’ αυτόν το σπλάτερ στίχο, εγώ άκουγα «κόψε με αν θες στα τρία, στ’ άλλα αίμα δεν θα βγει», δηλαδή μόνο αν τον κόψει στα τρία θα βγει αίμα. Αν τον κόψει στα τέσσερα για παράδειγμα, δεν θα βγει αίμα, και πάει λέγοντας.

10. Στο «Ρόζα» επίσης του Μητροπάνου λέει «φωνή εντόμου τώρα είναι η ζωή μου…». Άκουγα «φωνήεντο μου…». Ο Μητροπάνος έχει πολύ περίεργα τραγούδια τελικά.

11. Και τέλος- όχι ότι τέλειωσαν, είναι άπειρα, απλώς δεν τα θυμάμαι- η Φραγκοσυριανή. «Μία φούντωση μια φλόγα έχω μέσα στην καρδιά, λες και μάγια μου ‘χεις κάνει, φραγκοσύρια νυχτικά». Όταν ήμουν πολύ μικρή όμως, έτσι για να ξέρετε.

Δικό σας!

53 σχόλια:

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Αυτό της Ρένας Βλαχοπούλου μου γκ΄ρεμησε ένα κόσμο, όχι δε σε πιστέυω είναι: σε γλέντια δε χωρούνε.

να πάμε και σε ξένο ρεπερτόριο?

somebody put something in my drink

ή

somebody put something in my dream

Ακόμα δε ξέρω

Flonsavardu είπε...

είναι σεκλέτια!

το τραγούδι είναι ramones? αν ναι, λέει in my drink.

Carina είπε...

Έχω λυθεί!!! ΕΧΩ ΛΥΘΕΙ!!
Στ'άλλα δε θα βγει αίμα...σπλάτερ στίχος...μου θυμίζεις τον SHARKastic, αυτός πετάει κάτι τέτοια πετυχημένα!

Αχαχαχα να'σαι καλά ρε Flo, μου'φτιαξες το βράδυ!

Σούλα Φρίκη είπε...

Τώρα η διάσημη τούτηνα ρεμπετιά που λες είναι τίγκα στα ονόματα μέσα, Πάρε Θωμάς (μαγαζί) Μαρίκα (ντέφι) Γιωργάκης (δοξαριά) οπότε και το βιόλι ήθελε τον οργανοπαίχτη του (τον Ροβιόλη) για τούτο δε βάζω και την χέρα μου στο φόκο, αν κι ο Ζέπης λαλεί τω όντι στέκει το σαντουροβιόλι και δη ορχήστρα σαντουροβιόλιον εξπρές. Μα κι έτσι να νι Φλονσαρδού μου, δάυτα τα μισχέρντς καθώς εμίλησες είν ματσακόνικες στιχουργικές τεχνικές γιατί ούλοι μεγαλώσαν με τις τσαουσιές της Ζωντανίνας και της Βρουντούς.

Θυμάμαι εγώ με ούλους τους αγροτινέιτζερς και τις χόντες κάθε μεσήμερο στα Ζυγογιαννέικα, ερχόντανε και τα μετάλλια από την Γκαρδίτσα και βάζανε στα κασετόφωνα εγγλέζικα της εποχής και το θυμάμαι εκείνο το ελληνοαμερικλάνικο ιθαγενείας που τους έπιανε αλιμούρα να τ ακούνε και γω χα λολαθεί που έπιασα στίχο μες τα κινέζικα
Α - ΚΑΝ΄Τ - ΓΚΕΤ - ΝΟ .. ΘΑ - ΤΗ - ΣΦΑΞΩ
πολύ πόνο και οργή ο αμερικάνος

Mrs. Stulf είπε...

χαχαχαχ

Θεικό ποστ, 5 σταρζ!

Εγώ σκέφτομαι το καλύτερο μιζχερντ που έχω ακούσει να το κάνω βίντεο. Δε σας λέω δε σας λέω :Χ

Flonsavardu είπε...

carina χαίρομαι να σε διασκεδάζω! :)

σούλα φρίκη είσαι εντελώς νούμερο με την εντελώς καλή έννοια. :) χαχαχαχαχαχαχα! τέλειο το μισχερντ σου.

mrs. stulf τενκ γιου τενκ γιου! το ήξερα ότι θα έχει μεγάλη πετυχεσά, γι' αυτό το έφτιαξα, περιμένω εναγωνιώς το δικό σου.

Α, μπα? είπε...

φαντάζομαι ότι όλοι το ξέρετε, καθώς έχει γίνει κοτζάμ site, αλλά είναι αυτό του jimmy hendrix: excuse me while I kiss this guy (που κατά τη γνώμη μου ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ)

http://www.kissthisguy.com/

Το χρυσό ΠιΠι είπε...

Αμάν στο ρεμπέτικο με τσάκωσες!

Flonsavardu είπε...

α-μπά! δεν το ήξερα ρε συ! δεν ασχολούμαι τόσο πολύ με τον αγγλικό ρεπερτόριο, καθώς δεν έχει τόσο πλάκα κατά τη γνώμη μου... εκτός από αυτό http://www.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQ που δεν είναι και αυθεντικό misheard.

χρυσό πιπί τι καλά!

Annie_Hall είπε...

Ωραίο ποστ! Όταν είχα πει σε μια φίλη μου στο γυμνάσιο ότι δεν λέει για κάποια Ζωντανίνα δεν μου μίλαγε μια μέρα γιατί λέει της γκρέμισα τον κόσμο!

Ο κολλητό μου πάλι άκουγε "καμουρούλα μια σταλιά δύο επί τρία, όχι κι άλλα τρία..." αντί για κόγχη και λατρεία. Το έκανε σαφές ρε παιδί μου ο στιχουργός ότι είναι το 2 επί 3 δεν σημαίνει 2 επί 6!

Το καλύτερο που έχει ακούσει κάποιος πάντως και όταν μου το είπε γέλαγα ακατάπαυστα είναι "με το άγαλμα στον ώμο κατηφόρησα"! Τη βεβήλωσε την πλατεία ο αρχαιοκάπηλος!!!

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχα. αυτό με την καμαρούλα αποτελεί και δικό μου τραγούδι που το άκουγα λάθος, αλλά δεν θυμάμαι τι άκουγε λάθος πλέον... :(

απίστευτο αυτό με τον άγαλμα... δεδομένου ότι πραγματικά λέει ότι "με το άγαλμα ως το δρόμο προχωρήσαμε..."... χαχαχαχα. γενικά αυτό το άγαλμα είναι μαγικό ρε συ. πάει όπου θέλει.

γυάλινο δάκρυ είπε...

Θυμάμαι στο λύκειο που είχε βγει τότε ένα τραγούδι του Χατζηγιάννη, νομίζω λέγεται "μόνος μου" που σε ένα στίχο που έλεγε "να'ταν η αγάπη ένα όνειρο που πιάνει" η διπλανή μου στο θρανίο είχε ακούσει "να'ταν η αγάπη ένα όνειρο του Γιάννη"

Γμτ, προσπαθώ να θυμηθώ δικά μου misheards, αλλά δεν μου ρχεται κανένα ελληνικό, γιατί δεν ακούω πλέον ελληνικά.

Α! Θυμήθηκα μια βλακεία. Ήμασταν πέρυσι το καλοκαίρι ένα βράδυ για ποτό και έβαλε στο μαγαζί αυτό που είχε βγάλει ο Πετρέλης το "ξύπνα Θανάση". Και εκεί που λέει "είναι η γενιά του facebook των emo και του καφέ" εγώ είχα ακούσει "είναι η γενιά του facebook του Nivo και του καφέ" και πήγα να πιάσω κουβέντα για το αν θα παρεξηγηθεί ο Νιβο απ αυτό το τραγούδι κλπ, μέχρι που μου ξεκαθάρισαν ότι λέει emo.

Δεν μπορώ να θυμηθώ άλλα αυτή τη στιγμή :-(

provato είπε...

αχααχαχαχαααχααχαχαχ
αχααααχαχαχαχααχαχαχα
τι γέλιο θέμου αχαχχχαχαχα τέλειο

λοιπόν, ένα δικό μου

εκεί που λέει η Χαρούλα "ακούω γέλια ν ανεβαίνουν τα σκαλιά" για χρόνια άκουγα "ακούω την γελοιά να ανεβαίνει τα σκαλιά" λολ

Flonsavardu είπε...

γυάλινο δάκρυ χιχιχιχιχιχι. καλή και η φίλη σου με τον γιάννη! και εγώ έχω ένα misheard του χατζηγιάννη- καλά εγώ γενικά θέλω καινούργια αυτιά, δεν το λέμε όμως παραέξω- αλλά δεν θυμάμαι ποιο!

πρόβατοοοοοοο ουουουουου είμαι πολύ συγκινημένη που πάτησες το πόδι σου στο τίμιο blog μου. χαχαχαχαχαχα, είναι δυνατόν καλέ η χαρούλα να έλεγε, ακούω τη γελοία;;;; χαχαχαχαχαχαχα. είπαμε δεν τους αντέχει... αλλά όχι και να τους βρίζει! :)

Crazy Tourists είπε...

Το δικό μου είναι από το "...μια ζωή την έχουμε...τι θα καταλάβουμε τι θα καζαντήσουμε..."
Ε ναι! Τι θα καταντήσουμε νόμιζα εγώ, μέχρι μεγάλη ηλικία!! Και φυσικα αν το ακούσω πουθενά και μου ρθει να το ψιλοτραγουδήσω, καταντήσουμε λέω, τιμής ένεκεν!!

Τρελοτουρίστρια

dsquared είπε...

E, oxi to 5! Ακοθγετ καθαρα που λεει καζαντισουμε.

Εχω μια φιλη που ακουγε του Μαχαιριτσα το ''Μακρια σου νιαουριζω μοναχος'' ως ''Μακριά σου να ουρίσο μοναχός''...

Πολυ μικρη ακουγα το ''Βράχο βράχο τον καημό μου'' του Θοδωρακη ως ''Γραφω γραφω τον καημό μου''

din

Kleine wolke είπε...

Χαχαχαχαχαχαχα!!!!
καλημέρα καλημέρα!! :)
εγώ μονίμως παρακούω και δεν τα θυμάμαι μετά αυτά που παράκουσα γιατί δεν μου κάνουν εντύπωση πια:ΡΡ
σε πόσα τραγούδια λες "λαλαλα" ή "τουρουρου" κλπ οταν δεν ξέρεις το στίχο όμως; αν πεις σε όλα,ελα να τραγουδήσουμε παρέα :D
φιλάρες!

Flonsavardu είπε...

τρελότουρίστρια μπορεί να ήξερα ότι λέει καζαντήσουμε, αλλά δεν ήξερα τι σημαίνει! και με έβαλες στο τριπάκι να το ψάξω και τελικά μάλλον σημαίνει κερδίσουμε... ωραίο. :)

din άλλο το πέντε άλλο το καζαντήσουμε...! και μη μου πεις ότι το έχω στενάχωρη καρδιά, σεκλέτια δεν χωρούνε ακούγεται καθαρά, θα στεναχωρηθώ πολύ δηλαδή! τέλειο το "μακριά σου να ουρήσω μοναχός". χαχαχαχα. το γράφω γράφω τον καημό μου μου θύμισε ένα της νανάς μούσχουρη που έκανα λάθος, αλλά δεν θυμάμαι ποιο! :p

συννεφάκι γλυκό!!! είσαι και εσύ από ΑΥΤΟΥΣ; αυτούς που τραγουδάνε και λένε ΛΑΛΑΛΑΛΑ εκεί που δεν ξέρουν τι λέει; αν μου πεις ότι λες και δικά σου πράγματα πας κατευθείαν για δικό σου σωματείο μαζί με τον αδερφό μου και μια φίλη μου! αυτοί οι τύποι μπορεί να ακούνε ένα τραγούδι όλο το απόγευμα και στο τέλος να μην ξέρουν τι λέει ούτε το ρεφραίν! :)))

dsquared είπε...

Ναι, ναι, αυτο ηθελα να πω.
din

Flonsavardu είπε...

blasphemy!!!

δεν ακούγεται καθαράαααααααα. μπουχουχου.

dsquared είπε...

Μαλλον φταιει οτι μου το τραγουδαγε καθαρα η μαμα μου οταν ημουν μικρη.
din

Flonsavardu είπε...

αααα! πέστο έτσι!

Ηλιαχτίς είπε...

Αγαπημένο misheard της γιαγιάς μου :

Ακούγαμε των beatles το yellow submarine.
Στο στίχο
"we all live
in the γέλοου σαμπ μαρίν"
άκουγε
we all live in the γέλασα μωρή !

κι έλεγε "Πάλι γέλασες μωρή ?"


Φιλιά κοριτσάκι μου !
Πολύ έξυπνο και χιουμοριστικο το μπλογκ σου , μπράβο !

Flonsavardu είπε...

ηλιαχτίδα είσαι τόσο γλυκιά και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! :)

χαχαχα, η γιαγιά σου είναι φοβερή! ειχαμε και εμείς μία ολόκληρη λίστα, όχι με τραγούδια, αλλά με λάθος λέξεις της γιαγιάς μου. τώρα το μόνο που θυμάμαι είναι το κόκες κόλες. νομίζω ότι της σπράιτ τις έλεγε σπράγια, αλλά πραγματικά είχε άπειρες τέτοιες λέξεις ή εκφράσεις. αλλά επειδή η γιαγιά ήταν δασκάλα και περίεργη και δεν ήθελε να την κοροιδεύουμε μας είχε πάρει τη λίστα και την είχε πετάξει.. :(

τι θυμήθηκα τώρα...

MASTER G είπε...

Παραπονεμενα λογια εχουν τα τραγουδια μας
γιατι τατικο τοζουμε μεσα απο τηγκουνια μας.

Ο μαλακας ο Νταλαρας με ειχε στοιχειωσει μ αυτη τη μαλακια.

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχα, τι είναι η τηγκούνια και το τατικό; ελπίζω να ήσουν πολύ μικρό όταν έκανες αυτό το misheard!

if.. ιγένεια είπε...

χαχαχαχαχαχαχααα τελεια αναρτηση σου λεω..! Στο smoke on the water(and fire in the sky) φιλη ακουγε small kind of roses;p Κορυφαιο ποστ!

dsquared είπε...

Α, και το κλασικο
Αντι για ''αραπινες, λαγνες, ερωτιαρες...''
Αραπινες λαγνες ξεδoντιαρες

din

Flonsavardu είπε...

if... ιγένεια η φίλη σου μου φαίνεται κερδίζει και τη δική μου φίλη με το "μες τη μπόχα του"... χαχαχαχα, καλά μιλάμε σαν να το φαντάζομαι να το τραγουδάει κάποιος, σμοοοοοολ κάιντ οφ ρόοοουζις (εντ φάιερ ιν δε σκάι)!

din ναι ναι αυτό είναι κλασσικό! το έχω ακούσει και από άλλους!

costello είπε...

LOL!!!!! Σόρι για την αμερικανιά.

Κι εγώ έχω ακούσει λάθος πολλά τραγούδια, αλλά δε μου'ρχεται τώρα ένα παράδειγμα...

Α! Στα ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ ΤΣΕΠΗΣ. "δε θα έχεις στο τσεπάκι" όσο περίεργο κι αν ακούγεται νόμιζα ότι έλεγε "δε θα έχεις στον Τσε Πάκη" :)

Flonsavardu είπε...

εννοείται ότι δεν μου φαίνεται περίεργο! για την ακρίβεια πρόκειται για ένα αυθεντικό misheard χωρίς κανένα απολύτως νόημα! :)

γυάλινο δάκρυ είπε...

Θυμήθηκα κι άλλο. Μπορεί να είναι αγγλικό, αλλά δεν ήταν μόνο δικό μου γιατί 3 άτομα ακούγαμε το ίδιο πράγμα: στο "If today was your last day" των Nickelback εκεί που λέει "leave old pictures in the past" εμείς ακούγαμε "leave all bitches in the past"!!!
Σου έχω πρόσκληση για παιχνιδάκι!
Καλό μήνα!

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

χαχαχαχαχα! Ο σπλάτερ στίχος του Μητροπάνου είναι all the money! Οταν ήμουν μικρή δεν είχα ακούσει στο "Αν θυμηθείς τ όνειρό μου" που λέει "το καλοκαίρι που λάμπει τ'αστέρι, με φως να ντυθείς". Νόμιζα ότι λέει "το καλοκαίρι....και ΠΩΣ να ντυθείς". Και αναρωτιόμουν πως επηρρεάζει το dress code το γεγονός ότι λάμπει το αστέρι...

aremare είπε...

Γιατί αυτό το "μεθυσμενακι" στα καπιλιά, σ'επινα κοριτσακι,σαν το κρασακι γουλιά-γουλιά;
Ακου μεθυσμενάκι!!!Μου πήρε 40 χρόνια να το καταλαβω, την ξανθιά...
Πιο πρόσφατο,τραγούδι ενός επιπλέμπορου, δεν θυμαμαι το όνομα του,που έλεγε:
Στο Ημεροβύγλι σε συναντησα ενα Απρίλι κτλ.
και ακούω πιτσιρικά να τραγουδάει:
Στο μοιραίο βίγλι κτλ...
All the left!!!( ολα τα λεφτα!)

Flonsavardu είπε...

γυάλινο δάκρυ εκεί που βρήκα mp3 μου το πήρε το καλό νι για αμερική! τι να κάνω, 9 ώρες είναι το ταξίδι τον λυπήθηκα! :)

υποδήματα της ντόροθι.... χιχιχιχι! φυσικά λέει και πως! διότι άμα δεν προσέξεις το φόρεμα να είναι αέρινο πως θα πετύχει το καλοκαιρινό ειδύλλιο;

aremare κουκουνάρε πάνε και τα βρίσκουν! επίτηδες το κάνουνε!!! συμφωνώ. ακού μεθυσμενάκι!

favas είπε...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΟΒΙΟΛΗΣ??? εχω φρικαρει τωρα!

Flonsavardu είπε...

εγω νομίζεις δεν είχα φρικάρει; αλλά δεν υπάρχει! έτσι λένε τουλάχιστον. και η πλάκα είναι ότι λένε πόσα ονόματα σ' αυτό το τραγούδι. θωμά, μαρίκα, είναι δυνατόν να μην υπάρχει ροβιόλης; τέλος πάντων. αυτη είναι μία από τις αδικίες του κόσμου. :p

YO!Reeka's είπε...

Θα σε στείλω αδιάβαστη:
Σελένα, το κορίτσι το Μάη :)

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. τέλειοοοοο! τέλειο! εντάξει αυτό θα έχω να το λέω. και μου θύμισες και το δικό μου: "σε λένε το κορίτσι του Μάικ"... το είχα ξεχάσει εντελώς!

dsquared είπε...

@Yo Rek
Ψωφισα στο γελιο!

aremare είπε...

Εισαι'ενα τρελλοκοριτσο με μίμιση!!!!
Στο δρομο όλοι σε κοιτούν...

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχα!

Thems είπε...

Εγώ πιτσιρίκι σ' ένα σκυλοτράγουδο (Βανδή;) άκουγα "τι περίεργο, με δάκρυα στο μοιρό"

.

Ανώνυμος είπε...

http://mariatweety.blogspot.com

ENA NEO KORITSI 8ELEI SYMPARASTASH GIA NA SYNEXISEI TON AGWNA

ENA SXOLIO MAS MPOREI NA FANEI XRHSIMO

Ανώνυμος είπε...

Ι λοβντ δε ποστ, σαμ μορ!
1.Πασχαλης Τερζης- Στην οδο Γραφιμονος(γραφει μονος) Υπαρχει πολυς κοσμος που εχει πιστεψει την υπαρξη αυτης της οδου.
2.Ελενα Παπαριζου-Αν ειχες ερθει πιο νωρις θα μας σταν ενα ντορεμις- (Ενα τωρα εμεις)
3.Κλασικο: Στο καπι(στο χα πει) ολοι ερωτες γεννιουνται και πεθαινουν μοναχοι καθως και..Θα σου φυγω στο καπι, θα σου φυγω ομως γελαγες εσυ-Μεχρι μεγαλη ηλικια πιστευα στο ειλικρινες ενδιαφερον των στιχουργων για την τριτη ηλικια
4.Γαρμπη-Με εχεις αρρωστησει και καλαθι γινομαι (και καλα δε γινομαι)
αυτα μου ερχονται τωρα
να σε καλα με εκανες και γελασα 5 το πρωι
-Μελίνα

Flonsavardu είπε...

λοιπόν τι σύμπτωσις μελίνα! πριν λίγο που έκανα επεξεργασία κάτι αναρτήσεις διαπίστωσα ότι αυτό είναι το ποστ με τη μεγαλύτερη επιτυχία. :) εννοείται ότι άκουγα στην οδό "γραφιμόνος". για την ακρίβεια απορώ που δεν το ανέφερα, θενκς φορ δε ριμάιντ! όσον αφορά τα καπή νομίζω πως το λέγαμε περισσότερο για πλάκα. τέλειο και το ντόρεμι, έχει μουσικές ανησυχίες το ελενάκι.

:)

gounou είπε...

hello paides
h uparksh h anuparksia tou robiolh exei dixasei polles parees. alla o robiolhs den uparxei. epishs h odos grafimonos exei dixasei (ligotero safws). alla to pio anekshghto einai ekeino tou filou opou sto "maxairi" ekei pou leei "o don bazilio skotwse m auto th dona julia" akouge "skotwse udropulwna julia"

gounou είπε...

kai 8umh8hka k to allo tou filou opou sto blowing in the wind tou Dylan anti gia "the answer my friend is blowing..." akouge "the ants are my friends, they're blowing in the wind" :)))

kathysteras είπε...

Άσχετος αλλά τώρα θυμήθηκα κάποια.

Λισασααααα
(Τραγούδι τσάμπιονς λιγκ)

Καρακατσουμοοοοον
(Τραγούδι πόκεμον)

Δεν έχει άλλους χειμώνες
Δεν έχει άλλες βροχές
Λες στις καρδιές που ήταν μόνες
εξοχές ,εξοχές, εξοχές
(ταιριάζει και καλύτερα)

Ανώνυμος είπε...

άλλο: Υλαγιαλή, υλαγιαλή του περίδη. άκουγα "μίλα γυαλί"! αλλά γουατέβερ, ακατανόητο τραγούδι έτσι κ αλλιώς

kaede είπε...

spammarisma και στο blog! hah!
Top του αδερφού μου όταν ήτανε μικρός: ακούγοντας τα Χριστούγεννα το "Ω έλατο ω έλατο" κλπ κλπ και βλέποντας ένα στο δρόμο, αναφώνησε "κοίτα μαμά ένα οέλατο!".
Δικό μου επίσης απο παιδικά χρόνια που κατάλαβα τι λέει μόνο όταν μεγάλωσα και το.. googlara: Θάνος Καλλίρης - Ξύλινα Σπαθιά, κάπου λέει "η αγάπη υπόλοιπο χρωστά" και γω άκουγα "η αγάπη πόλη ποχρωστα".
Και ένα από το.. ξένο ρεπερτόριο, την κομματάρα Bette Davis Eyes (από Kim Carnes) την βρήκα googlarontas "better days aside". Έτσι ανακάλυψα πως είναι από τα παγκόσμια misheard lyrics!;p

kathysteras είπε...

Αυτος ο κόσμος που αλλάζει ποσουμ μοιάζει, πόσουμ μοιάζει. Ταιριάζει και πιο πολύ...

Mr Cupid είπε...

Ρε ειναι πολυ παλιο το αρθρο αλλα δε γινοταν να το αφησω ετσι ασχολιαστο. Γιατι ''Η Γερακινα'' ειναι το πρωτο τραγουδι που ακουσα και τραγουδησα στη ζωη μου και παντα αναρωτιομουν πoια ηταν η Βροντουν. Αλλα εγω την ελεγα Βουντρουν...λογικα επειδη ημουν καθυστερημενο φανταζομαι!