Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2009

Αθάνατη ελληνική τβ.

Άμα με διαβάζεις ξέρεις ότι το Ρέθυμνο γενικώς ούτε να το χέσω. Αλλά το καλοκαίρι δεν το αλλάζω με τίποτα. Και τώρα είναι καλοκαίρι και θα πρέπει τον Σεπτέμβρη να αποχαιρετίσω την πόλη που με φιλοξενεί τα τελευταία 5 χρόνια, στα καλύτερα της. Γιατί μέχρι και αρχές Νοεμβρίου έτσι είναι το Ρέθυμνο. Πανέμορφο. Χαίρεσαι να το περπατάς... Ή τέλος πάντων με έπιασε η νοσταλγία και το γεγονός ότι τις τελευταίες μέρες περνώ καλά εδώ.

Το θέμα με τον ύπνο δεν κράτησε πολύ, πλέον κοιμάμαι το οκταωράκι μου... Τώρα μου κόλλησε το άλλο. Άρχισα πάλι να βλέπω λίγο τηλεόραση. Τελικά είναι πολύ σημαντικό το που θα βάζεις την τηλεόραση σου στο σπίτι. Τις τελευταίες μέρες περνάω αρκετές ώρες στο σπίτι της φίλης μου που έχει την τηλεόραση της σε αρκετά κόζι σημείο. Εμείς την έχουμε μες τη μέση σαν τον βόλακα. Είδα λοιπόν πολλές ελληνικές σειρές. Π.χ. είδα "λατρεμένοι μου γείτονες". Οκ, δεν ήταν αστείο ούτε για να κοροιδεύεις, αλλά φίλε εκεί ήταν μια φοιτήτρια έγκυος και προσπαθούσε να πείσει τον γκόμενο της επίσης νεαρός να το κρατήσουν. Το παλικάρι έχοντας σώας τα φρένας δεν ήθελε, μέχρι που τον έπεισε ένας φιλόσοφος από την ινδία. Ποιος τα σκέφτεται αυτά; Και μετά κάθομαι και λέω για το λιτσα.com. Όχι, οκ. Αγαπώ να μισώ το λίτσα.com.

Α, είδα και καλλιστεία! Αμέ, αμέ. Καλά μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί οι κώλοι των φιναλίστ είναι έτσι; Τόσα χρόνια κάνω αμάν και πως να πω, α, κοίτα τι ωραίος κώλος. Οκ, φαίνεται να μην έχουν κυτταρίτιδα, αλλά είναι πιο χλαπάτσα και από τη βιοχλαπάτσα. Από την άλλη στα playmate δεν χορταίνεις να χαζεύεις ζηλευτούς κώλους. WTF? Ας μην συζητήσω καλύτερα για την "ομορφιά". Μόνο δυο- τρεις ήταν ωραίες. Και όχι ωραίες, Andriana-Lima-ωραίες. Ωραίες, κορίτσι-της-διπλανής-πόρτας-ωραίες. Οκ, εξαιρείται το ύψος. Που τι να το κάνεις κιόλας, που όλοι οι άντρες είναι Πυγμαίοι πλέον; Η Νταιάνα Ιγροπούλου ήταν σαν κλαμμένο αιδοίο, αλλά να σου πω και κάτι; Καλά να πάθει. Τι την ήθελες την πλαστική στο βυζί παιδί μου; Εντελώς αφύσικο thing. Την έχω δει εν τω μεταξύ φέις του φέις αυτήν, έχει περάσει κολλητά δίπλα μου στο δρόμο. Πολύ ωραία κοπελίτσα, αν και όταν την είδα είχε τα κλασσικά σπυριά της εφηβείας- πέρσι αυτό τώρα.

Α, είδα και λίγο "κάτι ψήνεται" σήμερα. Πλάκα είχε, αν εξαιρέσεις ότι αυτοί που συμμετέχουν μου φάνηκαν λίγο χαζούληδες. Αλλά μπορεί να είναι και το τρακ της τηλεόρασης.

Αυτά... Δεν έχω έμπνευση να σας γράψω κάτιτις αστείο..

4 σχόλια:

dsquared είπε...

Μπραβο σου που εχεις την αντοχη καιβλεπεις τηλεοραση. Παντως στην θεση σου θα εκοβα βολτα στις παραλιες του νοτιου ρεθυμνου αντι να καθομαι μπροστα στην οθονη.
din

Flonsavardu είπε...

μωρέ τι μας λες; έχω αμάξι και νομίζεις κάθομαι και βλέπω τβ; αύριο έρχεται η φίλη μου και μας έχει τάξει άγιο παύλο και αμμούδι. περιμένω ωσάν και τι! αν και δεν βλέπω και πολύ τβ μωρέ... απλώς το αναφέρω σαν κοσμοιστορικό γεγονός μετά από 2 χρόνια αποχής. π.χ. και σήμερα για μπάνιο ήμουν στη βρωμοπαραλία του ρεθύμνου. πολύ βρώμικη η πουτάνα πάντως.

MASTER G είπε...

Να πω κατι για τα καλλιστεια.

οι γκομενες που πανε καλλιστεια ειναι αχρηστα γαμημενα σφουγγαρια που δεν κουνησαν τον κωλο τους ουτε για να κλασουν.

οι πλεημεητς παλι ειναι σωστα κοριτσια που παλεψαν για να μας κανουν ευτυχισμενους και αυτο φαινεται στους κωλους τους.

Flonsavardu είπε...

ααα, έτσι εξηγούνται όλα λοιπόν!