Σάββατο, 20 Ιουνίου 2009

Οι πουτάνες και οι τρελές έχουν τις τύχες τις καλές

Τις τελευταίες δύο βδομάδες έχω δει άπειρα chick flicks τα οποία έχω ξαναδεί φυσικά άπειρες φορές και δεν χορταίνω να τα βλέπω , διότι είμαι γυναίκα and that is what women do. Θα προλάβω αυτές που θέλουν να μου το παίξουν οπαδοί των θρίλερ και της περιπέτειας και θα πω ότι ας το κρατήσουν για τον εαυτό τους, διότι τίποτα μα τίποτε δεν συγκρίνεται με ένα καλό chick flick.

Έβλεπα τώρα λοιπόν το «27 Dresses», μια όχι και τόσο καλή ταινία εδώ που τα λέμε, αλλά οκ. Και μου ήρθε η φαεινή ιδέα! Όλες αυτές οι γκόμενες αυτών των ταινιών είναι οι περισσότερες ή πουτάνες ή τρελές. Δηλαδή δεν είναι καμιά σούπερ ουάο γκόμενα, που θα ταυτιστείς μαζί τους και θα πεις «ναι, οκ, μακάρι να ήμουν και εγώ σαν και αυτή». Παρόλ
αυτά they get the man finally.

Οι πουτάνες
1.
Η Julia Roberts στο Notting Hill. Μιλάμε για το καραπουταναριό. Την ελεεινή, την εκμεταλλεύτρια. Που στο τέλος, εμ βέβαια, αφού πρώτα είδε και απόειδε, είπε να δώσει λίγη χαρά σ’ αυτόν τον καημένο τον Αγγλούλη.
2. Η Ingrid Bergman στο Casablanca. Εντάξει όσοι έχουν δει την ταινία, καταλαβαίνουν. Αλλά ήρθε ο άντρας ο σωστός, ο πρόστυχος ο Boggie και απέδωσε δικαιοσύνη. Να κάτσει με τον ήρωα της, έτσι μπράβο, που σίγουρα ήταν και μικροτσούτσουνος.
3. Το indecent proposal είναι chick flick; Πρέπει να επισημάνω πόσο πουταναριό ήταν εκεί η Demi Moore;
4. Η γνωστή σε όλους μας Sabrina- όχι τσαχπίνα, λαλαλα. Πρώτα από την Audrey Hepburn μετά από την Julia Ormond. Τον ένα αδερφό θέλει στην αρχή, μετά της καλαρέσει ο άλλος. Έχε χάρη που παρουσιάζεται νόστιμο. Αλλά θα μπορούσε να ήταν και τραγικό.
5. The talking chin, Reese Witherspoon, στο sweet home Alabama. Καλέ τον παρατάει στην εκκλησιά τον άλλο, για να πάει με τον πρώην που σε όλη την ταινία φυσικά μισιούνται. Αχ, αυτό το μίσος που τους βγαίνει μετά σε έρωτα, ποτέ δεν το έχω πάθει η ρουφιάνα.
6. Η j.Lo στο The wedding planner. Μαρή παντρεύεται ο άνθρωπος. Δεν
ντρέπεσαι λιγουλάκι;
7. Sarah Jessica Parker at the family stone.
Dudes, γιατί ερωτεύεστε τον αδερφό του γκόμενου σας; Να γιατί πρέπει να γνωρίζεις από πριν το σόι.
8. Η
Uma Therman στο accidental husband. Χρειάζεται να πω; Same old story. Δεν της κάνει ο αραβωνιάρης της. Θέλει έναν κάποιο πιο brutal.

Οι τρελές
1. Πρώτη και καλύτερη η Amelie. Φίλε η γκόμενα είναι κούκου! Και μιλάμε για μία από τις αγαπημένες μου ταινίες, right? Η μόνη δικαιολογία της ταινίας είναι ότι βρίσκει έναν εξίσου τρελό να ζευγαρώσει.
2. Η Sandra Bullock στο while you were sleeping. H stalkερια η ίδια. Έξω από εδώ και μακριά.
3. Η Meg Ryan στο addicted to love. Συγχωρείται επίσης όπως η amelie, γιατί βρίσκει έναν εξίσου παρανοϊκό.
4. Οκ, πρόκειται για τις αγαπημένες μου ταινίες, αλλά η Julie Deply στα before sunrise, before sunset είναι νευρωτική η κοπέλα. Όταν δε πατάει τα 30, πάει το χάνει για τα καλά.
5. Πάλι η Audrey Hepburn, ίσως επειδή είναι η αγαπημένη μου και έχω δει σχεδόν όλες της τις ταινίες, στο love in the afternoon. Τον φλομώνει στο ψέμα η τρελοκαμπέρο, αλλά μετά τον κατάφερε τον γερομπισμπίκη.

Οι πουτάνες και οι τρελές
1. Η Meg Ryan στο Sleepless in Seattle. Άλλη τρελή από εκεί. Παρατάει τον αραβωνιάρη στα κρύα του λουτρού για να πάει να συναντήσει στον πύργο τον άλλο, που δεν είναι και σίγουρο ότι θα πάει. Αφού τον είχε stalkάρει πρώτα, για να δει αν είναι και εμφανίσιμο γκομενάκι. Αλλιώς τι νομίζεις, θα άφηνε τον αραβωνιάρη έτσι;
2. Οκ, άλλη μια μεγαλειώδη ταινιάρα και η αγαπημένη μου μακράν, πολύ μακράν. Αλλά η Audrey Hepburn στο Breakfast at Tiffany’s είναι τρελή, αναμφισβήτητα, με αμέτρητα issues και επίσης είναι και πουτανί. Άλλη εκμεταλλεύτρια από εκεί. Όταν δεν της κάθισε ο Βραζιλιάνος… Τς τς.

Συμπληρώσατε όπως επιθυμάτε.


Update!!! Δεν είναι chick flicks... είναι κάτι χειρότερο. Είναι animations. ή παιδικές ταινίες Με αυτά μεγαλώνουμε τα κοριτσάκια μας. Και έχουμε και λέμε.

  1. Ποκαχόντας.
  2. Εσμεράλντα. Έλα τώρα που δεν έκανες τα γλυκά μάτια στον καημένο τον κουασιμόδο.
  3. Η κωλο- μαγεμένη- έτσι την αποκαλεί ο αδερφός μου επειδή σε μια σκηνή είχε κατσαρίδες. Η ταινία λέγεται "enchanted".

38 σχόλια:

Mrs. Stulf είπε...

FIRST!

Η Amelie είναι προφανώς από τις αγαπημένες μου ταινίες as well, παίζει να κλαίω κάθε φορά που τη βλέπω. Άι λοβ. Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν τη σκέφτηκα ως τρελή. Μάλλον μοναχική και παιχνιδιάρα. Αλλά αν το δεις από άλλη γωνία, shit, ίσως και να είναι. Ο γκόμενος της μ' αρέσει, είναι πολύ πατ πατ.

Σε αυτή την ταινία που η Λόπεζ παντρεύει κόσμο (την οποία φυσικά είχα δει στο σταρ) στο τέλος της ταινίας είχα μείνει με το σαγόνι μετέωρο. Αυτό είναι το ηθικό δίδαγμα?! Άφησε τον άλλο που έλιωνε για κείνη, που της είχε χτίσει ΕΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ (που σκαλώνει ο άνθρωπος) και τον άφησε πάνω στο γάμο? Και οκ, δεν τον αγαπούσε, δεν το ήξερε νωρίτερα? Τρελή πουτάνα. Ουστ ρε!

Ζήτω τα κόμεντς στις 7 το πρωί~

Chris Z. είπε...

Σωστά και σοφά όλα αυτά που μας λες, από την άλλη όμως κάποιος πιο περίεργος θα μπορούσε απλά να τις χαρακτηρίσει όλες μαζί με τη λέξη "Γυναίκες"....
H φύση βλέπεις... :)

Cu later...

little princess είπε...

Ξέχασες να με συμπεριλάβεις ή μου φαίνεται; χαχα

MaHaHoU είπε...

I LOVE AMELIE...Και επισης λατρευω την τρελα...>.<
Γι αυτο ειμαι και τρελη για να δουμε αμα θα αλλαξει η τυχη μου αλλα προς το παρον οι πουτανες μας εχουν γκρρρρρ...
Δεν εχω να προσθεσω κατι για την ωρα :S

Flonsavardu είπε...

mrs. stulf και εμένα η αμελί είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες. αλλά είναι μακράν η πιο τρελή μετά την αν γουίλκς και την γκλεν κλόουζ στο ολέθρια σχέση. απλώς σε αυτές δεν εξελίχθηκαν τόσο καλά τα πράγματα... νομίζεις τυχαία την επέλεξαν για τον ρόλο στο "μ' αγαπά- δεν μ' αγαπά"; κάτι είχαν δει παιδί μου οι άνθρωποι. το μάτι της γυάλιζε. φίλε το είχα ξεχάσει αυτό. το είχα ξεχάσει πως όχι μόνο χωρίζει τον άλλον από την γυναίκα του, αλλά παρατάει και τον αραβωνιάρη στο γάμο. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ, αν το έκανα εγώ δεν θα μου μιλούσαν ούτε οι πέτρες.

chris δεν είναι όπως τα λες. εγώ δεν είμαι έτσι. δηλαδή οκ, είμαι λίγο τρελή, αλλά αλλιώς όχι αμελί τύπου. αλλά όπως και να έχει βλέπεις πουθενά κανένα να μου κάνει πρόταση γάμου ή να μου ορκίζεται αιώνια αφοσίωση; aha, i though so.

little princess παίζετε και εσείς και δεν σας έχουμε δει;

mahahou άσε την τρέλα κατά μέρος πουλάκι μου. κοίτα εκεί να βρεις ένα σοβαρό άνθρωπο. οι τρελοί πάνε στους τρελούς δεν το ξέρεις; με εξαίρεση την μεγκ ράιαν στο άγρυπνοι στο σιάτλ.

dsquared είπε...

Η Ντεμι στην συγκεκριμενη ταινια συμπεριφερεται οπως ολοι οι διευθυντες... 8α τους έλεγες πουτάνους?
Α, ολα κι ολα η Σαμπρίνα ειναι μια χαρα κοριτσι, τα αδεφια ειναι χαϊβάνια. Δεν βισκεις μεγαλοψωχη την αποφαση της να γινει το κοριτσι του μεγαλου αδερφου που ειναι λιγο ''υπνος''.

Στο μυαλο μου ηρθε η Glenn Close στο Fatal Attraction, αλλα τωρα που το σκεφτομαι ο Μάικλ Ντάγκλας εχει τα πρωτια στην πουτανια. Το πολυ πολυ που μπορεις να την πεις ειναι ελαφρως τρελη, αλλα ετσι ειναι ο ερωτας.
Παλι την Γκλεν σκεφτηκα στο Dangerous Liaisons, αλλα τι να κλασει μπρος στην ''καρα-πουταναρα'' τον Τζον Μάλκοβιτς.

din

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

αχαχαχαχαχαχαχα. οκ. αυτο πάει κατευθείαν και c/p!!!!

Annie_Hall είπε...

Ρε η Άνιστον!!! Στο Along Came Polly. Είχε κατοικίδιο εκείνο το αλλόκοτο και το έσερνε με λουρί!Εγώ πάντως αν ήμουν άντρας θα τις γούσταρα αυτές τις κουλές εκτός από την Αμελί που έχει κάτι creepy.

Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω κάργα με τον Chris, ότι είναι απλά γυναίκες. Τουλάχιστον για το κομμάτι της πουτανιάς.

Το ότι αυτές παίρνουν το γκόμενο στο τέλος συμβαίνει όχι γιατί είναι πουτάνες ή τρελές ή και τα δύο αλλά γιατί πρόκειται για ταινίες. Εδώ στην αχώνευτη Μπρίτζετ Τζόουνς έτρεχαν δύο από πίσω της(καλά αυτό δεν είναι chick flick, sci-fi είναι) και την παρακαλούσαν, οι υπόλοιπες θα τη γλίτωναν;

Chris Z. είπε...

Πες τα ρε Αnnie, πες τα...
:)

MaHaHoU είπε...

Το pas ou pas cap ξεχασες. Γαλλικη ταινια με αττην τυπισα που εκανε και την piaf στο la vie en rose...
Εκει με την τρελα πεθαναν και οι δυο.
Ειναι και πολυ cute επισης!

Flonsavardu είπε...

din πέθανα στα γέλια με την καραπουτανάρα τον τζον μάλκοβιτς. ταινιάρα το dangerous liaisons, δεν είναι chick flick ρε συ! επίσης βάζω μόνο χαρακτήρες που στο τέλος τους κάθεται το γκομενάκι... γι αυτό λείπει η γκλεν κλόουζ από το επικίνδυνη σχέση. αυτό με τους διευθυντές και την ντεμί δεν το κατάλαβα ρε συ!

aseton :))))

annie η άνιστον είναι τρελή μεν, αλλά είναι γλυκούλα. δεν έχει σοβαρά ψυχολογικά... :) δηλαδή ταυτίζομαι κάργα, θα μου άρεσε να είμαι έτσι "φλούπι". όπως σόρρυ και που δεν θα συμφωνήσω, αλλά και η μπρίτζετ είναι συμπαθητικούλα. (δεν είμαι χοντρή, να έχω θέματα ταύτισης, απλώς τη βρίσκω συμπαθητικιά!) και δεν είναι όλες οι γυναίκες έτσι ρε συ. κάποιες είναι αξιοπρεπείς... μερικές. κάποιες λίγες τέλος πάντων. :)

chris έχεις καεί στο χυλό εσύ με φαίνεται!

mahahou δεν βάζω τρελά ζευγάρια. η ταινία είναι ότι πιο αρρωστημένο έχω δει ποτέ μου. κάποια πράγματα πρέπει να τα σεβόμαστε. δεν κάνει 2 παιδιά και σκέφτεσαι όλη τη μέρα την πρώτη σου αγάπη. σόρρυ αλλά μόλις το είδα αυτομάτως σκέφτηκα "και αν ήταν ο πατέρας μου αυτός;" λίγος σεβασμός!

Flonsavardu είπε...

επίσης ρε συ ρε συ ρε συ. μα τι με έπιασε;

dsquared είπε...

ΜΟυ ρθε μια ταινια flick, The Sweetest Thing που η Καμερον Ντιαζ ειναι τρελιαρα και στο τελος της καθετε ο γκομενος που ηταν σε φαση να παντρευτει αλλη...

din

Flonsavardu είπε...

ναι, ναι, ναι! διάνα! πραγματικά, τι ακυρίλα ήταν και αυτή; και να φανταστείς ότι όταν είχε βγει είχα βρει το "oh you 're too big to fit in here, too big to fit in here, too big to fit in here, ah ah ah aaah" πολύ ευφάνταστο.

την ξαναείδα και φέτος και το νι με κορόιδευε έναν αιώνα.

happypepper είπε...

Καλημερούδια. Κάθομαι κ απολαμβάνω τα σχόλια (αμέσως μετά το καθεαυτο , επίσης απολαυστικό, ποστ)και εταοιμάζομαι να σχολιάσω.

1. Ναί, η γυναικεία πουτανιά είναι σχεδόν έξω από τα όρια που μπορεί να αντιληφθεί ένας αρσενικός. (άποψη "just women")
2. Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι...


και στο τέλος, θυμάμαι ότι,
Ανέκαθεν μ' άρεσαν οι τρελές, σχεδόν πάντα έμπλεκα με τρελές, βαριόμουν, αληθινά σου λέω, τα καλά κοριτσάκια,
οπότε,
αντί να σχολιάσω, επανέρχομαι και τοποθετούμαι:
" α ρε τί μου θύμισες!"
Καλή συνέχεια!

Λευκή είπε...

Έλα ρε flon... με πλήγωσες. Άκου παλαβή η Μεγκ. Καλέ είδες τι γλυκούτσικος ήταν ο Τομ άμα δεν κοιμότανε στο Σιάτλ?
Και τι μαλακοπίτουρας ήτο ο αρρεβωνιάρης...πώς να μην τον παρατήσει? Έκανε και το τσεκάρισμα... τι να κάνει το κορίτσι, πηγε. Σου λέει, δε γαμείς, από τον μαλάκα καλύτερος ο χήρος.

Κατά τα άλλα συμφωνώ, θα έλεγα, αλλά δεν είμαι και σίγουρη γιατί νυστάζω.

buhaha

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχα. ναι, οκ, αλλά όχι.

στην ταινία έδειχνε μια χαρά ενθουσιασμένη με τον αλλεργικό της αραβωνιάρη. αν είχε cold feet να το έδειχνε από την αρχή, όχι εκεί που είναι μια χαρά και γνωρίζει και τους δικούς της μπλα μπλα και χαζομάρες να ακούει έναν άσχετο στο ραδιόφωνο και να τον ερωτεύεται. αυτά είναι πράγματα του διαβόλου και εφ όσον δεν τα κάνω εγώ, που φημίζομαι για την τρέλα μου, δεν θα έπρεπε να τα κάνουν ούτε οι άλλοι!

Flonsavardu είπε...

χαρούμενη πιπεριά σε ξέχασα εσένα!

αναλόγως τι τρελές εννοείς. διότι όπως ξαναλέω και εγώ τρελή είμαι, αλλά οκ να ας πούμε τώρα μου λείπει ο φίλος μου, αλλά δεν πετάγομαι ως το ντιτρόιτ να τον δω...

χτες του έκανα 50 αναπάντητες ωστόσο μέχρι να το σηκώσει.. πιάνεται;

ah, now i got it. άλλο χαριτωμένα τρελή, άλλο υστερική... ok, ok, θα το έχω στο μυαλό μου, σ' ευχαριστώ... :)

dilated είπε...

Η Amelie (και ως χαρακτήρας και ως εμφάνιση) είναι η απάντηση στην ερώτηση "ποιο είναι το 100% τέλειο κορίτσι για εσένα;"

:-D

Aurelia Aurita είπε...

Α,διαφωνώ καθέτως και οριζοντίως- μια χαρά συνδυάζονται αυτού του τύπου οι ταινίες(που δε θα τις πω chick flicks γιατί μου κάνει χάλια το"ταινίες για γκόμενες"),με τα πιο αιμοσταγή θρίλερ-λαμπρό παράδειγμα moi.Απλά,το καθένα έχει την ώρα του...

P.S.Ξέχασες το love actually!
:)

MASTER G είπε...

Δεν επρεπε να μου θυμισεις τα Before Sunrise/Sunset.

Βλεπεις στην αρχη ειχα δει το Detroit Rock City και το Waking Life και αναφωνησα "ΔΙΑΒΟΛΕ Ο LINKLATER ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙ!"

και στο καπακι ειδα αυτες τις δυο ταινιες. Μονος μου.

ΣΑΠΙΣΑ! Τοση καζουαλ ατακα που τη βρηκαν; Ενα φρικιαστικο ταγκο αυτοσαρκαστικης αμπελοφιλοσοφιας και αυνανιστικης ομφαλοσκοπησης!

Ηταν μεγαλειωδες. Ευτυχως δεν καταφερα να τελειωσω τη δευτερη ταινια. Εκει που επιασε την κιθαρα ή αλλη να του τραγουδησει το εκλεισα κι αρχισα να βηματιζω στο σπιτι μου σα σκυλι.

Litanie des Saints είπε...

Μετράνε τα σίριαλ;
Συστηματική αδικία επί δύο (2) έτη στα Singles, όπου η νευρωτική Ράνια πήρε τους καλύτερους γκόμενους! Μήπως να αρχίσω να σκούζω;

Flonsavardu είπε...

dilated αν είσαι στην πάτρα ή στον πειραιά και ωραίο τυπάκι, μπορώ να σου κάνω κατάσταση με μια φίλη μου. είναι ο τύπος σου. ;)

aurelia aurita το love actually? προσπαθώ να θυμηθώ...δεν θυμάμαι κάμια χαρακτηριστικά τρελή ή πουτάνα εκεί- ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΝ ΓΚΟΜΕΝΟ, είναι σημαντικό, γιατί ήταν και η άλλη που τον κεράτωσε με τον αδερφό του, π.χ.

αγαπημένε κάνω πως δεν διάβασα. "one single night with you little...jessie... is worth a thousand with anybody..." ok? τώρα το άκουσες για να μάθεις.

litanie des saints, ας πούμε ότι μετράνε. και συμφωνώ! μην αρχίσεις να σκούζεις όμως. δεν πιάνουν αυτά στην πραγματική ζωή.

Carina είπε...

Flo μου, σου έχω αφήσει ένα βραβείο! Πέρνα μια βολτούλα!!

everything53 είπε...

Σε περιμένει κι από μένα ένα βραβείο :)

Flonsavardu είπε...

ευχαριστώ κορίτσια!!! :))))) θα αναρτήσω τα βραβεία μου την επόμενη φορά! ;)

kwlogria είπε...

Χαχαχαχαχαχαχα ρε μαλάκα, μιλάμε για βαριά ναρκωτικά!! Χαχαχαχαχα!!! Έχεις εντρυφήσει όχι μαλακίες!!! Κι εγώ βλέπω τέτοιες ταινίες και γουστάρω, κλαίω, γελαω πολύ, καταλαβαίνεις! Αλλά δεν συμφωνώ για το ότι είναι πουτάνες ή τρελές! Δεν είναι! Είναι μια χαρά κορίτσια χαχαχαχαχαχαχα!!!!

Flonsavardu είπε...

εννοείται ότι έχω εντρυφήσει! και είναι πουτανάρες, μη μου τα χαλάς τώρα!!! μερικές μερικές είναι για πολλές σφαλιάρες... δεν σε απασχολούν μέχρι να σου φάνε τον γκόμενο.

εμένα δεν μου τον έφαγε καμία, ακόμα εδώ είναι- που λέει ο λόγος στην αμερική είναι τώρα, αλλά λέμε- αλλά συμπάσχω σε αυτές που τους τον φάγανε τον γκόμενο! χαχαχαχαχαχαχαχα.

κωλογριάρα κλαις και εσύ; τι καλά! και εγώ πολύ κλάμα αδερφάκι μου. δεν με νοιάζει αν είναι μαλακία ταινία, εγώ θα κλάψω έτσι για το γαμώτο!

dilated είπε...

Άργησα αλλά το είδα. Αθήνα είμαι. Λες να παίξει προξενιό; χαχαχα

flonsavardu είπε...

αυτή πρέπει να είναι πάτρα τώρα ;)

dilated είπε...

Έχασε πές της... :-P

costello είπε...

"1. Πρώτη και καλύτερη η Amelie. Φίλε η γκόμενα είναι κούκου! Και μιλάμε για μία από τις αγαπημένες μου ταινίες, right? Η μόνη δικαιολογία της ταινίας είναι ότι βρίσκει έναν εξίσου τρελό να ζευγαρώσει.
2. Η Sandra Bullock στο while you were sleeping. H stalkερια η ίδια. Έξω από εδώ και μακριά."

Α να χαθείς, πήγες να με δολοφονήσεις, ήμουν μπουκωμένος με σουβλάκι, κοίταξα αυτό το απόσπασμα και αφού έριξα όλα τα κρεμμύδια πάνω στο πληκτρολόγιο απο τα γέλια, παραλίγο να πάω από το ξεροκόματο του γύρου :)) :)) :))

Τις προάλλες ξανάβλεπα το PULP FICTION και αναρωτιέμαι... Η Θέρμαν σε ποια κατηγορία θα κατατασσόταν;;; Την κόβω για ολες...

costello είπε...

Α, Φλον, και μιας και λέμε για ταινίες... Επειδή ένα πουλάκι μου είπε ότι έχεις ένα κόλλημα με τις καφροκωμωδίες, θα σου πρότεινα μια πολύ συμπαθητική που είδα πρόσφατα, το A NIGHT AT THE ROXBURY. Με τον Γουίλ Φέρελ στα πρώτα του βήματα. Δεν είναι και κάτι μεγιστοτεράστιο, αλλά έχει κάτι φάσεις με πολλή πλάκα!

Έχει κι ένα πολύ εθιστικό τραγουδάκι στους τίτλους τέλους:

http://www.youtube.com/watch?v=HvJO6W7MFMI

zoe είπε...

kala ta les esu...alla gia na ginei autos o rolos upirxe kai prin mia gunaika pou itan etsi stin pragmatikotita!
mono pou twra einai (sxedon) ols etsi.!
kaka ta psemata,xwris poutania den ton kratas ton allon eukola!

Flonsavardu είπε...

όχι, αλλά τον κρατάς αξιοπρεπώς, έτσι δεν είναι;

Λευκή είπε...

Που'σαι μαρήήήήή?????

άιντε, κάνε κανένα ποστ της προκοπής να έρθω να σχολιάσω, εγώ όλο μαλακίες γράφω.

:))

Flonsavardu είπε...

εδώ είμαι, ενίοτε. :)

Ανώνυμος είπε...



Here is my blog post ... attorney seo