Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2009

That is the shit I eat

(τελικά απέκτησα έμπνευση)

Στο γλίτσα που σου την πέφτει: (if a had a penny for everytime that shit happens)

Όχι, δεν μπορώ να σε ψυχολογήσω. I’m a psychologist, not a psychic!

Στους θείους:

Όχι, δεν θα ανοίξω ιατρείο. Ούτε μπορώ να συνταγογραφήσω- οκ, αυτό έχει εξαιρέσεις.

Στους γνωστούς των γονιών σου:

Καταλαβαίνω ότι προσπαθείτε να μου δώσετε κουράγιο όταν μου λέτε «ουου, έχεις πολλή δουλειά» και εννοείται εσάς και τους γύρω σας. Αλλά ξέρω ότι δεν πρόκειται να με επισκεπτόσασταν από μόνοι σας.

Στους συμφοιτητές:

1) Όχι παιδιά, η σχολή μας δεν είναι δύσκολη. But keep up the good work. Άμα το λέτε πολύ, θα αρχίσουν να μας πιστεύουν.

2) Σταμάτα να το παίζεις Μπαμπινιώτης και να προσπαθείς να εντυπωσιάσεις το αμφιθέατρο. Σταμάτα επίσης να μιλάς για πράγματα που δεν ξέρεις. Σταμάτα να μιλάς, απλά για να μιλάς, λες βλακείες και εκτίθεσαι. Και ο καθηγητής δεν θα σε θυμάται καλύτερα αν μιλάς όλη την ώρα, άντε το πολύ πολύ να σε θυμάται σαν τον βλάκα/ την ηλίθια. Δες εμένα. Μιλάω, αλλά σπανίως λέω βλακείες. Δεν ξέρω πως το καταφέρνω αλήθεια. Its a gift.

3) Δεν ξέρω αν κάνω λάθος, αλλά νιώθω ότι ενώ εσύ είσαι ο ηλίθιος/ ηλίθια, με αντιμετωπίζεις κάπως αφ’ υψηλού. Don’t.

4) Δεν είσαι ψυχολόγος ακόμη. Δεν είσαι καν στο δρόμο. Είσαι στη σκέψη ότι κάποτε, ίσως, μπορεί, να γίνεις ψυχολόγος. Μπορεί και όχι όμως. *

Στους καθηγητές:

1) Δεν το πιστεύω ότι δεν έχεις αντιγράψει ποτέ, επομένως σταμάτα να το λες, γιατί δεν πρόκειται να με πείσεις.

2) Το ξέρω ότι είσαι 30κάτι και διδάσκεις- έστω και ως 407- και μπράβο σου. Αν αρχίσεις και το πιστεύεις και εσύ ότι μπράβο σου, ίσως σταματήσεις να είσαι τόσο κομπλεξική. Ευχαριστώ για το 8 ωστόσο. Να ξέρεις πως αντέγραψα τα ΠΑΝΤΑ.

3) Οκ, το διάβασμα στην ψυχολογία δεν τελειώνει ποτέ. Για πες μου ένα που όντως δεν το τέλειωσε κάποια στιγμή.

4) Ναι, υπάρχει ιστριονική διαταραχή της προσωπικότητας. Θα έπρεπε να την έχετε έστω ακουστά.

5) Όχι, δεν το δέχομαι να μου κάνεις υποδείξεις όταν διδάσκεις αγγλικά. Δεν έχεις σπουδάσει ψυχολογία, οπότε μην προσπαθείς να το παίξεις κάτι που δεν είσαι. Stay to the terminology and let psychology for those who know.

6) Those who can, do. Those who can’t do, teach. Those who can’t teach, teach gym. Για εσάς κύριε πρόεδρε.

7) Δεν με νοιάζει ο σκύλος σου, ούτε με νοιάζει τι πιστεύεις για τον εαυτό σου, ούτε τίποτα. Με νοιάζει που έχεις ξεχάσει να πεθάνεις και παραμένεις κομπλεξική.

8) Όχι, δεν είχα οιδιπόδειο που ήθελα να κοιμάμαι με τη μαμά μου ως τα 11. Ούτε καν ψυχολογικό πρόβλημα, απλώς έβλεπα θρίλερ και φοβόμουν τον διάβολο και κανείς δεν βρέθηκε να μου πει ότι αυτές οι μαλακίες δεν υπάρχουν. Θα είχα γλυτώσει πολλή ταλαιπωρία αν οι γονείς μου ήταν άθεοι.

* Δεν είμαι ούτε εγώ ψυχολόγος ακόμα. Απλώς τον Ιούλιο θα ορκιστώ στη σχολή. Ακόμα και αν πάρω 40 μεταπτυχιακά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα γίνω. Η επιστήμη μου δεν είναι τόσο χάλια, όσο λέω στον κόσμο. Για την ακρίβεια καμιά φορά την αγαπώ κιόλας. Αλλά το πιστεύω ότι για να βοηθηθείς από την ψυχολογία πρέπει να είσαι χαζός ή με μηδαμινό εγωισμό.

Δεν θα σε βοηθήσω, γιατί δεν ξέρω καλά καλά ούτε εμένα τι μου γίνεται. Καλύτερα να ερχόσουν στα 18 μου, τότε μπορούσα να σε βοηθήσω καλύτερα. Επίσης, αν δεν σε ξέρω και πολύ καλά με κουράζεις αν μου μιλάς για 4η μέρα συνεχόμενη για τον γκόμενο σου που σε παράτησε. Αρχίζω και σκέφτομαι, 45’x30 ευρώ το λιγότερο... πόσα θα είχα βγάλει η ρουφιάνα μέχρι τώρα. Μήπως είμαι τελικά ψυχολόγος και δεν το έχω πάρει χαμπάρι;

;p

22 σχόλια:

Crazy Tourists είπε...

Εγώ τώρα που μετά από όοοοολα αυτά αναρωτιέμαι τι είναι ιστριονική διαταραχή, μήπως το έχω κάψει;
Φιλιάααα!!!!

Τρελοτουρίστρια

Kleine wolke είπε...

Αυτός είναι ο λόγος που θα βγάλεις στην ορκωμοσία σου;
ξέχασες να με ευχαριστήσεις.
ξέχνα την ανθοδέσμη.



(δεν παίζεσαι,το ξέρεις ε;)

MaHaHoU είπε...

Τι ηταν αυτο καλε???Αυτοθεραπεια?

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Πάει ακόμα κόσμος στους ψυχολόγους? Έχω την εντύπωση ότι είναι μόδα του 90 που πέρασε πια.
Σε κάθε περίπτωση καλό πτυχίο, καλή πρόοδο και καλά κρασιά.

Flonsavardu είπε...

τρελοτουρίστρια μου σπουδάζεις ψυχολογία; αν δεν σπουδάζεις που να ξέρεις... είναι inside info. :p

συννεφάκι δεν είναι αυτός ο λόγος, όχι!! θέλω την ανθοδέσμη μου!!!

mahahou όχι και αυτοθεραπεία... καούρα είχα νομίζεις... απλώς ήταν μια κωμική προσέγγιση των όσων τραβάω 5 χρόνια. :)

ελένα μπάμπουσκα σ' ευχαριστώ! στο αμέρικα μπορεί να πέρασε κιόλας η μόδα... αλλά εμείς είμαστε δεκαετίες πίσω, οπότε όπου να ναι δεν θα έρθει και σε εμάς; :p

φιλιά σε όλες!

happypepper είπε...

αγαπητή φλον, καλησπέρα. Χαίρομαι κ ασπάζομαι τις απόψεις, αλλά θέλει γερό στομάχι να αντέξουμε την απύθμενη βλακεία του κόσμου...

Mrs. Stulf είπε...

Αν και το παράπονο μου είναι γελοίο, εγωιστικό και μηδαμινό, θα το κάνω, γιατί κάθε φορά με σκάει.

Φαντάσου να έχεις περάσει στη δεύτερη σχολή του 5ου πεδίου, με βάση 18.500 γαμίδια, και να σε ρωτάνε όλοι αν είναι ΤΕΙ.

Όχι πως έχουν κάτι τα ΤΕΙ. Αλλά αν ήθελα να μπω σε ένα δε θα 'χανα ένα χρόνο από τη ζωή μου στο διάβασμα.

Επίσης. Το γατί σου είναι τρομακτικόν. ΚΙΤΡΙΝΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΑΥΤΙΑ ΟΜΓ!

Στον γλίτσα που σου την πέφτει:

Μίλα του για σκατά. Works 99% of the times.

Flonsavardu είπε...

χαρούμενη πιπεριά η απύθμενη βλακεία είναι κακή μόνο όταν έχεις νεύρα ή είναι ενάντια στο συμφέρον σου. σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις είναι άκρως διασκεδαστική. το παραδέχομαι, μου αρέσει να κοροιδεύω τους ανθρώπους. δεν έχω πρόβλημα να με κοροιδεύουν και αυτοί , αρκεί να μην το κάνουν μπροστά μου. ούτε εγώ το κάνω μπροστά τους, είμαι ευγενική. :)

mrs. stulf σε ποια σχολή είσαι; δεν μπορώ να φανταστώ και μου κίνησες την περιέργεια. λογιστική είσαι καλό μου; αν μου έλεγες λογιστική θα σε ρωτούσα πάντως- αν δεν σε ήξερα- αν είσαι στο τει, καθαρά από συνήθεια, διότι το τει λογιστικής τέλειωσε ο αδερφός μου στον πειραιά. αλλά σε καταλαβαίνω, it s very shitty. άκου φοβερή ιδέα που μου ήρθε χτες για τίτλος ανάρτησης: sex and the shitty. εντ απαρεντλυ μονο ενας το εχει σκεφτει πριν απο μενα. πρεπει να το κατοχυρωσω. άσχετο, αλλά γιου νοου μι.

ρε συ είναι μια γλύκα ο φέι φέι. είναι το πιο λατρευτικό γατί. για όλα φταίει το φωτοσοπ. που ειναι και κακο, επρεπε να την ειχα δωσει σε σενα ;)

για σκατα δεν μπορω να μιλησω. απλως συνηθως δεν μιλαω γενικως σε οσους μου την πεφτουν ηλιθια. ευτυχως λογω του οτι δεν ειμαι καμια πανεμορφη και δεν εχω βυζια, αυτο δεν συμβαινει συχνα :))

Flonsavardu είπε...

α, οχι το εχουν σκεφτει πολλοι πριν απο μενα. αλλα οκ, το σκεφτηκα και εγω χωρις να το δω πουθενα και θα το γραψω με την πρωτη ευκαιρια!

Chris Z. είπε...

Nα ήξερες μόνο τι μου θύμησες...
Tην καλημέρα μου,

Stay cool....

Flonsavardu είπε...

τι σου θύμησα, τι σου θύμησα; αστειεύομαι.

i am cool. δεν νοιάζομαι για όλα αυτά, τα αναφέρω για ιστορικούς λόγους.

αν και όχι, δεν θα ήθελα να ξανακούσω από τύπο που μου την πέφτει αν μπορώ να τον ψυχολογήσω. όχι, αυτό όχι.

DmJapan είπε...

"Those who can, do. Those who can’t do, teach. Those who can’t teach, teach gym."

Ας φτιάξουμε κάνα συγκρότημα. Πιο πολλά λεφτά θα βγάλουμε αν θάψουμε τους κατάλληλους ανθρώπους. Κάτι ήξερε και ο Jack Black που το είπε.


http://e-psychology.gr/forum/index.php

Για όποιον θέλει να μάθει τι είναι η ιστριονική διαταραχή. Παίζει να πάσχω κι εγώ άνετα. :P

Flonsavardu είπε...

μπα, ακόμα και αυτοί που κοροιδεύω εγώ είναι λίγο πιο σοβαροί από αυτούς που κοροιδεύουν αυτοί που βγάζουν λεφτά από αυτό το πράγμα. :)

aremare είπε...

Δεν ξέρω κατα ποσο είναι σωστό,
αλλα επικρατεί η άποψη, οτι ο καλός ψυχολόγος-ψυχαναλυτης, είναι αυτός που εχει ο ίδιος ψυχαναλυθεί.
Αν είναι ετσι...καλά κουραγια.

Flonsavardu είπε...

ναι, ισχύει αυτό. αν και δεν μου αρέσει η ψυχανάλυση, όπως και να έχει ο καλός ψυχοθεραπευτής την χρειάζεται την ψυχοθεραπεία του. :)

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς που υπάρχουν ψυχολόγοι που έχουν τη σωστή αίσθηση των πραγμάτων-διότι κάτι άλλοι πάνε κι ανοίγουν γραφεία(και ουχί"ιατρεία"!) με το που παίρνουν το χαρτί,κι όποιον πάρει ο χάρος...

Υ.Γ.μην επενδύσεις στο"έχει εξαιρέσεις(η συνταγογράφηση)".Αυτό ισχύει μόνο Αμερική και με μερικά χρονάκια σπουδών φαρμακολογίας κλπ έξτρα.Στην Ελλάδα το ιατρικό λόμπι θα προτιμήσει να βάλει πληρωμένους δολοφόνους να εξαλείψουν όλους τους ψυχολόγους παρά να επιτρέψει κάποιον να τους πάρει την αποκλειστικότητα...

υ.γ.2.μην τυχόν και δεν κάνεις μεταπτυχιακό..

Καλορίζικο!:)

Flonsavardu είπε...

μα για την αμερική μιλούσα και εγώ! :) δεν ήθελα να γράψω ότι δεν ισχύει η συνταγογράφηση και μετά να πεταχτεί κάποιος εξυπνάκιας και να μου πει "τι λες εγώ έχω ακούσει ότι αν κάνεις πεταπτυχιακό στη φαρμακολογία, μπλα μπλα μπλα". αχ. στην αμερική όλα είναι πολύ καλύτερα για εμάς του wannabe ψυχοθεραπευτές.

φυσικά και θα κάνω μεταπτυχιακό, απλώς δεν ξέρω τι ακόμα. θα δοκιμάσω ό,τι κλινικής έχει να μου προσφέρει η ελλάδα (αθήνα, θεσσαλονίκη και μετά πάλι αθήνα στο κλινικής νευροψυχολογίας) και βλέπουμε, αν και κάτι μου λέει ότι αν δεν βρω μέσον δεν βλέπω να κάνω και σπουδές ;)

σ' ευχαριστώ πολύ... αν και αυτό είναι που λένε "κωλόχαρτο". σκέτο δεν μου κάνει τίποτα, ξέρεις εσύ :)

Ανώνυμος είπε...

Σκέτο δεν κάνει τίποτα,αλλά σου επιτρέπει να πας παρακάτω..ξέρω εγώ:)

Δε χρειάζεται μέσον.Λίγο(ή πιο πολύ) διάβασμα και είσαι μέσα.Αν και θα ήταν καλή ιδέα να έβγαινες έξω να κάνεις ένα μονοετές,για να το έχεις στο χέρι γρηγορότερα από το τρίχρονο που θέλει εδώ.Και μετά,διδακτορικό.Αν θέλεις δηλαδή να κυνηγήσεις προκυρήξεις..Αλλιώς,διάλεξε ποιά χυχοθεραπευτική προσέγγιση σου πάει,πάνε σ'ένα ιδιωτικό,και μετά ανοίγεις σιγά σιγά το τσαρδί σου,πιο σίγουρη για τον εαυτό σου.

Α,και εννοείται,προσωπική θεραπεία...Όποτε μπορέσεις..

Νομίζω πως ..ναι,τελείωσα επιτέλους!:))

Ανώνυμος είπε...

"χυχοθεραπευτική";ε ρε λακάν που μου χρειάζεται...:)

ψυχο εννοούσα εννοείται

Flonsavardu είπε...

κοίταξε, κλινικής που θέλω να κάνω εγώ, παντού 3 χρόνια είναι. ίσα ίσα εδώ είναι 2,5, γλυτώνεις και μισό εξάμηνο :p

αυτό με την ψυχοθεραπευτική προσέγγιση που λες το σκέφτηκα πέρσι, και ήμουν έτοιμη να πάω σε ένα συνθετικής ψυχοθεραπείας, αλλά τελικά το μετάνιωσα και το άφησα κατά μέρος προς το παρόν. θα ήθελα να κάνω κάτι που θα αναγνωρίζεται δημόσια, και να είναι πιο γενικό από ένα "δίπλωμα" ψυχοθεραπευτή. διότι καλό είναι το γραφείο, αλλά δεν είναι εξασφαλισμένο ότι θα σου αποφέρει τα προς το ζην. :)

kwlogria είπε...

Είσαι τόσο ειλικρινής! Θα γίνεις υπέροχη ψυχολόγος! Και ναι, θα έχεις πολλή πελατεία!!! :)))))))))))))))))))))))))))

Flonsavardu είπε...

κχ, κχ (καθάρισμα λαιμού). εντάξει τώρα... τι να λέμε.... σ' ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωω! :))))))))) (δεν πρόκειται να γίνω βέβαια, διότι οι ψυχολόγοι είναι τεράστιοι ψεύτες και έτσι πρέπει για μια τεράστια μερίδα ανθρώπων, αλλά ντάξει)