Πέμπτη, 20 Αυγούστου 2009

Ρέθυμνο- Πως να αγαπήσετε μια πόλη που μισείτε

Δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ καλή σε αυτό που πάω να κάνω, αλλά βλέπω τόσους ανθρώπους να περιγράφουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές, άλλοι με πολλές πολλές λεπτομέρειες, άλλοι με λιγότερες, και νιώθω πως οφείλω στην πόλη που με φιλοξενεί τα τελευταία 5 χρόνια ένα αφιέρωμα. Ένα complete αφιέρωμα, με τα do's and dont's, και όλα όσα πρέπει.

Το Ρέθυμνο λοιπόν είναι μικρό. Όπως και να το πάρεις, δεν παύει να είναι, δεν είναι Πειραιάς. Όταν πέρασα στο Ρέθυμνο, δεν το κούρασα πολύ με την πόλη και πήγα και έμεινα στου Γάλλου- προσοχή όχι στον Γάλλο, τέτοια πρωτευουσιάνικα δεν χωράνε εδώ- στην πανεπιστημιούπολη δηλαδή. Μεγάλο λάθος. Αν περάσεις στο Ρέθυμνο και με διαβάζεις μην πας να μείνεις στου Γάλλου. Εμένα μου άρεσε η επαφή με τη φύση, μου άρεσε που αντί για το sotris, στην γωνία του σπιτιού μου είχα πρόβατα και ένα νεκροταφείο. Αλλά φίλε μου τα ρούχα μου ήταν βρεγμένα. Και αυτό το "μικρό" δείγμα της υπερβολικής υγρασίας με έκανε να μετακομίσω σε ξηρότερα κλίματα. Και πήγα πάλι στο πιο κεντρικό σημείο της πόλης, ανάμεσα στην παλιά πόλη και στην Καλλιθέα δηλαδή. Πίσω από τα Goody's, να μην το κουράζουμε. Ξέρεις ότι τα Goody's σε κάθε πόλη είναι στο κέντρο, οπότε ελπίζω να σε έπεισα.

Έμαθες λοιπόν ότι το Ρέθυμνο έχει Goody's. Μάθε ότι δεν έχει mc donalds- είχε μόνο το καλοκαίρι για τους τουρίστες, και έκλεισαν και αυτά τα τελευταία 2 χρόνια. Αλλά επίσης τα τελευταία 2 χρόνια άνοιξε Γρηγόρης και everest και αυτή ήταν η ένωση με τον πολιτισμό. Και μια που λέμε για φαγητό, το ρέθυμνο έχει περιορισμένο delivery choice. Αν και φέτος άνοιξε noodle bar, μην γίνομαι κακή. Επειδή αν έρθεις για να μείνεις θα πήξεις στο σουβλάκι, να ξέρεις ότι από εναλλακτική έχω πάντα την toscana που έχει ωραίες μεξικάνικες επιλογές, πίτσα και διάφορα μακαρόνια και κρεατικά. Δίπλα στο goody's, ακόμα και αν έρθεις για τουρισμό αξίζει. Το φουρνάκι επίσης κάνει καλή πίτσα. Αν δεν έρθεις για να μείνεις πρέπει να πας οπωσδήποτε στη θαλασσογραφία. Οπωσδήποτε. Είναι το αγαπημένο μου μαγαζί έβερ, από όλα τα μέρη που έχω πάει, και θα μου λείψει φοβερά το πιάτο "αθηνάς" που έχει (μπριζολάκια με σύκο και δαμάσκηνο και σάλτσα κρασιού).

(Όπως επίσης αν πας στη χίο να μην ξεχάσεις να φας σουβλάκι από την άελλα. Ξέρω ότι άσχετο, αλλά μερικά πράγματα πρέπει να λέγονται. Δεν έχω φάει καλύτερο σουβλάκι από αυτό σε ολάκερη τη ζωή μου. Αλλά μην περιμένεις παραδοσιακό σουβλάκι. Είναι σαν να φας μπουγάτσα χανίων- πολύ ωραία και αυτή- και να περιμένεις να είναι με κρέμα. Anyway i m really looking να πάω στη χίο φέτος, μου έλειψε πολύ. )

Παρακάτω με το φαγητό του Ρεθύμνου. Αν έχεις αμάξι να πας στον Ζήση. Είναι λίγο έξω από την πόλη, προς ηράκλειο. Και οπωσδήποτε hot dog από τον κυριούλη στην παλιά πόλη. Δεν είναι "ιμαλάια", αλλά είναι the next best thing. Αυτά, τι περίμενες;

Πάμε παρακάτω. Στη διασκέδαση. Η διασκέδαση στο Ρέθυμνο με πονεί. Να πω και την αλήθεια μου δεν είμαι πολύ του έξω. Αλλά ξέρω τι παίζει, του πούστη, 5 χρόνια είμαι εδώ. Και ξέρω ότι δεν έχουμε ένα αξιόλογο μπαρ. Τουλάχιστον που να έχει υποπέσει στην αντίληψη μου. Όλοι θα σου πούνε "μα έχει το figaro". ΟΧΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ! Δεν θεωρείται μπαρ ένα μαγαζί που ο άλλος δεν ακούγεται παρά αν μιλήσεις βαθιά μέσα στο αυτί του. Άσε που γενικώς επειδή είναι το μόνο που μπαροφέρνει μαζεύει όλους τους δήθεν. Αλλά αν σου αρέσει η ροκ και η μέταλ δεν θα πας φυσικά στο figaro. Θα περάσεις ένα level δηθενισμού και θα βρεθείς στο extreme. Τώρα αν είσαι φυσιολογικός θα προτιμήσεις κάποιο από τα ρακάδικα, και έχουμε πολλά. Δεν έχω αγαπημένο, αλλά νομίζω ότι το καλύτερο φαγητό το έχουν οι μορφές και οι ουσίες. Φυσικά θα πιεις ρακόμελο, αλλά σιγά εμένα περίμενες να σου το πω;

Αν θέλεις να διασκεδάσεις σε κλουμπ, εδώ είναι η πόλη των ονείρων σου. Τα κλαμπ δεν έχουν είσοδο και απέχουν όλα μεταξύ τους το πολύ 3' ώστε να τα κάνεις όλα μια περατζάδα. Και είναι πολλά. Το καλοκαίρι κλείνουν τα μισά, γιατί είμαστε παραλιακοί τύποι και μεταφέρουμε τη διασκέδαση και τα ξέκωλα στα κλαμπ της παραλίας. Αλλά πρέπει να έχεις αμάξι. Αν δεν έχεις αμάξι θα πάρεις πούλο και θα αναγκαστείς να πας στο μετρόπολις όπου είναι η καλύτερη επιλογή μέσα στην πόλη. Στο μετρόπολις φυσικά έχει 70% πιθανότητες ο dj να νομίζει ότι έχουμε απόκριες και να βάζει την ανάλογη μουσική. Αν είσαι σκυλί, βγες και άντε δίπλα στη φορτέτζα.

Πάμε παρακάτω. Αν είσαι της ρομαντζάδας και του πολιτισμού να επισκεφτείς τη Φορτέτζα. Το καλοκαίρι έχει διάφορες εκδηλώσεις εκεί, να το κοιτάξεις. Εγώ φέτος είδα Μάλαμα και τον Δον Κιχώτη του Κιμούλη. Σούπερ και τα δύο, αλλά δεν είναι της παρούσης. Παρακάτω για τη ρομαντζάδα, να πας στο φάρο. Τον έχουν κλείσει βέβαια, αλλά μπορείς να πας ως ένα σημείο. Και γενικώς όλη η παλιά πόλη ενδείκνυται. Όχι πριν της 11 η ώρα το βράδυ το καλοκαίρι όμως, που γίνεται της καραπουτανάρας. Αν θέλεις να δεις κόσμο να πας τότε ακριβώς. Τον χειμώνα αν θες να δεις κόσμο θα πρέπει να βγεις το βράδυ σε κλαμπ. Αλλιώς κινδυνεύεις να γνωρίζεις μόνο τον περιπτερά της γειτονιάς σου. Ούτε καν τους συμφοιτητές σου, οι οποίοι θα βγαίνουν, θα γυρνάνε στις 8 το πρωί και θα ξυπνάνε αργά το απόγευμα ίσα να φάνε μέχρι να ξαναβγούν. Αν είσαι σαν και μένα, τουσέ. Καλύτερα κάνε παρέες με 3ετείς και πάνω που ενδέχεται να έχουν βαρεθεί- οι περισσότεροι δεν βαριούνται.

Παρακάτω. Θάλασσες. Μέσα στο Ρέθυμνο θάλασσες. Δεν υπάρχουν. Δηλαδή οκ, υπάρχει αυτή που υπάρχει. Η οποία είναι κολυμπίσιμη να πούμε μέχρι τέλη Ιουνίου. Μετά δεν. Πιάνουν βοριάδες και φέρνει τέτοιο σκουπίδι που δεν έχεις ματαδεί- που λέει ο λόγος. Αλλά αν έρθεις εδώ καλοκαίρι και έχεις αμάξι, μην φύγεις γι' αλλού, και μην ακούς αηδίες για ελαφονήσι και φαλάσαρνα και μπάλο. Εδώ οι καλές οι παραλίες. Αμμούδι, Δαμνώνι, Άγιο Παύλος. Δεν θέλεις τίποτα άλλο, έχεις βρει την ευτυχία.

Eγκληματικό το ότι ξέχασα το irish bar, το οποίο είναι bar. Δεν έχω ιδέα γιατί το ξέχασα, μάλλον γιατί πήγα πρώτη φορά πέρσι- και αυτό εγκληματικό. Ζητήστε μια magners και πιείτε τη στην υγειά μου. :)

Κουράστηκα. Μόλις τώρα διάβασες την απόδειξη γιατί δεν κάνω ποτέ ταξιδιωτικά ριβιούς.

Φιλιά!

27 σχόλια:

Litanie des Saints είπε...

Τα Ζωνιανά ξέχασες. Και το Λιβάδι γενικώς. :Ρ

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Ισχύει ότι όπως στα Χανιά υπάρχει πλεόνασμα αντρών, στο Ρέθυμνο υπάρχει αντίστοιχα γυναικών?

Flonsavardu είπε...

litanie επικεντρώθηκα κυρίως στην πόλη και όχι στα γύρω περιοχές, οι οποίες φυσικά είναι πανέμορφες, όπως όλη η κρήτη άλλωστε.

ελένα ΙΣΧΥΕΙ. γι' αυτό άλλωστε είχα 3 χρόνια σχέση με ένα παιδί που σπούδαζε στη χίο. ωστόσο, τα 2 τελευταία χρόνια σχεδόν είμαι από τις "υπερτυχερές" του τζόκερ.

Litanie des Saints είπε...

Α, σ' αυτό συμφωνώ. Όχι επειδή είμαι η μισή από εκεί, αλλά εντελώς αντικειμενικά, η Κρήτη είναι υπέροχη (εντελώς αντικειμενικά, λέμε).

Crazy Tourists είπε...

Μια χαρά το βρίσκω το ριβιού...Πρέπει να κανονίσω ένα ταξιδάκι στο νησί με το αμόρε...Δεν έχει πάει!!
Α!! Τα μπριζολάκια με τα σύκα και τα δαμάσκηνα έκαναν τα σάλια μου να τρέχουν ασύστολα, κι όχι τίποτε άλλο έχω φασολάκια για φαΐ σήμερα!!
Φιλιά!!

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

litanie εντελώς αντικειμενικά φυσικά και είναι υπέροχη. και ας μην κατάγομαι από εκεί- αλλά από τη σαντορίνη που είναι φυσικά το πιο όμορφο νησί της ελλάδας. :p

τρελοτουρίστρια να έρθετε όπωσδηποτε και να πας να το φας αυτό το πιάτο- ό,τι δλδ και να φας από εκεί είναι ωραίο! χαίρομαι που σου άρεσε! :)

Loud Melody είπε...

Ηράκλειο και πάλι Ηράκλειο!!!! (Άντε και λίγο Λασίθι)

toolman είπε...

τα ιμαλάια νομίζω οτι κάνουν σίγουρα το πιο τρελό hot dog! :P

respect!

υ.γ. Πειραιάς rules!

Flonsavardu είπε...

loud melody παίζει να είσαι ο μόνος άνθρωπος στον κόσμο.

toolman yeaahhh! :)

kwlogria είπε...

ΟΚ, και γαμώ!! Αλλά γιατί τόσο ντελίβερι ρε άνθρωπε; Έπρεπε να πεις αν έχει μανάβικα, σούπερ μάρκετ, πόσο φτηνά είναι, ήμαρτον με τα Γκούντις και τα σουβλάκια, δεν τα βλέπεις τα νέα παιδιά με τις κοιλάρες που περισσεύουν; Λυπήσου τα! Παρόλα αυτά, και γαμώ τα ριβιούς!! :)))))))))))))))))))))

Flonsavardu είπε...

κωλογραία μου τα φοιτητούδια δεν μαγειρεύουν. αλλά μανάβικα και σούπερ μάρκετ έχει βρε παιδάκι μου, σιγά μην χρειαζόταν να το γράψω... είπαμε μένω στην εξορία του αδάμ, αλλά όχι και έτσι!

Tanila είπε...

Σταδγιαλα μαλακες, το Ρέθυμνο είναι η καλύτερη, ωραιότερη, ρομαντικότερη, γκουρμεδιαρότερη, πολιτιζμενότερη, καλλιτεχνικότερη πόλη έβερ.
Και χωρίζει τα γαϊδούρια από τα γουρούνια, Loud Melody.
Και η κωλόγρια έχει δίκιο, μάθε να μαγειρεύεις τεμπέλα Φλονσ.

Flonsavardu είπε...

tanila rules! ναι, είναι όλα αυτά, χαίρομαι τόσο πολύ που συμφωνείς και επαυξάνεις.

ρε τανίλα ξέρω να μαγειρεύω. απλώς ακόμα και εγώ πολλές φορές δεν το κάνω και ο χρόνος έχει 365 μέρες. ουφ.

ThEiTsA είπε...

Νταμν! Μεγάλη μαλακία έκανα που 2 χρόνια στα Χανιά δεν κούνησα τον κώλο μου να πεταχτώ να γνωρίσω το Ρέθυμνο.
Η ανάρτησή σου με συγκίνησε, ειλικρινά. Καταδικασμένη για τα επόμενα 5 χρόνια να τρώω στη μάπα τον Άγιο Νικόλαο νιώθω καθημερινά την ανάγκη να πεταχτώ δυτικά. Να θυμηθώ πώς είναι η καλή ζωή. Έχετε ακόμα και Goody's ρε, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ GOODY'S!
Πάω να κλάψω.

Flonsavardu είπε...

βεβαίως έχομεν και γκούντυς, αμ πως!

έκανες μεγάλη μαλακία ναι! να μην έχεις έρθει έστω μια μέρα; μια ώρα απόσταση ήσουν, περιέργεια δεν είχες;

δεν έχω πάει ποτέ στον άγιο νικόλαο, αλλά τουλάχιστον εγώ έχω το ακαταλόγιστο, 3 ώρες στο κτελ δεν κάνω για κανένα. αν και έχω ακούσει ότι είναι πανέμορφα, γιατί γκρινιάζεις ωρέ;

ThEiTsA είπε...

Έχω έρθει, δύο φορές. Τη μία περιμέναμε μια επιταγή. Παλουκωθήκαμε στον καφετέρια απέναντι από την τράπεζα και περιμέναμε το τηλεφώνημα "τα λεφτά μπήκαν". Τα λεφτά δε μπήκαν, είχε μεσημεριάσει, τα νεύρα κουρέλι και τελικά γυρίσαμε σπίτι βρίζοντας και μη έχοντας δει κάτι άλλο εκτός από τις βιτρίνες της Sprider.
Τη δεύτερη φορά μπήκα Ρέθυμνο κατά λάθος. Από Αρκάδι γύριζα Σούδα. Πώς στο διάολο κατέληξα να ψάχνω την έξοδο για Χανιά στο Ρέθυμνο... δεν ξέρω. Μυστήριο. Αλλά κουβαλούσα τη γιαγιά μου που έχει ζάχαρο και ήταν η ώρα να φάει και είχε υπογλυκαιμία και αργολιποθυμούσε στο πίσω κάθισμα και μαζί και τη μάνα μου που είναι η κλασσική μάνα "Μα γιατί δεν κάνεις αναστροφή στη μέση του δρόμου; Τι σημαίνει είναι εθνική οδός ανάμεσα σε δυο στροφές και δεν είχες ορατότητα; ΣΤΡΙΨΕ ΣΟΥ ΛΕΩ!". Βάλε και το ότι χάθηκα εκεί κοντά στο λιμάνι και έκοβα βόλτες πάνω-κάτω και δε μπορούσα να βγω στην εθνική με τίποτα και καταλαβαίνεις γιατί δεν ξαναπάτησα.

Το μετανιώνω και το πληρώνω ακριβά. Υπάρχει θεία δίκη και με έστειλε στον Άγιο Νικόλαο.
Γιατί δεν είναι καλός ο Άγιος Νικόλαος; Να σου πω τα βασικά:
1. Δεν έχει Goody's.
2. Δεν καταλαβαίνουν γιατί είναι σοβαρό πράγμα να μην έχει Goody's.
3. Θεωρείται καθαρά τουριστική πόλη αλλά δεν έχει φαγάδικα. Δηλαδή έχει, 43 σουβλατζίδικα, μία πιτσαρία-ιταλικό εστιατόριο και 2 εστιατόρια (το ένα κλειστό σχεδόν πάντα, στο άλλο πρέπει να έχεις πλύνει τον πισινό σου για να πεις ότι έφαγες και χόρτασες). Και αυτά το καλοκαίρι. Το χειμώνα έχεις κουζίνα, μαγείρεψε να φας.
4. Έχει 3 super market. Τα Αριάδνη δε μετράνε για super market. Στα Αριάδνη μπαίνεις για να δεις πόσα λιγότερα έχουν από τα ντουλάπια σου. Έχει λοιπόν 3 super, ένα Μαρινόπουλο και 2 Χαλκιαδάκηδες. Ο Μαρινόπουλος δεν έχει πάρκινγκ, έχει τη χαρά του φαναρτζή. Μόνο αν σηκώσεις το αυτοκίνητο στα χέρια μπορείς να πεις με σιγουριά ότι μπήκες στο πάρκινγκ και δεν έχεις χαράξει κανένα φτερό. Ο Χαλκιαδάκης πάλι δε χάνει χρόνο με μαλακίες τύπου "χώρος στάθμευσης πελατών". Επίσης δεν έχουν εμπορεύματα. Είδη πολυτελείας όπως τριμμένη φρυγανιά, σάλτσα Thousand Islands και αποτριχωτικό κερί Veet (γαμώ την ομορφιά μου) θα τα βρεις στο Ηράκλειο. Ή κατόπιν ειδικής παραγγελίας. Για να φας λοιπόν μπιφτέκια με σαλάτα θα πρέπει να πας και στα 3 καταστήματα, να καταλήξεις στο LiDL, να έχεις χάσει 3 ώρες ψάχνοντας να παρκάρεις/προσπαθώντας να ξεπαρκάρεις χωρίς να τρακάρεις και να έχεις βγει 3 φορές στην εθνική οδό (μία προς Ηράκλειο, μία προς Ιεράπετρα και μία προς Κριτσά).
5. Δεν έχουν καταστήματα. Σου τρύπησε το βρακί και θέλεις να πάρεις άλλο; Πήγαινε Ηράκλειο. Σου σκίστηκε η σαγιονάρα και σαπουνίζεις το μπάνιο με τις γόβες; Πήγαινε Ηράκλειο. Σου τελείωσε η μπαταρία στο ρολόι και βάφεις τα μαλλιά σου με το χρονόμετρο του φούρνου; Ε ΠΗΓΑΙΝΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΤΙ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ;
6. Είναι κουτσομπόληδες. Είναι ο ορισμός του κουτσομπόλη. Είναι ένα νέο είδος κουτσομπόλη που κάνει την κυρά-Κατίνα να κρύβεται κάτω από τα σκεπάσματα κλαίγοντας από ντροπή. Επίσης μιλάνε πολύ. Μιλάνε ακατάπαυστα, αδιάκοπα. Όταν σου πούνε τα πάντα για τους γείτονες, τους καταστηματάρχες όλης της πόλης και των περιχώρων, αρχίζουν και λένε για τους εαυτούς τους. Ξέρω περισσότερα για τη σεξουαλική ζωή, το παρελθόν και τις επαγγελματικές αναποδιές των γειτόνων μου από όσα ξέρω για τα δικά μου. Και μένω 6 μήνες εδώ και κάνω δύσκολα καινούριες φιλίες.

Need to say more; Μάλλον όχι. Πάω να κλάψω λίγο ακόμα.

Flonsavardu είπε...

στο καλό σου θείτσα με συγκίνησες εσύ τώρα!

αρχίζω και εκτιμώ το ότι ήμουν στο ρέθυμνο!

κρίμα που φεύγω και δεν προλαβαίνουμε να συναντηθούμε στο ηράκλειο να μου πεις τον πόνο σου.

James D είπε...

Χαιρετω φιλη μου,περασα μια βολτα απο το στεκι σου που ειναι πολυ καλο.
Και συ Γαλλου??Ελα,ωραια ειναι,καλοι ανθρωποι στα λιγα μαγαζια,φυση,ηρεμια,παραδοσιακα σπιτια και εκκλησακια...Παντως,τρελη υγρασια,ειχα παθει και ζημια.Εφαγες στην Ταβερνα του Χρηστου εκει??Τα παιδια ειναι φιλοι και νομιζω οτι ειναι το καλυτερο εστιατοριο του Ρεθυμνου απο αποψη φαγητου.
Πανε τα μακντοναλντς??Καταστροφη!!Να πω την αληθεια,μια φορα ειχα φαει.Βλεπω οτι καποια στεκια,αλλαξαν ονομα...καλο αυτο.
Εγω το ψαχνω να ξαναγυρισω...αν ζησεις λιγο απο τα μερη μου,ξαναπας και Γαλλου,ακομη και Αρμενους ή Ατσιποπουλο....

Flonsavardu είπε...

james d ωραία ήταν στου γάλλου, εγώ έμενα ακριβώς από τον πάνω δρόμο της ταβέρνας του χρήστου και επομένως έτρωγα συχνά εκεί! όντως ωραίο φαγητό, ξέχασα να το αναφέρω, αν και έχω να φάω 3 χρόνια τουλάχιστον.

πόσο παλιά ήσουν εδώ; θα πάθεις πλάκα αν έρθεις τώρα. έχουν ανοίξει και άλλες καφετέριες και επίσης έχει αλλάξει πολύ η παραλία- ανάμεσα γκούντυς και παλιό λιμανάκι. έχουμε και πεζοδρόμια και κρατήσου... ποδηλατόδρομο! πλάκα πλάκα και αυτό ξέχασα να το αναφέρω. θα ήταν ενδόμυχα καθώς όλοι περπατάνε πάνω του!!!

James D είπε...

Eγω εμενα ακριβως απεναντι απο την ταβερνα,πριν 3-4 χρονια περιπου(μα φανταστεις,η μεγαλη καφετερια στο στρατοπεδο απεναντι,δεν υπηρχε).Να ειμαι ειλικρινεις,αρχισα να ζηλευω..
Ποδηλατοδρομος!!!??...ποδηλατοδρομος??!!...οντως επαθα πλακα,πρεπει οπωσδηποτε να ξανακατεβω(που αν πανε ολα καλα,θα γινει απο Νοεμβριο..).
Και εκει που μενεις,καλα ειναι,παιρνεις και το λεωφορειο απο τους πρωτους σχετικα..
Το πανεπιστημιο ειναι αρκετα καλο.Γινονται ακομη συναυλιες ροκ-μεταλ απο φοιτητες??Το φαγητο τρωγεται??
Μια συμβουλη,που δεν συνηθιζω...κατσε οσο μπορεις αν δεν υπαρχει προβλημα...θα το μετανιωσεις αν φυγεις..

Flonsavardu είπε...

είμαι 5 χρόνια εδώ και είμαι από πειραιά που θέλω πολύ να γυρίσω. το μόνο που δεν θέλω είναι να αφήσω τον φίλο μου πίσω.

ε, καλά και εσύ ποδηλατόδρομος... μια κόκκινη λωρίδα πάνω στο καινούργιο πεζοδρόμιο που έχει κατά διαστήματα ένα σήμα ποδηλάτου, μην φανταστείς ότι γίναμε και άμστερνταμ- για χαριτωμενιά το λέω αυτό, δεν ξέρω πως είναι εκεί.
δεν έχω πάρει χαμπάρι τέτοιες συναυλίες που λες, αλλά δεν αποκλείεται και να γίνονται, καθ' ότι είμαι στον κόσμο μου. το φαγητό έχω να το φάω 3-4 χρόνια- της λέσχης αν εννόησα- αλλά πρέπει να έχει μείνει το ίδιο.

κανονικά οσονούπω λέω να ανέβω μόνιμα πια, σε κανένα δεκαήμερο. είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα αυτή η απόφαση.

James D είπε...

Η ''πασαρελα''(καφετεριες) ακομη μαζευει κοσμο??
Η αποφαση ειναι δικη σου,εγω σε προειδοποιησα...
Θα χωρισετε,ετσι συνηθως κανετε οταν ειστε για ΄΄αλλου''(μιλαω γενικα...μην παρεξηγηθω..).
Εχασες αν δεν ειδες αυτες τις συναυλιες!!Τωρα που θα ανεβεις πανω,θα με πετυχεις πουθενα να παιζω(κανα μοναστηρακι...)
Οταν θα ηρθες Ρεθυμνο,θα ημουν λιγο πριν φυγω..αν ησουν πρωτοετης σε κανα δυο σχολες,μπορει και να ειχαμε γνωριστει,γιατι εκανα κατι περασματα!!...
Το φαι της λεσχης ειχε πιο πολυ σοδα και απο μια τουμποργκ...

Flonsavardu είπε...

μαζεύουν την κλασική πιτσιρικαρία, εκτός από το ναυπηγείο που μαζεύει γενικά.

δεν νομίζω να χωρίσουμε εμείς πάντως. μάλλον θα τον πάρω μαζί μου. :)

και τέλος αποκλείεται να είχαμε μιλήσει, γιατί εκείνη την εποχή ήμουν πιο αντικοινωνική και από... δεν ξέρω, τι είναι πολύ αντικοινωνικό;

ισχύει αυτό για τη σόδα, αλλά αν έχεις φάει και αλλού θα καταλάβεις ότι ήταν πολύ καλό για λέσχη. μου λείπουν τα μικροσκοπικά λέμον πάι.

James D είπε...

Παραηταν καλα για λεσχη.Σε οποιον ειχα πει τα φαγητα,δεν το πιστευε!!Αλλου τρωνε γατοσκυλα και λενε και ευχαριστω!

Μια και λες για αντικοινωνικη.Εχεις δει το ''Ορφανοτροφειο''?Με ενα αντικοινωνικο-φοβιστικο κοριτσακι???Ε,...θυμαμαι μια τετοια πρωτοετη.Προσπαθησα να τις μιλησω,...με κοιταξε, και φλογες βγηκαν απο τα ματια της!!...φοβηθηκα,αλλα ξαναεκανα μια προσπαθεια.Τοτε!!αρχισε να γυριζει το κεφαλι της σαν μοτερ...εσυ ησουν ΤΟΣΟ αντικοινωνικη??
Εγω εχω συμπεριφορα σαν το γουλβεριν συνηθως,αλλα σε εκεινο το μερος,δεν ξερω...ημουνα χαλαρος..
Ο ''Κλαψινακης'' ακομη γδερνει τους φοιτητες??

Αντε,καλο επαναπατρισμο.

Flonsavardu είπε...

όχι δεν ήμουν έτσι, απλώς ήμουν λίγο σνομπ γιατί δεν γούσταρα που ήμουν από τον πειραιά και τα βλαχάκια ήταν πιο σνομπ από μένα.

ο κλαψινάκης μου φαίνεται υπερβολικά λογικός στις τιμές του σε σύγκριση με τα αθηναικά βιβλιοπωλεία.

Flonsavardu είπε...

α, και σε ευχαριστώ! ελπίζω να έχω.

James D είπε...

Tο ιδιο προβλημα ειχαν αρκετα παιδια απο αθηνα με την κρητη γενικα,..σε καταλαβαινω.Εγω ευτυχως προσαρμοστηκα αμεσως με τους Κρητικους (και αυτοι με εμενα)...με την υγρασια ομως καθολου!!
Πιες και κανα ποτηρακι κοκκινο κρασι και για μενα!Τα ρακαδικα,οι παραλιες,ο καιρος και το γαματο κρασι μου ελειψαν γαμωτο...

Τωρα που θα ξανακατεβω,πιστευω θα τα χασω με τις αλλαγες.