Τρίτη, 25 Αυγούστου 2009

Γεια. Ξέχασα να σας πω το καλύτερο.

"Γεια σου,
είμαστε οι Tara και John, οι διευθυντές της MSN,

Μας συγχωρείτε για την αναστάτωση, αλλά η MSN πρόκειται να κλείσει (να παύσει δηλαδή την λειτουργία της). Αυτό θα συμβεί καθώς πολλοί απερίσκεπτοι άνθρωποι καταλαμβάνουν πολύ χώρο της εταιρίας (δημιουργώντας, για παράδειγμα, πλήθος διαφορετικών λογαριασμών για έναν και μόνο χρήστη, κτλ.), έχουμε μόνο 578 ονόματα υπόλοιπο. Αν θα θέλατε να παύσετε τον λογαριασμό σας, μην προωθήσετε το μήνυμα. Αν όμως θέλετε να τον διατηρήσετε (τον λογαριασμό σας δλδ), τότε προωθήστε αυτό το μήνυμα σε όσους βρίσκονται στην λίστα επαφών σας. Δεν πρόκειται για φάρσα, καθώς θα κλείσουμε τα συστήματα που το υποστηρίζουν.

ΥΓ. Όποιος δεν στείλει αυτό το μήνυμα, ο λογαριασμός θα κλείσει και στο μέλλον θα κοστίζει 10.00 τον μήνα προκειμένου να το χρησιμοποιήσεις. Επομένως στείλε το σε όλους όσους βρίσκονται στην λίστα επαφών σου. Τώρα ξέρεις τι πρέπει να κάνεις. Παρακαλούμε να μην προωθήσετε το υπάρχων e-mail ή μην το αναπαράγετε. Απλά αντιγράψτε ολόκληρο το e-mail και δημιουργήστε έναν νέο μήνυμα και πατήστε επικόλληση.
Ευχαριστούμε για την προσοχή σας"

Αυτό το μέηλ το έλαβα από μια γνωστή μου πριν 1 βδομάδα περίπου. Πέρα από το ότι τα chain μέηλ ΓΕΝΙΚΑ τα θεωρώ ηλίθια, αυτό δεν με άφησε καθόλου αδιάφορη. Δηλαδή οκ, στα μέηλ που λένε ότι αν δεν το στείλεις σε 20 ανθρώπους θα έχεις 100 χρόνια ατυχία και όταν η γκόμενα συνήθως έχει κάνει ευχή να της κάτσει ο γκόμενος, πάω λίγο πάσο. Γενικά συγχωρώ την απελπισία. Αλλά δεν συγχωρώ την ηλιθιότητα.

ΡΕ ΦΙΛΕ. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΤΑΡΑ ΚΑΙ Ο ΤΖΟΝ, ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΟΥ ΜΣΝ;;;; Η τάρα και ο τζον. Έτσι απλά. "Και ο Τζον" είναι το επώνυμο της τάρας; Γιατί αλλιώς δεν το χωράει ο νους μου. Πες ότι δεν ασχολείσαι καθόλου με υπολογιστές και δεν ξέρεις μία. Όταν σου στέλνουν ένα τέτοιο μέηλ, ένα τέτοιο ελεεινό μέηλ, δεν ντρέπεσαι εν έτη 2009 να πατήσεις αποστολή; Δεν θα σχολιάσω όλο το τραγελαφικό υπόλοιπο. Γιατί δέχομαι ότι κάποιος μπορεί να είναι εντελώς αμαθής σχετικά με τους υπολογιστές και θεωρεί ότι κάτι τέτοιο είναι πιθανό.

Αλλά η Τάρα και ο Τζον; Οι διευθυντές της μσν;;;;

Φαντάζομαι δηλαδή την τύπισσα υποθετικό σενάριο, να έχει μανία να κατεβάζει
τραγούδια από το ίντερνετ. Και να της κάνουν πλάκα οι φίλοι της με το εξής μέηλ: "Γεια σου είμαι ο Μπιλ, ο διευθυντ
ής της υπηρεσίας που ελέγχει αν κατεβάζετε τραγούδια στον υπολογιστή σας. Ανακαλύψαμε ότι τον τελευταίο μήνα έχετε κατεβάσει 300 τραγούδια και σύμφωνα με τον νόμο της υπηρεσίας θα πρέπει να σας κατάσχουμε όλη την περιουσία και να μπείτε φυλακή για 5 χρόνια". Θα το πιστέψει, θα αυτοκτονήσει, και μετά ο κόσμος θα γλυτώσει από έναν ηλίθιο λίγο νωρίτερο.

Ή ξέρω γω να της αφήσει ο συνάδελφος ποστ ιτ στο γραφείο της πάνω: "Γεια σου, είμαι ο Κώστας ο διευθυντής σου. Αποφάσισα σήμερα με τον καφέ μου να σου δώσω προαγ
ωγή" και να παίρνει όλους της τους φίλους τηλέφωνο να λέει ότι πήρε προαγωγή.

Κλείνω λέγοντας κάτι άσχετο. Σήμερα παρέλαβα αυτό επιτέλους και είμαι πολύ χαρούμενη.

34 σχόλια:

MASTER G είπε...

Kανονικα πρεπει να διακοψεις καθε επαφη με το ατομο που σου το εστειλε.

Flonsavardu είπε...

αν και δεν έχουμε καμία απολύτως επαφή, το ξέρω ότι πρέπει να τη σβήσω από το μσν και από το facebook. αλλά έτσι δεν γλυτώνω από τα μέηλ επομένως θα είναι απλώς κακεντρεχές αν το κάνω.
τα έχω σταματήσει αυτά.

#FN$# είπε...

Κ εμέ μου το έστειλαν κ ξεκαρδίστηκα! Η αλήθεια είναι πως λαμβάνω πολλά τέτοια κουλά, αλλά αυτό ήταν το κάτι άλλο! Χαχα!

Flonsavardu είπε...

:)

αν και δεν ξέρω αν πρέπει να γελάς ή να κλαις.

dsquared είπε...

μεγειες!

din

Flonsavardu είπε...

θενκ γιου!

MaHaHoU είπε...

κι εγω το ελαβα αλλα το εσβησα με την μια >.<
Μεγειαααααααααααααααααααααααα :)

happypepper είπε...

Σβήστε τους Βλάκες απ τη ζωή μας!
Με γειά!

little princess είπε...

Πάντως αυτά με τον γκόμενο και εγώ τα φοβάμαι. Μου θυμίζουν κάτι άθλια μηνύματα που έστελναν παλιά στο κινητό, βλέπεις δεν είχαμε όλα τα παιδάκια msn τότε, και έπρεπε να το στείλεις σε 7 άτομα για να μην σε παρατήσει ο γκόμενός σου και κάνεις να δεις χαρά στα σκέλια σου (σόρυ κιόλας) 2 χρόνια. Α! αυτά με τους γκόμενους σβήνέ τα πριν τα διαβάσεις, δεν πιάνει έτσι ;)

Flonsavardu είπε...

μαχάχου θενκς!!!

χαρούμενη πιπεριά δεν είναι πάντα εύκολο αυτό. :(

μικρή πριγκίπισσα πολύ φοβάμαι πως ότι και να πω θα χρησιμοποιηθεί εναντίον μου, οπότε δεν λέω τίποτα. :)

Crazy Tourists είπε...

Χαχα!!! Είσαι θεά!!!
Καλορίζικο!!

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

ευχαριστώωω!

Πανοσ είπε...

Πιο βλακώδες μου φαίνεται απλά και μόνο να χρησιμοποιείς το facebook.

Flonsavardu είπε...

αν σου φαίνεται πιο βλακώδες το facebook από αυτό, τότε έχεις σοβαρά προβλήματα κρίσης.

Πανοσ είπε...

Ίσως έχω κάποια, αδυνατώ όμως να κατανοήσω ως περισσότερο ανόητο κάποιον που συντάσσει ένα τέτοιο mail και στο κάτω κάτω από μερικούς μαλάκες θα βγάλει και τα ψωροευρώ του (φυσικά όντας τρομερός κόπανος, δεν κάνω λόγο) από χιλιάδες άχρηστους που ταΐζουν ζωάκια και στέλνουν virtual αγκαλιές μέσω της συγκεκριμένης ιστοσελίδας. Θα προτιμούσα να είσαι λιγότερο επιθετική, καθώς δεν υπάρχει λόγος.

Flonsavardu είπε...

:) συνήθως δεν είμαι, αλλά μου την έσπασες που σου άρεσαν οι κλανιές.

Πανοσ είπε...

Δεν το έκανα και... μπροστά σου! :Ρ
Δεν το έγραψα και πολύ σοβαρά, νόμιζα ότι θα το καταλάβαινες. Πάραυτα, δεν με ενοχλεί και τόσο.

"Γενικά συγχωρώ την απελπισία. Αλλά δεν συγχωρώ την ηλιθιότητα."
WOW. H κοσμοθεωρία μου αντιστραμμένη! Είναι φανερό ότι δεν ταιριάζουμε και πολύ, ε; ;)

Πανοσ είπε...

Θέλω να πω, συγκινούμαι από τα ανθρώπινα πάθη και προσπαθώ να οδηγούμαι από αυτά. Δεν το καταφέρνω ποτέ, ωστόσο για μένα κρύβουν ένα μικρό κομμάτι από το νόημα της ζωής. Αν καταστραφώ από κάτι, όπως έγραψα πριν λίγο σε ένα σχόλιο στο δικό μου μπλογκ, προτιμώ να είναι από κάτι που με στοιχειώνει και αυτό προφανώς θα είναι ένα σημείο στο οποίο θα έχω οδηγηθεί από το πάθος μου.
Επίθεση στην ανθρώπινη βλακεία από την άλλη για μένα είναι λίγο... ανήθικη.

little princess είπε...

Ο καλέ πες... μη με αφήνεις με την περιέργεια:)

Flonsavardu είπε...

πάνο συγχωρώ και την απελπισία και την ανθρώπινη βλακεία, ήταν σχήμα λόγου. όσο για τα υπόλοιπα... κάτι είχες στο μυαλό σου, αλλά σαν να μου φαίνεται ότι δεν κατάφερες να μου το μεταδώσεις με επιτυχία.

μικρή πριγκίπισσα μόνο επειδή εσύ το ζήτησες. την τελευταία φορά που έστειλα τέτοιο μήνυμα σε κινητό ήταν μόνο σε σένα and only for jokin'- μπορεί και όχι βασικά, αλλά τότε πρέπει να ήμουν κάπου πρώτη λυκείου, σο δεν έχει και πολύ σημασία, τότε πίστευα και στο θεό και είναι το ίδιο ντροπή με το να πιστεύω ότι η ευχή μου θα βγει αληθινή αν το στείλω σε 3 άτομα ξέρω γω. και εσύ έβαλες τα κλάματα και με έβρισες γιατί από τέτοια μηνύματα μάζευες κακή τύχη.

autapath είπε...

μεγειες για το μικρούλι :)
το χρώμα ωραιότατο :)

Flonsavardu είπε...

thanx cous!

Ανώνυμος είπε...

"Θέλω να πω, συγκινούμαι από τα ανθρώπινα πάθη και προσπαθώ να οδηγούμαι από αυτά. Δεν το καταφέρνω ποτέ, ωστόσο για μένα κρύβουν ένα μικρό κομμάτι από το νόημα της ζωής. Αν καταστραφώ από κάτι, όπως έγραψα πριν λίγο σε ένα σχόλιο στο δικό μου μπλογκ, προτιμώ να είναι από κάτι που με στοιχειώνει και αυτό προφανώς θα είναι ένα σημείο στο οποίο θα έχω οδηγηθεί από το πάθος μου."

XAxAxAxaxAxaxAXAXAXAxaxaXAXAXAXAxAxaxAxAxAxAxAxAaXAXAaxaxXAaxAAXXAAXxAXXAXAAXXAXXXaaaXAxAxAxaxAxaxAXAXAXAxaxaXAXAXAXAxAxaxAxAxAxAxAxAaXAXAaxaxXAaxAAXXAAXxAXXAXAAXXAXXXaaaXAxAxAxaxAxaxAXAXAXAxaxaXAXAXAXAxAxaxAxAxAxAxAxAaXAXAaxaxXAaxAAXXAAXxAXXAXAAXXAXXXaaaXAxAxAxaxAxaxAXAXAXAxaxaXAXAXAXAxAxaxAxAxAxAxAxAaXAXAaxaxXAaxAAXXAAXxAXXAXAAXXAXXXaaaXAxAxAxaxAxaxAXAXAXAxaxaXAXAXAXAxAxaxAxAxAxAxAxAaXAXAaxaxXAaxAAXXAAXxAXXAXAAXXAXXXaaa

Πανοσ είπε...

Θυμάσαι που μιλούσαμε περί ανθρώπινης μαλακίας στην κουβέντα για το facebook; Ιδού. :)

Litanie des Saints είπε...

Με γεια το μωβ μωρό. Γαμάτο!
Όσο για τα σπαμ, προτιμώ τον τζον και την τάρα από κεινα που αποδεικνύουν με ατράνταχτα στοιχεία πως το ελληνικό αλφάβητο είναι η προσευχή του σύμπαντος ανάποδα. :Ρ

Flonsavardu είπε...

ανώνυμε είσαι ο πρώτος μου ανώνυμος νομίζω. χαίρομαι να σου φτιάχνουμε το κέφι.

πάνε το αστείο μπορεί να κρύβεται παντού. μην υποτιμάς τα λόγια σου! :)

litania θενκς! δεν μου έχει τύχει τέτοιο σπαμ γαμώτι να γελάσω. συνήθως μόνο τέτοια με ευχές και κατάρες.

eloydark είπε...

Ελπίζω να μην σε πειράξει να κάνω quote το κείμενο σου (με λινκ φυσικά γιατί προστατεύουμε τους συγγραφείς) σαν απάντηση σε αυτούς που μου το έστειλαν...
Ααααα, και με γεια το Dellακι, είναι έρωτας!

Flonsavardu είπε...

eloydark ελπίζω να μη φάω ξύλο που κοροιδεύω!

Marina είπε...

ολα αυτά τα μεηλ τα θεωρώ απο ύποπτα έως και ηλίθια. Πέτα τα μαζί με όσους στα προωθούν.

Υπέροχο το νέο λαπτοπάκι σου, τρέλλα χρωματάκι. Καλορίζικο

Flonsavardu είπε...

σ' ευχαριστώω! είναι πολύ χαριτωμένο και το χρωματάκι με έκανε να το περιμένω γύρω στους 2 μήνες. αλλά χαλάλι.

costello είπε...

Aκόμη διανέμεται αυτή η μαλακία;;; Ποιος την πιστεύει ακόμη θα ήθελα να ήξερα. Και από όλες τις γλώσσες "ο Τζον και η Τάρα" θα μιλούσαν ελληνικά;;

Flonsavardu είπε...

ε, ας πούμε ότι το μετέφρασαν (σε πολλά λέγεται και καλά ότι είναι μεταφρασμένο). αλλά και πάλι δεν στέκει!

acorpsperdu είπε...

'Γενικά συγχωρώ την απελπισία. Αλλά δεν συγχωρώ την ηλιθιότητα.'

πάλι καλά που το πες ξέρω έναν που ξέρει κάτι παιδιά που νόμιζαν ότι δεν συγχωρούσες τίποτα απ'τα δύο ή τα συγχωρούσες και τα δύο δεν θυμάμαι αλλά τελοσπάντων ήταν πολύ προβληματισμένοι ύπνο δεν είχαν φαΐ δεν έτρωγαν ένα δράμα αλλά τώρα θα τους δώσω το λινκ να δουν ιδίοις όμμασι να ησυχάσουν τα παιδιά κρίμα είναι κρίμα δεν είναι;

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.

είναι πολύ κρίμα όντως. :)