Τετάρτη, 2 Σεπτεμβρίου 2009

Μα τι μπάσταρδο θε μου+ Pablo Francisco

22 σχόλια:

microsurfer είπε...

χαχαχα θεός ο Πάμπλο προσκυνάω.

Flonsavardu είπε...

ρε να φανταστείς εγώ δεν τον ήξερα! ο φίλος μου μου τον έδειξε χτες πρώτη φορά και από τότε δεν έχω ξεκολλήσει!

Σούλα Φρίκη είπε...

Η μάνα χει κάψει φλάντζα που σα να του τις βγάζει με το τσιγκέλι τις παρόλες και στο τέλος, υχαριστιέται κιόλα και τρέχει με το βίντιο στο κομπιότε. χάλι χάλι μαύρο

Flonsavardu είπε...

ε, είναι δυστυχώς από τις στιγμές που δεν τις πετυχαίνεις στο αυθόρμητο. αλλά και πάλι καλό βγήκε μου φαίνεται εμένα.

MaHaHoU είπε...

Κανε παιδι να δεις καλο! >.<

Mrs. Stulf είπε...

Και μετά ρωτάνε γιατί κρεμάει ο κόσμος τα παιδιά του από το παράθυρο.

Flonsavardu είπε...

μαχάχου εντ σταλφ συμφωνώ. μ' αρέσει που το νι με ρωτάει αν όταν μου το έστειλε ένιωσα να θέλω να γίνω μάνα!

Λευκή είπε...

hahhaha!!!!!!!!!

Kleine wolke είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!

ΔΕς το βιντεάκι με το τρέιλερ για το little tortilla boy.Έπεσα κάτω.

Flonsavardu είπε...

αυτό είδα πρώτο πρώτο! one man- ONE DESIRE! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχα.

απλώς ήταν πολύ γνωστό γι αυτό δεν το έβαλα! :)

Kleine wolke είπε...

α το έχεις.
οκ!

Flonsavardu είπε...

πολύ γνωστό για τον κόσμο για όποιον τον ξέρει, εγώ είπαμε προχτές τον έμαθα.

Kleine wolke είπε...

μαζι γράφαμε.
ναι ρε συ,άπαιχτος ο τύπος.

Flonsavardu είπε...

μπορούμε να κάνουμε και τσατ από εδώ αν θες... χαχαχαχαχα.

Kleine wolke είπε...

THE PASSION IN YOUR EYES

Kleine wolke είπε...

(γελάω μόνη μου στην οθόνη)

Flonsavardu είπε...

XAXAXAXAXAXAXA. εγώ το κάνω συνέχεια από τότε που είδα αυτό το βιντεάκι με τον δράκουλα εκφωνητή... μα συνέχεια το βάζω και το βλέπω!

Flonsavardu είπε...

ΝΤΟΣ ΑΞΙΝΤΕΝΤΕΣ, ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ, ΝΤΟΣ!

Kleine wolke είπε...

πονάει το στόμα μου!!!!!!!

Flonsavardu είπε...

δεν περιγράφω άλλο!

έστα μανιάνα, Α Α Α Α.

Kleine wolke είπε...

πριν σταματήσω κι εγώ..:
remember meee?
you were inside meeeeeee!

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. βλέπω τον έχεις ξεψαχνίσει όλο!