Πέμπτη, 3 Σεπτεμβρίου 2009

Ο κόσμος θα ήταν καλύτερος αν:

Πουλούσαν κατευθείαν μπαγιάτικα φουντούνια. Είναι γνωστό ότι όταν τρως γαριδάκια λιώνουν στο στόμα και το στόμα και τα δόντια γεμίζουν από λιωμένο προιόν που δεν φεύγει παρά μόνο αν βάλεις νύχι (ή οδοντόβουρτσα, αλλά ποιος πάει να πλύνει τα δόντια του τώωωρα). Δοκίμασε όμως να φας ανοιχτό σακουλάκι φουντούνια μετά από ώρες; Thats what Im talking about.

Η μόνη ελληνική ταινία από αυτές του συρμού που θεωρούσα αξιόλογη δεν είχε πάρει τις δυο πιο γαμάτες ατάκες της από το swingers. Η ταινία είναι τα φτηνά τσιγάρα. Όσοι την έχουν δει ξέρουν τις πιο γαμάτες ατάκες- αυτές με το τηλέφωνο. Ε, είναι κλεμμένες από το swingers του Jon Favreau. 10 φορές καλύτερη παρεμπιπτόντως από τα φτηνά τσιγάρα και όποιος άντρας δεν την έχει δει να το κάνει αμέσως.

Τα πακοτίνια δεν είχαν γεύση αρχιδίλα όταν τα μυρίζεις στα 3 εκατοστά. Just saying.

Όλοι οι άντρες ήταν σαν αυτόν που περιγράφει η maria aka mach κάπου στο 300στο+ σχόλιο, στο blog του μαστροτζη στην τελευταία ανάρτηση. Α. Με λεφτά όμως. Δηλαδή όχι παμπλουτίδης, αλλά όχι και να χρωστάει.

Άνοιγε Fridays στον Πειραιά.

Ίσχυε το φοιτητικό πάσο για πάντα.

Ε, αυτά τώρα, δεν μπορώ να σκεφτώ άλλα. Κυρίως τα μπαγιάτικα φουντούνια με απασχολούν, αλλά ήθελα να διανθίσω λίγο την ανάρτηση. Πείτε κ' εσείς.

46 σχόλια:

Mrs. Stulf είπε...

Τα συμπερασματά μου:

Somebody's boyfriend's balls could be sold for cheese snacks. :Ρ
Επίσης ξέρεις πως μόλις σηκωθώ από εδώ θα πάω να φάω λιγμένα φουντούνια βλέποντας το Swingers. Βέβαια γαριδάκι έχει να μπει σπίτι μου από τότε που τα έσωσε ο Νώε στην κιβωτό.

Ο κόσμος θα ήταν καλύτερος αν δεν μπορούσαμε να πούμε ψέμματα. Σαν τον Jim Carrey στο "Liar Liar"?

Μάλλον αυτό ακούστηκε πολύ Miss America. World piece.

O κόσμος θα ήταν καλύτερος αν:

-Το σούσι και τα ταξίδια ήταν τζάμπα
-Δεν υπήρχε το myspace
-Μας κυβερνούσαν ιγκουάνα
-Μπορούσαμε να τηλεμεταφερθούμε ή να πετάξουμε
-Είχα μεγαλύτερο ψυγείο

Αυτά.

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχα. μη σε ακούσει μόνο και και λέει πάλι ότι τον εκθέτω.

μεγαλύτερο και γεμάτο φαγητά, right?
αλλιώς τι να το κάνεις.

Mrs. Stulf είπε...

Να το εγεμίσεις!!

Flonsavardu είπε...

δεν θα είναι δύσκολο. απ' ότι έχω καταλάβει μέχρι που θα πρέπει να φοβάμαι αν βγούμε για καφέ μη με φας. :)

Mrs. Stulf είπε...

nono, I don't do that.

...anymore

MaHaHoU είπε...

Θα της περασει ομως απο το μυαλο οσο θα σε μυριζει...LOL

Ο κοσμος θα ηταν καλυτερος αμα :
- Ειχε μονο μαλακες
- Δεν ειχε κανεναν μαλακα
- Δεν υπηρχαν τα Opel corsa ( οι χειροτεροι οδηγοι ever)
- Το φαϊ εμφανιζοταν και μονο στην σκεψη μπροστα σου (οτι συνταγη ηθελες), τα πιατα πλενονταν μονα τους, το σπιτι καθαριζοταν αυτοματα.
- Φταναμε ολοι σε οργασμο και πολυ ευκολα.
- Κοιμομασταν μεχρι να πεθανουμε.
- Γεννιομασταν πλουσιοι, εξυπνοι και πετυχημενοι
και....
- Δεν περιμενα, ειχα ή εχω περιοδο...Ω ΝΑΙ ποσο ευτυχισμενη θα ημουν...

Βασικα οι μεγαλυτερες απολαυσεις τιης ζωης μα ς ειναι το φαϊ, το σεξ, το χεσιμο και ο υπνος. Αυτα τα απολαμβανουν ολοι και δεν ειναι σαν τον καιρο που σε αλλους αρεσει μουντος σε αλλους ηλιολουστος και σε αλλους παει αναλογα τα κεφια. Οποτε αυτα τα 4 να τα εχουμε σε γερες και ποιοτικες ποσοτητες και θα ταν καλυτερα κι ο κοσμος ολος!

MaHaHoU είπε...

Α επισης αυτο με τα παγωτινια πώς σου ρθε? Τωρα καθε φορα που θα πηγαινω στην γιαγια μου και θα βγαζει εξω τα μικρα σοκολατενια πυργακια θα σκεφτομαι πως μυριζει ο παππους μου...ΕΛΕΟΣ...ΓΙΑΚ...και δεν θα ξαναφαω παγωτινηηηηηηη

Flonsavardu είπε...

πακοτίνια μαρή, τι παγωτίνια, σύνελθε! χαχαχαχαχαχα.

και έχω να σου πω και κάτι άλλο, ινσάιντ ινφορμέσιο: πίσω από μια γυναίκα που δεν φτάνει σε οργασμό κρύβεται κάποιος ανίκανος άντρας. μα τη μπαναγία σου λέω!

MaHaHoU είπε...

Δηλαδη σημερα ή μαλλον χθες ξεκληριστηκες αγοραζοντας μαλακιουλες απο το περιπτερο...φουντουνια και πακοτινια (λες αυτα τα μακρουλα κιτρινα που μοιαζουν με τηγανητες πατατες στην οψη). Συγνωμη που καταλαβα λαθος αλλα με ειχε συνεπαρει η μαλακια της ωρας, ηταν απολυτως λογικο να κανω λαθος :P...
Αμα συμβαινει αυτο που γραφεις, που συμβαινει δηλαδη και το ξερω κι εγω εκ πειρας :S, τοτε το βαζω στην κατηγορια 2...αχ και να μην υπηρχαν μαλακες...

James D είπε...

Πες τα!!....ειδικα το πασο στο καραβι το γρηγορο για χανια το καλοκαιρι(τοτε που ημουν,τωρα δεν ξερω..):''δεν ισχυει'' λεγανε...ρε,α γαμησου...δεν ειμαι φοιτητης το καλοκαιρι??...
(Καλα,το φιλο το μαστροτζη του σπασανε τα αρχιδια τελευταια,απορω με την αντοχη του...)
fridays σου λειπουν?Εδω που μενω τωρα,και τα σουβλατζιδικα ειναι πολυτελεια...κατι σαν να ζω στο Μονακο και να εχει εστιατοριο χλιδατο ο Ραμσει με θαλασσια ειδη προς εξαφανιση..

γυάλινο δάκρυ είπε...

Πωπω σε πολλά με κάλυψε η Mahahou. Ή αν δεν υπήρχαν λεφτά. Και αν το cheat engine που κατέβασα δεν είχε ιό. Και αν μπορούσαμε καθημερινά να τρώμε γύρο χωρίς να παχαίνουμε/παθαίνουμε γαστρεντερίτιδα από τα σφαγμένα ιγκουάνα/στρουθοκάμηλους κλπ που φτιάχνουν το γύρο. Αν δεν υπήρχαν εξετάσεις και καταναγκαστικες δουλειές με κομπλεξικούς και αγάμητους ανώτερους. Αν αυτή τη στιγμή είχα ένα σπιτάκι σε σκανδιναβική λίμνη μέσα σε καταπράσινο δάσος. Αν δε δούλευα ως τις 9 το βράδυ. Αυτά για τώρα.

little princess είπε...

Αν κερδίζατε το τζόκερ. Σας το λέω εγώ, τι το ψάχνετε με ταινίες κλπ;
* Δεν είναι άσχετοι οι οδηγοι opel corsa αλλά οι περισσότερες γυναίκες οδηγοί παγκοσμίως.

Haradrim23 είπε...

πωπω αυτά τα πακοτίνια, τα είχα καρακαταξεσκίσει να πούμε

Flonsavardu είπε...

πακοτίνια πήρα χτες από το περίπτερο μόνο... :$
χιχι.

james d δεν νομίζω ότι του σπασάνε τόσο, όσο ότι ανταποκρίνονται σε αυτά που γράφει. και, ναι θέλω φράιντεις!!

γυάλινο δάκρυ μαζί σου! αλλά τα λεφτά χρειάζονται όσο και αν το έχω σκεφτεί δεν γίνεται αλλιώς.

μικρή πριγκίπισσα τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία. μερικές φορές.

Flonsavardu είπε...

και εγώ, αλλά ο αδερφός μου έλεγε ότι μυρίζουν ποδαρίλα και τα είχα κόψει. το γενικό συμπέρασμα είναι ένα: ΤΑ ΠΑΚΟΤΙΝΙΑ ΔΕΝ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΩΡΑΙΑ.

Flonsavardu είπε...

α. ναι, οκ, λίγο αργά το θυμήθηκα, αλλά το ανεμοβρόχης ήταν πιο ωραίο. lame, αλλά ωραίο.

Haradrim23 είπε...

Ρε είναι από μια σειρλα βιβλίων του Terry Pratchett.Είναι "Rincewind" και το μετεφρασαν "Ανεμοβρόχης".

που δηλαδή νταξ αλλά οκ

Flonsavardu είπε...

ήσουν κατατοπιστικός. το haradrim23 τι είναι;

Haradrim23 είπε...

Aπό Tolkien (πιο lame ακόμα, πως θα μπορούσα να σας απογοητεύσω!)

http://en.wikipedia.org/wiki/Haradrim

Flonsavardu είπε...

ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ 23; ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!!! είμαι 19 στη ψυχή.

(μη μου δίνεις σημασία, όταν πας 23 θα καταλάβεις)

και γιατί δεν κάνεις blog; όπως καταλαβαίνεις βαριέμαι.

Haradrim23 είπε...

Eλα ρε!Πλυθ. αγένειας!
Είσαι 21 χρόνων και πας σε ένα μαγαζί με ρούχα. Έρχεται μια πωλήτρια η οποία είναι 23 χρόνων. Σκέφτεσαι να της χαμογελάσεις και να της πεις: “Γεια σου! Μπορείς να μου δείξεις εκείνο το πουκάμισο;”, αλλά αυτό που κάνεις τελικά είναι να της πεις σοβαρός: “Καλησπέρα, θα μπορούσατε να μου δείξετε αυτό το πουκάμισο;”.

Το ίδιο βράδυ, φοράς το πουκάμισο που μόλις αγόρασες (γιατί δεν έχεις και κανένα ιδιαίτερο κόλλημα με την καθαριότητα) και βγαίνεις σε ένα μπαράκι και νιώθεις μια κοπέλα να σε ακουμπάει στο μπράτσο (για όσους διαθέτουν) και γυρνάς και συνειδητοποιείς ότι είναι η κοπέλα από το μαγαζί. Σε πλησιάζει και σου λέει: “Τελικά σου πήγε το πουκάμισο” κι εσύ τι της απαντάς; “Σας ευχαριστώ πολύ ευγενέστατη κυρία πωλήτρια”

Όχι, σοβαρά, απευθυνόμουν και στους αναγνώστες σου:P
Επίσης, δεν θέλω να κάνω μπλογκ γιατί θα γράφω μια φορά το δίμηνο, κι εξάλλου υπάρχει ο mikeius KAI ο Master G.ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ!

Flonsavardu είπε...

αχά! υπονοείς δηλαδή ότι μπορείς να γράψεις τόσο καλά όσο ο μάστερ τζι; και τον mikeius τον συμπαθώ, ντάξ, καλό παλικάρι.

επίσης δεν είσαι 19; το 21 που κολλάει; κάτι δεν κατάλαβα. αλλά να μου πεις σάμπως εγώ πουλάω πουκάμισα; χα χα πως τα λέω.

Haradrim23 είπε...

Random age ρε παιδί μου.
Κι αυτό θέλω να σου πω.Δεν γίνεται να γράψω σαν κι αυτούς.Οπότε αν ανοίξω μπλογκ, απλά θα πιάνω χώρο στο ιντερνέ.

Flonsavardu είπε...

α. γιατί νταξ, αν ήταν να γράφεις σαν τον μάστρο τζι και αυτός μια φορά το μήνα γράφει και όλα τα κοράκια περιμένουμε για να του κάνουμε 522 σχόλια- από τα οποία τα 100 είναι δικά μου.

το ιντερνέ έχει χώρο για όλους.

MaHaHoU είπε...

Συγνωμη flons αλλα θηχτηκα...Θα ετοιμασω ξεχωριστο ποστ στο blog μου για τους οδηγους opel corsa και για τις γυναικες οδηγους...οποτε αν θες little princess τσεκαρε το απο αυριο >.<
Λεφτα και αγαπη σε ολους (το φεγγαρι με τρελανε)

Flonsavardu είπε...

εγώ θέλω λεφτά, πολλά λεφτά. :)

ntetzevou είπε...

Τι κακο εχει η αρχιδιλα; Οχι τιποτα αλλο αλλα η μυτη μου δεν φτανει εκει κατω. Πρωτου απαντησεις συγκρινε την με την μνιλα (;

Flonsavardu είπε...

τι να σου πω. εκτός του ότι έχω καιρό να μυρίσω μουνιλα, η αρχιδίλα είναι χειρότερη.

Besixdouze είπε...

Εδώ που τα λέμε, τα φοιτητικά πάσο όντως θα έπρεπε να ισχύουν για πάντα, με τη μόνη διαφορά, μετά την αποφοίτηση να μετονομάζονταν σε "πάσο ανεργίας". Φαντάζεσαι πόσο χρήσιμα θα ήταν;

Flonsavardu είπε...

φοβερή ιδέα, να το προωθήσουμε!

agit8d είπε...

ο κοζμος θα ηταν καλυτερος αν:

- πεθαιναν ολοι οι καγκουρες. μεμιας και μαζι.
- το παγωτο ηταν δωρεαν
- καποιος ειχε εφευρει/ανακαλυψει την τηλεμεταφορα
- δε θεοποιουσαμε τον καθε μαλακα
- αναλαμβανα την προσωρινη διοικηση του συμπαντος

.-

Flonsavardu είπε...

ψηφίζω κάργα το 3 και το 4.

Elias είπε...

ο κόσμος θα'ταν καλύτερος αν:

-οι ορεινοί/πεδιαδίτες Έλληνες αναγκάζονταν να έχουν γάτες αντί για σκυλιά και οι θαλασσινοί να έχουν σκυλιά αντί για γάτες
-μοιράζανε δωρεάν κάθε Παρασκευή πούρα Ποταμιάς (σημ: τα χει δει κανένας σας; είναι τρεις φορές ο δείκτης σε μέγεθος, ασε σε παχος)για να γιορτάζουμε τη λήξη υποχρεώσεων για δυο μέρες (λήξη υποχρεώσεων, λέμε τώρα)
-Οι περισσότερες γυναίκες δε το έπαιζαν τόσο δύσκολες για να περνιούνται γαμάω-και-΄δερνω, και οι περισσότεροι άντρες δεν ήταν φρεσκοπλυμμένα παιδαρέλια (ασχέτως ηλικίας οργανικής)
-εκτελούσαν όσους έφερναν λαπτόπ σε καφετέριες, αφου πριν τον κουρεύανε και τον καμτσικώνανε παραδειγματικά

Flonsavardu είπε...

εγώ είμαι θαλασσινή και έχω γάτες και δεν αλλάζω επειδή το λέτε εσείς κύριος. επίσης από εδώ και πέρα θα κουβαλάω λάπτοπ στην καφετέρια! αλλά θα είναι μοβ, έτσι να μην πλακώνεται η καρδιά του συνομιλητή μου από τη μαυρίλα. :p

όχι εντάξει δεν θα κουβαλάω. πάντα.

Elias είπε...

Oι γάτες γαμάνε και δέρνουν. Κι εγώ το ίδιο ακριβώς είμαι, θαλασσινός, αλλά πλέον από κει που χαμε μια 10αρια, μας ψόφησαν όλες.
Θα ταν ενδιαφέρον πείραμα όμως! Πχ ο Λαρισσαίος θα εκπαίδευε τη γάτα να τρέχει μόλις πυροβολάει το ορτίκι και να του το φέρνει στα πόδια, και μεις εδώ κάτω τα σκυλιά θα τα χαμε κάνει σα κουράδες, θα κάθονταν όλη μέρα και θα περίμεναν μαμ
(έτσι είχε γίνει με τον παλιοοοοο μας σκύλο άλλωστε)

Flonsavardu είπε...

10 και σας ψόφησαν;;; τσ τσ τσ. έτσι δεν κάνουν όλα τα σκυλιά; χμ.

Elias είπε...

Μπα, τα περισσότερα σκυλιά (που χω δει τουλάχιστον_) είναι πιο ενεργητικά και δραστήρια.
Η γάτα είναι ανώτερη από οποιοδήποτε άλλο "ζώο σπιτιού" διότι απλά καταλαβαίνει την ανωτερότητά της και μας δουλεύει όλους ψιλο-γαζί. "Πάνε φέρε αυτό", "Τάισέ με", "Χμμμμ, εγώ κυρία μου έχω και κουδουνάκι στο λουρί" και τέτοια.

νιε, 10 και πλέον καμία. Είναι να καταριέσαι.

Flonsavardu είπε...

εγώ έχω δύο σούπερ ψόφιες, μόνο το βράδυ μπαίνει ο δαίμονας μέσω τους μόνο και μόνο για να μη μας αφήσουν να κοιμηθούμε. κλάσικ τρικ.

Elias είπε...

Γυναικείο τρικ, θα έλεγα, δίχως παρεξήγηση κιόλα.
Εκτός κι αν το πας ότι είναι σα κλανιά σε σκοτεινό δωμάτιο-φάση-ενόχληση (πλην της μυρωδιάς προφανώς) οπότε μπορεί να είναι άνετα ΚΑΙ αντρικό.

Flonsavardu είπε...

είναι μαμά με γιος οπότε νομίζω ότι παίζουν και τα 2.

Elias είπε...

Να σου ζήσουνε.
Όταν είν πιτσιρίκια, σε κάνουν τα γατιά να θες να βγάλεις τα ρούχα και να κυλιστείς μαζί τους στο τσιμέντο.

*Αναγνωρίζω το πόσο gay ακούστηκε αυτό και δέχομαι τις συνέπειες σε σκυμμένο κεφάλι

Flonsavardu είπε...

περισσότερο πατρικό ακούστηκε και να το κοιτάξεις. δεν είναι μικρά, είναι βόδια ολάκερα.

Elias είπε...

Τι χρώματος αν επιτρέπεται;

Flonsavardu είπε...

μαύρο και πολύχρωμο. αλλά πρέπει και να φάω το στανιό σου! :)

Elias είπε...

Ε πάνε φάε.
Και κάνε κανα ποστ με φωτογραφίες από τις γάτες σου και σχολιασμό μετά.

Flonsavardu είπε...

παλιά είχα διάφορα ποστ, τα οποία και έσβησα. μέσα σε αυτά είχα και τις γάτες και σχολιασμούς και τα λοιπά. αλλά αποφάσισα ότι όσοι ξέρουν και με διαβάζουν ξέρουν, ότι έχω δυο γάτες, ένα φίλο, είμαι κατά βάση τρελή και τα τοιάυτα.

και απαντάω μόνο και μόνο γιατί θέλω ζυγό αριθμό στα σχόλια. μη μου απαντήσεις, επαναλαμβάνω μη μου απαντήσεις. :))

η blogοσφαιρα είναι περίεργη. ασχολήσου λίγο και θα καταλάβεις. δεν μπορώ να πω άλλα, είπα ήδη πάρ