Τετάρτη, 9 Σεπτεμβρίου 2009

Είναι κάτι παρέες...

Όπως όλοι ξέρουμε το facebook έχει μπει στη ζωή μας. Εγώ έχω δύο ασχολίες τον τελευταίο χρόνο στη ζωή μου. Και είναι πολύ σημαντικές και θεάρεστες. Το ξέρω ότι καίγεστε να ακούσετε. Ναι, καλά το φανταστήκατε: Οι ασχολίες μου είναι τα blogs σας και το facebook. Βασικά αν το σκεφτείς πρακτικά οι ασχολίες μου περιορίζονται στο να κατασκοπεύω, εχμ, παρατηρώ ήθελα να πω, τις ζωές των άλλων. Τέλος πάντων. Ένας χρόνος ήταν μωρέ, αρκεί να μη μου γίνει βίτσιο.

Τέλος πάντων, η συγκομιδή όλης αυτής της ιστορίας είναι κάποια συμπεράσματα. Σήμερα θα μιλήσουμε για τις παρέες. Τι είναι "οι παρέες"; Οι παρέες είναι :

1. Ό,τι δεν είχα ποτέ. Στη ζωή μου δεν βρέθηκα ποτέ για κάποιο σεβαστό χρονικό διάστημα σε παρέα μεγαλύτερη των 4-5 ατόμων. "Οι παρέες" έχουν τουλάχιστον 6 άτομα και πάνω.
2. Χαρούμενα άτομα που δείχνουν να διασκεδάζουν 24/7.
3. Άτομα από 15 μέχρι 65.
4. Τα παραπάνω κριτήρια περιορίζονται μόνο στην απεικόνιση του φωτογραφικού υλικού του facebook.

Με λίγα λόγια, μπορεί τα άτομα που αποτελούν μια παρέα σε ένα άλμπουμ του facebook, και περνάνε σούπερ γαμάτα και αυτό θέλουν να το δείξουν και στο κοινό, μπορεί να μην είναι τίποτα περισσότερο από κάποιους που βρέθηκαν τυχαία για μια μέρα ξέρω γω, και γαμήθηκαν να τραβάνε φωτογραφίες.
Εμένα οι φωτογραφίες μου αρέσουν. Αλλά όχι με αγνώστους. Προτιμώ να τους γνωρίζω πρώτα και μετά να βγω 35 φωτογραφίες μαζί τους για να τους βάλω στο facebook.

Αλλά ας αφήσουμε κατά μέρος τις ψεύτικες παρέες. Aς πάρουμε ως δεδομένο ότι οι παρέες είναι αληθινές, και δεν είναι η φρούδα αγάπη μιας βραδιάς. Και ας λάβουμε υπόψην την κάψα της γράφουσας, το ότι δεν είχε ποτέ αυτή δική της παρέα, και σαν πτωχός άνθρωπος και αυτή βλέπει τις φωτογραφίες που πολλά άτομα περνάνε καλά, και ζηλεύει.

Ναι, κυρίες και κύριοι! Ζηλεύω τις παρέες στο facebook, το παραδέχομαι! Φαίνονται όλοι τόσο γελαστοί και όμορφοι. Ακόμα και οι άσχημοι. Φαίνεται να περνάνε γαμάτα και η φιλία τους να είναι αληθινή! Τους βλέπω σε ένα τραπέζι μαζεμένους; Σκέφτομαι πόσο γαμάτα περάσαν και πόσο ενδιαφέροντα πράγματα θα έλεγαν. Τους βλέπω σε ένα μπιτς πάρτυ μαζεμένους; Σκέφτομαι πόσο αστεία θα πέρασαν, πόση πλάκα θα έκαναν, και πόσο φλερτ έπεσε εκείνο το βράδυ- χα! τα ερωτόνια σε μια βραδιά μπιτς πάρτυ τα κόβεις με το μαχαίρι.

Πορευόμενη έτσι στην άδικη ζωή, χρειάστηκε να αναπτύξω κάποιες ασπίδες προστασίας. Δεν μπορεί όλοι αυτοί σε έναν παράλληλο κόσμο να περνάνε τόσο γαμάτα και εγώ να είμαι εδώ, σαν τη γεροντοκόρη με τις γάτες μου και να τους κοιτάω από φωτογραφίες. Μα, να! Σε αυτή εδώ την παρέα θα μπορούσα να είμαι και εγώ. Κάναμε άλλωστε κολλητή παρέα με αυτόν τον συμμαθητή μου από το προνήπιο.

Αλλά ας αφήσουμε τα λόγια. Έλεγα για τις ασπίδες προστασίας. Αναγκάστηκα λοιπόν η τίμια κορασίδα να ερμηνεύσω το πραγματικό περιεχόμενο της εκάστοτε παρέας. Η δουλειά μου όπως καταλαβαίνεις δεν ήτο απλή. Καθ' ότι "οι παρέες" δεν είναι άνθρωποι που βγάζουν στημένες φωτογραφίες. Αυτά είναι για τους ερασιτέχνες. Οι παρέες είναι λες και έχουν ένα φωτογράφο όλη τη διάρκεια της βραδιάς ή ημέρας αν το θες- αλλά συνήθως βραδιάς εδώ που τα λέμε- που τους φωτογραφίζει καρέ καρέ σε απίθανες στιγμές όπως δεν μπορείς να φανταστείς. Και συνήθως όταν γελάνε. Α-α-α, όταν γελάνε και εγώ δεν είμαι εκεί θέλω να πάω να τους καρφώσω πλαστικά πηρούνια στη μάπα. Πως τολμάτε και γελάτε χωρίς εμένα, λες και είστε σε διαφήμιση της colgate; Πως τολμάτε και χοροπηδάτε στον αέρα στην αμμουδιά χωρίς εμένα; Πως τολμάτε στην τελική να σκουντάτε τον διπλανό σας γελώντας ωσάν δεύτερη ελένη μενεγάκη και αυτός να κάνει μια γκριμάτσα ξαφνιάσματος και αηδίας, χωρίς να είμαι ΕΓΩ εκεί να δω για τι γελάτε βρε παιδιά, δεν είναι κακό!

Για καλή μου τύχη όμως, αλλά κυρίως λόγω της οξυδέρκειας που με χαρακτηρίζει- άκουσα τίποτα;- μετά από σθεναρή παρακολούθηση αντιλήφθηκα κάποια πράγματα που δεν φαίνονται με γυμνό μάτι, από τον απλό παρατηρητή. Μη στεναχωριέσαι εσύ απλέ παρατηρητή, η φλονς ήρθε για να σου δώσει τη λύση. Πριν το πράσινο τερατάκι της ζήλιας ενεγοποιηθεί κοιτώντας τέτοιους είδους φωτογραφίες στο facebook πρέπει να λάβεις υπόψην σου τα παρακάτω:

1. Τον ρουχισμό. Ο ρουχισμός είναι πολύ σημαντικός για να καταλάβεις μία παρέα. Θα έλεγα μάλιστα πως είναι τόσο σημαντικός, που τρώει όλες τις επόμενες κατηγορίες, αλλά δυστυχώς για εμάς μερικοί ντύνονται κανονικά, επομένως πρέπει να τους καταστρέψεις με άλλα μέσα. Το τι ρούχα φοράει "η παρέα" είναι καθοριστικό για το αν θα ήθελες να βρίσκεσαι εκεί. Και γενικώς η εμφάνιση της. Το πιο εύκολο είναι τα εξωτικά πουλιά. Δεν θα ήθελες να βρίσκεσαι σε μια παρέα που οι άντρες φοράνε ροζ φωσφοριζέ μπλούζες, έτσι; Και οι γυναίκες έχουν τέλειο μανικιούρ πεντικιούρ και ρούχα ραλφ λόρεν και άνω. Και γιατί δεν θα ήθελες να βρίσκεσαι σε αυτή την παρέα; Γιατί είναι ηλίθιοι, γι' αυτό! Μα ποιος πάει να αγοράσει για να φορέσει, αν έχεις το θεό σου, κάτι που κάνει 300 ευρώ; Τα ρούχα είναι είδη πρώτης ανάγκης, πρέπει μεν να είναι ωραία, αλλά επειδή δεν είμαστε άπλυτοι, πρέπει να είναι και πολλά. Και ελάτε, ποιος έχει τόσα πολλά λεφτά; Μην απαντήσεις.
Άπλυτοι είπα; Ναι. Το μεγαλύτερο κρούσμα στο φαινόμενο παρέα το κάνουν κάποιοι τέτοιοι σαλτιμπάγκοι. Ας πάρουμε ως γεγονός ότι είναι καλοκαίρι, και πραγματικά ίσως να είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις το καφτάνι του άπλυτου από το καφτάνι του κανονικού ανθρώπου, που θα συζητήσει και άλλα πράγματα εκτός της οικολογίας, του κομμουνισμού και το πόσο κακιά είναι η αμερική. Αυτό είναι πραγματικά ένα τρομερό εγχείρημα ακόμα και για μένα, γι' αυτό η κατηγορία του ρουχισμού δεν φτάνει.

2. Την ηλικία. Η ηλικία των παρευρισκόντων είναι αρκετά σημαντική ώστε να αποφευχθούν παρεξηγήσεις. Για μένα το ξεσκαρτάρισμα αυτό δεν είναι εύκολο, ή μάλλον ας πούμε ότι είναι εύκολο από την ανάποδη. Κάθε φυσιολογικός άνθρωπος θα επιθυμούσε να βρίσκεται σε μια παρέα της ηλικίας του και πάνω. Εγώ πάλι προτιμώ να βρίσκομαι σε μια παρέα της ηλικίας μου και κάτω. Συνήθως, εντάξει, υπάρχουν και γαμάτες εξαιρέσεις. Παρόλ' αυτά δεν προτιμώ τους μεγαλύτερους κυρίως γιατί είτε είναι αδιάφοροι και έχουν μεγαλώσει πια, οπότε δεν έχουν περιθώρια βελτίωσης, είτε είναι γαμάτοι, αλλά τρομερά και ελεεινά ψωνάρες και επιδειξίες. Τι περισσότερες φορές δε είναι αδιάφοροι και ψωνάρες. Ενώ τα νεαρά άτομα έχουν συνήθως πλάκα, και γιατί όχι άλλωστε, τι σκοτούρες έχουν αυτοί; Μην ακούσω καμιά μαλακία για πανελλήνιες ή εξεταστικές. Τα άτομα -21 είναι συνήθως η χαρά της ζωής. Καταρχάς ότι μαλακία και αν κάνουν είναι αστεία, γιατί σου θυμίζουν μια πρόσφατη, ή όχι και τόσο πρόσφατη εποχή, που έφυγε και δεν θα ξανάρθει ποτέ (μουσική υπόκρουση: φεύγουν τα νιάαααατα, τα νιάτα μας περνουουουούν).
Τέλος πάντων, η ηλικία είναι καθαρά θέμα προτίμησης. Παρόλ' αυτά μας βοηθάει να διαλευκάνουμε το ζήτημα του προηγούμενου κριτηρίου. Ας πούμε ότι η απλυσιά , τα καφτάνια και οι ξεχειλωμένες μπλούζες και η ράστα- ω θε μου, ράστα- είναι επιτρεπτά σε μια ηλικία -24. Το άτομο στην ηλικία των 24 το πολύ και κάτω, ακόμα εξερευνά τον εαυτό του, ίσως να έχει και κάποια κατάλοιπα από τον φοιτητικό συνδικαλισμό. Παρόλο που πάλι θα ακούσεις για οικολογία, τη συνταξιοδότηση και το πόσο γαμάτος είναι ο κομμουνισμός, αυτά τα άτομα λόγω του νεαρού της ηλικίας τους, πολλές φορές έχουν και πλάκα. Ωστόσο όταν βλέπεις τέτοια άτομα σε ηλικίες παραπάνω των 24, ξέρεις πολύ καλά τι να κάνεις. Laugh is the appropriate reaction.

3. Το μέρος. Όχι εκεί που πήγαινε ο παππούς μου 3 φορές τη μέρα. Το μέρος που γίνεται το συμβάν ντε. Γιατί συνήθως "οι παρέες" συναντιούνται σε ένα μέρος και τραβάνε 522 φωτογραφίες. Δεν είναι σπάνιο το γεγονός να δεις μια παρέα να έχει φωτογραφίες από διάφορα μέρη. Τότε θα πρέπει να αρκεστείς στα δύο πρώτα κριτήρια. Αν παρόλ' αυτά η παρέα σου κάνει τη χάρη να παλουκώσει τον κώλο της:
3.1. Στην παραλία, τότε θα πρέπει να λάβεις υπόψην σου πως αν έχει κιθάρες, καιροφυλακτούν πολλοί τρομπαδούροι (για το άρθρο περί τρομπαδουρισμού βλ. Μάρτιο 2009). Κανείς δεν θέλει να κάνει παρέα με αυτούς τους τύπους, είτε είναι άντρας είτε είναι γυναίκα. Αν δεν έχει κιθάρες, φοράνε κανονικά ρούχα ανθρωπινά, και δείχνουν να περνάνε καλά, τότε ίσως να ήρθε η ώρα να ανησυχείς γιατί είσαι μπροστά σε έναν υπολογιστή ή γιατί εσύ δεν έχεις τέτοιες φωτογραφίες.
3.2. Στα μπουζούκια. Νομίζω πως δεν χρειάζεται ανάλυση, έτσι;
3.3. Σε ρακάδικο- ταβερνίο. Τα ρακάδικα και τα ταβερνία κρίνονται επικίνδυνα όσον αφορά το παραπάνω ζήτημα με τα καφτάνια, τη ράστα, την οικολογία και το κομμουνισμό. Βάζεις κάτω την ηλικία και τα ρούχα και κρίνεις, αλλά όρκο δεν παίρνω, γιατί είναι ύπουλη συναγωγή αυτή η υποκατηγορία.
3.4. Σε κλουμπ. Να πω και την αλήθεια μου, συνήθως το πρέπον σε ένα κλαμπ είναι είτε να χορεύεις είτε να πίνεις. Τελευταία έχουν γίνει της μόδας και οι φωτογραφίες. Η ιστορία έχει αποδείξει πως συνήθως δεν πρέπει να ζηλεύεις μια παρέα που βγάζει φωτογραφίες σε ένα κλαμπ. Αλλά δεν μπορώ να σου αποδείξω το γιατί, πρέπει απλώς να με εμπιστευτείς.

4. Το φύλο. Τέταρτη και τελευταία κατηγορία στο πόνημα μου. Ας υποθέσουμε πως οι άνθρωποι είναι "γαμικά" όντα και πως κανείς χριστιανός δεν θα ζηλέψει μια αντροπαρέα ή μια γυναικοπαρέα. Άλλωστε εδώ που τα λέμε αυτοί δεν κατατάσονται καν "στην παρέα". Η παρέα συντάσεται από άντρες και από γυναίκες και αυτό είναι το μεγαλύτερο ατού της. Η υποψία πως ανωμαλίες τύπου "λόγω τιμής" κρύβονται κάτω από τη φαινομενικά χαρούμενη και αδερφική σύναξη. Θα μπορούσα να πω "το ζήτημα είναι αυτό και εκεί τελειώνει το ζήτημα" φέρνοντας ως επιχείρημα πως δεν υπάρχει φιλία μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας, αλλά τότε δύο θα συνέβαιναν: α) είτε κάποιοι βλάσφημοι θα έλεγαν ότι υπάρχει και τότε θα ξυπνούσε μέσα μου το τέρας και δεν το θέλεις αυτό, δεν το θέλω αυτό, μήτε η γάτα μου το θέλει αυτό, βου) κάποιος θα μου έλεγε ότι μια παρέα δεν είναι φίλοι, είναι παρέα, επομένως μπορεί να παιχτούν και αλαξοκωλιές και δεν πειράζει. Και ξέρεις κάτι; Ο βου θα είχε δίκιο. Όντως έτσι είναι. Μια παρέα δεν είναι φίλοι. Είναι θεωρητικά, αλλά όταν πρόκειται για σημαντικά ζητήματα πάνε κατά δυάδες ή τριάδες και ποτέ όλοι μαζί. Το δείχνει άλλωστε και στα φιλαράκια. Τι άλλο δείχνει στα φιλαράκια; Πως η Μόνικα κατέληξε με τον Τσάντλερ, η Ρέιτσελ με τον Ρος και πως η Φοίβη πάντα κρυφογούσταρε τον Τζόι που κρυφοφανερογούσταρε τη Ρέιτσελ, που τον γούσταρε και αυτή λίγο με τη σειρά της. Τώρα γιατί να παραστήσεις την παρέα όταν στην ουσία μπορείς να παραστήσεις "τα ζευγάρια", κατηγορία υποδεέστερη που δεν ξυπνάει τόσο τη ζήλια της γράφουσας, ποτέ δεν θα το καταλάβω!

Βγαλμένο από τη ζωή:

30 σχόλια:

Mrs. Stulf είπε...

You know what? Καταρχάς να πω πως δεν ήξερα πως οι παρέες είναι πάνω από 6 άτομα. Εμένα πάντοτε οι σοβαρές παρέες μου μου αποτελούνταν το μέγιστο από 4 άτομα. Όσες ήταν μεγαλύτερες, σαπίσανε, και πρέπει να πω πως δεν εξεπλάγην και πολύ. Είναι δύσκολο τόσοι άνθρωποι να κολλήσουν μεταξύ τους χωρίς παρεξηγήσεις και εσωτερικά μπουρδέλα.

Προοοσωπικά, για μένα η έννοια της παρέας δεν υπάρχει. Η σχέση μου είναι με τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά. Έτσι κρατάω ένα μπάλανς. Τώρα αν έχουμε κοινούς φίλους είναι άλλο πράγμα, και θέλει προσοχή. Βέβαια αυτή η στάση μου οδηγεί σε αμηχανία όταν είμαι σε παρέα με παιδιά που έχουν αυτό το είδος "ομαδικής σχέσης" but I can deal with that. Το 'χω ψιλοσυνηθίσει μετά από τόσο καιρό. Και αποδεδειγμένα, είμαι η αυτή που τα κάνει μπουρδέλο λιγότερο από τους περισσότερους, οπότε το συστηματάκι μου "διαίρει και βασίλευε" δουλεύει.

^^

Flonsavardu είπε...

άμα πρέπει να το πάρουμε στα σοβαρά, γιατί στο μεγαλύτερο μέρος της ανάρτησης ψευτο αστειεύομαι, θα σου πω πως και εγώ αυτής της άποψης είμαι. γι αυτό άλλωστε δεν είχα και ποτέ παρέα μεγαλύτερη των 4-5 ατόμων. τι; δεν με έχεις ικανή να είμαι σε μεγαλύτερη παρέα; εμένα, τη χαρά της ζωής; που δεν γκρινιάζω ποτέ και είμαι ο πιο βολικός άνθρωπος του κόσμου; ΑΙΣΧΟΣ. :)

autapath είπε...

Γουάουζ ξαδέρφη , πολύ ωραίο!
Εμένα δε μου αρέσουν οι παρέες.Για παράδειγμα εγώ δε συμπαθώ όλα τα άτομα της παρέας μου αλλά παραμένω για την κολλητή μου.Θεωρώ ότι όταν είσαι σε μια ομάδα με πολλά άτομα όλα είναι τόσο επιφανειακά και δεν το μπορώ , γι'αυτό ναι μεν είμαι σε παρέα πολλών ατόμων αλλά ψιλοχέζομαι για τα μισά και κάτι μέλη της.

Flonsavardu είπε...

ε, καλά, πολύ ωραίο. απλώς δεν έχω τι να κάνω και γράφω βλακειούλες.

παρόλ' αυτά αυτό για τις παρέες θεωρώ πως ισχύει και χαίρομαι που συμφωνείτε, εσείς οι δύο φανταστικοί αναγνώστες μου.

Elias είπε...

Mάλλον χτύπησες dead-on στόχο στο "δεν υπάρχει φιλία μεταξύ άντρα και γυναίκας". Εκεί έχω καταλήξει, αν και χρειάστηκε να πολεμήσω όλα τα κόμπλεξ μου πρώτα.

Κατά τ'άλλα, ωραίο κείμενο, good.

Flonsavardu είπε...

όποιος πιστεύει ότι υπάρχει φιλία μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας δεν πάει με τα καλά του! εγώ πάντως είχα ένα φίλο για λίγο καιρό που τα λέγαμε τετ α τετ και κοιμόμασταν και μαζί- κοιμόμασταν! και να με πλήρωναν δεν πήγαινα μαζί του και μάλλον το ίδιο συνέβαινε και σε αυτόν. τελικά τα έφτιαξε με την κολλητή μου.

Elias είπε...

Ναι, λίγο ή πολύ έτσι πάει. Με όσες κοπέλες νταραβεριζόμουνα φιλικά (ή νταραβερίζομαι ακόμα), με μερικές κρύβεται πάντα φλερτο-"αν δεν είχα γκόμενο/γκόμενα θα σε είχα σκίσει-κατάσταση, άλλες έχω προσπαθήσει να τις πηδήξω (έστω, έχω προσπαθήσει να προσπαθήσω να τις πηδήξω) πιωμένος, με άλλες τα ρίχνουμε ο ένας στον άλλο και κάνουμε τους μαλάκες. Κρατάω μια πισινή για 2-3 περιπτώσεις πάντως, οι εξαιρέσεις λέει που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Flonsavardu είπε...

τι τα θες. και μετά από τέτοιες δηλώσεις υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ακόμα στη φιλία μεταξύ ανδρών και γυναικών.

microsurfer είπε...

Όλες αυτές οι «παρέες» που σχηματίζονται με τα στάνταρς των διαφημίσεων γιαουρτιών ή οδοντόβουρτσας είναι πάντα με μερομήνια ληξης.Τα πανευτυχής αυτα άτομα που δεν έχουν τίποτα άλλο στη ζωή τους να δείξουν και φωτογραφίζουν την κάθε τους κίνηση σε διαφόρους χώρους διασκέδασης είναι αυτά που πεθαίνουν παρέα με γάτες δίπλα σε τεράστιες ντουλάπες γεμάτες από ρούχα -αουτ οφ φάσιον, αγκαλιά με ένα μπουκάλι ουίσκι.

Flonsavardu είπε...

χαχαχα. αν σε ήξερα καλύτερα θα έλεγα ότι το παράχεσες- με την καλή έννοια. :)

εντάξει όχι και έτσι βρε παιδί μου. αλλά μπορεί κιόλας, ποιος ξέρει;

microsurfer είπε...

μεταξύ σοβαροϋ-αστείου πάντα, ελεύθερα :P.

microsurfer είπε...

P.S.

ΤΙΡΟΥΡΙΡΟΥΡΙΡΟΥΡΙΙΙ ΠΑΜΜΜ ΠΑΡΑΜΜΠΑΜΜΜ

Flonsavardu είπε...

μικροσέρφερ ομολογώ πως δεν καταλάβα το υστερόγραφο, αν και τα λόγια σου αποπνέουν μια σοφία.

microsurfer είπε...

τραγουδάω το τραγούδι του Λουκιανού που έχεις βάλει στο ποστ :p

Flonsavardu είπε...

ααααααα! χαχαχαχαχαχααχα.

Marina είπε...

Να πάρουμε τα πράγματα ένα-ένα. Αλλο το facebook και άλλο η πραγματικότητα. Στο πρώτο φέρονται για φίλοι σου 543 άτομα, εκ των οποίων ζήτημα να έχεις γνωρίσει τα 50. Απ'αυτά, τα 20 ήταν μέσω μπλογκοσυναντήσεων, τα άλλα 20 φίλοι-γνωστοί απο το σχολείο/πανεπιστήμιο/δουλειά και τα υπόλοιπα 10 ό,τι γνώρισες απο το ίδιο το facebook.
Οι φωτογραφίες είναι κυρίως ανθρώπων με τις παρέες τους ΕΚΤΟΣ facebook, δλδ τις είχαν τις παρέες προτού γραφτούν στο φατσαμπούκι. Τι παρέες είναι αυτές, συνήθως του γραφείου τα παιδιά, οικογένεια ή συμφοιτητές κλπ.
Δεν γνωρίζονται απαραίτητα όλοι με όλους..βγαζουν φωτό για το χαβαλέ.

Πάντως δεν βρίσκω το λόγο να ζηλεύεις αυτές τις καταστάσεις, δεν είναι πραγματικές φιλίες, απλά στέκονται μαζί και βγαίνουν φωτογραφίες..

Flonsavardu είπε...

ε, δεν τα λέω και εντελώς σοβαρά! δηλαδή οκ, αν δω κάποιους να περνάνε εντελώς σούπερ μπορεί να πω "α, τι ωραία που περνάνε αυτοί, φαίνονται και γαμάτοι τύποι", αλλά στο περισσότερο κομμάτι της ανάρτησης μιλάω ειρωνικά- αστεία.

προσωπικά έχω 171 φίλους εκ των οποίων 7 δεν έχω γνωρίσει. όλοι οι άλλοι είναι συμμαθητές, συμφοιτητές, φίλοι, συγγενείς- είμαστε και μεγάλο σόι που λένε.

το κείμενο το έγραψα κυρίως ειρωνικά όσον αφορά αυτούς που πραγματικά φαίνεται λες και περνούν ένα βράδυ χαρούμενο για να το δείξουν μετά στο facebook.

α, και τις περισσότερες φωτογραφίες που κοιτάω δεν είναι καν φίλοι μου, είναι τύποι που έχουν ανοιχτό προφίλ, άσχετοι άνθρωποι δηλαδή. δεν έκανα πλάκα όταν λέω ότι η παρακολούθηση είναι ένα από τα hobby μου φέτος. χαχα :)

MaHaHoU είπε...

Λουκιανος. Τον ακουγα πηγαινοντας Χαλανδρι το Σαββατο. Πηγαινε σε καποιον που ειναι outsider της παλιας μου παρες, γιατι στην τελικη αυτο που σου μενει εινια η σχεση σου με τα ατομα ξεχωριστα. Με αλλα θα συνεχισεις να βγαινεις και να μιλας με αλλα οχι. Γιατι υπαρχουν ανθρωποι που δεν θελουν να καταλαβουν, αλλοι που θελουν να σε παρεξηγησουν και αλλοι που σε λενε τρελη. Ετσι αδοξα τελειωναν ολες οι επφαες μου με τις παρεες και εμεναν αυτες με τα ατομα που λεει και η Stulf (που ειναι ενα απο αυτα).
Φιλια μεταξυ αντρα και γυναικας? ΛΟΛ ας γελασω...Μια χαρα το ειπε ο Elias.....
Μη σε νοιαζει, μην το σκεφτεσαι ειναι η λυση...Η γατες σου ποτε δε θα σε προδωσουν και ο καλυτερος φιλος σου θα ειναι το παιδι σου. Ουτε αυτο μπορει ακριβως να σε προδωσει οπως οι τωρινες σου παρεες.
Καλα κριτηρια btw >_<

Flonsavardu είπε...

εμ , δεν ήμουν ποτέ σε παρέα να ξέρω. έκανα αναγκαστικά ωστόσο στην τρίτη γυμνασίου μια παρέα αλά μπέβερλι χιλς, αλλά μόνο γιατί γούσταρα ένα γκόμενο εκεί. ήμουν εντελώς αδίστακτη τότε. αχ, ωραίο γκομενάκι. ακόμα το σκέφτομαι καμιά φορά. δεν έχει και φέις μπουκ ρε γαμώτο! χαχαχα.

Flonsavardu είπε...

α, και εννοείται ότι τα γατιά μου είναι τα καλύτερα και δεν τα αλλάζω. αλλά για παιδιά βρε πουλάκι μου... δεν ξέρω. μήπως να πάρω τη βοήθεια του κοινού;

MaHaHoU είπε...

Σε πολλες παρεες και παντα ο τζοκερ ή η κολλα. Μετα οι παρεες καπως με απομονωναν και τα βρησκαν οπως της εφτιαξα...δεν εχει να λεει. Παρεες εχω ακομα και πολλες.Φιλους ομως και καλους εχω λιγους...και κανω και αλλους καινουριους.
Δεν σου πα να πας να κανεις παιδι (-_-)' ... :P Σου πα οτι αν κανεις αυτο δεν σε προδιδει...

Flonsavardu είπε...

εντάξει, εγώ σε προειδοποιώ για να μην σε απογοητεύσω! :)

little princess είπε...

Μακάρι να ξερα αν τα εννοούσες όλα αυτά γιατί λες ότι κάνεις και πλάκα εν μέρει. Να μην κάνεις καθόλου πλάκα όμως. Προσωπικά θεωρώ το facebook πηγή τσακωμών αφενός για δεσμευμένους και πηγή ψαρέματος αφετέρου για ελεύθερους. Αλλά αυτό δεν είναι κακό. Το κακό είναι το στυλάκι παρακολούθησης που έχουν όσοι έχουν fb, απαράδεκτο για μένα. Σ αρέσει κάποιος ή κάποια; Πας, βρίσκεις όνομα και τέλος. Τόσο απλά. Άσε που βλέπεις και αν έχει σχέση ή όχι οπότε δε χρειάζεται να προχωρήσεις περισσότερο. Το άλλο πια με τις παρέες. Λες κι από όταν φτιάχτηκε το fb άρχισαν όλοι να χρησιμοποιούν την ψηφιακή. Και έχεις δίκιο, ποιες παρέες; Που συναντιούνται μια φορά σε ένα πάρτυ κι άμα δουν και καμιά καλή τραβάνε φωτογραφίες έτσι για να νομίζουν οι υπόλοιποι στο fb ότι είναι φίλοι. Η πιο χαζή δικαιολογία βέβαια είναι ότι έχουν fb για να παίζουν το παιχνιδάκι με την γεωγραφία, ε ας μπουν και στο national geographic βρε αδερφέ! Χαίρομαι που δεν έχω και ελπίζω να μην κάνω ποτέ. Βλέπω έτσι και ποιοι με θυμούνται στο κινητό και δεν περιμένουν ποιος θα μπει στο fb για να τσεκάρουν αν μπορώ πχ για καφέ. Το μόνο που ζηλεύω απο το fb είναι καμιά φορά που κάνουν αστεία κομεντς μεταξύ τους και λέω κρίμα να μην μπορώ κι εγώ να πω την κουβέντα μου. Αλλά ευτυχώς υπάρχουν και άτομα δικά μου που ακόμα δεν έχουν.

Flonsavardu είπε...

το facebook είναι καλό για να βρίσκεις παλιούς συμμαθητές που θες να δεις- βρήκα μία παλιά μου συμμαθήτρια ας πούμε που αλλιώς δεν θα τα λέγαμε ποτέ ξανά- και για να κάνεις πλάκα αν βαριέσαι. η φάση με τις νέες γνωριμίες και τα γκομενιλίκια είναι για ανθρώπους με χαμηλή αυτοεκτίμηση που δεν μπορούν να γνωρίσουν αλλιώς άτομα του αντίθετου φύλου και τους αρκεί το διαδικτυακό πέσιμο ή ρίξιμο.

zamuc είπε...

Βγάζω το φωσφόριζε μπλουζάκι των 500 ευρώ και βάζω δύο 19χρονες, κολλητές μου φίλες δηλαδή, να μου πλύνουν τη ράστα γιατί γέμισε γαρύφαλλο χθες στα μπουζούκια, την ώρα που εξηγούσα στην τέλεια παρέα μου τη φοβερή οικολογική μου συνείδηση.
Έτσι για να σκάσετε παλιοκομπλεξικοί που περνάτε χάλια και κοροϊδεύετε εμάς τους γαμάτους!

Flonsavardu είπε...

χαχαχα.

zamuc μας έβαλες τα γυαλιά τώρα.

Mairyliscious είπε...

για αυτο με αηδιαζει το facebook και αρνουμαι κατηγορηματικα να εχω γιατι αη στον κορακα δλδ οτι στιγμεσ ομορφες εχω με τους φιλους μου τη γατα μου τον παππου μου και ολο μου το σοι δεν θα τις βαλω να τις βλεπει εκεινος ο συμμαθητης που ειχα στο δημοτικο και εχω να τον δω 15 χρονια!
ειναι πολυ ιερες οι στιγμες μας , σκεψου ποτε δειχναμε φωτογραφιες μας παλια οταν καποιος ερχοταν σπιτι μας του ανοιγαμε το σπιτι μας την καρδια μας τη ζωη μας και βας ενιωθε τωρα βλεπουν στο σφυρι τη ζωη τους ετσι για πλακα ε ε ε οχι δεν το δεχομαι !! ας το χαρουν και ας το κανουν αλλοι οχι εγω ! ασε που συνηθως τις πιο καλες στιγμες δεν τις βγαζεις ποτε φωτογραφια ειναι τοσο ομορφες που δεν θυμασαι τη φωτογραφικη σου !!!

Flonsavardu είπε...

αυτό το τελευταίο ισχύει καρατσεκαρισμένα. :)

spooky loner είπε...

Αυτο με τις χαρουμενες παρεες στο facebook που απο καθε διασκεδαση τους, ειτε ειναι διακοπες ειτε κλαμπ κ.τ.λ.π. εχουν 140 φωτο δεν το εχω καταλαβει και εγω.
Και με καταθλιβει.
Πως συμβαινει? Πως γινεται παντα την καταλληλη στιγμη που ολοι γελανε και περνανε καλα να υπαρχει καποιος να τους αποθανατισει?
Εγω πρωτα απο ολα ξεχναω να παρω την φωτ.μηχ. μαζι, αλλα και αν το βαλω σκοπο και την παρω ξεχναω οτι υπαρχει ή βαριεμαι να βγαλω φωτο.
Για καποια χρονια μου ετυχε να κανω παρεα με μια κοπελα που εβγαζε συνεχεια φωτο. Συνεχεια. Αλλα ποτε δεν τις εδινε στους υπολοιπους.
Φετος το καλοκαιρι για 5 μερες λοιπον και εγω εβγαζα φωτο τα παντα, οτι κινητο και ακινητο εβρισκα μπροστα μου. Ξεθεωθηκα!
Αυτα.

Flonsavardu είπε...

και εγώ δεν είχα φωτ. μηχανή πλην του κινητού μου και φέτος έβγαλα πολλές φωτός. αλλά ομολογώ πως βαριέμαι και εγώ τις περισσότερες φορές... όταν περνάς καλά δεν έχεις χρόνο για φωτογραφίες, αυτό ήταν και το φίλινγκ της ανάρτησης!