Κυριακή, 13 Σεπτεμβρίου 2009

Τελικά τι είναι ο έρωτας;

Ο μάστερ τζι είπε πως «χημεία είναι άλλη μια κουβέντα για το 'δεν ξέρω τι του βρίσκω ή δε σας λέω επειδή βλέπω τον Μάστερ Τζι να χαμογελάει ύπουλα'. Επίσης εδώ θέλω να σημειώσετε πόσες φόρες σας έκατσε χημεία με ένα αηδιαστικό ζητιάνο του δρόμου. Η χημεία δεν είναι κάτι φευγάτο και τυχαίο! Είναι κάτι πολύ απτό και προβλέψιμο που σχετίζεται με το ποσά κοινά έχετε ή ποσό έξυπνος/ευέλικτος είναι και μπλα μπλα. Δεν είναι ο μπαλαντέρ της τράπουλας. Είναι ολόκληρη επιστήμη. Λέγεται Χημεία! Μερικά στοιχειά είναι όμορφα και έξυπνα και κάνουν περισσότερες ενώσεις χεχεχεχε..χεχε..χεχε». Ή τέλος πάντων κάτι τέτοιο χωρίς τόνους.

Και εγώ έχω ένα στοιχείο. Θα το πάρω αύριο να διακοπεύσουμε λιγάκι. Είμαι ερωτευμένη 2 χρόνια μαζί του σαν παλαβή. Από εκείνη την πρώτη φορά βέβαια, που ήταν one night stand, εξελίχθηκε σε παράνομο affair και κατέληξε στην παθιασμένη αλλά συνάμα οικογενειακή ζωή που έχουμε σήμερα, πέρασαν κιόλας 2 χρόνια. Ναι, οκ, φυσικά και μου άρεσαν άλλα γκομενάκια στο ενδιάμεσο. Δεν είμαι τόσο ξενέρωτη. Αλλά πάντοτε αυτός ο διαολεμένος τύπος τα νικούσε όλα. Πραγματικά όπως σας γράφω και με διαβάζετε δεν πρέπει να υπάρχει πιο όμορφος, πιο έξυπνος, και πιο γαμάτος από το νι μου. Χημεία! Φυσικά, ας γελάσω! Τι χημεία; Αυτόν τον τύπο θα τον ερωτευόταν ο καθένας. Για την ακρίβεια επειδή είναι τόσο υπεργαμάτος συνέχεια φοβάμαι πως όλες είναι ερωτευμένες μαζί του και ακονίζουν τα μαχαίρια τους για να μου τον φάνε. Αυτός ούτε με καθησυχάζει, ούτε με διαολίζει (πια). Όποιος κάνει τη χαζομάρα να υποψιαστεί ότι είμαι τρομερά ανασφαλής, έχει δίκιο. Στην πραγματικότητα όμως δεν είναι ότι δεν πιστεύω ότι μου αξίζει.

Στην πραγματικότητα πριν ερωτευτώ ένιωθα πανέξυπνη και εντελώς σούπερ. Ακόμα νιώθω. Μόνη μου όμως. Όταν πρόκειται για μένα ενάντια σε εκείνον και ενάντια στον κόσμο, νιώθω μικρή, μικρή και τριανταφυλλένια. Όταν μιλάω με κάποιον άλλον νιώθω πολύ γαμάτη. Αλλά όταν είμαι μαζί του μπαίνω συνεχώς σε σύγκριση με άλλες γυναίκες. Είναι περιττό να τον κατηγορήσετε ότι φταίει αυτός. Φυσικά και αυτός φταίει. Αλλά ξέρεις και τι άλλο;

Πολύ φοβάμαι ότι φταίει ο έρωτας, γι’ αυτό που μου συμβαίνει. Φταίει ο έρωτας που ακόμα με τρελαίνει. Τα έλεγε η Άντζελα, εγώ δεν άκουγα.

Τέλος πάντων. Η αλήθεια είναι ότι ο έρωτας είναι ένα ματζούνι. Εγώ είχα ανάγκη να ερωτευτώ και απλώς έπεσα στον γαμάτο. Θα μπορούσα να είχα πάει με έναν ηλίθιο και τώρα να ήμουν μόνη μου και να είχε μπει σε εφαρμογή το σχέδιο «πηδιέμαι με όποιον μου αρέσει και έξω από την πόρτα». Αντίθετα αυτό το σχέδιο μπήκε στο συρτάρι επ’ αόριστον.

Όποιος λέει ότι δεν ξέρει τι του επιφυλάσσει η ζωή δεν ξέρει τον εαυτό του. Εγώ εύχομαι πραγματικά να μην με ξέρω, γιατί απ’ όσο με ξέρω τα επόμενα χρόνια θα είναι κάπως έτσι: Κάποια στιγμή θα χωρίσω και θα πέσω σε κατάθλιψη για μερικούς μήνες. Μετά από αυτούς τους μήνες θα έχω αναρρώσει λιγάκι και ίσως να βγω κανένα ραντεβού στο οποίο θα μιλάω μόνο για εκείνον, όπως βλέπουμε στις αμερικάνικες κομεντί, σε μια στιγμή που ο κύριος σκηνοθέτας θέλει να κάνει αστεία με τον ανθρώπινο πόνο. Θα περάσουν χρόνια και δεν θα ερωτεύομαι κανέναν και μετά θα βρω έναν καημένο επειδή θα έχω βαρεθεί να είμαι μόνη μου. Ελπίζω τουλάχιστον να έχω πάρει το μάθημα μου: ποτέ δεν κάνουμε κανονικές σχέσεις με τους «καημένους» της ζωής. Τους αφήνουμε να μας αγαπούν και να μας κάνουν όλα τα χατίρια.

Φυσικά όλα αυτά δεν θα γράφονταν αν αυτός ο μπούστης δεν με έκανε να τελειώνω 50 φορές σε κάθε session.

p.s. Ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε με την ψήφο σας. Τα αποτελέσματα είναι δίπλα, βαριέμαι να τα αναπαράγω. Χαίρομαι που 11 από εσάς πιστέψατε στο θεάρεστο μας έργο να πάμε διακοπές με τέτοιο ψωλόκρυο. Νέα από την Πέμπτη.

16 σχόλια:

Loud Melody είπε...

Λολ! Μικρή και τριανταφυλλενια φλονς να χαίρεσαι πολύ για αυτό που έχεις και να νιώθεις ωραία για τον εαυτό σου. Και χαίρομαι που ζεις κάτι τέτοιο.
Ελπλιζω να μην φτάσεις ποτέ σε σημείο να τα φτιάξεις με ένα "κακομοίρη" απλά και μόνο επειδή έχασες τον έρωτά σου και δε θες να είσαι μόνη σου γιατί τότε θα είσαι αισθηματικά νεκρή.
Keep it up! Και σου εύχομαι όλα να σου πηγαίνουν καλά! ;)

Haradrim23 είπε...

Σιγα το ψωλόκρυο ρε.Κάτω απ' τους 20 βαθμούς δεν παίζει να πήγε.

Haradrim23 είπε...

Kαι σε περίπτωση που απαντήσεις, για να πάει ζυγός αριθμός σουπερ καοτόνικ σου αφήνω αυτό εδώ το σχόλιο.
Καλά να πω και καμια μαλακία για να μην είναι τελείως άκυρο: σκέψου το ενδεχόμενο να μη χωρίσετε ποτέ ας πούμε.:P

microsurfer είπε...

Kαι εδώ έχει 26 βαθμούς αυτή τη στιγμή. Θα πάει μέχρι 29 την εβδομάδα που μας έρχεται, παπάρια χειμώνας :P

MaHaHoU είπε...

Ο καιρος εφτιαξε λιγο ή ειναι η ιδεα μου?
"ποτέ δεν κάνουμε κανονικές σχέσεις με τους «καημένους» της ζωής. Τους αφήνουμε να μας αγαπούν και να μας κάνουν όλα τα χατίρια". Πρωτα πες μου τι εννοεις. Μετα εξηγησε μου πως στο καλο εγω νομιζα οτι σε αυτες τις αμερικανικες ταινιες ο πρωην καθε τυπισσας γινεται ρεμαλι και ο καινουριος ειναι απλα υπεργαματος κατανοητικος,υπομονετικος κοκ. Δλδ ο αντρας της ζωης της...
"...50 φορές σε κάθε session. " Αμα ειναι αυτο που καταλαβα σε μισω...(-_-)'
Αρνουμαι πεισματικα να περιγραψω τον ερωτα. Δεν μπορω να τον αντιληφθω στον εαυτο μου παρα μονο σαν μια υποψια της οποια το πραγματικο γεγονος αρνουμαι οτι συμβαινει. Ειναι περιεργο. Ξερω να ερωτευομαι ξερω πως ειμια οταν εχω καταλαβει οτι ειμαι ερωτευμενη, αλλα δεν ξερω το ποτε :S . Παντως ειναι ωραιο συναισθημα ειδικα αμα εχει ανταποκριση ;)
Καλα να περασεις!!!!

Litanie des Saints είπε...

''Φυσικά όλα αυτά δεν θα γράφονταν αν αυτός ο μπούστης δεν με έκανε να τελειώνω 50 φορές σε κάθε session.''

Λοοοολ. (So true!) Καλά να περάσετε!

agit8d είπε...

Αυτο ειναι ο ερωτας;

Περιμενα κατι πιο δραματικο. Βασανιστικο. Επιπονο.

Mrs. Stulf είπε...

1. agit8d, είσαι σαδιστής και σινεφίλ.

2. Θα μπορούσα να γίνω πολύ κυνική στο πως βλέπω τον έρωτα. Με πολύ λιγότερα λόγια για μένα είναι ο ιδρώτας και το κόψιμο που σε πιάνει όταν θες πολύ κάποιον, και δεν μπορείς να τον έχεις. Από 'κει και πέρα, τα υπόλοιπα ανάγονται σε καύλα και τρυφερότητα.

I know, I suck.

agit8d είπε...

σαδιστης και σινεφιλ; oh, don't get me started..

MaHaHoU είπε...

Stulf δεν μπορω να μην επικροτησω την περιγραφη σου. Συντομη και τα λεει ΟΛΑ! χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Ξερνάω στα πληκτρολόγια.

Flonsavardu είπε...

φωναχτή μελωδία ευχαριστώ! καλά τώρα θα πρέπει ίσως να διευκρινίσω ότι τα πράγματα διόλου παραμυθένια δεν είναι. αλλά με πέτυχα στις καλές μου, γι' αυτό το τίμησα με ένα ποστ.

χαραντρίμ όντως! δεν μπορώ να φανταστώ πόσο θα με ζηλεύατε τις τελευταίες 3-4 μέρες. :) δεν γίνεται να μην χωρίσουμε. μιλάμε για εντελώς ασυμφωνία ώρες ώρες.

μικρέ σέρφερ χαίρομαι για τα θετικά μπάιτς, διότι όντως ο καιρός μας φέρθηκε ευνοικά!

μαχάχου και εγώ που προσπάθησα να τον περιγράψω- υποτίθεται- δεν νομίζω ότι πέτυχα και τίποτα.

litanie ωραία περνάμε, θενκς!

agit8d ντρέπομαι να γράψω τέτοια πράγματα. να είσαι σίγουρος ότι υπάρχουν και ΠΑΡΑ υπάρχουν όμως.

mrs. stulf όχι και σακ. τα λες δεόντως σωστά. απλώς δεν βρίσκω τον λόγο γιατί η καύλα και η τρυφερότητα μαζί να μην είναι ίσον έρωτας. δεν προτιμώ να πονάω για να είμαι ερωτευμένη με κάποιον, αν και δυστυχώς αυτό γίνεται. θα προτιμούσα όμως ΟΧΙ. :)

ανώνυμε και εγώ το ίδιο θα έκανα αν ήμουν στη θέση σου.

battered couture είπε...

ti wraia pou ta les.. ax. mou aresei edw sto limeri sou. lew na epistrepsw lian suntomws! :)

Flonsavardu είπε...

να έρχεσαι, καλοδεχούμενη! εσύ πάλι τα "φοράς" υπέροχα! είχα κολλήσει πραγματικά με το blog σου. η μόδα άλλωστε τα τελευταία χρόνια είναι από τις αδυναμίες μου.

spooky loner είπε...

Προσωρινος ειναι ο ερωτας, κραταει τρια χρονια.

Flonsavardu είπε...

και φέτος δηλαδή και μετά πάπαλα; μμ, να το έχω υπόψη μου να ψάχνω για αντικαταστάτη. χαχα. :)