Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2009

Όλοι καλάρουνε μα δεν βγάζουν ψάρια, καλάρει η Φλόνσα και βγάζει καλαμάρια


Βασικά ψέματα, δεν έβγαλα εγώ καλαμάρια- ακόμα. "Βγάλαμε" όμως- εγώ έβαλα την καλή διάθεση- δύο καλαμάρια, έτσι σαν ομάδα. Εγώ μόνη μου με το σπαθί μου έβγαλα ένα σπάρο και πολύ μου και καλά μου. Οι διακοπές επεκτείνονται ακόμη δυο μέρες. Σας αφήνω μια φωτογραφία να με θυμάστε. Νέα από το Σάββατο. :)

Αναρωτιέμαι αν γίνομαι σπαστική.

p.s. προς θεού και μη νομίζατε πως η προηγούμενη ανάρτηση ήταν κάτι παραπάνω από τις σκέψεις μιας σαλεμένης όταν έχει κέφια.

14 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Ωραία φωτό. Το παραδέχομαι, ζηλεύω. Να περάσεις καλά στο υπόλοιπο και πιάσε και κανένα σολωμό :-Ρ

MaHaHoU είπε...

Καλα να περναααααααααας :)

Mrs. Stulf είπε...

Αχ, καλαμάρια...

Elias είπε...

Καλαμάρια- ωραία ψαριά. Άντε με το καλό και κανά κουβά μαρίδες.

Καλή συνέχεια στις διακοπές!

Flonsavardu είπε...

γυάλινο δάκρυ θα προσπαθήσω! προς το παρόν θέλω καλαμαρούγκες να πιάσω!

μαχάχου θενκς!

mrs. stulf ε και εγώ επειδή "αχ καλαμάρια" γι' αυτό μ' έχει φάει η καούρα να πιάσω. άσε που ξες πόσο έχει πάει το φρέσκο καλαμάρι το κιλό; πλούσια θα γίνω!

ηλία τα καλαμάρια είναι μαλάκια! αλλά νταξ ας πούμε ότι ό, τι ζει εκεί μέσα είναι ψάρι και είμαστε οκ. οι μαρίδες είναι μπλιαξ. καλαμάρια, χταπόδια, γαρίδες είναι μιαμ.

Elias είπε...

Μαλάκια είναι, αλλά η ψαριά είναι ψαριά. Δηλαδή, όταν πιάνεις καλαμάρια, αντί για "ψαριά", θα λες "είχα καλή μαλακία" πχ;

Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω μιαμ, διαφωνώ για τις μαρίδες, αλλά όπως και να'χει, είναι ωραίο να ακούω πως κάποιος περνάει όμορφα Σεπτέμβρη σε διακοπές!

James D είπε...

Miα χαρα τα καλαμαρια...ωραιοι..και γω χθες πηγα,επιασα κατι λυθρινια και σπαρους,και μολις αρχισαμε ναχουμε ρεντα,επιασε μια καταιγια αλλο πραγμα!!...στο τσακ βγηκαμε...
Καλη συνεχεια.

Flonsavardu είπε...

χαχαχα, σωστό και αυτό... βρε παιδί μου πάνε οι άλλοι οι μπούστηδοι οι νησιώτες - ένας βασικά- και πάμε και εμείς και βγάλαμε χτες μια σουπιά- όχι εγώ, εγώ δεν έβγαλα τίποτα. :)
οι διακοπές τον σεπτέμβρη τελικά είναι άλλο πράμα ρε παιδί μου.

james d και εμάς συνεχώς χτες μία έπιανε μπόρα, μία σταμάταγε, μία έπιανε μία σταμάταγε.
θενκς για το καλή συνέχεια, αύριο επιστρέφω :(

zamuc είπε...

Εμείς πάλι με τη μεσημεριανή μπόρα ψαρεύαμε αγγουροντομάτες που παρέσυρε το ποτάμι από τη λαϊκή στον πιο πάνω δρόμο. Έχω και φωτο-βίντεο απόδειξη για τους άπιστους. Τη σαλάτα σήμερα την έβγαλα με αποχη (αυτή που μου ξέμεινε από τις Ευρωεκλογές)

happypepper είπε...

Είστε ωραίος τύπος, κυρία Φλόνς...

Flonsavardu είπε...

ζαμούκ ντάξει είναι και η αγγουροντομάτα! προτιμώ το χταπόδι ωστόσο. :)

χαρούμενη πιπεριά σας ευχαριστώ. και εγώ έτσι υποψιάζομαι, αλλά συνήθως οι άλλοι έχουν διαφορετική γνώμη! :)

dsquared είπε...

Πως τα μαγειρεψες τα καλαμάρια?

din

Flonsavardu είπε...

εεεμ, δεν γύρισα ακόμη...

τη δευτέρα. :)

dsquared είπε...

αντε καλε βιάσου, μεχρι την δευτερα θα μπαγιατεψουν, χα, χα!

din