Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2009

Γίνε και εσύ χαζοχαρούμενος, μπορείς

Ακούω το summertime in prague και προσπαθώ να θυμηθώ την ατάκα του θανάση για τις γκόμενες στο "φτηνά τσιγάρα". Και πάνω στο ψάξιμο για να την βρω, ήθελα να γράψω για τις φίλες που γίνονται γκόμενες βλέπεις, γεννήθηκε μια άλλη σκέψη μέσα μου, μιας θεωρίας τόσο εδραιωμένης και τόσο "φλονς" όσο ... το ότι δεν υπάρχει φιλία μεταξύ των δύο φίλων.

Οι σκέψεις μου περιστρέφονται γύρω από τον ανθρώπινο πόνο. Τον συναισθηματικό πόνο. Αυτόν τον πόνο και τη διάνθιση του με αλκόολ και μουσική και γράψιμο. Τους ανθρώπους που νομίζουν πως υπερβαίνουν τον εαυτό τους με το να μπλέκονται σε αδιέξοδους έρωτες, να αναλώνονται στα εφηβικά τους ψυχολογικά προβλήματα, για τότε που η μαμά και ο μπαμπάς μάλωναν συνέχεια, έχοντας συνεχώς την κατίφια που μεταφράζεται ως πέπλο μυστηρίου για το είναι τους.

Υπάρχουν άνθρωποι που μεγάλωσαν σωστά, μεγάλωσαν ωραία, αλλά επειδή έχουν αυτόν τον κάλο στον εγκέφαλο θέλουν να μπλέκουν ιστορίες μες το μυαλό τους, να γράφουν ποιήματα και να είναι κουλ και ιντελεκτουέλ. Άνθρωποι σαν και μένα και σένα που θέλουν να αγγίζουν τη "σκοτεινή" πλευρά της ζωής, γιατί αυτοί είναι ευαίσθητοι και εκτός των άλλων στον πόνο βρίσκεται η αλήθεια, η χαρά είναι για τα σκουπίδια.

Δυστυχώς αγαπητοί μου φίλοι είμαι ένας από αυτούς τους ανθρώπους. Αλλά προσπαθώ συστηματικά να μην υποκύπτω σε τέτοιους ασύμφορους ρομαντισμούς. Δεν ανεμο- ερωτεύομαι, και προσπαθώ τον ενθουσιασμό μου για το άλλο φύλο να τον μεταφράζω σε συμπάθεια και εκτίμηση, παρά σε αβάσταχτα βράδια συντροφιά με την απελπισία για την έλλειψη του αντικείμενου του πόθου.

Δεν θέλω να το αναλύσω, πρώτον γιατί δεν μπορώ, δεύτερον γιατί η μαμά έκανε γεμιστά και πεινάω. How geek is that?

28 σχόλια:

MaHaHoU είπε...

Καλα ολα οσα λες και εγω στην ιδια κατηγορια ανηκω επαξια νομιζω :S:S ... Θα σου πω κατι ομως πανω στην φραση "στον πόνο βρίσκεται η αλήθεια, η χαρά είναι για τα σκουπίδια". Πρωτα απο ολα για μενα η χαρα δεν εινια για τα σκουπιδια. Δευτερον καθε φορα που λεω οτι ο πονος και η λυπη ειναι κι αυτα συναισθηματα που μας κανουν πιο πολυ ανθρωπους και θα πρεπε να τα εκτιμαμε και να χαιρομαστε που τα εχουμε...παντα μα παντα μετα οταν τυχει να πονεσω καταριεμαι την ωρα και την στιγμη που αποφασισα να το παιξω τοσο υπερανω με τον ιδιο μου τον εαυτο. Πονας κλαις και δεν σου αρεσει. Τελος. Δεν ειναι ευχζαριστο συναισθημα, το εχεις επιβαλλει στον εαυτο σου και δεν μπορεις ή δεν κανεις κατι να το ξεφορτωθεις? Παλι τα ιδια...
Υπαρχει βεβαια μια μορφη αληθειας και εγκειται στο γεγονος οτι αμα δεν βιωσεις τον πονο τοτε δεν μπορεις να εκτιμησεις την χαρα...

mits είπε...

Σ ενα τραγουδι ειχα ακουσει τους εξης στιχους:
If the seasons which change were all still
It's so easy to see life would fail
Whatever slips out of our hands
Will find its way back to us once again

Δηλαδη, τσιλ αουτ! :)
Ολα χρειαζονται στη ζωη. Και χαρα και ξεγνοιασια και μελαγχολια και στεναχωρια. Η αλλαγη κινει τα παντα.

Flonsavardu είπε...

mahahou το ίδιο με τον μιτς παρακάτω. σόρρυ αλλά απάντησα ανάποδα σήμερα, :)). ο πόνος είναι νταξ, αλλά όχι και να τον επιδιώκει κανείς.

mits αχά. δεν ήξερα ότι ο κιθαρίστας των rhcp τραγουδούσε.
εννοείται πως όλα "χρειάζονται" στη ζωή. το ζήτημα είναι να μην μιζεριάζουμε ή να μην δημιουργούμε προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν. δεν εννοούσα ρε παιδί να είμαστε χαζοχαρούμενοι, απλώς να μην θέλουμε ντε και καλά να είμαστε δυστυχισμένοι, ή έστω να θεωρούμε τη μιζέρια κουλ. emo is so 2007.

mits είπε...

Ουτως ή αλλως δε γινεται να "θες ντε και καλα" να νιωσεις ετσι ή γιουβετσι. Μονα τους ερχονται αυτα. Και μονα τους φευγουν.
Παρεπιπτοντως, δεν ειχα ιδεα οτι ειχες κατα νου τους emo οταν το γραφες.

Α και μ εχεις μπερδεψει λιγο. Τον Frusciante τον μαντεψες, τον εχεις ακουσει ή τον γκουγκλαρες?

Flonsavardu είπε...

γκούγκλαρα τους στίχους και είδα ότι ήταν φρουσιάντε. τον φρουσιάντε τον ξέρω, αλλά φαντάζομαι ότι δεν υπάρχουν και πολλοί να μην τον ξέρουν, επί εποχής californication οι rhcp ήταν του συρμού.

δεν είχα κατά νου μου τους emo. είχα κατά νου μου μία πρώην γνωστή μου, τη μάνα μου... κανονικούς ανθρώπους, υποτίθεται.

Loud Melody είπε...

Θα συμφωνήσω... βασικά δεν βρίσκουν τη σκοτεινή πλευρά της ζωής αλλά τη Μάρθα Βούρτση πλευρά της ζωής. "Βοήθεια η μαμά μου με μάλωσε χτες γιατί μου βγήκε λίγο πικρότερος ο καφές της από ότι τον πίνει κανονικά, θα αυτοκτονήσω, δεν αντέχω αυτή την πίεση" :P

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχα. κάπως έτσι.

MaHaHoU είπε...

Αυτο λεω κι εγω >.<

Mrs. Stulf είπε...

1ον. Τα γεμιστά τα σπάνε

2ον. Θα έλεγα πως η μιζέρια είναι και της μόδας (emo) και ένας εύκολος τρόπος να τραβήξεις την προσοχή και τη συμπάθεια. Άλλωστε, κακά τα ψέμματα, τους ευτυχισμένους ανθρώπους συνήθως τους ζηλεύουν, δεν τους συμπαθούν. Κατά την εφηβεία βέβαια, είναι μια άλλη ιστορία.

3ον. Τη φιλία μεταξύ των δύο φίλων την ορίζω ως εξής. Εκτίμηση και συμπάθεια προς τον άλλο χωρίς σεξουαλική πρόθεση. Δηλαδή δεν έχει τόσο σημασία αν σου έχει περάσει από το μυαλό, όσο το ότι προτιμάς τον άλλο σα φίλο. Και αυτό το έχω βρει σε πολλά αγόρια μέχρι σήμερα, ευτυχώς, γιατί οι αγοροπαρέες έχουν τρελό γέλιο.

Flonsavardu είπε...

1. πρέπει να σου φτιάξω μια μέρα να πάθεις την πλάκα σου. δεν πιστεύω να μην τα τρως με κιμά;

2. ως έφηβη αν και μου συνέβαιναν πολλά και σημαντικά ειδικά στην οικογένεια μου δεν ήμουν ιδιαίτερα μίζερη. κάτι σαν το παιδάκι στο love actually που ενώ έχει πεθάνει μόλις η μαμά του, αυτό στεναχωριέται που θέλει το μαύρο κοριτσάκι. τώρα μην ρωτήσεις πως μου 'ρθε αυτό. όταν έκανα την πρώτη μου σοβαρή σχέση όμως έγινα η τρελή του σαγιό.

3. όταν κάνω φίλο κάποιον θα κάνω ενημέρωση στα αρχεία με τις εδραιωμένες θεωρίες. για την ακρίβεια έχω σκοπό να δώσω αυτό το challenge στον εαυτό μου με την πρώτη ευκαιρία- καλά αυτό τώρα μπορεί να γίνει και σε 10 χρόνια, γιατί για να κάνω κάποιον φίλο μου, είτε άντρα είτε γυναίκα είναι λίγο δύσκολο.

Carina είπε...

Ούτε εγώ μπορώ την πολύ κλάψα για ανεκπλήρωτους έρωτες που ζουν μονάχα μέσα στα εγκεφαλικά μας κύτταρα. Έλεος δηλαδή. Σίγουρα ένας δημιουργός από τον πόνο εμπνέεται. Αλλά μην κάνεις την τρίχα τριχιά που λένε, και χαλάρωσε λιγάκι... Γι'αυτό δεν ακούω ελληνική μουσική. Πόση γκρίνια να αντέξουμε πια;;

Loud Melody είπε...

1. ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΕΜΙΣΤΑ ΠΑΡΑΥΤΑ ΦΛΟΝΣ!

2. Πάντα μα πάντα είμαι χαζοχαρούμενη ανεξαρτήτως αν μου συμβαίνουν πράγματα που δε μου αρέσουν. Ναι, νευριάζω εύκολα αλλά δε θα κάτσω να κλάψω τη μοίρα μου για αυτή που με πήρε για πιστωτική κι έπρεπε να της πω όχι κι έγινα κακιά :P

3. Θα συμφωνήσω με τη Stulf. Πιστεύω ότι οι αντροπαρέες έχουν απίστευτο γέλιο. Πάντα είχα φίλους αγόρια και ο κολλητός μου μάλιστα είναι άντρας.

Flonsavardu είπε...

"Γι'αυτό δεν ακούω ελληνική μουσική. Πόση γκρίνια να αντέξουμε πια;;"

οκ, τώρα ανατρίχιασα από την ταύτιση.

Flonsavardu είπε...

1. οκ, παιδιά, όσοι πιστοί προσέλθετε. να βρω σπίτι και όλοι θα φάτε.

2. ε, όχι και να κλάψεις τη μοίρα σου. δίκιο είχες! σιχαίνομαι τους ανθρώπους που δεν έχουν αίσθηση του χρήματος. η κολλητή μου με λέει τσιγκούνα, αλλά το προτιμώ από το να είμαι σπάταλη.

3. χμ. και τα πηγαίναμε τόοοοσο καλά. χαχα. εννοείται ότι οι άντρες συνήθως έχουν πιο πολύ πλάκα από τις γυναίκες. αλλά έχω την τάση να θέλω να το κάνω με τους ανθρώπους του αντίθετου φύλου που με κάνουν να περνάω καλά. α. εξαιρούνται οι φίλοι του αδερφού μου γιατί τους ξέρω από μωρό παιδί. αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήμουν κάποτε "ερωτευμένη" με 1-2 από αυτούς.

agit8d είπε...

και προσπαθώ τον ενθουσιασμό μου για το άλλο φύλο να τον μεταφράζω σε συμπάθεια και εκτίμηση

Good Luck with that!

Gogoth είπε...

διαβαζω το κειμενο και προσπαθω να σκαρωσω ενα σεναριο που σε ωθησε να το γραψεις. ειμαι σιγουρη οτι κατι η καποιον συγκεκριμενο ειχες κατα νου αλλα για ευνοητους λογους δεν θες να το συγκεκριμενοποιησεις. αλλα χαθηκα λιγο.

θα σταθω στην ατακα του μιτς.
"Ουτως ή αλλως δε γινεται να "θες ντε και καλα" να νιωσεις ετσι ή γιουβετσι"

αυτο ειναι μεγαλη αληθεια. επομενως, αυτους που νιωθουν ειτε ετσι ειτε γιουβετσι, εγω δεν τους κατακρινω. δεν μπορουν να κανουν αλλιως.

και ιδου το ερωτημα που σου θετω.

προτιμας εναν ανθρωπο κομματι κλαψομουνη η καποιον που νιωθει ετσι αλλα το παιζει οτι νιωθει γιουβετσι;

εγω προτιμω τον κλαψομουνη. ακομα και τον χαζοχαρουμενο ενιοτε. εως και τον επιτηδευμενο κλαψομουνη η χαζοχαρουμενο.

δεν προτιμω τον υποκριτη.

MaHaHoU είπε...

"έχω την τάση να θέλω να το κάνω με τους ανθρώπους του αντίθετου φύλου που με κάνουν να περνάω καλά" ... Αυτο το χω κι εγω. Οχι οτι δεν μου αρεσουν οι αγοροπαρεες κι εμενα απλα αμα καποιο αρσενικο με κανει να νιωθω λιγη πιο υπερβολικη χαρα αυτοματως αναρωτιεμαι αμα την εχω δαγκωσει μαζι του και τελικα καταληγω στο οτι ναι την εχω δαγκωσει. Ο μονος τροπος απο κει κι επειτα να ανταποδοσω οτι μου κανει ειναι συναισθηματικο-ερωτικος...
Εκτος βεβαια κι αμα ειμαι ερωτευμενη με καποιον αλλον, οποτε ειναι λογικο το να μην ερωτευτω και τον φιλο μου...(καλα οχι παντα)

Flonsavardu είπε...

λοιπόν mates κατά πως φαίνεται για ακόμη μια φορά δεν κατάφερα να εξηγήσω τι ήθελα να πω. αν ήταν η πρώτη φορά ίσως να στεναχωριόμουν και λίγο, αλλά επειδή το έχω συνηθίσει, πάμε:

agit8 - και δεν με νοιάζει αν το έγραψα σωστά, με έχει κουράσει το όνομα σου, χαχα- σε ευχαριστώ, πραγματικά θα τη χρειαστώ. δεδομένου ότι είμαι εντελώς και αηδιαστικά κολλημένη στα παντελόνια του φίλου μου ίσως και να πιάσει το εγχείρημα αυτή την περίοδο της ζωής μου.

gogoth λέω στα σχόλια ότι στο μυαλό μου είχα τη μάνα μου και μία πρώην γνωστή μου και άλλους ανθρώπους βέβαια, αλλά σου λέω ένα δείγμα. θέλω να με πιστέψεις ότι μεγαλύτερη drama queen από εμένα δεν υπάρχει. δεν κρύβω τα συναισθήματα μου που να με πληρώνουν. έπρεπε να δεις τι γινόταν εδώ από αναρτήσεις τον χειμώνα, τις έχω σβήσει γιατί δεν θέλω να το θυμάμαι. επίσης υποφέρω από seasonal depression. παρόλ' αυτά το ζήτημα είναι πως δεν θέλω να είμαι έτσι. με κουράζει, με εξασθενεί. προσπαθώ συνέχεια να κάνω κάτι γι' αυτό, το σιχαίνομαι να είμαι δυστυχής. υπάρχουν άνθρωποι που γουστάρουν όμως. που ακούνε μελαγχολικά τραγούδια και θυμούνται πρώην γκόμενους, που θυμούνται συνέχεια αυτά που τους δυσαρεστούν και ποτέ το αντίθετο, που μεμψιμοιρούν χωρίς ιδιαίτερο λόγο. αυτούς τους ανθρώπους δεν τους μπορώ. και καμιά φορά όταν το κάνω και εγώ ρίχνω ένα νοητό χαστούκι στο μυαλό μου.

mahahou να τους κάνω σεξ θέλω, δεν τους ερωτεύομαι. :))

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

και κοιτα μη σε δω με τιποτα ροζε και αστραφτερα θα πεσεις στην εκτιμηση μου!:P
ασχετο. απο τα φθηνα τσιγαρα δεν ειναι η ατακα.."τοσο καλο παιδι και να προσπαθει να κανει τσιμπουκι στον εαυτο του..." ???

Flonsavardu είπε...

μπα, δεν το συμπαθώ το ροζ και δεν μου πάει κιόλας, οπότε... :)
λέει "και καλά έκανε τόσο πολύ γυμναστική για να μπορέσει να κάνει τσιμπούκι στον εαυτό του;" ή κάτι τέτοιο.
στο "μας περιμένουν οι γυναίκες" λέει "τόσο καλοί άνθρωποι, με τόσο μεγάλο πόνο". νομίζω.

mits είπε...

"seasonal depression"
Αυτο ακριβως μ επιασε σημερα.
Σε φαση "αναθεμα την ωρα που σηκωθηκα απ το κρεβατι". Φφφφφ και κατι μου λεει οτι αυριο δε θα χει περασει.

Βαριεμαι ακομα και να πληκτρολ

Flonsavardu είπε...

εεχ, ελπίζω να περάσει. εγώ έχω καιρό ακόμη, κατά τις γιορτές και μέχρι να σφίξουν οι ζέστες. ξέρεις αυτό το λογικό του "από τις 5 το απόγευμα και μετά μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά μαύρη σαν καλιακούδα" δεν μπορώ να το διαπραγματευτώ.

την επόμενη φορά δοκίμασε να μην σηκωθείς από το κρεβάτι πάντως.

mits είπε...

δε βαριεσαι, πολλες εγνοιες εχω τελευταια, αυτο φταιει. μη φοβου, δε θα το κανω μικρουτσικο το μπλογκ σου.

καληνυχτα.

Flonsavardu είπε...

σας παρακαλώ. χρεώνω 30 ευρώ την ώρα. :p

pardalitsa είπε...

αφου κανεις σεξ σε ολους οσους σε καυλωνουν προφανως και θα δυσκολευεσαι να κανεις φιλους αγορια.στην θεση σου εγω δεν θα επρεπε να βλεπω ανθρωπο και μη σου πω θα με ειχανε για μεγαλη ανωμαλαρα, καπου κλεισμενη.
η καυλα ειναι μια εξαιρετικα δυνατη ορμη που με το πνευμα, το αισθημα και το συναισθημα σου, καλεισαι να την διοχετευσεις σε κατι θετικο για εσενα. εαν ενδιαφερεσαι να εκμεταλλευτεις την δυναμη αυτη στο επακρο ωστε να βελτιωθεις εσυ ο ιδιος.. αλλιως.. σου βρισκω εγω λογους κι αφορμες για σεξ.. δεν θα κανουμε αλλη δουλεια!!!ευχαριστω καλη συνεχεια :)))

Flonsavardu είπε...

όχι, όχι, παρεξήγησις. δεν κάνω σεξ σε όσους με καυλώνουν. ούτε καν με τους μισούς. :p

απλώς θεωρώ πως δεν μπορώ να είμαι φίλη με κάποιον που με καυλώνει. υπάρχουν δε πάρα πολλοί άντρες που δεν με καυλώνουν. αυτούς συνήθως τους βαριέμαι. δεν μου αρέσει να καταβάλλω τόσο έφορτ για τις φιλίες μου, διοχετευση ενέργειας και τέτοια. γουστάρω να κυλάνε όλα σμουδ εντ καλμ.

pardalitsa είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Flonsavardu είπε...

ξαναδιάβασε: υπάρχουν δε πάρα πολλοί άντρες που δεν με καυλώνουν. αυτούς συνήθως τους βαριέμαι.

συνήθως αυτούς τους βαριέμαι. τους βαριέμαι. βαριέμαι. δεν γίνεται να βαριέμαι κάποιον και να τον κάνω φίλο μου.

"απλώς θεωρώ πως δεν μπορώ να είμαι φίλη με κάποιον που με καυλώνει."

δεν είναι ευνόητο; πως θα είσαι με κάποιον φίλη αν θέλεις να του κάνεις σεξ με την πρώτη ευκαιρία; πάντως αν του κάνεις μετά δεν μένετε φίλοι, δοκιμασμένο.

ποιες σχέσεις μου, γενικά, ή ποιες σχέσεις μου με τους άντρες; με τους άντρες είπαμε, φιλίες δεν κάνω, απλώς παρέα και αυτό σπανίως. όσον αφορά τις γυναίκες, δεν είναι αυτό το θέμα μας, και θέλει ξεχωριστή υπέρανάλυση και βαριέμαι τώρα.

πι.ες. καταρχάς τι σε κάνει να πιστεύεις ότι όλοι όσοι με καυλώνουν θέλουν να πάνε μαζί μου;! δεν είμαι καμιά όμορφη. αλλά ας πούμε ότι ήμουν όμορφη και ήμουν και ελεύθερη, νομίζω ότι θα είχαν μια χαρά ελπίδες.