Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2009

Τι ψέμα! νο2

Έχω βαλθεί να καταρρίψω όλους τους αστικούς μύθους, όπως αυτόν με τον τύπο που ντύνεται γιαγιά και ζητάει από μια γκόμενα να την πάει σπίτι της, και η γκόμενα τρακάρει τον μπροστινό της για να ξεφύγει.

Το επόμενο myth buster μας θα είναι το εξής: "Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία". Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, ω θε μου, χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, τι αστείο, χαχαχαχαχαχαχαχαχα, αχ, αχ , χαχα, αχ.

Το σκέφτηκε πολύ αυτός που το πρωτοείπε; Το καλό που του θέλω να ήταν τουλάχιστον πλούσιος! Κάποιος πολύ πλούσιος που ταλαιπωρήθηκε πολύ πολύ λίγο, έτσι για να ικανοποιήσω την ειρωνεία που έχω φτιαγμένη στο μυαλό μου.

Αν έλεγαν "τα λίγα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία", θα έλεγα, πως ναι, τώρα μάλιστα, κάτι λες. Αλλά τα πολλά λεφτά την φέρνουν μια χαρά. Για την ακρίβεια μπορούν να κάνουν τη ζωή σου τόσο πιο εύκολη, που πρέπει να είσαι πολύ μίζερος αδερφάκι μου για να μην είσαι ευχαριστημένος. Υπάρχουν επιστημονικές βεβαιώσεις ή μελέτες που να δηλώνουν πως οι πλούσιοι άνθρωποι έχουν λιγότερες ευκαιρίες στον έρωτα, στην επιτυχία, στην καλή οικογένεια και πάει λέγοντας; Άλλο αν τις περισσότερες φορές οι ίδιοι είναι τόσο κακομαθημένοι που αρνούνται να ευτυχήσουν.

Εγώ δεν ξέρω κανένα άνθρωπο που η ευτυχία του να εξαρτάται από το γεμάτο πορτοφόλι του. Ξέρω πολλούς ανθρώπους όμως που η ευτυχία τους εξαρτάται άμεσα από το άδειο πορτοφόλι τους. Που με 100.000 ευρώ θα μπορούσαν να κάνουν τα όνειρα της ζωής τους πραγματικότητα, θα μπορούσαν να θεραπευτούν, θα μπορούσαν να ζήσουν μια καλύτερη ζωή.

Τα μέτρια λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία. Είναι σαφές. Είναι καλύτερα από το τίποτα, αλλά όταν έχεις μόνο αυτά και καλείσαι να κάνεις μια επένδυση, λίγο λογικός άνθρωπος να είσαι, κολλάς τόσο πολύ που τελικά μένεις στάσιμος και δεν κάνεις τίποτα. Ας πούμε τώρα εμένα, ως άλλο μεσίτη, μου έχουν "αναθέσει" να βρω ένα σπίτι. Δεν θα μου το γράψουν στο όνομα μου, αλλά θα μπορώ προς το παρόν να μένω εκεί. Εκτός φυσικά ότι αρνούμαι να πάρω το κομπόδεμα του άλλου και να το επενδύσω όπως νομίζω ως άλλη πάρις χίλτον, αλλά δεν νομίζω κιόλας. Δεν ξέρω! Δεν ξέρω που είναι καλύτερα να κάνεις μια τέτοια επένδυση όπως είναι η αγορά σπιτιού. Προσωπικά θεωρώ πως αυτά τα χρήματα θα προτιμούσα να τα κρατήσουμε, εφ όσον χρήματα για ένα μέτριο ενοίκιο μας περισσεύουν, και να κάνουμε μια επένδυση σε μια καλή ευκαιρία σε ένα νησάκι. Να χτίσουμε εκεί ένα μικρό σπιτάκι και να κάνουμε όμορφες διακοπές. Όχι ακόμα ένα γαμώσπιτο στην κωλό αθήνα ή στον κωλοπειραιά. Γαμιέστε! Σόρρυ.

Ναι, που λέτε. Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία my ass. Εγώ θα ήμουν απολύτως ευτυχισμένη με άπειρα χρήματα. Ο γκόμενος μου θα ήταν απολύτως ευτυχισμένος αν είχα άπειρα χρήματα- δεν έχει καθόλου εγωισμό και θα μου τα ξεζούμιζε ευχαρίστως, προς απάντηση σε όποιον θα πει πως θα ένιωθε απειλή- οι γονείς μου θα ήταν απολύτως ευτυχισμένοι, όλοι θα ήμασταν ευτυχείς. Θα ζούσαμε σε απίστευτες μεζονέτες στην Πειραϊκή που είναι το όνειρο του μπαμπά, η μαμά μπορεί να ζούσε στα νότια προάστια, νομίζω πως τα προτιμάει, εγώ θα ζούσα μεταξύ νέας υόρκης και λονδίνου και ο αδερφός μου... καλά αυτόν άστον. Αυτός μπορεί να συνέχιζε να δουλεύει, τέτοιος στόκερμαν είναι.

Θα αγόραζα σκάφος και θα έκανα κρουαζιέρα όλο το καλοκαίρι. Θα μορφωνόμουν πρακτικά και κοσμοπολίτικα... Α, για να μην πω ότι θα έκανα τη δική μου εταιρία παραγωγής, θα γινόμουν σκηνοθέτης, και θα έπαιρνα το όσκαρ.

Τέλος πάντων, τι τα θες. Μόνο που τα σκέφτηκα ευτύχησα.

Stay stuned, ακολουθεί ultimate αφιέρωμα nana! Ναι, υπέπεσα και εγώ στην αμαρτία των γιαπωνέζων. Master g συγχώρα με.

22 σχόλια:

Λευκή είπε...

Μαρή τι αστέρι είσαι εσύ? Και πάνω που είχα στερέψει εντελώς, έλεγα αν γράψω ΑΛΛΗ μια μαλακία στο μπλογκ μου, πάει, πρέπει να το κλείσω μετά. Θα αρχίσω να ντρέπομαι. Και τώρα βρήκα θέμα. Χοχο σου κλέβω την ιδέα και πάω να γράψω τι θα έκανα με πολλλλλλλλά εκατομμύργια ευρά!!!
χοχοχοχο!!!

Flonsavardu είπε...

ω, ναι! ήταν σχεδόν μια ανοιχτή πρόσκληση έτσι και αλλιώς. ;)

agit8d είπε...

θα γραψω κι εγω λοιπον. θα αναπτυξω τη φραση "ενα 500ρικο δε φερνει την ανοιξη".

τρεμε Νταινικεν.

microsurfer είπε...

Kαλά κάτσε δούλεψε λίγο με το συμπάθεια flonsavardu και μετά θα καταλάβεις την έννοια του μύθου.. :P

Loud Melody είπε...

Όπως λέει και η παροιμία - απάντηση "Όποιος λέει τα λεφτά δε φέρνουν την ευτυχία, δεν ξέρει από πού να ψωνίσει"

James D είπε...

Συμφωνω απολυτα μαζι σου!!Σωστη!Μαλλον λενε οτι τα λεφτα δεν φερνουν την ευτυχια,για να μην αγανακτουμε εμεις που δεν τα εχουμε και τους σφαξουμε...κατι τετοιο κρυβεται απο πισω...

MaHaHoU είπε...

Αν ηταν ταλεφτα πουθα με εκαναν ευτυχισμενη, τοτε δεν θα ημουν ευτυχισμενη με την ευτυχια μου...
Ασε που μου αρεσουν και τα δυσκολα, τα στεναχωρα και τα σκληρα :P
...πολυ σεξουαλικο βγηκε το σχολιο μου.
Δες ΝΑΝΑ παιδι μου ... και μετα ελα και πες μου τι ειναι η ευτυχια κι αμα την φερνουν τα λεφτα (αν δεν τα χεις και τα αποκτας κι αμα δεν εισαι κακομαθημενο)...

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

προσωπικά πιστεύω αυτό που λέει "τα λεφτά δε φέρνουν την ευτυχία αλλά δε τη διώχνουν κι όλας" η το άλλο που λέει "καλύτερα πλούσιος και άρρωστος παρά φτωχός και άρρωστος"

Elias είπε...

Πολλά λεφτά. Κανένα πρόβλημα.
Δώστε μου, δώστε μου.

Αλλά δε ξέρω κατά πόσον θα μουνα "ευτυχισμένος στάνταρ" με πέντε δις ευρώ στη τσέπη κάθε βδομάδα με μαγικό τρόπο. Πιο άνετος; Abso-fuckin-lutelly. Πιο γαμάω και δέρνω; Από κάθε άποψη, ναι. Ευτυχισμένος; Πφ, αν οι πηγές της μιζέριας μου ήταν μόνο οικονομικές, ίσως.

Flonsavardu είπε...

agit8d τη φέρνει και την παραφέρνει θα έλεγα. με ένα 500αρικο χιλιάρικα πας στις μπαχάμες και κάνεις κατευθείαν καλοκαίρι. βασικά και με λιγότερα. :)

μικρέ σέρφερ είναι αναγκαίο κακό. κάποια στιγμή θα δουλέψω, απλώς προτιμώ να αργήσει όσο γίνεται. :)

loud melody χαχα. δεν την ήξερα, υπάρχει τέτοια παροιμία; μεγάλη αλήθεια! αυτοί οι πλούσιοι πραγματικά έχουν σοβαρά προβλήματα!

james d μπορεί κιόλας. αλλά ποιος τους πιστεύει και πάλι;

mahahou καλά άμα κερδίσεις το τζόκερ θα μου τα δώσεις εμένα. :)) τέλειωσε η νάνα, πήγα στα manga.

ασετόν και αυτά σωστά, βεβαίως βεβαίως.

elia ποιες είναι οι πηγές της μιζέριας σου; πες μου και αν δεν σου αποδείξω ότι θα λύνονταν με τα λεφτά, τότε θα με πείσεις.

MaHaHoU είπε...

ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΜΑΡΗ?????
Στα manga ε? Ε εκει θα καταλαβεις.............

spooky loner είπε...

Ποιος τα λεει αυτα;
παραπληροφορηση.
Μπορει να μην την φερνουν αλλα την υποστηριζουν μια χαρα!!

sucker είπε...

Δεν θελω να φανω πλεονεκτης αλλα γινεται να εχω και την ευτυχια και τα λεφτα παρακαλω;

Flonsavardu είπε...

mahahou πρόλαβα, πως δεν πρόλαβα. χιχιχιχ.

spooky loner σαφώς!

sucker ε, όχι και πλεονέκτης! εσύ έχεις πιάσει το νόημα της ζωής!

zamuc είπε...

Είχες ακούσει αυτόν που έλεγε "Μας λείπουν 99 δραχμές για να βάλουμε ένα κατοστάρικο στην άκρη"; άσχετο αλλά το ξανάκουσα σήμερα και γέλαγε και έχει να κάνει και με φράγκα.

Γνώμη μου 1: ευτυχία και χρήμα είναι 2 πράγματα παντελώς άσχετα μεταξύ τους. Προσωπικά δεν έχω καταφέρει να έχω πάρα πολύ ούτε από το ένα ούτε από το άλλο και η άποψη μου δεν διαμορφώθηκε από προσωπικά βιώματα αλλά από παρατήρηση

Γνώμη μου 2: Το να αγοράσεις ένα σπίτι ή ένα διαμέρισμα δεν είναι απλή υπόθεση και θέλει ψάξιμο και προσοχή

Γνώμη μου 3: Δεν είμαι και τόσο φαν των εξοχικών, οι επιλογές σου για διακοπές περιορίζονται πολύ από αυτά. Γιατί τα έχεις σκάσει για να τα αποκτήσεις, θα πας μετά αλλού να πληρώσεις. Δεν νομίζω. Εκτός αν έχεις 2-3 παιδάκια και βαριέσαι να τρέχεις σε 2-3 νησιά κάθε καλοκαίρι και σε κάθε ένα από αυτά σε 2-3 ενοικιαζόμενα δωμάτια.

Όσο για το τι θα έκανα αν είχα άπειρα φράγκα; θα σου χάριζα τα μισά flonsa για να επιβεβαιώσω τη μη σχέση χρημάτων-ευτυχίας ΑΦΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΣ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ. Και επειδή δεν θα έπιαναν τόπο θα καβάτζωνα τα άλλα μισά για να κάνω το πείραμα και στον εαυτό μου

F4FUN είπε...

hey flonsavardu, you are on fire today.
εμένα μου αρέσει και το άλλο: "τι να τα κάνεις τα λεφτά? υγεία να χουμε."
αν είσαι άφραγκος, μαζεύεις τα πεντόλεπτα για να πάρεις ένα κουτί ασπιρίνες και περιμένεις 3 μήνες να σε εξετάσει γιατρός στο ΙΚΑ, πόσο καλή υγεία μπορείς να έχεις???

Ανώνυμος είπε...

Ελα θα σου τη σπασω τωρα.

Εχω λεφτα. Πολλα. Οχι αστρονομικα βεβαιως. Αν με ενδιεφερε και το θεμα θα μπορουσα να ειχα κανει και χλιδατο λαιφσταηλ αλλα δεν εχω τετοιου ειδους επιθυμιες. Δεν ειχα ποτε.

Ενα κοτερο δε θα με κανει πιο χαρουμενο. Η ας πουμε... οι διακοπες στις μπαχαμες, ενα καλυτερο αυτοκινητο ή ενα μεγαλυτερο σπιτι. Εχω ακριβως ο,τι χρειαζομαι και μπορω να εχω ο,τι επιθυμησω, απλα δεν επιθυμω τιποτα αλλο. Για να πω την αληθεια ποτε δεν ειχα τετοιες επιθυμιες.

Η μονη διαφορα μου απο εναν που δεν εχει πολλα λεφτα ειναι οτι εγω δεν αγχωνομαι παρα πολυ για το μελλον. Αυτο δε θα το αρνηθω. Αγχωνομαι για φυσιολογικα πραγματα, οπως η υγεια των δικων μου και τετοια αλλα δεν με απασχολει πολυ αν χασω τη δουλεια μου. Θα βρω αλλη.

Περα απο αυτο αν με ρωτησεις αν ειμαι ευτυχισμενος, θα σου πω: "καμια φορα ειμαι". Αλλες φορες δεν ειμαι γιατι αυτα που ζηταω εγω για να ειμαι ευτυχισμενος δεν αγοραζονται. Αν αγοραζονται, εχουν αγοραστει ηδη!

θα σου ξηγηθω ποπ σαικολοτζυ τωρα αλλα η ικανοποιηση που παιρνεις απο οτιδηποτε ειναι παντα ενα σταθερο φασμα που εχει απο τη μια την τη μιζερια κι απο την αλλη την υπερκαυλωση. Παντα βλεπουμε και τις δυο ακρες οποιο κι αν ειναι το οικονομικο ή βιωτικο μας επιπεδο. Η απολυτη χαρα ειναι δεκα βηματα μπροστα και η δυστυχια δεκα βηματα πισω. Καμια φορα και λιγοτερα :)

Και κατα μεσο ορο εμεις βρισκομαστε στη μεση του αξονα - ανεξαρτητως περιουσιας - κι αυτο συμβαινει επειδη η ικανοποιηση δεν ειναι για χορταση. Μαλλον χορταινεται τοσο γρηγορα που απλα μεταθετεις τα ορια σου λιγο πιο μπροστα και πιο πισω. Και αυτο δεν ειναι προβλημα οταν εχεις "αρκετα" λεφτα. Γινεται προβλημα αν εχεις "πολλα". Χανεις το μετρο.

Ποσο καιρο νομιζεις οτι θα κρατουσε το peak σου αν αποκτουσες ξαφνικα ενα φανταστικομμυριο;

Για μια δυο μερες θα ζουσες την αρνηση, για αλλες εφτα θα εκανες τα απωθημενα σου πραγματικοτητα, με τα υπολοιπα θα βολευες τους δικους σου και σε ενα μηνα θα ησουν ακριβως εκει που εισαι αυτη τη στιγμη. Αλλα αυτη τη φορα αντι να αγχωνεσαι στεναχωριεσαι για τα γνωστα θα στεναχωριοσουν για καινουργια.

Τα λεφτα ειναι οκ. Και επιτρεπουν σε πεινασμενους ανθρωπους να χορτασουν... Ειτε αυτη η πεινα ειναι για μια τυροπιτα, ειτε για το νεο προσωπικο τζετ με σαραουντ σαουνα.

Flonsavardu είπε...

zamuc :))) το πιθανότερο είναι ότι θα συνέχιζα να γκρινιάζω, αλλά τότε θα είχα πάαααρα πολλά χρήματα! χαχα.

4fun γι αυτό ντε λένε να έχουμε υγεία. γιατί υποτίθεται ότι είναι το ultimate αγαθό- χωρίς να είναι λάθος. αν έχεις την υγεία σου όλα τ' άλλα βρίσκονται κ.τ.λ.

ανώνυμε δεν μου τη σπας καταρχάς. η αδερφή της μάνας μου έχει βίλα με πισίνα και γήπεδο και πολλά πολλά λεφτά. και εγώ είμαι από τους τυχερούς που έχουμε 1-2 διαμερίσματα. επομένως εδώ δεν μου τη σπάνε οι συγγενείς μου, θα μου τη σπάσεις εσύ, ένας ανώνυμος; παρακάτω.

διαβάζω όσα λες και δεν μου φαίνεται τίποτα περισσότερο από τις γνωστές δικαιολογίες αυτών που έχουν λεφτά. λέω κάπου στο κείμενο ότι πρέπει να είσαι πολύ μίζερος για να μην είσαι ευχαριστημένος με πολλά λεφτά. τώρα θες να το πούμε μίζερος, θες να το πούμε κακομαθημένος, θες να το πούμε ανώριμος, όπως θέλεις ας το πούμε.

θα σου έλεγα "ας πάρουμε τους φόβους μου με τη σειρά και θα σου τους καταρρίψω έναν έναν με την ύπαρξη χρημάτων". θα μου έλεγες πως αν είχα χρήματα θα είχα καινούργιους φόβους.

τι φόβους; ότι οι φίλοι μου θα με ήθελαν για τα χρήματα; ας ήταν και έτσι, γιατί τουλάχιστον θα ήταν δίπλα μου, ενώ τώρα που δεν έχω δεν είναι ούτε καν στην άλλη άκρη του τηλεφώνου για μένα. ότι ο γκόμενος μου θα με ήθελε για τα χρήματα; μπορεί και αυτό, αλλά κάπως θα έβρισκα να το διαπιστώσω νομίζω. ότι τα έχω όλα και βαριέμαι που ζω;

ας πούμε κάτι θλιβερό για την ιδιοσυγκρασία μου και ίσως ξεκαθαρίσουμε μια και καλή τι συμβαίνει με την πάρτη μου και τα λεφτά. η δυστυχία ή η ευτυχία στη ζωή, κατά ένα 80%, προέρχεται από τους ανθρώπους. αυτή είναι η άποψη μου. ούτε από τα αγαθά, ούτε από την κατανάλωση. εγώ πιστεύω πολύ στη δύναμη των ανθρώπων. οι άνθρωποι είναι η αιτία της ανασφάλειας, της αυτοπεποίθησης, κ.ο.κ. ο άνθρωπος μόνος του μπορεί να μην είναι ευτυχισμένος, αλλά είναι ήρεμος. για κάποια χρόνια θέλησα να δώσω κάποια αξία στους ανθρώπους. να φερθώ καλά, να κάνω φίλους, να σταθώ, και να εφαρμόσω την συντροφικότητα στους τομείς της φιλίας και της ερωτικής σχέσης. δεδομένων των συνθηκών τώρα δίνω μια μούτζα σε όλα αυτά και ξεκινώ την καμπάνια "6 δισεκατομμύρια πούστηδες".

ένα φανταστικομμύριο θα μου έδινε την ευτυχία, το πιστεύω. τουλάχιστον θα με έκανε πιο ευτυχισμένη από τώρα. φυσικά πάντα δεδομένων των συνθηκών. αν χάσω κάποιον που αγαπάω πολύ, βλέπεις όπως λες και εσύ αυτός ο φόβος δεν εξαλείφεται, να τα χέσω τα λεφτά. για όλα τ' άλλα όμως υπάρχει η mastercard. :)

Ανώνυμος είπε...

"διαβάζω όσα λες και δεν μου φαίνεται τίποτα περισσότερο από τις γνωστές δικαιολογίες αυτών που έχουν λεφτά"

Δικαιολογιες για τι; Για να κερδισουν συμπαθεια απο τους φτωχους; Αφου εχουν λεφτα! Για να το παιξουν ηρωες; Αφου κλανουν πενηνταευρα.

Δεν εχω και βαθια γνωση περι του θεματος αλλα δεν εχω ακουσει για πολλους πλουσιους που ειναι ενταξει μεσα τους. 'Η τα εβγαλαν μονοι τους με κοπο αρα εχουν μπει πολυ βαθια στο τριπακι του να τα εχουν και να τα αποκτουν και δεν αποτελουν πλεον μεσο επιτευξης των ονειρων τους γιατι δεν εχουν και πολλα απο δαυτα (τα ονειρα) οποτε τα λεφτα γινονται κατι αοριστο που δεν εχει αντικρυσμα... ή τα κερδισαν και δε μπορουν να τα εκτιμησουν και διαστρεφονται ή τα σπαταλανε.

Δε διαφωνουμε στο αλλο ομως. Αν αποκτησεις πολλα λεφτα θα εισαι σιγουρα πιο ευτυχισμενη απο "τωρα". Τωρα που δεν τα εχεις! Μετα που θα τα εχεις, πως θα γινεις ΠΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΥΣΤΕΡΗ απο το μελλοντικο "τωρα"; Δεν ειπα οτι θα βαρεθεις τη ζωη σου. Η βαρεμαρα δεν εχει καμια σχεση με αυτο. Απλα θα αλλαξει ο τροπος που αντιλαμβανεσαι το τι σε κανει ευτυχισμενη.

Ποσες φορες δεν εχω πει κι εγω "Αν ειχα τα λεφτα του αφεντικου μου θα αραζα σε μια παραλια και στα τετοια μου ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ 22 ΩΡΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ;"

και μετα μου απανταω υποτιμητικα "Γιατι για να καταφερεις να βγαλεις τοσα λεφτα πρεπει να εισαι ο ανθρωπος που δουλευει 22 ωρες τη μερα ΕΝΩ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ!"

Ειναι ενα ειδος καρμικου κατς 22.
Ετσι λειτουργει το συστημα.

Flonsavardu είπε...

γνωστές δικαιολογίες εννοώντας την ανάγκη τους να μετρηθούν ως ίσοι. μερικοί πλούσιοι το έχουν αυτό το βίτσιο. λέγοντας πως αυτές είναι οι "γνωστές δικαιολογίες" σε κατατάσσω σε αυτούς με την ανωμαλία. λες και η απόκτηση προβλημάτων είναι κάτι αναγκαίο για την προσωπική ολοκλήρωση.

αν κάποιος κερδίσει χρήματα δεν τα εκτιμάει; πολύ περίεργη αντίληψη. ίσως να είναι και έτσι, δεν γνωρίζω. εγώ θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως.

δεν αντιμετωπίζω τη ζωή υλικά, ούτε είμαι από αυτούς που μου έλειψε ποτέ τίποτα και ας μην είμαι πλούσια. απλώς πιστεύω ότι με το χρήμα όλα θα ήταν πιο εύκολα, θα ήταν ένα βήμα παραπέρα. ένα ταξίδι παραπάνω τον χρόνο, και ένα γαμημένο σκάφος. άμαν τόσο πια σας φαίνεται περίεργο κύριε ανώνυμε κάντε το μου δώρο να δείτε! (συν τα έξοδα συντήρησης και τα νοίκια της μαρίνας παρακαλώ)

για αυτή την "ευτυχία" όμως δεν θα δούλευα ποτέ 22 ώρες. :)

αλλά δεν θα με χαλούσε ένα εκατομμύριο εδώ και τώρα. ζεστό. λαχταριστό. ήδη το βλέπω να μεταφράζεται σε μήνες ευχαρίστησης.

ω, δεν ξέρω. εγώ μίλησα για λεφτά. για ωραία ουρανοκατέβατα λεφτά. αν ήταν να τα δουλέψω ξέρω και μόνη μου, δεν είμαι ηλίθια.

αλλά νυστάζω. :)

agit8d είπε...

ανωνυμοι και μη, γιατι προσπαθειτε να βγαλετε απ'τη μυγα ξυγκι; δεν εχετε διαβασει καβαφη; (βλ. Ιθακη)

Flonsavardu είπε...

άστους παιδί μου. αυτοί έχουν λεφτά, ότι θέλουν κάνουν!