Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου 2009

Ντρέπομαι για λογαριασμό τους

Σήμερα πήγα με τη συνονόματη ξαδέλφη μου στην οδοντίατρο της στο μέγαρο μουσικής. Γενικά η Αθήνα δεν μου αρέσει για να ζω, μου αρέσει όμως να την περπατάω. Οκ, ξέρω τι θα πείτε, η αθήνα είναι χάλια, μπλιαξ κ.τ.λ. Αλλά εγώ ζούσα 5 γαμημένα χρόνια στο Ρέθυμνο, και πριν από αυτά δεν πήγαινα στην Αθήνα παρά στα μαγαζιά μόνο και αυτό στο τσακίρ κέφι. Γιατί για το "βγάλσιμο" που κάνεις στο λύκειο σε βολεύει και ο Πειραιάς. Εντάξει; Γι' αυτό δεν την έχω βαρεθεί ακόμα, για την ακρίβεια δεν έχω φτάσει καν στο σημείο να την γνωρίσω, πόσο μάλλον να τη βαρεθώ κιόλας.

Τέλος πάντων μετά αποφασίσαμε να πάμε λίγο Ερμού να χαζέψουμε. Και αφού περάσαμε τον λαϊκό παροξυσμό και του ονεδίτες, απόδειξη πως ο κόσμος όχι μόνο έχει πολύ ελεύθερο χρόνο, αλλά τον διοχετεύει και λανθασμένα, πέφτουμε πάνω σε μια γκόμενα. Τα κλασικά, γεια σας, έχετε πάει στο mall, ναι έχουμε πάει στο mall, έχετε δει το evexia something, όχι, α, πολύ ωραία να σας δώσω τότε μία πρόσκληση για να έρθετε να κάνετε διάφορες μαλακίες που κοστίζουν πολλά λεφτά και δεν έχουν κανένα νόημα.

Ως εδώ καλά. Μας έφαγες 2 πολύτιμα λεπτά από τη ζωή μας που δεν πρόκειται να μας τα επιστρέψεις ποτέ και με κανένα τρόπο, αλλά τι να κάνεις και εσύ, κάπως πρέπει να ζήσεις. Αλλά όχι, φυσικά δεν τέλειωσε εκεί.

Πείτε μου δύο νούμερα από το ένα μέχρι το 10, 5, 7, α, ωραία καθίστε να τα γράψω εδώ, τάδε έλα εδώ λίγο!- ψάρεψα 2 κορόιδα. Καταρχάς ας συστηθούμε με λένε τάδε και αυτός είναι ο τάδε ο sex symbol του ινστιτούτου μας- δεν του καθόμουν που να με πλήρωνε- εσάς πως σας λένε, πόσο χρονών είστε, α, αποκλείεται 23 και 26, μα εσείς φαίνεστε σαν 18 χρονών, πετάγεται ο άλλος λέει, και σας πέρασα για τουρίστριες κορίτσια, έχετε έναν αέρα έτσι εξωτικό, και όσο τα έλεγε αυτά μας πήγαιναν πια να πάρουμε λέει "τις επιταγές" μας που κερδίσαμε, ένα δώρο, αξίας 45ευρώ, και ελάτε μη σας καθυστερήσουμε, δεν είναι μακριά, εδώ δίπλα.

Όταν πια στρίψαμε και αφού έβλεπα πως η ξαδέρφη δεν είχε σκοπό να μιλήσει λέω: που πάμε, παιδιά ξέρετε βιαζόμαστε πολύ, μα ελάτε δεν πάμε μακριά εδώ πιο κάτω είναι τώρα που φτάσαμε, όχι δεν γίνεται, μας έχετε καθυστερήσει ήδη πάρα πολύ, γεια σας, ευχαριστούμε.

Ήξερα άλλωστε το παρακάτω. Δεν ήταν η πρώτη φορά. Πριν 3-4 χρόνια, ίδιο σκηνικό, στον Πειραιά, είχαμε φτάσει μέχρι πάνω γιατί καμιά μας δεν μίλησε να πει πως δεν θέλουμε. Και σε πάνε σε ένα γραφείο και σε αρχίζουν στο τι θεραπείες ομορφιάς πρέπει να κάνεις κ.τ.λ. και σε πρήζουν και σου λένε "το δέρμα σας είναι μπλοκαρισμένο" κ.τ.λ.

Είναι γεγονός πως είμαι σνομπ, το παραδέχομαι. Και ενοχλούμαι εξαντλητικά από τα φυλλάδια που μοιράζουν στον δρόμο, και ακόμα πιο πολύ που στην καλύτερη τα πετάνε στον επόμενο κάδο, στη χειρότερη τα πετάνε στο δρόμο, και αν και δεν είμαι συνειδητοποιημένη οικολόγος, με ενοχλεί ο βρώμικος δρόμος όπως μια βρώμικη μασχάλη. Και θέλω να δείρω όσους πετάνε τα φυλλάδια στο δρόμο, και γενικά είναι ασύμφορη αυτή η ιστορία όπως και να το πάρεις.

Μετά μεγάλωσα και κατάλαβα πως είναι κρίμα, γιατί αυτοί οι άνθρωποι σιχαίνονται αυτό που κάνουν πολύ περισσότερο απ' ότι εγώ που παίρνω τα φυλλάδια. Και γι' αυτό από τότε πάντα παίρνω φυλλάδια, καμιά φορά δε τα διαβάζω πριν τα πετάξω. Με αυτό το σκεπτικό την είχα πατήσει εκείνη τη μέρα στον Πειραιά, γιατί και εκείνος μοίραζε φυλλάδια και μετά σε κυνηγούσε από πίσω έτσι και έπαιρνες, ΝΑΙ, ΣΕ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ, για να σου αρχίσει το μπίρι μπίρι.

Και ερωτώ, δεν ντρέπονται; Δεν ντρέπονται να αρχίζουν τα "πόσο όμορφη είστε", "μα μόνο 45, εσείς φαίνεστε τουλάχιστον για 28" (στην περίπτωση μου πόσο πιο μικρές να μας πει ότι είμαστε), "έχετε κάτι το εξωτικό, είστε σαν τουρίστρια". Αυτό το γαμημένο το τελευταίο δε, που το λένε και για καλό. Η ξαδέρφη μου είναι καρά ελληνιδάρα με τα όλα της, ούτε για ισπανίδα δεν την κάνεις, γιατί ούτε καν είναι τόσο μελαχρινή, και εγώ είμαι μια κλασσική γκόμενα, που θα ήθελα πολύ να είμαι μελαχρινή, γιατί αυτές οι πουτάνες έχουν πέραση. Εγώ βγήκα ξέπλυμα με πράσινα μάτια και καστανά μαλλιά και ηλίθιο κάτασπρο δέρμα που ούτε μαυρίζει, ούτε κοκκινίζει, δεν κάνει τίποτα, μένει εκεί άσπρο εις τους αιώνες των αιώνων αμήν. Το μόνο καλό που έχουν στις υπόλοιπες χώρες του εξωτερικού είναι ότι ίσως και καμιά φορά να ντύνονται πιο ωραία από εμάς και να μην είναι τόσο κιτς όσο εμείς. Κατά τ' άλλα μια χαρά έχουν και τις άσχημες τους, και ίσως πιο πολύ από εδώ.

Εγώ πάντως όχι μόνο θα ντρεπόμουν να κάνω αυτή τη δουλειά και να γλύφω έτσι τον κοσμάκη και να τον ταλαιπωρώ και να τον κοροιδεύω, αλλά επιπροσθέτως ότι λέει ο τίτλος.

Ευχαριστώ.

35 σχόλια:

MaHaHoU είπε...

Εγω η πουτανα εχω περαση?? :P

Flonsavardu είπε...

δεν ξέρω, εσύ θα μου πεις. εσύ και να έχεις πέραση καταρχάς στοχεύεις τόσο σε λάθος άντρες που ούτε θα το καταλαβαίνεις! :) παρόλ' αυτά δεν σε έχω για να μαυρίζεις, εννοούσα αυτές που μαυρίζουν, τις γκάγκανες.

Carina είπε...

Εγώ φυλλάδια παίρνω σχεδόν πάντα γιατί τα παιδιά που κάνουν αυτή τη δουλειά πληρώνονται με το ζόρι 4 ευρώ την ώρα, και μένα δε μου είναι κόπος να πάρω ένα φυλλάδιο και να το πετάξω στην ανακύκλωση λίγο πιο κάτω. Μαλακία είναι το όλο σύστημα με τα φυλλάδια αλλά τι να γίνει; Αν χρειάζεσαι χρήματα, θα το κάνεις αυτό.

Όσο για τους άλλους από τα ινστιτούτα, εγώ δεν τους μιλάω ποτέ. Είναι πραγματικοί ελεεινοί. Πας μέσα για δωρεάν μανικιούρ και μόνο φυματίωση δε σου βγάζουν ότι έχεις.

Το θέμα είναι λοιπόν να κρίνεις πού βοηθάς και πού τους γράφεις στις σόλες σου. Και να έχεις πάντα έτοιμη την ατάκα ότι βιάζεσαι!

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

θέλω αλλα πραγματικά ΘΕΛΩ να πιστευω πως είναι μόνο η ανάγκη που οδηγεί

MaHaHoU είπε...

Εγω πλεον δεν κοιταω αντρες...περιμενω να με κοιταξουν αυτοι. :P:P:P
Μαυριζωωωωωωωωωωωω...

Elias είπε...

Δόξα το θεό που γεννήθηκα με πέος και ούτε ινστιτούτα, ούτε μαλακίες στο δρόμο.
Και πλέον περήφανα μπορώ να δηλώσω ότι ΟΥΤΕ κομματικά φυλάδια μου δίνουν. Δε μπορώ να το εξηγήσω.

Όσο για αυτούς που μοιράζουν φυλλάδια-διαφημίσεις, θα συμφωνήσψ με αυτό που γράφτηκε πιο πάνω. Αν μου δώσουν, παίρνω, και το πετάω στον επόμενο κάδο. Σιγά το πράμα.

Flonsavardu είπε...

carina συνήθως αυτό κάνω, είμαι εντελώς αγενής με αυτούς που φαίνεται να κάνουν αυτή τη δουλειά. απλώς το ζήτημα είναι ότι και εγώ και πολύς κόσμος είναι αγενής, πραγματικά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο από αυτό;

ασετόν και εγώ το ίδιο, αν και με λυπεί εξίσου.

mahahou εγώ δεν κοιτάζω ποτέ άντρες, με κοιτάζουν αυτοί- όποτε τέλος πάντων περιποιηθώ και λιγάκι, οι άντρες δεν έχουν και φοβερά κριτήρια- και ενοχλούμαι και ντρέπομαι φοβερά.

elia είσαι τυχερός! δεν σου δίνουν ούτε κομματικά φυλλάδια; ύποπτο αυτό. ούτε καν αναρχοκουμουνιστικά;

Loud Melody είπε...

Flons,άλλο η μαυρισμένη ή η ωραία μελαμψή κι άλλο το μαυροτσούκαλο με το γυφτέ χρώμα, πίστεψέ με δεν έχουν τόση πέραση όσο νομίζεις, μη σου πω ότι έχουν την ίδια πέραση με τις πολύ λευκές :P

Ναι, παίρνω κι εγω φυλλάδια και τα πετάω στον αμέσως επόμενο κάδο. Γιατί όντως αναγκάζονται να κάνουν αυτή τη δουλειά οι άνθρωποι και όχι ότι κάνω κάτι τραγικό αλλά κατά ένα εκατομμυριοστό βοηθάω κάπως αλλά αντιπαθώ κάποιους που είναι συνήθως έξω από τα δισκάδικα της Ομόνοιας και σε βλέπουν να κουβαλάς πράγματα και πάλι απλώνουν το χέρι τους, πώς θα το πάρω ρε φίλε, με το στόμα;

Επισης κάποια στιγμή μου ζητήθηκε να κάνω αυτή τη δουλειά με τα ινστιτούτα ομορφιάς αλλά επειδή έχω γνωστούς που δουλεύουν σε τέτοια μέρη ξέρω ότι αυτά είναι μεγάλες μαλακίες καθώς δώρο δεν κάνεις ποτέ :P

Flonsavardu είπε...

ε, νομίζω ότι αυτό με το δώρο εννοείται... απορώ πάντως γιατί καταφεύγουν σε τέτοια μέσα. όλα αυτά τα ινστιτούτα θα μπορούσαν να προωθηθούν με πιο κομψό τρόπο. έστω να έδιναν το φυλλάδιο και να έλεγαν 2 κουβέντες βρε παιδί μου, ότι κάνουμε αυτό κ' αυτό. ο κόσμος ίσως και να πήγαινε. γενικά νομίζω ότι ο κόσμος φοβάται τέτοιες συμπεριφορές, γιατί ακόμα και χαζός να είναι, είναι πονηρός.

Flonsavardu είπε...

α, δεν ξέρω να πω και την αλήθεια για τις μαυροτσούκαλες. εγώ όλες μαυροτσούκαλες τις βλέπω. χαχα.

Elias είπε...

Κυρίως κομμουνιστικά, καθόλου. Αναρχικά, μερικές φορές. Όλα τα άλλα, συνήθως όχι.
Το φλάι θα ναι.

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Μωρή. Είμαι και γω κάτασπρη. Αλλά από τις κάτασπρες που αν κάτσουν στον ήλιο χωρίς το 60αρι αντηλιακό τους, βγάζουν φουσκάλες, ανεβάζουν πυρετό, και τρέμουν ανεξέλεγκτα.Σε ζηλεύω.

Ρε συ, όταν σου λένε να πας μαζί τους, να πας! Σου κάνουν τζάμπα λιπομέτρηση, σε ζυγίζουν , και μετά προσπαθούν να σε πείσουν ότι έχεις κυτταρίτιδα στο πρόσωπο και πρέπει να κάνεις την τάδε κούρα ομορφιάς.Μετά τους λες με ένα χαμόγελο ότι δεν έχεις λεφτά, επιμένουν, και μετά τα παρατάνε.Μερικές φορές όταν έχω χρόνο πάω.
Νταξ όταν δεν έχω χρόνο τους λέω μόνο καλημέρα και φεύγω.

Flonsavardu είπε...

ηλία το αφήνω ασχολίαστο το φλάι.

μπουγάτσα κανονικά και εγώ έτσι πάθαινα. αλλά φέτος δεν ξέρω τι συνέβη, μετάλλαξη του δέρματος ίσως θα έλεγαν πολλοί, ή ένα βήμα πριν την ολοκληρωτική καταστροφή του δέρματος μου, μια άσχετη χειμωνιάτικη νύχτα που θα γίνει στάχτη σαν του βρυκόλακα στο φως, καθόμουν ντάλα ο ήλιος ΧΩΡΙΣ αντηλιακό- μια μέρα έτσι για δοκιμή, όχι ότι το έκανα σύστημα- και δεν έπαθα τίποτα. έ, άρπαξα λιγουλάκι μόνο, ανεπαίσθητα.

Marina είπε...

Το επάγγελμα του κράχτη υπήρχε εδώ και χρόνια..μόνο που τώρα το έχουν εκμοντερνίσει. Παλιά στην οδο΄Ιπποκράτους ήταν οι κράχτες έκω απο τα παπουτσάδικα, με το που πλησίαζες τη βιτρίνα σε άρπαζαν απο το μπράτσο και ντε και καλά σε έσερναν μέσα! Τούτοι της Ερμού που περιγράφεις είναι πιο εξευγενισμένοι και τη πέφτουν σε νέα αμάθητα πιτσιρίκια όπως εσείς.
Δεν γίνονται όλοι κράχτες, είναι ταλέντο το μπίρι-μπίρι και το μπλα-μπλά. Τους προσλαμβάνουν τα ινστιτούτα αδυνατίσματος και άμα φέρουν πελάτισσα παίρνουν μπονους..ειδάλλως.. όχι και τελικά απολύονται.
Είναι μία κωλοδουλειά, τίποτ' αλλο.

Στη θέση σας, τη πατήσατε μία φορά, άλλη φορά τους λές ΌΧΙ και φεύγεις.. τι θα γίνει..

Flonsavardu είπε...

την πατήσαμε δύο φορές είναι η αλήθεια, απλώς τη δεύτερη δεν την πατήσαμε τελείως. δυστυχώς τις περισσότερες φορές όντως βιάζομαι, στην συγκεκριμένη μας έπιασε στον ύπνο να σχολιάζουμε τους ονεδίτες. η ξαδέρφη μου για την ακρίβεια νόμιζε ότι ήταν από αυτούς.

Gogoth είπε...

θα σου πω το μυστικο. τωρα αμεσως.

μια φορα που μου ετυχε αυτο, για καλη μου τυχη ημουνα με μια φιλη μου ετσι τρομαχτικια σαν εμενα, και υποκυψαμε να τους ακολουθησουμε γιατι θελαμε να τους εκδικηθουμε για τον ψυχολογικο πολεμο. ανεβαινουμε στο ινστιτουτο λοιπον, μας ξεμοναχιαζουν κι αρχιζουν να μας λενε για το μπλοκαρισμενο δερμα μας και για το τοπικο παχος, και αρχιζουμε να ουρλιαζουμε (ομως να ουρλιαζουμε) με παθος

"τι εννοειτε δεσποινις;;;;εγω ειμαι πανεμορφη!! οχι ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενη με την εμφανιση μου!!! ειμαι μια θεα!! ξερετε τι περαση εχω εγω;;; πως τολματε!!!"

μας αφησαν να φυγουμε σε 4.3 λεπτα.

τρου στορι.

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχα. ΘΕΕΣ! τέλειο, τέλειο.

4,3 λεπτά είναι πολύ βέβαια. φαντάσου τι κάνει ο κόσμος για το λεφτό.

Elias είπε...

Γιατί τόσο μίσος για το φλάι?

Flonsavardu είπε...

απλώς δεν είναι κάτι ωραίο, δεν θα επεκταθώ. :)

Elias είπε...

Είναι ό,τι καλύτερο, αλλά οκέη :pp

Flonsavardu είπε...

θα ήθελα να επεκταθείς.

Elias είπε...

Περισσότερο παίζει ρόλο το πώς μαθαίνει κανείς. Φόραγα ένα φλάι-απομίμηση από το γυμνάσιο, και έχω αγοράσει πριν δύο χρόνια άλλο ένα- άρα χειμώνα δε φοράω ΤΙΠΟΤΑ άλλο για "μπουφάν".

Επίσης, με καυλώνουν οι πολλές τσέπες του. Οι τσέπες "εκ των έσω", απ' τις οποίες δε σου κλέβουν κινητά και μαλακίες ούτε του αγίου πούτσου. Οι τσέπες στα μανίκια, που χώνεις ό,τι άχρηστη μαλακία 8ες και δε σου περισσεύει χώρος στο πανταλόνι ή αλλού.

Σε κρατάει επίσης ζεστό, χωρίς να είναι από κείνα τα αντιαισθητικά εκτρώματα/μπουφάν-αλεξιπτωτα, που μοιάζεις με υπερτροφικό εσκιμώο όταν βγαίνεις έξω. Είναι ολίγον τι "φουσκωτό" μεν, αλλά στο μέτρο που γουστάρω. Συν ότι, αν το έχεις πολύ καιρό, "ξεφουσκώνει".

Απ'την άλλη, μου αρέσει και το feeling "διεφθαρμένος μπάτσος" που βγάζει, επειδή, εντάξει, όλοι έχουμε δυο-τρεις μαλακισμένους ρόλους για το θεαθήναι του εαυτού μας, στη γκλάβα μας, με το τρόπο που παρουσιαζόμαστε.

Τέλος, πάω και με την εις άτοπον επαγωγή και λέω, τζιν μπουφάν μου σπάνε τα αρχίδια μόνο και μόνο επειδή είναι τζιν μπουφάν, δερμάτινες μαλακίες να μοιάζω με μηχανόβιο δε φοράω, αυτά τα πολύχρωμα τα καινούρια που είναι όλο μόστρα και κακό αλλά δαγκώνεις τη πούτσα σου όταν τα φοράς να μου λείπουν, κλπ κλπ... άρα είμαι καλός μέσα στη συνήθειά μου με το φλάι. Και ας δημιουργεί επικίνδυνες παρεξηγήσεις, όταν συνδιάζεται από ξυρισμένο κεφάλι, σε κάτι στούρνους "αναρχικούς" του κώλου

Mrs. Stulf είπε...

Να σου πω κυρία "έχω άσπρο δέρμα και δε μ'αρέσει":

1. Οι μισές κοπέλες που είναι μελαχρινές, θα φιλάγανε κώλους να είναι κατάλευκες. Proof.

2. Έχουμε την τρίχα του σύμπαντος. ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ. Φρύδιαχέριαπόδιαμασχάλεςφύτρεςμουστάκιφαβορίτεςδάχτυλαποδιώνχεριώνπουνικήπεριφέρειαμπλαμπλαμπλα

3. Οι λευκές γυναίκες μπορούν να βάψουν το μαλλί τους μπλε, ξανθό, κόκκινο, λαχανί. Εγώ λίγο να το ανοίξω, άμα βάλω και μια μακριά φούστα θα είμαι "ΝΑ Σ ΠΩ ΤΗ ΜΟΙΡΑ Σ ΜΑΝΑ Μ ΕΛΑ ΝΑ Σ ΠΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠ Σ"

Για την Αθήνα τώρα. Ζω κοντά στο κέντρο, τη λατρεύω, τη σαπίλα της, τη βρώμα της, τους γρήγορους ρυθμούς της, τα μαγαζιά της, τα πολλά φεστιβάλ της, τους ποικίλους ανθρώπους της. Και αν αναγκαζόμουν να ζήσω στην επαρχία, θα έπαιρνα κώνειο. Γι' αυτό, όποιος σου έχει πει πως είναι μπλιάξ, να πάει στο χωριό του και να μεγαλώνει αιγοπρόβατα. Athens rules. Και νομίζω πως είναι κάτι που θα δεις κι εσύ όταν τη γνωρίσεις.

Για τους random που σε σταματάνε στο δρόμο. Αν είναι φυλλαδιόπαιδα λυπήσου τους. Έχω κάνει κι εγώ και είναι σκατοδουλειά, αλλά για κάποιους πληρώνει το νοίκι. Άμα σε κυνηγήσουν, πες δεν ενδιαφέρομαι, αν συνεχίσουν δώσε τους το φυλλάδιο πίσω χωρίς να τους μιλήσεις άλλο και φύγε. Συνήθως τρώνε αρκετή φρίκη για να σκάσουν. Αν προσπαθούν να σε πείσουν για κούρες ομορφιάς, κλάσε, ή κάνε ό,τι έκανε η Gogoth.

Σε κάθε περίπτωση, όταν κατεβαίνεις την Ερμού, πρέπει να έχεις προπονηθεί στο βλέμμα "Μίλα μου και θα σου ταΐσω τα σωθικά της μάνας σου". Έχω Bachelor και Master σε αυτό. Ιν φακτ όταν περνάμε από κράχτες κάνουμε και διαγωνισμό σε ποιον θα μιλήσουν οι λιγότεροι.

@Gogoth θεά απλά.

Mrs. Stulf είπε...

Καλά πόσα έγραψα. Πω.

Flonsavardu είπε...

elia προσπαθώ να θυμηθώ τι φοράει ο φίλος μου. α, ναι, ένα σακάκι, τώρα μου ήρθε φλασιά που το έγραφα. ένα καφέ λαδί σακάκι είναι, όχι τίποτα γκέιζ, εντελώς οκ, που από μέσα μπαίνει και μπουφανάκι αν κρυώνει. δεν ξέρω, μόνο και ότι το φλάι μπαίνει στην κατηγορία "μπουφάν" και μόνο που το μπουφάν για μένα επιτρέπεται στο λύκειο και στο βουνό μετά, αυτό τα λέει όλα. και δεν είμαι καμιά ψωνάρα, ο προηγούμενος μου συνέχεια με μπουφάν κυκλοφορούσε, άλλωστε δεν του πήγαινε τίποτα άλλο δυστυχώς.

mrs. stulf υπάρχουν μελαχρινές χωρίς τρίχες. τώρα σοβαρά δεδομένου ότι ποτέ δεν με απασχόλησε το δίπτυχο τρίχα-σπυριά δεν ξέρω τι θα έκανα αν είχα ένα από τα δύο. οκ, το ομολογώ, έχω δέρμα βελούδινο, δέρμα απαλό. όλοι το λένε άλλωστε. :) τα μαλλιά σου είναι τέλεια, ακόμα και αν σου πάει άλλο χρώμα, μην τα βάψεις ποτέ πλιιιζ.

Elias είπε...

Χα, στο βουνό ζω πλέον. Αλλά εντάξει. Περί ορέξεων, τσουρόπιτες ;P

nihilio είπε...

Άσχετο, αλλά αν δεν αντέχεις τους βρώμικους δρόμους πώς την πάλευες στο "βγάζουμε τους σάκους με τα σκουπίδια στο πεζοδρόμιο γιατί δεν έχουμε κάδους" Κάρντιφ;

Flonsavardu είπε...

for the last time: ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΝΤΙΦ. δεν έχω πάει καν για επίσκεψη. μόνο στο λονδίνο έχω πάει.

παρόλ' αυτά θα σου πω πως αντέχω στον πειραιά που κάνουν συνέχεια απεργία οι σκουπιδιάρηδες: δεν. σιχαίνομαι

nihilio είπε...

Οι άτιμοι οι ανώνυμοι μας κάνουν τη συνενόηση μπουζούκι.

dsquared είπε...

Το μεγαρο μουσικης εχει οδοντιατρο?
din

Flonsavardu είπε...

nihilio indeed.

din χα χα, βρε παιδί μου γέλασα. :) και η περιοχή έτσι δεν λέγεται; ξέρω γω, κατεβήκαμε στο μετρό μέγαρο μουσικής και υπέθεσα πως μάλλον έτσι λέγεται και η περιοχή. σταύρωσε με!

kwlogria είπε...

Και να ντρέπονται,έχουν ανάγκη τη δουλειά που θα πληρώνονται με ποσοστά και θα είναι στη γωνία ο τσάτσος του μαγαζιού και θα κοιτάει αν είναι αρκετά γλοιώδεις ή όχι, στάνταρ. Όσο γι' αυτούς που μοιράζουν φυλλάδια τους λυπάμαι πραγματικά. Κανονικά έπρεπε να απαγορευτεί αυτή η ιστορία και να τρώνε τρελές μηνύσεις τα κωλομάγαζα, φροντιστήρια κλπ που βγάζουν φυλλάδια γιατί βρωμίζουν ανυπέρβλητα τους δρόμους. Αλλά βρες τώρα εσύ κράτος να το κάνει. Είδες πουθενά στο εξωτερικό τόσες μαλακίες στο δρόμο; Ποια Αθήνα και Πειραιάς; Κωλόχωρα κοριτσάκι μου. Μην ξανασταματήσεις να πάρεις τίποτα από κανένα, αυτή είναι η μόνη λύση. Αν το έκαναν όλοι, ίσως σταματούσε αυτό το πράμα. Τι να πω πια!

Flonsavardu είπε...

το σκεφτόμουν και εγώ αυτό με τα φυλλάδια, γι' αυτό δεν έπαιρνα. αλλά είναι κρίμα γι' αυτά τα καημένα παιδιά που κάνουν αυτή τη δουλειά. γιατί νομίζω μάλιστα ότι πρέπει να τα δώσουν όλα τα φέιγ βολάν- δεν ορκίζομαι κιόλας. αα, μην το λες αυτό για τη χώρα μας, τώρα που βγήκε ο γιωργάκης... :p :p (2 γλωσσες, μια δεν φτανει)

wert01gf είπε...

Εγώ νομίζω δεν καταλαβαίνουν γιατί να ντραπούν.
Και παρεπιπτόντως ήρθα απρόσκλητος.

Flonsavardu είπε...

δεν μοιράζονται προσκλήσεις έτσι και αλλιώς. κουτσοί στραβοί, στον άγιο παντελεήμονα.

μερικοί όντως μπορεί και να μην το καταλαβαίνουν, είμαι σίγουροι γι' αυτό. αυτός είναι ο λόγος που ντρέπομαι για λογαριασμό τους, ντε.