Σάββατο, 10 Οκτωβρίου 2009

Τι ψέμα!

Δεν ξέρω πως καταλήγω να γράψω γι' αυτό που θα γράψω. Για να είμαι ειλικρινής εγώ ήθελα να γράψω γιατί η άριελ η γοργόνα είναι μακράν το μεγαλύτερο πουτανάκι του disney, αλλά πριν κοιτούσα κάτι φώτο στο facebook- οι παρέες που λέγαμε σε προηγούμενο ποστ- και τελικά θα γράψω γι' αυτό. Ποιο; Ένα φλέγον ζήτημα. Είμαι σίγουρη εκ των προτέρων πως θα μισηθώ παράφορα γι' αυτό που πάω να πω. Αλλά θα το πω, γιατί είμαι άνθρωπος ειλικρινής και μ' αρέσει να φανερώνω τις αλήθειες μέσα από αυτό το blog.

Λένε, και δεν ξέρω για ποιον λόγο, αλλά το λένε, ότι "όλες οι γυναίκες είναι ωραίες". Το έχεις ακούσει και εσύ έτσι; Είμαι σίγουρη! Προσοχή, δεν λένε ότι όλοι οι άντρες είναι ωραίοι, ούτε καν ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ωραίοι, λένε πως όλες οι γυναίκες είναι ωραίες, και ακολουθεί η βασική διευκρίνιση πως "φυσικά, αν περιποιούνται τον εαυτό τους". Ε, λοιπόν, μάντεψε φίλε αναγνώστη, δεν είναι όλες οι γυναίκες ωραίες!

Υπάρχουν μερικές γυναίκες που δεν είναι ωραίες όσο και αν βαφτούν, όσο ωραία ρούχα και να βάλουν, ό,τι στήσιμο και να πάρουν. Συνεχίζουν να είναι από μέτριες έως άσχημες. Ε, ναι λοιπόν! Έως άσχημες, γιατί απορείτε; Το έχουμε δει τώρα, δεν ξέρω από που και ως που, ότι πρέπει να λέμε όλους τους ανθρώπους ωραίους, ενώ μερικοί είναι άσχημοι. Δεν έχει καμία σημασία στο κάτω κάτω, δεν τους είπαμε και ηλίθιους, άσχημους τους είπαμε. Δεν ξέρω τι κωλοπιλάλα είναι αυτή που πιάνει τους ανθρώπους, και δη τις γυναίκες με την ομορφιά. Αφού είναι αποδεδειγμένο ότι τα καλύτερα παιδιά τα παίρνουν κάτι μετριούλες σαν και μένα.

Αυτά τα μοντέλα, όχι πως έχουν και iq τα περισσότερα για να τους αξίζει και κάτι καλύτερο (άλλωστε με τόση ομορφιά που καιρός για διεύρυνση του μυαλού τους, προέχει το shopping) καταλήγουν με κάτι μπεντόβλακες που το πιο ενδιαφέρον που έχουν να πουν είναι τι αμάξι θα πάρουν και αν κέρδισε η ομαδάρα.

Έστω γιατί εδώ είπαμε λέω μόνο την αλήθεια, έστω λοιπόν ότι κάποιος σε παρατάει/ κερατώνει με μία πιο όμορφη από σένα. Έτυχε σου το υπογράφω. Και λέω έτυχε γιατί είναι πολύ συχνό φαινόμενο, σχεδόν ίσο, ένας άντρας να κερατώνει ή να χωρίζει για κάποια πιο άσχημη. Το γιατί είναι ερμηνευμένο με πολλούς τρόπους, αλλά δεν θα το αναλύσουμε σε αυτή εδώ την ανάρτηση.

Το ζήτημα είναι οι άσχημες. Θα χρησιμοποιήσω ένα παράδειγμα του φίλου μου, που εμένα καθόλου δεν μου άρεσε όταν μου το είπε, αλλά δυστυχώς είναι η αλήθεια. Μου είπε λοιπόν, όταν του είπα ότι θεωρώ ότι είμαι πανέξυπνη- συνήθης άλλωστε θεωρία των μέτριων γυναικών σαν και εμένα, που θεωρούν ότι αν καλλιεργήσουν το μυαλό τους θα βγάλουν την αντιστοιχία- ότι δεν είμαι και τόσο έξυπνη όσο νομίζω. Και εννοούσε ότι φυσικά και υπάρχουν εκατοντάδες γυναίκες πολύ πολύ πιο έξυπνες από μένα. Δεν έχει σημασία αν ήθελα να του σπάσω το κεφάλι μετά, ή μάλλον έχει σημασία, γιατί αν δεν μου αποκάλυπτε μια θεμελιώδη αλήθεια εκείνη τη στιγμή, μεγάλη σκασίλα δεν θα είχα.

Πάρε εμένα πάλι, γιατί δεν θέλω να πιάσω άλλες φουκαριάρες στο στόμα μου. Είπαμε είμαι μέτρια. Άλλοι μπορούν να με θεωρήσουν και άσχημη. Αν κάποιος με θεωρεί όμορφη, αχ πολύ τον παρακαλώ να έρθει να μου το πει να μου φτιάξει το κέφι- οι φίλες και γνωστές αναγνώστριες δεν πιάνονται :). Εγώ λοιπόν αν περιποιηθώ τον εαυτό μου όπως λέει ο σοφός λαός, άντε το πολύ να γίνω χαριτωμένη. Δεν θα γίνω ποτέ εντυπωσιακή, τον κώλο μου κάτω να χτυπάω. Αλλά αν κάτσω 4 μέρες με κατάθλιψη σπίτι, αν τα μαλλιά και το πρόσωπο μου γεμίζουν λίγδα, συγγνώμη, αλλά θα είναι άσχημη. Η Laeticia Casta για παράδειγμα αν κάνει το ίδιο, πάλι όμορφη θα είναι. Δεν την έχω δει την κοπέλα, αλλά το φαντάζομαι.

Δεν θέλω σχόλια τύπου "η ομορφιά είναι υποκειμενική". Εγώ εδώ δεν μιλάω για υπέρβαρες και κοκκαλιάρες. Εδώ μιλάω για όμορφες και άσχημες. Και αυτά φαίνονται από τη φάτσα. Για να μην σχολιάσω το γεγονός ότι όταν της μόδας ήταν οι χοντρές, δεν ήταν οι τόφαλοι. Ήταν κάτι δεσποινίδες με αξιαγάπητους υπερμεγέθεις γοφούς και τεράστιες βυζάρες. Δεν χάσκανε από παντού. Και στο κάτω κάτω αν θέτε τέτοιες ιστορίες να αρχίσετε να συνηθίζετε τους κορσέδες, αλλά μην παραπονιέστε μετά αν πονάνε τα πλευρά σας.

Και συμφωνώ ότι η ομορφιά είναι υποκειμενική, όσον αφορά την ομορφιά Αν η μύτη σου είναι μεγάλη, έχεις ελιές στη μάπα, έχεις στραβά δόντια και ηλίθια μάτια δεν είσαι "ιδιαίτερα" όμορφη, είσαι άσχημη. Ντάξει; Ωραία. :)

33 σχόλια:

Marina είπε...

Η ομορφιά και η ασχήμια είναι υποκειμενικές. Μερικοί πέφτουν κάτω για κάτι ηλίθιες ξανθιές ή για ξύπνιες αλλά ασχημούλες μελαχροινές. Εσύ μπορεί να βλέπεις στο καθρέφτη τα ψωμάκια σου και τη στραβή σου μύτη (όχι εσύ, γενικά μιλάω) και να έρχεται ο γκόμενος και να σε κυττάει στα μάτια. Ολα είναι θέμα "πώς μας βλέπουν" και "τι πλασάρουμε εμείς".
Το σλόγκαν για τις απεριποίητες γυναίκες μάλλον το έβγαλαν οι εταιρείες που πουλάνε καλλυντικά ή οι μόδιστροι με σκοπό το κέρδος.

Οταν λοιπόν λένε ότι όλες οι γυναίκες είναι ωραίες, είναι αλήθεια, γιατί κάτι θα υπάρχει επάνω μας που νάναι όμορφο ασχετα αν το εκτιμάμαι εμείς ή όχι και αυτό το κάτι είναι η ομορφιά μας. Η προσωπικότητα της καθεμιας μας είναι μέρος του πακέτου.
Ηξερα μία κοπέλλα στο Γυμνασιο που όλες την λυπόμασταν γιατί ήταν κοντή, παχιά, με χάλια δέρμα απο σπυράκια, ατσούμπαλη, αλλά καλή μαθήτρια. Μετά απο χρόνια τη συνάντησα στο δρόμο και έπεσα κάτω, γιατί ήταν μαζί με έναν παίδαρο και τα 2 μικρά τους παιδάκια!. Ηταν δε ακόμη πιο παχιά..και φορούσε και γυαλιά! Τι στην ευχή έβλεπε ο κούκλος??? Στα μάτια του ήταν όμορφη! Αβυσσος η ψυχή του αρσενικού!

microsurfer είπε...

Εγώ πιστεύω ότι δε φταίνε οι άσχημες και οι σαβουροχοντρές που βγάζουν στη φόρα τις φωτο τους στο φέησμπουκ, φταίνε οι ηλίθιοι φίλοι τους που δε τους λένε την αλήθεια και γράφουν από κάτω τα άπειρα ενθαρρυντικά σχόλια του στυλ «μα τι όμορφη που είσαι εδώ» ή «πως σου πάει αυτό το φόρεμα» αντί να τους πει κανείς πως είσαι έτσι μωρή γύρνα πίσω στη σπηλιά σου.

Α, μπα? είπε...

πολύ ωραίο ποστ! και συμφωνω μαζί σου. Άλλωστε, όπως είπε και ο μεγάλος Oscar, η ομορφιά είναι ανώτερη της ευφυίας, γιατί είναι αυταπόδεικτη

Flonsavardu είπε...

marina και μ' αρέσει που έλεγα να μην μου πεις κανείς πως η ομορφιά είναι υποκειμενική! :) όχι εντάξει, καταλαβαίνω, είναι μεγάλο το σοκ με την κοντή χοντρή συμμαθήτρια, και φυσικά αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. ο άνθρωπος έτυχε εκτός από όμορφος να είναι και ώριμος- εκτός και αν άλλο λάκο, γκουχ χρήμα γκουχ, έχει η φάβα. αλλά! αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήξερε ότι η γυναίκα του ήταν άσχημη. μπορεί να ήταν μαζί της για άλλους λόγους, αλλά το να την έβλεπε όμορφη το βρίσκω κομμάτι δύσκολο.

μικρέ σέρφερ ισχύει.

α-μπα θενκς! το ξέρω ότι μοιραζόμαστε την ίδια εκτίμηση για τον oscar- άλλωστε η φώτο σου είναι φανταστική! ήξερε τι έλεγε ο όσκαρ, άλλωστε και αυτός από την εμμονή στην ομορφιά και στα νιάτα το έφαγε το κεφάλι του.

little princess είπε...

Καλά εγώ ένα θα πω: άντε ξεκόλλα διότι είσαι μια χαρά και αν δε σου αρέσεις, αρέσουν πολλά στοιχεία σου σε πολλούς. Πίστεψέ με θα δινα τα πάντα για να έχω την επιδερμίδα και την έλλειψη τριχόνε. Για να μην αναλύσω και τα υπόλοιπα. Και το νι ξέχασε να σου πει και το άλλο... Πόσο έξυπνο είναι ένα άτομο αν εμμέσως σκάει για την εμφάνιση του κάθε τρεις και λίγο; Αν δε σε ήξερα θα σε θεωρούσα εντελώς επιφανειακή. Γι αυτό ξεκόλλα και δες τα θετικά
-επιδερμίδα
-ματάρες
-χειλάρες
-ποδάρες
Και όσο για τα δόντια υπάρχουν και τα σιδεράκια, αν και δε θεωρώ ότι έχεις και ιδιαίτερο πρόβλημα.

Flonsavardu είπε...

γι' αυτό δεν πρέπει να διαβάζουν συγγενείς το blog. αποκάλυψες ότι όλο αυτό δεν ήταν παρά μία αποκάλυψη της απύθμενης ανασφάλειας μου! :) όχι αστειεύομαι.
εγώ δεν είμαι επιφανειακή, οι άλλοι είναι, γι' αυτό με τον εαυτό μου δεν είμαι καθόλου επιεικής. αλλά επειδή τα τραβάει ο οργανισμός σου να τα ακούσεις βραδιάτικα, τα πόδια μου είναι στραβά- και μην ακούσω τις μαλακίες που λέει ο λαός για την καλή μου τύχη- και σιγά τις ματάρες και τις χειλάρες. τέλος πάντων, άντε μου παραδέχομαι την επιδερμίδα.

spooky loner είπε...

κουραγιο σε ολες μας!
τι αλλο να πω;
ολες τις ιδιες ανασφαλειες κουβαλαμε και ολες εχουμε τσακωθει με τον καθρεφτη μας.
ναι εχεις δικιο.
υπαρχουν πολυ ομορφες, ομορφες, μετριες και ασχημες.
σιγουρα μπορεις να βρεις κατι ομορφο σε καθε γυναικα, αλλα ναι...παντα θα υπαρχουν εκεινες που μπορεις να βρεις πανω απο ενα "κατι ομορφο" επανω τους, ισως και τρια-τεσσερα ταυτοχρονα.
ομως και αυτες να εισαι σιγουρη εχουν τσακωθει με τον δικο τους καθρεφτη.

Flonsavardu είπε...

ω, δεν αμφιβάλλω διόλου γι' αυτό. άλλωστε η αυτοπεποίθηση είναι κάτι τόσο σχετικό, και συνήθως προέρχεται από άλλους λόγους, πολλές φορές και φανταστικούς. :)

εγώ επισημαίνω ότι δεν γίνεται να λέμε όλες τις γυναίκες όμορφες, γιατί μερικές δεν είναι. τόσο απλά.

υπάρχουν πολύ όμορφες γυναίκες όμως που θεωρούν τους εαυτούς τους άσχημες και εντελώς μπάζα που έχουν μια αυτοπεποίθηση έως την κορυφή του έβερεστ. δεν θα πω ότι "θεωρούν τους εαυτούς τους όμορφους" γιατί αυτό λυπάμαι όσο και αν το παραδέχομαι δημοσίως, αρνούμαι να το πιστέψω. ασχέτως με το τι δείχνουν, μέσα τους είναι βαθιά κομπλεξικές. ίσως περισσότερο από αυτές που είναι όμορφες και νομίζουν ότι είναι άσχημες. και αυτό γιατί μια ζωή προσπαθούν να υποστηρίξουν ένα ψέμα, ενώ μπορούν να το πάρουν απόφαση τέλος πάντων και να μην μας τα πρήζουν.

Flonsavardu είπε...

γενικώς θα ήταν μία ένδειξη ωριμότητας από τους ανθρώπους να σταματήσουν να ασχολούνται με το "φαίνεσθε", το δικό τους και των άλλων.

little princess είπε...

Χαχα και οικογένεια να μην ήμουν την τύχη μου την σοσιαλίστρια το διαβάζω το ρημάδι το μπλογκ και στην προηγούμενη αναρτησούλα με τους πρήξηδες στα ινστιτούτα πάλι άσχημη σε έβγαλες(σε μία πρόταση που μέσα έξω έλεγε ''παιδιά πως είμαι έτσι''). Λέλεος,έλεος με το φαίνεσθαι, you are right! Άλλωστε οι άντρες ό,τι και να μου πείτε έχω διαπιστώσει πως μπορεί να έχουν όλοι κάποια βασικά που τους αρέσουν σε μια γυναίκα αλλά ρε παιδί μου τι να γίνει ο άλλος θέλει μπουζούκι γιατί τον φτιάχνει ο άλλος θέλει ποιότητα,ο ένας θέλει σώμα φέτες ο άλλος ξενερώνει. Άρα απλά ευελπιστείς ο άντρας που θα σου αρέσει να είναι στην κατηγορία που δεν έχει κάποια βασικά ως μπούσουλα αλλά είναι ανοιχτός σε κάθε είδος γυναίκας. Γιατί πρόσεξε και οι άσχημες καμιά φορά έχουν μια ξεχωριστή ομορφιά που εμείς οι γυναίκες δεν κατανοούμε. Όπως γίνεται και με το ντύσιμο που νομίζουμε πως κάτι ωραίο βάλαμε αλλά ο άντρας θα πει την τελευταία κουβέντα για το αν μας πάει ή όχι. Και κάτι που άκουσα τελευταία. Οι κοντές γυναίκες λέει κάνουν τρομερό κρεβάτι. Άρα τι σκάτε καλέ με το ύψος σας; Σε λίγο δηλαδή θα παρακαλάω να συρρικνωθώ! όχι όχι γιατί κάποτε έλεγαν ότι και το λίγο ύψος είναι μειονέκτημα, πάρτε τα τώρα.

Flonsavardu είπε...

δεν ξέρω κανένα άντρα που να μην γουστάρει τις κοντές. είναι θέμα ευελιξίας και παιδεραστίας.

little princess είπε...

Α γειά σου. Τότε τι μου παραπονιούνται όλες ότι αχ είμαι κοντή και ανασφαλιάζονται;;; Ή γιατί ένας συνδυασμός θα ακουγόταν καλύτερος για εκείνες αν μαζί με το ξανθιά κι αδύνατη πήγαινε το ψηλή αντί της κοντής;

Flonsavardu είπε...

δεν ξέρω τι μου λες, αλλά για δεν είσαι στο μσν μαλακιστήρι; :)

Elias είπε...

Ο Πανούσης έχει πει το εξής απλό, λιτό και λειτουργικό.
"Όλα τα μουνιά ειν ωραία".

Flonsavardu είπε...

δλδ εσύ συμφωνείς;

Elias είπε...

Δε θα το λεγα ακριβώς. Όπως ο καθείς, έχω τα στάνταρ μου, και όταν κάποια είναι φάλαινα, είναι φάλαινα, όταν κάποια είναι μεζεδάκι πολυτελείας, είναι μεζεδάκι πολυτελείας.

Αν και, δίχως να διαφωνώ με το ρεαλιστικό "όχι, δεν είναι όλες οι γυναίκες όμορφες" (όπως και οι άντρες, κατ' επέκτασην), το μουνί γενικότερα ασκεί μια μαγεία που δεν έχει να κάνει πάντα με το τι μούρη κουβαλάει η γκόμενα πάνω απ τα λαιμά της. Δε το έχω προσδιορίσει και δε νομίζω να το καταφέρω ποτέ.

Flonsavardu είπε...

σας πιστεύω. σας το λέω αγαπητέ και θέλω να με πιστέψετε και εσείς. το δικό μου το αγόρι, ανεξάρτητα αν είναι άσχημο ή όμορφο το ποθούν όλες. και αυτό τα έχει με εμένα, τι να πεις; δεν ξέρω τελικά αν ευθύνεται το αιδοίο μου, διότι ούτε αυτό μου αρέσει ιδιαίτερα.

wert01gf είπε...

Η Άριελ πάντως ήταν πολύ όμορφη και μην την κακολογείς.
Επίσης, νομίζω ότι πρέπει να διαχωρίσουμε το όμορφο από το ωραίο.
Αυτό που θεωρώ εγώ ωραίο εσένα μπορεί να σου φαίνεται χάλια.
Η ομορφιά είναι αντικειμενική.

Flonsavardu είπε...

η άριελ ήταν πάντοτε η αγαπημένη μου. θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε σε αυτό τον διαχωρισμό, αλλά πρέπει να ενημερώσουμε και τους άλλους!

Gogoth είπε...

εγω θα πω απλα: εισαι οτι νομιζεις οτι εισαι. αν εχεις αυτοπεποιθηση και πειθω (αυτοπεποιθηση ειπα, οχι φαντασιοπληξια) μπορεις να πεισεις τους παντες οτι εισαι η λετισια.

εξυπνη ειναι η γυναικα που κανει τα φυσικα της ελλατωματα να δουλευουν υπερ της. δες τη μπαρμπρα στραηζαντ. την εχεις δει πως ειναι;εχεις δει το προσωπο πανω σ'αυτη τη μυτη;;; και την εβγαλε καθαρη τοσα χρονια η πουτανα.

οι -αντικειμενικα- ομορφες γκομενες εχουν τοσα κομπλεξ που τα δικα μας δε φτουρανε μια μπροστα τους. αρνουμαι να αυνανιζομαι στο βωμο της αυτοβελτιωσης honey. αη λαβ μαη κρουκιντ τιθ!!!!!!!

Flonsavardu είπε...

συμφωνώ με όσα λες, και η μπράρμπρα είναι "θεά", αλλά δεν την θεωρεί και κανείς όμορφη. για να μην συζητήσω ότι έκανε ολόκληρη ταινία στα γεράματα φτιαγμένη πάνω στα κόμπλεξ της. ίσως ήθελε να πει και στις υπόλοιπες ασχημούλες ότι, να, εγώ με Phd και βαμμένο ξανθό μαλλί καταφέρνω να φάω και τον πιρς μπρόσναν από την αδελφή μου και να με ερωτευτεί και ο άντρας μου. έχω πεθάνει άπειρες φορές στα γέλια με αυτή την ταινία, λέγοντας στο τέλος "yeap, for sure".

και φυσικά οι όμορφες γκόμενες έχουν άπειρα κόμπλεξ. και φυσικά άλλες που είναι μέτριες έως άσχημες κάνουν τον εαυτό τους υπέρθελκτικό προς τους τρίτους. αυτό όμως δεν συμβαίνει επειδή ξαφνικά τους θεωρούμε όμορφες, αυτό συμβαίνει γιατί η αυτοεκτίμηση τις κάνει να φαίνονται "απαραίτητες", "καταπληκτικές", "αστείες". όχι όμως και όμορφες.

και όπως λέω και κάπου στη μέση του κειμένου δεν χάθηκε και ο κόσμος αν δεν είναι κάποιος όμορφος. μου αρέσει να βελτιώνω την εικόνα μου, έχω άπειρα κόμπλεξ όσον αφορά αυτή, αλλά παρατηρώ πως συγκριτικά με όλες τις γνωστές μου με απασχολεί το λιγότερο για το πως φαίνομαι στους τρίτους.

αν δε αρχίσω αντί να αδιαφορώ, να έχω και αυτοπεποίθηση σχετικά με αυτήν θα έχω καταφέρει τον ηράκλειο άθλο μου.

DmJapan είπε...

Ορμονικές διαταραχές προκαλούμενες από το σύμπαν που όταν χάνει στο playstation αρέσκεται στο να κάνει πλάκα με το είναι μας.
Σύμπαν άλλαξε παιχνίδι. εμείς δεν φταίμε σε τίποτα.

Λευκή είπε...

Για αρχή η Άριελ δεν έχει μουνί, άρα δεν είναι κοριτσάκι άρα να πα να γαμηθεί όσο πεντάμορφη και να είναι άντρα δεν θα βρει.
Η Μπάρμπρα (η πουτάνα) έκανε όλα της τα κόμπλεξ ταινία, είχε τον κούκλο αγκαλιά σε τόσες σκηνές και έβγαλε και λεφτά. (Είναι πολύ αγαπημένη ταινία by the way αυτή την καριόλα πολύ τη ζηλεύω).
Στο facebook βλέπω φωτογραφίες διάφορες. Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι όταν τα κοριτσάκια βάζουν φωτογραφίες που έχουν τραβήξει μόνα τους από κοντινή απόσταση με το κινητό θέλουν να κρύψουν τα παχάκια τους. Θεμιτό, διότι θα δει ο άλλος μια συμπαθητική φατσούλα, δεν θα την σουτάρει κατευθείαν και έχει χρόνο μετα το κοριτσάκι να τον "σαγηνέψει" με τα διανοητικά της θέλγητρα. Τι θα κάνουν κι αυτές? Αγάμητες θα μείνουν?
Εγώ από την άλλη έχω τόσα κόμπλεξ που ειλικρινά απορώ πώς στο διάβολο βρήκα γκόμενο και τι μου βρίσκει. Μου λέει ο καημένος (πολύ συχνά θα έλεγα) πως μ'αγαπάει. Κι εγώ απαντάω με την ερώτηση "α ναι? γιατί? δώσε τεκμηριωμένα επιχειρήματα". Μέχρι να με πείσει πως όντως με γουστάρει είδε κι έπαθε, άσε που ακόμα νομίζω πως σίγουρα κουβαλάει κάποια ανωμαλία και κάποιο κρυφό βίτσιο.

Flonsavardu είπε...

dmjapan δεν ξέρω αν ευθύνεται το σύμπαν για τις ορμονικές διαταραχές. μάλλον είναι αυτές οι συνήθεις ύποπτες που χτυπούν κάθε μήνα.

λευκή είσαι η θεά μου! το παραδέχομαι λοιπόν και να μείνει μεταξύ μας. και εγώ το έχω ρωτήσει αυτό... ναι... κλαψ, μπουχουχου. πάντως με έχει πείσει. γι' αυτό που δεν με έχει πείσει είναι για το αν είναι πιστός ή αν θα είναι τέλος πάντων με τόσο γκελ που κάνει στις γυναίκες.

aremare είπε...

Εγω νομίζω οτι η ομορφιά ειναι αντικειμενική.Και αυταπόδειχτη.οπως ειπε η α!μπα;
Η γοητεία όμως ειναι υποκειμενική.
Και εκει ειναι που μπερδευόμαστε.
Και βλεπουμε τα ανεξήγητα ζευγαρώματα και αναρωτιώμααστε.
Εχω κολλητη που δεν την λες και
Σκάρλετ Γιόχανσον, μάλλον στην Γκλεν Γκλόουζ φέρνει, εχει αντρα,
μικρότερο της, παιδαρά(αντικειμενικά)και καταξιωμένο στον χώρο του. Η φίλη είναι τόσο
θρασύτατη που εχει παχύνει κιόλας,
καμμια δεκαρια κιλα.Και αυτοσαρκάζει λέγοντας,:
Α παπα! Γιάννη μου πολύ κακόγουστο σε βρίσκω!

Aurelia Aurita είπε...

Η ομορφιά,όπως και η ειλικρίνεια,είναι υπερεκτιμημένες"αρετές"...

Flonsavardu είπε...

aremare με μπερδέυετε, όχι εσύ, όλοι σας. είπα εγώ πουθενά για το ανεξήγητο του όμορφου με την άσχημη; ίσα ίσα. είπα ότι η ομορφιά είναι τόσο υποβαθμισμένη για μένα, που αυτό καθόλου δεν μου κάνει εντύπωση. αυτό που λέω είναι ότι επειδή μια ασχημούλα καπαρώνει έναν κούκλο, δεν σημαίνει ότι είναι και αυτή όμορφη. και γενικώς ότι δεν είναι όλες οι γυναίκες όμορφες, για να ακριβολογούμε.

aurelia aurita συμφωνώ όσον αφορά το πρώτο. όσο αφορά το δεύτερο στο περίπου συμφωνώ. όχι δεν γουστάρω να με κοροϊδεύουν οι γκόμενοι μου, μου ανάβουν τα λαμπάκια. για όλους τους υπόλοιπους χέστηκα.

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

Για μένα το όλο θέμα έχει να κάνει με τη συνειδητοποίηση. όσο πιο γρήγορα βγάλεις τα κόκκινα γυαλιά και δεις ποιά είναι πραγματικά η εμφάνιση σου και πόσο αυτό επιρεάζει η όχι τη ζωή και το χαρακτήρα σου, τόσο πιο γρήγορα θα συμφιλιωθείς με τον εαυτό σου.Κι αυτό είναι πάνω απ όλα. Γιατί δλδ θα πρέπει να είμαι και δυστυχισμένη επειδή είμαι άσχημη? Απο που κι ως που αυτά τα δυο πάνε σετάκι?

Flonsavardu είπε...

συμφωνώ απολύτως. πιο απολύτως όμως δεν γίνεται.

Tanila είπε...

1. Η μεγαλύτερη ποτάνα ήταν η χιονάτη και μη λες μαλακίες.
2. Όλες οι γυναίκες είναι όμορφες, αρκεί να περιποιούνται τον εαυτό τους. Θ'αγοράσεις τώρα αντιρυτιδική/σέρουμ/ αντικυταριτιδική/ εξτένσιον/ λιποαναρρόφηση/ πλαστικό βυζί/ καινούρια μύτη και αυτιά, απεριποιήτη κατσίκα;
3. 'Οταν μιλάμε για ποδάρες, τι νούμερο παπούτσι;

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχα. το λέει επειδή λέω ότι έχω στραβά πόδια. 37 νούμερο φοράω, αλλά είμαι και 1.67, οπότε μάλλον είμαι οκ. βέβαια για να φοράς εσύ 35- ναι το θυμάμαι!- θα μπορείς να μας επιβεβαιώσεις με ακρίβεια αν ισχύουν αυτά για τις κοντές και το καλό κρεβάτι! εκτός και αν είσαι σαν τον κολλητό του αδερφού μου που είναι 2.05 και φοράει 46 νούμερο- θα έπρεπε να φοράει τουλάχιστον 48 για να έχει καλή ισορροπία.

jean couceau rouceau είπε...

η εξωτερικη ομορφια ειναι θεμα γεωμετριας.Απλων μαθηματικων.
Προσωπικά δε βρίσκω λογο για αναλυση της εξωτερικης ομορφιας.Δεν αποτελει ολοκληρωση.Παρολαυτα δυο ψηλα ποδια που κρατανε τα οπισθια στη θεση τους παντα ηταν και παντα θα ειναι αντικειμενο θαυμασμου και επιθυμητος στοχος του αντρα.
Και η επιφανεια εχει τη χαρη της.Πεπερασμενη μεν , χαρη δε.

Flonsavardu είπε...

α, όχι. εγώ νομίζω πως η ιστορία βρίσκεται στο πρόσωπο και όχι στα ψηλά πόδια. το πρόσωπο φιλάς. και συνήθως αυτό ερωτεύεσαι. αλλά συμφωνώ απολύτως με το ότι δεν αποτελεί ολοκλήρωση. για κάποιους βέβαια αποτελεί, αλλά δεν είναι άξιοι αναφοράς.