Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2009

Μαζοχισμός

-Το νι λέει πως το φέι φέι 3 βδομάδες που λείπω δεν κάθισε ποτέ στο κρεβάτι, συνεχώς καθόταν στην καρέκλα δίπλα στον υπολογιστή. Και τώρα που ήρθα εγώ είναι και πάλι στην κάτω γωνία. Εμένα δεν μου κάνει καμιά εντύπωση, είναι σαν να τον άφησα εκεί που τον βρήκα. Μου κάνει παρέα λέει, επειδή κάθομαι και εγώ στο κρεβάτι. Πρέπει να βρω σπίτι και να τα φέρω να γνωρίσουν τις ασχήμιες τις αθήνας. Μέχρι που θα τους βάζω και λουρί και θα τα πηγαίνω βόλτα. Ναι, γίνεται, όχι δεν είναι εκκεντρικό, εμείς είμαστε οπισθοδρομικοί εντώ στο ελλάντα. -

Ο μαζοχισμός δεν με απασχόλησε ιδιαίτερα στο σεξ. Δηλαδή οκ, όλες οι γκόμενες έχουν κάποιο μαζοχιστικό attitude εκεί. Όχι; Τέλος πάντων, δεν θέλω να μιλήσω για τον μαζοχισμό στο σεξ. Θέλω να μιλήσω για τον μαζοχισμό στις ανθρώπινες σχέσεις.

Ο Freud λέει πως ο μαζοχισμός προέρχεται από τον σαδισμό. Δηλαδή αυτός που είναι μαζοχιστής αισθάνεται ενοχές γιατί κατά βάθος θέλει να ενεργεί σαδιστικά. That's something i could believe for me. Για την ακρίβεια όντως αυτό πρέπει να συμβαίνει.

Δεδομένο είναι πως συνειδητοποίησα πως φέρομαι εντελώς μαζοχιστικά. Και γουστάρω. Παντελής έλλειψη εγωισμού. Παντελής έλλειψη αυτοεκτίμησης. Παντελής cineland. Ξέρετε αυτά τα "σου θύμωσα και δεν σε παίρνω τηλέφωνο"; Yeap, i don't know what the hell are you talking about. "Σου θύμωσα και σε πήρα να σε ξεχέσω", μέχρι εκεί φτάνει η χάρη μου. Και αν δω ότι δεν με παίρνει ούτε αυτό, πάει κάπως "σου θύμωσα, με πλήγωσες και θα κάτσω σαν πληγωμένο κουτάβι στη γωνιά, μέχρι να το πάρεις πρέφα και να με κάνεις αγκαλιά".

Οκ, αυτό ακούστηκε αρκετά μαζοχιστικό.

Έτσι φέρομαι στον έρωτα. Μπορεί να ξεφτιλιστώ ως εκεί που δεν πάει. Πιο κάτω από το πιο χαμηλό επίπεδο που έχει φτάσει η τελευταία γκόμενα, κάπου εκεί βρίσκομαι εγώ. Μου είναι τόσο δύσκολο να μου αρέσει κάποιος, μου είναι τόσο δύσκολο να αρχίσω την ιστορία "σ' αγαπώ, μ' αγαπάς, Σ' ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ" που όταν γίνει αυτό κάπως (και λέω κάπως γιατί έχω τρομερό πρόβλημα εμπιστοσύνης, αλλά είπαμε μην μάθετε σε μια ανάρτηση πόσο συμπλεγματική είμαι στις ερωτικές μου σχέσεις, θα σας πέσει βαρύ. θα αρχίσουν να λένε και οι ανώνυμοι "lol, psyhologos kai exeis psyxologika, den to exw ksanakousei, ante trava se kanena giatro") δεν παραδίδω τα όπλα.

Δεν υπάρχει κανείς αρκετά καλός λόγος να χωρίσω κάποιον, όταν τον αγαπώ. Εντάξει ίσως να με κερατώσει. Αν έχει γίνει αυτό με κάποιον από τους 2 γκόμενους που είχα μέχρι στιγμής, δεν το έχω μάθει. Για καλό μου. Δεν θα άντεχα να συγχωρήσω και αυτό, καταλαβαίνετε.

Πόσοι το λένε όταν χωρίζουν; "Δεν ξανακάνω ποτέ ξανά σχέση;". Έχω την εντύπωση ότι για μένα ΠΡΕΠΕΙ να ισχύσει.


40 σχόλια:

Gogoth είπε...

το πιο χαμηλο σημειο που μπορει να πεσει γκομενα ειναι το "σου θύμωσα και δεν σε παίρνω τηλέφωνο" φλονς, οχι αυτο που κανεις εσυ. εσυ εισαι ενας νορμαλ ανθρωπος που δεν ψηθηκε με τη θεωρια 10 ηλιθιων οτι οι ανθρωποι μοιαζουν με τα γραμματοσημα.
ο ερωτας ειναι εκ φυσεως μαζοχιστικος. δεν ειμαστε μουρλες μη χεσω. μη το κανουμε και λιτσα.com εδω χαμω.
η ας το κανουμε.

MaHaHoU είπε...

Μαζοχιστρια οσο ειμαι εγω δεν εισαι και δεν θα γινεις οσο κι αν προσπαθησεις...
Ηρθε και μου πε καλημερααααααα αχ βαχ αχ βαχ.... ααααααααααααααααχ

ThEiTsA είπε...

Καλά οκ, είναι αυτό που σπούδασες και δε μπορούσες να γλυτώσεις να σε πρήξουν και με τον Freud. Αλλά να τον αναφέρεις και εκτός σχολής; Και να τον πιστεύεις κιόλας;;;;
Μα είναι ποτέ δυνατόν, επειδή εγώ θέλω να τινάζω στον αέρα σκυλιά με δυναμιτάκια να σκεφτώ να βάλω ένα δυναμιτάκι στον κώλο μου; Άκου εκεί οι μαζοχιστές είναι κρυφοσαδιστές!

Να σου γίνει παράδειγμα αυτή η θεωρία και να φροντίσεις ποτέ ΜΑ ΠΟΤΕ να μη μείνεις χωρίς σεξ. Αλλιώς θα αρχίσεις να λες μπαρούφες σαν τον κύριο Freud.


Και ναι, δεν είσαι προβληματική, δεν είσαι μαζόχα. Άκου εκεί μαζοχισμός το "κάθομαι και σου κάνω puppy eyes μέχρι να με λυπηθείς"... Μαζοχισμός είναι αυτό; Και τότε τι είναι το "Ξέρω ότι μια μέρα θα μου φας και το τελευταίο δεκαράκι αλλά παραμένω μαζί σου"; Ή το "Έμαθα ότι όχι απλά με απατάς αλλά έφερες τη γκόμενα στο σπίτι μας και της έπλυνα το κυλοτάκι που ξέχασε"; Ανωτερότητα;

DmJapan είπε...

"Μπορεί να ξεφτιλιστώ ως εκεί που δεν πάει. Πιο κάτω από το πιο χαμηλό επίπεδο που έχει φτάσει η τελευταία γκόμενα, κάπου εκεί βρίσκομαι εγώ.'

Ρώτα την Stulf να σου πει για την περίπτωση που ακούει στο όνομα Πένυ. Ίσως να αλλάξεις και ολόκληρο το ποστ σου.

Flonsavardu είπε...

gogoth είπες την απαγορευμένη λέξη. όχι και λίτσα.com, όοοοοοχι λίτσα.com!! αυτή κάθεται και "μας λέει" πότε πηδήχτηκε και αν ήταν ωραία, και με ποιον να πάει τελικά με αυτόν που την έχει 15 πόντους και είναι χοντρή ή με αυτόν που την έχει 17 και είναι λίγο πιο λεπτή. χαίρομαι που ωστόσο συμφωνείς. συμφωνώ ότι ο έρωτας είναι εκ φύσεως μαζοχιστικός. αλλά αυτό σημαίνει πως σε μια σχέση είναι πάντα μόνο ο ένας ερωτευμένος;

mahahou μπορεί, δεν ξέρω. δεν θέλω ιδιαιτέρως να προσπαθήσω. ;)

ωπ. ΘΕΙΤΣΑ. ΣΤΟΠ. ΠΡΟΣΟΧΗ. τον σιχαίνομαι τον freud. ΤΟΝ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ. έχει πει κάποια σωστά πράγματα, τα οποία είναι η βάση για την pop psychology της εποχής. έχει πει κάποια τα οποία λες 'ρε πούστη οκ, i ll give him that'. αλλά όχι και να υποστηρίζω freud. τόσο πολύ με έθιξε αυτό που είπες που έτσι μου έρχεται να βάλω για σχολιασμό blogιδίου "ΓΝΩΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΜΟΣ FTW". αυτά που λες είναι μαζοχισμός οκ. εύχομαι να μην τα κάνω ποτέ, αλλά με τρομάζει η ιδέα ότι δεν το θεωρώ απίθανο.

dmjapan θα ρωτήσω. αλλά το ποστ μου δεν το αλλάζω.

AdMad είπε...

Μπορώ να πω την αγορίστικη γνώμη μου;!
Ειλικρινά δε καταλαβαίνω γιατί οι περισσότερες από εσάς δε μπορείτε απλά να πείτε τι σας ενόχλησε, ακόμα και με φωνές και με "ξεχέσιμο" αν θεωρείτε ότι χρειάζεται.

Αλήθεια, το να πεις τι σε ενόχλησε και να κάνεις κουβέντα, είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ από τη γαμημένη σιωπή και τα μούτρα.
Κάνε όσα μούτρα θες, αρκεί να μου πεις τι μαλακία έκανα/έγινε. Συζήτησέ το ρε παιδί μου! Ειδικά αν έχεις δίκιο. Άσε που μάλλον έτσι θα έρθει πιό γρήγορα και η αγκαλιά.

Πες το τεμπελιά, χαζομάρα ή ό,τι άλλο, όμως για εμένα προσωπικά δεν είναι εφικτό κάθε φορά να αποκρυπτογραφώ αντιδράσεις και να διαβάζω ανάμεσα από τις γραμμές.

Και βέβαια η εμπιστοσύνη, για εμένα, είναι προτιμότερο να έρχεται πριν από το "σ' αγαπώ".. Πολύ πριν. Μάλλον είναι όλα θέμα εμπιστοσύνης, τώρα που το σκέφτομαι, και δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολο σε ορισμένους ανθρώπους να τη δείξουν όταν τους δίδεται το έδαφος.

Aurelia Aurita είπε...

Ρε συ,είσαι και ψυχολόγος...(χεχεχε)

Σοβαρά τώρα..:
1.Αν θεωρείς ΞΕΦΤΙΛΑ το να κάνεις πάπι άιζ,τότε πρέπει να πάμε να πέσουμε σε κανά ποτάμι εγώ και μερικά δισεκατομμύρια ακόμη,που έχουμε όντως γίνει ξεφτίλα!(ας μην επεκταθώ)..
2.Η μαζοχίστρια το πιθανότερο είναι να έχει φάει βρωμόξυλο και μετά να τον ρωτάει τι φαί θέλει για αύριο(διότι κατά βάθος το φχαριστιέται και νιώθει ότι το άξιζε),και όχι να τον ξεχέσει..
3.Απ'ότι έχω καταλάβει η σχεση σου είναι μακροχρόνια,κ μάλλον πετυχημένη,με όμορφα συναισθήματα που εκφράζονται and all(τα μωρουδίσματα είναι επίσης μέσα στο πρόγραμμα).Μάλλον λοιπόν δεν είσαι κ τόσο προβληματική...:)

φιλιά

Flonsavardu είπε...

admad μπορώ μια χαρά να πω τι με ενόχλησε. οι αντιδράσεις θα είναι 2. α. δεν θα το παραδεχτείς. β. δεν θα μου δώσεις σημασία. όχι εσύ, κατάλαβες. :) όσον αφορά την εμπιστοσύνη, εμείς είχαμε πρόβλημα στο υπέδαφος.

aurelia aurita η σχέση μου είναι 1 χρόνο κανονική, 2 χρόνια παρατρεχάμενη. καλή είναι. έχει όμορφα συναισθήματα, εκφράζονται μια χαρά, υπάρχει κατανόηση and all. νταξ μωρέ, καλή είναι. :)

Gogoth είπε...

ναι, ΠΑΝΤΑ ο ενας ειναι ΠΙΟ ερωτευμενος απ'τον αλλον.

και σου ευχομαι να εισαι εσυ αυτος ο ενας συχνα, γιατι ειναι πολυ πιο συναρπαστικο.

και στο λεει αυτο πρωην κυρια σιχαμενου, ε;

next_day είπε...

και να συνεχίσεις να είσαι έτσι!!

ThEiTsA είπε...

Flonsavardu είπε...

ωπ. ΘΕΙΤΣΑ. ΣΤΟΠ. ΠΡΟΣΟΧΗ. τον σιχαίνομαι τον freud. ΤΟΝ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ.

Δεν ξέρεις τι χαρά μου δίνεις! Όχι σοβαρά, δε φαντάζεσαι πόσο το χαίρομαι να ακούω τέτοια λόγια από μια ψυχολόγα (κι ας λέει ότι δεν είναι). Φιουυυυυυυυυυυυυ!


Και να σου πω βρε AdMad, άμα εγώ κάθομαι και σου λέω επιτόπου, το τονίζω ΕΠΙΤΟΠΟΥ, το πρόβλημά μου κι εσύ δε μου δίνεις σημασία και δε μου απαντάς και δε μου λες έστω ένα "έχεις άδικο", ΦΤΑΙΩ εγώ που μετά απλά δεν ξαναμιλάω και κατεβάζω κάτι μούτρα ναααααααα; Ε; Φταίω;

Mrs. Stulf είπε...

Θα έλεγα πως όταν κάποιος λέει δε θα ξανακάνω με τπτ σχέση είναι σίγουρο πως θα ξανακάνει. Όταν θα χωρίσεις και θα είσαι σε μια μουχλοκατάσταση που στ' αρχίδια σου όλα, τότε σίγουρα θα σου πάρει καιρό να ξανασχοληθείς σοβαρά με γκόμενους.

Mrs. Stulf είπε...

και ΝΑΙ, ρώτα με για την Πέννυ.

Flonsavardu είπε...

gogoth θέλω να είναι το ίδιο ερωτευμένοι και οι 2. δεν γίνεται; δεν γίνεται, ε; κρίμα.

next day μωρέ θέλω δεν θέλω έτσι θα είμαι. δεν τίθεται ζήτημα.

theitsa χαίρομαι να κάνω τον κόσμο χαρούμενο. δεν τον συμπαθούν πολλοί τον κύριο φρόυδ όμως, δεν ξέρω τι ψυχολόγους έχει γνωρίσει εσύ. :) ο admad θα αρχίσει να τρελαίνεται σε λίγο.

mrs. stulf δεν θέλω να ξανακάνω. τώρα το αν θα ξανακάνω είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. το μόνο σίγουρο είναι δεν ασχολούμαι σοβαρά με τους γκόμενους. αυτοί ασχολούνται σοβαρά μαζί μου, μέχρι να αρχίσω να ασχολούμαι και εγώ και να σταματήσουν.

AdMad είπε...

Φλονς και Theitsa, η παρότρυνση για κουβέντα και επίλυση των προβλημάτων στα πλαίσια της λογικής δεν περιλαμβάνει αδιαφορία. Εγωισμό πολύ πιθανό (μία μορφή ανθρώπινης άμυνας είναι άλλωστε), αδιαφορία όχι όμως.

Διότι από τη στιγμή που κάποιος θέλει να μάθει τι σε χάλασε, δε θέλει να το μάθει για να το ξεχάσει το επόμενο δευτερόλεπτο. Και ειλικρινά αν θέλω να κρατήσω αυτό που έχω, θα το παραδεχτώ αν έχω κάνει λάθος.
Κατά τα άλλα τα επιχειρήματα είναι λογικά και καθημερινά. Και για να είμαι ειλικρινής με βοηθούν πολύ σε κάποιους δικούς μου προβήματισμούς σχετικά με το θέμα. : )

I call it a day κάπου εδώ.

Καληνύχτα σας

Flonsavardu είπε...

admad καληνύχτα και σε σένα. και να ξέρεις μπράβο σου που θέλεις να μάθεις. γιατί σχεδόν σε όλους τους υπόλοιπους άλλους το ιδανικό θα ήταν να μην μας πείραζε ποτέ τίποτα. αλλά και όταν μας πειράζει δεν θα ήθελαν καθόλου να ξέρουν. :)

Kleine wolke είπε...

Αν δεν ξεφτιλιστείς στον έρωτα που έχεις και μια καλή δικαιολογία να το κάνεις,τότε πού;τι θα λες στα εγγόνια σου;

εγω μια φορά ξεφτιλίστηκα πριν 800 χρόνια κι ακόμα το θυμάμαι.

επίσης,αφήστε τον φρόυντ ήσυχο ρε παιδιά.
"question authority" ναι,αλλά πείτε μου κάποιον που στη λέξη "ψυχολογία" δεν σκέφτεται έστω και συνειρμικά τη λέξη "φρόυντ" πρώτη πρώτη.Ε,για κάποιο λόγο θα συμβαίνει κι αυτό.

Πότε θα γίνει cool να σνομπάρουμε κανενα Piaget ή Vygotsky;

(τι αντιπαθητικη που είμαι)

Ανώνυμος είπε...

Κλαιν δεν ξερω αν θα ηθελα να μαθουν τα εγγονια μου για εκεινο το βρωμικο κολπο με το ντιλντο και τη μαγιονεζα που μου εκατσε πριν απο δεκα χρονια.

Καμια φορα πρεπει να ξεφτιλιζεσαι απο τον ερωτα και να τα καταπινεις.

χμ

ThEiTsA είπε...

8 χρόνια προσπαθώ να κάνω μόδα το να βρίζουμε τον Piaget! Το μόνο που κατάφερα είναι να δημιουργήσω τραύματα σε μια παιδική φίλη μου που πλέον φοβάται να αναφερθεί σε οτιδήποτε έχει σχέση με την ψυχολογία.

Τον άλλο κύριο δεν τον γνωρίζω αλλά μόνο και μόνο επειδή ανέφερες τον Piaget, εγώ θα τον βρίζω. Ουστ από 'δω, σιχαμένε, ε σιχαμένε Vygotsky!

Flonsavardu είπε...

συννεφάκι για να κάνω εγγόνια, πρέπει να κάνω παιδιά. και δεν νομίζω να κάνω. αλλά τέλος πάντων θα τα λέω στα εγγόνια του αδερφού μου, εντάξει.

τον πιαζέ και τον βιγκότσκι τους βρίζω αν γουστάρεις, αλλά επειδή η παιδοψυχολογία δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου μην νομίζεις ότι τους έχω καλοδιαβάσει. και αυτός ο πόρνος ο πιαζέ έχει πει και πολλά τρομάρα του.

theitsa εντάξει εντάξει, μπορείτε να βρίζετε όποιον θέλετε εκτός από τον ellis και beck. τους αγαπώ αυτούς τους τύπους.

ανώνυμε ούτε εγώ νομίζω πως θα ήθελα να μάθω για το βρώμικο κόλπο σου. :)

Pareisaktos είπε...

ίσως οι σχέσεις είναι μία ακόμη απόρροια της εξέλιξης. Τότε το χρειαζόμασταν για βιοποριστικούς λόγους και φυσικά είχε τελείως διαφορετική μορφή. Ίσως τώρα απλά το υποσυνείδητο την έχει μορφοποίηση έτσι ώστε να μας ψιλοταλαιπωρεί.Ίσως είναι "κοινωνικά" απαραίτητο. ίσως είναι ίσως αλλά σίγουρα είναι μαζοχισμός. πάντως αυτό το "δεν ξανακάνω σχέση", μου θυμίζει το "δεν ξαναπίνω έτσι" τη βαρύγδουπη κουβέντα την ώρα που ξερνάς μετά απο σοβαρή για τον οργανισμό σου ποσότητα ουσίας.

Pareisaktos είπε...

υγ μορφή ο παραπάνω ανώνυμος :ρ

Loud Melody είπε...

Πάντως φλονς δεν είσαι μόνη σου. Το έχω κάνει πολλές φορες να πάρω τον καλό μου να τον ξεχέσω που δε με έχει πάρει τηλ και άλλα τέτοια κουλά! Οπότε μη στεναχωριέσαι, όλοι μαζοχιστές είμαστε.

P.S. θέλω κι εγώ να μάθω για την Πένυ!

MaHaHoU είπε...

Καλα αφου θελετε να ,μαθετε για την Πενυ ειστε οντως μαζοχιστριες.:P
Εμένα μου αρέσει μονο ο σωματικος μαζοχισμος...κατα τα αλλα προτιμω να λεω στον αλλον τι με ενοχλει, αμα δεν το κανω σημαινει οτιφοβαμαι μην με αφησει οποτε αργα ή γρηγορα τον αφηνω εγω...
Κουκλα μην βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασματα για το αν θα εχεις ή οχι εγγονια, απλα ποτε δεν ξερεις.
Η ζωη εχει ενδιαφερον εξαλλου >.<

Kleine wolke είπε...

Οι σχολιαστές αυτού εδω του μπλογκ είναι γαμω τα παιδιά εχω να πω.

Ανώνυμε έγραψες.

υγ.μαγιονέζα; σοβαρά;

υγ2. μαγιονέζα;;;;

Kleine wolke είπε...

υγ3. στην ανάγκη θα μου πεις...

Ανώνυμος είπε...

Δεν γινονται απο αναγκη αυτα τα πραματα. Γινονται επειδη.

Flonsavardu είπε...

pareisakte με τίποτα δεν πιστεύω ότι οι σχέσεις είναι εξελικτική απόρροια. μπορώ να μείνω μόνη μου, δεν είμαι couple maniac, αλλά σου λέω με σιγουριά πως δεν είναι ωραίο πράμα να είναι κάποιος μόνος του. τουλάχιστον είναι πάντα πιο ωραίο να είναι με κάποιον που περνάει καλά.

loud melody πολλές γυναίκες είναι μαζοχίστριες. απλώς εγώ θα ήθελα να είμαι από τις άλλες. ;)

mahahou δεν μου αρέσουν τα παιδιά. νομίζω ότι αυτό είναι αρκετό για να μην γεννήσω μερικά. είναι γλυκούλικα ώρες ώρες, αλλά αυτό δεν αρκεί για να γεννήσω. δηλαδή για κάποιους αρκεί, αλλά γίνονται και λάθη. ευτυχώς θα έχω ανίψια, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

συννεφάκι και παρείσακτε από πάνω, εγώ γιατί δεν ενθουσιάστηκα τόσο με το σχόλιο του ανώνυμου; δηλαδή νταξ, αλλά και πάλι. έχει πει και καλύτερα

ανώνυμε τι να πω. να περνάς να κάνεις τους αναγνώστες μου να χαίρονται. :)

Ανώνυμος είπε...

Σημασια δεν εχει τι λες. Σημασια εχει το υφος.

Και φυσικα το σε ποιον λες αυτο που λες.


:)

Flonsavardu είπε...

έχεις εντελώς δίκιο σε αυτό το τελευταίο.

Giannis είπε...

o Freud δεν εχει πλεον ξεπεραστει?

Flonsavardu είπε...

ξέρω ανθρώπους που τον έχουν σαν θεό τους. ψυχολόγους i mean, όχι ξέρω γω τον μανάβη της γειτονιάς μου. γενικά το ψυχοδυναμικό μοντέλο καλά κρατεί και η ψυχανάλυση το ίδιο.

οπότε μάλλον όχι.

Giannis είπε...

χμ, ενδιαφερον θεμα, θα ελεγα,

χωρις να ειμαι ειδικος, σαν εσενα, απλα βιβλιοφαγος ειμαι, το κακο με τον Herr Freud ειναι οτι αυτα που λεει ουτε μπορει να τα αποδειξει οποτε ουτε και να τα τεκμεριωσει με την στυγνη ερμηνεια της επιστημης, σε αντιδιαστολη η γνωστικη ειναι ποιο πολυ κοντα στα επιιστημονικα δεδομενα (?).

Ομως απο την αλλη πχ τα κομπλεξ του Young (ετσι γραφεται?) παρολο που εχουν σαν βαση την φρουδικη σχολη επισης, δεν μπορουνε να αποδειχτουνε, αλλα ελα που ολοι πανω κατω εχουμε και απο ενα κομπλεξ !!! :) :) :)

ουφ, I give up, too complicated for me!

Flonsavardu είπε...

carl jung γράφεται.

δεν είμαι ειδική. :)

όλοι οι θεωρητικοί ψυχολόγοι έχουν πει κάποια πράγματα σωστά και κάποια πράγματα εντελώς λάθος.

εκ πρώτης όψεως αυτά που λέει ο freud και γενικά τα τυπάκια της ψυχοδυναμικής σχολής φαίνονται τραβηγμένα από τα μαλλιά. κάποια άλλα είναι εντελώς προφανή, όπως για παράδειγμα οι μηχανισμοί άμυνας. σε κάθε περίπτωση εγώ δεν συμπαθώ την ψυχανάλυση γιατί είναι μια ιστορία που θέλει κόπο και χρήμα.

η θεωρητική ψυχολογία δεν είναι επιστήμη, μη λέμε και ότι θέλουμε. οτιδήποτε δεν μπορεί να αποδειχτεί πειραματικά, για μένα δεν είναι επιστήμη.

και τώρα θα πρέπει να σιγουρέψω ότι δεν με ακούει κανείς που μπορεί να μου πάρει πίσω το πτυχίο μου.

Ανώνυμος είπε...

εχω υπαξει μαζοχιστρια (οπως το θετεις) πολλες φορες στην ζωη μου.
εχω υποσχεθει στον εαυτο μου οτι θα σταματησω να το κανω και νομιζω οτι βρισκομαι σε καλο δρομο.
απο τις εμπειριες μου στις σχεσεις(αλλος ενας μαζοχισμος μου, γιατι σαν το μαιμουδι πριν αφησω την μια μακροχρονια σχεση επιανα την αλλη)εμαθα οτι οντως ο ενας απο τους δυο αγαπαει περισσοτερο,ο ενας απο τους δυο υποχωρει περισσοτερο και ο ενας απο τους δυο ειναι πιο εγωιστης.
ο λιγοτερο εγωιστης λοιπον συνηθως μαζοχιζεται.
με εχει κουρασει ο ερωτας γιατι συνηθως ειναι αδιεξοδος με περιορισμενη διαρκεια (το τονιζω ο ερωτας).
αλλα αυτη ειναι η δικη μου απαισιοδοξια οποτε μην δινεις σημασια.
οπως ειπες και εσυ...δεν ειμαι ειδικη.

Ανώνυμος είπε...

το πιο χαμηλο σημειο που μπορει να φτασει μια γκομενα ειναι αυτο που ειχα φτασει εγω.
και δεν ειμαι περηφανη για αυτο, το αναφερω απλα σαν παραδειγμα προς αποφυγη.
λοιπον.... με ειχε κερατωσει (παραλληλη σχεση), φλομωσει στο ψεμα οτι εγω τα προκαλεσα ολα, πεισει οτι του φερθηκα ασχημα, και οταν υψωσα αναστημα και ζητησα εξηγησεις και του τα εχωσα αυτος υψωσε χερι.
ποιο ειναι το χαμηλο σημειο μετα απο ολα αυτα?
ολα! και οτι τελικα τον συγχωρεσα.
μια χαρα εισαι Flons, υγιεστατη και φυσιολογικη.
υπαρχουν κατι τεραστια βληματα σαν εμενα εκει εξω που χαλανε το γυναικειο ονομα.

Flonsavardu είπε...

άλλη η μία ανώνυμη και άλλη η άλλη;

λοιπόν ανώνυμη 1 δεν είναι μόνο η δική σου απαισιοδοξία. ούτε εμένα μου αρέσει ο έρωτας και ας έχω ερωτευτεί μόνο 1 φορά κανονικά. είμαι άνθρωπος των άκρων στις σχέσεις, δεν κρατάω καθόλου τα μπόσικα που λένε. so, στην παρούσα φάση τα δίνω όλα για όλα μπας και καθαρίσω για μια ζωή.

ανώνυμη 2 όλα αυτά που λες δεν μου έχουν τύχει γιατί δεν έμπλεξα με καθάρματα. αλλά αν έμπλεκα το πιθανότερο είναι ότι θα αντιδρούσα το ίδιο.

ThEiTsA είπε...

Να σας ραντίσει η Θεία με λίγες στάλες γνώσης; Όχι ότι είμαι ειδικός, όχι ότι έχω τρελή εμπειρία από σχέσεις. Ένας μου έκατσε και 8 χρόνια δε μπορεί να με ξεφορτωθεί. Αλλά πάλεψα πολύ να του σπάσω τα νεύρα και να τρελάνω κι εμένα με ηλίθιες ανησυχίες. Να 'ναι καλά οι φίλες μου που μου έλεγαν πάντα τις εμπειρίες τους από γκόμενους και φυσικά δε δίσταζαν να με συμβουλεύουν πάντα για το δικό μου καλό που αυτές ήξεραν καλύτερα.

Λοιπόν, η σχέση (η μακροχρόνια, δε μιλάω για απλά παροδικά φλερτάκια) δεν είναι μαθηματική πράξη. Δεν υπάρχει το "σου δίνω τόσα, μου δίνεις πίσω τόσα - αφαιρώ τον τόκο". Δίνεις ό,τι μπορείς και έχει η ψυχούλα σου και δεν περιμένεις να πάρεις περισσότερα από όσα μπορεί και έχει η ψυχούλα του. Μια σχέση πρέπει να βασίζεται στο πώς νιώθεις με τον άλλο και πώς σε κάνει να νιώθεις. Κι αυτό απαιτεί πρώτον εμπιστοσύνη και δεύτερον συναισθηματικό δώσιμο. Δεν είναι άσχημο να εμπιστευτείς κάποιον. Το μόνο άσχημο είναι να του δώσεις το μισθό σου και να του γράψεις το σπίτι-προίκα. Όλα τα άλλα διορθώνονται, όλες οι υπόλοιπες πληγές κλείνουν. Τα λεφτά μόνο δε γυρνάνε πίσω.

Δεν είναι μαζοχισμός να θέλεις να ξέρεις τι σκέφτεται ή να θέλεις να του πεις πώς νιώθεις. Μαζοχισμός είναι να κάθεσαι στο σπίτι σε αναμμένα κάρβουνα και να σκέφτεσαι αν σε απατάει ή όχι, ενώ αυτός πίνει καφέ με τον κολλητό του. Αλλά η ζήλεια είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο και η Θεία υποσχέθηκε στον εαυτό της να σταματήσει να γράφει κατεβατά σε ξένα blogs.

Flonsavardu είπε...

τα κατεβατά είναι μια χαρά θείτσα. και όλα σωστά όσα λες. και φαίνεται πως κουβαλάμε ή έστω κουβαλούσες τα ίδια μυαλά που κουβαλάω και εγώ. ας ελπίσουμε ότι θα μου φύγουν και θα αντικατασταθούν με ένα καινούργια και πιο όμορφα.

little princess είπε...

Χαχα μ αρέσουν οι άκυροι εδωπέρα. Εύγε!