Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2009

Δεύτερη εφηβεία

Αν κάτι δεν γουστάρω, αυτό είναι τα θλιβερά ποστ.
Και αυτό το blog δεν πέρασε καλό περσινό χειμώνα.
Και όπως φαίνεται δεν θα περάσει ούτε καλό φετινό.

Γαμημένη υπομονή. Όταν ο θεός μοίραζε υπομονή, εγώ άκουσα φλεγμονή και άνοιξα καλά την ομπρέλα μου. Δεν ξέρω πως γίνεται να άκουσα φλεγμονή, αλλά άντε βρες εσύ καλύτερη ομοιοκαταληξία.

Έπεσα για ύπνο στη 1:30 και ο αδερφός μου ανησύχησε.
-Μήπως είσαι άρρωστη;, ρώτησε ειρωνικά.
-Όχι, έχω κατάθλιψη.
-Κάτσε τότε να σου βάλω ένα παιχνιδάκι να σου φτιάξει η διάθεση.

Μέχρι τώρα έπαιζα αυτό το παρεμφερές του guitar hero στο i phone. Είπα ξανά πόσο αγαπώ τον αδερφό μου, ε; Είχα ξεχάσει και εγώ η ίδια τόσο καιρό που λείπω.

Στα 18 μου είχα πει πως η εφηβεία δεν τελειώνει ποτέ. Απλώς μεγαλώνουμε και την ονομάζουμε "άγχος", "κατάθλιψη", "νεύρα". Θε μου ήμουν πολύ μεγάλη για να λέω τέτοιες μαλακίες.

Το λέω σε ένα βίντεο που με είχε τραβήξει η ξαδέρφη μου το καλοκαίρι πριν το παν/μιο, μαζί με άλλες φανφαρολογίες μιας υποψήφιας ψυχολόγου, αλλιώς σιγά μην το θυμόμουν. Με την κάμερα που είχα αγοράσει με τις οικονομίες ενός χρόνου. Τότε ήθελα ακόμα να γίνω σκηνοθέτης.

Ας με βαρέσει κάποιος να ξυπνήσω. Αηδίασα με τον εαυτό μου.

29 σχόλια:

autapath είπε...

άκουσα στο star system ότι για 3 χρόνια θα μας πηγαίνει έτσι γιατί κάτι παίζει με τον Κρόνο -.-"
chill out
σκηνοθέτης;καλόοοοο

aremare είπε...

μια χαρα σε βρισκω.
Καθολου θλιβερή.

MaHaHoU είπε...

ΞΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ...Ο !!! >.<

gounou είπε...

hello re paidi. se exw ksanadiabasei kana duo fores k ta les kala. exeis dikio. auto pou antexetai sxetika pio duskola ap ola einai h perasmenh / parel8ontikh autareskeia h kai bebaiothta tou eautou mas. fainetai panta adikaiologhta sigourh analafrh k malakismenh. alla kouragio file mia xara paidi eisai (mallon) kai epi to genikotero etsi ginetai. auto to decalage apo to sok tou xronou 8a to xoume sunexeia. asxeth tautish alla mou skase twra. xairetw

Pareisaktos είπε...

ρε συ Φλονς όλα αυτά που κάνουμε (εδώ μέσα) τα κάνουμε για να νιώσουμε λίγο καλύτερα γενικά. δε νομίζω οτι χρειάζεται να απολογείσαι ή να αηδιάζεις με τον εαυτό σου (εκτός κι αν αυτό σε κάνει να νιώθεις καλύτερα) γιατί η κατάσταση δε βελτιώνετε ούτε στο ελάχιστο, οπότε χάνετε όλο αυτό. ή τουλάχιστον κάπως έτσι το βλέπω εγώ.
γίνε σκηνοθέτης των στιγμών σου είναι ωραίο το κάνω κι εγώ :ρ άσε που μετά απο μερικά χρόνια μπορεί να ξεσκίζεσαι στα γέλια
καλή τύχη με το saesonal depression..

Marina είπε...

Αν ήταν όλα πρίμα..δεν θα γράφαμε τπτ, θα ζούσαμε χαρούμενα εκεί έξω!
Ενας παλιός μπλόγκερ, ο Art Attack είχε πεί κάποτε "απο το να τρελλαθούμε, καλύτερα να γράφουμε"

Ανώνυμος είπε...

εγω παλι δε πολυπιστευω στα σιζοναλ ντιπρεσσιονς. νομιζω πως ολα αυτα προερχονται ειτε απο γεγονοτα, ειτε απο σκεψεις, ειτε κι απο τα δυο, αλλα ποτε τελειως απο μονα τους. βεβαια δεν ειμαι και ψυχολογος.
εγω, ας πουμε, τωρα ειμαι σε μια παρομοια ηλιθια κατασταση (μονο ηλιθια μπορω να την πω) που οφειλεται σε πολυ συγκεκριμενα πραματα. απλως εμενα μου βγαινει σε νευρα αντι για θλιψη.

Flonsavardu είπε...

αυταπάτη δεν πιστεύω να πιστεύεις στα ζούδια;; !!

aremare ω, ευχαριστώ.

mahahou όοοοσιιι.

gounou σ' ευχαριστώ. ναι, μάλλον εντάξει παιδί είμαι. και μάλλον ναι, τέτοια ζητήματα δεν σταματούν να μας απασχολούν ποτέ.

pareisakte το πιστεύεις ότι ντρέπομαι να γίνω σκηνοθέτης των στιγμών μου; γενικά η επαφή με τον εαυτό μου δεν είναι και η καλύτερη σε πρακτικό επίπεδο- δηλαδή δεν χορεύω μόνη μου για παράδειγμα σπίτι, ή δεν έχω αρπάξει ποτέ μια βούρτσα να τραγουδήσω μόνη μου μπροστά στον καθρέπτη. δηλαδή αν κινηματογραφούσα τη ζωή μου θα έβλεπες λίγο πολύ κάποιον σε ένα κρεβάτι. αν εννοείς να κινηματογραφήσω στην κυριολεξία τον εαυτό μου, μου φαίνεται κάπως αρρωστημένο. χμ. αλλά τι να λέμε εσένα σ' αρέσει και το αμελί. ή το καπ ου πα καπ; ένα από αυτά τα δύο τρελά τέλος πάντων. :)))

marina απλώς επειδή όλοι έχουμε τα προβλήματα μας, προτιμώ να είμαι μια χαρούμενη νότα στην κατίφια. ουτοπικό, ξέρω.

ανώνυμε όσο να ναι ο καιρός βοηθάει. το έχω τσεκάρει. εντάξει όχι ότι και στα καλά καθούμενα αρχίζεις να πέφτεις. απλώς ο καλός καιρός είναι ένας καλός λόγος να ξεχνάς τις πίπες της ζωής.

Pareisaktos είπε...

καπ ουπ α καπ :P

Sophie was back in the game! Pure, raw, explosive pleasure! Better than drugs, better than smack! Better than a dope-coke-crack-fix-shit-shoot-sniff-ganja-marijuana-blotter-acid-ecstasy! Better than sex, head, 69, orgies, masturbation, tantrism, Kama Sutra or Thai doggy-style! Better than banana milkshakes! Better than George Lucas's trilogy, the muppets and 2001! Better than Emma Peel, Marilyn, Lara Croft and Cindy Crawford's beauty mark! Better than the B-side to Abbey Road, Jimmy Hendrix and the first man on the moon! Space Mountain, Santa Claus, Bill Gates' fortune, the Dalai Lama, Lazarus raised from the dead! Schwarzenegger's testosterone shots, Pam Anderson's lips! Woodstock, raves... Better than Sade, Rimbaud, Morrison and Castaneda! Better than freedom, better than life!

Flonsavardu είπε...

μαλακίιιιιιιιες. :)

AdMad είπε...

Θα ξυπνήσεις όταν και αν εσύ το θες.. έχω να πω εγώ

Στο κάτω κάτω έχεις σκεφτεί πόσοι από αυτούς που διαβάζουν stoanamesa είναι στη δική σου φάση; Ή έστω στη δική τους, που είναι -ή ίσως τους φαίνεται- πιό ζόρικη από τη δική σου;

Λέγεται "αλληλεγγύη" και πολύ συχνά βοηθάει σκεπτόμενα θηλαστικά να νιώσουν οτι δεν είναι μόνα τους και να σκεφτούν / πάρουν αποφάσεις μπλα μπλα μπλα. Βαθιές ανάσες και αν στην παρούσα φάση έχεις τη δυνατότητα φύγε ένα σ/κ για όπου σε βγάλει. Ξημερώνει τετάρτη, προλαβαίνεις άνετα.

Flonsavardu είπε...

admad είμαι άεργη, μπορώ να φύγω οποιαδήποτε στιγμή θέλω. αλλά ούτε αυτό το θέλω. δεν θέλω άλλο καθισιό. θέλω σπίτι. θέλω μεταπτυχιακά. θέλω την ησυχία μου.

Mrs. Stulf είπε...

I would suggest you came out and played.

AATON είπε...

Μια χαρά είναι ο εαυτός σου.. :)

Gogoth είπε...

γιατι να ανοιξεις ομπρελα οταν ακους φλεγμονη;;;;:)

τσιρ απ κι ελα για σφηνακια!

Flonsavardu είπε...

mrs. stulf εντάξει. θα το κάνω.

αατον σ' ευχαριστώ, να 'σαι καλά. :)

gogoth εντάξει, αλλά όταν λέμε σφηνάκια, άντε 1,2, ε; δεν θέλεις μεθύσω. άκου με που σου λέω. εκτός και αν θέλεις να δεις ξέρω γω μια χαζοβιόλα που θα γελάει όλη την ώρα υστερικά, θα πέφτει κάτω, και θα σου λέει "εγώ αντέχω στο ποτό, εγώ αντέχω στο ποτό" (εννοεί πως δεν ξερνάει όσο και να πιει και αυτό είναι δέσμευση).

Gogoth είπε...

δεσποινις, για μενα 1-2 σφηνακια ειναι το τεταρτο συστατικο του καφε μου.

αλλα ενταξει. δε θα σε μεθυσω. εκτος αν αρχισουμε να λεμε για γκομενικα. οταν παιζονται τετοια τοπικς χανω τον ελεγχο της διαρροης του αλκοολ.

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

Ντουπ Ντουπ!!
Συγκεντρώσου! Μπορεί όλα να πάνε εντελώς σκατά απο δω και πέρα αλλά μπορεί και να πάνε καλά που ξέρεις...

Flonsavardu είπε...

i know ότι δεν είναι τίποτις. αλλά έχε χάρη που δεν είμαι φαν του αλκόολ. αν θες μεθύσι ντε και καλά θα τα βολέψουμε. τζιν με λεμονάδα. αλλιώς σφηνάκια τεκίλα. :)

Flonsavardu είπε...

καλέ ασετόν για καλό σε φέραμε; άκου σκατά. τέλεια θέλω να πάνε. όπως τα έχω σχεδιάσει θέλω να πάνε. τσ τσ τσ!

Ανώνυμος είπε...

Δε συνηθίζω να σχολιάζω σε blags, αλλά έτυχε να πέσω πάνω στο post και δε μου αρέσουν οι αθρώποι με κατάθλιψη. So there you go, κάτι άθλιο και κολλητικό μπας και σου φτιάξει τη διάθεση:

http://www.weebls-stuff.com/toons/Amazing+Horse/

Flonsavardu είπε...

ω. :)

δικό σου είναι το άλογο; ξέρεις που μπορώ να το βρω;

Ανώνυμος είπε...

Όχι προτιμώ το ποδήλατο, είναι πιο βολικό στο παρκάρισμα. Άν το βρεις όμως πες μου:P

Flonsavardu είπε...

άμα το βρω θα το κρατήσω για τον εαυτό μου! ορίστε μας.

little princess είπε...

ΑΧ! Εγώ ήμουν αυτή; Εγώ ήμουν πανάθεμά με! Ντοκουμέντα... Συγκινήθηκα διάολε.

Flonsavardu είπε...

εσύ ήσουν την τύχη μου τη σοσιαλίστρια. :) μικρή πριγκίπισσα μην ξεχνάς, "θα περάσεις στην κρήτη ρε μπάσταρδο".

bourboulithres είπε...

Εγω ακόμα περνάω την πρώτη!
χαχαχαχα!
Wherever the wind blows...

kwlogria είπε...

Τι γίνεται ρε; Κάτι γίνεται και πολλοί άνθρωποι ταυτόχρονα περνάμε τα ίδια πράματα! Τι γίνεται ρε παιδιά; Μας έχουν προγραμματίσει όλους μαζί;;; We are the robots τα τα τα ταααα...

Flonsavardu είπε...

μπουρμπουλήθρες δεν αποκλείεται το ίδιο να συμβαίνει και με μένα! :)

κωλογριάκι την ίδια σκέψη ακριβώς είχα στην τελευταία σου ανάρτηση. ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΟΤΟ!