Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2009

Οι Mickeys Wrangles αυτού του κόσμου πέθαναν. Ζήτω οι Mickeys Wrangles!

Σαφώς λένε πως μέχρι να ζήσεις κάτι δεν μπορείς να το ξέρεις. Ποιοι το λένε; Εγώ το λέω κύριοι. Δεν είμαι βασικά και πλήρως διορατική με τον εαυτό μου, και εξαιτίας αυτού έχω βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να λούζομαι ό,τι κοροϊδεύω. Τα έχουμε πει, "ο ρομαντισμός είναι μαλακίες", "εγώ δεν θα ζηλεύω ποτέ", "ο έρωτας δεν υπάρχει".

Και ποιος δεν θέλει να του πούνε μιαμ; Και εγώ το σνομπάρω, τώρα στα ίσα, και με τη νηφαλιότητα που επιφέρει "η σχέση", αλλά όποτε μου το είπανε έπεσα σαν γινωμένο σύκο. Και θα έπεφτα και σήμερα κιόλας.

Ξέρω γω, είναι σαν να κάνει ένα κύκλο ο άνδρας. Δεν είναι ότι δεν ερωτεύεται πια. Αλλά τον κούρασαν οι γυναίκες. Πόσοι Mickeys υπάρχουν σε τούτο τον κόσμο; Οι μισοί είναι πληγωμένοι, οι άλλοι μισοί το ξεπέρασαν, και αυτοί που το ξεπέρασαν διαχωρίζονται σ' αυτούς που κάνουν σχέσεις και δεν ερωτεύονται ξανά, και σ' αυτούς που δεν κάνουν καθόλου σχέσεις.

Ε, φυσικά ποιος ζει χωρίς έρωτα; Κάποια μέρα ξυπνάει ξανά το ερωτολογιακό τους ρολόι και λένε "αυτή είναι". Εκεί μανίτσα μου είναι να βρεθείς μπροστά τους. Και να βρεθείς, και να γουστάρεις, και να είσαι και ελεύθερη, και να κάνετε παιδιά να ζήσετε εσείς καλύτερα, να σας βλέπουμε και εμείς να χαιρόμαστε.

Προσωπικά έχω γνωρίσει μόνο 2 mickeys στη ζωή μου. Αλλά κρατώ τις ελπίδες και τις επιφυλάξεις μου γιατί δεν ξέρω και πολύ κόσμο. Μία όμως, μεγάλο αλάνι της νύχτας, που θα ξέρει κόσμο και κοσμάκη είμαι σίγουρη, με πληροφόρησε πως εκεί έξω βρωμάει λέρες. Και πως δεν υπάρχουν πια bernards mickeys wrangles ούτε για δείγμα. Και πως καλά θα κάνω να φυλάξω τον δικό μου ως κόρη οφθαλμού.

Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Καταρχάς τον δικό μου τον περιμάζεψα με διαλυμένη καρδιά, μην τα ξαναλέμε. Έχει ακόμα χρόνια μπροστά του για να πει "αυτή είναι". Μακάρι να μπορέσει να το πει δηλαδή, γιατί προς το παρόν τον βλέπω λίγο χέστη. Αλλά ας ελπίσουμε πως θα το πει και θα είναι η άλλη διαθέσιμη και θα γουστάρει, για να μην ξαναφάει τα μούτρα του (εσείς φυσικά μπορείτε να τους βλέπετε και να καμαρώνετε, διότι εγώ δεν νομίζω να φτάσω ποτέ σε τέτοια επίπεδα ανωτερότητας). Γιατί υπάρχουν και τα ζώα που δεν καταλαβαίνουν από mickeys. Θα μου πεις θα ερωτευτεί ποτέ κανείς mickey τέτοιο ζώο; Συμβαίνει, όπως συμβαίνουν όλα τα άσχημα πράγματα σ' αυτή τη ζωή.

Αν δεν έχετε διαβάσει τον Τρυποκάρυδο, εγώ σε αντίθεση με την αγαπητή gogoth σας προκαλώ να το διαβάσετε. Αδιαμφισβήτητα είναι ωραίο, αν και ψεύτικο. Καλύτερα να μην το διαβάσετε όμως αν έχετε σχέση ή αν χωρίσατε πρόσφατα. Τότε θα είναι μια γροθιά στο στομάχι, και μην πείτε ότι δεν σας προειδοποίησα.

Όπως όλες οι ερωτικές ιστορίες, έτσι και αυτή πρέπει να την διαβάζεις όταν ελπίζεις ότι θα βρεις τον τρυποκάρυδο ή την πριγκίπισσα σου. Όχι όταν έχεις βρει ένα υποκατάστατο και όχι όταν το έχασες.

Και αν δεν είναι υποκατάστατο; Τότε δεν θα είσαι για εκείνη ο τρυποκάρυδος ή για εκείνον η πριγκίπισσα.

Και αν δεν είναι υποκατάστατο και είμαι για εκείνη ο τρυποκάρυδος ή είμαι για εκείνον η πρίγκιπισσα; Τότε; Τι γίνεται τότε;

Τότε να πας να γαμηθείς και μην τολμήσεις να ξαναπατήσεις το πόδι σου στο τίμιο σπιτικό μου. Ακούς εκεί να μου φέρεις true love romance εν έτη 2009.


20 σχόλια:

Pareisaktos είπε...

μού ρχονται στο μυαλό άπειρα πράγματα για να γράψω σαν απάντηση..Ο λόγος που δε θα το κάνω είναι ότι βαριέμαι αυτή τη στιγμή τη διαφωνία ειδικά σε θέματα που αφορούν ιδιοσυγκρασίες. γιατί σε κάθε περίπτωση οι πάντες έχουν δίκιο κι άδικο. η κεντρική ιδέα είναι οτί θα το διαβάσω αυτό το βιβλίο κι ας είμαι σε σχέση, κ ας είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα νιώσω μια γροθιά στο στομάχι..

θα σου πω και το άλλο όμως!! μόλις πριν ένα τέταρτο (πανω κάτω) τελείωσα το πως έγινα βλάκας.. και δεν έχω λόγια.. πολύ ωραίο πράμα! αφού θα προμηθευτώ και τα υπόλοιπα βιβλία του τύπου για τις ώρες τις σκοπιάς :P

Gogoth είπε...

πρωτον θελω να σε ρωτησω γιατι μου το εκανες αυτο βραδιατικα;

δευτερον θελω να σου δηλωσω οτι σκοπευα το επομενο ποστ μου να ειναι εμπνευσμενο εκ τρυποκαρυδου.

τριτον θελω να σημειωσω οτι παρατηρησα οτι αυτο ειναι το πιο συγκροτημενο κειμενο σου απο οσα εχω διαβασει. αυτο το γεγονος απο μονο του σημαινει οτι το βιβλιαρακι κατι σου εκανε βαθια καπου κι ας μου το αρνεισαι.

κατσε ν'αναψω ενα τσιγαρο και θα συνεχισω γιατι εχω να λεω.

Gogoth είπε...

δεν ειμαι τοσο σιγουρη οτι αυτο το βιβλιο μιλουσε για τον ερωτα. αφενος επειδη οταν το ειχα διαβασει ημουνα εντελως θεομουρλα ερωτευμενη και δεν με θεωρησα αντικειμενικη. αφετερου επειδη δεν σταματησα ποτε ν'ακουω αυτο το τρωκτικο στα βαθη της γης.

γαμησε τις δροσοσταλιδες και τις κολοκυθες. εγω λεω οτι υπαρχουν 2 κατηγοριες ανθρωπων. εμεις και ολοι οι αλλοι. και η πλακα ειναι οτι αυτη η θεωρια δεν μας αφηνει πραγματικα με 2 κατηγοριες.

στην πραγματικη ζωη, η τουλαχιστον στην δικη μου πραγματικοτητα, οταν βρισκεις τον mickey σου δεν συνομωτει το συμπαν και οι αραβες για να τον χασεις. εσυ κι αυτος συνομωτειτε συνηθως για να χαθειτε. αλλα παλι, στην δικη μου πραγματικοτητα δεν υπαρχουν πια mickey. κι ας ειμαι αλανι της νυχτας.

ξερεις, τα πραγματα καποτε ητανε καπως αλλιως. τωρα ξερεις, τα πραγματα ειναι καπως ετσι. μια βαριεσαι το ετσι και μια φοβασαι το αλλιως.

ξερεις εγω σ'εκεινο το "παμε" της ταινιας μου δεν ειμαι σιγουρη τι θ'απαντουσα.

σε παρακαλω σταματησε με γιατι παραληρω. και ξανοιγομαι.

γαμω το λειρι του τρυποκαρυδου.

Gogoth είπε...

και τωρα που τα'γραφα ολα αυτα ακουγα αυτο

http://www.youtube.com/watch?v=Wzj4F6CTybk

και ευτυχως που δεν εχω ιδεα που εχω καταχωνιασμενα εκεινα τα χαρτακια που εγραφα σελιδες ολοκληρες τοτε κατα την αναγνωση του τρυποκαρυδου.

microsurfer είπε...

εγώ πριν μπω εδώ πάντως έβλεπα αυτό:

http://gameinformer.com/games/disney_epic_mickey/m/disney_epic_mickey_media/55652.aspx

(χεστήκαμε στη κουλτούρα πάλι)

Flonsavardu είπε...

pareisakte αφού τολμάς, τι να σου πω. μπράβο σου. δεν το άρχισα ακόμα το πως έγινα βλάκας. οσονούπω.

gogoth πρώτον δεν είχα πρόθεση, δεύτερον να γράψεις, θέλω πολύ, τρίτον ευχαριστώ πολύ. :) καμιά φορά συνομωτεί μόνο ο ένας, ναι σίγουρα οι πυραμίδες, οι άραβες και τα προιστορικά τους μπουριά δεν συνομωτούν. το τραγούδι με πέθανε. υπάρχουν άνθρωποι που τον γουστάρουν τον έρωτα ρε. εγώ δεν τον γουστάρω. δεν μου πάει. είναι άσχημος και τρισάθλιος. τον μισώ, ορίστε το είπα.

μικρέ σέρφερ δεν μου τη βγάζει την ιστοσελίδα, αλλά υποψιάζομαι ότι πρόκειται περί του μίκι μάους.

microsurfer είπε...

pffff noobs, ορίστε http://www.youtube.com/watch?v=rT2-FOCHRA4

:P

Crazy Tourists είπε...

Ε αφού με διώχνεις....
Σνιφ!

Τρελοτουρίστρια

Ανώνυμος είπε...

E λοιπον εγω δεν καταλαβα τι λες. Δεν υπαρχει ρομαντισμος; Υπαρχει και δε σου αρεσει; Ποιος διαολος ειναι ο Μικι Ρανγκλ γιατι το γκουγκλ εδειξε μια αγνοια.

Μιλας για γκομενιλικια τωρα τι διαολο δεν καταλαβαινω!

Flonsavardu είπε...

μικρέ σέρφερ και μίκυ μάους και τεράστιο τρομάρα του. βαριέμαι.

τρελοτουριστάκι σε είχα ξεχάσει εσένα! καλά εσένα σε συγχωρώ. :)

ανώνυμε ποιος ανώνυμος είσαι πάλι εσύ; αυτός που συνήθως δεν σχολιάζεις σε blags ή ο άλλος ο ανώνυμος, ο γνωστός; ο mickey wrangle είναι ο τρυποκάρυδος. ω, και βαριέμαι να εξηγώ, έχω να πάω στην εφορία τώρα. ό,τι κατάλαβες, κατάλαβες. όταν γυρίσω θα σου εξηγήσω.

MaHaHoU είπε...

Εγώ για αρχή λέω να "ψάξω" για κάτι...τώρα τι ακριβώς θα βγει το κάτι δεν έχω ιδέα. Αμα βγει μάπα πάμε για κάτι άλλο κοκ....Το βιβλίο θα το διαβάσω πάντως! Σύντομα :D

agit8d είπε...

Τους Mickey Wrangles δεν τους νοιαζουν οι γυναικες, δεν τους νοιαζει να πληγωνονται, δεν υπαρχει κατι να ξεπερασουν. Ζουν για παντα. Τελος.

(η αισιοδοξια τρεχει απ'τα μπατζακια μου, ναι)

Mikeius είπε...

Που είσαι ρε Flons; Καιρό έχω να σε πετύχω στο site.

kwlogria είπε...

Ρισπέκτ κοπελιά:)

Flonsavardu είπε...

mahahou εσύ ειδικά μην το διαβάσεις! θα πάθεις κατάθλιψη για μια βδομάδα :))

agit8d μιλάς εκ μέρους του ισχυρού φύλου και χαίρομαι. τέτοια να λέτε μπας και τα πιστεύετε. και μετά κάθεστε και πληγώνεστε από τα τελευταία γύναια της υφηλίου. :p

mikeius Ε, ΠΟΤΕ! ανησύχησες πουλάκι μου; το blog σου το διαβάζω, αλλά δεν μπαίνω στον κόπο να αφήσω σχόλιο διότι γίνεται ο πανζουρλισμός. άλλωστε έχεις γίνει πλέον ένας σημαντικός blogger. διότι τι είναι ο blogger χωρίς εχθρούς; ένα τίποτε.

κωλογριάκι σ' άρεσε; πολύ μου άρεσε που σου άρεσε. :)

Ανώνυμος είπε...

Psychology jokes for those who know enough to get them. nomizo ayto to group tou facebook tha s aresei.des tis photos tou :)
melenia

spooky loner είπε...

δεν πιστευω πια στον ερωτα!
και το λεω εγω που ημουν αθεραπευτα ρομαντικη, τεταρτο συννεφακι τερμα.
εγω τον ειχα τον Μickey μου αλλα μου τελειωσε.
γιατι εγω και ο Μickey μου μια χαρα ημασταν οι δυο μας αλλα οταν μπηκαν στην πλοκη τριτοι και τεταρτοι παει το παραμυθι μας τελειωσε!
i had true love romance and it's gone.
ειμαι ευπροσδεκτη στο σπιτικο σου;

Flonsavardu είπε...

ναι, εσύ μου κάνεις. YOU SPEAK THE TRUTH WOMAN! :) κρίμα ωστόσο. αλήθεια τώρα.

μελένια το ξέρω το group, έχει πλάκα. :))

spooky loner είπε...

ναι το ξερω οτι ειναι κριμα.
αλλα λεω παλι καλα που το ειχα, και ας τελειωσε, παρα καθολου :))

Flonsavardu είπε...

ασφαλώς. αλλά δεν γίνεται να κρατούσεεε; ω, μη με ακούς, λα-λα-λα, είμαι ικανή να σε κάνω να κλαις. και να τον πάρεις τηλέφωνο και να του πεις "γύρνα πίσω αγάπη μου, εσένα θέλω μόνο". και καλά είμαι ικανή.