Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2009

Στα εξάρχεια δεν τρώνε noodles

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Ξύπνησα σήμερα στις 10:20, με δυσκολία. Και γιατί όχι άλλωστε αφού για ακόμη μία φορά κοιμήθηκα στις 5. Αλλά είχα πει ότι θα συναντηθώ με μια γλυκιά δεσποινίδα και θα πάμε να δούμε ένα σπίτι στο Γουδί.

Ώπα, άραξε. Στο γουδί; Τι δουλειά έχεις εσύ εκεί; Εσύ δεν έλεγες ότι πέρα από τον Πειραιά, δεν μπορείς να ζήσεις πουθενά αλλού στην Αττική. Φαίνεται πως μάλλον μπορώ. Τέλος πάντων το σκέφτομαι.

Το σπίτι ήταν λίγο αποτυχία, αλλά όχι και η βάφλα στην αρχιτεκτονική. Φεύγοντας με πήρε η ξαδέρφη μου να της κάνω βεγκέρα στα εξάρχεια. Φοβερή σύμπτωσις διότι θα την έπαιρνα εγώ. Τελευταία η ζωή μου είναι γεμάτη από συμπτώσεις.

Παίρνω το 608 και φτάνω κάτω από το πολυτεχνείο, δεν θυμάμαι ποια οδός, κάποια τέλος πάντων παράλληλη της πατησίων. Να πω και την αλήθεια, χέστηκα.

Πάω στην αγαπημένη ξαδέρφη, επεράσαμε όμορφα όμορφα καλά, πήγαμε στην πρωτοπορία, πήρα 8 βιβλία και θα τα ρουφήξω όλα, για να πάω μετά να αγοράσω και αυτά που πήρε η ξαδέρφη και πολύ μου άρεσαν. Πρώτα θα διαβάσω τη γλώσσα του φιδιού- είναι ήδη στη μέση, τελικά δεν είναι τόσο αλλόκοτο να διαβάζεις βιβλία στον ηλεκτρικό, αν και σε κοιτάνε διάφοροι που μάλλον δεν θα τους άρεσες αν δεν ήσουν ιντελεκτουέλ γκόμενα με βιβλίο. Μετά το πράσινο σύννεφο. Εντάξει η αλήθεια είναι ότι δεύτερο μπορεί να διαβάσω το "πως έγινα βλάκας", αλλά μετά σίγουρα το πράσινο σύννεφο. Μετά το γυναίκες του Μπουκόφσκι. Μετά τον τρυποκάρυδο. Μετά κάτι παραμύθια φαντασίας, δεν θυμάμαι τίτλο και θα σε γελάσω. Ε, τα άλλα δύο είναι ένα που έκανε 1 ευρώ και μπορεί να το διαβάσω αν μου αρέσει, αλλά η αλήθεια είναι ότι το πήρα γιατί έκανε 1 ευρώ. Και το άλλο είναι ο μικρός πρίγκηπας που το έπαιρνα πάντα δώρο, αλλά δεν το είχα ποτέ δικό μου. Βασικά ψέματα, το είχα, και μάλιστα σε μετάφραση του στρατή τσίρκα, αλλά τελευταία φορά το είδα σχεδόν διαλυμένο, στο καλάθι με τα περιοδικά, στην τουαλέτα του πατέρα μου. Ήμουν δεν ήμουν 14 χρονών.

Εν κατακλείδι ξέρετε κάτι; Στα εξάρχεια δεν τρώνε noodles. Σε δύο μίνι μάρκετ πήγαμε και δεν είχε. Θα έλεγα πως μπορεί να τρώνε και τόσο πολύ που να μη μένουν, αλλά κάποιος μου είπε ότι "Σιγά μην βρεις noodles!".

43 σχόλια:

Pareisaktos είπε...

haaaa πριν απο μερικές μέρες έλαβα ένα δεματάκι απο το protoporia (με 7 βιβλία):p το βιβλίο που έχει σειρά είναι το πως έγινα βλακας. ξανά :P
μπήκα φουριόζος να γκρινιάξω τι συνέβη :ρ

Flonsavardu είπε...

pareisakte αρχίζω και ανησυχώ πως σε ξέρω. αλλά δεν είσαι στο μσν αυτή τη στιγμή. αν είσαι, δεν είσαι αυτός που νομίζω ότι είσαι.

Flonsavardu είπε...

και ξέρεις για τι πράγμα ανησυχώ; γιατί από την αρχή που διάβαζα το blog σου λέω "α, κοίτα αυτός μου θυμίζει τον...". μετά λες και αυτό για την γκρίνια και λέω "ρε δεν πάμε καλά". και τώρα μου λες για "το πως έγινα βλάκας" και αρχίζω και σκέφτομαι, ε, όχι αγάπη μου, πόσο πια, σε ολάκερο ίντερνετ. αν παρόλ' αυτά είσαι αυτός που είσαι, το βιβλίο το πήρα γιατί μου το είπες εσύ.

αν όχι, αγνόησε όλα τα παραπάνω. :)

Pareisaktos είπε...

haaaa σε μπλόκαρα στο μσν :P

όχι μάλλον δεν είμαι αυτός που νομίζεις.. άλλα είμαστε πολλοί :)

διάβασε όταν μπορέσεις το "ο εκείνος" του Έτγκαρ Κέρετ ή "τα μπλουζ της γάζας" (το μισό που είναι του Κέρετ, το άλλο μισό είναι κάποιου άλλου, αλλά είναι και αυτοί πολλοί)

Ανώνυμος είπε...

oχι μην τον ακους ειναι ολα ενα σατανικο κολπο για να σου παρει την αθωοτητα με πονηρο τροπο.

Gogoth είπε...

μην διαβασεις τον τρυποκαρυδο.

αυτο το βιβλιο καταστρεφει ζωες.

ειναι σεξ.

Kleine wolke είπε...

Μα στο Γουδί;
μόνο τον τρυποκάρυδο εχω διαβάσει από όλα αυτά και το μικρό πρίγκηπα που είναι το πιο αγαπημένο μου από ΟΛΑ τα βιβλία το πράσινο σύννεφο μου γυάλισε ποιανού είναι να πάω να το βρω;

ας εστιάσουμε στο σοβαρό του θέματος τώρα.ενα είναι σίγουρο.οτι δε θα βρεις σπίτι στα εξάρχεια.
-είμαι τόσο σκατόστομη ώρες ώρες που παίζει εκει να βρεις τελικά και να πρέπει να μάθεις και τις παράλληλες της πατησίων λόγω εγγύτητας καταλαβαίνεις.Πρόσεχέ με.

Kleine wolke είπε...

Πόσο χαίρομαι που είμαι εις θέσιν να αφήνω σχόλια ξανα σαν φυσιολογικός άνθρωπος που δεν νομίζει οτι έχει τα σοβαρότερα προβλήματα στον κόσμο και που να διαβάζει τωρα άλλα μπλογκς.

DmJapan είπε...

"Εσύ δεν έλεγες ότι πέρα από τον Πειραιά, δεν μπορείς να ζήσεις πουθενά αλλού στην Αττική."

Εγώ την Καλλίπολη δεν την αλλάζω ούτε και για τριώροφο ανακαινισμένο στον Λυκαβηττό. ίσως μόνο με μια βίλα στα περίχωρα του Τόκιο. Μόνο όμως. Πειραιάς foreva.

Επίσης διαβάζετε τόσο πολύ που με κάνετε να νιώθω άσχημα. Μήπως να ανοίξω κι εγώ κάνα βιβλίο εκτός τα της σχολής? Αλλά να μου πεις και αυτά λογοτεχνία είναι. Αν δεν υπήρχαν και αυτά ίσως να μην άνοιγα ποτέ στην ζωή μου λογοτεχνικά βιβλία εκτός από τις νουβέλες του D&D. :P

Flonsavardu είπε...

pareisakte μάλλον αυτός που ξέρω είναι αιγώκερος, γιατί έχει γεννηθεί τον δεκέμβριο. οπότε ναι, δεν είσαι εσύ. καλά πόσοι είστε; τσ τσ τσ.

ανώνυμε αν ο αποπάνω είναι σαν αυτόν που ξέρω, δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. δεν είμαι ο τύπος τους.

gogoth ώστε καλά θυμόμουν ότι ο tom robbins είναι καλός! έχω παρατήσει την λογοτεχνία από τότε που τέλειωσα το σχολείο, επομένως μην περιμένεις να τον ξέρω. 5 χρόνια διάβασα ελάχιστα. Αλλά θα κερδίσω τον χαμένο χρόνο, η αττική με εμπνέει.

συννεφάκι δεν ψάχνω σπίτι στα εξάρχεια. επίσκεψη έκανα. αν και η μάνα μου με έχει πρήξει να πάω να μείνω στον λόφο του στρέφη, δεν ξέρω τι νομίζει. εγώ πάντως δεν ανεβαίνω τόσα σκαλιά για να πηγαίνω σπίτι μου. α, τα σοβαρότερα προβλήματα είναι σχετικά. εγώ αυτή τη στιγμή σαν οντότητα αντιμετωπίζω ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα της ζωής μου- όχι δεν είναι καμιά αρρώστια στη μέση. αλλά γράφω και απαντάω λες και δεν συμβαίνει τίποτα. :)

dmjapan στην καλλίπολη μένεις τελικά! (εγώ προς το παρόν μένω φρεαττύδα, πάμε για κόφι :p) γιατί είχαμε μια διαφωνία, η μία έλεγε νίκαια, ή άλλη έλεγε πειραική.
έτσι αισθάνομαι και εγώ για τον πειραιά, ή έστω έτσι αισθανόμουν. αλλά έχουν έρθει τόσο πολύ τα πάνω κάτω που μέχρι και αυτό αδιαφορώ αν θα το αλλάξω. όπως λέω και στην gogoth δεν διαβάζω εγώ προσωπικά πάρα πολύ. δηλαδή διαβάζω πολύ αν τύχει και διαβάζω και γρήγορα, για παράδειγμα αυτά θα τα έχω τελειώσει σε 2 βδομάδες. αλλά μετά αν δεν πάω να πάρω άλλα, μπορεί να περάσει και ένας χρόνος ή και παραπάνω μέχρι να ξαναδιαβάσω. είναι ένα έξοδο και αυτά τα ρημάδια, και από αυτούς που ξέρω δεν διαβάζει κανείς.

Ανώνυμος είπε...

O Τομ Ρομπινς δεν ειναι απλως σεξ.

Ειναι το πρωτο ραντεβου, ντινερ σε νεπαλεζικο ναο συνοδεια μοναχων που κατεχουν την κοσμικη σοφια, παρτουζα με διεστραμμενες νεραιδες στο δασος του Μεγαλου Πανος, στο καπακι οπιο, μανιταρια, μαριχουανα και ηρωινη, μια καλη πιπα μετα κωλοδαχτυλου και χαρουμενα γηρατεια μαζι για παντα.

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχα. και δεν μου το λέγατε από την αρχή; να σου πω. είναι μόνο πίπα ή κάνει και γλυφομούνι;

Ανώνυμος είπε...

Δεν εχω αιδοιο για να σου το επιβεβαιωσω αλλα αν δε βρεις κανενα μπορω να σε εξυπηρετησωΓΚΟΥΧΟΥ!!!!

Flonsavardu είπε...

όχι μωρέ, ντάξει. θα διαβάσω το βιβλίο και αν δεν κάνει όντως γλυφομούνι θα επικοινωνήσω ξανά.

DmJapan είπε...

Ντροπή σας. Διαβάζουν και μικρά παιδιά. :P :P

@flons Και η μία και η άλλη δεν ξέρουν τι τους γίνεται μου φαίνεται. Αν και είμαι κοντά στην Πειραική σχετικά. You know how you can arrange that tea.

Flonsavardu είπε...

i know. eventually will happen. απλώς ξέρεις τα κοριτσάκια τα βρίσκουνε πιο εύκολα σ' αυτά τα τσάγια. αν και έχω ακούσει τα καλύτερα για εσάς αγαπητέ, οι φίλες σας παινεύουν με τα καλύτερα λόγια! :)

DmJapan είπε...

Ax αυτές οι φίλες μου....Αφού μας παινεύουν με τα καλύτερα λόγια. Θα συνεχίσω να τους μιλάω για λίγο καιρό ακόμα... :P

Flonsavardu είπε...

ναι, ναι, να τους μιλάς. είναι πολύ καλά κορίτσια. χαχα.

Λευκή είπε...

Τρυποκάρυδος με χίλια, αν και είναι ουυυυυυ σιξ χάντρεντ σίξτι σιξ μόνο σεξ. Κάτι ξέρω κι εγώ από Robbins ;-)

Flonsavardu είπε...

αισθάνομαι ότι έχετε ιδρύσει παραθρησκευτική ομάδα και το βράδυ μαζεύεστε και διαβάζετε robbins και κάνετε όργια μέχρι να φτάσατε στο επιθυμητό επίπεδο καταληψίας, να καίτε τα βιβλία του και να χορεύετε γυμνοί γύρω από το πτώμα του woody.

ο robbins είναι για μένα κάτι σαν τον θεό. ήξερα πάντα ότι υπήρχε, αλλά μόλις χτες μου φανερώθηκε. θα με κάνετε να χάσω τη σειρά στο διάβασμα! γιατί ομολογώ ότι τέλειωσα τη γλώσσα του φιδιού και είμαι σε δίλημμα με τι να συνεχίσω.

MaHaHoU είπε...

Διαβασα λιγα απο τα παραπανω σχολια και θελω να μου πεις οταν διαβασεις τον τρυποκαρυδο...και να μου τον δοσεις μετα.
dmJapan...θα ερθεις Τοκιο τον Μαη? Επισης...εχω ξεχασει πολλα απο εκεινα την ημερα μαζι με αυτα που επρεπε και καποια που δεν επρεπε. Θυμαμαι οτι πηγαμε για καφε κοντα στο σπιτι σου. Θυμαμαι οτι σε περιμεναμε και σε μια σταση. Θυμαμαι και τα τειχη.... Οποτε καλα θυμαμαι... Για την αλλη την κοντη χοντρη και ασχημη με τα σπυρακια παντου να λες (την αλλη τη stulf)...

Μακιααααα...
Α! Το τσαϊ θα κανονιστει σιγουρα...

Gogoth είπε...

"Ειναι το πρωτο ραντεβου, ντινερ σε νεπαλεζικο ναο συνοδεια μοναχων που κατεχουν την κοσμικη σοφια, παρτουζα με διεστραμμενες νεραιδες στο δασος του Μεγαλου Πανος, στο καπακι οπιο, μανιταρια, μαριχουανα και ηρωινη, μια καλη πιπα μετα κωλοδαχτυλου και χαρουμενα γηρατεια μαζι για παντα."

αυτο. αυτο ακριβως εννοουσα. ακριβως.

(και οχι οτι εχει σεξ μεσα οπως παρεξηγησαν)

(βεβαια εχει, αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο)

εχεις δει ποτε ανθρωπο να κανει σεξ με βιβλιο; δεν ειναι χαριτωμενο θεαμα.

μη διαβασεις τον τρυποκαρυδο. σε ξορκιζω. το εχω αναλαβει προσωπικο χρεος να σωσω τον κοσμο απο αυτο το βιβλιο.

δεν θα εισαι ποτε ξανα η ιδια.

μη το κανεις.

τα αλλα διαβαστα, καλα ειναι.

Gogoth είπε...

δηλαδη αμα θες ντε και καλα τομ ρομπινς πανε διαβασε τον χορο των εφτα πεπλων που ειναι ενα ρηφρεσινγκ κωλοδαχτυλιασμα στην εννοια πολιτικη σατιρα. η αλλιως μια διαμαντοστολισμενη μουτζα στους κουλτουριαρηδες της τεχνης.

οχι τον τρυποκαρυδο κοριτσι μου. εισαι πολυ νεα ακομα. εχεις χρονια μπροστα σου.

Ανώνυμος είπε...

Ο χορος τον εφτα πεπλων ειναι χαρντ κορ ρε.


Η καλυτερη εισαγωγη γινεται με το "Αρωμα του ονειρου".

Εκει πιανεις το συγγραφικο οραμα αυτου του ανωμαλου. Μετα ξηγιεσαι εξειδικευση.

Gogoth είπε...

οταν το καροτο κι η ντοματα κανουνε σεξ βγαινει το πατζαρι;

ομολογω εχεις δικιο. εγω σαν ανωμαλη πρωτο πρωτο ειχα διαβασει το χορο καποτες, αλλα ναι, για αρχη το αρωμα ειναι καλυτερο.

το αρωμα του ονειρου φλονς.

αλλα οχι τον τρυποκαρυδο!

Flonsavardu είπε...

mahahou κανονικά δεν δανείζω βιβλία. έχω βίτσιο γενικά να μην δανείζω πράγματα. αν θέλεις παρόλ' αυτά να σου το δανείσω, να ξέρεις πως θα σε καταδιώξω αν δεν μου το δώσεις πίσω. και να ξέρεις εκ των προτέρων πως δεν θα είναι για πολύ. 2 βδομάδες και πολύ σου και καλά σου. το ξέρω είμαι απαράδεκτη. έχεις πολλά να ανεχτείς ακόμα, αλλά εσύ θέλησες να με κάνεις φίλη σου! :)

μαλάκες... ώπα αυτό δεν ακούστηκε καλά. αγαπημένοι μου μαλάκες... θα τον διαβάσω τον πούστη τον τρυποκάρυδο τώρα! τώρα πάω gogoth στο δωμάτιο. πάω να κάνω σεξ στο βιβλίο. κανονίστε να μην τρέχει τίποτα μ' αυτό το βιβλίο. κανονίστε να μην βγω αλλαγμένη. έχω προετοιμαστεί για υπέρ βιβλίο. αν είναι μούφα θα σας βρω και θα σας δείρω. και τους 2, ναι, και εσένα ανώνυμε.

σας αγαπώ όλους.

Gogoth είπε...

στις 20 πρωτες σελιδες θα μας λες χαζους. στις επομενες 30 θα μας λες λοξους. στις επομενες 50 θα μας λες ανωμαλους. λιγο πριν το τελος θα μας αποθεωνεις. οταν το τελειωσεις θα'ρθεις να μας ζητας συγνωμη γονατιστη.

μετα θα καταστραφεις, η ζωη σου θα ειναι αδεια.

αλλα εγω σε προειδοποιησα.

παω στα εξαρχεια τωρα και δεν θα φαω νουντλς.

Flonsavardu είπε...

χα! και να θέλες δεν έχει!

καλά να περάσεις :)

Gogoth είπε...

πιστεψε με, εσυ με τον τρυποκαρυδο θα περασεις καλυτερα απο μενα.

χωρις πλακα.

Flonsavardu είπε...

ένα καλό βιβλίο είναι πάντα προτιμότερο από τους ανθρώπους. μιλάει μόνο αυτό και έχει μόνο ενδιαφέροντα πράγματα να πει.

Gogoth είπε...

ειδικα ενα βλιβλιο που προσφερει υψηλης κλιμακας σεξ και περιεχει αντρες που δεν υπαρχουν στην πραγματικη ζωη.

αλλα να ξερεις, καλυτερα να ερωτευτεις ποπ σταρ, καλυτερα να ερωτευτεις μουβι σταρ, καλυτερα να ερωτευτεις πεθαμενο ποιητη, καλυτερα να ερωτευτεις εναν αγνωστο μεσα απ'το ιντερνετ, παρα να ερωτευτεις εναν εντελως φανταστικο ανυπαρκτο χαρακτηρα αποκυημα μυθοπλασιας. ειναι δε γρεητεστ καταντια εβερ.

that's what happened to me.

αλλα μη μ'ακους τωρα ρε φλονς, δεν ειμαι καλα σημερα, και εχω μια ωρα για σκοτωμα μεχρι να σενιαριστει η φιλη μου για το εξαρχειο και γραφω παρλαπιπες στο ιντερνετ.

πρεπει να πιω.

Flonsavardu είπε...

όχι όχι σ' ακούω. αλλά άκου τι γίνεται τώρα. άρχισα να διαβάζω. όχι εντάξει δεν με ενοχλείς πολύ, στον πρόλογο είμαι. με όλα αυτά που μου είπατε νιώθω τόσο μεγάλη ταραχή και περιμένω να διαβάσω κάτι τόσο εξαιρετικό που δεν μπορώ να συγκεντρωθώ. πως είναι το ραντεβού με ένα πολύ γαμάτο γκόμενο; έτσι.

ούτε εγώ είμαι καλά. αλλά προς έκπληξη μου δεν με απασχολεί και ιδιαίτερα.

Gogoth είπε...

εχεις ακομα καιρο!! αστο κατω!! ελα μη μου πεις οτι ψαρωσες με τις μαλακιες για τη γραφομηχανη και το φεγγαρι!! κλειστο!!!!!!!! δεν υπαρχει απαντηση στην περιβοητη ερωτηση!

ουφ ενταξει σταματαω αντιο.

αλλα να ξερεις καθως θα πινω τα μπερμπον μου αποψε θα νιωθω ενοχες.

Flonsavardu είπε...

άρχισα να το διαβάζω, αλλά με έπιασε ένα φοβερός πονοκέφαλος. όχι, φυσικά δεν φταίει το βιβλίο. ίσως φταίει ότι εκεί με τη σοβαρή ερώτηση έκλαψα ένα πεντάλεπτο και σε συνδυασμό με την έλλειψη ύπνου ήρθε και έδεσε. τώρα είμαι μόνο στην 34 σελίδα. αλλά θα συνεχίσω λίγο ακόμη. μέχρις στιγμής όλα οκ, δεν έχεις λόγο να νιώθεις ενοχές.

autapath είπε...

μα στο Γουδί ;
όχι :(
Πειραιάς φορ δε γουίν !

DmJapan είπε...

Αποφάσισα ότι δεν θα διαβάσω ποτέ το βιβλίο για το οποίο συζητάτε. Πρώτον επειδή θέλω κάποια πράγματα να μείνουν ένα μυστήριο και δεύτερον επειδή δεν θέλω να μπω ποτέ στην διαδικασία να πω σε κάποιον "είχες δίκιο". Α, και επειδή ως γνήσιο πνεύμα αντιρρησίας δεν πρόκειται να είμαι ποτέ αντικειμενικός και επειδή όλοι λένε πόσο γαμάτο είναι εγώ θα πω το αντίθετο και θα το θάψω. Ναι, και ας πιστεύω το αντίθετο. Και όχι, δεν με ενδιαφέρει να είμαι δίκαιος. :) :)

Flonsavardu είπε...

αυταπάτη θα δούμε. --

dmjapan και εγώ νιώθω κάπως περίεργα πια. (νομίζω ότι αυτό ήθελαν in first place :) αλλά θα το διαβάσω no matter what.

Gogoth είπε...

το χομπυ μας ειναι να διαχειριζομαστε ψυχες.

σας το εχουμε πει απο καιρο.

Flonsavardu είπε...

μη λέμε και μεγάλες κουβέντες. :) προς το παρόν κάποιος άλλος διαχειρίζεται την ψυχή μου και δεν θέλει κιόλα.

Ανώνυμος είπε...

Παρακαλεισθε οπως αφησατε τις αλλοτριες ψυχες ως εχουν. Μην ασχολεισθε μεταξυ των. Αντ' αυτου ασχοληθειτε με τις υμετερες ψυχες.

Οπως επιθυμει ο Θεος.

Σοβαρα ειναι ασχημο χομπι παντως.

Mrs. Stulf είπε...

Κέντρο φορ δε ουίν και δε δέχομαι κουβέντα επί τούτου. Και περίμενε να δεις και το άλλο σπιτάκι από μέσα!

Καλά πως ζουν στα Εξάρχεια χωρίς noodles? (όχι πως το δικό μου σούπερ μάρκετ σφύζει από δαύτα, αλλά για να δώσουμε ένα τατς δράματος)

Να μου πεις άπαξ και φας από τον Κάβουρα σουβλάκι, δεν ξανατρώς παρά τα ανάποδα ραδίκια στον τάφο σου.

Αχ, noodles.

Gogoth είπε...

ουπς, αν καταλαβα καλα με πηρε πρεφα ο Θεος κι ερχεται να με κατακεραυνωσει.

σορρυ ντιαρ γκαντ, καπως πρεπει να περασει κι εμενα η ωρα μου.

παω λοιπον να παρω πισω την ψυχη μου απο κει που την αφησα μην παει κι αχρειαστη. θα ασχοληθω μαζι της οπως συμβουλευει ο Θεος, κι οταν λεω θ'ασχοληθω, εννοω θα σας αγνοησω κανονικα και θα συνεχισω να διαχειριζομαι τις ξενες ψυχες.

καλη τυχη φλονς. οποιος στη διαχειριζεται, καλη δουλεια φαινεται να κανει. θελει δε θελει.

κι αυτο ηταν κοπλιμαν.

Flonsavardu είπε...

ανώνυμε συμφωνάω, είναι άσχημη ιστορία αυτή. αλλά νταξ κανείς δεν διαχειρίζεται την ψυχή σου αν δεν θέλεις. τουλάχιστον εμένα κανείς δεν διαχειρίζεται την ψυχή μου αν δεν θέλω. και γι' αυτόν τον λόγο η επόμενη ανάρτηση θα είναι για τον μαζοχισμό. κάποιος όμορφος χοντρούλης μου είχε πει ότι είμαι μαζοχίστρια, αλλά τότε ήμουν ακόμα πολύ μικρή για να το πιστέψω. δηλαδή 2 μήνες πριν, κάπου εκεί.

mrs. stulf δεν έχω φάει σουβλάκι από τον κάβουρα! ακόμη. δεν έχουν οι πούστηδοι noodles. τσου.

gogoth τελευταία μου τα χαλάει λιγάκι ο διαχειριστής. και είναι πολύ αδικία γιατί εγώ πληρώνω πάντα τα κοινόχρηστα μου και δεν είναι σωστές δουλειές αυτές.