Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2009

Χριστός γεννάται σ' ένα μήνα, και ό,τι εύχεσαι ξεκίνα*

Καταρχάς: Βαγγέλη αν διαβάζεις αυτή τη γραμμή, πάει να πει ότι βρήκες το blog μου με δόλιους τρόπους, οπότε φάε σκατά.

Αρχινάω κανονικά τώρα: Μεθαύριο το blog έχει γενέθλιο. Κλείνει τον ένα του χρόνο και εγώ για να το γιορτάσω ήθελα να αλλάξω layout, τρομάρα μου. Και άλλαξα, και τελικά ήταν μάπα όλα τα layouts, πολύ κακόγουστα και φανταχτερά, σβήστηκαν και όλα τα links σας και χρειάστηκε να τα ξαναπροσθέσω, και έχασα και τη φώτο από το Ρέθυμνο... και τώρα θα τρώτε στη μάπα το γνήσιο δέρμα σαλάχι, μέχρι να βρω φώτο της προκοπής.

Ας πούμε λίγα λόγια γι' αυτό το blog. Αφού επέζησε ένα χρόνο, καλά του είναι.

Άρχισε σε μια περίοδο της ζωής μου, κομβική. Από τη μία ξεκινούσε ένας χρόνος πλήρης απραξίας στο Ρέθυμνο, ανάμεσα στην πρέπουσα φοιτητική ζωή των 4 χρόνων και στο μετά. Εξ ου και "στο ανάμεσα". Και από την άλλη, η αρχή του blog σηματοδοτήθηκε με ένα ταξίδι αστραπή και σοκ και δέος μη σου πω. Λον(δίνο) Σα(ντιάγο) Βαρ(κελώνη) Δου(βλίνο). Τελικά, όπως ξέρουν αρκετοί, πήγα μόνο στο Λονδίνο και γύρισα, διότι με έπιαναν κρίσεις πανικού. Τελικά ξαναπήγα στο Λονδίνο τον Μάιο, και επισκέφτηκα και το Δουβλίνο, μου μένει δηλαδή τυπικά η Βαρκελώνη για να ολοκληρώσω το ταξίδι.

Και εκτός από το ταξίδι, πέρασε και το ανάμεσα, πήρα πτυχίο και βρέθηκα υποτίθεται στο μετά. Αλλά και πάλι είμαι στο ανάμεσα. Μαλακία, ε; Και όπως λέει και ο προαναφερόμενος Βαγγέλης "Φ. Πολύ φοβάμαι ότι αυτό είναι! Δεν έχει άλλο!". Αλλά εγώ, επειδή δεν κωλογέρασα ακόμη, θέλω να πιστεύω πως έχει και άλλα. Πολλά και ωραία. Όχι κάτι φοβερό ή σπουδαίο. Απλώς όχι μόνο αυτό.

Αρκετά για μένα. Ώρα να πω για τον blogosphera- my ass. Εδώ λοιπόν, αν και στην αρχή ήμουν κάπως επιφυλακτική, γνώρισα πολλούς ανθρώπους και κάποιους από αυτούς τους συμπάθησα κιόλας. Όχι, δεν είμαι από τους ανθρώπους που συμπαθούν εύκολα, αλλά άπαξ και συμπαθήσω κάποιον, συνήθως κρατάει. Κάποιοι από εσάς με κάνατε να πιστέψω ότι ο κόσμος αυτός δεν έχει μόνο ηλίθιους. Κάποιοι επιβεβαίωσαν την θεωρία μου, ότι ο κόσμος έχει, αν μη τι άλλο, πολλούς ηλίθιους. Κάποιοι με έκαναν να πεθαίνω στα γέλια, κάποιοι λιγότεροι, να προβληματίζομαι.

Αυτό το τελευταίο, από την πείρα μου διαδικτυακά, αντιλαμβάνομαι ότι δεν είναι τυχαίο. Μια ανάρτηση είναι πάντα πιο προσιτή όταν είναι αστεία. Όταν περιέχει σάτιρα. Ο κόσμος δεν μπαίνει στα blogs ούτε για να διαβάσει τα εσώψυχα σου- αν και θα τα διαβάσει και αυτά αν σε συμπαθεί- ούτε για να ακούσει ειδήσεις, γι' αυτό έχει και την τηλεόραση του. Ο κόσμος μπαίνει στα blogs να ψυχαγωγηθεί. Να ενημερωθεί μεν αν λάχει, αλλά για πράγματα "ανούσια" δε. Δεν είναι τυχαίο πως τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα εδώ μέσα την έχουν "οι κράχτες". Κάποιοι κράζουν πιο "επιστημονικά", άλλοι κράζουν πιο "λαϊκά", και κάποιοι άλλοι προσπαθούν να τους μιμηθούν. Κάποια άλλη κράζει και αυτή, αλλά αυτή είναι από μόνη της υπερσταρ και δεν μιμείται κανένα.

Και υπάρχουν και άλλοι πολλοί, που δεν κράζουν πάντα, αλλά όλο και κάτι αστείο ή ευχάριστο ή ενδιαφέρον έχουν να πουν, με το δικό τους μοναδικό στυλ. Όσο όπρα γουίνφρι και αν είναι αυτό που θα πω, αυτό το blog αφιερώνεται σε όλες τις συμπάθειες μου- ξέρετε ποιες είστε, δεν είμαστε τα όσκαρ εδώ.

Απαντήστε τώρα στο γκάλοπ στ' αριστερά, διότι πολλά και διάφορα, όπως π.χ. ο "οικονομολόγος- σωτήρας" της εκπομπής του άλφα, συνετέλεσαν στο να με πιάσουν οι οικονομικές μου ανησυχίες. Πάλι. Και θα τα ξαναπούμε με σχετική ανάρτηση.

*ο τίτλος δεν έχει σχέση με το περιεχόμενο, αλλά κυριολεκτεί

30 σχόλια:

mits είπε...

Να σου ζησει να το χαιρεσαι!
Λοιπον, ο τιτλος ειναι γαματος και τωρα παω ν ακουσω το χαλια.

Mrs. Stulf είπε...

1ον
Μ' αρέσει η αμεσότητα της πρώτης πρότασης. Φάε σκατά Βαγγέλη.

2ον
Δε βλέπω γκαλόπια στο πλάι.

3ον
Χρόνια πολλά <3

spooky loner είπε...

Xρονια πολλα :))
δεν μου αρεσει το καινουργιο layout, που πηγε το πολυαγαπημενο Ρεθυμνακι; (χεστηκες)
ποιος ειναι ο Βαγγελης; (δεν περιμενω απαντηση)
εχει και αλλο!
πολυ χαιρομαι που υπαρχει το blog σου.

F4FUN είπε...

μου λύθηκε και η απορία για το όνομα!!!
ενας χρόνος μεγάλο διάστημα δεν είναι?
happy blog-birthday προκαταβολικά.
γράφεις τόσο συχνά που δεν προλαβαίνω να σχολιάσω.
θα "ανεβάσω ταχύτητα" για να σε προλαβαίνω!!!

ps.Με το Σαντιάγο τι έγινε? Πήγες?

ps.2 Βαγγέλη, ντροπή...

Gogoth είπε...

με συγκινησατε κυρια φλονς.

παρακαλω να μην ξανασυμβει!

να χαιρεστε το μπλογκ σας και να γραφετε παντα οτι γουσταρετε χωρις να σας νοιαζει τιποτα. εμας μας αρεσετε με σωψυχα η χωρις.

παω κι εγω τωρα ν'ακουσω το χαλια. :)

τόσο δα σε λέω είπε...

εμένα με αρέσει το γνήσιο δέρμα σαλάχι

χρον πολς ολ αράουντ

AdMad είπε...

και εμένα μου αρέσει..

με γειά!

και χρόνια πολλά

Flonsavardu είπε...

mits σ' ευχαριστώ πολύ! καλέ νιώθω λες και έχω παιδί... πάλι καλά, γιατί χτες πήγα στο μαιευτήριο, και δεν νομίζω ότι θέλω να κάνω. πρέπει να σας διηγηθώ μια μέρα και αυτή την ιστορία.

mrs. stulf η αμεσότητα είναι μία από τις αρετές μου. :p

spooky ευχαριστώ! ούτε εμένα μου πολυκάθεται, αλλά θα συνηθίσουμε... ο βαγγέλης είναι ο πανάρχαιος κολλητός του αδερφού μου, κάτι σαν το πέμπτο μέλος της οικογένειας. α, έχει και άλλο. με συγκινείς!

f4fun, ναι, την είχαν και άλλοι αυτή την απορία, και είπα επιτέλους να το (ξανα)διευκρινίσω. γράφω συχνά,ε; θα προσπαθήσω να slow down, να βρούμε ένα ρυθμό! στο σαντιάγο δεν πήγα, απλώς επειδή πρέπει πρώτα να πας ισπανία και από εκεί να πας σαντιάγο, το θεωρώ απίθανο να πάω, άμεσα τουλάχιστον. :)

gogoth αγαπημένη θα προσπαθήσω να μην ξανασυμβεί! θα προσπαθήσω να κρύψω τον μικρούτσικο και την όπρα που κρύβω μέσα μου, την επόμενη φορά... αλλά αφού σας αγαπώ, τι να κάνω!

τόσο δα και εμένα μου αρέσει, αμέ.

admad έτσι! "σαλάχι ftw!".

σας ευχαριστώ όλους ξανά μανά!

bourboulithres είπε...

Χρόνια πολλά Flons!!!
:)

Kleine wolke είπε...

όταν σε πρωτοδιάβασα σκέφτηκα,ρε τι γαμάτο blog!
μήνες(πόσους αλήθεια; δε θυμάμαι) αργότερα, δεν έχω αλλάξει γνώμη.


παρακαλώ να προστεθεί η εξής επιλογή στο γκάλοπ και μετά θα το απαντήσω κι εγώ:
δεν έχω φίλους,μόνη μου τρώω/πίνω και επειδή είμαι πολύ χουβαρντού πάντα πληρώνω εγώ.με τα λεφτά της μάνας μου.χιχι.


υγ.παρακαλώ να μπει και το χιχι.

Flonsavardu είπε...

μπουρμπουλήθρα ευχαριστώ!

συννεφάκι, είσαι τόσο γλυκό συννεφάκι! γαμώτο, δεν μπορώ να προσθέσω την επιλογή, επειδή έχουν ήδη ψηφίσει! :( κρίμα. εννοείται θα έβαζα και το χιχι.

Ανώνυμος είπε...

Αυτο που ειπες για τα μπλογκ και το κραξιμο...

Εξαρταται απο το ποιους θες να σε διαβαζουν στην τελικη. Εμενα το ταργκετ γκρουπ μου ηταν οι υποψιασμενοι, υποπικροι, ανω των 25 που εζησαν τη μεταβαση απο το σκοτεινο 80 στη μακροσυρτη κηδεια ιδεων που λεγεται "τελος της χιλιετιας". Αλλα φυσικα οπου μυριζει σκατο μαζευονται και μυγες.

Προς το τελος αρχισα να αναπολω τις εποχες που ειχα δεκα αναγνωστες που βρηκαν κατι ενδιαφερον στα κειμενα μου. Δε λεω καλο ειναι να εχεις τετρακοσα σχολια αλλα καποια στιγμη αρχισε να παρεκτρεπεται η φαση και ξενερωσα.

Αν θες να μην ξυνισει το μπλογκ σου βρες την ισορροπια μεταξυ του να γραφεις για σενα αντι να γραφεις "για εσενα".

Εννοω να γραφεις αυτα που θες οχι για τον εαυτο σου.
Καπως ετσι.

MaHaHoU είπε...

Μεγειες και χρονια του πολλα (εμενα τον Μαρτη κλεινει 2 χρονια- ο πρωτος χρονος δεν μετρα γτι ηταν πολυ απελπιστικος :P)
Και το σαλαχι ειναι αστειο εμενα μου αρεσει :)

Flonsavardu είπε...

ανώνυμε του επιστημονικού κραξίματος, νομίζω ότι όλα άρχισαν όταν απέκτησες την πρώτη φανατική σου groupie (moi). i brought a bad karma to ya blog. <3 (η αλήθεια είναι πως για όλα φταίνε οι γιαπωνέζοι) δεν γράφω ποτέ για εμένα, αλλιώς θα έγραφα ημερολόγιο. δηλαδή γράφω καμιά φορά, όπως για παράδειγμα πέρσι, που είχε πέσει μαύρη μαυρίλα σε τούτο εδώ το blog. αναρτήσεις οι οποίες έχουν σβηστεί. και τώρα για παράδειγμα είναι μια πολύ σκατένια εποχή, το ίδιο σκατένια με πέρσι, αλλά δεν κάθομαι να το αναλύσω.

mahahou ευχαριστώ! σαλάχι rules!

Litanie des Saints είπε...

Ωχ, να σκεφτείς, κι εγώ είδα το δέρμα σαλάχι και σκέφτηκα 'και γαμώ τα themes, πού το ψάρεψε'; :Ρ

Elias είπε...

Να το χαίρεσαι το blog. Και ναι, τώρα μου λύθηκε και μένα η απορία για το όνομά του. Στην αρχή νόμιζα ότι έβγαινε από κάποιο όνομα/παρατσούκλι ή κάτι, και είχα αφιερώσει και λίγη ώρα ένα βράδυ, θυμάμαι, λιάρδα, να προσπαθώ να βγάλω νόημα. Είχα καταλήξει ότι σε λένε Φλώρα. Αλλά χαίρομαι που βγήκε άκρη.

άντε να τα εκατοστήσει και είθε ο "οικονομολόγος-σωτήρας" του άλφα, να μας σώσει τα χριστούγεννα αυτά.

Loud Melody είπε...

Χρονια πολλάαααα να το χαίρεσαι. Εμένα έχει κλείσει καιρό τώρα 1 χρόνο αλλά το άφησα στο ντούκου. Εύχομαι να σου έρχονται στο μυαλό πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες να μας τις αραδιάζεις και να σε διαβάζουμε!! :)

Flonsavardu είπε...

litanie ήταν μια ευχάριστη στιγμή, πολύ γέλιου, στο factory outlet της πειραιώς. και πάνε χρόνια που την έχω αυτή τη φωτό, αλλά το αστείο δεν παλιώνει ποτέ!

elia φλώρα;;;; ΜΠΛΙΑΞ. δεν με λένε φλώρα. ναι, άμα περιμένεις από τον σωτήρα... ο κόσμος παιδί μου μόνο αν βάλει μυαλό θα σωθεί! δεν έχουμε το πνεύμα της οικονομίας εμείς οι έλληνες. δεν βλέπεις τι απάντησαν εδώ δίπλα; 10 άτομα θέλουν να πληρώνουν διά του ποσού, οι χουβαρντάδες μου. έχουν να φάνε κράξιμο, κάτσε και θα δεις. :p

loud melody, κρίμα. ούτε ένα κεράκι, ούτε τίποτα; τσ τσ τσ. και εγώ το εύχομαι, και σε ευχαριστώ πολύ! :)

Elias είπε...

Αισθάνομαι σχεδόν άσχημα που έβαλα το "Φλώρα" σαν όνομα στο μυαλό μου. Αλλά, το καλό του πράματος; Φλώρα λέγανε και την τύπισσα απ' τα "Εγκλήματα". Και τα "Εγκλήματα" γαμάγανε. Πραγματικά γαμάγανε.

ρίξε κράξιμο. τόσες φορές, έστω υπό την επήρρρεια ή όχι, έχω δει γυφτιές...γυφτιές και γυφτιές. σε φάση, "Ααααααα, δε πληρώνω ό,τι και οι άλλοι. έφαγα μόνο ρόκα και μπαλσάμικο. παρακαλώ"

κωλόγυφτε.
δώσε 3 ευρώ παραπάνω.
γαμώ τη πουτάνα μου.

Flonsavardu είπε...

μμμμ, υπήρξε παρεξήγησις! εγώ είμαι από αυτούς που λες... δηλαδή θα το εξηγήσω καλύτερα στην ανάρτηση, γιατί δεν θέλω να κάνω spoilers.

agit8d είπε...

Εγω ενα πραγμα εχω να πω:

Θυμαστε ποτε κινησατε το βλογκ ή ανατρεχετε στην πρωτη αναρτηση; Α;

αντε και του χρονου (αν θεωρειται καλο αυτο σαν ευχη).

YO!Reeka's είπε...

sha la la χρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις ντίαρ!!! πρέπει να κάτσω ένα απόγευμα να σε διαβάσω προς τα πίσω γιατί έχω κενά.
σε φιλώ, καλή επανένταξη

Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλώς σε βρίσκω. Πολλές αναρτήσεις εύχομαι και να είσαι καλά. Μπήκα τυχαία και μου άρεσες. Θα τα ξαναπούμε.

Flonsavardu είπε...

agit8d ναι, θυμάμαι. το λέει καταρχάς και στο προφίλ μου, τον οκτώβριο άνοιξα το blog, τέλη νοεμβρίου έγραψα την πρώτη μου ανάρτηση... :)

γιωρίκα σ' ευχαριστώ πολύ!

theogr και σένα σ΄ευχαριστώ!

amalthia είπε...

Χρόνια πολλά!

Σε πέτυχα τυχαία, μου άρεσε το μπλόγκ σου αλλα μετά δεν θυμόμουν το όνομα..τώρα σε ξαναβρήκα και χαίρομαι του τελ γιου μαι τρουθ!

Με τόσο ωραία μπλόγκ που να γράψω κάτι για το δικό μου..μου φεύγει η ιντερνετική μου ώρα διαβάζοντας άλλα..τώρα που βρήκα και εσένα φάκ ιτ!

Θα σε διαβάζω τώρα εκτός αν έχεις αριθμητικό πρόβλημα αναγνωστών όπως ο ανώνυμος πιο πάνω!

Flonsavardu είπε...

δεν έχω κανένα πρόβλημα αναγνωστών... είστε όλοι πολύ αγαπημένοι και καλοδεχούμενοι.

ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια!

ntetzevou είπε...

Εχω την ταση - μιας που ειμαι ρομαντικος ανθρωπος - να πιστευω οτι οι ανθρωποι γραφουν αναλογα με την διαθεση τους, και αυτο που θελουν πραγματικα να γραψουν, ασχετα απο το τι θελει ο μεσος αναγνωστης(sic), διοτι το βλογκ αποτελει μεσο αυτοψυχαναλυσης αν δεν ειναι μεσο διαφημισης ή και ειδησεογραφικο. Επισης εχω την ταση να πιστευω οτι ο αναγνωστης διαβαζει ενα μπλογκ την ωρα που η διαθεση του συμμορφωνεται με αυτο το βλογκ. Αν ημουν χαρουμενος και εμπαινα και ειχες μια αναρτηση καθολου αναλογη με την διαθεση μου, το πιο πιθανον ειναι να μην την διαβαζα εκεινη την ωρα και να περνουσα καποια αλλη στιγμη που θα μπορουσα να το καταννοησω περισσοτερο. Γενικα δεν χρειαζεται να θεωρουμε οτι ολα συμβαινουν μονο σε καποιες πεπατημενες επανω. Φιλια στον Βαγγελη και σου ευχομαι να γραφεις οσο θελεις να γραφεις ;)

flonsavardu είπε...

μου ακύρωσε το κόμεντ.... γκρ. γαμημένο blogspot. λοιπόν, έλεγα ότι τα περισσότερα blogs ακολουθούν μια πεπατημένη, και προσπαθώ να ακολουθώ και εγώ, για προσωπικούς πρακτικούς λόγους.
δεν θέλω να γράφω δυσάρεστα, γιατί με αυτόν τον τρόπο τα αναμασώ. προτιμώ να γράφω για ευχάριστα πράγματα, ώστε να έχω ένα ευχάριστο feedback, όταν τύχει κάποιος να διαβάσει το blog. :)

Epicuros είπε...

Δες το (φωτογραφικό) blog μου και όποια φωτογραφία σ' αρέσει (αν σ' αρέσει καμία) πάρτην. 'Εχω αναρτήσει πάνω από 350 φωτογραφίες. 'Ισως κάποια είναι του γούστου σου. Κι εγώ θα κολακευτώ (Σμείωση: Κάνε κλικ πάνω στη φωτογραφία για να τη δεις μεγεθυσμένη κι αν την αντιγράψεις κάν'το στη μεγέθυνση.)

Flonsavardu είπε...

πολύ ωραίες φωτογραφίες, indeed!
απλώς έλεγα να ξεκινήσω ένα χρόνο με αστείες φωτογραφίες... έχω ήδη 2-3 υποψήφιες που θα πάρουν σειρά! :)