Παρασκευή, 6 Νοεμβρίου 2009

Τη μέρα που έγινα cool ή αλλιώς «Πως να είσαι cool με 8 απλούς τρόπους»

Δεν θυμάμαι ποια ήταν η μέρα που έγινα cool. Θυμάμαι τη μέρα που άκουσα πρώτη φορά πυξ λαξ και ξύλινα σπαθιά, που τότε ήταν στα πάνω τους. Θυμάμαι τη μέρα που πήγα στο δωμάτιο του αδερφού μου γεμάτη προσδοκίες, για να τον ρωτήσω «τι μουσική πρέπει να ακούω», και μου έδωσε ένα cd των police, λέγοντας μου «άρχισε με αυτό και βλέπουμε». Θυμάμαι τη μέρα που έλεγα στην κολλητή μου «κλάιν μάιν» που επίσης τότε ήταν στα πάνω του, και άλλες ατάκες που μου μάθαινε επίσης ο αδερφός μου, και γι’ αυτό πάντα ήμουν σχετικά cool.

Μετά πέρασα στο πανεπιστήμιο και αυτά δεν είχαν ιδιαίτερη σημασία. Αυτό σημαίνει πως οι συμφοιτητές μου ήταν τόσο ζωάδια που δεν υπήρχε θέμα συναγωνισμού, και όχι μόνο αυτό. Οι cool στο πανεπιστήμιο μου ήταν uncool και οι cool δεν με έκαναν παρέα εμένα που ήμουν cool, μάλλον γιατί δεν ήμουν αρκετά cool. Cool.Cool. Cool. Όσο το γράφεις, τόσο σου φαίνεται λάθος.

Μμ, ναι τι έλεγα, στο θέμα μας. Μετά γνώρισα το νι και ήθελε να με κάνει παρέα. Μετά έμαθα βέβαια ότι ήθελε απλώς να με γαμήσει, αλλά εντάξει, μετά από χρόνια γνώρισα κάποιον αξιόλογο οπότε αυτό ήταν ψιλά γράμματα. Και όταν λέω αξιόλογο δεν εννοώ ότι οι τότε φίλοι μου ήταν στραβάδια, κάθε αλλο. Απλώς δεν ήταν cool. Διότι άντε και θες, δεν είναι κάτι εύκολο να είσαι τέτοιο πράγμα. Πρέπει να χύσεις αίμα δάκρυα και ιδρώτα. Ή απλώς να ακολουθήσεις τον παρακάτω οδηγό:

1. ΡΟΚ. Όσα χρόνια και αν περάσουν φίλοι και φίλες, αγαπητοί τηλεθεατές το ροκ δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα. Το ροκ είναι κιουλ! Το ροκ και η μέταλ και η ποιοτικιά ποπ. Που κάποιος που δεν ξέρει τι του γίνεται θα την έλεγε και αυτός ροκ, αλλά δεν είναι, είναι ποπ. Για κάποια στιγμή πίστεψα ότι η ροκ είναι μουσική που ακούγαμε στο σχολείο. Αλλά όχι.

2. SOUTHPARK. Αυτή η σειρά είναι ένα inside joke. Δεν λέω ότι δεν γελάω, ψέματα να πω; Αλλά ξέρω πως οι cool γελάνε και με αυτό που δεν είναι αστείο. Γελάνε βασικά από το πρώτο δευτερόλεπτο του καρέ και θυμούνται ευτυχώς κάποια λεπτά, αφού πέσει και το τελευταίο, να σταματήσουν να γελάνε.

3. ΠΥΞ ΛΑΞ. Ναι, πρέπει να τους μισείς. Κατά πάσα πιθανότητα γούσταραν και άκουγαν πυξ λαξ πριν αρχίσουν αυτή την ιστορία «τα φτιάνουμε- τα χαλάμε- τελειώσαν τα λεφτά- τα ξαναφτιάνουμε». Ε, τους κάθησε κάπως στραβα και δεν μπορούν να το ξεπεράσουν. Και γενικώς πρέπει να μισείς την ελληνική μουσική, αλλά ένας cool τύπος πραγματικά προτιμάει να ακούσει την μπεζεντάκου παρά να ακούσει πυξ λαξ.

4. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. Πρέπει να χλευάζεις μέχρι δακρύων την ελληνική τηλεόραση. Για έξτρα μπόνους δεν θα πρέπει να βλέπεις ή ακόμη καλύτερα να δηλώνεις πως δεν υπάρχει καν η συσκευή στο σπίτι σου. Αλλά για να χλευάσεις το πιθανότερο είναι ότι θα πρέπει να βλέπεις αρκετά ώστε να ξέρεις. Αλλά αυτό δεν το λες πουθενά.

5. ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Είτε ξέρεις στ’ αλήθεια είτε προσποιείσαι πως ξέρεις, λες. Δεν αφήνεις τίποτα να πέσει κάτω και εξηγείς τα πάντα με όρους που έχεις διαβάσει το ίντερνετ ή σε βιβλία. Για παράδειγμα ρωτάς την γκόμενα που δεν έχει οργασμό μαζί σου, αν είχε κακοποιηθεί μικρή, γιατί κάπου είχες διαβάσει ότι ... Γενικώς αγνοείς πλήρως και κατηγορηματικά αυτό που είχε πει ο πατήρ φρόυδ: «sometimes a cigar is just a cigar» (ASHOLE!). Ή μάλλον το θυμάσαι. Όποτε πάνε να σου ξηγηθούν οι άλλοι popular psychology.

6. ΚΘΟΥΛΟΥ. Ήθελα να ήταν το πρώτο. Κρατιόμουν πως και πως, σαν μικρό παιδί που περιμένει να κάνει αταξία. Αλλά ναι, τώρα έφτασε η ώρα να σου το πω, έφτασε η πολυπόθητη στιγμή. Πρέπει να λατρεύεις τον κθούλου. Ακόμα και αν δεν ξέρεις τι είναι, όποτε κάποιος πει το όνομα Κθούλου, γέλα δίχως αύριο. ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ! Ακόμα και αν δεν έχεις διαβάσει ποτέ σου Lovecraft, ακόμη και αν αγνοείς την ύπαρξη του, ο Κθούλου είναι αστείο. ΓΕΛΑ! Και γενικώς να ξέρεις πως ο κθούλου είναι ένα μυθικό θαλάσσιο τέρας. Σε όποια πρόταση μπορείς να χώσεις ένα μυθικό θαλάσσιο τέρας με το όνομα Κθούλου κάντο μα το θεό!

7. ΙΝΤΕRNET. Το ξέρω ότι εδώ κλέβω, αλλά τι να κάνω; Ναι, για είσαι cool πρέπει να ξέρεις τι παίζεται στο internet. Πρέπει να ξέρεις όλα τα γαμάτα βιδεάκια στο γιουτούμπ, πρέπει να ξέρεις όλους τους γαμάτους που κυκλοφορούν εκεί πέρα και γενικώς... Ξέρεις. Ναι, πρέπει να κινείσαι με άνεση και έπαρση. Λέγεται και trolling. Και ναι είναι ηλίθιο, ανούσιο και υπανάπτυκτο, αλλά είναι COOL.

8. ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ. Και κλείνουμε με κάτι το οποίο εκ πρώτης τρομάζει, αλλά δεν είναι και τόσο σπουδαίο. Απλώς πρέπει να προσποιείσαι ότι ξέρεις τα πάντα, ακόμα και αν δεν τα ξέρεις. Για να συμβεί αυτό απλώς φέρεσαι σαν να ξέρεις τα πάντα. Αν κάπου κάνεις λάθος δεν έχει καμιά σημασία. Μπορεί να σου το δείξουν μες τη μάπα, με τα σχετικά έγγραφα, 29 κατασκευαστές πλυντηρίων και 3 υπέυθυνες δηλώσεις από το κεπ ότι κάνεις λάθος, αλλά εσύ πρέπει να επιμείνεις στην άποψη σου μέχρι τελευταίας ρανίδος αίματος.

Τα- τα! Συγχαρητήρια. Είσαι cool.

Ψιτ. Κθούλου. J


53 σχόλια:

Marina είπε...

cool μλκες είναι αυτοί που μπαίνουν σε όλες τις κατηγορίες σου!
Το να είσαι κούλ δεν είναι κάτι που αποκτιέται, διάβασες και πήρες πτυχίο, είναι να τόχεις. Είτε βλέπεις sex & the city είτε ακούς Τσαλιγοπούλου..αυτοί πάντως που ακούνε ρόκ..μόνο έντεχνο μετά μη μου πείς γιατί.
Ηρέμησε και be yourself

MaHaHoU είπε...

Τι σε νοιαζει να εισαι cool?? Αρκει να εισαι ο εαυτος σου νομιζω :D
SMOUTCH

agit8d είπε...

Not being cool is very cool.

Ανώνυμος είπε...

Συγνωμη τωρα μικρη μου κυρια αλλα ο ορος κουλ πηγε σχολειο με τον φιντο ντιντο και τωρα εχουν σοβαρευτει και οι δυο, εχουν οικογενειες και χρωστανε γραμματια για το αμαξι.

Ειναι σαν να αποκαλεις κατι "μοντερνο". πχ "αυτα τα τιμπερλαντ ειναι πολυ μοντερνα!"
Μοντερνο λεγεται κατι που εθεωρειτω συγχρονο ή και προχωρημενο λιγο μετα τη δεκετια του ογδοντα μεχρι και λιγο πριν το ενενηντα. Πχ Μοντερνα μουσικη ειναι οι Ντιουραν-Ντιουραν! Οι Μιλλι-Βανιλι. Οι Α-χα. Βασικα οποιο συγκροτημα εχει ονομα με παυλες ειναι και πολιυ κουλ και ειμαι σιγουρος οτι συμφωνουν και οι θειαδες μου και ο συγχωρεμενος ο Γιαννης Κουτουβος!

Το COOL ακολουθησε το RAD, το AWESOME, το SUBLIME, το EXTREME, το SICK, το RANDOM, μεχρι που εκανε καμ-μπακ και εγινε KEWL (ή και UBERKEWL) αλλα δεν υοθετηθηκαν απο την ελληνικη κουλτουρα επειδη η ελλαδα επαθε ομφαλοσκοπικο σοκ και αρχισε να καταναλωνει τα κοπρανα της κλαιγοντας για τις επομενες δυο δεκαετιες... και ξαφνικα βρεθηκαμε στην εποχη του ιντερνετ!

Το κουλ δεν υπαρχει πια.. το πατησε το τρεντυ!
θενκγιουβερυματς-γκρεητωντιενς!

Παντως πρεπει να πω οτι συμφωνα με τον καταλογο σου ειμαι τρομαχτικα "κουλ". Αλλα δεν καταλαβαινω ενα πραμα. Ποιος σου την εσπασε και λες τετοια λογια;

Ποιος ειναι ο εξυπνακιας που σου ξηγηθηκε σαπια;

ThEiTsA είπε...

Τελικά είμαι πολύυυυυυυ ΚΟΥΛ! Γουστάρω!

Flonsavardu είπε...

το λοιπόν, μα τη μπαναγία, θα την βάλω τη ταμπέλα. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ. τέλος πάντων.

μαρίνα μου δεν λέω ότι εγώ έγινα έτσι κουλ. ίσως βασικά φταίει ο τίτλος, θα τον αλλάξω, γιατί μάλλον μπερδεύτηκαν πολλοί. και σίγουρα το κουλ δεν έχει πτυχίο- και να ξέρεις βασικά πως προχτές ρώτησα τον αδερφό μου που τον θεωρώ σούπερ κουλ αν ξέρει τον κθούλου και κάπως ηρέμησα που δεν τον ήξερε. :)

mahahou, όχι αγάπη μου, εγώ είμαι uberkewl που λέει και ο ανώνυμος, και χωρίς να τα κάνω όλα αυτά. :) δλδ σχεδόν, γιατί ήμαρτον, είπαμε, ποιος δεν μισεί του πυξ λαξ; :p

agit8d ναι. συμφωνώ απολύτως. δεν ισχύει πάντα βέβαια, αλλά συνήθως.

ανώνυμε σ' ευχαριστώ για την επεξήγηση, ούτε που το φανταζόμουν! αλλά κάνω πλάκα. δεν μου την έσπασε κανείς, νόμιζα ότι θα γελούσαν οι φανταστικοί μου αναγνώστες, διότι υπάρχουν πολλοί τέτοιοι κουλ τύποι ανάμεσα μας.

theitsa :))

Ανώνυμος είπε...

φλονσ νομίζω ότι με αυτά τα σχόλια your post qualifies για να γίνεις ο επόμενος μάστερ τζι.

I was freaking kidding people.

Flonsavardu είπε...

προφανώς και κάνεις πλάκα ανώνυμε. ο αγαπημένος μου μάστερ τζι τρολλάριζε στο ίδιο του το blog, εγώ δεν κάνω τέτοια πράματα.

Gogoth είπε...

ΚΘΟΥΛΟΥ.

γελαω υστερικα!!!!ΚΘΟΥΛΟΥ!!!:):):):)

εμενα παντως μ'αρεσε πολυ το κειμενακι και γελασα τρελα. και ξες κατι;;;ελα να στο πω στ'αυτι...

(εχεις δικιο)

Flonsavardu είπε...

ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ! :))

Ανώνυμος είπε...

Eχω βαρεθει να ακουω γι αυτον το Μαστερ Τζι.


MG

Flonsavardu είπε...

εγώ να δεις! :)

flons

Giannis είπε...

kai egw pou nomiza oti cool einai na akous jazz...

Flonsavardu είπε...

όχι, το να ακούς τζαζ είναι δήθεν, δεν είναι κουλ.

Crazy Tourists είπε...

Κθούλου!!!!

Τρελοτουρίστρια

ΥΓ. Είναι προφανές ότι δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το τί είναι αυτός (?) ο (?) κθούλου!
Φιλιά

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχα, ω θε μου, τι αστείο, καλά που το σκέφτηκες;

γιατί νομίζεις εγώ ήξερα η πτωχή;

κθουλου είπε...

ποιος τολμησε ρε τσουτσεκια?

nihilio είπε...

Λίγα τα λόγια σου για τον Κθούλου, μα τον Γιογκ Σοθόθ.

Και μην ξεχνάς το Γκάζι και τους Τουλ.

Loud Melody είπε...

Δεν ήμουν ποτέ τέτοιου είδους ψευτοκούλ. Δεν ξέρω αν υπήρξα ποτέ απλά κουλ. Όπως είχε πει κι o Steve Urkel "I love myself the way it is, that's what makes me cool"

Flonsavardu είπε...

κθούλου, εγώ τόλμησα και άμα θες ξανατολμάω κιόλας!

nihilio το γκάζι μου φαίνεται λίγο δήθεν. τα εξάρχεια είναι κουλ. οι τουλ είναι μέσα στη συνομοταξία του "ΡΟΚ".

loud melody δεν τον ξέρω τον κύριο; πρέπει να είσαι κουλ για να τον ξέρεις; :)))

mits είπε...

Ελα ρε, το σαουθπαρκ γαμαει! Εχω δει ελαχιστα ως τωρα κι εφτυσα οτι ειχα στο στομα μου απ τα γελια.
Επισης, η ελληνικη τηλεοραση αξιζει καθε κραξιμο στην πλειοψηφια της. Το να μην εχεις, νταξ, ειναι υπερβολη.
Τελος, διαφωνω στο θεμα του ιντερνετ. Γελαω πολυ (απο μεσα μου) μ αυτον που ξερει τα παντα περι ιντερνετ και ΘΕΛΕΙ να το δειχνει. Αυτο δειχνει οτι περναει ολη τη μερα του εκει μεσα ε και αυτο ειναι, αν μη τι αλλο, ηλιθιο και αν-κουλ.

Flonsavardu είπε...

ρε όλα αυτά που λέω κατά βάση τα κάνω και εγώ- και ναι είμαι από αυτούς που κοροιδεύεις! όλα, εκτός από τον κθούλου, την ψυχολογία και την γνώση των πάντων.

Elias είπε...

Συμφωνώ και στα 8.
Να χώσω επίσης ένα 9, είσαι κιουλ όταν πίνεις μπάφο, και όχι μόνο αυτό, αλλά διαλαλείς και σε όλους ότι το κάνεις με τη πρώτη ευκαιρία, και συνήθως "κατά λάθος/το'φερε η κουβέντα", ειδικά αν τους πρωτογνωρίζεις.

-Α, εγώ είμαι από τη Καστοριά, εσύ;
-Καστοριά, ααα, είχαμε καπνίσει κάτι παππάδια εκεί, ωραία. Χμ; Εγώ από Αθήνα

κλπ κλπ

Flonsavardu είπε...

ηλία ισχύει... σχεδόν! πρέπει να το πεις ωραία και με νόημα για να μη φανεί ότι είσαι καμένο. ωστόσο μου ήρθε φλασιά κάτι άλλο και δεν ξέρω αν ισχύει απολύτως και αυτό. τα ταξίδια στο εξωτερικό... τα κατατάσσω κάπου ανάμεσα στο κουλ και στο δήθεν. τελικά νομίζω ότι απλώς οι κουλ έχουν κάνει πολλά, αλλά εντάξει βρε αδερφάκι μου, τι να λέει τώρα, ενώ οι δήθεν έχουν πάει "και ω ήταν γαμάτα ρε συ δεν έχεις ξαναδεί τέτοιο πράγμα τι ελλάδα μου λες..." μπλα μπλα μπλα.

Loud Melody είπε...

Χαχαχαχα! Βασικά ήταν χαρακτήρας σε μια αμερικάνικη σειρά και ήταν ο πιο νέρντουλας χαρακτήρας του κόσμου..

Flonsavardu είπε...

αααααα. πιο πολύ και από τον σέλντον; ω, αγαπώ τον σέλντον. (από το big bang theory για να μη ρωτήσεις, αν δεν ξέρεις) :)

Mrs. Stulf είπε...

Αν εξαιρέσεις τον Κθούλου που και χεσμένο τον έχω, είμαι εξαιρετικά κουλ.

Μάλιστα πιστεύω πως θα έπρεπε όλοι να παραδειγματίζεστε από μένα και την κουλοσύνη μου.

Wait..

Flonsavardu είπε...

όλοι παραδειγματίζονται από σένα και την κουλοσύνη σου...

in a galaxy far far away.

Ανώνυμος είπε...

sheldon is way cool
:)

Flonsavardu είπε...

yes, he is indeed.

Loud Melody είπε...

Take a look

http://www.youtube.com/watch?v=Ncw70Hw1ffs

autapath είπε...

επίσης νομίζω πως οι κουλ πάνε και γλυφάδα , όντως είσαι πολή κουλ τότε (h).

autapath είπε...

*πολύ

Flonsavardu είπε...

loud melody ααααααα αυτός είναι; χιχι.

αυταπάτη στην γλυφάδα πάνε οι κάγκουρες και τα emo. --

spooky loner είπε...

Aσχετο αλλα Flons I like you!
Συμφωνω σε πολλα μαζι σου, οσα εχω διαβασει δηλαδη, και μου αρεσει ο τροπος γραφης σου!
So I like you :))

Flonsavardu είπε...

:)) μεγάλη συγκίνησις με διακατέχει τούτη τη στιγμή. ευχαριστώ! (ελπίζω να μιλάς σοβαρά, ε;)

spooky loner είπε...

εννοειται!!!!

Flonsavardu είπε...

χι-χι!

YO!Reeka's είπε...

παπαπα γιατι σε κράξανε; εγώ τέλοσπάντω, βρίσκω τον κθούλου γκαμάτο.
εν πάσει περιπτώσει εγώ πάντα ήμουν στην cool-αμάρα

Flonsavardu είπε...

εγώ πάλι ακουστά το έχω το ζωντανό γιωρίκα! αυτοί που δηλώνουν κουλοί είναι συνήθως κουλ. αλλά αυθεντικά, όχι με τους γνωστούς 8 τρόπους που αναφέρω. :)

AATON είπε...

Τελικά μου απέδειξες περίτρανα πως δεν είμαι καθόλου cool. Να 'σαι καλά, σου χρωστάω. Καλημέρα απο ένα πολύ cool Τορόντο, μας ψόφησε στο κρύο :)

Flonsavardu είπε...

εδώ είμαι εγώ, να ικανοποιώ τις ανάγκες σας! :) καλημέρα!

costello είπε...

Να, αυτά είναι σχετικά λογικά κριτήρια! Στην καθημερινότητα που ζω όμως είναι τρία (και κρύα):

1. Λάιφσταϊλ (καλά, αυτό στις γυναίκες). Να απομνημονεύσεις επειγόντως τη βίβλο του σε ό,τι μορφή υπάρχει, έντυπη, τηλεοπτική, διαδικτυακή... Μόνο έτσι θα είσαι "και πολύ γαμάουα".

2. Πρωί-μεσημέρι-βράδυ τουλαχιστον μια-δυο συζητήσεις για αθλήματα. Πώς αλλιώς γίνεται male bonding;;

3. Βρίζε όλους τους ανθρώπους της επικαιρότητας. Για κάποιο λόγο θεωρείται τρομερό σημάδι ωριμότητς και σοφής κρίσης. Χέζε μέσα.

Ευχαριστώ πάρα πολύ για το σημείωμά σου στο μπλογκ και να ξέρεις ότι χαίρομαι πάρα πολύ που με σκέφτεσαι! Να ξέρεις, την περιπλάνηση στα μπλογκ θα τη συνεχίσω, οπότε θα βλεπόμαστε καμιά φορά κι εδώ. Τώρα για τη λειτουργία του μπλογκ, θα επαναφερθεί προσωρινά μόνο για την ψηφοφορία των 20 καλύτερων ταινιών της δεκαετίας νομίζω.

:)

Flonsavardu είπε...

είναι όντως κρύα! ελπίζω να μην είσαι και εσύ κουλ. ;)

αναμένω την ψηφοφορία!

costello είπε...

Γιατί την αναμένεις; Εδώ διεξάγεται!

http://seagazing.blogspot.com/2009/11/20.html

Είμαι περίεργος για τις επιλογές σου στην περίπτωση που θα λάβεις συμμετοχή!

Flonsavardu είπε...

θα λάβω συμμετοχή... χι-χι!

Γιώργος Μαργαρίτης είπε...

Νομίζω πως όσον αφορά το 3 διεκδικώ τον τίτλο του πιο κουλ ατόμου. fuck yeah!

:)

Flonsavardu είπε...

ε, ναι! αυτό το έχουμε καταλάβει! ;)

Ανώνυμος είπε...

Πυξ Λαξ;Ανοησιες!Η μουσικη ειναι προσωπικη αποφαση του καθενα,προσωπικα λατρευω και τους πυξα λαξ και την εντεχνη μουσικη.Δευτερον,γιατι να ακολουθησουν εφυβοι ολα αυτα που γραφεις;Πρεπει απλα να ειναι ο εαυτος τους και για να συνεχισουν σωστα στην ζωη τους και για να εχουν μια ωραια ζωη απο τωρα...Μια ψευτικη εικονα δεν κερδιζει ποτε τιποτα..

Ευαγγελια Πολακη είπε...

ακου εχω φαει αρκετο κραξιμο στην ζωη μου ευχομυον να μου μιλαγαν ολοι και ποτε δεν τα καταφερα τωρα ομως ξερω οτι υπαρχουν ποιο σημαντικα πραγματα απο το να γινεις cool γιανα σου μιλανε ολοι αρκει να εισαι ο εαυτο σου και οπιος θελει θα σου μιλησει

Ανώνυμος είπε...

ρίσκο...

Ανώνυμος είπε...

ρίσκο οι συμβουλές σου

Unknown είπε...

Σωστος