Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2009

Quote, αγάπη μου...

Προσωπικά, όσο και να με κοροιδεύει το νι, είμαι λάτρης των quotes. Ή αλλιώς των αποφθεγμάτων. Απολαμβάνω μία καλή κύκνεια φράση, ή μια έξυπνη ατάκα όπου την πετύχω. Αλλά δεν είμαι πια 15. Δηλαδή δεν θα την κάνω και σημαία μου για την επόμενη βδομάδα ή και μήνα. Αν και μου αρέσει ακόμα να ξεπατικώνω ατάκες από τις αμερικάνικες σειρές που βλέπω. Ή, οκ, αν ταιριάζει στη φάση, μπορεί να πω μια γνωστή ατάκα, αν και συνήθως δεν θυμάμαι να πω καμία τη στιγμή που χρειάζεται- αν και σχετικά πρόσφατα χρησιμοποίησα δύο φορές την ατάκα του woody allen «Bisexuality immediately doubles your chances for a date on Saturday night». Στα ελληνικά φυσικά, τι με περάσατε, για καμιά ψωνάρα; Και πάντα θα αγαπώ το λατινικό «ubi bene, ibi patria». Και πάντα θα θυμάμαι το επίσης λατινικό «omnia mundi fumus et umbra», που είχα δει χαραγμένο σε ένα χωριό στην κρήτη.

Αλλά αν με ακούσεις να λέω ένα από τα παρακάτω, σε παρακαλώ να με πυροβολήσεις:

1. Πρώτο φυσικά, και με τεράστια διαφορά, έρχεται το χιλιογραμμένο και χιλιοειπωμένο «Όταν είμαι καλή, είμαι πολύ καλή. Όταν όμως είμαι κακιά, είμαι καλύτερη». Προσωπικά κόβω ότι βρω εύκαιρο ότι δεν ξέρουν καν ότι το έχει πει η mae west (που εδώ που τα λέμε έχει πει και γαμώ τις ατάκες, όπως το εξίσου γνωστό «Έχεις όπλο στην τσέπη σου, ή χάρηκες που με είδες;», το οποίο χρησιμοποιούν σε όλες τις ελληνικές σειρές). Έχω σκυλοβαρεθεί να το βλέπω σε όλα τα facebook accounts της κάθε μίας. Εντάξει το καταλάβαμε, όταν είσαι καλή είσαι πολύ καλή, όταν όμως είσαι κακιά είσαι καλύτερη. ΦΤΑΝΕΙ ΤΩΡΑ.

2. Όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ, όλος το σύμπαν συνομωτεί για τα το αποκτήσεις. Nudge, nudge, know what I mean? Οφ κορς γιου ντου. Στην αρχή ο Coelho ήτο must. Στην πολύυυ αρχή. Όταν ακόμα είχε γράψει τον αλχημιστή και κάνα δυο ακόμα. Μετά έγραψε και άλλα, και κατέκτησε μια ένατη θέση «στο πως να γίνεις κουλ», και συγγνώμη που το ξέχασα κιόλας, γιατί πρέπει να χλευάζεις τον Coelho για να είσαι κουλ. Τώρα λοιπόν, εκεί που έλεγαν «όταν θέλεις κάτι παρά πολύ...», λένε «όπως είπε και ο μαλάκας ο Coelho...». Αλλά παρόλ’ αυτά συνεχίζω να το βλέπω. Παντού. Ως πότε;

3. Ό,τι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό. Το κάνατε και τραγούδι, μπράβο σας λεβεντόπαιδα. Δεν φτάνει που το τρώμε στη μάπα σε κάθε ευκαιρία. Όχι, εντάξει, να το παραδεχτώ ότι αποτελεί ωραίο απόφθεγμα. Με δύναμη, με μια πυγμή βρε αδερφέ. Αλλά καραμέλα κατήντησε. Πες καλύτερα «μην βροντοχτυπάς τις χάντρες, η δουλειά κάνει τους άντρες, το γιαπί, το πιλοφόρι, το μυστρί». Ή «πονάω, αλλά μ’ αρέσει».

4. Cogito, ergo sum. Αμ δεν σκέφτεσαι. Γιατί άμα σκεφτόσουν δεν θα χρειαζόταν να μας το πεις, θα το ήξερες και μόνος σου. Μα πάει τώρα ο κάθε τυχάρπαστ-καρτέσι-ος και λέει ότι του κατέβει στο κεφάλι και πάμε εμείς σαν τα πρόβατα και το αναπαράγουμε. Άκου «σκέφτομαι, άρα υπάρχω». Τι είπες ρε μεγάλε; Σοβαρομιλάς; Ανατρίχιασα σα να λέμε.

5. Μην αφήνεις για αύριο, ό,τι μπορείς να κάνεις σήμερα. Και διάφορες παραλλαγές, όπως μην αφήνεις για αύριο, ό,τι μπορείς να κάνεις μεθαύριο και τα λοιπά. Και των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν, αλλά εντάξει, facebookers έχω βαρεθεί.

6. Σ’ αγαπώ, μ’ ακούς; Ω, ναι, εδώ μαζεύονται όλες οι ρομαντικές ψυχές, που ενώ ακούνε σκυλάδικα και διαβάζουν ciao και η υποκουλτούρα τους έχει βαρέσει κόκκινο, είδανε μια μέρα στους δύο ξένους τον μαρκορά θεό σχωρέστον να απαγγέλεια ελύτη, και κάτι ξετσουτσούρωσε μέσα τους. Έκτοτε ένα μονόγραμμα πάντα κολλάει.

7. Show must go on. Άλλη μία ατάκα χιλιοχρησιμοποιημένη από την ελληνική τηλεόραση. Well, I bet that freddy’s bones crunch.

Πείτε και εσείς, διότι εγώ ξέμεινα. Είναι και άλλες πολλές είμαι σίγουρη.

υ.γ. με γάμησε με τις γραμματοσειρές. άμα ήταν έτσι να μην γράφουμε δηλαδής.

69 σχόλια:

Marina είπε...

"Never say never again¨" Sean Connery. Είπε αυτή την θεϊκή ατάκα όταν ήλπιζε ότι δεν θα ξαναπαίξει ταινίες τζέιμς Μπόντ!! Νόμιζε οτι δεν θα ξαναπαίξει!!και για το ελληνικόν "Ποτέ μη λές ποτέ"..γιατί το λούζεσαι!

Flonsavardu είπε...

μαρίνα δεν το ήξερα ότι βγήκε από εκεί ο τίτλος! αη λάηκ.

DmJapan είπε...

Γουόου....
όπως συνήθως βαριέμαι να σκεφτώ οπότε αφήνω τους fellow bloggers να ξεδιπλώσουν τα πλοκάμια της μνήμης τους (ή της τσαντίλας, συνήθειας ,δεν ξέρω κι εγώ τι).

Καμ μπακ σουν. Πλιζ.

Mrs. Stulf είπε...

2. Φαντάσου ότι είχα την ατυχία να διαβάσω τον Αλχημιστή όταν ο Κοέλο είχε περάσει στο 2ο στάδιο. Btw μπορεί τα βιβλία του που ακολούθησαν να μην ήταν μπεστ, αλλά: α) δεν ήταν σε καμία περίπτωση χειρότερα από αυτό του Μπουραντά και β) αν όσοι τον θάβανε διάβαζαν ταχυδρόμο, θα έβλεπαν πως ο άνθρωπος έχει ένα υπέροχο ταλέντο στο να γνέθει ιστορίες, κρίνοντας από τη στήλη με την οποία έκλεινε το περιοδικό.

3. Για κάποιο λόγο θα ήθελα να το τυπώσω σε βρακί αυτό.

5. Αυτό αν το πιστεύεις το είχα μάθει από τα κινούμενα σχέδια με τους Ghostbusters.

Η αγαπημένη μου ατάκα είναι από Shirley Manson (και η μόνη που θυμάμαι). "Lyrics are free to interpretation". Που με λίγα λόγια λέει ότι όσα κάναμε στη λογοτεχνία στο σχολείο είναι πίπες.

Επίσης μ' αρέσει το "Η ελευθερία του ενός τελειώνει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου", αν και δεν ξέρω ποιος το είπε. Τέλος, "Open your mind and your ass will follow".

DmJapan είπε...

Αι λαββββ Μπουραντάς. :P :P :P

Flonsavardu είπε...

dmjapan i'll be back. ω, άλλο ένα ηλίθιο κουότ! την παρασκευή. :)

mrs. stulf who you gonna call? λατρεύω το "Open your mind and your ass will follow"!!

Mrs. Stulf είπε...

Μπουραντάς - κις μάι ας.


GHOSTBUSTERS!
(yeah, I got that now.)

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχα. ποιος είναι ρε παιδιά ο μπουραντάς; αφήστε θα το γκουγκλ.

Mrs. Stulf είπε...

δε χάνεις και τίποτα...

Flonsavardu είπε...

http://www.bourantas.gr/

αη λαηκ χις μούσταζ.

spooky loner είπε...

Τον καημενο τον Coelho, που να ηξερε οτι αυτη η προταση του θα γινοταν τοσο κλισε καποια στιγμη.
δεν πιστευω να του αρεσει κιολας.
Συνομωτησε το συμπαν εναντιον του :)
εγω την χρησιμοποιω παντως μερικες φορες απο κεκτημενη ταχυτητα, τις υπολοιπες οχι.
επισης χρησιμοποιω το "με αγαπας η τζαμπα πινω"....θεωρειται quote αραγε;

Ανώνυμος είπε...

Aυτο το σιχαμενο "οι γυναικες ειναι σαν τα γραμματοσημα. αν τις φτυνεις κολλανε" ειναι σιχαμενο κυριως επειδη ειναι περα για περα αληθινο.

κι αυτο με προσβαλλει σαν αντρα μα τη μπαναγια!

Ανώνυμος είπε...

"εγω την χρησιμοποιω παντως μερικες φορες απο κεκτημενη ταχυτητα,"

να μη τη χρησιμοποιεις. εκτος απο κλισε ειναι και εντελως ηλιθια ατακα. Οταν δηλαδη λες οτι το συμπαν συνωμοτει για οτιδηποτε πρεπει να βαρει συναγερμος στο κεφαλι σου οτι μολις ειπες μαλακια! :)

MaHaHoU είπε...

3.Ποναω αλλα μ'αρεσειιιιιιι αχ βαχ

Χμμμ χμμμμμμμμμμμμμμμμμ
Εγω δεν θυμαμαι πολλα quotes βιβλιων, ταινιων ή συγραφεων. Θυμαμαι μονο καθημερινα δικα μου ή αλλων που εγιναν quotes...
Συνολικα αυτα μου ρχονται:


"Τι να πει κανεις για τα μπουτια της Aγνης/αληνης" -->φτιαγμενο απο μένα.
"Κωλε μμ δωσε απαντηση" --> απαντηση προγιαγιας φιλης μου σε μαλακισμενη ερωτηση...
"Μην μπερδευουμε τις βουρτσες με τις πουτσες" --> δεν θες να σου πω ποιος το πρωτοειπε!
"Το εδω ειναι εκει και το εκει εδω" --> αυτο φτιαχτηκε για σχεσεις εξ αποστασεως και δεν ειναι και τοσο διαδεδομενο.
"Αγαπα μεεεεε" *τραγουδιστα --> Πουλοπουλος φυσικα
"Παπαρια μεντολες/μαντολες" --> πολλοι το λενε...πολλοι ομως!
"Η ζωη ειναι ωραια"--> Μπενινι απο την ταινια με τον αντιστοιχο τιλτο (θα σου λεγα τι ειναι η ζωη)
"Μετα απο σενα το χαοοος"--> κι αλλο ασμα. Ρουβας?
"Εμπρος στον ετσι που χαραξε ο τετοιος"--> τιλτος βιβλιου δεν θυμαμαι τινος συγγραφεα

Αυτααααα >.<
ΑΝτε γυρνα να παμε κανα ρακομελο :P

Flonsavardu είπε...

spooky αν έχω καταλάβει κάτι για τον κοέλο, είναι ότι θα του αρέσει μια χαρά. δεν τον ξέρω και προσωπικά, αλλά δεν τον έχω ψυλλιαστεί και για τρομερά μετριόφρων!

ανώνυμε αυτό ισχύει για όλους τους ανθρώπους. σε ίση αναλογία. και μάλιστα έχει και κάποια λογική.

mahahou ποιος είπες για τις βούρτσες; νομίζω δεν είναι κάποιος συγκεκριμένος. και εγώ το λέω το παπάρια μάντολες. :)

Elias είπε...

Δεν είμαι κιουλ καθόλου. Αλλά να πάει να γαμηθεί ο μαλάκας ο κοέλιο.

Ωραίο κείμενο. ΟΚ.

spooky loner είπε...

@ ανωνυμος, στας διαταγας σας! ολοι χρησιμοποιουμε καποια κλισε απο κεκτημενη ταχυτητα, και οποιος λεει οτι δεν το κανει υπερβαλει μαλον!

μου ηρθε και αλλο ενα
"οτι αξιζει ποναει"
γιατι δηλαδη πρεπει σωνει και καλα οτι αξιζει να ποναει ε;
επειδη το λεει ο τραγουδοποιος;

spooky loner είπε...

@ flonsavardu, δεν το ξερω τον κυριο, μια καλοπροαιρετη υποθεση εκανα.
δυο βιβλια του διαβασα και τον βαρεθηκα για παντα, αλλα δεν αποτελω και κριτηριο βεβαια, γιατι ειμαι διαταραγμενη προσωπικοτητα.

Flonsavardu είπε...

elia κυρίως επειδή με τις πίπες που γράφει, έχει βγάλει ένα σκασμό λεφτά.

spooky εγώ είμαι κουλ, ο πλιάτσικας να πάει να φάει τα κακάκια του. :) και ναι, άκου ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο. πίπες.

Elias είπε...

"Μην αφήνεις για αύριο, ό,τι μπορείς να κάνεις σήμερα"
τώρα το είδα
(σόρρυ, ντουβρουτζάς από μεσημέρι)

μαλακίες.
μην κάνεις σήμερα, ό,τι μπορείς να κάνεις αύριο, είναι η φάση. και ό,τι άλλο σου πουν, είναι λάθος.

(αλήθεια, το "facebookers" που λες, πώς κολλάει; σόρρυ, αλλά facebook δεν έχω- το χουν κάνει ξέρω γω μόττο οι facebookers αυτό, ή κάτι παρόμοιο; διαφώτισέ με)

Gogoth είπε...

λοιπον εκτος απο το 2ο που το σιχαινομαι κι εγω, για μενα η πιο μαλακια ατακα που σκεφτηκε ποτε κανεις, και ειμαι σιγουρη οτι την σκεφτηκε καποιος πρωτοστατης μπουχεσας ψυχολογος που γραφει βιβλια του τυπου "βρες τον εσωτερικο σου κεραυνο", η πιο σιχαμενη ηλιθια-ανορθοδοξη-παιρνω-σβαρνα-τα-παντα ατακα ειναι

"ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ!"

τι λε ρε μαλακα σοβαρα;; τραβα πεστο σε καναν παραπληγικο!


σορρυ δηλαδη αλλα με εξοργιζει αυτη η ατακα, και την εχω ακουσει τοσες μα τοσες φορες......

Flonsavardu είπε...

ηλία, απλώς τα περισσότερα κουότς τα συναντάς σε στάτους του φέιςμπουκ.

gogoth αμάν, μη με βρίσεις, αλλά το είχα τρελό τσιτάτο αυτό μια εποχή. ο λόγος είναι απλώς: είχα ένα φίλο που έλεγε συνέχεια "δεν μπορώ". ξέρω γω "δεν μπορώ να σε πάρω μαζί μου ταξίδι", "δεν μπορώ να κάτσω μαζί σου τα χριστούγεννα", "δεν μπορώ να φύγω την κενή μου βδομάδα, γιατί έχω κανονίσει με τους φίλους μου..." (ήταν σχέση εξ αποστάσεως). γενικώς αυτό λάτρευε το δεν μπορώ και εγώ το "δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω". ε, μη μου πεις ότι δεν κόλλαγε!

mits είπε...

καλυτερο: "δεν υπαρχει δε μπορω, υπαρχει δε γαμιεται".

Τελος παντων. Τελος παντων λεω. (υπαλληλος ΟΤΕ απο ΑΜΑΝ)
Σιχαινομαι τα κουοουτς. Δε λεω, χρησιμοποιω που και που κανενα αν το σηκωνει η περισταση και μονο αν εχει πλακα. Αλλα οταν ακουω ή βλεπω (μεσω φεησμπουκ) ανθρωπους να εκφραζουν τα πιστευω τους μεσα απο λογια αλλων, ε γαμω το κερατο μου δλδ!
Δικη σου σκεψη δηλαδη δεν εχεις κυριε/κυρια?

Flonsavardu είπε...

υπάλληλος του οτέ... :))))
that was my point exactly mister mits! ορίστε ηλία, το παραδέχεται και ο mits. μέσω facebook γίνεται η όλη ιστορία!

mits είπε...

ε ε ε ε καινουργιο καινουργιο!
"ο,τι αξιζει ποναει κι ειναι δυσκολο".

τελειως ραντομ φραση, ισως και στιχακι απο τραγουδι του πλιατσικα, δε ξερω. ειναι σα να λεμε "η γη ειναι στρογγυλη".

ΣΙΓΟΥΡΑ υπαρχουν καμια 20αρια γκρουπς στο φεησμπουκ με τετοιο ονομα. με κανουν να απορω για τα ορια της ηλιθιοτητας. αλλα μετα ξεπηδαει στο μυαλο μου αλλο ενα quote και το παραταω στη μεση γιατι συγχηστηκα παλι γμτ.

καληνυχτα ladies and laddies.

Flonsavardu είπε...

το είπανε από πάνω, και ναι είναι τραγούδι του σιχαμένου, αλλά θαρρώ πως και αυτός από κάπου το έχει ξεπατικώσει... ίσως από εκείνο το βιβλίο "οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο"; ποιος ξέρει;
τελευταία της μόδας στα γκρουπ είναι "γουστάρω και εγώ...μπλαμπλαναπαίζωμαλακίαμπλαμπλα"ή "και γώ... μπλαμπλαξύνωταπαπάριαμουμπλαμπλα". θέλω να κάνω σχετική ανάρτηση, αλλά κομπλάρω.

spooky loner είπε...

αυτο το "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ!" μου το ελεγε η μανα μου απο την πρωτη μερα που γεννηθηκα.
γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ απλα.

Gogoth είπε...

εγω θα το σιχαινομαι μεχρι να ψοφησω!

ααα ασχετο φλονς, αλλα σε ειδα στον υπνο μου χτες. ειμασταν λεει γειτονισες και με δανεισες ζαχαρη και με κερασες μακαροναδα. με πρασινη σαλτσα. μαλλον πεστο. ητανε πολυ νοστιμη θυμαμαι.

απλα μου'σκασε κι επρεπε να στο πω.

Annie_Hall είπε...

A τα quotes είναι πολύ cool. Τα λατρεύω και κυρίως αυτά από ταινίες. Woody Allen και Tarantino τους έχω αποστηθίσει και όταν θέλω να κάνω την έξυπνη και την cool πετάω τη μία ατάκα πίσω από την άλλη. Βέβαια πολλές φορές χάνεται το αστείο και το point γιατί οι κανονικοί άνθρωποι δεν θυμούνται όλες τις ατάκες και δεν το πιάνουν(μερικές φορές όμως νομίζουν ότι είναι δικές μου και φαίνομαι πολύ γαμάτη).

Την Coelho φάση όλοι την περνάμε. Εγώ την πέρασα μικρή και στο τρίτο βιβλίο σκέφτηκα πολύ σοβαρά τα ναρκωτικά και σταμάτησα. Στον Αλχημιστή δεν πρόλαβα να φτάσω αλλά είμαι σίγουρη ότι αν θέλω κάτι πολύ θα πάρω τ΄αρχίδια μου!

Από το "δεν υπάρχει δεν μπορώ υπάρχει δεν θέλω" υπάρχει το χειρότερο, "άμα θέλεις, μπορείς". Όταν στο λέει κάποιος του απαντάς "θέλω να πα να γαμηθείς, μπορείς;"

ThEiTsA είπε...

Διάβασα 17 σχόλια μαζεμένα και κρατάω την κοιλιά μου από τα γέλια.

Αυτό το "δεν υπάρχει δε μπορώ" μου το είπε πρώτη φορά μια ξαδέλφη όταν έψαχνα να βρω δικαιολογία να μην πάω στο πάρτι της. Ομολογώ ότι με σκάλωσε. Και για λίγο καιρό φοβόμουν ότι οι άλλοι θα καταλάβουν ότι τους βαριέμαι. Έψαχνα μάταια να βρω κάτι που πραγματικά δε μπορείς να κάνεις, όπως πχ να ανεβεί ένας παραπληγικός ανεμόσκαλα. Αλλά ρε πούστη μου, άμα πραγματικά το θες, θα βρεις τρόπο. Τελικά είπα "άντε και γαμηθείτε με τα αποφθέγματά σας" και ησύχασα.

Η φράση που μου τινάζει τα λαμπάκια εμένα είναι το "Δε βοηθάς λίγο την κατάσταση". Μου το λέει η μάνα μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Το κολλάει σε κάθε περίσταση. Δεν έχει λεφτά και της ζητάω να πάρω παπούτσια; "Δε βοηθάς λίγο την κατάσταση, χρωστάω ακόμα την ασφάλεια του αυτοκινήτου". Είναι το σπίτι άνω-κάτω; "Βόηθα λίγο την κατάσταση, πλύνε τα πιάτα". Παντρεύεται ο αδελφός μου; "Δε βοηθάς την κατάσταση, σιδέρωσε τα ρούχα του εσύ που ήρθες από την Κρήτη για να τα έχει έτοιμα σε 2 εβδομάδες που θα γυρίσει από το μήνα του μέλιτος". Γκκκκκκκκκκκκρρρρρρρρρρρρ!

Elias είπε...

υπάρχει πάντα και η φάση που ακούς κάποιον να 8έλει να πει,πχ, "πωπω, δεν έμεινε ζάχαρη μπιτ για μπιτ", και αντί για "μπιτ" λέει "ντιπ". "Ντιπ για ντιπ". Θυμάμαι τσακωμούς και τσακωμούς για το ποιο ειν το σωστό.

DmJapan είπε...

Η αλήθεια είναι ότι το "μπιτ για μπιτ" δεν το έχω ξανακούσει ποτέ αλλά πράγματι η έκφραση "ντιπ για ντιπ" δεν κολλάει στην συγκεκριμένη πρόταση.

Ντιπ σημαίνει: ολωσδιόλου, εντελώς, μέχρι εκεί που δεν πάει, έφτασε στο απροχώρητο η κατάσταση.
"Είσαι ντιπ για ντιπ ηλίθιος." :P :P

Elias είπε...

Να'ς καλά. Επιτέλους και κάποιος που συμφωνεί (και ας μην έχει ξανακούσει το "μπιτ για μπιτ" ;P)

nihilio είπε...

Προσωπικά δεν πάω μία τα quotes. Ουσιαστικά είναι σαν να μην έχεις κάτι έξυπνο να πεις και να πετάς κάτι που έβγαλε άλλος. Αν και έχω μια αδυναμία τώρα τελευταία να πετάω quotes από βιβλία του Terry Pratchett.

ΥΓ1:
>Η αγαπημένη μου ατάκα είναι από Shirley Manson (και η μόνη που θυμάμαι). "Lyrics are free to interpretation". Που με λίγα λόγια λέει ότι όσα κάναμε στη λογοτεχνία στο σχολείο είναι πίπες.<
Η καλύτερη αιτιολόγηση που έχω ακούσει ποτέ.

ΥΓ2:
Για Κοέλιο, πιστεύω ότι ο συνδυασμός της γνωστής φράσης με το νόμο του Μέρφυ μου ταιριάζει περισσότερο: Όταν θέλεις κάτι, όλο το σύμπαν συνομοτεί για να το αποκτήσεις όταν πια δε θα το θες.

ΥΓ3:
Ο Πλιάτσικας είναι ο Ρουβάς της ΚΝίτισσας. Και κάπου στο "έπαψες αγάπη να θυμίζεις" πέθανε οποιαδήποτε πιθανή εξέλιξη της Ελληνικής ροκ σκηνής...

mits είπε...

"Ο Πλιάτσικας είναι ο Ρουβάς της ΚΝίτισσας"
Ξερεις φυσικα ποσο θα παιξει αυτη η ατακα στα λογια μου απο δω και περα. :D

Gogoth είπε...

το ντιπ για ντιπ ισχυει και υπαρχει. η λεξη ντιπ χρησιμοποιειται και μονη της και ειναι προσωνυμικο επιρρημα που χρησιμοποιειται στα χωρια και κυριως στην καλαματα.

nihilio είπε...

mits, γράφε απλά το όνομά μου από δίπλα και είμαστε ΟΚ.

Flonsavardu είπε...

καλά αυτό που εγώ κοιμάμαι και εσείς συζητάτε μεταξύ σας είναι από τα αγαπημένα μου!! σίριουσλι, α λοβ γιου γκάις. <3 (και ναι ξύπνησα πριν λίγο, όχι δεν ντρέπομαι καθόλου, χιχι)

spooky και μένα μου το έλεγε η δικιά μου, αλλά μου έλεγε και άλλα πολλά, οπότε αυτό είναι που με ενοχλούσε λιγότερο.

gogoth είναι αλήθεια, είμαι πολύ καλή μαγείρισσα (δλδ οκ, τρώγονται αυτά που φτιάχνω). αλλά πέστο δεν έχω φτιάξει ποτέ... προσπάθησε να με δεις αύριο να σου φτιάχνω γεμιστά(με κιμά εννοείται), αρακά ή φακές που είναι κάποιες από τις σπεσιαλιτέ. :p το όνειρο σου θέλω να πιστεύω ότι σημαίνει ότι θα μείνω μόνη μου μέσα στο 2010. :D

annie η αλήθεια είναι ότι ο woody έχει και γαμώ τις ατάκες. το "άμα θέλεις, μπορείς" ομολογώ ότι δεν το έχω ακούσει, αλλά αν τύχει θα κλέψω την απαντητική σου ατάκα.

theitsa αυτές οι μαμάδες... η μία σοφία πίσω από την άλλη! και αμάν αυτή η λατρεία στα αγόρια τους- η μάνα μου δεν το παραδέχεται ακόμα. εγώ στην ξαδέρφη μου θα έλεγα "έχεις δίκιο, δεν θέλω" μεταξύ σοβαρού και αστείου και νομίζω θα έπιανε το υπονοούμενο.

elia το σωστό είναι μπιτ για μπιτ... αλλά το ζήτημα δεν είναι αυτό. το ζήτημα είναι...

dmjapan ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΙΟΝ όταν κάνεις ερμηνευτική ανάλυση στο "ντιπ"; και όχι το "μπιτ για μπιτ" που λέω από πάνω, δεν το έβγαλε η οικογένεια μου, απόδειξη ότι το ξέρει και ο ηλίας! --

nihilio εννοείται ότι θα χρησιμοποιώ και εγώ την ατάκα σου, διότι είναι απίστευτα γαμηστερή. :D

gogoth είναι από τις φορές που λυπάμαι που δεν έχω χωριό και στερούμαι τέτοιων γνώσεων. γιατί δεν έχω χωριό γαμώτι μου;

Elias είπε...

Είμαι καχύποπτος με άτομα που λεν "ντιπ για ντιπ" αντί για "μπιτ για μπιτ". Ξέρω ότι κουβαλούνδιεφθαρμένο, ομιχλώδες παρελθόν.

Flonsavardu είπε...

εγώ λέω και τα δύο, αλλά δεν είχα σκεφτεί ποτέ τι βάρος έχει στην ψυχοσύνθεση μου το "ντιπ για ντιπ".

Kleine wolke είπε...

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά εγώ λατρεύω τα quotes.Και τις παροιμίες αλλά αυτό είναι άλλο ποστ(σου δίνω ιδέες).

Οπότε να αραδιάσω μερικά που γουστάρω:

"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."


"Μόνο δυο πράγματα είναι άπειρα.
Το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία,αν και δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο."(εντάξει αυτό είναι πολύ γνωστο)

Albert Einstein.




"I think that God in creating Man overestimated his ability."


"Most people are other people.Their thoughts are someone else's opinions,their lives a mimicry,their passions a quotation."

"Μπορώ να αντισταθώ στα πάντα,εκτός από τον πειρασμό"

Oscar Wilde


"You need chaos in your soul to give birth to a dancing star."

"When you gaze at the abyss,the abyss gazes back at you"

"Μια βόλτα σ'ενα ψυχιατρικό άσυλο δείχνει οτι η πίστη δεν αποδεικνύει τίποτα"

Friedrich Nietzsche.



Πάντως,νομίζω οτι το να ξεσηκώνεις τσιτάτα σε δεδομένη στιγμή ευκαιρίας ας πούμε,δεν είναι πάντα κακό.Αρκεί να έχεις κάνει τη χάρη στον εαυτό σου να τα σκεφτεί λίγο πρώτα.Αν συμφωνείς με αυτά δεν το βρίσκω κακό να τα χρησιμοποιείς που και που,στην ουσία είναι συμπυκνωμένες ιδέες που μπορεί να έχεις και σε άλλη περίπτωση θα διατύπωνες περιφραστικά.
οπότε.. no harm no foul.

Ανώνυμος είπε...

Yπαρχει ενα που ειναι ακριβως κουωτ... αλλα κουωτευεται συχνα.

Μισω με την ενταση ενος σουπερνοβα οποιον εχει πει ΟΕΟ;;; στο τελος της ερωτησης του.

Δεν ξερω γιατι με πιανει τετοιο πραμα. Την τελευταια φορα που το ακουσα δημοσιως γεμισε το στομα μου σαλια κι αρχισε η βοη στον εγκεφαλο μου. "Ρε παιδια, που ειναι ο Γιωργος ΟΕΟ;"

ΠΕΘΑΝΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΩΡΗ ΧΑΖΟΒΙΟΛΑ! ΠΕΘΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΑΚΟΥΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΟΕΟ ΡΕ ΖΩΟ!

δεν το ειπα αυτο αλλα το σκεφτηκα τοσο εντονα που καποιος μικρος πλανητης περα απο τη ζωνη του Καιπερ εχασε μερικες μοιρες απο την τροχια του.

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Πρώτον, πού την ξέρεις εσύ μικρό κορίτσι τη μέι γουέστ; Αυτή παιδί μου έφυγε αιώνες πριν γεννηθείς.
Δεύτερον, ο Κοέλιο με φρικάρει πολύ τα τελευταία χρόνια, δεν μπορώ να τον διαβάσω καθόλου. Κι εκείνο με το σύμπαν, άστα να παν, δουλειά δεν είχε το σύμπαν, με εμένα θα ασχοληθεί.
Τρίτον, έχω βάλει κι εγώ μέρος από το Μονόγραμμα σε ποστ :((( Αλλά ήμανε μικρή τότε :(((
Τέταρτον, το quote που μου τη δίνει πολύ είναι το "Όλα θα πάνε καλά". Γιατί ακριβώς από αληθινή ευχή έχει καταντήσει στερεότυπο κλισέ που το επαναλαμβάνουμε χωρίς να είναι σίγουρο ότι το πιστεύουμε ή το ευχόμαστε.
Καλό βράδυ!

Flonsavardu είπε...

συννεφάκι ο wilde έχει πει τα καλύτερα όλων, αν λάβεις υπόψη σου το πλήθος. ο άνθρωπος κεντούσε όταν μιλούσε και έγραφε. του αινστάιν επίσης μ' αρέσει πάρα πολύ. και γενικώς συμφωνώ με την άποψη σου, απλώς ποτέ δεν θυμάμαι τα σωστά κουότς, την κατάλληλη ώρα!

ανώνυμε είναι μάλλον από διαφήμιση και το μισώ όσο μισώ το "τα σπάει" και το "lol". τελευταία λένε πολύ και τη λέξη "random" και το μισώ επίσης.

κοκκινοσκουφίτσα είναι σαν να μου λες, που ξέρω τον ροδόλφο βαλεντίνο ή που ξέρω την γκρέτα γκάρμπο, ή που ξέρω τη μάρλεν ντίτριχ. αυτούς τους ανθρώπους απλά τους ξέρεις. όντως το "όλα θα πάνε καλά" να καεί στην κόλαση. όπως και το "όλα για καλό". και που το ξέρεις εσύ ρε φιλάρα; μπορεί αύριο να με πατήσει αμάξι! (πράγμα διόλου απίθανο, διότι με έχεις δει να περνάω τους δρόμους;)

spooky loner είπε...

ε αφου ειπαμε το "όλα θα πάνε καλά" και το "όλα για καλό" να αναφερω τοτε και το "καθε εμποδιο για καλο".
ποσα εμποδια πια για καλο;
και που ειναι πια αυτο το καλο;
θα ερθει καποια στιγμη η να συνεχισω να πηδαω εμποδια μηπως και το συναντησω καποτε;

Flonsavardu είπε...

ναι, ναι, εννοείται και αυτό. μα τι μαλακίες αυτές οι φράσεις. είναι σχεδόν εφάμιλλες με το "για όλους έχει ο θεός".

Ανώνυμος είπε...

μια φιλη μου λεει πολυ συχνα τελευταια "γαμιεται το συμπαν". δε λεω οτι ειναι μπαναλ, αλλα μη το λες ρε γαμωτο για την παραμικρη μαλακιτσα που τυχαινει. κατανταει εκνευριστικο. και περιμενει να συμπονεσουμε ή/και να γελασουμε κιολα!
και οχι μονο αυτο, αλλα το μετεδωσε και σε αλλη μια φιλη μου και το λενε μεταξυ τους και χαιρονται παυλα συμπασχουν!



συμπερασμα: εχω τοσες φιλες κι ουτε μια δε μου καθεται.

Flonsavardu είπε...

αυτό είναι το συμπέρασμα;
εγώ πάντως έλεγα για μια εποχή συνέχεια "κομμάτια να γίνει" και η μάνα μου σεληνιαζόταν κάθε φορά για άγνωστους μέχρι σήμερα λόγους.

Loud Melody είπε...

To "Κούλα, πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος" επιτρέπεται να το λέμε;;; BTW των φρονίμων τα παιδιά είναι παροιμία ρε παιδιά, δε μπορούμε να μη χρησιμοποιούμε τις παροιμίες μας... Εγώ συχνά λέω την "τώρα που βρήκαμε παπά ας θάψουμε πέντε έξι" για όλα τα υπόλοιπα ψιλοσυμφωνώ αν και πιστεύω ότι όταν θες κάτι πολύ (ΚΑΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ) η μοίρα σου στα φέρνει έτσι και το αποκτάς...

Loud Melody είπε...

Επίσης, δεν ξέρω αν κολλάει κάπου αυτό αλλά η σωστή φράση είναι "Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή καν' έλα" κι όχι ΚΑΝΕΛΑ!!!! Είναι φράση που προσκαλούσε κάποιον ένας Πολίτης. Σημαίνει είμαι από την Πόλη κι εκεί στην άκρη της Ελλάδος (στην κορφή) να έρθεις "κάνε έλα" ---> "καν'έλα"

Flonsavardu είπε...

loud melody δεν λέω πουθενά να μη λέμε την παροιμία... σε περικαλώ δλδ, εγώ αγαπώ τις παροιμίας- μάθανε πως γαμιόμαστε πλακώσανε και οι γύφτοι π.χ. :p
δεν κολλάει εδώ, κολλάει στο "άλλα λέει η θειά μου, άλλα ακούν τ' αυτιά μου" - παλαιότερη ανάρτηση- μπατ ιτς ε γιουσφουλ νοτ! ευχαριστούμε!

Loud Melody είπε...

Σορρυ για το ξέμπαρκο σχόλιο αλλα μου ήρθε άξαφνα στο νου κι είπα να το πω...

Ανώνυμος είπε...

"ανώνυμε είναι μάλλον από διαφήμιση και το μισώ όσο μισώ το "τα σπάει" και το "lol". τελευταία λένε πολύ και τη λέξη "random" και το μισώ επίσης."

το ξερω οτι ειναι απο διαφημιση. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΓΥΑΛΑ; ΟΕΟ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΓΥΑΛΑ; ΟΕΕΕΟΟ;

κι αυτο με κανει να το μισω τοσο πολυ. Δεν ειναι καν αστειο. Δεν ειναι εξυπνο. Δε σημαινει τιποτα.
Απλα χρησιμοποιοντας το γνωστοποιεις στον αλλο δυο πραματα:

1. οτι σου φανηκε διασκεδαστικη μια διαφημιση του στοιχηματος, το οποιο ειναι απο μονο του ηθικα επιληψιμο και ισως αηδιαστικο

2. οτι υοθετεις αμεσως την πρωτη μαλακια που ακους χωρις να εξεταζεις να αυτο που ειπες ειναι αστειο, αν απλως παραπεμπει σε κατι αστειο σχετικα με το Παμε Στοιχημα το οποιο ΠΟΤΕ δεν εχει σχεση με την κατασταση κατα τη διαρκεια της οποιας το χρησιμοποιεις ή αν απλα ουτως γεμιζεις τις αδεξιες στιγμες σου με ποπ αναφορες που δεν ενδιαφερουν κανενα και εισαι απο εκεινους που αρχισαν να κραζουν ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ; ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ αφου ειδα εκεινο το ριαλιτι με το γιο της αποτετοιας οταν εβαλε γκολ ο καραπιαλης στο 88

ναι το ειδα κι εγω.

Flonsavardu είπε...

loud melody δεν πειράζει. μου αρέσουν οι ακυρίλες άλλωστε υπερβολικά πολύ. :) και οι πληροφορίες επίσης.

ανώνυμε ιτς ινάφ το ότι βλέπουμε ελληνική τηλεόραση- ναι πλέον έχω αρχίσει και βλέπω ξανά, όχι πολύ, αλλά αρκετά για να θέλω να κλαίω- το να αντιγράφουμε ατάκες κιόλας είναι έλεος. φυσικά, για να μην τα ισοπεδώνω όλα, ατάκες όπως: "θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε" (χλάπατσας, της ελλάδος τα παιδιά), "κάνω και πολύ καλό λιβανέζο" (τόνυ άντονυ ως πορνοπαραγωγός στο "είσαι το ταίρι μου") και ίσως και το "τρέχουμε με το ντόμινο" (ζάχος δόγκανος) θα είναι πάντα αγαπημένες μου δίχως ντροπή.

Ανώνυμος είπε...

τι λες τωρα!!!!!!;

Flonsavardu είπε...

την αλήθεια. βλέπεις γεννήθηκα το '86. και εκτός των άλλων, εδώ που τα λέμε οι σειρές του μπέζου που ανέφερα γαμούσαν. και το είσαι το ταίρι μου ήταν ευχάριστο αν την επόμενη μέρα έχεις σχολείο, δεν έχεις δικό σου υπολογιστή και dsl.

τόσο δα σε λέω είπε...

προτιμώ τις παραφράσεις

όπως
"όταν θέλεις κάτι πολύ το σύμπαν σε γράφει σταρχίδια του"
"ότι δε σε σκοτώνει πονάει σα διάολος"
"των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν"

και άλλα τέτοια όμορφα

Flonsavardu είπε...

"ότι δεν σε σκοτώνει πονάει σα διάολος"; χαχαχαχαχαχα. δεν το έχω ξανακούσει!

costello είπε...

E, θα γίνω κακός, αλλά έχουν δίκιο να φτύνουν τον Κοέλιο! Αν μη τι άλλο το λιγότερο που θα μπορούσαν να κάνυον για τον συγγραφέα που με έκανε να πετάξω τρεις ώρες από τη ζωή μου για να διαβάσω μια παπαριά με έναν καθυστερημένο βοσκό που ψάχνει αυτά που του λένε οι τσιγγάνες!

Flonsavardu είπε...

ε, λίγα λόγια για τον αλχημιστή! νομίζω ότι ήτο αρκετά ευχάριστο βιβλίο... μετά άρχισε να μας τα χαλάει... ή και πριν. δεν με νοιάζει. αλλά ο αλχημιστής ήταν ευχάριστος. αν μη τι άλλο όταν τον διάβασα στα 15 ήταν.

Ανώνυμος είπε...

Ελα, αντικειμενικα τωρα. Ειναι ενα μετριοτατο βιβλιο. Τα νοηματα του παιδαριωδη, οι χαρακτηρες του επιπεδοι, η δραση και η εξελιξη βαλτωδεις, αβανταδορικες και αψυχες...

Ειναι ισως χειροτερο κι απο το Χαρρυ Ποττερ.

Flonsavardu είπε...

"αντικειμενικα τωρα".

δεν υπάρχει αυτό που λες.

Ανώνυμος είπε...

κοιτα αν θες να ανοιξουμε φιλοσοφικο ντημπεητ δεν εχω προβλημα αλλα θα βγουμε εκτος θεματος.

Το βιβλιο αυτο ειναι το συγγραφικο αναλογο του "Μ αρεσει να μη λεω πολλα - λεεω ποοοο-λααα".

Ειναι νουμερο τρια στη λιστα με των πιο απιστευτων αρπαχτων. Μαζι με την ουρανια προφητεια και τη βιβλο.

Flonsavardu είπε...

ωραία ιδέα για ανάρτηση αυτή. "οι πιο απίστευτες αρπαχτές".

Theogr ο κηπουρός είπε...

Η όπως είπε ο Αρκάς “δεν υπάρχεις αλλά μην το σκέπτεσαι”.

Ανώνυμος είπε...

se parakalo vgale to salaxi, einai fovistiko!
donuts

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.

donuts μ' έκανες και γέλασα βραδιάτικα... τι έχει το σαλάχι;;; έλα τώρα.. μια συνήθεια είναι! :)

theogr ο αρκάς έχει πει σοφίες!!

Nargilis είπε...

Νιώθω οτι θέλω να σας μάθω το "Σε πήγα για μπύρα και μ' είπες μαλάκα...".
Εσεις ίσως όχι.

Flonsavardu είπε...

να μου το μάθετε, γιατί όχι;