Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου 2009

Best christmas ever

Έχω κλείσει το facebook. Έχω χάσει το κινητό μου μες το σπίτι εδώ και 3 μέρες. Πως γίνεται να χάσεις το κινητό σου στο σπίτι; Απλό. Το ξεχνάς στο αθόρυβο. Δεν το αναζητάς. Κλείνει από μπαταρία. Άντε βρες το μετά.

Γενικώς εγώ και ο έξω κόσμος είμαστε δυο ξένοι αυτές τις μέρες. Γιατί...

Εδώ και μέρες έχω λιώσει στο Sims 3. Και στο ύπνο. Ύπνος, sims 3 και μετά ξανά ύπνος. Δεν ξέρω αν είναι τα καλύτερα Χριστούγεννα, είναι σίγουρα πολύ διαφορετικά. Η αποχή από τον κόσμο με αγχώνει βέβαια, όποτε βρίσκω τον χρόνο να το σκεφτώ, αλλά προσπαθώ να μην το σκέφτομαι.

Ο λόγος που κάνω ποστ είναι ότι έχω καιρό και γιατί μου έδωσαν έτοιμη τροφή για ποστ, γιατί κατά τ' άλλα δεν έχω απολύτως καμία όρεξη να γράψω τίποτα. Με κάλεσε η litanie des saints να απαντήσω σε κάτι ερωτήσεις, διότι φαντάζομαι ότι καιγόσασταν εορταστικά να μάθετε:

1.Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Δεν έχω ιδέα!
2.Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Συνήθως το ότι δεν αντέχω να κοιμηθώ άλλο.
3.Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Χτες το βράδυ.
4.Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Έχω διαφορετικά γνωρίσματα ανάλογα τον άνθρωπο, αλλά συνήθως είναι όλα αρνητικά.
5.Το βασικό ελάττωμα σας;
Η ανυπομονησία. Η έλλειψη ψυχραιμίας.
6.Σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε όλα, γενικώς συγχωρώ ηλιθιωδώς.
7.Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τον Oscar Wilde.
8.Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Δεν είχα ποτέ ήρωες.
9.Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Δεν ξεχωρίζω κανένα.
10.Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Δεν έχω ιδέα.
11.Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Το χιούμορ.
12.Και σε μια γυναίκα;
Την ευγένεια.
13.Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Δεν ακούω ιδιαιτέρως μουσική.
14.Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Δεν με σημάδεψε κανένα βιβλίο. Μέχρι στιγμής δηλαδή. Αλλά δεν νομίζω να με σημαδέψει και κανένα, δεν είμαι τόσο ενθουσιώδης με τέτοια πράγματα.
16.Η ταινία που σας σημάδεψε;
The royal Tenebaums.
17.Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Salvador Dali.
18.Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μπλε.
19.Ποια θεωρείται ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Ξέρω γω; Ότι πέρασα στο πανεπιστήμιο μάλλον.
20.Το αγαπημένο σας ποτό;
Τζιν με λεμονάδα. Cider.
21.Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Δεν μετανιώνω.
22.Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Την έλλειψη κατανόησης.
23.Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να διαβάζω, το οτιδήποτε. Να κοιμάμαι. Να βλέπω ταινίες.
24.Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Δεν θα το έλεγα ακριβώς φόβο, αλλά με ενοχλεί να μεγαλώνω, επομένως υποθέτω το γήρας.
25.Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Σε κάθε περίπτωση που με βολεύει, σε όλα τα άτομα που μου έχουν πει και αυτά.
26.Ποιο είναι το μότο σας;
Δεν έχω. Ξέρω γω; "Κλάιν";
27.Πως θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Όποιος δεν απάντησε "δεν επιθυμώ" ή "στον ύπνο μου" έχει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα.
28.Αν συνέβαινε να συναντήσετε τον θεό, τι θα επιθυμούσατε να σας πει;
Δεν καταλαβαίνω το νόημα αυτής της ερώτησης. Δεν υπάρχει θεός, επομένως πως θα τον συναντήσω;
29.Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Δεν είμαι στα καλά μου, δεν φαίνεται;

Αυτά.

Χρόνια πολλά !

14 σχόλια:

Elias είπε...

Άιντα μωρέ. Καλές μάσες και ξάπλες σου εύχομαι!

γυάλινο δάκρυ είπε...

A μη νομίζεις και τα δικά μου Χριστούγεννα δε διαφέρουν πολύ. Εντάξει, διαφέρουν. Στο ότι τα πέρασα με το handsfree σκουλαρίκι :-Ρ

Χρόνια πολλά!

Gogoth είπε...

πρωτον τι εννοεις εκλεισες το φεησμπουκ και δευτερον γιατι παιζεις σιμς;;;

Flonsavardu είπε...

μα άστα διάλα! έβαλα χτες αναθεώρηση σχολίων, δεν ξέρω πως μου 'ρθε και σήμερα όλη μέρα αναρωτιόμουν, μα γιατί κανείς δεν με θυμήθηκε; :( τελικά έπρεπε να πάω να αναθεωρήσω τα σχόλια σας, τι βούρλο θε μου.

ηλία φχαρστώ, επίσης! από ύπνο άλλο τίποτα.

γυάλινο δάκρυ άπαπα, κινητό τζιζ. :)

gogoth το έκανα deactivate, δεν γίνεται να το καταστρέψεις έτσι κ αλλιώς. θα επιστρέψω φαντάζομαι, αν και μου λείπει ανησυχητικά λίγο έως καθόλου. το sims είναι ωραίγιο, μ' αρέσει να φτιάχνω σπίτια. το να παίζω το βαριέμαι αρκετά, αλλά χτες έπαιζα όλη μέρα μία μέχρι που πέθανε. :))

Gogoth είπε...

μα τι μυστηρια πραματα ειναι αυτα που συμβαινουν στη χωρα σας αγαπητη...

εν παση περιπτωση, σας ευχομαι οτι ποθειτε και οτι σας ποθει. χαπι χολιντεης χο χο χο.

Flonsavardu είπε...

ναι, ω, ναι, πολύ περίεργα πράματα.
για μένα δεν είναι διακοπές... διακοπές είναι για όσους δουλεύουν, χο χο χο. :) χάπι χόλιντεις οσί!

microsurfer είπε...

χρονια πολλα και καλες γιορτες. το sims world adventures παιζεις? :P

τόσο δα σε λέω είπε...

από φαΐ δεν μας είπες πως τα πας

spooky loner είπε...

εξαιρετικα!
μια χαρα τα χριστουγεννα σου!

αν μου ελεγες οτι επεσες με τα μουτρα στο σοπινγκ και ησουν συνεχεια στα κλαμπια και στα μπουζουκια θα ανησυχουσα σοβαροτατα!

καλη χρονια αγαπητοτατη :))

Flonsavardu είπε...

μικρέ σέρφερ επίσης! όχι, δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω ένα που να δουλεύει!

τόσο δα... από φαΐ, άστο καλύτερα.


spooky ε, όχι και μπουζούκια... αλλά ένα κλαμπ, κακώς που δεν το πήγα. ως πότε θα μπορώ να χορεύω, σε λίγο θα χτυπήσουν την πόρτα τους τα αρθριτικά! ;p
καλή χρονιά! :))

microsurfer είπε...

το εβαλα προσφατα στη κοπελα μου και η αληθεια ειναι οτι ειναι λιγο μπερδεμα, εχει πλακα ομως ακομα και μενα μαρεσε :P αμα θες βοηθεια στειλε μου μεηλ να βοηθησω χρονιαρες μερες που ειναι.

kihli είπε...

πεθαινω,τρελαινομαι,με κλειστο κινητο,κλειδωμενη την πόρτα,να παιζω σιμς 3 και να αλλαζω ταπετσαριες και το αγχος μου το μοναδικο να ειναι να ταιριαζουν με τα πλακακια...και αμα βαρεθω να παω να διαβασω κατι αγαπημενο...και ο γαλλικος στην καφετιερα...

ουφ.ελαχιστες ευκαιριες πια για κατι τετοιο.

αντε,καλή χρονιά!

Σούλα Φρίκη είπε...

μακρά απ αυτούς τους διαόλους

Flonsavardu είπε...

kihli καλή χρονιά!

σούλα δυστυχώς δεν κράτησε πολύ η αποχή.