Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2010

Είμαι μια έξυπνη κοπέλα, εγκλωβισμένη στο μυαλό μιας χαζής

Είμαι πολλά χρόνια συνειδητοποιημένη κομπλεξική, επομένως θέλω να πιστεύω ότι μπορώ να πω δυο τρία πράγματα πάνω στην ανθρώπινη ανασφάλεια. Δεν πρόκειται για κάποιο corpus ζωής, απλώς είναι ένα από τα ζητήματα που με απασχολούν.

Κανονικά θα έπρεπε να έχω κόμπλεξ με την εμφάνιση μου, και δεν είναι ότι δεν έχω, αλλά σε σύγκριση με το τι έχουν προσπαθήσει να μου δημιουργήσουν είμαι πολύ οκ. Αλλά εγώ μια μέρα που δεν πήρα το δίπλωμα οδήγησης αποφάσισα να έχω κόμπλεξ με το μυαλό μου. ΣΤΟΠ! Διόρθωση: Μια μέρα που δεν πήρα το δίπλωμα οδήγησης συνειδητοποίησα ότι είχα κόμπλεξ με το μυαλό μου. ΚΑΤ! Αυτή τη στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές συνειδητοποίησα ότι τη μέρα που δεν πήρα το δίπλωμα οδήγησης, ξεκίνησα να εκδηλώνω τις ανασφάλειες μου για το μυαλό μου.

Πριν ήμουν σαν και εκείνες τις κοπέλες που βλέπεις και μιλάνε συνεχώς για την εξωτερική τους εμφάνιση. Ή όχι συνεχώς, αλλά μιλάνε, βλέπεις ότι εμμέσως πλην σαφώς προσπαθούν να σου περάσουν το νόημα ότι είναι όμορφες, λες και αν είναι γκαβός είσαι εσύ, δεν το βλέπεις. Ότι είναι όμορφες, ότι έχουν όμορφα μάτια, όμορφα πόδια, όμορφα βυζιά, όμορφο κώλο- θα μιλήσουμε αργότερα για τον κώλο μου- είναι όμορφες ρε παιδί μου. Αυτό είναι το πιο ηλίθιο πράγμα που έχω δει να γίνεται ποτέ και μου συμβαίνει συνέχεια. Θα αφήσω για άλλους τα τσιτάτα του oscar wilde και θα συνεχίσω.

Λοιπόν, πριν συνειδητοποιήσω ότι φοβάμαι ότι μπορεί να μην είμαι και τόσο έξυπνη όσο θεωρούν οι υπόλοιποι ότι είμαι, θυμάμαι υπήρξαν πολλές φορές που είπα "εγώ μπορεί να μην είμαι όμορφη, είμαι σίγουρη όμως ότι είμαι η πιο έξυπνη γυναίκα που ξέρω". Δύο αποτυχίες στο δίπλωμα- στην πορεία, όχι στα σήματα- και ένα αποτυχημένο ταξίδι μετά, δαγκώνω τη γλώσσα μου και με λύπη παραδέχομαι ότι, οκ, ίσως να μην είμαι τόσο έξυπνη τελικά.

Μέσα μου παρόλ' αυτά συνεχίζω να πιστεύω ότι είμαι η πιο έξυπνη γυναίκα που ξέρω, εγκλωβισμένη ωστόσο στο μυαλό μιας χαζής. Σαν καμιά καλλονή που παραμορφώθηκε από ατύχημα και ξέρει ότι κανονικά θα έπρεπε να είμαι όμορφη, αλλά εν τέλει είναι άσχημη και αυτό δεν αλλάζει.

Πίσω στο κόμπλεξ της εμφάνισης τώρα. Ευτυχώς αυτό το ζήτημα με απασχόλησε ελάχιστα στη ζωή μου, διότι από μικρή ηλικία υπήρξαν αμέτρητοι καλοθελητές να μου επισημάνουν ότι δεν είμαι ωραία, δεν είμαι θελκτική, γοητευτική και άλλα. Αποδέχτηκα λοιπόν τη μοίρα μου και εκεί γύρω στα μέσα του δημοτικού το αποφάσισα, ότι δεν συγκαταλέγομαι στα ωραία κορίτσια. Τα τελευταία χρόνια μου λένε βέβαια ότι έχω ωραίο κώλο, εκεί κολλάει ο κώλος, και δεν μπορώ να φανταστώ πως απ' όλα τα ωραία πράγματα που έχω πάνω μου- διότι ξέχασα να επισημάνω ότι εμένα μου αρέσω, δηλαδή σχεδόν- αποφάσισαν ότι αυτό είναι το μόνο πράγμα που θα μου εκθειάσουν. Το βρίσκω κάπως αγενές να πω και την αλήθεια. Και αναληθές, να το πάω και λίγο παραπέρα, γιατί είναι γεμάτος κυτταρίτιδα, αλλά τέλος πάντων.

Όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση γενικώς και το κόμπλεξ, μπορώ να σκεφτώ μόνο δύο γυναίκες που γνωρίζω και δεν έχουν ανασφάλεια με αυτό το ζήτημα. Οι υπόλοιπες όλο και κάτι θα πούνε. Και όσον αφορά τους άντρες και την ανασφάλεια, τότε ξεκινά ένα απίστευτο πανηγύρι στο μυαλό μου, το οποίο καταλήγει σε ένα κέρατο. Ή και περισσότερα.

Ξέρω ότι όσοι κερατώνουν από ανασφάλεια ντρέπονται να το παραδεχτούν ότι είναι από αυτό. Άκουσα μάλιστα ότι αυτά είναι βλακείες και ότι η απιστία είναι στη φύση των ανδρών, και ξέρεις αυτή η ιστορία με τις σπηλιές και τον νεάτερνταλ που προσπαθούσε να διαιωνίσει το είδος του. Ναι από άντρα το άκουσα, φαντάζομαι μια γυναίκα θα έλεγε "η απιστία είναι στη φύση των ανθρώπων", αλλά κάποιοι άντρες προφανώς δεν βλέπουν ότι τα περισσότερα κέρατα τα ρίχνουν οι γυναίκες. Είναι ξεκαρδιστικό αλήθεια, που πιστεύουν ακόμα ότι πρόκειται για δικό τους προνόμιο. Τότε πως εξηγείς το γεγονός ότι κάποιος πάει με κάποια πιο άσχημη από σένα; Να πήγαινε με μία πιο όμορφη να το καταλάβω. Μία στα ίδια κυβικά, να πάει και το παλιάμπελο. Αλλά με πιο άσχημη, γιατί; Με πιο χαζή, για ποιον λόγο; Θέλει να διαιωνίσει με άσχημα και καθυστερημένα παιδιά;

Και μιλάω για τους άντρες, γιατί μέχρι τώρα στη ζωή μου δεν συνάντησα ποτέ γυναίκα να κερατώσει άντρα με κάποιον πιο άσχημο. Ή με πιο ηλίθιο. Μπορεί να είναι πιο άσχημος, αλλά θα είναι έξυπνος, ή μπορεί να είναι ωραίος, αλλά να είναι χαζός. Με πιο άσχημο και πιο χαζό, όχι, αυτά τα κάνουν μόνο οι άντρες. Και είναι συνήθως η απόδειξη ότι έχεις να κάνεις με κάποιον κομπλεξικό.

Επειδή δεν ξέρω πολλά για τους άντρες, άλλη απόδειξη ότι έχεις να κάνεις με κάποιον κομπλεξικό, και αυτό ισχύει και για τις γυναίκες, είναι η τάση να θέλουν να αρέσουν σε όλους. Το φυσιολογικό είναι να θέλεις να αρέσεις μόνο σε κάποιους λίγους ξέρω γω που σου αρέσουν και σένα. Όχι για παράδειγμα σε όλες τις φίλες της φίλης σου, όλες τις συμφοιτήτριες, στην περιπτερού, στη μανάβισσα, και πάει λέγοντας. Και αν τύχει ξέρω γω και δεν αρέσεις σε κάποια να επιδιώκεις να της αρέσεις, έτσι για να μην χαλάσει η ισορροπία. Ή αν τύχει και αρέσεις σε κάποια και μετά δεν της αρέσεις να επιδιώξεις να της ξαναρέσεις και όλα αυτά χωρίς εσένα να σου αρέσει αυτή η κάποια in first place. Το ίδιο ισχύει και για τις γυναίκες. Δεν γίνεται να θέλεις να αρέσεις και στον γκόμενο της κολλητής σου, επειδή εκεί είναι η ultimate απόδειξη ότι μετράς σαν γκόμενα. ΕΚΕΙ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ. Και αν συμβαίνει να αρέσεις στον γκόμενο της κολλητής σου αυτό θα έπρεπε να σε στεναχωρεί, όχι να σου αρέσει. Just a hint of appropriate behavior.

Κλείνοντας περί των ανασφαλειών, θα ήθελα να επισημάνω, έτσι γιατί θέλω να πω πόσο και γαμώ τα άτομα είμαι, ότι είμαι από τους λίγους ανθρώπους που έχω κόμπλεξ με το μυαλό μου. Βάλλομαι καθημερινά από ηλίθιους που το μόνο που τους νοιάζει είναι αν είναι αρκετά ωραίοι, αρκετά σέξι, αρκετά θελκτικοί και δεν κοιτάνε να σταματήσουν να ακούνε σκυλάδικα και να ξεστραβωθούν να διαβάσουν κάνα βιβλίο, να κάνουν καμιά εργασία, να πούνε καμιά εξυπνάδα, παρά το τι θα αρπάξει ο κώλος τους. Ή έστω το inbox του facebook.

84 σχόλια:

amalthia είπε...

Έχεις κόμπλεξ με το μυαλό σου?

Εγώ με τον χαρακτήρα μου κάποιες φορές(εξωτερικά είμαι τέλεια δεν το συζητώ γκούχου γκούχου)....δείχνω πολύ δυναμική και σκληρή αλλά δεν κάνω αυτό που θέλω σχεδόν ποτέ, δεν βρίζω όσο θέλω ,δεν κλαίω όποτε θέλω, δεν τα γ..άω όλα όποτε μου απαυτώσει!

Σαν να είμαι πολύ ώριμη για τα 25 μου χρόνια γαμώτο! Θα ήθελα να αεροβατώ και να περιφρονώ τον ήλιο!

Ένα είναι το σίγουρο όμως,όλοι έχουμε κόμπλεξ και όσοι τα γνωρίζουμε είμαστε σε καλή μοίρα.Το χειρότερο είναι να είσαι γιομάτος απο δαύτα και να μην το ξέρεις.Αυτοί οι άνθρωποι είναι αυτοί που περιγράφεις με απόλυτη ακρίβεια στην τελευταία παράγραφο και έχω κάνει παρέα με πολλούς τέτοιους...πέρασα καλά μαζί τους πάντως! Μαζί τους χαλαρώνω και νομίζω πως το πρόβλημά μου είναι και εμένα αν μου στρώνει καλά η φούστα και αν η τάδε μιλάει ακόμα με τον τάδε!


ps. I'm following you on twitter since...just now!

Loud Melody είπε...

Ok, το κόμπλεξ με το μυαλό το έχω κι εγώ. Το ομολογώ. Το κόμπλεξ για την εμφάνιση όχι και τόσο παρόλο που δεν έχω σώμα μοντέλου (αντιθέτως) αλλά αυτό που αναφέρεις για άτομα πραγματικά κομπλεξικά το έχω δει. Το πιο αστείο είναι ότι αυτοί κι αυτές που θέλουν να αρέσουν σε όλους, οι περισσότεροι για να είμαι πιο σωστή δεν ειναι όμορφοι! Δεν είναι καν συμπαθητικοί! Κι όμως, βρίσκοντας κι άλλους του ίδιου επιπέδου γεμίσουν τις άδειες μπαταρίες αυτοπεποίθησης που έχουν. (Πήρα φόρα :P ) Anyway, όπως είπες, θέλουμε να αρέσουμε σε συγκεκριμένο κόσμο, αυτό είναι κατανοητό κι αποδεκτό. Το να θέλουμε να αρέσουμε σε κάποιον σε σημείο να μας πηδήξει και παράλληλα να έχουμε και σχέση με άλλον αποδεικνύει άτομα με προβλήματα ψυχολογικά και μπλα μπλα μπλα μπλα

Loud Melody είπε...

Επίσης ήθελα να προσθέσω ότι τον κώλο σου δεν τον έχω παρατηρήσει αλλά σε έχω κόψει για τουλάχιστον γλυκιά. Αν σε δω περισσότερες φορές θα μπορώ να αναλύσω

τόσο δα σε λέω είπε...

δε κατάλαβα τι έλεγες αλλά
αντί για:
"ΕΚΕΙ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ"
δεν θα έπρεπε να πεις
"να έρθεις να στο κοιτάξω";

Flonsavardu είπε...

amalthia, indeed, έχω. με τον χαρακτήρα μου, δεν θα το έλεγα ακριβώς κόμπλεξ, αλλά είναι κάποια πράγματα που με πειράζουν... κατά τ άλλα με θεωρώ γαμάτη. χαχαχα. και όντως αν δεν υπήρχαν και αυτοί οι άνθρωποι που περιγράφω στην τελευταία παράγραφο πως θα ψυχαγωγούμασταν και εμείς οι νοήμονες; :p

p.s. i'm following you too!

loud melody ισχύει αυτό που λες. και με το "Το να θέλουμε να αρέσουμε σε κάποιον σε σημείο να μας πηδήξει και παράλληλα να έχουμε και σχέση με άλλον αποδεικνύει άτομα με προβλήματα ψυχολογικά και μπλα μπλα μπλα μπλα" τα είπες όλα. και επίσης με το γλυκιά δεν γάμησε ποτέ κανείς, χαχαχαχα. :D

τόσο δα σε λέω, δεν κάνω διαφήμιση και τέτοια πράματα!

Loud Melody είπε...

Έλα ντάξει κι εγώ γλυκιά είμαι και γαμάω :P

Επίσης δε σε έχω δει και τις τόσες φορές για να θυμάμαι και πολλά αλλά σίγουρα έχεις ωραία μάτια

Flonsavardu είπε...

έλα μην αρχίσουμε τις φιλοφρονήσεις εδώ πέρα, χεχεχε. και εσύ έχεις πολύ ωραία μάτια, το θυμάμαι αυτό! ;)

amalthia είπε...

Κοπελιές αφήστε τους μεταξύ σας χαρακτηρισμούς και τα κοπλιμέντα! Ένα θέλω να μάθω..στους γκόμενους σας αρέσουν τα ξανθά μικροκαμωμένα κορίτσια??? Αν ναι, να βρεθούμε καμιά μέρα!

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! και ξανθό μικροκαμωμένο κορίτσι να μην ήσουν, στους άντρες σίγουρα αρέσουν οι γυναίκες με χιούμορ. :)

Loud Melody είπε...

amalthia άμα του άρεσαν τα μικροκαμωμένα κορίτσια τότε μάλλον θα ήταν τυφλός :P (του δικού μου)

amalthia είπε...

Flo thanxs honey...

Loud δεν θα ήταν τυφλός..καλός μύλος θα ήταν!

Flonsavardu είπε...

εγώ όπως τον είδα τον κύριο πάντως έχει μάτια μόνο για τη δεσποινίδα loud melody, και σαφώς είναι από τις τυχερές, να φτύνει τον κόρφο της και τα τοιαύτα. :))

amalthia είπε...

οΚ φοράω τα τακούνια μου και φεύγω! πάω να φτύσω και τον δικό μου κόρφο!!

Flonsavardu είπε...

να τον φτύνεις, βεβαίως, όλες σας να τον φτύνετε, εγώ βέβαια το πολύ πολύ να με φτύνω πατόκορφα, αλλά δεν πειράζει! :)

Ανώνυμος είπε...

"καθε φορα που κλαις και οδυρεσαι για μια γυναικα να θυμασαι οτι καποιος εχει βαρεθει ηδη τις μαλακιες της"

ρωτας λοιπον γιατι οι αντρες καμια φορα πανε μια μια πιο ασχημη και πιο χαζη; Και ουτως επιχειρεις να καταρριψεις εφαρμοσμενες ανθρωπολογικες μελετες;

Θα σου απαντησω λοιπον αν και θα επρεπε να το εχεις καταλαβει απο την εισαγωγη.

Ο λογος που οι αντρες κερατωνουν καμια φορα με καποια πιο χαζη και πιο ασχημη απο τη γκομενα τους ειναι επειδη την εχουν σιχαθει. Οσο εξυπνη, οσο ομορφη κι αν ειναι υπαρχει παντα η περιπτωση να ειναι μαλακισμενη του κερατα.
Και ισως λεω, η χαζη ασχημη να ειναι ενα πολυ προσγειωμενο και ειλικρινες ατομο. Η ασχημια και η χαζομαρα καμια φορα βγαζουν τετοια θετικα προσοντα στους ανθρωπους.

γιατι η χαζη και ασχημη εχει λιγοτερα εφοδια για να κατακτησει εναν αντρα. Μπορει να κανει τρομαχτικα καταπληκτικο σεξ. Μπορει να ειναι χαμηλης συντηρησης. Μπορει να ειναι ψυχαρα. Μπορει να ειναι χιλια δυο σημαντικα πραγματα που καμια φορα μετρανε για τον αντρα περισσοτερο απο ομορφια και εξυπναδα.

ισως να θελει να κατοικηθει ο πλανητης απο ανθρωπους που κανουν καταπληκτικο σεξ, ειναι χαμηλης συντηρησης, ψυχαρες κτλ κτλ

εγω αυτο το σεβομαι καπως.

και το μυαλο σου ειναι μια χαρα. Το κομπλεξ σου ειναι οτι νομιζεις οτι εχεις κομπλεξ με το μυαλο σου.

επισης οι γυναικες δεν τα καταφερνουν καλα στην οδηγηση επειδη εχουν λιγο πιο συνθετη αντιληψη.... σχετικα με το χωρο...

μη με κοιτας ετσι τα διαβασα σε ενα μπλογκ που το ειχε ενας τυπος που του αρεσε να αρεσει σε ολους!!!

Flonsavardu είπε...

DUDE. θα έλεγα ότι έχεις κάποιο δίκιο, ΑΝ ΔΕΝ ήμουν ψυχάρα, αν δεν ήμουν πολύ προσγειωμένη και αηδιαστικά ειλικρινής, κάτσε και τι άλλο λες; όχι εντάξει, δεν είμαι χαμηλής συντήρησης, και δεν ξέρω αν κάνω καταπληκτικό σεξ, γενικώς αποφεύγω να με εκθειάζω.

και στο κάτω κάτω, ΕΛΕΟΣ, αν σιχάθηκε την γκόμενα του να τη χωρίσει και ας πηδήξει όποιο μπάζακλο βρεθεί στον δρόμο του!

Ανώνυμος είπε...

Γιατι να τη χωρισει;

Δηλαδη οι γκομενες που αναφερεις οτι κερατωνουν περισσοτερο απο τους αντρες, δεν ακουγονται και πολυ χωρισμενες!

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχα. όχι βέβαια. να τη χωρίσει γιατί έτσι πρέπει. γιατί έτσι πρέπει να είναι οι άντρες. γιατί ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ο καημός πούτσα λούσα και χορός, όχι του άντρα. :)

Ανώνυμος είπε...

Αυτο λεγεται σεξισμος κυρια μου και θα επρεπε να ντρεπεστε.

Flonsavardu είπε...

δεν ντρέπομαι και δεν μπορείτε να μου κάνετε και τίποτα!

Ανώνυμος είπε...

Ενταξει μη ντρεπεσαι αλλα να ξερεις οτι ετσι αρχιζεις να σκεφτεσαι σαν αντρας. Θα εχεις ενα μυαλο αντρα παγιδευμενο στο μυαλο μιας γυναικας που νομιζει οτι εχει κομπλεξ με το μυαλο της.

Θα σκιζουν οι ψυχολογοι τα διπλωματα τους

Flonsavardu είπε...

απλώς έχω μεγάλο αδερφό που είναι ο καλύτερος άντρας του κόσμου και με γαλούχησε σωστά για να βγω σ αυτή την κενωνία.

Mrs. Stulf είπε...

Παπάρια.

Πρώτον ο λόγος που κοιτάνε όλοι τον κώλο σου, είναι επειδή είναι γεωμετρικά φαντασμαγορικός. Δε σημαίνει ότι υστερείς σε κάτι άλλο. Βάλε έναν άντρα να γνωρίσει μια γυναίκα με γιγάντια βυζιά: δε θα θυμάται μετά ούτε πώς την έλεγαν. Fact.

Και, το να μην έχεις πάρει το δίπλωμα δε σε κάνει χαζή. What the hell, άγχος λέγεται, όλοι το έχουμε. Στο κάτω κάτω, ο Sheldon δεν μπορεί να ανοίξει ένα κουτί εργαλεία. See what I did thur?

Τέλος μ' αρέσει το καινούργιο λόγκο σου. Πολύ σινεφίλ. Και τώρα πάω να κάνω μπάνιο. Μην κάνεις τέτοια ποστ γιατί θα κάνω εγώ αντίστοιχα για τη γαματοσύνη σου, και εκεί δε θα μπορείς να σχολιάσεις κιόλας.

Touche + xezo_emoticon.

Flonsavardu είπε...

και εκτός των άλλων δεν μπορεί ούτε αυτός να πάρει το δίπλωμα, χεχε. δεν μπορείς να φανταστείς τι ψυχική αγαλλίαση ένιωσα με αυτό το επεισόδιο! xezo

Σούλα Φρίκη είπε...

είμαι μια παριζιάνα στο μυαλό μιας βλαχάρας.

άστα άστα μην τα σκέφτεσαι δαύτα και μην τα πεις ούτε του παπά. από τότες που αρχινήσαμε το ψυχανάλ και το σοσιάλ εξομολόγ, δεν έχω τί να πρωτομάσω από τα ευρεθέντα κόμπλεξ. άσε άσε

Loud Melody είπε...

Παρεμπιπτόντως το ότι δεν πήρες το δίπλωμα δε σημαίνει ότι είσαι χαζή κούκλα μου, σημαίνει ότι ή έχεις άγχος ή οι εξεταστές είναι του λαδώματος και δεν περνάνε άλλους. Επειδή ξέχασα να το σχολιάσω.

Θα ήθελα να πω στον ανώνυμο ότι αυτό δεν είναι καθόλου σωστό. Εάν κάποιος έχει σιχαθεί τη σχέση του να χωρίσει και να πηδιέται από εδώ κι από εκεί. Δλδ αμα έχεις σιχαθεί κάποιον τι να τον κάνεις; Έτσι δεν είναι;

Flonsavardu είπε...

Σούλα παριζιανα-χιχι-δεν μπορω να μην τα σκέφτομαι, αυτα είναι ζητήματα καθημερινής φύσεως, τη μαλακια τη δικιά σου και του αλλού την τρως στη μαπα κάθε μέρα. Είναι υποχρεωσις μου κ έτσι.

Loud melody άγχος θα ήταν ένας κομψός τρόπος να παρομοιασουμε αυτό που με πιάνει. Μόνο σκέψου ότι μετά τη 2η φορά δεν ξαναδωσα γιατί δεν ήθελα να υποβάλλω τον εαυτό μου σ αυτό το μαρτύριο. Είναι πλέον ψυχικό τραύμα για μένα αυτή η ιστορία.
Και έχεις δίκιο σε αυτό που λες για τις σχέσεις, εννοείται αν βαρεθηκες- σιχαθηκες- ερωτευτηκες άλλον- κτλ κτλ σε μια σχέση το πιο απλό πράγμα που μπορείς να κανείς είναι να χωρισεις.

Ανώνυμος είπε...

Loud Melody είπε...
"Θα ήθελα να πω στον ανώνυμο ότι αυτό δεν είναι καθόλου σωστό. Εάν κάποιος έχει σιχαθεί τη σχέση του να χωρίσει και να πηδιέται από εδώ κι από εκεί. Δλδ αμα έχεις σιχαθεί κάποιον τι να τον κάνεις; Έτσι δεν είναι;"


εχεις δικιο. Δεν το καταλαβαινω ουτε εγω αλλα μαλλον ειναι επειδη ειμαι αντρας. Ισως εσεις που ειστε γυναικες και κερατωνετε περισσοτερο να ξερετε και γιατι το κανετε επισης.

Loud Melody είπε...

flons παρόμοια με εμένα που δεν πάω στις εξεταστικές γιατί φοβάμαι ότι θα κοπώ και στο τέλος χρωστάω τα άπαντα.

Ανώνυμε δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία ανθρώπων. Θεωρώ τις γυναίκες που κάνουν πουτανιές, άδειες πόρνες. Όπως αντίστοιχα και τους άντρες που το κάνουν οπότε δε ξέρω γιατί το κάνουν αυτό όσοι το κάνουν. Αυτό που ανέφερα ήταν αποκλειστικά η γνώμη μου, θεωρώ τους απατεώνες με όλες τις έννοιες (ψεύτες, άπιστους) αποβράσματα.

Flonsavardu είπε...

dude με απογοητεύεις. μία γυναίκα κερατώνει μεν, πιο συχνά ίσως, αλλά οι λόγοι της μπορούν να διατυπωθούν. δεν θα έρθει μια γυναίκα να σου πει ποτέ "μωρό μου δεν ξέρω γιατί το έκανα" όπως επίσης δεν θα πάει με κάποιον χειρότερο, θα πάει με κάποιον στα ίδια κυβικά ή κάποιον καλύτερο. το κέρατο ενός άντρα στην πλειοψηφία του- εκτός από κάποιους πεφωτισμένους που γουστάρουν στ' αλήθεια τουλάχιστον αυτήν με την οποία κερατώνουν τη γκόμενα τους και όταν εννοώ γουστάρω εννοώ χωρίζω την γκόμενα μου και βλέπω κάποιο μέλλον με αυτή που πηδάω- δεν μπορεί να δικαιολογηθεί ούτε από τους ίδιους. "στο χωρίζω την γκόμενα μου και βλέπω κάποιον μέλλον μπλα μπλα" νομίζω κρύβεται όλη η σοφία του γυναικείου κερατώματος. μία γυναίκα- στην πλειοψηφία των περιπτώσεων πάντα- κερατώνει γιατί γουστάρει στ' αλήθεια, ένας άντρας ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑΤΙ. ή μάλλον θα σου πω εγώ. 1.Γιατί είναι κομπλεξικός και θέλει η γκόμενα του να τρέχει από πίσω του 24/7. 2. γιατί είναι κομπλεξικός και θέλει να τον γουστάρουν όλες οι γυναίκες. 3. γιατί είναι κομπλεξικός και θεωρεί ότι ήρθε στον κόσμο τούτο για να ικανοποιήσει κάθε πικραμένη. καμιά φορά τα νιώθουν και οι γυναίκες αυτά, αλλά τουλάχιστον είπαμε, το κάνουν με καλύτερο, ποτέ με χειρότερο, και αυτό τουλάχιστον εμένα μου λέει κάτι.

loud melody ωραία θα ήταν, αλλά καθότι είμαστε άνθρωποι με πάθη και όχι ο ιησούς από την ναζαρέτ, δεν συμφωνώ επακριβώς.

Loud Melody είπε...

όχι, κομπλεξικοί είναι άντρες γυναίκες που το κάνουν αυτό. Άλλο η αδυναμία, που και πάλι δε θα το συγχωρούσα κι άλλο η συστηματική απάτη. Και στις 2 περιπτώσεις είμαι κάθετη.

Flonsavardu είπε...

η συστηματική απάτη όταν έχεις σχέση είναι κλινική περίπτωση και δεν μιλάω εννοείται για τέτοιες περιπτώσεις, αν και γνωρίζω ανθρώπους που το κάνουν. είναι μια θλιβερή ιστορία αυτοί οι άνθρωποι.

Gogoth είπε...

εγω θα ηθελα να μου αναλυσεις τη διαφορα του να εισαι μια εξυπνη γυναικα παγιδευμενη στο μυαλο μιας χαζης και του να εισαι μια χαζη γυναικα παγιδευμενη στο μυαλο μιας εξυπνης.

Loud Melody είπε...

Όταν ο άλλος δεν ενοχλείται να κερατώνει τη σχέση του και να την κοιτάει στα μάτια σαν να είναι όλα καλά, θα το κάνει σε όλους τους τομείς. Κι αυτό το σιχαίνομαι όσο τίποτα. Ναι, γνωρίζω κι εγώ άτομο που ενώ είχε σχέση κολλούσε όπου βρει μπας και ψωνίσει κάποιον. Και εν τέλει εκτός από απαίσιο άτομο για σχέση (προφανώς) αποδείχτηκε κι απαίσιο άτομο γενικώς.

Flonsavardu είπε...

gogoth you're there finally! :)
σας ευχαριστώ για την ερώτηση που μου κάνετε και χαίρομαι που μου δίνετε την ευκαιρία να σας απαντήσω. νομίζω ότι είναι αυτό: όταν είσαι μια έξυπνη γυναίκα παγιδευμένη στο μυαλό μιας χαζής είναι όταν είσαι έξυπνη νομοτελειακά, αλλά κάτι πάει στραβά σ' αυτό το πράγμα που λέμε ζωή και κάνεις όλο χαζομάρες. όταν είσαι χαζή παγιδευμένη στο μυαλό μιας έξυπνης είναι όταν διαβάζεις ξέρω γω πολύ και γίνεσαι γιατρός ή δικηγόρος και πετυχαίνεις και στη δουλειά σου, αλλά κατά τ' άλλα ακούς σκυλάδικα ή δεν έχεις διαβάσει ποτέ σου λογοτεχνία. για πες μου τη γνώμη σου.

loud melody σχεδόν πάντα είναι γενικά απαίσια άτομα.

Loud Melody είπε...

Μωρέ και λογοτεχνία μπορεί να έχει διαβάσει κάποιος και να είναι μαλακιστήρι :P

Ανώνυμος είπε...

flons said
"dude με απογοητεύεις. μία γυναίκα κερατώνει μεν, πιο συχνά ίσως, αλλά οι λόγοι της μπορούν να διατυπωθούν. δεν θα έρθει μια γυναίκα να σου πει ποτέ "μωρό μου δεν ξέρω γιατί το έκανα" όπως επίσης δεν θα πάει με κάποιον χειρότερο, θα πάει με κάποιον στα ίδια κυβικά ή κάποιον καλύτερο."

ναι μπορουν να διατυπωθουν γιατι ειναι πιο επιφανειακοι. Η ειναι ωραιος γκομενος ή ξερω γω εχει λεφτα. Αλλα παρ ολα αυτα κερατωνουν και αυτο ειναι αηδια οποιες κι αν ειναι οι δικαιολογιες.

εγω δεν το σεβομαι καθολου γενικα!

Συμφωνω με τη λαουντ μελοντυ σε φαση!

Gogoth είπε...

δεν θεωρουσα ποτε το να γινεις γιατρος η δικηγορος η να περασεις σε καμια μεγαλοσχολη ειναι κριτηριο εξυπναδας. η αληθεια ειναι οτι η θεωρια σου ειναι καπως αερατη, και με την καλη, και με την κακη εννοια. αλλα παλι δεν ξερω γιατι εγω εχω την εντυπωση οτι ειμαι ενα εξυπνο κοριτσακι παγιδευμενο στο μυαλο ενος ιδιοφυους αντρα, αλλιως δεν εξηγειται ο χαρακτηρας μου.

Flonsavardu είπε...

για τις γυναίκες μόνο ή γενικά; δεν θα με κοροιδέψεις εμένα!

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχα, όλες οι θεωρίες μου είναι αεράτες, διότι δεν παίρνει πολύ ώρα για να τις σκεφτώ! ο κόσμος θεωρεί όμως κάποιον έξυπνο, αυτό εννοώ. αν θέλεις να σου το αναλύσω λίγο ακόμα, βασίζεται στις προσδοκίες των άλλων, μάλλον ναι, εκεί, αλλά μπορεί και όχι. ε, μη μου χαλάς άλλο τον τίτλο μου στο μυαλό μου, μου άρεσε πολύ! :))

Gogoth είπε...

τι σχεση εχουνε καλε οι προσδοκιες των αλλων με τη δικη σου νοημοσυνη; ασε που συνηθως οι "αλλοι" εχουν πιο συχνα χαμηλοτερες προσδοκιες για τη νοημοσυνη σου παρα υψηλοτερες. εκτος απ'τους γονεις, εκει συμβαινει το αναποδο. αλλα αυτο τελικα δεν επηρρεαζει σε τιποτα, και τελικα οταν μιλαμε για νοημοσυνη σε συναρτηση με την ανθυποβολη (που αυτο τελικα εξελαβα ως ουσια του κειμενου σου εγω προσωπικα), δεν παιζει κανενα ρολο. αμα εισαι χαζη εισαι χαζη δε πα να πιστευεις οτι εισαι ιδιοφυια. εισαι χαζη. κι αν εισαι εξυπνη δεν κρυβεσαι οσο και να θες, και πιστεψε με, εχω θελησει πολυ! :)
στην ομορφια συμβαινει το αναποδο. αν πεισεις τον εαυτο σου οτι εισαι ωραια συνηθως τελικα θα συμβουν 2 πραγματα: στην περιπτωση που εισαι απλα μετρια θα πεισεις και ολους τους αλλους οτι εισαι θεα, γιατι οι ανθρωποι αυτοπροβαλλονται πανω μας, να το ξερεις αυτο, και στην περιπτωση που εισαι μπαζο θα γινεις περιγελος αλλα δεν θα το ξερεις επομενως χεστηκες.

και τελικα γιατι αμπελοφιλοσοφουμε ετσι, δεν εχω καταλαβει;

πι ες δεν υπαρχει διαφορα στο κερατο. ολοι αντρες γυναικες κερατωνουν για τους ιδιους λογους, επιβεβαιωση, βαρεμαρα, εκδικηση, παραμεληση, παρορμηση, υπαρχει ενα τσουβαλι τετοιοι λογοι, διαλεξε και παρε. εχει καμια σημασια τελικα το γιατι; υπαρχει καποιο γιατι καλυτερο η πιο δικαιολογημενο απο καποιο αλλο;

γιου πιπολ αρ γουηαρντ

Flonsavardu είπε...

ναι, αυτό είναι το πρόβλημα, ότι οι άλλοι έχουν χαμηλότερες προσδοκίες για σένα. τέλος πάντων δεν θα επεκταθώ, γιατί θα καταλάβεις πόσο προβληματική είμαι και εδώ είμαστε για να περάσουμε καλά και να το δείξουμε και στο κοινό και αυτό. :) αυτό με το να είσαι μέτρια και οι άλλοι να σε νομίζουν για θεά, μαθαίνεται; τι λες έχω ελπίδες στα 23 μου(γκουχ 24 σε 3 μήνες);

αμπάουτ δε χορν, ναι προσωπικά κάποιοι λόγοι μου κάνουν καλύτερα από τους άλλους. στην τελική μου αρέσει καλύτερα να μου πει κάποιος "σε κεράτωσα γιατί μου είχες πρήξει τους όρχεις" από το "σε κεράτωσα γιατί αυτή είναι η γυναίκα της ζωής μου και δεν ήξερα πως να σου το πω, αλλά τώρα χαίρομαι που το έμαθες γιατί όλα έγιναν πιο εύκολα". όσο να 'ναι.

mits είπε...

"και τελικα γιατι αμπελοφιλοσοφουμε ετσι;"

Αυτο ειναι πραγματικα μεγαλη κουβεντα.
Ειναι σπανιοι στις μερες μας οι ανθρωποι που σκεφτονται απλα.
ΟΧΙ ΧΑΖΑ! Απλα. Αυτοι οι ανθρωποι ξερουν πραγματικα τι τους γινεται, εχουν τα λιγοτερα κομπλεξ και γενικα τους θεωρω πιο ευτυχισμενους.

Flonsavardu είπε...

mits αν κατάφερνα να σκεφτώ απλά, θα ανέβαινα σε ένα βουνό και δεν θα σας είχα ανάγκη γιατί είμαι ο χουλκ. ή κάτι τέτοιο.

ένιγουει δεν γίνεται να σκεφτώ απλά, όντως θα ήμουν πολύ πιο ευτυχισμένη, αλλά δεν γίνεται. καταρχάς έχω πολύ ελεύθερο χρόνο και κατά δεύτερον δεν μου αρέσουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, πάνω πάνω δυο λόγοι που μου έρχονται.

Gogoth είπε...

μαθαινεται, μαθαινεται... εχεις ελπιδες. αλλα πρεπει να αρχισεις να εμβαθυνεις στην τεχνη της διαφημισης. να πειθεις οτι εισαι απαραιτητη ενω δεν σε χρειαζονται. να μαθεις να χρησιμοποιεις τα ελλατωματα σου υπερ σου. να αποτιναξεις απο πανω σου τα κομπλεξ και τα αντιζηλα αισθηματα. να σε οπλισεις με οσα περισσοτερα εφοδια μπορεις για τη μαχη. να αγνοεις τον ανταγωνισμο. να τα πηγαινεις καλα με την απορριψη, η τουλαχιστον να την διακωμωδεις.

ειναι δυσκολο, θελει χρονια διαλογισμου...

εγω προσωπικα αν με κερατωσει καποιος προτιμω απλα να μην το μαθω ποτε! προμπλεμ σολβντ.

Ανώνυμος είπε...

Μits...

"η ευτυχια δεν ειναι παρα αλλη μια παγιδα."

MG

Gogoth είπε...

δεν ειναι πιο ευτυχισμενοι παυλε. απλα τα'χουνε βρει με τη φαση τους. η αποδοχη δεν ειναι απαραιτητα συμβιβασμος ουτε ευτυχια. ειναι απλα υγεια.
με μια αρρωστη εννοια.

δατ γουοζ αμπελοφιλοσοφια.

mits είπε...

Να με συγχωρατε, δεν εγινα κατανοητος.
Πχ τωρα λετε κατι για κερατα και νοημοσυνες και γενικα ανθρωπινες σχεσεις.
Αν προσπαθησει κανεις να τα δει ολα αυτα απο μια πιο ουδετερη σκοπια σαν εξωτερικος παρατηρητης (σ ενα βαθμο γινεται αυτο) θα καταλαβει τι παει να πει απλοτητα.
Αυτα τα μικροπροβληματα ΤΟΤΕ και μονον τοτε φαινονται σαν αυτο ακριβως που ειναι: μικρο-προβληματα.

Flonsavardu είπε...

gogoth δεν μπορώ να το κάνω αυτό, δεν μπορώ να διαφημίζω τον εαυτό μου. όλα τα άλλα τα μπορώ, αλλά δεν μπορώ να διαφημίζω τον εαυτό μου! όποτε και αν τύχει να το έχω κάνει, ξέρω γω 2-3 φορές την ίδια στιγμή μου φαίνομαι γελοία και πουλημένη. σε φάση "οκ, τι κάνω τώρα, προσπαθώ να με πλασάρω για να με αγοράσουνε;". και όσον αφορά το κέρατο, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι αν σε μια σχέση περνούσα καλά και ήμουν χαρούμενη και τα λοιπά, το τελευταίο πράγμα που θα έψαχνα και το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα να μάθω θα ήταν αν ο άλλος με κερατώνει ή όχι.

ανώνυμε εννοείς ότι δεν υπάρχει ευτυχία ή ότι δεν πρέπει να την επιδιώκουμε; διότι και υπάρχει και το βρίσκω και απόλυτα υγιές να την αναζητούμε.

mits θα γράψω για τον σεισμό στην αιτή την επόμενη φορά, στο υπόσχομαι. :)
ΦΥΣΙΚΑ και αστειεύομαι, στη ζωή μου δεν ασχολούμαι ποτέ με σοβαρά προβλήματα μόνο με μαλακίες. τουλάχιστον αν δεν μπορούν να λυθούν, δεν είναι και προς θάνατο.

Gogoth είπε...

τωρα φλονς η ψευδεσαι η εισαι παραπλανημενη, ολοι διαφημιζουμε τον εαυτο μας. εχουμε μαθει να το κανουμε απο μικροι και το κανουμε καθε μερα με χιλιους τροπους. απο τα ρουχα που φοραμε μεχρι το μπρελοκ στα κλειδια μας μεχρι τις εκφρασεις που χρησιμοποιουμε. δεν θα κατσω να στο αναλυσω γιατι πριν 7 χρονια ειχα την ιδια διαφωνια με μια φιλη μου, της ειχα αραδιασει 100 επιχειρηματα και το αρνιοταν κατηγορηματικα. στην πορεια με τα χρονια χαθηκαμε και καπως ξαναβρεθηκαμε φετος. το πρωτο πραγμα που μου ειπε οταν με συναντησε ηταν "ειχες δικιο τοτε ρε μαλακα, ειχες πει μεγαλες κουβεντες". γι'αυτο θ'αφησω το χρονο να σε κουρσεψει...

και γενικα ως κατακλειδα συμφωναω με τον Παυλονε.

mits είπε...

ναι μωρε ασε κι εμενα να πω μια κουβεντα παραπανω. :)

τόσο δα σε λέω είπε...

δηλαδή πραγματικά δεν έχω ιδέα τι λέτε
και γιατί το κάνετε

Gogoth είπε...

συμφωναω και με τον αποπανωνε! :)

Flonsavardu είπε...

ααααα, όχι, όχι, μήτε το ένα μήτε το άλλο! ούτε ψεύδομαι, ούτε είμαι παραπλανημένη. εννοείται ότι διαφημίζουμε τον εαυτό μας με το ντύσιμο, με τον τρόπο που μιλάμε, με το τι μουσική ακούμε, μπλα μπλα δε λιστ ιζ εντλες. δημιουργούμε ένα τύπο περσόνας προς βρώση του κοινωνικού περίγυρου κτλ. ΑΛΛΑ από αυτό, που στο τέλος ενσωματώνεται στον τρόπο ζωής μας και γίνεται ασυνείδητα, μέχρι να λες πόσο γαμάτος είσαι, τι έχεις κάνει, τι έχεις καταφέρει, να συμπεριφέρεσαι και να μιλάς και να ντύνεσαι και να να να να, λες και είσαι η καλλονή απέχει. πως να το πω, δεν μπορώ να κοροιδέψω τον άλλο εσκεμμένα με τα λόγια. μπορώ να του πλασάρω τον εαυτό μου, όπως τον έχω φτιάξει για να μου αρέσει ξέρω γω, αλλά μέχρι εκεί. δεν μπορώ να συμπεριφέρομαι σαν να είμαι όμορφη, γιατί δεν το πιστεύω, πρέπει δηλαδή να κοροϊδέψω πρώτα τον εαυτό μου και αυτό δεν γίνεται τόσο εύκολα.

τόσο δα θα το πω στη μαμά μου. θα της πω όλα τα κακά λόγια που λες.

Gogoth είπε...

ειπα ν'αποτιναξεις απο πανω σου τα κομπλεξ. ρε συ πραγματικα δεν καταλαβαινω πως γινεται να λες "εμενα μου αρεσω" και καπακι "δεν πιστευω οτι ειμαι ομορφη"... βαζεις αντικειμενικα κριτηρια μες στην υποκειμενικη σου αυτοκριτικη;; αυτα που λες ειναι εντελως αντιφατικα, και στο εχω ξαναπει αυτο που εχεις με την αντιφαση...
και χωρις να παιρνω πρεφα απο ψυχολογια ουτε κοινωνιολογια σε σημειο του να μην τα αποδεχομαι καν πληρως, θα σου πω οτι τελικα κατι δεν μας λες, η κατι κολλας να πεις κι η ιδια στον εαυτο σου. γιατι ισως μεσα σε ολο αυτο να παιζει το οτι εχεις πειστει απο εξωτερικους παραγοντες οτι ειναι ντροπη και υβρις να πεις κατι υπερβολικα καλο για τον εαυτο σου. συναμα ομως θες να το πουν οι αλλοι για σενα. και εν κατακλειδι αν στο πουν δεν θα το αποδεχτεις, αλλα θα το κανεις χαριτωμενα και θα το γυρισεις παλι στο μπαντ σελφ παμπλισιτι γιατι μαλλον σου φαινεται πιο ταπεινο.

ειναι ενας ατερμονος κυκλος αυτο, το ξερεις ετσι;

σορρυ αλλα δεν μπορω να ταυτιστω με αυτο.

Flonsavardu είπε...

δεν μιλάμε για την εξωτερική εμφάνιση τόση ώρα; "εμένα μου αρέσω-σχεδόν"= ζω 24 χρόνια σ' αυτό το σώμα και μ' αυτή τη φάτσα και οκ δεν θα μπορούσα να μην συμβιβαστώ με την ιδέα ότι είμαι έτσι αν και θα με προτιμούσα με κάποιες μικροαλλάγες. ταυτόχρονα υπάρχουν πολλά πράγματα που μεμονωμένα μου αρέσουν και το αναφέρω σαν σχόλιο προς την προτίμηση του πισινού. "δεν θεωρώ ότι είμαι όμορφη"= δεν θεωρώ ότι είμαι όμορφη, δεν θέλει κάτι να αναλύσω πάνω σε αυτό, θεωρώ ότι είμαι μέτρια. δεν μπορώ να πείσω κανένα ότι είμαι όμορφη γιατί δεν το πιστεύω. δεν βρίσκω κάποια αντίφαση.

ε, ναι βέβαια βάζω αντικειμενικά κριτήρια στην υποκειμενική μου κριτική! :) πάντα το κάνω.

Gogoth είπε...

αναλογισου λιγο, το "με αποδεχομαι γιατι δεν μπορω να κανω αλλιως" ειναι το ιδιο με το "μου αρεσω";

ακομα και τον κωλο σου οπως ειπες τον αποδεχεσαι ως ωραιο γιατι σου ειπαν οι αλλοι οτι ειναι ωραιος. αρα η αντιληψη σου για τον εαυτο σου εξαρταται αποκλειστικα απο την κριτικη των αλλων. αρα μαλλον και λογικα, δεν σου αρεσεις. αλλα σου αρεσει να αρεσεις, οπως σε ολους μας.

ακομα δεν βλεπεις την αντιφαση;

εγω παω να κοιμηθω τωρα γιατι δουλευω μετα και θελω να ειμαι ομορφη και με μαυρους κυκλους οι αλλοι δεν θα με βρισκουν ομορφη, αν κι εγω μου αρεσω πολυ πεταμενη και μπλαζε.

:)

Flonsavardu είπε...

:)) εμένα μου φαίνεται ίδιο. και όχι, ο κώλος μου έχει κυτταρίτιδα, δεν θεωρώ ότι είναι τόσο ωραίος όσο λένε, το λέω κιόλας. καλός είναι δηλαδή, αλλά νταξ. :) μου αρέσω όσο σου είπα ότι μου αρέσω, θέλω σίγουρα να αρέσω σ' αυτούς που μου αρέσουν και ενίοτε θα ήθελα να αρέσω γενικώς, γι' αυτό και το "αυτό το να είσαι μέτρια και οι άλλοι να σε νομίζουν για θεά, μαθαίνεται;", απ' όπου ξεκίνησαν όλα. δεν είναι ανάγκη να με παίρνεις πάντα τόσο στα σοβαρά. :)

καλόν ύπνο!

Flonsavardu είπε...

"δεν είναι ανάγκη να με παίρνεις πάντα τόσο στα σοβαρά." it was an inside joke. ειπώθηκε σε αντίστοιχη περίπτωση ατέρμονης συζήτησης του παρελθόντος με κάποιον άλλο, ξέχασα να το επισημάνω. :)

Loud Melody είπε...

Πόσα σούπερ καοτόνικ!!!!
Μια χαρά είσαι ρε πούστη μου, θα με πιάσουν τα διαόλια μου!

Flonsavardu είπε...

μα ναι, εντάξει, τι να πω εγώ τώρα, αν πω όχι, θα λέει πάλι η gogoth ότι θέλω να μου λένε οι άλλοι ότι είμαι μια χαρά και εγώ να το αρνούμαι ψυχαναγκαστικά, και αν πω ναι πάει να πει ότι όντως είμαι μια χαρά, πράγμα το οποίο δεν είναι απαραιτήτως ψέμα, αλλά δεν περικλείει και όλη την αλήθεια. ;))

σούπερ καοτόνικ, σούπερ καοτόνικ! μη πούμε άλλα για το πως είμαι και πως δεν είμαι γιατί αισθάνομαι κάπως άβολα και αυτό είναι η αλήθεια. αλήθεια τώρα. :)

Ανώνυμος είπε...

Filaraki eisai pezos akoma kai otan kykloforeis m'ama3i. Ayto pou kaneis to kanei o pateras mou sta kafeneia.
Diavase kai kana vivliaraki nanoi3ei o nous sou. To kra3imo einai to mono eukolo. to kanoun 24 wres sthn thleorash. Diavase kai ligo Kwstaki Anan. Kerdismenos 8a vgeis.
Den xreiazesai kanena na se yperaspistei kai elpizw na mhn se endiaferei kiolas.

Rompes 3ekoumpwtes - yperaspistes tou master g, 8a sas vrw mia mia kai 8a sas koumpwsw oles

ntetzevou είπε...

http://www.members.shaw.ca/masterg/index2.html

aytou tou master g?

Kalh xronia flon, wraios kwlos (paramenw agenhs) ;P

Elias είπε...

Ανώνυμε 2 ποστ απο πάνω: το "Diavase kai kana vivliaraki nanoi3ei o nous sou." είναι τεράστια μαλακία, όταν σκορπάται σα στραγάλια, ειδικά σε ιντερνετικά μετερίζα ας πούμε απόψεων. Κάνεις το βιβλίο να παίρνει τη θέση της λέξης "μπάλα" στην περίφημη δήλωση Αλέφαντου, "Μάθε μπαλίτσα αγόρι μου; Ξέρεις μπαλίτσα; Μάθε μπαλίτσα". Άδικο δεν είναι;

Δηλαδή ο Κώστας πχ που έχει λιώσει στον Artaud και φτιάνει blog, πρέπει να πιάσει και να το γεμίσει 100,000 posts για το πώς προέρχεται το ουσιώδες όνομα, εμπειρίες από το ταξίδι του στους Ταραχουμάρα (που λόγω ιθαγένειας, ο Κώστας θα ονομάσει "ταξίδι στη χώρα των Μουρτζουριτζιωτών -άνω Θεσπρωτίας-"), και στίχους για θεανθρώπους και κόπρανα; Ή μήπως πρέπει να υιοθετήσει "Artaud-ικο" στυλάκι γραφής, ας πούμε, λες και μπορεί; Ή μήπως πρέπει αναλόγως του πόσα βιβλία διαβάζεις, να αποκλείεις και συγκεκριμένα θέματα ως πλέον "μη αντιπροσωπευτικά του χαρακτήρα σου", όντας πλέον περισσότερο μορφωμένος, αρνούμενος όμως να δεχτείς το τι πραγματικά σε ψυχαγωγεί και πώς θα το ρουφήξεις σαν ερέθισμα; Αν πήγαινε έτσι, ο Πανούσης δε θα κανε σάτυρα όπως την κάνει, θα έβγαζε λογύδρια για τον Φουκώ- τυχαίο παράδειγμα επίσης.

Δηλαδή, αν με απλά λόγια, μου καυλώσει μένα ενώ πες έχω διαβάσει ΤΟΣΑ βιβλία (ό,τι αριθμό θες βάλε αρκετόνα), να γράψω για το πώς ξεστράβωνα προχτές το πρωί τις πουτσότριχές μου με κοτετσόσυρμα, θα'μαι ας πούμε μαλάκας επειδή υπήρξα αληθινός στις προθέσεις μου και στο γράψιμό μου, ενώ αν αρχίσω να γράφω ένα μακρόσυρτο ψευτοκουλτουρέ ανοσιούργημα για τις διδαχές του George Cockroft με ύφος χιλίων καρδυναλίων, θα'μαι κυριλέ και σούπερ επειδή "πέρασα κάτι από αυτά που διάβασα στη γραφή/blog μου";

Και απορώ για τον Κωστάκη Ανάν, αλήθεια. Γούστα θα μου πεις. Καλά θα πεις.

Flonsavardu είπε...

ρε ανώνυμε τι παίχτηκε; αυτή είναι η απόπειρα τρολαρίσματος στο blog μου; να φύγετε, να καλυτερέψετε και μετά άμα θέτε επιστρέψτε, αρκεί να βγάζω νόημα.

ntetzevou δεν είσαι αγενής! ανακριβής είσαι. σε ευχαριστώ πολύ ωστόσο και καλή χρόνια να έχεις. το λινκ τούτο το αποκλείω να είναι στον μάστερ τζι που αναφέρετε σε τούτο το τίμιο βλογκ.

elia κατάλαβες εσύ αν τα λέει σε μένα; και αν ναι, γιατί χρησιμοποιεί αρσενικό γένος; τέλος πάντων, τι τα θες. ας μην το συνεχίσουμε, stay tuned, γιατί ετοιμάζω ανάρτηση με τα ζωάκια της ζωής μου, και θα δεις επιτέλους τις γάτες μου. :)

Elias είπε...

Περιμένω υπερ-αφιέρωμα με πληροφορίες/info για τη καθεμία ξεχωριστά, εκτός φυσικά από φωτό ;)

Gogoth είπε...

τι παιχτηκε ρε παιδια; δεν καταλαβα τιποτις. γελαω μονη μου δηλαδη γιατι δεν καταλαβα τιποτα αλλα με παρηγορει που δεν καταλαβε και κανεις αλλος.

εγω εχω μια μπλουζα με κατι κουμπια που ολο ξεκουμπωνονται κι εχω να πω οτι αμα δεν μπορεις να κουμπωθεις δε χρειαζεται να σε κουμπωσει αλλος. μπορεις να τη ραψεις.
αμα εισαι καλος με το βελονι βεβαια.

σορρυ ρε φλονς αλλα επρεπε να τηνε πω κι εγω την παπαρια μου.

Flonsavardu είπε...

Όχι κ καλά κάνεις. Δεν ήταν τίποτα, πάλι καλά του πέρασε όποιος κ αν ήταν.

Ανώνυμος είπε...

Sometimes they return...

Flonsavardu είπε...

Trolls, the return: now even more idiot.

amalthia είπε...

φοβάμαι τις γάτες!

Flonsavardu είπε...

Μου φαίνεται ήδη αρκετά περίεργο πως μερικοί άνθρωποι φοβούνται τους σκύλους, αλλά επειδή είναι κάποια σκυλάκια που είναι μεγάλα και ίσως λίγο άγρια, το δικαιολογώ ας πούμε. Αλλά πως γίνεται να φοβάσαι τις γάτες; Μηπως πηγές να κανείς καμία μπάνιο;

amalthia είπε...

Να πάω να κάνω μια γάτα μπάνιο? Όχι φλό..απο πολύ μικρή έκλαιγα οταν τις έβλεπα.Τώρα που είμαι μεγάλη έχω μάθει να κρατιέμαι και να κάνω "ξούτ'. Αποφεύγω υπαίθριες ταβέρνες ενώ όταν πάω καμια φορά έχω τα πόδια μου ψηλά για να μην με ακουμπήσουν εάν περάσουν απο κάτω μου!

Δεν είναι πως φοβάμαι μη μου επιτεθεί απλώς,είναι πολλά μαζί!Αν δείς γάτα με μένα στον ίδιο χώρο δεν ξέρεις πια πανικοβάλλεται πιό πολύ!Είμαστε και οι 2 χεσμένες!

Πάντως,επειδή έχω αυτή την "φοβία" με τις γάτες και ρωτάω γενικά αν το έχουν και άλλοι,σε πληροφορώ έχω συναντήσει υπερβολικά πολλους ανθρώπους.Για να λέω όμως και την αλήθεια, λίγοι το έχουν στο βάθμό που το έχω εγώ.

Πάντως τις κατσαρίδες δεν τις φοβάμαι και με φωνάζουν οι φίλες μου για να τις "λιώσω"..και τους λέω κάτι παρόμοιο με αυτό που μου είπες "η γάτα μπορεί να βγάλει νύχια εάν νιώσει απειλή ,η κατσαρίδα τι θα σας κάνει?"

Γενικά πάντως πιστεύω πως οι άνθρωποι που αγαπούν τα ζώα έχουν πιο καλή ψυχή και ξέρουν να αγαπούν ανιδιοτελώς.Unfortunatelly, εγώ δεν είμαι έτσι.

Flonsavardu είπε...

δηλαδή τις φοβάσαι κανονικά... μάλιστα! καλά δεν τρέχει τίποτα, εγώ μικρή φοβόμουν τον διάβολο και όλα τα σατανιστικά, μέχρι που κατάλαβα ότι δεν υπάρχει. οι γάτες δυστυχώς υπάρχουν.

δεν ισχύει πάντως αυτό που λες, ίσα ίσα. σε μεγάλη πλειοψηφία οι άνθρωποι που αγαπούν τα ζώα δεν συμπαθούν τους ανθρώπους. και ίσως να έχουν και δίκιο. εγώ συμπαθώ εξίσου και ζώα και ανθρώπους, αν και δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι τα ζώα είναι προτιμότερα.

amalthia είπε...

όσους φιλόζωους έχω γνωρίσει τους βρίσκω πολύ φιλικούς!

οι φιλόζωοι αγαπούν τα ζώα
οι φιλόζωοι αγαπούν εμένα
αυτό τι με κάνει δηλαδή???? η μήπως απλά τα ετερώνυμα έλκονται?

ωραία, φτιάχτηκα πάλι!χιχιχι

amalthia είπε...

κέρδισες μαρή! τρέξε να παραλάβεις το βραβείο σου! βιονικά αυτιά

Flonsavardu είπε...

Καλά, πολύ χαρά!

ThEiTsA είπε...

Το έχω κι εγώ αυτό (την ανασφάλεια της νοημοσύνης μου).
Η μαμά μου πάντα μου έλεγε ότι μικρή διάβασα πολλά βιβλία και "άνοιξε το μυαλό μου". Επίσης έχω ζήσει και 5 πράγματα και λέω "να, ξέρω να καταλαβαίνω τους ανθρώπους, μπορώ να σταθώ σε μια συζήτηση", έχω και Nova...
Έτοιμο λοιπόν το συμπέρασμα "Είμαι έξυπνη κι ο λόγος μου μετράει". Και μετά έρχεται εκείνη η στιγμή που συζητάνε μπροστά σου κάτι απλό κι ασήμαντο και συνειδητοποιείς ότι δε μπορείς να πεις τίποτα παραπάνω εκτός από "Ναι ε; Συμβαίνουν αυτά". Τότε αρχίζω να σκέφτομαι μπας και εγώ νομίζω ότι είμαι έξυπνη, κάτι που όλοι οι άλλοι έχουν καταλάβει ότι δεν ισχύει και γελάνε πίσω από την πλάτη μου όταν παίρνω το σοβαρό μου ύφος για να πω κάτι. Με άλλα λόγια, αυτό που έλεγε η Gogoth για το μπάζο που νιώθει όμορφη.
Μετά σκέφτομαι ότι μπορεί να μου έχουν δημιουργήσει ανασφάλειες άνθρωποι που θέλουν να με μειώσουν, είτε επειδή δε φτάνουν το επίπεδό μου, είτε επειδή με αντιπαθούν. Κι ότι εγώ μια χαρά έξυπνη είμαι αλλά με κάνουν να νιώθω χαζή για να νιώσουν αυτοί πιο έξυπνοι από εμένα. Αυτοί οι πραγματικοί χαζοί.

Μετά θυμάμαι το Matrix και λέω "Γάμα τα. Μου πήρε 32 χρόνια να γίνω όπως γουστάρω. Δε θα αφήσω κανέναν να μου αλλάξει γνώμη. Στο κάτω-κάτω όλοι ζούμε στην πραγματικότητα που έχουμε σχηματίσει στο μυαλό μας. Κι εμένα μου αρέσει εκείνο το παράλληλο σύμπαν που είμαι έξυπνη και οι άλλοι κρέμονται από τα χείλη μου."


Καλή χρονιά είπαμε; Δεν είπαμε; ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

alex from planet Mab είπε...

α τι ωραίο κείμενο! Κι εγώ είμαι ψηλή εγκλωβισμένη στ οσώμα κοντής. Αλήθεια! Και μου μεινε το αφ' υψηλού, χωρίς το ύψος ρε γαμώτο..

Flonsavardu είπε...

Θειτσα χίλια δικιά έχεις! Και μεναμαρεσει εκείνο το παράλληλο σύμπαν... Πως επιστρέφουμε είπαμε; :)

Άλεξ συμβαίνουν και αυτά! (α κ σ ευχαριστώ :))

ThEiTsA είπε...

Δε χρειάζεται να επιστρέψεις αγαπητή μου Φλονς. Ποιος ο λόγος;
Η πραγματικότητα είναι σχετική και καθορίζεται από τα βιώματά μας. Στη δική μου πραγματικότητα έχω γνώσεις, αντιληπτικές ικανότητες και κοινωνικές δεξιότητες. Στην πραγματικότητα της πεθεράς μου είμαι μια ηλίθια άσχετη που δεν ξέρει καν πόσα παιδιά έχει η Βανδή και γεμίζω το μυαλό μου με θεωρίες συνωμοσίας του στυλ "η ντομάτα δεν είναι φρούτο". Στην πραγματικότητα της μάνας μου είμαι μια νωθρή άχρηστη που ζει παρασιτικά εις βάρος άλλων και γεμίζω το μυαλό μου με άχρηστες πληροφορίες του στυλ "αν οδηγείς στην εθνική με κλειστά παράθυρα καταναλώνεις λιγότερα καύσιμα".

Όσο κι αν μας νοιάζει η γνώμη των άλλων, κάπου πρέπει να βάζουμε ένα στοπ και να λέμε "Πες/σκέψου ό,τι θες, εγώ έτσι είμαι κι άμα σ' αρέσω". Έζησα πολλά χρόνια σαν χαμαιλέοντας προσπαθώντας να ενταχθώ στην πραγματικότητα των άλλων. Ποτέ όμως δε με έβρισκα αρκετή για εμένα.

Να πάνε να γαμηθούν όσοι δε μας γουστάρουν. Εγώ αυτό έχω να πω.
Και σαν γυναίκα και αδελφή δάσκαλου οδήγησης (κάτοχος διπλώματος εδώ και αρκετά έτη) έχω να σου πω ένα πράγμα:
Δεν είσαι χαζή επειδή δεν μπόρεσες να περάσεις τις εξετάσεις. Υπάρχουν γνώσεις που δε μπαίνουν σε όλα τα μυαλά. Όπως δέχεσαι ότι δε μπορείς να φτιάξεις μόνη σου το λέιζερ του DVD player, έτσι απλά δέξου ότι δε μπορείς να χειριστείς ένα μηχάνημα τόνων (το αυτοκίνητο) σε ένα ετοιμόρροπο δίκτυο (τους δρόμους) ταυτόχρονα με άλλα ζώα (οι οδηγοί).

Υ.Γ.: Αυτό το πρασινάκι δεν ταιριάζει και πολύ με το ύφος του blog. Μήπως να έβαζες κάποιο άλλο χρώμα;

Flonsavardu είπε...

μα το ζήτημα είναι ότι δεν μπορώ να συμβιβαστώ με την ιδέα ότι "απλώς δεν μπορώ να οδηγήσω". γιατί απλώς μπορώ, είμαι μάλιστα αρκετά καλή- κλασική γυναίκα οδηγός, κινούμενος θάνατος κτλ. :) το ζήτημα είναι ότι έχω πρόβλημα με την εξέταση και αυτό είναι ανεξαρτήτως γνώσεων. αλλιώς οδηγούσα μια χαρά.

τι ύφος έχει το blog, εμένα μ' αρέσει πάρα πολύ αυτό το πράσινο, μα πολύ όμως.

ThEiTsA είπε...

Εφόσον είσαι καλή οδηγός (που το πιστοποιεί δάσκαλος οδήγησης και όχι εσύ ή η μαμά σου) σκάσε τα να το περάσεις. Ούτε η πρώτη θα είσαι, ούτε η τελευταία. Θα είσαι όμως από τις λίγες συνειδητοποιημένες που λαδώνει για το δίπλωμα αλλά ξέρει ότι δε θα κλείσει σπίτια.

Το ύφος του blog μου κάνει σε "ζεστό κοριτσίστικο που δεν κολώνει να βρίσει και να τα χώσει". Αυτό το πρασινούλι πάλι μου κάνει σε "Απέκτησε ιστότοπο ο Σαράφης τώρα και στα Τρίκαλα και έχει καλέεεες προσφορέεες!". Προσωπικά γούστα βέβαια αλλά αν δεν γκρινιάξω μια φορά τη μέρα μπορεί και να σκάσω.

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχα! χαχαχαχαχαχα. εμένα πάλι μου φαίνεται πολύ αμελί μελό. :)

όσον αφορά το λάδωμα, στο ρέθυμνο που έδινα δεν λάδωναν, τα τελευταία χρόνια έχω φέρει τα χαρτιά μου αθήνα, αλλά δεν τολμάω να πάω να δώσω. ψυχικό τραύμα και έτσι. θα τολμήσω, που θα πάει. stay tuned, σε λίγα λεπτά θα αναρτήσω. :)