Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2010

Αμ ε ρομάντικ!

Επειδή η τζο με κοροιδεύει (κάτω από δική μου επιμονή βεβαίως, ότι ρομαντισμοί και μαλακίες, ζωώδες σεξ και ξερό ψωμί και έτσι), παρακάτω θα γράψω όλα τα ρομαντικά πράματα που έχω κάνει τελευταία, έτσι για να δείτε ότι είμαι ρομαντικό άτομο εμένα που με βλέπετε, ναι, αμέ, σαφώς.

1. Πριν λίγο είδα ξανά το he's just not that into you και χαζογελούσα πάλι στα χαριτωμένα σημεία της ταινίας, ξέρετε αν την έχετε δει, εκεί που κάνει ερωτική εξομολόγηση ο ένας, εκεί που ο άλλος της κάνει πρόταση γάμου, κτλ. Αυτό συμβαίνει σε όλες τις ερωτικές κομεντί, τις οποίες και λατρεύω. Ξέρω όμως ότι όλα αυτά είναι ψέματα, δεν ξέρω αν με βγάζει από τη δύσκολη θέση κάπως.
2. Όταν ορκιζόμουν στο παν/μιο, κανένας πόρδακλος δεν θυμήθηκε να μου πάρει ανθοδέσμη, και όταν ήρθε το νι και του είπα "μα κανένας δεν μου πήρε ανθοδέσμη :(", έφυγε μετά από λίγο, όταν προετοιμαζόμασταν για την τελετή και εγώ και καλά δεν κοιτούσα, και διέσχισε τη μισή πόλη και μου πήρε μια πανέμορφη ανθοδέσμη και μου έγραψε και μια πολύ γλυκιά καρτούλα την οποία την έχω στο πορτοφόλι μου και την χαζεύω καμιά φορά, μαζί με κάτι φωτογραφιούλες του που έχω. Καμιά φορά φιλάω και καμιά φωτογραφιούλα. (creepy)
3. Αναλόγως τις εκάστοτε αντοχές μου, του πλένω, του καθαρίζω, του βάζω πλυντήρια, του μαγειρεύω, κτλ. Μια φορά δε, του είχα σιδερώσει και όλα του τα ρούχα για να φύγει διακοπές... ε, συγγνώμη, για δουλειά ήθελα να πω... (σε όλη μου τη ζωή δεν μου έχω σιδερώσει ούτε μισό μου μπλουζάκι). Αποτέλεσμα φυσικά ήταν να κοιμάται στη σκηνή με δύο συμφοιτήτριες του και να μου πει και ψέματα σε εκείνες τις διακοπές... ε, δουλειά ήθελα να πω. Τι να πεις, μην τα θυμάμαι, πάνε και δυο χρόνια.
4. Τον βοηθάω σε διάφορα πράγματα όπως: να γράφει εργασίες, να διαβάζει, κτλ.
5. Έχω γράψει ποιήματα γι' αυτόν και γενικώς έχω γράψει πολλά πράγματα, μιλάμε για μεγάλη έμπνευση, όχι αστεία.
6. Ααα, παραλίγο να ξεχάσω. Όχι, ας μην ξεχνάμε τα παλιά. Μια φορά ο πρώην μου μου είχε κάνει έκπληξη- λατρεύω τις ευχάριστες εκπλήξεις- του αγίου βαλεντίνου- εντάξει λέημ- και είχε έρθει ενώ ήταν να μην έρθει και μου είχε φέρει μια μπαλίτσα- ξέρετε από αυτές με το νερό- και είχα βάλει τα κλάματα. Οκ, ντροπή μου, σίριουσλι!
7. Εντάξει έχω φερθεί ως τραγικά ρομαντική σε αρκετές περιστάσεις, αλλά πιστεύω ότι μιλούσε το pms, όπως το να οδύρομαι στο κλάμα όταν συμβαίνει κάτι στραβό, ή να θέλω να αυτοκτονήσω στη σκέψη πως θα χωρίσω, κτλ. Ω, θε μου σας παρακαλώ, συνεχίστε να με διαβάζετε μετά από αυτές τις αποκαλύψεις.

Κατόπιν εντατικής σκέψεως, δεν μπορώ να βρω άλλα ρομαντικά πράγματα που έχω κάνει. Γενικώς δεν είμαι πολύ ρομαντικός τύπος, πως να το κάνουμε. Μπορώ να σας παραθέσω όμως τα πιο ρομαντικά πράγματα που μου έχουν κάνει:
1,2. Αυτό με την ανθοδέσμη και αυτό με την μπαλίτσα, μην τα ξαναλέμε.
3. Ο πρώην μου, σε έναν από τους πρώτους μας τσακωμούς μου είχε φέρει ένα κακτάκι. Το θεώρησα πολύ ρομαντικό και γλυκούλικο, και γενικώς δεν είμαι φαν των λουλουδιών σε μπουκέτα, εκτός και αν ορκίζεσαι γκάνταμιτ!
4. Καλά το είχα ξεχάσει αυτό. Το νι μια μέρα που περπατούσαμε στο δρόμο με τα ρακάδικα, κάποια περασμένη ώρα που είχαν κλείσει, σούφρωσε ένα τριανταφυλλάκι και μου το έδωκε. Εγώ το είχα περί τις 3 βδομάδες στο παράθυρο και το χάζευα όταν έπλενα τα πιάτα, και αυτό το ρημάδι δεν μαραινόταν με τίποτα (εκεί ειπώθηκε και ένα πολύ καλό αστείο μου, όταν συζητώντας μετά από καιρό ότι το "μαγικό λουλούδι" κοντεύει να χάσει και το τελευταίο του φύλλο, λέω στο νι "ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ;". τι πάει να πει δεν σου άρεσε; εγώ γελούσα για 5'). Τέλος πάντων, double romance, γιατί όταν μαράθηκε το λουλούδι πια, και δεν είχα πια λουλούδι να χαζεύω όταν εκτελούσα χρέη νοικοκυράς, μου έφερε έκπληξη μια γλαστρούλα. Την οποία την έφαγε ο φέι φέι, πράγμα διόλου ρομαντικό.
5. Άντε ένα ακόμα για να κλείσουμε, γιατί έχω και μάθημα αύριο: Ο πρώην λοιπόν, που ήταν της ρομαντικιάς σχολής με έναν παιδικό τρόπο, γυρνώντας από ένα ταξίδι, μαζί με όλα τ' άλλα δωράκια που μου είχε πάρει- για να μου χρυσώσει το χάπι που δεν με πήρε μαζί, επομένως να τα χέσω- μου είχε φέρει και μια κορνίζα με το νίμο που έλεγε "(τ' όνομα μου) σ' αγαπώ". Αλλά τι το θες; Τι να κάνεις τα δώρα κύριε μου όταν εσύ γλεντοκοπούσες με τις φιλενάδες σου στην ταυλάνδη; Μα σοβαρολογώ και εγώ; Που πάω και τους βρίσκω;

Τέλος πάντων, αυτά για σήμερα, γενικώς είμαι σε μια άθλια φάση, στην οποία καλά πράγματα που συμβαίνουν δεν μπορώ να τα ευχαριστηθώ λόγω άλλων παραγόντων. Και λόγω pms. Και λόγω του ότι είμαι καλομαθημένη- έτσι λέγεται, κακομαθημένη θα ήμουν αν ήμουν κακομαθημένη, όταν θέλεις μια κάποια άνεση στη ζωή σου είσαι καλομαθημένος, ναι, αυτό είμαι.

26 σχόλια:

Gogoth είπε...

η τζο δεν σε κοροιδευει.
η τζο ξερει οτι κατα βαθος εισαι ρομαντικη κι αλαφροισκιωτη σαν και του λογου της.
η τζο ειναι τοσο ρομαντικη που μολις εσβησε το φεησμπουκ.
η τζο επιβαλλετο να ειναι η πρωτη που θα σχολιασει αυτο το ποστ.
η τζο σας στελνει αγωνιστικους χαιρετισμους! :)

Flonsavardu είπε...

η φλονς ανταποδίδει και πάει για ύπνο... :)
(ήταν που θα κοιμόμουν όταν τέλειωνα το post, αλλά είπα να δω μια ρομαντικιά κομεντί ακόμη)

υ.γ. έκανες λοιπόν το μεγάλο βήμα. εγώ το είχα κλείσει, το ξανάνοιξα, αλλά πάντοτε όταν όλα πάνε στραβά θέλω να κλείσω και φεις μπουκ και μπλογκ. σε φάση, πως κλείνεσαι στο σπίτι και δεν θες να δεις κανένα; ε, και τι, η ιντερνετική περσόνα θα μένει εκτεθειμένη στο κοινό; δεν πάει.

τόσο δα σε λέω είπε...

ήμαστε υπέρ του ρομαντισμού και του ηλιοβασιλέματος, αλλά κατά του φέισμπουκ το οποίο είναι βαρετό
μπράβο

DmJapan είπε...

1. Δεν είναι ψέμματα. Είναι απλά ανθρώπινες καταστάσεις αποτυπωμένες κινηματογραφικά με την απαραίτητη δόση υπερβολής. :P

2. Πάλι καλά αν και αυτό το θεωρώ φυσιολογικό, όχι κατ'ανάγκη ρομαντικό.

3. Αυτό δεν λέγεται ρομαντισμός. Υπάρχει άλλη λέξη.

4. Η προηγούμενη λέξη.

5. Δεκτόν. Εξαρτάται βέβαια το περιεχόμενο.

6. Βασικά ο άλλος ήταν ρομαντικός. άχου το μωρέ. :P

7. Θα συνεχίσουμε. Βλέπε το προηγούμενο ποστ της Σταλφ.
(http://stulf.blogspot.com/2010/02/blog-post_24.html)

p.s.1 Για να μην λες. Θα σε παω για Ρουτ 66.

p.s.2 Κι εγώ σκέφτομαι να το σβήσω το φατσοβιβλίο. Ο μόνος λόγος που το κρατάω είναι επειδή το βλέπω σαν ένα τηλεφωνικό κατάλογο.

Loud Melody είπε...

Yayyyyy ROMANTIC!!!!!!
Κι εγώ καταευχαριστιέμαι τις ρομαντικές κομεντί και δακρύζω εύκολα σε ταινίες. Για όνομα του θεού! Άι νόου. Δε ξέρω πώς είναι δυνατό να μην έχει ίχνος ρομαντισμούυ κάποιος. Θυμάμαι μου άρεσε ένα παλικάρι κι ενώ είμαι του "αχ να του αφιερώσω ένα τραγούδι" κάποιες γνωστές μου που έκανα τότε παρέα μου έλεγαν να κάνω κάτι αισχρά να του τραβήξω την προσοχή τύπου να πίνω αισχρά το ποτό μου με το καλαμάκι και τέτοια, I could never pull this off!
Σε συγχαίρω μις φλονς για το ρομαντισμό σου και σε είχα κόψει εγώ για ρομαντικό άτομο. Αλήθεια σου έχω πει όταν όταν σε είδα από κοντά μου θύμιζες γαλλίδα ηθοποιό; Φορ ρίαλ

Flonsavardu είπε...

τόσο δα είμαστε κατά του φατσοβιβλίου φορ σουρ, αλλά εντάξει δεν με λες και υπέρ του ρομαντισμού... ωχ, άρχισα πάλι. όχι όχι εντάξει, υπέρ υπέρ. όχι με στην προφανή μορφή του όμως, εντάξει; :)

dmjapan πρέπει να βαριέσαι πάααρα πολύ εσύ πουλάκι μου.
1. το μόνο αληθινό στην ταινία είναι το κέρατο. εκείνα τα σημεία της ταινίας τα περνάω, δεν μπορώ να αηδιάζω για 2η φορά.
2.θεωρείς φυσιολογικό να φιλάω τη φωτογραφία του άλλου;;
3.εγώ αυτό το θεωρώ το πιο ρομαντικό πράγμα που έχω κάνει ποτέ για κάποιον.
4.φάε σκατά.
5.δεν σου δίνω να διαβάσεις που να σκάσεις.
6.είχα βάλει τα κλάματα ντουντ!
7.αυτό με εξέφραζε τόσο, που δεν σχολίασα. το θεώρησα κλισέ.

πιες1 σήμερα έχω μάθημα και εγώ θέλω να κάνω και πατινάζ και για να κάνω πατιναζ θέλω κουράγιο
πιες2 από τότε που σε ξέρω

loud melody όχι, κοίτα, κάτσε. άμα μου άρεσε και μένα κάποιος σαν τις φίλες σου θα έκανα. καλά δεν θα έγλυφα το καλαμάκι, αλλά μπορεί να πήγαινα να του πω να κάνουμε σεξ ή καμιά τέτοια καφρίλα. γενικώς όταν μου αρέσει κάποιος το μόνο που σκέφτομαι είναι αυτό, δεν σκέφτομαι αγάπες και λουλούδια. άμα ερωτευτώ κάποιον.... κάτι που ξέχασα να αναφέρω πάνω. όταν είχα ερωτευτεί το νι, εκτός των άλλων- είχα βιβλιοδέσει π.χ. με χαρτόνι, σαν σκραπ μπουκ, όλα μου τα ποιήματα που είχα γράψει γι' αυτόν και ήθελα να του τα δώσω- ήθελα να του στείλω ένα dvd που είχα "μοντάρει" μερικά σημεία από ταινίες, από το when harry met sally την ερωτική εξομολόγηση του χάρρυ, από το notting hill την ερωτική εξομολόγηση της τζούλια (am just a girl, standind in front of a boy, asking him to love her- ΟΚ ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΤΑΚΑ, ΠΟΣΟ ΟΜΩΣ), από το love actually την ερωτική εξομολόγηση του τύπου με τις κάρτες και τα κάλαντα, από το a lot like love την σκηνή που ο κούτσερ παίζει κιθάρα το i ll be there for you στην φορλάνι, νομίζω αυτά ήταν.
αλλά αν είναι απλά να μου αρέσει κάποιος ζητάω σεξ, ναι, αυτό είναι που περίπου κάνω.
σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το κοπλιμέντο, κάπου πρέπει να τα σημειώνω αυτά διάολε! (αν και το ότι έχω έναν ευρωπαϊκό αέρα- με την καλή έννοια- μου το έχουν πει πολλάκις, και μου φαίνεται θα αρχίσω να το παίρνω πάνω μου!)

DmJapan είπε...

Μα γιατί το λες αυτό? Επειδή όχι μόνο απάντησα αλλά η απάντηση είχε και έκταση που σημαίνει ότι όντως διάβασα αυτά που έγραψες? :P :P

James D είπε...

Mια χαρα κανεις και εισαι ρομαντικη.Αυτο ειναι καλο.Και ολα θα περασουν,μην ανησυχεις.Και γω ηθελα να παω ρεθυμνο,να βρω κανα παλιο ερωτα,μια καλη δουλεια και να περναω ομορφα...αλλα ειμαι εδω και ψαχνω να βρω ποιος με καταραστηκε.Σε ανεβασα ετσι??
Δεν εβαλες και μια βολτα με φεγγαρι στο ενετικο λιμανι με το ετερον ημισυ...εκει,διπλα στο μικρο φαρο.Ασε...

Flonsavardu είπε...

dmjapan, άντε φάε κανένα μπέργκερ από το ρουτ 66.

james d εντελώς σίγουρα δεν είμαι φαν των βολτών με φεγγάρι όταν το μουντ που θα δημιουργηθεί είναι ο αυτοσκοπός. άμα είναι να είσαι με το έτερον ήμισυ, παντού τη βρίσκεις ωραία. αλλιώς είναι λίγο τρομπαδούρικη η φάση, δες και σχετικό άρθρο. και εντάξει, ευελπιστώ να λυθούν τα προβλήματα μου... και προς θεού, ουδεμία νοσταλγία τρέφω προς το ρέθυμνο προς το παρόν, ακόμα και αν οι αποστάσεις της αθήνας μου βγάζουν την πίστη.

DmJapan είπε...

Εγώ θέλω να φάω. Εσένα περιμένω να φιλοτιμηθείς και να κουνήσεις τον κατά τα άλλα συμπαθέστατο κωλαράκο σου.

Flonsavardu είπε...

συμπαθέστατο; χα!

Loud Melody είπε...

Ε ναι ρε συ φλονς εγω ημουν ερωτευμενη με το παλικαρι δεν ηθελα μονο να πηδηχτω. Ειναι η διαφορα του ρομαντικου με τον κατεστραμενο αυτο που ανεφερα ποσο διαφορετικα μπορει να εννοει καποιος τον ερωτα. Το να θες να κανεις μονο σεξ με καποιον ειναι μαγκια να το λες. Αλλοι το καλυπτουν ονομαζοντας τις καψες τους ερωτα κι αγαπη. Γι αυτο πολλες 'σημαντικες' λεξεις χανουν με τον καιρο τη σημασια τους.

alex from planet Mab είπε...

τι ωραίο πόστ, τι ωραία σχόλια!
Εγώ είμαι Η Ρομαντική των ΕΛΤΑ (αλλά αφού με διαβάζεις, μάλλον το ξέρεις).
Νομίζω ότι την εποχή πριν τα sms και τα κινητά και τα e mail, θα διέπρεπα στον ερωτικό στίβο. Μόνο που μικρή μπερδευόμουν κάπως, και ερωτευόμουν το γράμμα πιο πολύ απο τον αποστολέα και κατέληγα να γράφω σε φανταστικά πρόσωπα, εξιδανικεύσεις των πραγματικών. Τώρα γέρασα και έστρωσα, νομίζω..

Flonsavardu είπε...

loud melody THANK YOU! έχω βαρεθεί από ανθρώπους που δηλώνουν ερωτευμένοι. κάτσε ρε φίλε, τι ερωτευμένος μου τσαμπουνάς, σοβαρολογούμε; τι είναι ο έρωτας, στραγάλια, περάστε, καθίστε, τελειώσαμε;

mab ευχαριστώ! ναι, κάτι έχω καταλάβει, χεχε. εσείς οι ρομαντικοί φτιάχνεται όταν περνάνε κάπως τα χρόνια, είναι αλήθεια! υπάρχει ελπίδα για όλους, χαχα!

spooky loner είπε...

εγω Φλονσι μου ειμαι τοσο ρομαντικη που πλεον μισω τον ερωτα.
το φτηνο υποκαταστατο ερωτα που κυκλοφορει τελευταια.
αυτα.

υ.σ. γκογκοθ γουελ νταν.
οχι γιατι αντιπαθω το φεησμπουκ, μου φαινεται υπερβολη να αντιπαθει καποιος ενα σαιτ του ιντερνετ. αλλα γιατι προφανως ηταν συμβολικη κινηση.
και μου αρεσουν οι συμβολισμοι.

Flonsavardu είπε...

spooky το έθεσες ολόσωστα και συμφωνώ τα μάλα. εγώ είμαι τόσο ρομαντική, που αποποιούμαι αυτή μου τη φύση. δεν το δέχομαι ρε παιδί μου, ακόμα και αν ξέρω ότι άλλος ο ρομαντισμός ο κανονικός και άλλος ο τρομπαδουρισμός που προσπαθούν να πλασάρουν, δεν το δέχομαι να θεωρούμαι ρομαντική. θέλω να λέγομαι κυνική. εκτός και αν ο πραγματικός ρομαντισμός είναι όντως αυτοί οι ψευτοέρωτες που με την πρώτη δυσκολία κλάνουν μέντες και κοιτάνε την πάρτη τους.

amalthia είπε...

Α)
καλά μωρή τι διέσχισε το Νι τη μισή πόλη για να βρει ανθοδέσμη??
στη δικιά μου σχολή έχει τουλάχιστον πέντε πάγκους απ'έξω που πουλάνε λέλουδα!

και το παράδοξο?έχουν όλοι τις ίδιες τιμές!μα καλά δεν θέλουν να είναι ανταγωνιστικοί? στην επόμενη ορκωμοσία θα πάω εγώ και θα τα βάλω μισή τιμή,να τους δείξω πως λειτουργεί η αγορά!

Β)
και εσένα έχει πάει γκομενός σου στην Ταυλάνδη? εμένα όταν πήγε πάντως μου έστειλε λουλούδια γιατί είχα τη γιορτή μου τότε και όταν ήρθε μου έφερε αμέτρητα ζευγάρια παπούτσια(το κόλλημα μου) των 5 ευρώ!(όχι το κόλλημα μου)
και

Γ) ΣΕ ΠΟΣΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΤΑΞΕΙ ΡΟΥΤ 66?????????

Flonsavardu είπε...

Σε εμάς δεν είχε ρεη. Και έχω τάξει σε πολλούς, αλλά κανείς δεν θέλει να πάμε. Μόλις θυμήθηκα το καταλληλότερο άτομο και είμαι εντελώς εξαιτιντ!

Besixdouze είπε...

Θα έλεγα πως τα συμπαθώ τα ρομαντικούλια, αλλά μέχρι έναν βαθμό γιατί μετά γίνονται και λίγο.. χαζούλια όπως και ψεύτικα σε μερικές περιπτώσεις!

Flonsavardu είπε...

χαζούλια δεν με πειράζει να γίνονται... μ' αρέσουν τα χαζούλια... χιχιχι. αλλά τα ψεύτικα δεν τα μπορώ με τίποτε!

DmJapan είπε...

"Και έχω τάξει σε πολλούς, αλλά κανείς δεν θέλει να πάμε. Μόλις θυμήθηκα το καταλληλότερο άτομο και είμαι εντελώς εξαιτιντ!"

Σοβαρά δεν κάθομαι να σε ξαναπρήξω.Suit yourself.

Mrs. Stulf είπε...

Όλοι είναι λίγο ρομαντικοί, ακόμα και τόσοδασουπερλίγο. All else is a lie.

Litanie des Saints είπε...

Φλονς, βοήθα!

Ψάχνουμε οικογένεια που να θέλει σκυλάκι! Για λεπτομέρειες, περάστε μια βόλτα από το μπλογκ!

man about town είπε...

SHOCK HORROR!!!!!!

Kleine wolke είπε...

2 χρόνια ερωτικη αλληλογραφία.σε χαρτι.με στιλο.
φιλούσα τα γράμματα και μύριζα και το μελάνι.

αυτά,για να ξέρεις οτι α) δεν είσαι κρίπυ
β) κατά τη γνώμη μου.


σοβαρά τώρα,ολα αυτά τα βρίσκω χαριτωμένα.


υγ. το'κλεισα το μπλογκ κι ακόμα εκεί,μην τυχον κι αφησω καμια λεπτομέρεια της ζωής μου αδημοσίευτη.
υγ2. φιλιά :)

Flonsavardu είπε...

man about town μα γιατί;;

συννεφάκι χαχαχαχα, μου άρεσε το πρώτο υστερόγραφο. ωωω, αχ, πολύ ρομαντική η αλληλογραφία, όνδως. αλλά μ' αρέσει. με πέτυχες στη μετάβαση. :)
φιλιά!