Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2010

Bros before hoes

Το πιο αγαπημένο μου άτομο στον κόσμο είναι ο αδερφός μου. Αυτή είναι μια ανάρτηση αφιερωμένη σε αυτόν.


Κυκλοφορεί μια ιστορία στην οικογένεια μας, εγώ δεν ήμουν μπροστά, ήμουν τότε ακόμα έμβρυο, επομένως δεν μπορώ να ξέρω αν είναι αληθινή. Όταν η μαμά μου και ο μπαμπάς μου έμαθαν ότι θα κάνουν κοριτσάκι, ο αδερφός μου, που ήταν 4 χρονών, 2 μηνών και 21 ημερών είπε "Σκατά". Προφανώς περίμενε παρέα για να παίζει και του χάλασαν τα σχέδια. Είμαι δε σίγουρη ότι από εκείνα τα σκατά μέχρι σήμερα, έχει βλαστημίσει πολλές φορές τη μέρα που γεννήθηκα, αυτό όμως δεν με κάνει να τον αγαπώ λιγότερο. Και για να πούμε και την αλήθεια, είχε δίκιο.

Το πιο παλιό παιχνίδι που θυμάμαι να παίζουμε με τον αδερφό μου ήταν το ξύλο. Αλλά παίζαμε ξύλο, δεν "παίζαμε" ξύλο. Δηλαδή δεν μαλώναμε για κάτι συγκεκριμένο, απλώς μας άρεσαν πολύ οι γίγαντες του κατς. Γι' αυτό όποτε η μαμά και ο μπαμπάς έβγαιναν το σάββατο και εμείς καθόμασταν στο διπλό κρεβάτι και βλέπαμε τιβι, πριν να γίνει αυτό, πάντοτε παίζαμε γίγαντες του κατς. Εγώ ήμουν ο πεταλούδας ή κάτι τέτοιο. Όποιος έπεφτε από το κρεβάτι έχανε. Μετά βλέπαμε τηλεόραση, και λίγο πριν έρθει η μαμά και ο μπαμπάς, αυτό το αρχίδι πρέπει να τα είχε καλά υπολογισμένα γιατί μου έλεγε "θα μου ξύσεις την πλάτη; και μετά θα στην ξύσω και εγώ!", αλλά ποτέ δεν μου την έξυνε, γιατί ερχόταν η μαμά και ο μπαμπάς και εμείς πηγαίναμε στα κρεβάτια μας- υποτίθεται, ο αδερφός μου πήγαινε, εγώ δεν κατάφερα να κοιμηθώ κανονικά μόνη μου μέχρι και τα 11, αλλά δεν είναι ώρα για τα ψυχολογικά μου.

Αν και ας πούμε κάτι σχετικά με αυτό. Ένα από αυτά τα βράδια είχε στην τηλεόραση "το αυτό". Εγώ είδα μια σκηνή μόνο, εκείνη με το μπαλόνι που σκάει στον νιπτήρα. Έκτοτε ο κλόουν έγινε ο παιδικός μου φόβος. Και όποτε χαζομαλώναμε με τον αδερφό μου και κλειδωνόμουν στο δωμάτιο μου, μου έλεγε "ο κλόουν πίσω σου!". It worked everytime.

Μετά ο αδερφός μου μεγάλωσε και άρχισε να βγαίνει έξω. Βέβαια αυτό πρέπει να έγινε όταν ήταν πια αρκετά μεγάλος, γιατί θυμάμαι ότι όταν ήταν 2α γυμνασίου ήθελε να πάει να δει τον μπάτμαν και η μαμά δεν τον άφησε γιατί στο σινεμά κυκλοφορούσαν ανώμαλοι. Και η μάνα μας δεν ήταν καν τέτοιος τύπος! Υπάρχει μου φαίνεται και μια ιστορία που ο παππούς μου έχει πάει σε ένα σινεμά και τον ψάχνει με τον φακό, αλλά μπορεί να είναι και ψέματα. Εγώ πάλι πήγαινα σινεμά από την πέμπτη δημοτικού με την κολλητή μου. Το καλό του να γεννιέσαι δεύτερος. Λοιπόν λέγαμε για τότε που έβγαινε έξω. Εγώ που λέτε δεν κοιμόμουν μόνη μου, αλλά ακόμα και όταν κοιμόμουν που λέει ο λόγος μόνη μου, σίγουρα δεν κοιμόμουν μόνη μου στο σπίτι. Όταν λοιπόν το σάββατο έβγαιναν όλοι, και εγώ καθόμουν και έβλεπα τηλεόραση, κάποια στιγμή νύσταζα. Και έπαιρνα τον μπαμπά τηλέφωνο για να γυρίσει. Και ο μπαμπάς έπαιρνε τον αδερφό μου τηλέφωνο. Και επειδή ο αδερφός μου έχει το σύνδρομο του μεσσία όντως γύριζε. Αλλά φυσικά μετά με κατάχεζε. Και μετά εγώ αισθανόμουν σκουπίδι και του έλεγε "μα εγώ πήρα τον μπαμπά...", αλλά τι τα θες. Η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να μπορώ να κοιμάμαι μόνη μου ή έστω να μην διακόπτω τον κόσμο από τη σαββατιάτικη έξοδο του.

Μετά μεγάλωσα και εγώ- και καλά, τέλειωνα το γυμνάσιο; πήγα λύκειο; ας πούμε- και ήθελα να βγαίνω μαζί με τον αδερφό μου. Σας πληροφορώ ότι πρώτη φορά με τον αδερφό μου βγήκα όταν ήμουν στο πρώτο έτος. Τότε βέβαια να το χέσω, αλλά οκ. Η μόνη φορά που βγήκα μαζί του πριν από αυτό, ήταν μια φορά που πήγαμε και φάγαμε καρμπονάρα σε ένα μαγαζί στην Οία, και πάλι ήμασταν οι δυο μας, όχι αυτός και η παρέα του. Παρόλ' αυτά δεν είχε καμιά δουλειά να κουβαλάει μαζί του την μικρή του αδερφή, είχε δίκιο. Όταν γνώρισα την κολλητή μου την Α., στην πρώτη λυκείου της οποίας ο αδερφός της και την έπαιρνε μαζί του, και της έλεγε τι ωραία που είναι, εγώ έλεγα στον αδερφό μου "γιατί εσύ δεν με παίρνεις μαζί σου;" και "γιατί δεν λες καμιά καλή κουβέντα;" (παρά μόνο ότι με τόση κόκα κόλα η κυτταρίτιδα δεν θα φεύγει ποτέ, και είχε δίκιο και σ' αυτό). Ο αδερφός μου τότε μου έλεγε ότι ο αδερφός της Α. την γουστάρει και τότε γελούσαμε και σταματούσα να του πρήζω τους όρχεις.

Επίσης να το πω εδώ για να μην λέει: Σ' ευχαριστώ που όταν μπήκα στην εφηβεία, και πριν βγεις εσύ ακόμη από τη δική σου, παραχώρησες το καλό δωμάτιο και πήγες σ' αυτό δίπλα στη μαμά και στον μπαμπά. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ.

Ο αδερφός μου είναι ο πιο έξυπνος άνθρωπος του κόσμου, και όλοι στην οικογένεια λένε ότι εγώ είμαι πιο έξυπνη, εκτός και αν το λένε μπροστά μου, και πίσω από την πλάτη μου λένε την αλήθεια, ότι δηλαδή ο αδερφός μου είναι πιο έξυπνος. Επίσης ο αδερφός μου νομίζει ότι έχει πάντα δίκιο, αλλά ακόμα και όταν ξέρει ότι δεν έχει δίκιο, προσπαθεί να σε πείσει ότι έχει. Δυστυχώς το καταφέρνει, τουλάχιστον σε μένα. Θυμάμαι ένα βράδυ συζητούσαμε περί τη μία ώρα για ένα θέμα, δεν θυμάμαι τι, και στο τέλος με έπεισε να ενστερνιστώ την άποψη του. Όταν έγινε αυτό, μου είπε: "Και να φανταστείς ότι εγώ εξ αρχής συμφωνούσα μαζί σου". Γι' αυτόν τον λόγο έπρεπε να γίνει δικηγόρος και όχι λογιστής. Και όποιος εξυπνάκιας πει ότι "ναι, καλά, ήταν ο μεγάλος σου αδερφός, γι' αυτό τον πίστευες σαν χάπατο" θα του πω ότι ο αδερφός μου έχει βίτσιο με τη δικηγορία και πείθει και άλλον κόσμο εκτός από μένα. Βέβαια νομίζω ότι εγώ και η κοπέλα του θα είμαστε πάντα τα μεγαλύτερα θύματα του. Αν και αυτήν ακόμα να την πείσουμε να βλέπει Γουίλ Φέρελ.

Επίσης στον αδερφό μου χρωστάμε το πέμπτο μέλος της οικογένειας, τον Βαγγέλη- αυτόν που σε προηγούμενη ανάρτηση έφαγε σκατά σε περίπτωση που βρήκε ποιο είναι το blog μου. Όχι δεν είναι gayz. Αν και θα μπορούσαν. Είναι κολλητοί. Εμείς οι τρεις συμφωνούμε ότι δεν υπάρχει φιλία μεταξύ αντρών και γυναικών και σε άλλα θεμελιώδη ζητήματα στον κόσμο τούτο. Απόδειξη αυτού, και γεγονός ότι αυτό τώρα που το σκέφτομαι είναι κάπως αηδία, γιατί ο Βαγγέλης είναι πραγματικά αδερφός μου, είναι ότι κάποτε τον γούσταρα. Εντάξει, δεν είχα ωραίους συμμαθητές, ΟΚ; Πρέπει δε να το είχε καταλάβει. Τέλος πάντων, σήμερα μιλάμε για τον αδερφό μου.

Ο αδερφός μου επίσης είναι ο πιο καλός άνθρωπος του κόσμου, ή μάλλον πιο σωστά, ΘΕΛΕΙ να είναι ο πιο καλός άνθρωπος του κόσμου. Όπως εγώ ξέρω γω θέλω να είμαι η πιο έξυπνη, ο καθείς με τα κολλήματα του. Αποτέλεσμα αυτού είναι ότι πολλές φορές είναι πραγματικά πολύ καλός και εξυπηρετικός. Αλλά ας μην ξεχνάμε ποτέ ότι όλα μου τα εφηβικά χρόνια εγώ πήγαινα και σας αγόραζα σοκολάτες και κόκα κόλες από το ψιλικατζίδικο, οκ;

Ο αδερφός μου είναι η αιτία που ποτέ δεν έμαθα τους άντρες, γιατί ο αδερφός μου δεν είναι ο μέσος άντρας. Το περισσότερο σε μέσο άντρα που μου έχει πει ήταν η απάντηση του "εσύ θα ήθελες να τρως κάθε μέρα την ίδια γεύση παγωτό;", στην ερώτηση μου γιατί δεν θέλει να πηγαίνει μόνο με μία γυναίκα. Αλλά μου το είπε πριν καν πάει με καμία, και μάλλον θα το είχε ακούσει από κανένα φίλο του.

Του αδερφού μου δεν του αρέσει να του κλείνουν το τηλέφωνο στα μούτρα. Χτες μαλώσαμε γιατί του το έκλεισα 3 φορές, αλλά μετά που έκλαιγα μου τραγουδούσε "soft kitty, warm kitty, little ball of hair, happy kitty, sleepy kitty, pr, pr pr".

Έχω προσπαθήσει άπειρες φορές να εξηγήσω γιατί είναι χίλιες φορές καλύτερο να έχεις μεγάλο αδερφό. Οι πολέμιοι αυτής την άποψης είναι συνήθως γυναίκες που έχουν αδερφή, τα κορίτσια με μικρότερο αδερφό ή τα αγόρια που έχουν αδέρφια αγόρια δεν είναι τόσο υποστηρικτές του συνδυασμού. Αλλά δεν ξέρω τι παίζει με τις αδερφές, πρέπει γενικώς να αγαπιούνται όλες πολύ. Εμένα πάντως θα μου την έσπαγε να μου παίρνουν τα ρούχα και τα παιχνίδια.

Αδερφούλη σε αγαπάω πολύ και ας είσαι ένας πόρδακλος και ας αγαπάς πιο πολύ τον Βαγγέλη από μένα. Να φάτε σκατά και οι δύο. <3

Επίσης ΣΚΑΣΕ! ΒΟΥΛΩΝΕ!

ΜΗ ΜΙΛΑΣ!

45 σχόλια:

Elias είπε...

Να θυμηθώ να δείξω αυτό το post στη μικρή μου αδερφή.

Flonsavardu είπε...

:)

να της το δείξεις, θα χαρώ πολύ.

amalthia είπε...

εγώ έχω αδελφή μεγαλύτερη 3 χρόνια.

παίζαμε ξύλο με κανόνες μικρες" δεν πάει τράβηγμα μαλλιών και κλοτσιές στο καλάμι' ,βάζαμε και μαξιλάρια γύρω απο το κρεβάτι για να μη χτυπήσουμε.

το μόνο κακό ήταν πως εγώ ήξερα πότε να σταματήσω ενώ αυτή όχι, έτσι τις έτρωγα πάντα.προτιμούσα να πονάω εγώ παρά να τη πονέσω.

βέβαια το παράπονο και το κλάμα μου μετά με μετέτρεπαν στο μυαλό μου στην Πολυάννα και μου άρεσε αυτό. Μαζόχα!

για να μην αναρωτιέσαι τι παίζει με τις αδελφές Ι'll let you know πως μερικές φορές εύχομαι να μην είχα αδελφή γιατί η καρδιά μου δεν την χωράει τόση αγάπη και τρελαίνομαι όταν σκέφτομαι πως μπορεί να της συμβεί κάτι!

Elias είπε...

Χαχα, χαρά μου, παίζει να εξηγεί κάποια πράματα (σε αυτή) που δε μπορώ να εξηγήσω εγώ, άρα κι εγώ θα χαρώ πολύ.

Flonsavardu είπε...

amalthia ήσουν μαζοχάκι από μικρό! :p
ναι, όλες κάτι τέτοια μου λένε, παθαίνουν κοκομπλόκο με τις αδερφές τους και έτσι. και εγώ ρε παιδί μου, τον λατρεύω, να ορίστε ολόκληρη ανάρτηση έγραψα, και άμα πάθει τίποτα θα πάθω ντουβρουτζά, αλλά δεν κακομελετάω κιόλας!

elia α, μ αρέσει να κατατοπίζω τον κοσμάκη.

James D είπε...

Τα αδερφια ειναι σαν το αραλικι,οσο μεγαλωνεις τοσο το εκτιμας.Οταν εισαι μικρος κωλοχτυπιεσαι περα-δωθε και δεν κουραζεσαι.Μετα με τα χρονια εκτιμας την αξια του αραγματος.Το ιδιο και με τα αδερφια.Στην αρχη πλακωνεστε σαν ροτβαιλερ σε κυνομαχιες για σημαντικα θεματα οπως ποιο χελωνονιτζακι ειναι το πιο γαματο,αλλα αργοτερα(πολυ αργοτερα...) συμπαθιεστε και γινεσται φιλοι...λεμε τωρα...

ThEiTsA είπε...

Αχ, κι εγώ θα ήθελα να είναι μεγαλύτερος ο αδελφός μου. Να φάει αυτός το χώσιμο του σινεμά και όχι εγώ. Εγώ του έστρωσα το δρόμο κατακτώντας όλα αυτά τα προνόμια και να φτάσει η μάνα μου να τον παρακαλάει να βγει έξω σε ηλικία μικρότερη από αυτή που είχα εγώ όταν δε με άφηνε να πάω ούτε στο μπασκετάκι.

Κι εμείς σκοτωνόμασταν, μόνο που το κάναμε κυριολεκτικά. Αφού τόοοοοσα χρόνια μετά, όταν η γιαγιά μου ακούει κάποιον να μιλάει έντονα, δυνατά, με πάθος, πετάει ένα "Μην τσακώνεστε".

Flonsavardu είπε...

James d και θειτσα o αδερφός μου είναι μοναδικός και γι αυτό. Όσο υστερω και να είμαι δεν έχουμε μαλωσει ποτέ σοβαρά για κάτι. Αχ ακόμα να τον πάρω τηλ να του πω να δει το μπλογκ.

Loud Melody είπε...

Έχω μικρότερο αδερφό και ίσως μου έχει βγει το λάδι από τη συμβίωση αλλά τον υπεραγαπώ ίσως πιο πολύ από οτιδήποτε στον κόσμο.

Φίλες με μεγαλύτερο αδερφό είχα κι ήταν πάντα πολύ ευχαριστημένες, ίσως επειδή πάντα ο πρώτος τρώει το στριμωξίδι και τις αγγαρείες κι είχαν γλιτώσει ή επειδή είχα προστάτει.

Οι γυναίκες με αδερφές, don't let them fool you, η μία πιστεύει ότι οι γονείς αγαπούν περισσότερο από την άλλη, είναι αυτοκαταστροφική σχέση κι ας δηλώνουν πολέμιοι του είδους σου :P

Τα αγόρια με αδέρφια αγόρια, υποθέτω είναι πιο χαρούμενα από άποψη παιχνιδιών γιατί θα είχαν τα ίδια ενδιαφέροντα και ίσως είναι σαν τις φιλίες του στρατού όταν μεγαλώνουν... δε ξέρω, δεν το έχω μελετήσει.

Οι άντρες με μεγαλύτερη αδερφή άραγε τι κάνουν;;;;

Loud Melody είπε...

Έλεος τι γράφω 2 η ώρα το πρωί
*είχαν προστάτη :P

Flonsavardu είπε...

και πάλι φαίνεται αστείο... χιχιχιχι. άσε τα δικά μου τα λάθη στα σχόλια, κερδίζουν βραβείο.

και εγώ αυτό πιστεύω ότι η σχέση ανάμεσα σε αδέρφια με ίδιο φύλο είναι ανταγωνιστική, όσο και αν μερικές μερικές προσπαθούν να με πείσουν για το αντίθετο. βλέπω και από τις ξαδέρφες μου που όσο και αν λατρεύουν η μία την άλλη, λυσσάνε!

Mrs. Stulf είπε...

χαχ άχου σε που δε σε έπαιρνε μαζί του έξω. εγώ τη μικρή την κουβαλάω όποτε μπορώ γιατί πιστεύω ακράδαντα ότι το να κάνεις παρέα με μεγαλύτερα άτομα πήζει το κλούβιο.

Επίσης τα μικρά αδέρφια γεννιέστε με τα πάντα έτοιμα. Εμείς έχουμε φάει το ξυλίκι, εσείς απλά γουστάρετε.

DmJapan είπε...

"Επίσης τα μικρά αδέρφια γεννιέστε με τα πάντα έτοιμα. Εμείς έχουμε φάει το ξυλίκι, εσείς απλά γουστάρετε."

+1

Με τον αδερφό μου αρχίσαμε να κάνουμε παρέα τα τελευταία 2 χρόνια περίπου. Αλλά πραγματικά νομίζω ότι είναι ένα από τα ελάχιστα άτομα στο οποίο μπορώ να πω τα πάντα και τον λόγο που μπορώ να του πω τα πάντα.

Flonsavardu είπε...

Stulf εσείς είστε κορίτσια, δεν θα σας παρεξηγήσει κανείς. Ο αδερφός μου δεν γινόταν να με πάρει μαζί του, δατς ολ. Επίσης φάγαμε και οι δυο ξύλο, και οι δυο χωρίς λόγο γιατί είμασταν τα καλύτερα παιδιά του κόσμου, ναι.

Dm πως γίνεται; Εγω πάντως του αδερφού μου του τα λέω όλα από μικρή. Και αν δεν του τα λέω ανοίγει το ημερολόγιο μου και τα διαβάζει. Αλήτης...

(δεν γράφω τώρα ημερολόγιο, τώρα έχω μπλογκ)

Sheldon Cooper είπε...

"soft kitty, warm kitty, little ball of hair, happy kitty, sleepy kitty, pr, pr pr".

That's the song when you can't sleep, not when you are sad.
Although I hope your brother is better singer than Penny..

nice blog!
;)

Flonsavardu είπε...

he sure is, but he always have a provlem forgetting lyrics.

that's the only thing i didn't write about him... one day, he listened a song. he must listened to it about 30 times, but when he tried to sing it he couldn't remember a word of the refrain.

thank you sheldon, you are awesome.

Sheldon Cooper είπε...

Same problem with Penny, I can feel you.
But.. we're not in Matrix, if we were those two would sing better!

Yes, I'm awesome.
You too.

Flonsavardu είπε...

if we must choose a fictional parallel universe, why not star trek?

then again penny 'll have a problem learning klingon.

you're so kind. we could have a date if you want, and by date i mean the cultural paradigm about a woman attracted by a man.

Sheldon Cooper είπε...

Do you like Star Treck?
Do you speak klingon??
I'm feeling comfortable and that is surprising, as you know I generally dont feel comfortable around anyone.
Hmm.

I think you can play Halo with us on Wednesday.

Flons are you eating chocolate right now? Because chocolate works to modify behavior and maybe that's why you feel attracted by me.

Flonsavardu είπε...

no sheldon, i'm not eating chocolate. i'm attracted to you because you're so intelligent.

i'd love to play halo with you guys... too bad that raj 'll feel uncomfortable around me.

we could meet at the comic book store. i'll be there for the new comic book. ;)

Shedon Cooper είπε...

Don't worry about Rajesh,you can always get him drunk.
But you should worry about Wolowitz.

We can also go to a movie.
So if I choke on my popcorn you will administer the Heilinch manuver.

Well,I have to say goodbye, because now we're gonna start season two of Battlestar Galactica.
WITH commentary.

it was my pleasure.

Flonsavardu είπε...

me too! cu on wednesday!

kassandrismoi είπε...

Η φωτο που έχεις βάλει από ποιά ταινεία είναι?

Flonsavardu είπε...

μου αρέσουν οι καίριες ερωτήσεις σου.

από το waking life.

ThEiTsA είπε...

Φακ! Άι μισντ Σέλντον.

Flonsavardu είπε...

αη μις χιμ του.

πάλι καλά που θα τον δω την τετάρτη! :p

man about town είπε...

o τιτλος ολα τα λεφτα

Flonsavardu είπε...

και μένα μ' αρέσει.

happypepper είπε...

Ξέρεις την ομορφιά του να έχεις μικρή αδελφή;
υπέροχο!
(τρελή αδυναμία...)

YO!Reeka's είπε...

:)

Flonsavardu είπε...

happypepper δεν ήθελα ποτέ μου να έχω μικρότερα αδερφάκια... άσε καλέ, τα μεσαία παιδιά είναι τα πιο παραμελημένα! ;p

γιωρίκα :)

kassandrismoi είπε...

Οχι εννοώ την φωτογραφία στο header οχι αυτή που έχεις στο προφιλ σου.

Flonsavardu είπε...

α. από το "the life aquatic with steve zissou".

kassandrismoi είπε...

ναι ακούω και Μάλαμα.
μην αφήνεις σχόλια ανώνυμα...γιατί ποτέ δεν είναι ανώνυμα ;)

και όχι δεν είμαι ο ανώνυμος αλλά σκέφτηκα ότι μπορεί να είναι ο Αριμαν.

Εκδηλώθηκα σε τι? Κρυβόμουν και εκδηλώθηκα? καλο και αυτό! δεν έχεις δει τα κομεντς που έγινα ντιλιτ και αμέσως πέρασες στο συμπέρασμα?
Τόσα χρόνια τρολάρω στο νετ, κάθε φουρνιά νέων ημιμαθών τα ίδια έχει να πει και τα ίδια να κάνει. Βαρετό......

Flonsavardu είπε...

κοίταξε να δεις καλό μου πλάσμα. από πάνω λέω δυο πράγματα για τον αδερφό μου, τα οποία για μένα έχουν σημασία. και το σχόλια μου θέλω να έχουν σχέση με το θέμα ή τουλάχιστον αν όχι με το θέμα, να μην περιέχουν προσβολές ορ σάμθινγκ.

1. μπορείς να κάνεις ότι θέλεις στο νετ, απλώς για μένα το τρόλινγκ είναι και θα είναι πάντοτε ηλίθιο.
2. δεν ήμουν εγώ που είπα ότι ακούς μάλαμα.

γκουντ ντέι.

kassandrismoi είπε...

το τρόλινγκ είναι χόμπυ για μερικούς που ξέρουν να το κάνουν καλά.

δεν ξέρω και σένα ποιοί σε κυνηγούν όπως την gogoth αλλά εγώ δεν έχω καμία τέτοια διάθεση εκτος και αν αυτά είναι όντως παράνοιες που δέρνουν το μυαλό της gogoth.

έκανα και σχόλια για αυτά που λέει η θείτσα αλλά δεν τα έδειξε η gogoth γιατί σίγουρα θα την πλήγωναν και ήθελε να την προφυλάξει γιατί μετά δεν θα είχε απάντηση να δώσει.

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΕΡΙ ΦΡΟΥΦΡΟΥ ΚΟΡΠΟΡΕίΣΟΝ αλλά έχει ψωμί το θέμα και ενημερώστε με για να ολοκληρώσω ρεπορτάζ.

ThEiTsA είπε...

Τελικά το διάβασε το post ο αδελφός σου ή μόνο εμείς γίναμε μάρτυρες της αγάπης σου;

Flonsavardu είπε...

Χαχα, πλάκα πλακα δεν ξέρω, το σουκου ήταν εκδρομή και σήμερα ξεχάστηκα εντελώς!

amalthia είπε...

αγάπη άλλαξες το χρώμα ε?!

ναις τζομπ!

Flonsavardu είπε...

γιου λαηκ δατ, χα; αμ σουρ γιου ντου, αμ σουρ γιου ντου.

alex from planet Mab είπε...

αδελφάάάάάκια.. Εμένα ο δικός μου είναι δυο χρόνια μικρότερος, αλλά μοιάζει τέσσερα χρόνια μεγαλύτερος και με προσέχει όσο μπορεί, αλλά νομίζει οτί μπορεί περισσότερο απ' ότι μπορεί γιατί στην πραγματικότητα είναι Όντως μικρότερος :)
Τέλειο ποστ!

zamuc είπε...

Θεός ο Φέρελ!!!!!!!!!!!!!!!!

sixtwelve είπε...

Τα έσπασεεε! Και ναι, Γουίλ Φέρελ rocks!

Flonsavardu είπε...

alex ευχαριστώ, χι-χι! και ναι ξέχασα να πω πως και ο αδερφός μου προσπαθεί να το παίξει μεγάλος και σοβαρός ώρες ώρες... τις περισσότερες φορές όμως κάνουμε βλακείες!

zamuc γιατί κανείς δεν γέλασε μ' αυτό ρε γαμώτο http://www.youtube.com/watch?v=ab35qS6GfW0 ;; εγώ ήταν το μόνο σημείο στην ταινία που πέθανα, άντε και στην πισίνα.

sixtwelve θενκς!

Γωγώ είπε...

Μέσω ενός κουταβιού βρέθηκα εδώ και διάβασα αυτό το post. Απλά ήθελα να πω ότι εγώ έχω έναν μικρότερο αδερφό και δεν θα τον άλλαζα ούτε με έναν μεγαλύτερο από μένα αλλά ούτε και με μια αδερφή. Νομίζω ότι είναι το πιο σημαντικό άτομο της ζωής μου δεν θα τον άλλαζα με τίποτα. :-))

Ώραιο το κείμενό σου...ωραία και τα αγαπημένα αδέρφια.