Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2010

Της γυναίκας ο καημός, πούτσα, λούσα και χορός (not)

Οι ιδέες αυτού του blog έρχονται σαν τις ιδέες του house. Εκεί που συζητάει με τον Γουίλσον για τα τεράστια βυζιά της καινούργιας ρεσεψιονίστ, το βλέμμα του παγώνει και τελικά ανακαλύπτει πως η ασθενής του δεν έχει τουμπερκιουλόσις, αλλά φταίει η σιλικόνη στο στήθος που θα δει τα ραδίκια ανάποδα (κακό παράδειγμα, αλλά οκ. π.χ.).

Έτσι και εγώ ενώ για μέρες δεν έβρισκα τι να γράψω, μια κουβέντα του msn με φώτισε με τη σπουδαία τούτη παρατήρηση που πραγματευόμαστε σήμερις.

Αν άφησε κάποιο στίγμα η φοιτητική μου ζωή στον τρόπο που βλέπω τα πράγματα, είναι ότι δεν σιχαίνομαι πλέον τη διασκέδαση και τα clubs και τον κόσμο και αυτό που λέμε "το βράδυ θα πάμε εκεί". Στην αρχή αυτή η φράση σηματοδοτούσε εισιτήριο με την κόλαση.

Καταρχάς αυτό το εκεί. Που θα είναι; Πόσο κόσμο θα έχει; Θα πρέπει να πιω; Γιατί εμένα δεν μου αρέσει να πίνω. ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ; Θα έχει είσοδο; (γιατί είμαι και εβραίος, ελπίζω να με έχετε μάθει πια) Πως θα πάμε; Θα κάτσουμε πολύ; Γιατί δεν μ' αρέσει να ξενυχτάω έξω. (αυτό σημαίνει ότι ευχαρίστως να είμαι στο κρεβάτι μου και να βλέπω ταινίες μέχρι τις 8 το πρωί. αλλά θα είμαι στο κρεβάτι μου) Όλα αυτά τα αγωνιώδη ερωτήματα κατέκλυζαν το κεφάλι μου με τρόμο. Ευτυχώς δεν πέρασα στην Αθήνα, γιατί υποθέτω πως θα έμενα μετεξεταστέα σε αυτό το μάθημα κοινωνικής υποχρέωσης που ονομάζεται "νυχτερινή έξοδος to have fun". Στο ρέθυμνο όλα ήταν σε απόσταση 5 λεπτών από το σπίτι. Θα ήταν συνήθως εμείς και εμείς. Δεν χρειαζόταν να πιω. Δεν είχε ποτέ είσοδο. Και δεν είχε ποτέ πάρα πολύ κόσμο, γιατί είχε 7 κλαμπ για πληθυσμό 3-4 κλαμπ. Επομένως η ένταξη μου έγινε ομαλά και εγώ για πρώτη φορά απολάμβανα τις νυχτερινές εξόδους μου, οι οποίες για να μην κοροιδευόμαστε δεν ξεπέρασαν τις 30 στα 4 χρόνια της φοιτητικής μου ζωής- και οι 30 είναι πολλές, ας όψεται που έμενα και τα καλοκαίρια- διότι, είπαμε. Παλιός γάιδαρος, καινούργια περπατησιά δεν γίνεται.

Σκεπτόμενη δε τα χρόνια που πέρασαν, παρατηρώ ότι στην αρχή έβγαινα με μεγαλύτερη όρεξη, αλλά όταν γνώρισα τον φίλο μου στο πρώτο έτος η επιθυμία μου να βγω περιοριζόταν για τότε μόνο που είχαμε μαλώσει και ήθελα να του τη σπάσω- και να δω και τι άλλα γκομενάκια έπαιζαν στην αγορά. Όταν δε ερωτεύτηκα- το νι ντε- δεν ξαναβγήκα για πολύ καιρό. Και βασικά έχω να πάω σε κλαμπ από τότε, με εξαίρεση την ορκωμοσία μου, που πήγα για το σεβαστό ποσό της μίας ώρας. Αφού μου λείπει κιόλα να φανταστείς!

Τι θέλω να πω με όλα αυτά και γιατί σας ζαλίζω; Μιλούσα σήμερα που λέτε με την εξαδέλφη- αυτήνα που της έκανα την αποτρίχωση στο απαυτό- και προσπαθούσε να με πείσει πόσο φοβερά θα είναι άμα πάω στην πάτρα για τις απόκριες. Εγώ προσπαθούσα να της υπενθυμίσω ότι πρώτον δεν μου αρέσουν αυτά και δεύτερον ότι γίνομαι 24 χρονών φέτο τον απρίλιο, και ότι τέλος πάντων είμαι πολύ μεγάλη για να ποδοπατούμαι στο δρόμο και να το θεωρώ διασκέδαση. Αυτή εκεί τον χαβά της. Όπου της λέω "στο κάτω κάτω δεν είμαι καμιά λεύτερη να πεις ότι θα φάω τόση κούραση μπας και χτυπήσω κάνα γκομενάκι"... Και εκεί μου ήρθε η επιφοίτησις!

Πόσοι και πόσες από εσάς πραγματικά σιχαίνεστε να βγαίνετε το βράδυ, αλλά το κάνετε μόνο και μόνο για να γνωρίσετε γκομενάκια;

Εντάξει οι γυναίκες... έχω μια φίλη ξέρω γω που προτιμά να πάει σε club από το να κάνει σεξ. Εντάξει, αυτηνής ας πούμε της αρέσει πολύ ο χορός! Οι υπόλοιπες τι δικαιολογία να έχουν; Για ποιον λόγο να πας να γίνεις λιώμα και να πονέσουν τα πόδια σου από το κούνημα, όταν μπορείς να κάνεις σεξ, ντουντ; Ή και γκόμενο να μην έχεις, όταν μπορείς να κάνεις πιτζάμα πάρτυ με τις φιλενάδες σου; Και οι άντρες; Τι συμβαίνει με τους άντρες; Για ποιον λόγο, για ποιο διαολεμένο λόγο μπορεί να θέλει κάποιος να "διασκεδάσει" μέχρι το πρωί; Και δεν μιλάω γι' αυτούς που βγαίνουν μια φορά το εξάμηνο. Αυτό και εγώ το θέλω, ακόμα τουλάχιστον. Και δεν μιλάω για όλα τα έξω. Μιλάω για τα clubs, τα μπουζούκια, και τα συναφή.

Για την ακρίβεια μου αρέσουν τα bars- που ακούς τι λέει ο άλλος, χωρίς να φωνάζεις, αλλιώς είναι clubs μικρών τετραγωνικών, που αισθάνεσαι γελοίος αν αρχίζεις να χορεύεις- και μου αρέσουν και τα τύπου ρακάδικα, μεζεδοπωλεία, και αυτά τέλος πάντων που σε διασκεδάζουν μάξιμουμ μέχρι τις 3 το πρωί. Γιατί μετά κλείνουν και μετά εμείς σαν κανονικοί άνθρωποι πάμε σπίτι μας και μας μένει και λίγο ενέργεια να κάνουμε σεξ, αν έχουμε με κάποιον να το κάνουμε, ή τέλος πάντων να δούμε καμιά ταινία. Σίγουρα όχι όμως τραβολογώντας το κουφάρι μας μέχρι τις 6 το πρωί.

Δεν είναι τυχαίο που από μια ηλικία και μετά ο κόσμος βαριέται τις απόκριες. Γιατί οι απόκριες σηματοδοτούν κυρίως αυτό: τον ξέφρενο χορό, τη μοναδική διασκέδαση, το ποδοπάτημα μέχρι δακρύων, το κλωτσομπουνίδι μέχρι υστερίας. Ρε εγώ δεν άντεξα το πήξιμο του 049 να πάω στο σεμινάριο μου, και πήρα την Πειραιώς με τα πόδια, θα πάω ηθελημένα να γίνω ένα με τους "ξέφρενους ρυθμούς" της κόπα καμπάνα; Θα ταλαιπωρήσω τα ώτα μου με μεγάλες επιτυχίες του τάσου μαραγκού; Όχι, δεν θα το κάνω.

Το πολύ πολύ να βγω στην αθήνα. Και όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά γιατί έχω σκεφτεί να ντυθώ κάτι και θέλω πολύ. Φυσικά μπορώ πάντα να ντυθώ και στο σπίτι μου.... Έτσι θα γλυτώσω και το ξενύχτι.

102 σχόλια:

amalthia είπε...

Εσύ θες να βγεις για να δείξεις την αποκριάτικη στολή σου(που ξέρω ποια θα είναι)..άλλοι λοιπόν βγαίνουν επίσης για να δείξουν την στολή τους.

Και δεν εννοώ την αποκριάτικη.

Προσωπικά, βγαίνω πολύ ή και λίγο..είναι ανάλογο αυτό με ποιον θα συγκριθώ. Με την γιαγιά μου ή με το party animal απο τις 50 ξανθιές?

Το λέω αυτό γιατί και για τις φίλες μου έβγαινα λίγο άλλα τώρα που έπιασαν σταθερή σχέση μάλλον βγαίνω πολύ!

Και επιτέλους σεβαστείτε κάποιον όταν σας λέει πως δεν έχει όρεξη να βγει! Δεν έχει κατάθλιψη, συνείδηση έχει!

Loud Melody είπε...

Δε μπορώ να πω ότι μου άρεσε ποτέ το clubbing... και στην Αθήνα και εκτός το θεωρώ βαβουρα, να με ενοχλεί η χιλιοακουσμένη trash μουσική, καπνίλα, πατείς με πατώ σε κατάσταση it was never for me ακόμη κι αν ήταν στο κλαμπακι ο George Clooney κι έψαχνε για ζουμερή γαλαζοπρασινομάτα σγουρομάλλα κρητικιά.(I DO mean it) είναι ο διάολός μου το clubbing. Ωστόσο μου αρέσει ο χορός και απολαμβάνω ένα και συγκεκριμένο κλαμπ που όσο κόσμο κι αν μαζέψει μια γωνίτσα την έχεις για πάρτη σου αν και είναι λίγο ακριβή η είσοδος. Γενικά είναι το πολύ 10-15 η φορές που έχω πάει σε κλαμπ στη ζωή μου.
Χμμ... από απόκριες δεν έχω να πω ότι ενθουσιάζομαι όπως όταν ήμουν παιδί και πηγαίναμε στις αποκριάτικες δεξιώσεις και πάρτυ που γούσταρα να χτυπιέμαι με το μακαρένα :P (shame to me I know)...
Ωστόσο θέλω να βγω για να αναδείξω τις ικανότητές μου στο μακιγιάζ διάολε!!! :P Γιατί είμαι ψώνιο και μου αρέσει.
Παλιά απολάμβανα βόλτα και καφέ σε μοναστηράκι θησείο αλλά ακόμη και τώρα επιλέγω να πάω σε περιόδους και μαγαζιά που δεν γεμίζουν κόσμο.

Loud Melody είπε...

οι*

Haradrim23 είπε...

Θυμήθηκα ότι έχω να βγω σε κλαμπ απ' το πρώτο εξάμηνο στη σχολή (είμαι στο 6ο).Και δεν με νοιάζει καθόλου!

alex from planet Mab είπε...

clubbing? παπαπα μακριά από μας.. Μια φορά το εξάμηνο, όπως λες, και πολύ αλκοόλ για να το αντέξω. Και μόνο με καλή παρέα. Κατά τ' άλλα, μόνο live και ρακόμελα και τσίπουρα. Μια χαρά σοβαρότατος άνθρωπος είσαι! Κάτσε ξενύχτα στο πάπλωμα παιδί μου! Με το σεξ γυμνάζεσαι, με τις ταινίες μορφώνεσαι. Κι εγώ μαζί σου!

mits είπε...

Ενα μονο θελω να ρωτησω.
Ολοι εσεις που σιχαινεστε τα κλαμπς, ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ εισαστε οταν θελω να ειμαι αναμεσα σε ομοιδεατες μου?

Litanie des Saints είπε...

Χαχαχαχα
Κραυγή απόγνωσης είναι ετούτο το ποστ!
Δεν μπορώ να σε διαφωτίσω, γιατί κι εγώ είμαι στο ίδιο στιλ: θέλω ν' ακούω και ν' ακούγομαι και σπάνια θα απολαύσω χορό μέχρι το πρωί. Υποψιάζομαι πως γερνάω...
Επίσης, υπάρχει κόσμος που προτιμάει το κλάμπινγκ από το σεξ;!!

nihilio είπε...

Αθήνα κι εγώ ψιλοβαριόμουν να βγω (είχα και φίλους μούχλες το κέρατό μου) εδώ στα ξένα σχεδόν κάθε Σάββατο κοπανιέμαι στα τοπικά μεταλλάδικα και γουστάρω, διότι είναι πιο κλαμπ η φάση και είναι ούτε μισή ώρα περπάτημα από το σπίτι μου.

Γενικά, είναι θέμα φάσης περισσότερο, αν γουστάρεις τη μουσική πας για να χορέψεις, αν θες να βρεις γκόμενο/α πας και ψωνίζεσαι, αν θέλεις να δείξεις τι ωραία ρούχα φοράς το ίδιο. Το βασικό είναι να βρεις αυτό που σε εκφράζει.

DmJapan είπε...

Wow. Θα έκανα κι εδώ κάποιο ευφάνταστο σχόλιο αλλά ευτυχώς για εσένα ξέμεινα σήμερα. Άλλωστε τελευταία ο μισανθρωπισμός που έχει αρχίσει να με κυριεύει έχει φτάσει σε σημείο που απαξιώ ακόμα και το να γίνω κυνικός για την διασκέδασή μας. έχεις 4 μέρες. -_-

Gogoth είπε...

κοιτα η αληθεια ειναι οτι εχω βγει, εχω κωλοχτυπηθει, εχω ξενυχτησει παρα πολυ στη ζωη μου. βεβαια δεν ξερω τι εννοεις κλαμπς, εγω κυριως στο χωρο τον ροκαδικων-μεταλλαδικων τα εχω κανει αυτα. εχω γυρισει σπιτι μου απο ξενυχτι την αλλη μερα το μεσημερι και τετοια χαριτωμενα. αλλα γεγονος ειναι οτι μετα απο μια ηλικια σε κουραζει και το βαριεσαι. αλλα ποτε δεν βγηκα ξερω γω για να βρω γκομενο. εβγαινα και οταν ειχα γκομενο. ενταξει μωρε, ειναι μια φαση που καλο ειναι να την περασεις και μετα να τη βαρεθεις. σε κανει να εκτιμας αλλιως τις υπολοιπες.

Flonsavardu είπε...

αμάλθια σταθερό πρόβλημα αυτό με τις φίλες. όταν έχουν φίλο κάθονται σπίτι και όταν δεν έχουν σε ξεσηκώνουν, ακόμα και αν εσύ δεν έχει καμιά όρεξη.

loud melody διότι ή είμαστε make up artist ή δεν είμαστε! (δεν είμαστε, αλλά το ταλέντο μιλάει... χαχα):)

haradrim το πρώτο μου εξάμηνο το πέρασα κλεισμένη μέσα στο σπίτι και δεν είχα κάνει σχεδόν κανένα φίλο. οι φίλες που έκανα μετά ήταν κάθε μέρα έξω και δεν είχαν δει το φως του ήλιου από το ξενύχτι. ευτυχώς συγχρονιστήκαμε κάπως.

alex το πρώτο μου μεθύσι ήταν μια τέτοια βαρετή βραδιά που εξελίχθηκε σε τρελό γέλιο. εννοείται με τζιν και λεμονάδα!!! ;)

mits εγώ ήμουν στο ρέθυμνο. εσύ που ήσουν;

litanie de saints και όμως υπάρχει!

nihilio εδώ στο ρέθυμνο είχαμε το extreme- μεταλλάδικο- που δεν είχα πάει ποτέ μου, διότι δεν είχα ποτέ τέτοιους φίλους- αυτοί που πήγαιναν στο extreme με σνόμπαραν ως ξενέρωτη, και ήταν ρε γαμώτο και ένας συμφοιτητής μου που μου άρεσε πολύ... αχ, τι τα θυμάμαι. χαζό ήτανε, το καλοκαίρι που ορκιστήκαμε την είχε πέσει ηλιθιωδώς στην κολλητή μου. δεν του έκατσε.
άσχετο βέβαια, αλλά πρέπει να ήταν ωραία στο εξτριμ.

dmjapan πρώτον έκλεισα εισιτήριο, γι' αυτό βούλωνε. δεύτερον, ό,τι είπα στην ανάρτηση. :)

gogoth όπως λέω και στον νιλιστή εγώ ήμουν ξενέρωτη και στο μόνο μεταλλάδικο που είχαμε, δεν είχα πάει ποτέ. βασικά ήθελα πάντα να πάω, αλλά οι φίλες μου πάντοτε με κοιτούσαν με μισό μάτι. η αλήθεια είναι ότι πάντοτε στο εξτρίμ ήταν πάντοτε "οι άπλυτοι" του ρεθύμνου. αλλά ήταν και το γκομενάκι, εντάξει; και εγώ ήθελα να το ρίξω! και να του δείξω ότι δεν είμαι μια ξενέρωτη μόνο, έχω και εσωτερικά χαρίσματα!

bourboulithres είπε...

xaxaxaxaxaxaxa
Τέλειο το παράδειγμα με τον House!
Επίσης να προσθέσω, αμιλοϊντοουσις και οτοαμιουν.

Αυτό με το έξω το χω και γω σε μεγάλο βαθμό. Βαριέμαι να συνωστίζομαι με πολύ κοσμο στα κλαμπζ και να τρωο την κοτσίδα της αλληνης στη μουρη που θέλει να χορέψει. Γι αυτό δεν πολυβγαίνω, ειδικα το χειμώνα και δε πολυπαω σε κλαμπζ. Το καλοκαίρι κατι γίνεται, αλλά το χειμώνα είναι αυτο που λες, κοιμάμαι στις 8 το πρωι νο προμπλεμ, αλλα να είμαι τουλαχιστο στο κρεβατι μου!

Flonsavardu είπε...

μπουρμπουλήθρες και εσύ; τι στο καλό συμβαίνει επιτέλους!; ποιοι είναι τέλος πάντων αυτοί που βγαίνουν στα clubs και γεμίζουν;

spooky loner είπε...

δεν ψαχνω για γκομενο βαριεμαι και ειδικα στα μπαρ με τιποτα.

βγαινω οποτε με τραβολογησουν οι φιλοι/ες οι οποιοι θελουν οπως και δηποτε να βρουνε γκομενα/ο και τελικα βαριεμαι γιατι ολο το βραδυ στροβιλιζουμε τα κεφαλια δεξια αριστερα ψαχνωντας να τους βρουμε καποιον.

δεν με νοιαζει η εισοδος γιατι ετσι και αλλιως πινω για να αντεξω το μαρτυριο της ανευρεσης γκομενας/ου στον κολητο/η.

οταν αργησω να γυρισω μου λειπει η σπηλια μου.

ειμαι κοινωνικα - αντικοινωνικη.

αγαπαω το Ρεθυμνακι :))

spooky loner είπε...

....η αληθεια ειναι ομως οτι εχω βγει μεθυσει και ξαναβγει και ξαναμεθυσει μεσα στο ιδιο βραδυ τοσες πολλες φορες που ισως γιαυτο να βαριεμαι τωρα πια.

Flonsavardu είπε...

σ' ευχαριστώ καταρχάς που έφερες ζυγό αριθμό στα σχόλια, γιατί κάτι με έπιανε. :p

συμφωνείς λοιπόν ότι η βραδινή έξοδος οφείλεται σε ένα μεγάλο ποσοστό στην ανεύρεση γκόμενου/ας, εκτός φυσικά από τους ταλαίπωρους παρατρεχάμενους σαν και του λόγου σου... χαίρομαι, ω ναι.

Elias είπε...

Καταρχάς να αναφέρω, μέγιστο ρησπέκτ στο "Παλιός γάιδαρος, καινούργια περπατησιά δεν γίνεται", ή αλλιώς, "Παλιά γαδούρα, νια περπατησά ποτέ"- πάντα με το άναρχο, ανύπαρκτο εν τέλει λεξιλόγιο των κωλοχωρίων κοντά μου.

Όσον αφορά τη Πάτρα και τα Καρναβάλια: Κάνω ανοιχτή πρόταση. Ανεβείτε μανάρες (σερνικές και θηλυκές) στο Τύρναβο 14-15-16 Φλεβάρη (όπου να ναι δηλαδής) για το Μπουρανί. Υπέροχη εμπειρία. Αν δε το ξέτε (που πιστεύω ότι το ξέτε) ψάξτε το. Και το λέει παπάρας χαμουτζής αυτό, ούτε καν τυρναβιώτης.

Τώρα, όσον αφορά το "κλάμπιν'"... ΑΝ θες να βγεις με παρέα, τσοντάρετε όλοι για ποτά από σουπέρ μαρκέ ή άλλες πηγές (ίσως πιο φτηνές) και μετά βγαίνετε όξω να κόψετε κίνηση ήδη φτιαγμένοι (και συμπληρώνετε λιγότερα σε γκαφρά απ' ό,τι αλλιώς).Έχουμε πάει έτσι σε "ΚΛΑΜΠ" με ηλεκτρονικοφανή μουσική και ΔΑΠ/ΠΑΣΠ-ιτες-ιτισσες τιγκα, και ήπιαμε αρκετα με τη μέθοδο "κανόνι/πιστόλα/κλπ", πλάκα είχε.

Αν απλά θέλετε να βγείτε δίχως να είστε λιώμα... ξέρω γω; Ό,τι σας φωτίσει ο Αλλάχ.

kassandrismoi είπε...

ψυχαναγκασμός λέγεται αυτό φλον?Επειδή θυμίζει κάτι από Μονκ.

Και τελικά όντως ποιοί είναι αυτοί που πάνε στα κλαμπ? Αυτοί που προφανώς δεν έχουν χρόνο να γράφουν κόμμεντς.

π.σ. Μα καλά, όλοι από Κρήτη είσαστε?????????????????? Συνομωσιολογία του γκουγκλ.

Flonsavardu είπε...

Ηλια δεν το ήξερα το μπουρανι, είμαι ολίγον τι άσχετη από τα εθιμοτυπικα της χωρας. Βασικά με βλέπω να καθομαι μέσα αυτό το σουκου, το βλεπω πολύ άσχημα. Όσο δε το σκέφτομαι τόσο πιο πολύ μέσα θέλω να κάτσω. Τελικά αυτές τις δουλειές δεν είναι για να τις σκέφτεσαι.
Να πιω πριν να βγω; Θα ητο κάποια λύση, αλλά ούτε το δηλώνω το ποτό, ούτε μου καλαρεσει.

Κασσανδρισμοι ε οχι και από Κρήτη! Απλώς σπουδαζα εδώ κάτι χρόνια. Μόνο δεν βλέπω, αλλά ολίγον από ψυχαναγκασμο έχω.

Flonsavardu είπε...

Μονκ εννοείται, αλλά ας όψεται η αυτόματη διόρθωση του αη φον.

kassandrismoi είπε...

με αι φον? ήταν να το πάρω και τελευαταία στιγμή στο μαγαζί αγόρασα ένα ερικσον γιατί έχει καλύτερη κάμερα. Το βρίσκεις ιδιαίτερα βολικό στον χειρισμό του?

Και όμως οι περισσότεροι που έχουν αφήσει κόμμεντς όλο και κάποια σχέση έχουν με Κρήτη.

Μόνο εγώ είμαι απο Σαλόνικα τελικά.

Flonsavardu είπε...

Ε, καλα όχι κ όλοι. Απ όσο θυμάμαι δλδ η κυρία θειτσα μας μένει κάτω, οι υπόλοιποι είτε το αγαπούν από διακοπές είτε θα έκαναν ενα φεγγάρι κάτω, όπως ο james d. που έχει καιρό να αφήσει σχόλιο όμως. Το αη φον μου το αγαπώ, το θεωρώ εύχρηστο ναι. Απλώς δεν έχει νόημα στα χέρια καποιου μη ερωτευμενου με το Ίντερνετ ας μαη σελφ.

Loud Melody είπε...

Αλήθεια μας είπες τι θα ντυθείς εσύ φέτο;;;

τόσο δα σε λέω είπε...

πας στο κλαμπ με μεγάλη παρέα και χωρεύεται σαν χαζοί και γίνεστε εζίλι και περνάτε καλά.
και επίσης
καρναβάλι στην ξάνθη ου ου

Flonsavardu είπε...

Δεν σας λέω, δεν θέλω να με αντιγραψετε! :p

τόσο δα και εγώ οπότε έβγαιναν κάπως έτσι κατέληγαν να κάνω, να χορευω σε στυλ παπακια πχ ή σε στυλ σεβεντις- αυτό το κάνω πολύ καλά. Βοηθούσε το γεγονός βέβαια ότι πηγαίναμε στο μετροπολις, όπου ο ντι τζει νόμιζε πως είχαμε Απόκριες όλο τον χρόνο.

mits είπε...

Εγω ειμαι μισος Κρητικος. Εχω παει Κρητη ισαμε 3 φορες.

Flonsavardu είπε...

και τρεις φορές ωρέ σύντεκνε; μιλάμε εσύ είσαι κρητίκαρος με τα ούλα σου! :p

Haradrim23 είπε...

mits, άσχετο, πώς σου φαίνεται το alimentarius;

mits είπε...

Το alimentarius το χετε κανει κουκλι σκετο και τα θεματα που ανοιγετε εσυ κι ο Χαρης ειναι πολυ ενδιαφεροντα, αλλα σιγουρα δεν ειναι ενδιαφεροντα στην flons ουτε στο μεσο αναγνωστη αυτου του μπλογκ. :P

Flonsavardu είπε...

τι έγινε ρε παιδιά; τι είναι το alimentarius; γιατί μιτς πιστεύεις ότι η γεωπονία ή η αστρονομία δεν άπτονται του ενδιαφέροντος μου; για κοσμοπόλιταν γκερλς μας περάσατε κύριε μου; νομίζετε ότι τα βράδια κάθομαι στο σπίτι μου και βλέπω σεξ εντ δε σίτι, αυτό νομίζετε έτσι;

είναι εν μέρει αλήθεια λοιπόν. διαβάζω κοσμοπόλιταν στην τουαλέτα και το σεξ εντ δε σίτι το είχα δει ένα καλοκαίρι. αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι και αμόρφωτη αγαπητέ, τι τα σπουδάζουμε τα πανεπιστήμια. ορίστε μας. :)

mits είπε...

Alimentarius ειναι το forum των φοιτητων του τμηματος τεχνολογιας τροφιμων του γεωπονικου (www.gewponoi.com/trofima). Ποσο μπορει να ενδιαφερει μια ψυχολογο και αποφοιτο μαλιστα απ οτι εχω καταλαβει? :P

Flonsavardu είπε...

από εχτές, μεταπτυχιακή φοιτήτρια, θενκ γιου βέρι ματς. :) έχω ευρύ κύκλο ενδιαφερόντων εμένα που με βλέπεις, και για την ακρίβεια ποτέ δεν με ενδιαφέρει να διαβάσω κάτι, που το έχω σπουδάσει, γιατί well, το έχω σπουδάσει. εντάξει αυτό δεν είναι απαραιτήτως αλήθεια, αλλά σίγουρα με ενδιαφέρει κάτι που θα διευρύνει τους ορίζοντες μου, παρά κάτι που ας πούμε "το κατέχω".

ThEiTsA είπε...

Για να σας επαναφέρω στην τάξη!

Σε ντάπα-ντούπα (έτσι τα έλεγε η ροκ γενιά μου τα κλαμβ) έχω πάει 7 φορές. 4 στην πενθήμερη εκδρομή που ήταν υποχρεωτική η προσέλευση (αν και την 4η το σκάσαμε και πήγαμε σε ροκάδικο) και άλλες 3 στη Σαντορίνη που ήταν όρος από τη φιλενάδα μου "Έρχεσαι μαζί αλλά το βράδυ θα πηγαίνουμε σε Club". Για να καταλάβετε πόσο μου άρεσε το σκηνικό, την προτελευταία μέρα σκοτωθήκαμε, το πρωί την είχε κάνει αφήνοντάς με να πληρώσω το δωμάτιο και να κόψω το λαιμό μου να βρω κάτι να κάνω όλη τη μέρα μόνη μου.
Επίσης έχω πάει μία φορά στα μπουζούκια (σε bachelor νύφης και ορκίζομαι ότι έκανα ό,τι μπορούσα για να το αποφύγω) και μία φορά σε σκυλάδικο. Το σκυλάδικο ήταν τρομερή εμπειρία. Κερνούσε ο αδελφός μου για τη γιορτή του (μη με ρωτήσετε πώς γίνεται να είμαστε αδέλφια με τέτοια μουσικά γούστα). Ευτυχώς είχα μαζί κι έναν ξάδελφο μεταλά. Ο ξάδελφος αυτός με μύησε στο κακό μεθύσι της Sambuka, κοινώς "πίνε πίνε, στο τέλος δε θα νιώθουμε τι ακούμε".

Φαίνεται ότι δεν το πάω αυτό το είδος της διασκέδασης; Βέβαια μιλάω εκ του ασφαλούς αφού το γάιδαρό μου τον έχω δέσει εδώ και άπειρα χρόνια, αλλά και τότε που δεν τον είχα (στη Σαντορίνη ντε) μου φαίνεται πολύ πεινασμένο να ψάχνεις άντρα μέσα στους καπνούς...

ThEiTsA είπε...

Α και κονγκράτς για το μεταπτυχιακό!

Flonsavardu είπε...

ευχαριστώω!

αααα, μου αρέσει η λεπτομερής ανάλυση, πάει να πει ότι όντως δεν σας αρέσει αυτή η διασκέδαση, όχι αστεία! εντάξει και εγώ έχω πάει σε σκυλάδικα, γιατί έχω πάει πολλές φορές εκδρομή με το σχολείο, με καλύτερη αυτή του ηχοδρομίου στην κομοτηνή- σαν εκδρομή ήταν τέλεια από κάθε άποψη, ωραίο θέμα για ποστ, πλάκα πλάκα. έχω πάει μια φορά μπουζούκια, πρώτο έτος παπαρίζου-ρουβάς-μαζωνάκης, εντάξει, δεν υπέφερα διότι ο σάκης είναι ο σάκης και επίσης τον χρόνο σταματάω, τα ρούχα σου φοράς, λαλαλα λαλαλα και η παπαρίζου μου είναι πολύ ευχάριστη στο άκουσμα.
καλά η φίλη σου πολύ καλή, όχι μαλακίες! να μου την γνωρίσεις, τέτοια ευγένεια, τέτοιοι τρόποι, αχ στάζει μέλι και αγάπη. εμείς πάλι 7 μέρες στη σαντορίνη, περισσότερο υπέφερε η φίλη μου που της αρέσει ο χορός περισσότερο από το σεξ, παρά οι υπόλοιπες, που την βγάζαμε και με το να χαζεύουμε την καλντέρα και να πίνουμε και να λέμε ιστορίες. :)

(επίσης στη σαντορίνη είχε 5 ευρώ το σφηνάκι την ίδια εποχή που στο ρέθυμνο είχε 5 ευρώ το ποτό, δατς ινάφ φορ μι.)

James D είπε...

Περιττο να πω οτι το ποστ σου μου προκαλεσε νοσταλγια(λογω ρεθυμνου)σε σημειο που αρχισα να προσπαθω να θυμηθω ονοματα,τοποθεσιες και φατσες αν και εχουν περασει σχεδον 4 χρονια!
Περα ομως απο αυτο και εγω ανηκω στην ιδια κατηγορια.Ψιλοβαριεμαι στα κλαμπ(προσοχη,οχι στα μεταλλαδικα) ειδικα οταν εχει απειρη ''νταπα-ντουπα'' μουσικη!Ολοι παμε για τις γκομενες,αλλα θεμα ειναι αν το 5% βρισκει.Απο παραμυθι βεβαια την αλλη μερα απειρο:''Ασε ρε,τις εριξα και τις δυο στο κρεββατι ρε!Τι να σου λεω?!!Τα κοριτσια λιωνανε...'' ἠ ''μου εκανε παιχνιδι με τα ματια ολο το βραδυ η λυσσαρα!Αλλα ετυχε να φυγω γιατι ο φιλος πεθαινε απο το ποτο,αλλιως...''.
Σε μεταλλαδικο κατω δεν πηγαινα,αλλα ειχε συχνα συναυλιες απο φοιτητες στο αιθριο ἠ το μεγαλο αμφιθεατρο.Ημουνα εγω και αλλα 20 ατομα το πολυ.Καλη φαση,διασκευες και χαβαλες καργα.Παρακαλαγα φιλες και φιλους να ερθουν,αλλα τιποτα.Μια φορα ηρθε η τοτε κοπελα μου και ειχε βαρεθει γιατι νομιζε οτι θα βγαινανε οι ιδιοι οι iron maiden ἠ
τα παλικαρια που παιζανε θα εχουν την τεχνικη του Σατριανι!!
Αυτο με τα κλαμπακια στο ρεθυμνο μεγαλη αληθεια!Το πολυ 2 θα ελεγα ,και φθανουνε το χειμωνα.
Η theitsa ειναι πολυ τυχερη που ειναι κατω,εγω τωρα παρακαλω να κατεβω για λιγο αλλα και παλι δεν το βλεπω.
Το καρναβαλι ηταν κατι το ιδιαιτερο αλλα ως εκει.Μια φορα πηγα,κουφαθηκα,πιαστηκα απο την ορθοστασια και βαρεθηκα μετα την μια ωρα.

kassandrismoi είπε...

Δύο στα δύο. Ο ένας γκρινιάζει την Σαντορίνη και ο άλλος για την Κρήτη.
Στην Σαντορίνη πάντως όλα πανάκριβα και ο κόσμος σχετικά αγενής. Έτσι είναι οι Σαντοριναίοι από γεννησημιού τους. Κρήτη από ότι έχω ακούσει λέει για διακοπές.

Τι θέμα έχει το μεταπτυχιακό σου?

kassandrismoi είπε...

james τι σπούδαζες 4 χρόνια Κρήτη?

James D είπε...

Kρητη λεει και για διακοπες αλλα και σαν ζωη μονιμη.Εχει βεβαια τα αρνητικα που εχουν τα πιο πολλα νησια(απαγορευτικα,ανεμους,υγρασια κτλ) αλλα τα θετικα νομιζω υπερτερουν κατα πολυ.
Περα απο την πλακα,αν βρεις τι σπουδαζα κρητη (με μια προσπαθεια),σε ανακυρησω σε επιτιμο μελος και κερδιζεις 2 ακτοπλοικα εισητηρια με το ιεραπετρα για να επισκεφτεις την κρητη,σε ενα ταξιδι που διαρκει 10 μαγικες ωρες(απο πειραια-ρεθυμνο,χωρις την καθυστερηση που κανει για να αρχισουν να βγαινουν οι επιβατες...).Α,ρε blue star και hellenic,με ειχατε σωσει...

Flonsavardu είπε...

εγώ πάντως με μία μαντεψιά θα έλεγα πως ήσουν στο τει. αλλά οι απόφοιτοι του τει είναι αστικός μύθος, οπότε... ένας αρχαίος χρησμός λέει πως κανείς ποτέ δεν κατάφερε να αποφοιτήσει από εκεί, γιατί έπρεπε να βρει το αργυρό πρόβατο με τους τρεις όρχεις και ξέρεις... δεν υπάρχει!

kassandrismoi είπε...

χα χα. τει? τεχνικός υπολογιστών?

James D είπε...

Δεν μπορω να απαντησω ακομη,αλλα οντως το τει εκει ειναι σαν κατι μυθικο.Σαν την αναζητηση του ιερου Γκρααλ!!Καποιους τους ξεχωριζες απο τα μαλλια και τα μουσακια ''αλα Χαμμετ'',αλλα και παλι δεν ησουν σιγουρος αν ηταν οι μυθικοι Τειτες
.Τι με εβαλες να θυμηθω...
Το ποστ πολυ καλο ''συγχωριανη'',keep up...

ThEiTsA είπε...

Ω αγαπητή μου Φλονς, εκείνη η φίλη θα είναι το ιδανικό αντιπαράδειγμα για να λατρέψει η Gogoth όλους του άντρες, ακόμα και τον Σιχαμένο. Είναι ο τύπος της γκόμενας που θα εκμεταλλευτεί κάθε κατάσταση χωρίς να υπολογίζει θύματα. Δεν κολλάει και δεν κωλώνει πουθενά. Ένα θα σου πω μόνο και τα υπόλοιπα θα τα αφήσω αν ποτέ εμπνευστείς να γράψεις για φιλενάδες:
Μετά από 2-3 μέρες που γυρίσαμε Αθήνα, με πήρε τηλέφωνο να της δώσω πίσω τις μπαταρίες από το walkman γιατί ήταν δικές της. Της πλήρωσα τη διαμονή, αλλά οι μπαταρίες μπαταρίες.

Κύριε James γιατί να της βγάλεις εισιτήριο για το Ιεράπετρα όταν υπάρχουν ένα σωρό άλλα διαμάντια
της Μεσογείου; Όπως το Λατώ, το Λισσός, το Πρέβελη και τα Κρήτη Ι & ΙΙ που δυστυχώς παροπλίστηκαν πάνω που συνηθίσαμε το αλμυρό νερό...
Η Κρήτη κωλολέει για μόνιμη ζωή, αρκεί να μην αφήσεις κόσμο σε άλλη πόλη. Το σύστημα με τα καράβια είναι ελεεινό (τραστ με όλη την έννοια της λέξης) και το αεροπλάνο... well το αεροπλάνο δεν είναι για να πεταχτείς αύριο να δεις τη φίλη σου που γέννησε. Πρέπει να ξέρεις 2 μήνες πριν πότε θα ταξιδέψεις για να μη χρειαστεί να πάρεις δάνειο.

James D είπε...

Χμμ,θα ηθελα...γιατι δεν σκαμπαζω απο pc και κανω μιση ωρα για να γραψω ενα ποστ!!Και δεν ειχε Ρεθυμνο να πηγαινα,οπωτε...

kassandrismoi είπε...

Καλά παιδιά μην κάνετε έτσι!. Δεν έχω σκοπό να μετακομίσω στο νησί σας. Μια χαρά είναι η Σαλόνικα. Και τρίγωνα έχουμε και μπουγάτσες και σε λίγο μετρό. Δεν τα αφήνει κανείς αυτά.
James με βάζεις σε απορίες.
ααααα όλα κι όλα. Γιατί δεν μπορείς να πεις? πες πες πες

James D είπε...

Theitsa:
Εχω ταξιδεψει με ολα αυτα τα μεγαθηρια!!Απιστευτα καραβια,υπερσυγχρονα και με τελειο σχεδιασμο για τους επιβατες.Το Πρεβελη που βρωμαγε σα κοτετσι που εχουν να καθαρισουνε απο την κατακτηση του Euro,και εκανε δεκα χρονια να φθασει νομιζω ειναι το καλυτερο...
Τα αεροπλανα ειναι ακριβως ετσι.Μια φορα μπηκα,επεσε σε 200 κενα αερος,λερωθηκα απο την πορτοκαλαδα,αποδεχτηκα οτι ισως πεσει και πεθανω...αλλα τελικα εφτασε Χανια...

Flonsavardu είπε...

κασσανδρισμοί πουλάκι από τη λαμπίρη σε φέρανε; έλα πες την αλήθεια, την ψυλλιάζεσαι τη δουλειά ότι θα γίνουμε διάσημοι και λες "δεν τους ξεψαχνίζω τώρα που είναι ανυποψίαστοι και μετά θα κάνω περιουσία με τις μοναδικές πληροφορίες, χνιε χνιε χνιε". :D
το τει είναι "μουσικής τεχνολογίας και ακουστικής" και δεν ξέρω ποτέ κανένα που να αποφοίτησε, indeed. ααα. μετρό ακούω. ναι, το ακούω εδώ και κάτι χρόνια. πιο γρήγορα θα κάνουνε την επέκταση στην αθήνα για δημοτικό θέατρο πειραιά, παρά το μετρό εκεί... χεχεχε. πλακίτσα. φάε μία κρέπα βαλεντίνο στην υγειά μου.

james σε άρεσε το ποστ, σου έφερε θύμισες και δάκρυα στα μάτια; χεχε.

μας έβγαλαν το πλοίο οι αλήτες, όντως... τώρα ή ηράκλειο ή χανιά- ηράκλειο, διότι δεν είναι πλοίο αυτά της ανέκ παναγίτσα μου, γέρασα πια δεν είμαι φαν των επικίνδυνων σπορ!

θείτσα, ρε συ όσο πάει ακούγεται και πιο γαμάτη!! όσο για το αεροπλάνο, γιατί το δουλεύω τελευταία, δεν είναι τόσο τραγικά... εγώ έκλεισα για παράδειγμα χτες για την πέμπτη με 56 ευρώ. ε, δεν το λες ακριβά!

James D είπε...

Kassandrismoi:Βασικα ουτε απο την κρητη ειμαι,ουτε δυστυχως ζω εκει.Και ισως ειμαι απο τους λιγους ''ξενους'' που λενε τα καλυτερα λογια οπου βρεθουνε για το νησι..
Κοιτα,...τωρα καλλιεργω μια μυστηριωδη αυρα (χρησιμοποιωντας απλες τεχνικες ψυχαναλυσης του κ.Ρ.Γκρινσον και της Γκεσταλτ) για αυτο δεν θα απαντησω ακομη, εκτος και αν το πετυχετε.Για να βοηθησω με ειχε στειλει η cia για να ελεγξω...ε,..χμ...λαθος ιστορια.

kassandrismoi είπε...

Ευτυχώς που είπες για Λαμπίρη γιατί η Τατιάνα δεν παλεύεται.
Και τώρα που το λες, για πες και το θέμα του μεταπτυχιακού γιατί το έχω αφήσει κενό και περιμένει η Λαμπίρη αύριο κιόλας τα αποτελέσματα.
Δεν ξέρω, μπορεί και να γνωρίζεστε μεταξύ σας και ίσως να έχω "εισβάλει" λίγο αλλά βρίσκω ενδιαφέρουσα την παρέα σας και χαλαρό το στυλάκι για να κάνω και εγώ τα κόμμεντς μου.

Flonsavardu είπε...

όχι, δεν γνωριζόμαστε, να μην νιώθεις καθόλου άσχημα.... βλέπεις, την απέφυγα εντέχνως την ερώτηση σου, αλλά τώρα θα πρέπει να σου το πω ευθαρσώς: δεν το λέω. όχι ακόμη τουλάχιστον. :) όταν θα έχω καμιά ωραία ιστορία να σας πω, ίσως να σας πω και ποιο είναι και τι και πως.

Flonsavardu είπε...

ίσως να σου το πω αν μου πεις και εσύ μερικά πράγματα για σένα... διότι βλέπεις είναι κομματάκι άχαρο εγώ να σου ανοίγομαι και να ξέρω μόνο ότι σ' αρέσει ο μάλαμας, νο; πες μας κασσανδρισμοί, ποια είσαι και τι γυρεύεις εδώ; άνοιξε την καρδιά σου!

James D είπε...

Δακρυσα,...ειναι αληθεια.Δακρυσα και τωρα που σκοτωσα με headshot ενα αλητη στο battlefield bad company 2 που λιωνω αυτη τη στιγμη.Γιατι ειμαι ρηχος και ανωριμος παιζοντας video games σε τετοια γεροντικη ηλικια.

Kassandrismoi:Κοιτα,αν θες να βγαλεις στα καναλια τιποτα πληροφοριες μια χαρα,...εχω συνηθισει.Λεω τωρα οτι ειμαι ο ''Ταδε'' γνωστος που δειχνει η tv και γινεται χαλασμος στην μπλοκοσφαιρα!Ελα flons,παραδεξου οτι εισαι γνωστη ηθοποιος και επιχειρηματιας...δεν ειναι αναγκη να κρυβεσαι αλλο!

Flonsavardu είπε...

καλά ρε james πας καλά; δεν είπαμε δεν θα πούμε σε κανένα τίποτα;

πλάκα πλάκα ποια είναι ΚΑΙ ηθοποιός ΚΑΙ επιχειρηματίας;
επίσης δεν είσαι ανώριμος, ο καλός μου λιώνει τώρα στο runes of magic. και τώρα. και χτες. και για τις δυόμιση βδομάδες που βρίσκομαι εδώ, αυτό κάνει, με μεγάλη επιτυχία μάλιστα.

kassandrismoi είπε...

Ξεκινάω το blogging μαθαίνωντας τα βασικά και κάνω χιλιάδες ερωτήσεις γιατί βαριέμαι να βλέπω τα βιντεάκια στο youtube σχετικά με το how to do it.

Και δεν τρελαίνομαι για Μάλαμα απλά δοκιμάζω το blog.

James D είπε...

Πως δεν γνωριζομαστε Φλονς??Δεν παιξαμε στο ''πριν το ηλιοβασιλεμα''.Παραδεξου την αληθεια...
Πλαα-πλακα,καπου θα ειχαμε συναντηθει στο ρεθυμνο.Λεμε τωρα...
Παω για μαραθωνιο στο ps3...

Flonsavardu είπε...

το δοκιμάζεις να δεις πόσο μάλαμα αντέχει;

χο-χο-χο, κακό αστείο.

μπορείς να μου κάνεις μια συνέντευξη αν θέλεις, ήταν πάντοτε το όνειρο μου.

ThEiTsA είπε...

Καλά ΟΚ, μπορεί να έχω μείνει και λίγο πίσω στις τιμές γιατί ξαναμπήκε στο παιχνίδι η Ολυμπιακή και η Aegean πρέπει να έκανε λίγο τσίσα πάνω της. Αλλά έχω κι ένα χρόνο να ανεβώ Αθήνα, οπότε δικαιολογούμαι... Πάντως τελευταία φορά που τα κοίταξα, έκανε 198 ευρώ το εισιτήριο για Αθήνα. 198 να ΄ναι οι ώρες τους έχω να πω.


Άσχετο: Ρε James και κακώς ρωτάω εδώ αλλά εσύ βάζεις γρίφους σήμερα, μήπως κρατάς από Βίλια-Κριεκούκι ή κανένα από τα εκεί μέρη; (Δε μπαίνω στον κόπο να βρω τι σπούδασες αφού δεν ξέρω τι σχολές έχει το Ρέθυμνο χιχιχι)

kassandrismoi είπε...

Μόνο άμα γνωρίζεις περί του καλύτερου χαλβά για την Καθαρά Δευτέρα.
Με φυστίκι? Με αμύγδαλο?

Flonsavardu είπε...

θείτσα ισχύει αυτό, αλλά να σου πω και την αλήθεια, 6 χρόνια εδώ δεν είδα ποτέ εισιτήριο πάνω από 100 ευρώ και μάλιστα όποτε χρειάστηκε ήταν πάντοτε τελευταία στιγμή... θα έτυχε σε σένα.

κασσανδρισμοί θα σου απαντήσω μόνο αν μου απαντήσεις αυτό: μου επιτρέπεις να σε λέω κασσάνδρα;

kassandrismoi είπε...

Και Κάσσυ :)

james έγινες το πρόσωπο της ημέρας.
Μολόγατα όλα. χααχ

Flonsavardu είπε...

ωραία. κάσσυ ο καλύτερος χαλβάς είναι ένας που έπαιρνε ο παππούς μου. θαρρώ ήταν με αμύγδαλο. επόμενη ερώτηση για τις 100.000 ευρώ.

Flonsavardu είπε...

ΤΑ 100.000 ευρώ. αυτές οι δραχμές θα μείνουν πάντα στην καρδιά μας και στη γραμματική μας επίσης.

kassandrismoi είπε...

χαλβάς σιμιγδαλένιος είναι ο καλύτερος με αμύγδαλο και κανέλλα.
....Πείνασα

Flonsavardu είπε...

κάτσε ρε φιλενάδα... με μπέρδεψες. άλλο μαλακός χαλβάς δικιά μου, άλλο σκληρός. ναι, ομιλώντας για χαλβάδες γενικά, ο σιμιγδαλένιος είναι ο καλύτερος indeed. να σου φτιάξω να γλύφεις και τα δάχτυλα σου να πούμε.

ThEiTsA είπε...

Ο καλύτερος χαλβάς είναι ο σιμιγδαλένιος και σε απόσταση αναπνοής ακολουθεί ο Σαπουνέ, ή Λαδιού ή Φαρσάλων.


Και τώρα πάω στην κουζίνα μου να δω για ποιον από τους 2 έχω τα υλικά...

mits είπε...

ΚΑΙ ο γνωστος ως "μακεδονικος"?????

Flonsavardu είπε...

κοίτα, δεν έχω κάνει ντοκτορά στους χαλβάδες, αλλά αυτός είναι ο σκληρός χαλβάς νομίζω. ο άλλος είναι μαλακός και αφράτος (ο σιμιγδαλένιος).

αν πας σε μαγαζί βέβαια, τον σιμιγδαλένιο στο προσφέρουν συμπαγή και κρύο, ενώ όλοι ξέρουν ότι πιο ωραίος είναι μόλις βγει από την κατσαρόλα, ζεστός και με κανελίτσα από πάνω, μιαμ μιαμ.

ThEiTsA είπε...

Άλλο ο σουσαμένιος και άλλο ο σιμιγδαλένιος. Ο Μακεδονικός είναι σουσαμένιος και προσωπικά τον βρίσκω λίγο μπλιαχ.

James D είπε...

Δεν ειμαι ειδικος στους χαλβαδες και δεν τους πολυπαω...μουσταλευρια με καρυδια οπως την φτιαχνουν στα χανια!Αυτο ειναι παραδοσιακο γλυκακι γεματο υγεια...

kassandrismoi είπε...

Πρωϊ πρωϊ με τους χαλβάδες και τις μουσταλευριές! Σχολή δεν έχεις παιδί μου να πας και μου ανοίγεις την όρεξη? Και έρχεται και καλοκαίρι σε λίγο δεν είναι για γλυκά.

James D είπε...

Kαλα θα ηταν να ημουν ακομη στη σχολη,αλλα που τετοια τυχη!!Εχω τελειωσει σχεδον 4 χρονια πριν,αυτη τη στιγμη εργαζομαι σκληρα...
Κασσανδρα εισαι φοιτητρια??Μη βγαζεις μονο εσυ στη λαμπιρη πληροφοριες...να πουλησω κατι και γω,εχω εξοδα.
Τελικα ειναι αδυνατο να βρεθει το τι σπουδαζα,δεν το βρισκει ουτε ''ο Τζοσουα ο γιος της δρακαινας''...

James D είπε...

Kαι τα παστελια καλα ειναι,αν θες να σπασεις τα δοντια...μια και πιασαμε τα γλυκα.

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

Ακου να δεις τώρα. Απο μιά ηλικεία και μετά ο κόσμος βαριέται τις αποκριές και απο μια ηλικεία και μετά της πρώτης τις ξαναζητάει!όταν αρχίσεις να μετράς αντίστρωφα και αποκριές θυμάσαι και πάσχα και του αγίου σουλπίκου μη σου πω!

Flonsavardu είπε...

κασσυ πες μας και συ, όντως, αυτό που γίνεται είναι αδικίιια.

james σπούδαζες στο ιστορικό αρχαιολογικό;

aseton μου αρέσει η διαφορετική σου προσέγγιση! το σκέφτηκα δε και κατέληξα στο ότι ισχύει... για πολλούς λόγους.

kassandrismoi είπε...

Όπως έγραψα σε άλλο ποστ, έχω τελειώσει τις σπουδές αλλά ψάχνομαι και για το μετέπειτα για να έχω ένα χαρτί ακόμα για τις κορνίζες στο σπίτι.

Αλλά δεν λέω τίποτα περισσότερο αν δεν πει ο james τι σπούδασε γιατί μέχρι τώρα έχω φάει 2 καπάκια από στυλό και σε λίγο ροκανίζω και το μελάνι.

Flonsavardu είπε...

ελπίζω να μην είσαι ποιήτρια ή συγγραφέας!

έλα ο james σπούδασε... είναι απλό... σπούδασε ή ιστορικό αρχαιολογικό, ή παιδαγωγικά, ή πολιτικές επιστήμες, ή φκσ, ή οικονομικά. ε, james?

agit8d είπε...

Ειναι ακριβως το ιδιο συνδρομο που περναμε ολοι με το σχολειο. Οταν ειμαστε εκει θελουμε να φυγουμε με χιλια, κι οταν μεγαλωσουμε θελουμε να ξαναγυρισουμε.

Ναι ο κοζμος εχει προβλημα.

Flonsavardu είπε...

εγώ πάντως δεν το έχω ακόμη αυτό... φοβάμαι το μετά, αλλά να επιστρέψω στο πριν; όχι βέβαια. αλλά έστω, καταλαβαίνω τον παραλληλισμό και συμφωνώ.

τώρα το κατάλαβες;

Flonsavardu είπε...

κάσσυ μπορείς να σταματήσεις να μασάς το στυλό σου, το αμάν τελεσόπιν ήρθε για να σου δώσει τη λύση. πολιτικές επιστήμες έχει τελειώσει.

εντάξει james το ξέρουμε δα ότι η σχολή σου είναι για τον πούτσο, αλλά δεν είναι ανάγκη να ντρέπεσαι!!!

χαχαχαχαχαχαχαχαχα, αστειεύομαι, δεν μπορούσα να κρατηθώ και να μην το πω! :)

James D είπε...

Flons το βρηκες!!Χωρις πλακα,ομως ειναι στο δευτερο σχολιο ενα απο αυτα.Ασε,μην χαλασουμε την μαγεια...σε αλλα μπλογκ δηλωνω γιατρος ἠ πιλοτος F-16...συγχωριανοι ειμασταν,μην το χαλασεις...

Κασσανδρα:Ολοι χαρτια μαζευουμε για να στολισουμε τον τοιχο.Αλλα τωρα βαρεθηκα,τερμα αυτα για μενα.

Αυτο το συνδρομο ειναι αληθεια.Με επιασε μετα την σχολη και ειδικα μολις τελειωσα με το στρατο.Θες να γυρισεις πισω,αλλα οταν το καλοσκεφτεσαι βλεπεις οτι αυτη η περιοδος εχει τελειωσει...τωρα δουλεια,σπιτι,δουλεια...

Παω για μια αναχαιτιση και επειστρεφω.Αυτοι οι Περσες δεν καθονται ησυχα!

Flonsavardu είπε...

το ξέρω ότι το βρήκα πουλάκι μου, αφού έχω το κληρονομικό χάρισμα.

James D είπε...

Φλονς δυστυχως ετσι ειναι!!Αλλα ηταν για τον πουτσο γιατι ριχναμε πουτσους καργα...τωρα για να βρουμε γυναικα,τρεχουμε σε κανα κωλαδικο στην Κηφισια ἠ κατεβαζουμε τσοντες.Πολιτικες επιστημες και μαλακιες!Οποιος νομιζει οτι θα γινει μανατζερ ή πολιτικος μετα απο αυτο,ας ρωτησει και εμενα πρωτα που δεν εχω δουλεψει ουτε μια ωρα.Βασικα δεν σπουδασα πολιτικες,αλλα ειχα κατι φιλαρακια που την πατησαν εκει...

Flonsavardu είπε...

πολιτικές επιστήμες σπούδασες αφού! αλλά εντάξει, ησύχασε τώρα. δεν θα το πούμε πουθενά!

James D είπε...

Μενω ησυχος.Και με αριστα παρακαλω το πτυχιο...

Ξερεις τι σκεφτηκα??Οχι??Που ειναι το χαρισμα το κληρονομικο??
Καλα,σκεφτηκα πως θα ειχε χαβαλε να μαζευομασταν σε ενα μπλογκ οσοι σπουδασαν ή σπουδαζουν κρητη.Θα λεγαμε τις μαλακιες μας,εμεις σαν παλιοι θα το παιζαμε ξερολες και cool και θα την λεγαμε σε οσους επιλεγανε Γαλλο για διαμονη.Α,ρε σκεψεις που εχω!!Παω για μια επεμβαση ανοιχτης καρδιας και επιστρεφω...
Αν πω οτι σπουδασα ψυχολογια θα γινω πιστευτος??Για να ξερω...

Flonsavardu είπε...

θα γινόσουν πιστευτός αν δεν έλεγες στο mahler σε παλιό ποστ ότι σπούδασες π........ς. :)

i have plenty of free time and internet is my bitch.

James D είπε...

Σε παραδεχομαι!Βρηκες παλιο,καλα κρυμμενο διαλογο με το φιλο mahler και τον αποκωδικοποιησες...χμ,...αλλα αληθεια το πιστεψες??Ας πουμε ναι,γιατι παντα ηθελα να ασχοληθω με την πολιτικη.Αλλα μην αποκαλυπτεις πολλα,γειτονες ειμασταν,θα γνωριζομαστε...

π...αιδοψυχολογο...ς ισως??Μεταπτυχιακο και οτι αλλο θες...
Περα απο την πλακα,η κασσανδρα δεν μας εχει πει τιποτα...
Ειμαστε πολλοι οι ''κρητικοι΄΄ τελικα.Βασικα πανω απο 5-6 δεν εχω πετυχει.

Flonsavardu είπε...

ναι, έχεις δίκιο νομίζω. ήρθε η ώρα της κασσάνδρας.

τόσο δα σε λέω είπε...

έχω ένα φίλο που είναι τρίτο έτος ηχοπράμα στο ρέθυμνο

Flonsavardu είπε...

αυτό δεν είναι περίεργο. το περίεργο θα είναι αν τελειώσει ποτέ.

James D είπε...

Δεν το βλεπω και γω να τελειωνει...δεν ρωταγε πριν παει??
Αντε να μαζευομαστε οσοι σπουδασαμε κρητη ἠ σπουδαζουμε,να ανοιξουμε ενα μπλογκ(σε σενα το λεω φλονς...) και εκει αναγκαστηκα θα πουμε τι σπουδασαμε και καμμια σοβαρη συμβουλη προς τους νεους,οπως:αν βγαινετε με ντοπια,προσεχτε τι λετε απο αρχη για γαμους,αρραβωνες και σχεσεις.Α!!Και προσοχη οι μαγκιες με ντοπιους σε κλαμπακια,κατι ξερω...
Buddha καργα!Αν υπαρχει ακομη...

kassandrismoi είπε...

Ε εντάξει! γιατρός-πιλότος εσύ και εγώ μακιγιέζ.
Είμαι ταλέντο οπότε αν χρειαστείς την συμβουλή μου αν δεν σου στρώνει καλά η μάσκαρα αγαπητέ James πολύ ευχαρίστως να σου την παρέχω. :-P

kassandrismoi είπε...

Δηλαδή μόνοι όσοι διαμένετε-σπουδάσατε-κατοικοεδρεύετε Κρήτη θα είσαστε?
Εμείς οι πιο βόρειοι θα πρέπει να κάνουμε δικό μας?

Δεν σου στέλνω free sample από το καινούριο ροδακινί κραγιόν της ΜAC που να σκας James.

Flonsavardu είπε...

james είσαι σε φάση νοσταλγίας, γι' αυτό τα λες αυτά. εγώ μόλις τέλειωσα, αυτό που θέλω είναι να μην ξαναδώ την κρήτη για κάνα χρόνο τουλάχιστον- αν και τώρα είμαι εδώ, χα!

κάσσυ θέλω και εγώ.

James D είπε...

Aντε,υποχωρω,το μπλογκ θα ειναι για ολους!!Αρκει να μαζευτουμε,μην ειμαστε 8 ατομα ολοι και ολοι.
Περιμενω το δωρεαν δειγμα τωρα κασσυ...

kassandrismoi είπε...

Ε να μαζευτούμε να σας τα δώσω τότε.

Σημείο συνάντησηση η Κρήτη? αχχαχαχα

James D είπε...

Εχεις δικιο φλονς,εχω 3,5 χρονια να παω κατω!!Κρητη εισαι??Περνα απο του Χρηστου για φαι και δωσε χαιρετισματα απο τον james d στα παιδια.
Κοιτα,και γω μολις τελειωσα δεν ειχα ορεξη να ξαναπαω,αλλα μετα φρικαρα με την ζωη εδω και ειναι κατι σαν αποκουμπι να ζησω παλι εκει...

James D είπε...

Σημειο συναντησης στο φαραγγι του κουρταλιωτη στις 12 η ωρα το βραδυ σημερα.Σας περιμενω ολους...
Α,ρε κρητη!!Τωρα θα εχει 20 βαθμους,μπανιο θα κανετε...

Flonsavardu είπε...

χτες κάνανε μπάνιο... φτάνει με τις αναμνήσεις τώρα. ήρθε το φαγητό. εκτός και αν θέλετε να μιλάτε ανεξέλεγκτα, αλλά μην περιμένετε να απαντάω. :)

είναι καινούργιο style αυτό το off topic στο blog μου και αργώ να το συνηθίσω.

kassandrismoi είπε...

Τι έφαγες φλον χτες? Τι σήμερα?
Τι αύριο? Νέο θέμα συζήτησης.

James D είπε...

Eλα,κατοσταρισα τα καοτονικ.Αληθεια τι φαγητο εφαγες χθες??Χεχε...

Flonsavardu είπε...

Παιδιά χτες εφαγα goodys, ένα cheese, μια ceasars και πατάτες με γκουντις σος. Περιμένετε την επόμενη ανάρτηση τώρα για να ξελυσσιαξετε.

AdMad είπε...

κάτω τα καρναβάλια και το "δήθεν διασκεδάζουμε και περνάμε καλά". κάτω και τα club με την υπερβολή τους.
ζήτω το "πίνω με τους δικούς μου όπουνάναι και περνάω γαμώ" (μέχρι ό,τι ώρα τραβήξει, έχω/δεν έχω γκόμενα)
μεγάλες αλήθειες και σε αυτό το ποστ.
και ζήτω και το ρέθυμνο και το φίγκαρο, αν και ποτέ δε σπούδασα εκεί (γαμώτο!)