Κυριακή, 21 Μαρτίου 2010

The stranger's always you

Σου έχει τύχει ποτέ να είσαι με κάποιον άνθρωπο που σε έχει κουράσει από την ευμετάβλητη διάθεση του; Έτσι είμαι εγώ, ξέρω έναν τέτοιο άνθρωπο, τον εαυτό μου. Το ότι δεν έχω πια κατάθλιψη βέβαια δεν είναι κάτι που με κουράζει, απλώς να κάπως προβληματίζομαι με τη χημεία του εγκεφάλου μου. Ότι δηλαδή έτσι θα πάει η ιστορία; Από μέσα οκτωβρίου μέχρι μέσα μαρτίου θάνατος και μετά φυσιολογική χαζοχαρούμενη φλονς;

Ρε πούστη μου, πως θα γράψω με ένα θολό μάτι και με ένα lazy eye λόγω αμβλυωπίας; Έκανα τη φοβερή βλακεία να ξεχάσω τα γυαλιά μου στο ρέθυμνο και τώρα είμαι σε αυτή την κατάσταση. Επίσης στο θολό μάτι πάλι μου βγήκε μόλυνση, τις τελευταίες 3 βδομάδες το 'χω κάνει μόδα το tobradex. Αυτά είναι λόγω άγχους. Ή στο στομάχι θα με χτυπάει και δεν θα τρώω, ή θα βγάζω σπυριά- έβγαλα δύο υπερπαραγωγές, που εγώ δεν βγάζω ποτέ σπυράκια!- ή θα μολύνομαι. Τώρα την περιμένω την αλωπεκία στη γωνία, καλομελέτα και έρχεται. Απαπα, δεν θα το αντέξω και καραφλή!

Ναι, λοιπόν αρκετά με τα ευχάριστα, γιατί πραγματικά είμαι καλά τώρα, τουλάχιστον δεν έχω θλίψη. Την τέταρτη μου μας πέρασε γνώρισα ένα γλυκό άτομο που ήθελα από καιρό να γνωρίσω και είχα αμελήσει, αλλά τώρα την γνώρισα και το σύμπαν ευθυγραμμίστηκε. Ήταν πολύ κινηματογραφικό, με την έννοια ότι εγώ δεν σηκώνομαι από το σπίτι μου να βγω με δικούς μου ανθρώπους, πόσο μάλλον να κάνω ένα μικρό ταξίδι για να πάω στα άνω πατήσια, σε μπαρ, χωρίς να ξέρω τι γίνεται. Ανεβαίνω τις σκάλες, την εντοπίζω πίσω από την κονσόλα, της χαμογελάω, μου χαμογελάει, την πλησιάζω, ματς μουτς, και γελάμε σαν τα χαζά... "Εντάξει, θα εγκλιματιστούμε", μου λέει. Είναι όντως πιο όμορφη από κοντά και πιο γλυκιά. Και μάλλον και εγώ τις φαινόμουν κάπως... τρομακτική από τις φωτογραφίες. Μετά μιλήσαμε, πολύ και ωραία, εγώ μέθυσα, ναι ρε με δύο τζιν λεμονάδα και δύο σφηνάκια μεθάω εγώ, και το καλό μου το κορίτσι μου παραχώρησε το πρώτο ταξί που βρήκαμε, πάλι καλά, γιατί εγώ δεν επικοινωνούσα. Χι-χι.

Έκτοτε είναι κάπως ωραία όλα. Εντάξει την επόμενη μέρα ήμουν λίγο "θέλω-να-ξεράσω", αλλά το ξεπέρασα. Μου αρέσει που έχει έρθει η κολλητή μου από τα Τρίκαλα και δουλεύει εδώ, και έμεινα σπίτι της δυο μέρες, μ' αρέσει που μετακομίζει το νι από Ρέθυμνο, μ' αρέσει που είδα όλες μου τις φίλες σήμερα, μ' αρέσει ο καιρός. Μ' αρέσει ο κόσμος που γνωρίζω από το ίντερνετ, I love you guys. Νιώθω μια τρομερή ευφορία. Και το πιο ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ απ' όλα είναι ότι ούτε καν αισθάνομαι πως θα μου πέσει ο ουρανός στο κεφάλι, ως αποζημίωση της ευφορίας που νιώθω. Το σάββατο που μας έρχεται θα κάνω μια επέμβαση αισθητικής φύσεως με ολική νάρκωση- όχι δεν θα βάλω βυζιά, τη μύτη μου θα φτιάξω, και θα βγάλω κάτι ελιές. Το βρίσκω εξαιρετικά πιθανό να μην ξαναξυπνήσω, αλλά ούτε καν το σκέφτομαι στα σοβαρά.

Σκεφτόμουν προχτές, όταν πήγαινα να πάρω τη φίλη από τη δουλειά, τι κριτήρια βάζω για να είναι κάποιος δίπλα μου, τι είναι αυτό που με έκανε να ερωτευτώ τον Γ. Δεν είμαι εύκολος άνθρωπος.

Και γι' αυτό θα σκεφτόταν κανείς πως θέλω έναν άνθρωπο που θα ήταν η χαρά της ζωής, για να μου δώσει και μένα λίγο. Αλλά ρε γαμώτο δεν είναι ότι σνομπάρω τους ανθρώπους που είναι μικρό σπίτι στο λιβάδι, αλλά για να εκτιμήσω κάποιον αυτόματα πρέπει να είναι λίγο προβληματικός. Κάτι να έχει, τώρα αλκοολικός θα είναι, καταθλιπτικός θα είναι, οι γονείς του θα έχουν χωρίσει, ίσως να έχει πεθάνει και κανένας ή και οι δυο, τέλος πάντων πρέπει να έχει περάσει κάπως δύσκολα. Ή όλα αυτά μαζί. Όταν γνώρισα το νι, χώριζα από κάποιον που ποτέ του δεν είχε ένα πρόβλημα, ήταν ο πιο προσγειωμένος άνθρωπος στον κόσμο. Παραήταν προσγειωμένος! Πως θα καταλάβαινε ότι εγώ έβλεπα σ' εκείνον την οικογένεια μου; Πως θα καταλάβαινε τι σήμαινε για μένα, όταν γι' αυτόν ήμουν ακόμα ένα τουβλάκι στην ισορροπημένη ζωή του; Νιώθω πως μερικοί άνθρωποι, που είναι τόσο πολύ προσγειωμένοι και η ζωή τους είναι βαλμένη σε κουτάκια, η αγαπημένη μου οικογένεια, οι λατρεμένοι μου φίλοι, το πανεπιστήμιο μου, η ζωούλα μου, είναι ανίκανοι να νιώσουν αγάπη. Αφού ζουν ελεγχόμενα! Λες και είναι σε θερμοκήπιο. Και μετά γνώρισα το νι. Χωρισμένοι γονείς, τσεκ! Προβληματικές σχέσεις, τσεκ! Κατάθλιψη; τσεκ!

Και βέβαια αν είσαι σαν και μένα, ξέρεις πως όσο και αν σε τραβάει αυτή η περσόνα, αυτή που ξέρει και δυο πράγματα από τις συναισθηματικές κακοτοπιές, η πληγωμένη, αυτή που δεν θέλει να παντρευτεί σαν και σένα, που δεν θέλει να κάνει παιδιά σαν και σένα, αυτή που αναγνωρίζει τη ματαιότητα της ζωής σαν και σένα, θα ξέρεις πως στο τέλος όχι μόνο "κράτα με να σε κρατώ να ανεβούμε στο βουνό" δεν είναι, αλλά κουράζετε ο ένας τον άλλον από τις ιδιαιτερότητες του χαρακτήρα σας. Υπάρχει αμέριστη κατανόηση, απέραντη ανθρωπιά, αγάπη, ειλικρίνια, αλλά βλέπεις ότι δεν μπορείς να πουσάρεις τον άλλον. Γιατί ο άλλος φοβάται, ο άλλος έχει όρια, ο άλλος έχει πονέσει. Και δεν μπορεί να σου πει "όλα θα πάνε καλά", γιατί δεν ξέρει αν θα πάνε. Δεν μπορεί να σε στηρίξει, γιατί έχει μάθει μετά βίας να στηρίζει τον εαυτό του, και η συνεργασία τον ξενίζει κάπως.

Αλλά τι τα θες; Πάντα θα συμπαθώ τους προβληματικούς. Και κυρίως τους προβληματικούς άντρες, που μου ξυπνάνε μια απέραντη αγάπη και θέλω να τους φροντίσω και να τους βοηθήσω. Απλώς καμιά φορά να. Με πειράζει που συγχωρώ πάντα τις μαλακίες τους. Δεν πρέπει.

30 σχόλια:

spooky loner είπε...

Προβληματικοι;
τι εννοεις προβληματικοι;
γιατι ειμαστε εμεις οι προβληματικοι;
επειδη εχουμε καταθλιψη;
αγοραφοβια;
μισανθρωπισμο;
το συνδρομο του Θεου οπως λεει και το γκογκοθι;

που θελω να καταληξω, οι αλλοι ειναι προβληματικοι και οχι εμεις.
εμεις απλα εχουμε συναισθηση της πραγματικοτητας.
θα μας ονομαζα επιβιωσαντες, ρομαντικους, ευαισθητους και ρεαλιστες κατα καποιο τροπο.

υ.σ.πολυ θα ηθελα να σας γνωριζα και εγω αλλα πρεπει να ξεπερασω αυτο το προβλημα που εχω και αποφευγω τους ανθρωπους.
υ.σ.2 καλη επιτυχια με την εγχειριση.

Flonsavardu είπε...

ευχαριστώ, ελπίζω να μην πάω για μαλλί και βγω κουρεμένη, ειδικά για τις ελιές το λέω, γιατί είναι μάπα φάτσα φόρα, και θα μου τις βγάλει με νυστέρι και θα αφήσει λέει ένα άλφα σημάδι...

ναι, εμείς είμαστε οι φυσιολογικοί, δεν αντιλέγω, αλλά να, είναι που οι άλλοι φαίνεται να ζούνε τόοοσο φυσιολογικά. ενώ εγώ όχι. :)

Gogoth είπε...

το κειμενο ηταν πολυ γλυκο... συγκινιθηκα κιολας καπως απο την περιγραφη της γνωριμιας... σνιφ σνιφ το ξεπερναω λοιπον.
νομιζω οτι ειμαστε ολοι προβληματικοι, ε και ναι, το να σε ελκυει καποιος λιγο παραπανω προβληματικος, στον κοσμο αυτο και στην εποχη αυτοι και μ'ολα οσα κουβαλαμε, ε, δεν ειναι και λιγο καπως... φυσιολογικο; ενδεικτικο με την καλη εννοια; οτι κατι θες να παρεις απ'τους ωμους του αλλου και κατι ν'αφησεις κι απ'τους δικους σου;
δεν ξερω θελω να το βλεπω ετσι ρομαντικα.

πι ες σε παρακαλω κοιτα μη παραγινει με την εγχειρηση και μου'ρθεις την επομενη φορα με αλλη φατσα και τρομαξω δις να σε γνωρισω! και δεν το'χω με τις φατσες καθολου...

πι πι ες ναι σπουκι μας να το ξεπερασεις.

Flonsavardu είπε...

Δεν ξέρω αν είμαστε όλοι προβληματικοι... Μεγάλη κουβέντα να το πεις αυτό... Υπάρχουν άνθρωποι που είναι πιο ρηχοι... Και από τη θάλασσα στη Λούτσα. Το ξέρεις αυτό. Έχουν και αυτοί τα προβλήματα τους βέβαια, αλλά ξέρεις ότι με τον λέξη προβληματικος εννοώ τον άνθρωπο που εχει συναισθηματικό βάθος.

Και ναι είναι φυσιολογικό, αλλά για εμάς. Δεν ξέρω πολλές γυναίκες που να θέλουν τεοιους συντρόφους. Το να έχει αμάξι, να είναι όμορφος, να κάνει καλό σεξ, να τους κάνει δώρα, είναι περισσότερο πρώτα στις λίστες από το πόσο «προβληματικος» είναι ο άλλος. Προβληματισμένος, να μια σωστή λέξη επιτέλους. :)

όχι, όσον αφορά τη μύτη προσδοκώ σε μια μικρή τζεντλ αλλαγή, τίποτα το τρομερό. Ε, αν δεν με γνωρίσεις θα σου ξανασυστηθω, ελπίζω μόνο να μην έρθω σημαδεμενη! :p

Gogoth είπε...

δεν ξερω, αλλο προβληματικος αλλο προβληματισμενος, αν και τεινουν συχνα να συμπιπτουν. ο προβληματισμενος που δεν ειναι προβληματικος ειναι στο τελος καπως θλιβερος, κι ο προβληματικος που δεν ειναι προβληματισμενος το χειροτεροτερο. αρα τι μενει;

καθαρη δια της ατοπου μεθοδος....

Ανώνυμος είπε...

Ξέρεις τι λένε :"μακάριοι οι πρωχοί τω πνεύματι"
Ίσως με το πνεύμα να εννοούν την ψυχή, όχι την ευφυία.Οι άνθρωποι δηλαδή με ρηχή ψυχή. Διαφωνώ κάθετα με το ότι οι ρηχοί άντρες είναι πιο ασφαλές πεδίο. Κάθε άλλο. Αν εσύ έχεις βάθος και ο άλλος είναι ρηχός ο έρωτας μεταξύ σας είναι σαν να του προσφέρεις μια μεγάλη καρδιά πάνω σε ένα μικρό πιατάκι του καφέ. Ε, θα πέσει!!
Έχω μπλογκ κάπου αλλού αλλά καιρό σκεφτόμουν να την κάνω προς blogger μεριά. Θα επανέλθω λοιπόν και επισήμως!

Η "Δεν βρήκα ακόμα όνομα για το καινούριο μπλογκ μου"

Flonsavardu είπε...

Τζο ε, ναι. Και τα δυο μαζί, γι αυτούς μιλάμε. Και έχεις δίκιο, όχι σκέτο προβληματισμένος, απαπα. Μου θυμίζει κάτι τύπους η λέξη προβληματισμένος... Ναι, απαπα.

Ανώνυμη δεν είπα ότι είναι ασφαλής επιλογή ο ρηχος, ίσα ίσα. Η χειρότερη επιλογή είναι. Άντε να σε καλοδεχτουμε. Αρκεί να μην είσαι τρόλ.

Loud Melody είπε...

Έτσι είμαι κι εγώ ομολογώ, αν και θα το έχεις ψιλοκαταλάβει.
Όμως έτυχε ο άνθρωπος που βρήκα να είναι το αντίθετο από μένα, είναι αυτό που χρειάζομαι όταν νιώθω χάλια.
Αλλά κάθε άνθρωπος έχει τις δικές του ανάγκες...

Θα φτιάξεις τη μύτη σου; Διάφραγμα;

Flonsavardu είπε...

Ναι, έχω στραβό διαφραγμα και θα το διορθωσω, αλλά ας μην κάνω και σαν τους σταρς τώρα... Το σκέφτομαι από μικρή ότι θέλω να διορθωσω το σχήμα της. :)

Και ωραίο είναι να έχεις έναν άνθρωπο που να είναι έτσι, απλώς το δικό μου χάλια παραείναι χάλια για να το διαχειριστεί ένας φυσιολογικό. Με βλέπουν κάπως τρελή και φρικαρουν οι φυσιολογικοι, και με το δίκιο τους.

spooky loner είπε...

να το διαχωρισω λιγο αλλιως;
δεν ξερω αν ειναι σωστο αλλα ετσι το σκεφτηκα.
υπαρχουν οι προβληματικοι με την κακη εννοια και οι προβληματικοι που κατεληξαν ετσι επειδη ηταν πολυ ρομαντικοι και ευαισθητοι για να ειναι αλλιως.

ειχα γκομενο προβληματικο με την κακη εννοια και δεν μου αρεσε καθολου.
μου στραγγιξε ολες τις καλες προθεσεις μου, την ενεργεια μου, το συμπαν μου.
ηταν σαν μαυρη τρυπα.
ηταν προβληματικος με την κακη εννοια γιατι δεν ειχε ιχνος ευαισθησιας, ρομαντισμου και αγαπης.
ηθελε απλα να παρει και να καταστρεψει.
δεν ξερω αν καταλαβαινεις.

εχω και αυπνιες παλι, εβλεπα και το four weddings and a funeral και εχω μπερδευτει λιγο.

Flonsavardu είπε...

Και εγώ έβλεπα, χεχε! Ε, σκέψου τώρα να ήσουν στη θέση αυτηνης της καημενης και να σε παρατουσανε στα σκαλιά της εκκλησίας... Μου χαλάνε όλο τον ρομαντισμό αυτές οι σκηνές. Θα μου πεος πιο ρεαλιστικό, αλλά τι ρεαλιστικό, αυτός δλδ ήταν ερωτευμένος μεντην άλλη και παντρευοταν αυτή, επειδή η άλλη ήταν παντρεμένη; Τς τς τς.

Κοιτά, ο πρώην σου ήταν απλώς μαλακας, δεν ξέρω αν ήταν προβληματικος. Ήταν σαν τον σιχαμενο της τζο. Και σαν μια κάποια που έχω υπόψη μου. Αυτοί οι άνθρωποι είναι κάπως αυτό καταστροφικοι και δεν ξέρω πως να το εξηγήσω καλύτερα γιατί νυσταζω, αλλά νιώθω πως ζηλεύουν τα προβλήματα και επειδή δεν είχαν ποτέ, αλλά ξέρουν ότι μόνο μέσα απ το προβλημα θα βγει κανείς καλύτερος άνθρωπος, δημιουργούν από το πουθενά. Κατάλαβε κανείς τι θέλω να πω; Ειναι κάπως... Ιστριονικοι αυτοί οι τύποι.

spooky loner είπε...

χαχαχαχχαχχαα

γελάω και μονο που σκεφτομαι αυτο που θα γραψω.

χε

θα το γραψω.

χε

ειχε προβλημα βρε φλονσακι και απο εκει ξεκινουσε ολη η κακια του.

χε

την ειχε τοσο μικρη που την εψαχνες για να την βρεις.

και για αυτο μισουσε ολο τον υπολοιπο κοσμο.
δεν ξερω τι του εφταιγε ολος ο κοσμος αλλα αυτη ηταν η ριζα του κακου.

ντροπη μου.

χε

Flonsavardu είπε...

Ε μωρε τον καψερο. Αλλά κ συ... Ηρωίδα! :D

agit8d είπε...

Για να υπαρχουν προβληματικοι, καπου θα πρεπει να υπαρχουν και φυσιολογικοι..

Elias είπε...

Καλα να παν αυτα με τις μυτες.
Σκιαχτηκα/

Loud Melody είπε...

Oh, no. Δεν είπα ότι είναι φυσιολογικός, είπα ότι είναι το αντίθετο από μένα!
Good luck με την επέμβαση babe!

Flonsavardu είπε...

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη κ τα γκουντ λακς!

Agit8d ε ναι. Αλλά τι φυσιολογικοι;

Loud melody α εγώ κατάλαβα ότι είναι μια χαρά και οτι εσυ δεν είσαι και όταν εσυ δεν είσαι αυτός σε στηρίζει χωρίς να σε κρίνει.

τόσο δα σε λέω είπε...

καλοφόρετη η καινούρια μύτη

και μήπως να αλλάξουμε το φυσιολογικοί με το μέσοι;
ας πούμε εγώ δεν καταθλίβομαι ποτέ και βρίσκω ανούσιο και αδιάφορο κάθε τι καταθλιπτικό
δεν πιστεύω ότι υπάρχουν προβλήματα πουθενά
οι μέσοι άνθρωποι δεν είναι έτσι
αλλά πιστεύω ότι είμαι φυσιολογικός

zoi είπε...

σε ξέρω; θέλω να πω..διάβασα αναρτήσεις σου αλλά μήπως σε ξέρω κιόλας; κάτι στον τρόπο που γράφεις μου είναι γνωστό. ψυχολογία έκανες στην αθήνα ή στην κρήτη; μπορεί να είμαστε ίδια σειρά.
Ήθελα να πω γι' αυτό που λες για τη διάθεση σου: μη φρικάρεις, ένα μέσο επικοινωνίας με τον εαυτό σου είναι η καλή/κακή διάθεση. Άκου τις ανάγκες σου, φτιάξε τη μύτη σου και πήγαινε να βρεις ποιον θες να σώσεις ή να σε σώσει.
Και δες κι αυτό το βίντεο σε παρακαλώ
http://www.greektube.org/content/view/29543/2/

Flonsavardu είπε...

τόσο δα εγώ δεν μπορώ να πω ότι έχω ιδιαίτερα πρόβληματα. πρακτικά αν το θες. δηλαδή υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν να φάνε, οκ. αλλά τελευταία έχω αποκτήσει μια απίστευτη ευαισθησία... δεν είναι τυχαίο πως στην ψυχολογία λέγαμε πως οι "τρελοί" είναι άνθρωποι πολύ ευαίσθητοι. προσπαθώ να το διαχειριστώ, αλλά δεν είναι καθόλου εύκολο. και δεν βοηθάει και το περιβάλλον ιδιαίτερα. μακάρι να ήμουν σαν και σένα. αλλά τώρα είμαι μια χαρά, ε; φτου φτου, ξου εποχιακή κατάθλιψη, ξου.

zoi το βίντεο με συγκίνησε πάρα πολύ. ξέρεις, είναι καμιά φορά, ειδικά φέτος που έχουν υπάρξει στιγμές που έχω νιώσει σαν αυτό το κομμάτι. συνήθως νιώθω ολόκληρη... να ρωτήσω κάτι; γίνεται να είσαι ολόκληρη, αλλά επειδή θα αγαπήσεις κάποιον που είναι σαν το κομμάτι που λείπει να θέλεις να του δώσεις λίγο από το ολόκληρο σου, αλλά μετά όταν θα το έχεις ανάγκη να μην σου το δίνει πίσω; αυτό το πράγμα δεν το έμαθα ακόμα στη ζωή μου, να φεύγω ξέροντας πως αφήνω πίσω τον μισό εαυτό μου.

δεν ξέρω αν γνωριζόμαστε, στο ρέθυμνο τελείωσα. μπορούμε να γνωριστούμε όμως. ξέρεις εγώ τις σνόμπαρα πολύ τις γνωριμίες από το ίντερνετ, αλλά τελικά είναι σαν όλες τις γνωριμίες του κόσμου. απλώς να μην μένουν στο ίντερνετ, γιατί τότε δεν είναι.

τόσο δα σε λέω είπε...

νε οκ
εννοούσα ότι εγώ δεν βλέπω να έχω προβλήματα
δεν λέω ότι δεν έχει κανείς

alex from planet Mab είπε...

Σίγουρα επαναλαμβάνομαι, αλλά δεν μπορώ να διαβάσω όλα τα παραπάνω σχόλια τώρα. Θέλω απλά να δηλώσω ομοιοπαθούσα και αμετανόητη φανατική των "προβληματικών/προβληματισμένων" αγοριών.
Προσφάτως το ίντερνετ (το μπλογκ, πιο συγκεκριμένα) με έκανε κι εμένα να πιστεψω ότι όντως μπορείς να γνωρίσεις αξιόλογα άτομα.
Πολύ ωραίο ποστ, συγκινητικό και γλυκό, αλλά όχι γλυκανάλατο.
Καλησπέρες!

Flonsavardu είπε...

Και εσυ ομοιοπαθουσα; Ε δεν μπορεί να ήταν τυχαίες τόσες ομοιότητες! :)

Loud Melody είπε...

Εννοώ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ αισιόδοξο και χαρούμενο και χαζοχαρούμενο άτομο. Κάπως όταν ήμουν εγώ πριν την οικονομική κρίση ένα πράγμα έστω και εξωτερικά

Τόσο δα: Μέσοι; Αυτό είναι μεγαλύτερη προσβολή κι από το φυσιολογικοί

Flonsavardu είπε...

Υπερβολικά χαρούμενο άτομο; Αν μου έλεγες υπερβολικά αισιόδοξο θα σου έλεγα «χιζ ε κιπερ!», αλλά τώρα με προβληματίζει λίγο. Υπερβολικά χαρούμενο κ αισιόδοξο δεν ήθελες να πεις; Γιατι αυτά τα δυο δν πανε απαραίτητα μαζί.

Loud Melody είπε...

Βρε διάβασε καλύτερα!!! Υπερβολικά αισιόδοξο και χαρούμενο έγραψα :P

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχα!

fail!

εντάξει, μόλις είχα ξυπνήσει... χι-χι.

Tanila είπε...

Οι άντρες δεν έχουν πρόβλημα, εσύ έχεις ντήαρ.
Νομίζω οι ψυχολόγοι το λένε κάτι σαν σύνδρομο του ιεραπόστολου και όχι, ξύπνα, δεν πρόκειται να τον σώσεις ποτέ.

Flonsavardu είπε...

το σύνδρομο του μεσσία δεν είναι διαγνωσμένη κλινική κατάσταση, αλλά ωστόσο φοριέται σαν όρος. παρόλ' αυτά, αν και συμφωνώ, ότι ναι, δεν θα τον σώσω ποτέ, δεν νομίζω να έχω το σύνδρομο του μεσσία, εκτός και αν μιλάμε μόνο για το συγκεκριμένο άτομο, στη συγκεκριμένη περίπτωση. τότε ναι, το έχω.

amalthia είπε...

εγώ πάλι ελκύομαι από τους άντρες με κάτι άσχημο κάτι όχι όμορφο!πχ περίεργη μύτη...που να ταιριάζει όμως με το πρόσωπό του.

όταν μπάνισα την μετέπειτα σχέση μου..νόμιζα πως ήταν λίγο χοντρός..αλλά τελικά ήταν φιτ με μεγάλες πλάτες και μπούτια ποδοσφαίρου!