Σάββατο, 6 Μαρτίου 2010

You know how to whistle, don't you Steve?

You just put your lips together, and blow.

Δεν υπάρχει κινηματογραφική ηρωίδα που να έχω ζηλέψει περισσότερο από τον ρόλο της Lauren Bacall στο "to have and have not". Δεν νομίζω ότι μπορώ να το εξηγήσω. Απλώς νομίζω ότι με αντιπροσωπεύει απόλυτα. Και ο λόγος που την ζηλεύω είναι ακριβώς αυτό. Το ότι αντιπροσωπεύει ένα κομμάτι του εαυτού μου που μου αρέσει.

I 'm hard to get Steve. All you have to do is ask me.

Άσχετο, δεν θα μιλήσουμε για την Slim σήμερα, απλώς τη θυμήθηκα, γιατί το ανέφερα στην alex from planet mab. Βασικά δεν ξέρω γιατί θα μιλήσουμε σήμερα. Ας μιλήσουμε για τα τατουάζ, οκ; Ας κάνωμε μια εισαγωγή. Ήταν μια γεμάτη, ωραία μέρα σήμερα, είδα 2 φίλες που είχα καιρό να δω, είπαμε διάφορα πράγματα. Με τη μία, έχουμε 5 μέρες διαφορά. Της είπα την πρόσφατη θεωρία των 12 χρόνων. 12 χρόνια της λέω. Μας έδωσαν 12 χρόνια, και εμείς έχουμε φάει ήδη τα μισά! The good ones! Τώρα τι μένουν; Άλλα έξι.

Άλλα έξι, και μετά; Οι πρώτες ρυτίδες. Οι προσδοκίες του περιβάλλοντος για οικογένεια. Οι ορμόνες να βαράνε κόκκινο. Ο φόβος της μοναξιάς. Συμφωνήσαμε και οι δύο πως έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που δεν μας νοιάζει αν πεθάνουμε αύριο, να τελειώσει επιτέλους αυτή η υπόθεση! Και καλά εγώ, εγώ είμαι καταθλιπτική, δεν ήξερα ότι περνάει και η φίλη μου όπως την κρίση των 24. Τέλος πάντων.

Τις τελευταίες μέρες φιλοξενώ μια άλλη φίλη και μαζί μ' αυτή είδαμε μια άλλη φίλη, όλες συμφοιτήτριες, εγώ φυσικά η γερουσία- κατά κάποιους μήνες, μην φανταστείς και εσύ, είπαμε η κρίση των 24-, διότι έτσι είναι, άτιμη κοινωνία, που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους ρίχνεις στα ξένα χέρια. Και συζητήσαμε για διάφορα, και έφτασε η κουβέντα στα τατουάζ. Εγώ και η φίλη που φιλοξενώ έχομε, η τρίτη δεν έχει- υπάρχει και τέταρτη, αλλά ας όψεται ο έρωτας που την έφαγε και μένει στην κρήτη. Που λέτε, λέει η μη έχουσα τατουάζ, για την έχουσα "καλά το ξέρεις ότι το τατουάζ που έχει κάνει σημαίνει κάτι και δεν μου έλεγε τι σημαίνει, και μου είχε σπάσει τα νεύρα το καλοκαίρι;". Όπου το τατουάζ το συγκεκριμένο να φανταστείτε, το είχαμε κάνει μαζί. Εγώ το πρώτο μου, αυτή το δεύτερο της. Και δεν είχα ασχοληθεί να ρωτήσω. Πολύ περίεργο, διότι εγώ γενικά είμαι περίεργος άνθρωπος. Ας μην τα πολυλέμε, ρωτάω και εγώ "καλέ πες, τι σημαίνει", δεν έλεγε η φίλη. "Σαν ποιον μοιάζει μωρέ, σαν ποιον μοιάζει" να λέω εγώ, σφίγγα η φίλη. Ε, δεν θα σκάσω κιόλας, αν δεν θες να πεις, μην σώσεις να πεις.

Και σκεφτόμουν... Δεν ήξερα ότι σήμαιναν κάτι βαθυστόχαστο τα τατουάζ της φίλης μου. Δηλαδή εγώ το λέω, φάτσα φόρα. Το έκανα γιατί μ' άρεσε. Δεν σημαίνει τίποτα. Είναι ένα νεραιδο-ξωτικό που φοράει μπαλαρίνες. Το μόνο που σημαίνει είναι το προφανές. Ότι μ' αρέσουν οι νεράιδες, και ότι μ' αρέσει και το μπαλέτο. No deeper than that. Και το σκεφτόμουν προσφάτως, διότι θέλω να κάνω ένα δεύτερο. Και έλεγα, οκ. Το πρώτο που έκανα, στόχευσα να είναι κάτι όμορφο, να με αντιπροσωπεύει, αλλά χωρίς βαθύτερο νόημα. Το δεύτερο θέλω να έχει κάποιο βαθύτερο νόημα. Αλλά μετά σκέφτομαι, ότι στα βαθύτερα νοήματα ελλοχεύουν κίνδυνοι. Και εξηγούμαι. Υπάρχει περίπτωση να μην μου αρέσουν ποτέ οι νεράιδες ή το μπαλέτο; Όχι. Ο μόνος κίνδυνος με την νεράιδα είναι μην από 47 κιλά μέσο όρο που είμαι τα τελευταία άπειρα χρόνια, πάω ξέρω γω 67 και είμαι πλέον μια χοντρή με μια νεράιδα στον κώλο. Αλλά οκ, τότε νομίζω ότι το τελευταίο μου πρόβλημα θα είναι η νεράιδα. Αλλά αν κάνω κάτι που με εκφράζει βαθύτερα σήμερα, ότι και αν είναι αυτό βρε αδερφέ, ένα πράμα που εκφράζει την προσωπικότητα μου π.χ., αυτό πόσο να κρατήσει; Μπορεί κάποια στιγμή να μην με εκφράζει πια. Που χου, ναι; Υπάρχει μία λατινική φράση που μου αρέσει πολλά χρόνια. Και το πως γράφεται, και το πως ηχεί και το τι σημαίνει. Καθώς περάσαν τα χρόνια, από την πρώτη στιγμή που την είδα, μέχρι σήμερα, η αίγλη της μειωνόταν με τον καιρό. Δηλαδή πήγε κάπως έτσι.
Εφηβεία+ubi bene, ibi patria= Γουάο.
Χρόνια πανεπιστημίου+ubi bene, ibi patria= Μαλάκα ναι, κοίτα να δεις.
Τώρα+ubi bene, ibi patria= Εεχ.
Δηλαδή οκ, ναι. Ubi bene, ibi patria. Δεν διαφωνώ ακόμη. Αλλά και στο ρέθυμνο, όσο bene και να ήταν τα τελευταία χρόνια, έκανα αμάν και πως να πάω στην πρωτεύουσα. Επομένως τι patria και πράσιν' άλογα μου τσαμπουνάς;

Ποια είναι η γνώμη σας επί του θέματος; Είναι ένα καίριο ζήτημα νομίζω, που απασχολεί όλους- not.

Το επόμενο αγαπημένο μου quote- έχουμε μιλήσει για quotes παλαιότερα, τα αγαπώ, αλλά ποτέ δεν θα επέλεγα κάποιο εντελώς προφανές, όπως για παράδειγμα τον τίτλο της ανάρτησης- είναι το "anakin do you copy? this is obi-wan kenobi" και αυτό γιατί αν και βαριέμαι τα star wars μέχρι θάνατο, όταν το είχα ακούσει είχα ξεράσει στο γέλιο. Φίλε λέει εις διπλούν "anakin do you copy? anakin do you copy? this is obi-wan kenobi!". Δηλαδή το αντιλήφθηκαν ότι σε μία από τις πιο κρίσιμες στιγμές της ταινίας φτιάχνουν ρίμες;

33 σχόλια:

Elias είπε...

Κάνε κει βρε ψυχή μου κανα τατουάζ που σ'αρέσει σα σχέδιο και είσαι μέσα ούτως ή άλλως.
Τα βαθυστόχαστα είναι για όσους έχουν ελεύθερο χρόνο, κάτι τέτοιο δε μου χες πει και συ κάποτε ;p

Flonsavardu είπε...

ζεις; φιου! μα είχα ανησυχήσει, λέω που στο καλό είναι αυτός και δεν έχει κάνει ανάρτηση μία βδομάδα...
σου έχω πει τέτοιο πράγμα; ρε πούστη μου, λέω πράγματα στο ιντερνέ και μετά δεν τα θυμάμαι! τι κακό και αυτό. όπως και να έχει, ατυχήσαμε, διότι εγώ έχω πολύ ελεύθερο χρόνο. αυτό τι σημαίνει, να αρχίσω να ψάχνω;

τόσο δα σε λέω είπε...

εγώ θέλω να κάνω ένα σμάιλι στο μεγάλο δάχτυλο του ποδιού μου
και επίσης μακριά από ρούνους γιαπωνέζικα και μπούρδες

Flonsavardu είπε...

ε, εννοούνται αυτά ρε τόσο δα, για ποια με πέρασες; εγώ πάλι θέλω να κάνω αστεράκια, αλλά λέω μετά "μαλάκα φλον αστεράκια; αυτό είναι το καλύτερο που έχεις; γιατί δεν πας και για καμιά φωτογράφιση στο maxim μετά;" και έτσι είμαι πάλι στο μηδέν.

αυτό που μπορεί να γίνει είναι να κάνω τα γαμημένα τα αστεράκια και να ψάξω τι βαθυστόχαστο σημαίνουν, γουάο;

Gogoth είπε...

ρε, μεχρι να γινουμε γριες η διαδικασια του να αφαιρεσεις τατουαζ θα ειναι τοσο ευκολη σαν να ξεκολλας τσιροτο. κανε εκει χαμω ο,τι σου καθεται ωραια.

εμενα το επομενο θα ειναι μια νοτα πισω απ'το αυτι :)

Flonsavardu είπε...

Τζο, μωρ λες; Ε, τότε αλλάζει μανιτσα μου! Θέλω και τα αστερακια, θέλω και το ubi bene ibi patria! :)

Gogoth είπε...

παντως ξερεις ποιο θα'τανε γουεη κουλερ απο το ubi bene ibi patria... το obi wan kenobi! ρε θα τα'σπαγε!

προτεινε καμια ταινια τωρα. αποφασισα οτι το μονο που θελω να κανω ολο το σαββατοκυριακο ειναι να βλεπω ταινιες. εχω βεβαια μια πενηνταρια κατεβασμενες αλλα δεν τις θελω. τις εχω δεδομενες, γι'αυτο. :)

εσυ λοιπον που σ'εμπιστευομαι κινηματογραφικως και που εχω κανει το αντιστοιχο για παρτη σου, προτεινε καμια ταινια να κατεβασω. σουμπιντο.

Flonsavardu είπε...

τι να σου πω βρε τζο... οι πιθανότητες να έχω δει ταινία που δεν έχεις δει δεν είναι μεγάλες, χεχε.

το έχεις δει το to have or have not; αν δεν το έχεις δει, να δεις αυτό. γενικά η μέρα είναι πολύ για παλιό χόλλυγουντ (to kill a mockinbird, roman holiday, breakfast at tiffany's, rear window και γιατί όχι και gone with the wind βρε αδερφέ που θα σου φάει και όλο το απόγεμα), ή εγώ είμαι πολύ για παλιό χόλλυγουντ.

αν δεν είσαι για παλιό χόλλυγουντ και τυχαίνει να μην έχεις δει π.χ. το the remains of the day- ποιες οι πιθανότητες;- να δεις αυτό. από τις πιο πρόσφατες, χαριτωμένο ήταν του woody το whatever works.

α, τώρα που είπα χαριτωμένο, εξαιρετικά χαριτωμένο είναι και το hors de prix. πολύ χαριτωμένο όμως, σαν γλυκό. περίμενε, ψάχνω να βρω το γαμημένο αρχείο που τις γράφω, διότι γερνάω και δεν θυμάμαι.

Flonsavardu είπε...

ε, καλά, δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχεις δει το bridges of madison county, υπάρχει; σου λέω τώρα classics, γιατί δεν είναι ότι δεν έχω δει classics, αλλά δεν μου μένουν στη μνήμη ως σούπερ ουάο.

α, το happy go lucky το χεις δει; ωραίγιο και αυτό. when night is falling, lucia y el sexo και the red violin είναι 3 πολύ ωραίες ταινίες που δεν μπορώ να συνδεθώ συναισθηματικά μαζί τους για κανένα λόγο.

υπάρχει καμιά που να μην έχεις δει; να σου πω την καλύτερη αν είναι καμία. :)

Gogoth είπε...

το when night is falling ειναι η μοναδικη που δεν εχω δει θαρρω. οι αλλες ναι ειναι ωραιγιες. το σεξ κι η λουσια ειδικα... τι καλη. τι καλη που ητανε. πανε χρονια που την ειδα. μπορει και να την ξαναδω τωρα ετσι γιατι μου τη θυμισες.

παντως αμα σου'ρθουνε κι αλλες πες γιατι μονο μια για ολο το σουκου δε φτανει!

Gogoth είπε...

α και το hors de prix δε το'χω δει.
καλα παμε, μπες και στο αρχειο σου.

Flonsavardu είπε...

α, το ήξερα ότι θα σου άρεσε η λουσία. έχεις δει το gazon maudit; i'm cyborg but that's ok; love can seriously damage yourself; how to lose friends and alienate people; 50 first dates; the terminal;

Gogoth είπε...

οκ αη οφισιαλι λαβ γιου.

θα ξεκινησω με παλιο χολιγουντ οταν τελειωσει αυτη που βλεπω τωρα. θα προχωρησω σε λουσια ετσι για τη νοσταλγια, τρωγοντας ενα τσιζκεηκ. και μετα τα πρωτα 3 που εγραψες τωρα που δεν τα εχω δει. στο τελος θα κλεισω με κανενα οντιομπουκ και θα κοιμηθω γλυκα.

το μονο προβλημα στο σχεδιο αυτο ειναι ποιος θα μου φερει τσιζκεηκ...

θενκς φλονσακι και σορρυ που σου εκτροχιασα το ποστ. απο αυριο θα επιστρεψω με σχεδια για τατου για να επανορθωσω!

Flonsavardu είπε...

αφού με ξέρεις ότι ψοφάω για movie conversations, άστα αυτά... ;)

α, πολύ ωραίγια, αν και θα στην έχει προτείνει ο ανώνυμος- εμένα αυτός με την επρότεινε- είναι το no such thing. αν δεν την έχεις δει μέχρι τώρα, να τη δεις.

alex from planet Mab είπε...

βλέπω τώρα το an affair to remember, τα άλλα κατεβαίνουν και πολύ χαίρομαι διότι από τις υπόλοιπες προτάσεις που έκανες στη Τζο, διεπίστωσα ότι μου αρέσει πολύ το ταινιακό σου γούστο :)
Εγώ αν έκανα τατού θα έγραφα Ντερίβ, που ήταν σύνθημα των καταστασιακών και σημαίνει Περιπλάνηση, αλλά αλλάζω διαθέσεις ανα δεκάλεπτο και επιπλέον δεν αντέχω τη μονιμότητα, τον σωματικό πόνο και τις βελόνες :/
Καλό σας βράδυ!

Flonsavardu είπε...

χαίρομαι τόσο! :) (που με εμπιστεύτηκες για τις ταινίες λέω, και τις κατεβάζεις)

για την μονιμότητα δεν ξέρω τι να σου πω, αλλά όσον αφορά τον πόνο... δεν πονάει! δηλαδή στα πιο πονετικά πράγματα που έχω βιώσει από το 1 έως το 10 θα του έβαζα ένα 4. (ένα βαρβάτο 7 π.χ. θα έβαζα στην αποτρίχωση των χειλιών με χαλάουα ή κερί. όχι δεν εννοώ των πάνω χειλιών :p)

Gogoth είπε...

εγω απο αποτριχωσεις δεν ξερω πολλα γιατι με ελεησε ο καλος θεουλης και ειμαι λεια κι ατριχη ολουθε, αλλα το πρωτο τατου με ειχε πονεσει διαολεμενα πολυ. και κυριως μετα. ητανε και μεγαλουτσικο βεβαια... αλλα το δευτερο ουτε που το πηρα χαμπαρι. ειναι κι αναλογως το σημειο...

Flonsavardu είπε...

Λεία και ατριχη ολουθε; ΣΕ ΜΙΣΩ! Εγώ πάλι αν και «ξανθιά» ανοιχτοχρωμη δηλαδή, παλεύω με αυτές κάθε μήνα όπως ολες οι γυναίκες. Καλά άλλες παλεύουν λίγο πιο πολύ είναι η αλήθεια.

Και ναι εξαρτάται το σημείο. Εγώ το έκανα χαμηλά στην πλάτη. Όταν πήγαινε προς το ψαχνό, δεξιά προς την κοιλιά, πονουσε λιγουλακι. Όταν ήταν στο κόκκαλο ήταν σαν κάποιος να μου εξυνε δυνατά την πλάτη. Μ αρέσει να μου ξυνουν την πλάτη.

spooky loner είπε...

κανε οτι σου κατεβει φλονσι και αν το μετανιωσεις το μετανιωσες.
που δεν νομιζω γιατι εχω την εντυπωση οτι οταν κανεις κατι το υποστηριζεις και το αγαπας ακομα και αν δεν εισαι σιγουρη για αυτο.

απο ταινια εχω να προτεινω μια απο τις τελευταιες που κυκλοφορουν το the lovely bones.

εγω δεν εχω τατουαζ γιατι ειμαι τεμπελα και βαριομουν να παω να κανω, αλλα παντα σκεφτομουν τι θα εκανα.
τελικα δεν κατεληξα πουθενα γιατι το βαρεθηκα και αυτο.

Flonsavardu είπε...

σπούκυ το έχω γράψει κάπου εδώ μέσα αυτό; ότι δηλαδή όταν κάνω κάτι το υποστηρίζω και το αγαπώ ακόμα και αν δεν είμαι σίγουρη γι' αυτό; γιατί είναι εντελώς αλήθεια, και αν δεν το έχω γράψει και το κατάλαβες μόνη σου, αυτό είναι σπούκυ. γιου αρ ε σπούκυ γκαλ μίσις σπούκυ. :)

spooky loner είπε...

οχι δεν το διαβασα καπου.

και ναι ειμαι σπουκυ.

:))

Flonsavardu είπε...

yes you are, yes you are indeed.

amalthia είπε...

εγώ θα έκανα κάτι πλάι από τα βυζιά μου...χείλη θα έκανα ή δαχτυλιές.

μπορεί να τα έκανα και στο γοφό μου,ψηλά και πλάι κάπως. κατάλαβες? εκεί που σταματάει το βρακί,στη μέση πλάι.

αχ που λέω? μπερδεύτηκα!

Flonsavardu είπε...

από τα βυζά σου; δεν ξέρω ρε συ, οι δαχτυλιές θα πετύχουν; άσε που μπορείς να βάζεις τα δάχτυλα σου σε μελάνι και να το κάνεις κάθε μέρα. άμα το βαρεθείς απλώς δεν θα το κάνεις πια! ουάο;

κατάλαβα σε ποιο σημείο λες, η ρέιτσελ είχε κάνει εκεί μια καρδούλα.

Crazy Tourists είπε...

Ρε συ, νομίζω ότι μόλις με περιέγραψες σα γριά σχεδόν σαφρακιασμένη (είμαι 27 όχι 30 γι' αυτό και το σχεδόν!)!! Αίσχος!!!

Α! Σιγά μην κάθεσαι να αναλύεις και το τατουάζ τώρα! Λίγα προβλήματα έχουμε; Κάνε εκεί ένα χαβαλεδιάρικο να γουστάρεις!

Φιλιά!!
Τρελοτουρίστρια

Kleine wolke είπε...

φιλενάδα, που να δεις και την κριση των 26 μισο.

κι επισης. αν γινεις 67 κιλα θα εχεις μια ξεχειλωμενη νεραιδα στον κωλο.προβλημα.


αυτα ειχα να πω σημερα.
και οτι με τσουζουν τα ματια μου.


δεν το'χω πολυ με τα σχολια και πολυ κριμα γιατι τα καταφχαριστιεμαι τα ποστ σου.

Flonsavardu είπε...

τρελοτουρίστρια όπως βλέπεις είμαι ο ορισμός του "εδώ ο κόσμος χάνεται και ... ". όσο για την ηλικία, ο καθένας είναι όσο νιώθει, και αυτό αντανακλάται και στο πρόσωπο του. απλώς εγώ νιώθω πολύ μεγάλη και πολύ κουρασμένη, γι' αυτό. τώρα μην ρωτήσεις από τι, τίποτα δεν έχω κάνει στη ζωή μου, μια ζωή καθισιό. ίσως γι' αυτό :p

συννεφάκι, 26 μισόοο; καλέ τότε δεν είναι που πάμε στα καπή; :p χαίρομαι που τα καταφχαριστιέσαι τα ποστ μου, αλήθεια, αλλά αισθάνομαι την ανάγκη να το κλείσω. θα δείξει, εγώ πάντως προειδοποίησα. έστω και από εδώ.

microsurfer είπε...

Eγω λεω αν φυγεις απο το Ρεθυμνο πρωτα και να πας καπου εκτος κρητης που να ειναι λιγοτερο γτπ και μετα αποφασιζεις :p που σκατα την ειδες την ρημα στο συγκεκριμενο line; ντροπη και μονο που δεν εισαι star wars fan.

amalthia είπε...

ρε συ το ξανασκέφτηκα! είναι να μην πάρω μπρός...

....γιατί δεν κάνεις τατουάζ(παχυ ζζζήτα) το όνομα του Νι? τι πιο τρελό από αυτό?

και άμα χωρίσετε(που δεν θα χωρίσετε ΠΟΤΕ) βάζεις ένα χι πάνω που θα δηλώνει πως ξέρεις να ξεπερνάς τους χωρισμούς!

Flonsavardu είπε...

μικρέ σέρφερ τώωωρα, έχω φύγει από το ρέθυμνο από το σεπτέμβρη. το ότι και πάλι είμαι συνέχεια εκεί είναι εντελώς συμπτωματικό. και κάνει ρίμα, που το είδες ότι δεν κάνει;

αμάλθια έχω σκεφτεί να κάνω τατουάζ νι. αλλά που το ξέρεις ότι δεν θα χωρίσουμε; πήγες σε μάγισσες; σε χαρτορίχτες; και καλά αυτό βρήκες και ρώτησες; μα τι καλή φίλη που είσαι! <3

Litanie des Saints είπε...

+1 για τη Λορίν. Κι όπως είπε κάποτε ένας φίλος μου γι΄αυτή τη σκηνή, 'κι όποιος έχει δει ποτέ κάτι πιο όμορφο, ας μου δανείσει τα μάτια του'.

Mrs. Stulf είπε...

Κάνε τατουάζ ένα λουκάνικο. Χωριάτικο.

Επίσης μη λες για γηρατειά γιατί ήδη άρχισε να σαπίζει η ψυχούλα μου, τι κρίση των τριάντα και μαλακίες.

Flonsavardu είπε...

litanie σχεδόν συμφωνώ με τον φίλο σου!

mrs.stulf ήρθε η ώρα σου και σένα. πάρε τη φιλική μου συμβουλή και κάνε τα στραβά μάτια, είσαι μικρή ακόμα. έχεις καιρό μέχρι τα 24.