Σάββατο, 15 Μαΐου 2010

Φίλες

*Αυτό το κείμενο είναι αφιερωμένο στην καλύτερη μου φίλη, τη Λουσία, που η πόρνη εξαφανίστηκε την προηγούμενη Πέμπτη και έκτοτε αγνοείται η τύχη της. Αν κάποιος διαβάζει αυτό το τίμιο blog και τυχαίνει να ξέρει που είναι, να μου το πει και μένα, γιατί εδώ έχουμε πένθος ομαδικώς, νι, φέι φέι, εγώ.




                       ........................................................................................................................

Πιο παλιά δεν ήμουν τόσο φιλική με τον κόσμο. Δηλαδή είχα την εικόνα ενός ντροπαλού παιδιού, που δεν κάνει εύκολα φίλους. Αλήθεια ήταν. Αυτό, και το ότι ήμουν σνομπ.

Αλλά μετά πέρασα στο πανεπιστήμιο. Και έμαθα ότι γι' αρχή έπρεπε να ρίξω τα στάνταρ μου. Δηλαδή να κάνω παρέα με άτομα που κανονικά δεν θα έκανα παρέα. Τελικά αυτό κατέληξε σε ένα ευτυχές γεγονός. Να έχω μια πολύ καλή φίλη, που αν και κανονικά δεν θα έκανα παρέα μαζί της, γιατί δεν έχουμε ούτε ένα κοινό ενδιαφέρον πέρα από την επιστήμη μας, κάνουμε μια χαρά παρέα. Αλλά αυτό έτυχε. Ήταν συγκυριακό. Μας έδεσε η φοιτητική ζωή.

Στη ζωή μου είχα πολλές φίλες. Είχα χοντρές φίλες. Αδύνατες φίλες. Κομπλεξικές φίλες. Μυθομανείς φίλες. Ανασφαλείς φίλες. Έξυπνες φίλες. Πραγματικά χαζές φίλες. Όμορφες φίλες. Άσχημες φίλες. Σεξομανείς, τρελές, ψωνάρες, φίλες που με μείωναν για να δειχθούν, φίλες που είχαν εμμονή μαζί μου, φίλες που μου έτρωγαν το χαρτζιλίκι.

Δεν ήμουν πάντα τέλεια. Αλλά όσες φίλες δεν έχω πια, είναι επειδή εγώ επέλεξα να μην τις έχω. Εκτός από τη Φ., αλλά μέχρι και αυτή δεν άντεξε στην απαράμιλλη γοητεία μου και γύρισε κάπως. Κάποια στιγμή πρέπει να θυμηθώ να την πάρω να βγούμε.

Όπως φαντάζομαι έχουν ανεχτεί και αυτές πολλά, αλλά τώρα δεν μιλάμε για μένα που είμαι ο ορισμός της τελειότητας, μιλάμε για εκείνες, έχω ανεχτεί και εγώ πολλά. Δεν θα βγάλω εδώ κανενός τα άπλυτα στη φόρα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι παρόλο που θυμώνω, παρόλο που τις βρίζω πίσω από την πλάτη τους- έχεις επιχειρήσει να κατηγορήσεις μια γυναίκα μπροστά στα μούτρα της και πέτυχε;- όταν κάνουν κάτι σπαστικό, στο τέλος πάντα τις αγαπώ τις αναθεματισμένες. Στο τέλος με τουμπάρουν. Γιατί είμαστε τόσα χρόνια φίλες μωρέ και που να τρέχεις... Όχι γι' αυτό, αλλά και λίγο γι' αυτό.

Δεν είναι λίγο να έχεις διατηρήσει μια φιλία χρόνων. Δεν είναι εύκολο πράγμα. Πάει να πει ότι έχεις περάσει πολλά. Και κυρίως πάει να πει ότι έχεις περάσει καλά, για να είστε εδώ που είστε. Δεν υπάρχει η τέλεια συνταγή για μια επιτυχημένη φιλία, αλλά παρακάτω αναφέρω μερικά πραγματάκια που δεν είναι καλό να γίνονται στην αρχή και είναι καλό να γίνονται στην αρχή για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα, τουλάχιστον για μένα. Εν ολίγοις, οδηγίες για να με κάνεις φίλη σου:

Do not
1. Μην κρίνεις τη φίλη σου. Η φίλη σου δεν θα σε κρίνει, είναι πολύ αρχή ακόμη. Θα το κάνει κάποια στιγμή, αλλά αφού θα έχει περάσει καιρός και θα είναι στην καμπούρα σου και δεν θα μπορείς να κάνεις τίποτα. Το να κρίνεις στην αρχή μια φιλίας είναι εξαιρετικά λάθος και θα έπρεπε να τιμωρείται με θάνατο. Ένας απλός λόγος για το ότι το να κρίνεις τον άλλον δεν είναι προϊόν διασκεδασμού: ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΔΙΑΟΛΕ.
2. Μην πιέζεις. Μην απαιτείς πράγματα από τη φίλη που δεν είναι σε θέση να δώσει, όπως άλλωστε ισχύει για όλες τις σχέσεις. Αφουγκράσου την κατάσταση και δες που σε παίρνει και που όχι. Αλλιώς θα με αναγκάσεις να σου πω ψέματα και να ξέρεις εμένα δεν με νοιάζει, γιατί έτσι και αλλιώς έχω πάντα την ξαδέρφη μου την Α. που βρίσκει τις τέλειες δικαιολογίες.
3. Επιπροσθέτως επουδενί μην απαιτείς πράγματα, όταν μάλιστα εσύ είσαι απόμακρη και της βόλεψης σου, γιατί είναι πολύ πιθανό να μην θέλω να σε έχω φίλη μετά και να σου το πω μέσα στη μούρη σου και μετά να κλαις και μετά να σε λυπηθώ και μετά να είμαστε ξανά φίλες για πολλά χρόνια, αλλά δεν υπήρχε λόγος να γίνει αυτό, υπήρχε;
4. Μην λες ψέματα. Οι μυθομανείς είναι μια πολύ αγαπημένη μου κατηγορία γυναικών. Αν θέλεις να λες ψέματα, κάντο, να ξέρεις ότι με διασκεδάζεις απίθανα και πως θα είσαι συχνά μέρος της συζήτησης. Της συζήτησης που κάνω με τις πραγματικές μου φίλες εννοώ.
5. Μη μου το παίζεις ιστορία. Ισχύει ότι και για την παραπάνω. Περιλαμβάνει μια τεράστια κατηγορία από μόνο του, που ξεκινάει από το "μη μου κάνεις θέμα από το που είσαι, που έχεις πάει και τι έχεις δει με τρόπο που ξέρουμε όλοι ότι κάνεις για επίδειξη" μέχρι το "μη μου το παίζεις ψυχολόγος"- εξαιρούνται οι φίλες μου που είναι και είναι και καλύτερες από μένα.
6. Μη παριστάνεις την ηθικολόγο. Όταν σου λέω για ένα γκόμενο που γουσταρίζω ενώ έχω σχέση, δεν είναι δυνατόν να μου λες "αυτό που κάνεις δεν είναι σωστό, αφού έχεις σχέση", συνδυασμένη με αποδοκιμαστική γκριμάτσα. Γι' αυτό οι άντρες είναι καλύτεροι φίλοι! Φαντάζεσαι σε ανάλογη κατάσταση να έλεγε ο ένας φίλος στον άλλο "ρε μαλάκα αφού έχεις σχέση...". ΓΚΕΗ. (Για να μην παρεξηγηθώ, ανάρμοστο κέρατο, όπου φίλη πουτανάρα κερατώνει τον γκόμενο της- ο οποίος την έχει στα πούπουλα- με την δικαιολογία "να, μα, δεν πήγαμε πουθενά όλα τα χριστούγεννα" πρέπει να καταψηφίζεται από όλες τις φίλες. Διακριτικά ή και όχι τόσο αν έχεις τα κότσια. )
7. Να έχεις όρια στην τρέλα σου. Όχι, το να ουρλιάζεις μέσα στον δρόμο χωρίς λόγο όταν έχω πονοκέφαλο π.χ. δεν είναι καλή ιδέα ή το να θέλεις να γνωρίσουμε οπωσδήποτε αυτούς τους γκόμενους, ενώ σου λέω κάτι σημαντικό.


Dο Dο
1. Κατοχή χιούμορ. Όταν λέω "κατοχή χιούμορ", εννοώ κατοχή κοινής αντίληψης του χιούμορ. Με τη φίλη μου τη Ν. είχαμε- και ακόμα έχουμε, απλώς όχι τόσο ηλιθιωδώς όπως παλιά- μια διαολεμένη κοινή αντίληψη του χιούμορ. Κατουρούσαμε τα βρακιά μας από το γέλωτα σε καθημερινή βάση και κανένας δεν καταλάβαινε γιατί. Για να καταλάβεις τι εννοώ. Δεν με ενδιαφέρει να είσαι αστεία με την αντικειμενική άποψη, δεν σε θέλω για εκπομπή στην τηλεόραση. Είναι αρκετό να με κάνεις να γελάω.
2. Σε αντίθεση με τον κανόνα 7 προηγουμένως, δεν θα βοηθήσει ιδιαιτέρως και το να είσαι καθώς πρέπει. Δηλαδή μόνο μία είναι τόσο καθώς πρέπει και καταφέρνει να με έχει φίλη της, και αυτό γιατί, μεταξύ άλλων πολλών υπέροχων που έχει, ανέχεται διακριτικά το ότι εγώ δεν είμαι. Μερικές φορές πρέπει απλώς να βγαίνεις από το τρένο και να μπαίνεις στο επόμενο βαγόνι και μετά ξανά πίσω, και αυτό σε όλη τη διαδρομή Κηφισιά- Πειραιάς. Άλλες δε, χρειάζεται απαραιτήτως να τραγουδάς δυνατά στο δρόμο "το τέρας αμάν, παίζει κουμ καν, κρατάει σφουγγαρόπανο, και σε φωνάζει κόπανο. Και μιλάει και μιλάει".
3. Άκου. Είναι βασικό να ακούς και να μην πετάγεσαι.
4. Μίλα όμως κιόλας. Είναι βασικό να έχεις κοινές εμπειρίες.
5. Νομίζω πως κάτι τέτοιο είναι βασικός άγραφος κανόνας, αλλά μερικές φορές είναι καλό να τονίζεται. Το να είσαι διακριτική με τον φίλο μου δεν είναι απαραίτητο. Μπορείς να είσαι όσο φιλική είσαι και με μένα, ίσα ίσα το επιζητώ. Όχι όμως όσο φιλική είσαι με εκείνον τον γκόμενο που θέλεις να ρίξεις, και ξέρεις όταν φλερτάρεις με τον γκόμενο μου αυτό φαίνεται.

Τέλος να επισημάνω αυτό: Η φιλία όπως και ο έρωτας είναι αποτέλεσμα αυτού που λέμε "χημεία". Υπάρχουν κορίτσια που δεν πληρούν τις προδιαγραφές απαραιτήτως, αλλά σε κάνουν να θέλεις να περνάς πολύ χρόνο μαζί τους και να αφιερώνεις ενέργεια. Ωστόσο με τον καιρό αυτό φθίνει, γιατί απλούστατα δεν υπάρχει το σεξ που αναζωπυρώνει τη σχέση και επικαλύπτει την διαφωνία χαρακτήρων.

υ.γ. Προφανώς και αυτό το κείμενο αναφέρεται σε γυναίκες, γιατί εδώ πέρα μιλάμε για γεγονότα και όχι για φανταστικά περιστατικά όπως "φιλία μεταξύ άνδρα και γυναίκας". Αν θέλετε τέτοια να πάτε στον Χαρδαβέλλα.

32 σχόλια:

Elias είπε...

Επιμορφώθηκα.
Πάω τώρα να πιάσω μια φιλία μεταξύ άνδρα και γυναίκας, ακολουθώντας ό,τι διάβασα.

Ασχέτως αν ήταν άλλο το νόημα ;p

Σούλα Φρίκη είπε...

ωραιο ειναι να βγαινουν αβιαστα αυτα. μη δινετε οδηγιες και μπερδευετε τον κοζμακη

τόσο δα σε λέω είπε...

σου τέλειωσαν οι φίλες και σκοπεύεις να κάνεις οντισιόν για να βρεις μερικές καινούριες;

Flonsavardu είπε...

Elia ειδικά από σένα περίμενα μια παρηγοριά που έχασα τη λουσια, δεν περίμενα να μείνεις στα αλλά, που μεταξύ μας είναι σαχλαμαρες :p

Σούλα φρίκη το παρόν δεν αποτελεί οδηγία. Είναι απλώς ένα χιουμοριστική κείμενο... Στην ουσία θυμάμαι απλώς τι πράγματα έχουν κάνει κάποιες κόπελες και έφαγαν χ ή είναι γενικώς πράγματα που μου τη σπάνε.

Τόσο δα, όχι δόξα τον Θεό, έχω τις ίδιες φίλες εδώ και δέκα χρόνια, εδώ και έξι χρόνια και έχω και μια που την έχω μια ζωή.

Elias είπε...

Αυτά παθαίνεις αν διαβάζεις μεθυσμένος. Χάνεις το νόημα, όντως.

Γάτα είναι,άρα υπάρχει ένα πολύ καλό ποσοστό για να γυρίσει. Οπότε μη σκας. Χαλαρά.

Crazy Tourists είπε...

Κάπου θα ξενοπηδάει το γατί! Ελπίζω να γυρίσει γιατί δύσκολη η ζωή εκεί έξω...Πάντως δεν υπάρχει γάτα που να μην την έχει κοπανήσει τελικά!
Από φίλες, έχω σχεδόν μαύρα μεσάνυχτα! Μία από παλιά, 2 από από λίγο πιο πρόσφατα, αλλά γενικά με τους άντρες τα έβρισκα πιο εύκολα...Είναι που βαριέμαι και τις γυναικείες κουβέντες τρελά! Βέβαια έχω κάνει και κάτι χάλια επιλογές στο παρελθόν, τις οποίες λούστηκα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!
Πολλά είπα ε; Φιλιάαααααααα!

Τρελοτουρίστρια

Ανώνυμος είπε...

Φιλια μεταξυ αντρα και γυναικας υπαρχει οταν ενας απ τους δυο ειναι ομοφυλοφιλος?

Flonsavardu είπε...

Ηλία μακάρι να γυρίσει!

Τρελοτουριστακι δεν είπες πολλά! Μα πως γίνεται να βαριέσαι τις γυναικείες συζητήσεις; Εχουν πλάκα! Αλλά τι λέω, εδώ εσυ βλέπεις μπάλα... :)

ανωνυμε φαντάζομαι πως ναι... Μωρε και φιλία μεταξύ των δυο φυλων υπάρχει, αλλά είναι σπανιοτατο φαινόμενο.

spooky loner είπε...

Φλονσακι πολυ στεναχωρηθηκα που εχασες το γατι σου.
Ελπιζω πραγματικα να το βρειτε.
το δικο μου γατι το ειχα 12 χρονια και ενα διημερο που αποφασισα να παω Θεσσαλονικη εφυγε απο το σπιτι για να με ακολουθησει.
μια μερα εμεινα Θεσσαλονικη γιατι μολις το εμαθα γυρισα πισω να την βρω.
περιτο να σου πω οτι εκλαιγα σε ολη την διαδρομη και οτι επι δυο ημερες τριγυρναγα στους δρομους φωναζοντας την.
τελικα μετα απο τρεις ημερες την βρηκανε σε ενα φωταγωγο.
ειχε πεσει.
απο εκει και περα δεν χρειαζεται να περιγραψω.
εναν ολοκληρο χρονο ημουν σε βαρυ πενθος,ακομα ειμαι και ας εχουν περασει τοσα χρονια.
ηταν το πιο αγαπημενο πλασματακι μου.
μαζι μεγαλωσαμε,ακομα μου λειπει.

αχ μακαρι να την βρειτε.

spooky loner είπε...

με τα αλλα περι γυναικειας φιλιας συμφωνω απολυτα αλλα κολησα στο γατι και ξεχασα να αναφερθω.

kat. είπε...

ευτυχώς που διαβάζω και εγώ αυτό το τίμιο μπλογκ και έμαθα ορισμένα πράγματα για το θέμα φιλία!
χωρίς πλάκα είναι ένα θέμα που ανανεώνεται συνέχεια.. δεν υπάρχουν σταθερές.

να είσαι καλά!

Flonsavardu είπε...

Spookaki μου σφιχτηκε η καρδιά με την ιστορία σου. Έτσι είμαστε και εμείς... Έχω χάσει τον ύπνο μου μια βδομάδα τώρα. Οπότε κοιμάμαι βλέπω συνέχεια οι τη βρίσκουμε και μετά ξυπναω και απελπιζομαι. Το ότι δεν ξέρω τι απέγινε με τρελαίνει. Καταλήγω ότι κάποιος μας την έκλεψε. Ελπίζω πως έχει χαθεί και πως θα γυρίσει.

Kat. Νομίζω ότι πέρα από την πλακα δεν είμαι και ιδιαιτέρως απαιτητική... Γενικώς δεν είναι δύσκολο να κανείς μια νέα φιλία απ ότι έχω καταλάβει, αλλά το πιο σημαντικό είναι να έχεις καλή διάθεση και να προσαρμοζεσαι. Φυσικά το πιο πραγματικά σημαντικό, η κορωνίδα της φιλίας, είναι η αμεσότητα.

kathysteras είπε...

Βαλε μιά αγγελία ρε συ στο mycat ποτέ δεν ξέρεις. Μάλλον θα φωνάζαν από κάτω οι γαμπροί και μίλησαν οι ορμόνες.

Εμένα πάλι την είχαν κοπανήσει δύο,ο ένας όταν έφυγα για φοιτητής και ο άλλος όταν έφυγα για φαντάρος. Βέβαια ήταν αρσενικοί αστείρωτοι και οι δύο και την αράζαν στην αυλή λόγω του γνωστού κολλήματος της μάνας μου με τα ζώα.

Καλα όσων αφορά την γυναικεία φιλία έχω πάψει να ασχολούμαι με πράγματα που δεν καταλαβαίνω. Ένα πράγμα σαν τον ζουράρι μου ακούγεται .Για εμάς απλά φτάνει να ξέρει τις τελευταίες μεταγραφικές φήμες και να έχει ένα ανθρώπινο νοητικό επίπεδο. Μην ακούσεις σε καμία φάση πχ μία χούντα θα μας σώσει ή ο ολυμπιακός αδικήθηκε από την διαιτησία.
Φυσιολογικά πράγματα δηλαδή...

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχα. γελάω με τις τελευταίες φράσεις σου.

έβαλα ρε συ αγγελία, από την πρώτη μέρα. έχω βάλει αφίσες επίσης σε όλη την περιοχή. και η γάτα ήταν στειρωμένη τρία χρόνια. :((

kathysteras είπε...

Ε τότε γκαντεμια... Γαμώτο τα κάνεις όλα σωστά αλλά εκεί το τρελό να κάνει την ταρζανιά του. Είναι και στη φύση τους όμως θα μου πεις. Ας είμαστε αισιόδοξοι πάντως οι αφίσες κάνουν δουλειά.

Flonsavardu είπε...

μακάρι...

little princess είπε...

Καλά άμα θες για φιλία ξέρεις έχω πολλά ράματα για την γούνα τους. Άμα θες γατί έχουμε πολλά στο χωριό, κρίμα δεν είναι να τα σφάζει η γιαγιά κάθε χρόνο στο ποτάμι; Γίνε η νέα Αντζελίνα Τζολί, μπορείς. Για το σχετικό σχόλιο με νούμερο "δε θυμάμαι", γράφεις και πολλά την τύχη μου την σοασιαλίστρια, γελάω χαρούμενα :)

Flonsavardu είπε...

καλά το ξέρω ότι μπορώ, γιατί είμαι και κούκλα πανάθεμα με και με καλή ψυχή. αλλά έχει γεννήσει η γάτα της γειτονιάς 4 μωρούλια, δεν είναι ανάγκη να μου τα φέρουν από την άλλη άκρη της ελλάδος. πούλους τώρα, τα είπαμε.

alex from planet Mab είπε...

άργησες, αλλά πάλι αστράφτει η ανάρτηση :)
Το γατί ΣΙ-ΓΟΥ-ΡΑ κάπου βγάζει τα μάτια του και θα γυρίσει. Είμαι βεβαία.
Από φίλες, έχω την Α. (αλλά αυτό το ξέρετε ήδη) και προσφάτως τη Σ.. Φτάνουν, αλλά δεν περισσεύουν.
Και έχουμε φάει τόσο βάσανο και δυσκολία και γκαντεμιά και μαζοχισμό παρέα, που, ναι, το λέω, είναι δοκιμασμένες. Εντάξει, μπορεί να μην υπάρχει ακριβώς φιλία μεταξύ των δύο φιλών, αλλά για απλή παρέα, είναι πολύ πιο εύκολα τα πράγματα με αγόρια, παρά με γυναίκες. Αυτά.

Flonsavardu είπε...

μωρέ δεν νομίζω :( είναι στειρωμένο τρία χρόνια. συνεχίζω να πιστεύω ακράδαντα ότι μας την έκλεψαν. γιατί είναι η πιο κούκλα και η πιο έξυπνη γάτα του κόσμου :'( και μου λείπει τρομερά :'(

ναι, οι άντρες είναι μια χαρά για παρέα. απλώς ξέρεις, αν δεν σου την πέσουν κιόλας είναι ακόμη καλύτερα! :)

sarper? είπε...

Mωρε, σε διαβαζω αλλα δεν την ειχα ξαναδει την αναρτηση :|
Anyway... Ενας λογος που συμπαθω περισσοτερα τα σκυλια σε σχεση με τα γατια, ειναι γιατι τα σκυλια εχουν μεγαλυτερο το ενστικτο επιστροφης στο αφεντικο τους! Τα γατια δε λεω, ωραια πλασματακια ειναι, αλλα κουβαλανε και μια τρελα! Αλλα τεσπα δεν ειναι εκει το θεμα.
Οσο για τη φιλια, απλα ρισπεκτ. Συμφωνω κι επαυξανω. Μου θυμιζεις ενα παρομοιο αρθρο που ειχα γραψει. Αλλα αυτο που ειπες στο τελος, οτι επειδη δεν υπαρχει σεξ στη φιλια, φθινει σιγα σιγα, με προβληματισε. Δηλαδη γι'αυτο δεν υπαρχει φιλια αναμεσα σε αγορι και κοριτσι? Λεεεεεμε τωρα!

Flonsavardu είπε...

Αυτό που εννοουσα είναι ότι πολύ εύκολα μπορείς να μείνεις μ έναν γκομενο που δεν ταιριάζετε, γιατί υπάρχει το σεξ και ξεχνιεσαι, ενώ ευτυχώς στη φιλία τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Οταν θα περάσει ο πρώτος ενθουσιασμός της γνωριμίας θα ξέρεις αν αυτός ο άνθρωπος θα γίνει φίλος σου ή γνωστός αντικειμενοκιτερα.

Flonsavardu είπε...

Χαχαχα. Αντικειμενικοτερα. αυτά παθαινεις άμα κοιμάσαι στις επτά το πρωί.

Jerry Jedelou είπε...

βρίσκομαι σε παρέα που ξέρουν ότι είμαι παντρεμένη και λενε να πούμε για γκόμενους. Ωραία λέω και γω το αγαπημένο μου θέμα. ΑΦού λένε διάφορα -σηκώνω και γω το χέρι!- να πω και με κοιτούν όλες με απορία.. ε όχι! δηλαδή παντρεύτηκα, δεν έκανα λοβοτομή, ούτε και σημαίνει ότι κερατώνω τον άντρα μου (χωρίς να το κατακρίνω ούτε αυτό).. ε σόρι, για γκόμενους είπατε να πούμε και όλες λέγανε για αυτά που τους έχουν τύχει στο παρελθόν, εγώ γιατί να μην κάνω το ίδιο;!
είπα να βάλω ένα λιθαράκι!!

Flonsavardu είπε...

απαράδεκτες οι φίλες! εγώ πάλι είχα μια φίλη που μου έπαιρνε το κινητό και μου τέλειωνε όλες τις μονάδες μιλώντας στον γκόμενο της με την δικαιολογία πως εγώ δεν έχω γκόμενο και που θα τις ξοδέψω. :D

Crazy Tourists είπε...

Μόνο βαριέμαι; Στο πεντάλεπτο έχω σταματήσει να ακούω και απλώς κάθε τόσο λέω "ναι", "άντε!" κι άλλα τέτοια, χωρίς να καταλαβαίνω τι συζητάμε!!
Μπάλα βλέπω! Αυτό είναι αλήθεια! Και μην ξεχνιόμαστε: έχει τελικό αύριο!
Η γάτα τι έγινε;

Τρελοτουρίστρια

Crazy Tourists είπε...

Πάλι εγώ...Μόλις είδα ότι η γάτα είναι στειρωμένη...Λυπάμαι που το λέω αλλά μάλλον δεν ξεπόρτισε από μόνη της...

Τρελοτουρίστρια

kwlogria είπε...

Αυτό που είναι σπαστικό μερικές φορές είναι όταν οι φίλες φέρονται "γκομενικά". "Που ήσουν, γιατί δε με πήρες, γιατί βγήκες με τον τάδε και δε μου είπες" κλπ που ευτυχώς δεν τα έχω πλέον στη ζωή μου. Χρυσάφι οι φίλοι αλλά θέλει πολύ δουλειά το πράμα!!!

Flonsavardu είπε...

ναι, τρελοτουριστάκι. και εγώ αυτό λέω, ότι μας την έκλεψαν! βέβαια έβγαινε στον κήπο, αλλά δεν γίνεται να χάθηκε έτσι απλά. έχουμε 4 τακτικά γατιά που βολτάρουν στην περιοχή και ξαναγυρνάνε, συν του φέι φέι που είναι μέσα στο σπίτι και βγαίνει, αλλά παρόλο που είναι ατίθασος δεν χάθηκε. τι περίεργο βρε παιδί μου. είμαι σχεδόν σίγουρη ότι μας την έκλεψαν και μάλιστα από την περιοχή. δεν γίνεται να άνοιξε η γη να την κατάπιε.

κωλογριάκι καλά αυτό.... αυτό είναι εννοείται το πιο εκνευριστικό πράγμα στον κόσμο της γυναικείας φιλίας έβερ! το έχω πει και σε άλλη ανάρτηση πιο παλιά. η φιλία είναι από τις πιο δύσκολες σχέσεις έβερ!

amalthia είπε...

Λυπάμαι για την Λουσια..όνεστλυ!σου εύχομαι να είναι κάπου και να γαμιέται με έναν αλήτη γάτο και να ζει τον έρωτα της και να γυρίσει σαν βρεγμένη γάτα στο σπιτικό σας...να σου νιαουρίσει ενα συγγνώμη και να σου αποκαλύψει ότι ειναι έγκυος!
Εσύ από τη μεριά σου να την μαλώσεις αλλά να την δεχτείς πίσω και να μεγαλώσετε όλοι μαζί τα γατιά της!

όλα αυτά για την φιλία πόσο τα εγκρίνω?!πόσο?! έτσι είναι όπως τα λες..εκεί μάλιστα για το χιούμορ το κοινό και όχι το απαραίτητα αντικειμενικό...πόσο δίκιο έχεις. είχα φίλη που είχαμε ίδιο χιούμορ αλλά ήταν μυθομανής ,είχα φίλη που είχαμε το ίδιο χιούμορ αλλά ήτανε μπίτς και έκρινε ενώ έκανε ότι δεν κρίνει...καλά αρχίδια. έχω και μια άλλη που ενώ δυσκολεύομαι να γελάσω μαζί της είναι τόσο καλή μωρέεεε που το ξεπερνάω,έχω φίλη σεξομανή που με διασκεδάζει αφάνταστα με τις περιπέτειες της,έχω φίλη μια..ουουου θα μπορούσα να σου μιλάω για ώρες...αλλά θα καταλήξω στο ίδιο

ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ..πονάει πολύ, όταν κλαίω στην αγκαλιά σου μην κρίνεις το γιατί κλαίω για να μου το πετάξεις μετά...όταν σου ανοίγομαι τόσο πολύ..μη με χαραμίζεις. απ΄ότι καταλαβαίνεις,Φλό μου εάν στη λίστα τον don't είναι Μην κλάψεις ποτέ...τότε την πήρα τη θέση σίγουρα!

amalthia είπε...

ουουουουουουου τώρα που το βλέπω το κόμεντ είναι τεράστιο!

τι κερδίζω?!

Flonsavardu είπε...

κερδίζεις μια σκατούλα, την οποία θα παραλάβεις μόνο αν έρθεις αθήνα! αποστολές δεν γίνονται! <3 και όχι, μπορούν να κλαίνε ελεύθερα. θα κλαίμε μαζί.