Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010

Πολυθεματικό ποστ.

Τώρα που τα groups δεν φαίνονται στο facebook μπορώ να κάνω join σε ότι χαζομαρούλα μου προτείνουν. Σήμερα π.χ. έκανα join σε ένα ακόμη group με ατάκα από ελληνική ταινία που μου πρότεινε μια παλιά μου συμμαθήτρια. Κανονικά δεν θα έκανα, αλλά τώρα που δεν το βλέπει κανείς, γουάτ δε χεκ. Παρόλ' αυτά, κρίμα που το ρύθμισαν έτσι,  γιατί μπορεί να πέσεις έξω για κάποιον που έχει κάνει join σε κάτι που λέγεται "η απιστία δεν είναι μαγκιά, είναι αυτοταπείνωση" ενώ ταυτόχρονα ξέρεις πως την πέφτει στον γκόμενο σου. Χα.

Επίσης θέλω να πω πως σήμερα είχα την φαεινή ιδέα να καθίσω στο μπάνιο, αντί να κάνω όρθια ως συνήθως. Λοιπόν κανονικά δεν θα έπρεπε το καθιστό μπάνιο να σε ξεκουράζει; Εγώ γιατί νιώθω λες και με έχουν σπάσει στο ξύλο;

Θα ήθελα να πω επίσης σήμερα πως οι ταξιτζήδες είναι περίεργη φάρα και αν και τους αντιπαθούσα τα μάλα, τελευταία έπεφτα πάνω σε καλούληδες, ή έστω σε κανονικούς, που δεν με έκλεβαν. Προχτές όμως με πήρε ένας αλβανός κύριος, ο οποίος δεν ήξερε να με πάει από το σύνταγμα στην πάνω γωνία του πρώτου νεκροταφείου και καθόταν να το βρει όσο έτρεχε η ταρίφα, χωρίς να έχουμε ξεκινήσει. Ίσως κανονικά έτσι θα πρέπει να γίνεται, αλλά διάολε του ζήτησα να με πάει ακριβώς από πάνω, στην Υμηττού. Και είχε και πειραγμένο μηχανάκι, γιατί μου πήρε 8.50 ευρώ. Ναι, διπλή ταρίφα, αλλά δεν είναι 8.50 ευρώ τον κώλο του κάτω να χτυπούσε. Δεν είπα τίποτα γιατί είμαι ζώον. Αλλά την πλήρωσε ο σημερινός έλληνας κύριος, που με πήρε από τον σταθμό του αιγαλέου, να με πάει στο αττικόν. Αυτός δεν με έκλεψε, αλλά δεν είχε να μου δώσει ρέστα. Και επειδή πάντα όποτε παίρνω ταξί από το αιγάλεω για αττικό με βάζουν να χαλάσω στο περίπτερο έξω από το νοσοκομείο, την πλήρωσε αυτός. Δηλαδή σιγά, δεν του είπα και τίποτα. Η ταρίφα είχε 4.70, είχα δεκάευρο, και αντί να χαλάσω απαίτησα να μου δώσει δύο δίευρα και τα υπόλοιπα ψιλά. Τα οποία τα είχε να μου τα δώσει, αλλά ήταν μαλάκας, όπως όλοι οι ταρίφες. Δηλαδή όχι όλοι, αλλά πολλοί.

Διάβασα στο battered coutured αυτό το οποίο αναφέρεται σε αυτό. Το συγκεκριμένο blog δεν το είχα ξαναπετύχει, αλλά σαν project το βρήκα ευφυές και τρομερά ενδιαφέρον σαν κίνηση για τους καιρούς που ζούμε. Και μου έκανε τρομερά κακή εντύπωση το editorial της κυρίας αυτήνας που επίσης δεν ήξερα, διότι δεν δίνω τα λεφτάκια μου σε τέτοιου είδους περιοδικά, όσο και να μου αρέσει η μόδα. Που μου αρέσει. Πολύ. Το να κάτσει να γράψει ολόκληρο editorial κατακρίνοντας την ιδέα της δεσποινίδος το θεωρώ το λιγότερο ηλίθιο. Αλλά μου αρέσει που επιχειρηματολογεί κιόλας! Λες και θα πέσει η οικονομία, αν εμείς σταματήσουμε να αγοράζουμε ρούχα. Αφού έτσι και αλλιώς τα περισσότερα ρούχα μαζικής κατανάλωσης προέρχονται από τα ζάρα-μάρα και το κακό συναπάντημα. Τα οποία να πέσουν έξω δεν πρόκειται, όσο και να μειώσουμε τις αγορές μας. Αχ, απ' όπου και να το πιάσεις είναι καθυστερημένο, δεν θέλω να επεκταθώ, απλώς το αναφέρω για να το δουν όσοι δεν το είδαν. 

Το σάββατο βγήκα με τις 3 αγαπημένες φίλες-κολλητές-συμφοιτήτριες και πήγαμε στα fridays και μαζί μας ήρθε και το αγόρι της μίας και τον αρχίσαμε στα ψυχολογικά. Κανονικά βαριέμαι, αλλά εκείνη τη μέρα είχα ρέντα. Νομίζω πως πιο πολύ απ' όλα τον εντυπωσίασε η πίκα. Την Κυριακή ήταν πολύ ωραία επίσης. Ναι, κυρία alex, βγαίνουμε και εμείς, ΑΜΕ! Θα βγαίνω και θα κάθομαι να σου λέω τι ωραία που περνάω να ζηλεύεις. :p Βαριέμαι, μόνο και που το σκέφτομαι να κάτσω να γράψω αναλυτικά τι κάναμε. Μόνο εσύ μπορείς να το κάνεις αυτό και να μην βαριέται κανείς, το παραδέχομαι! Σήμερα στο μεταπτυχιακό μιλήσαμε για τη βουλιμία. Και κάναμε και μόνο ένα δίωρο. Και πολύ συγχύστηκα, γιατί και δεν έμαθα και τίποτα καινούργιο και μπορούσα να κάτσω τι ωραία σπίτι με το νι που πονούσε και η μεσούλα του. 

Αυτά τα βαρετά είχα να πω για σήμερα, χάρηκα πολύ που με ακούσατε.

p.s. Υποψιάζομαι ότι θα το μετανιώσω οικτρά, αλλά ναι, η δεσποινίδα στο avatar είμαι εγώ. Επίσης το γλαροπούλι είναι περσινό, αλλά μ' αρέσει πάρα πολύ και ελπίζω να συμφωνήσετε. 

28 σχόλια:

Gogoth είπε...

δηλαδη κατσε ρε μανα μου, το προβλημα πριν με τα γκρουπς ητανε που φαινοντουσαν; κυρια φλονς σας επαναφερω στην ταξη!
να ειδατε τι κανατε τωρα; με κανετε και σας κοντραριζομαι δημοσιως και θα λενε παλι αυτοι οι κουτσομποληδες του ιντερνετς που ειναι σαν τα μουτρα μας οτι εχουμε να χωρισουμε καμια κληρονομια.
:)

επιπροσθετως εγω κανω μπανιο παντα ξαπλωμενη. αν δεν κατσω να μουλιασω ξαπλωτη για κανα σαρανταπενταλεπτο νιωθω οτι δεν εχω κανει μπανιο. και ειναι συνηθως η καλυτερη στιγμη της ημερας μου.

Flonsavardu είπε...

μα κοίταξε τι γίνεται τώρα... δεν μπορώ εγώ να χαλάω το ίματζ μου. και δεν είμαι εναντίον των γρουπς, όπως μερικοί μερικοί. τουναντίον, αν είναι χιουμοριστικά έχω κάνει και τζόιν παλαιότερα που φαινότανε κιόλα. αλλά τώρα ρε παιδί μου π.χ. μπορώ να κάνω και τζόιν στο "τράβα μαλλί", και ρεζίλι δεν γίνομαι και κανένα δεν στεναχωρώ. έτσι και αλλιώς όπως είπε και κάποιος κοινός γνωστός μας, το facebook είναι η βρωμερή μασχάλη του ίντερνετ, τα γκρουπς μας μάραναν; επίσης ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΟΥΣΙΤΣΑ ότι κάνεις μόνο οριζοντίως. απορώ πως. εγώ ακόμη να συνέλθω.

Gogoth είπε...

απο που το θυμασαι τωρα αυτο ενας θεος ξερει... εγω δεν θυμαμαι να στο λεω παντως. :)

ρε ειναι σα να σε παιρνει παλι η μαμα θαλασσα πισω στη μητρα της. μονο αντεργουοτερ ο ανθρωπος μπορει να ειναι πραγματικα μονος με τον εαυτο του. να το καθιερωσεις απο δω και μπρος λεω εγω. οταν το συνηθισεις θα σ'αρεσει.

ρε το αγαπω το νερο. οπως λεει κι ενα αγαπημενο μου ποιημα
"τοσες φορες που με εχει σωσει το νερο κι εγω ολο πνιγμο απο νερο φοβαμαι"

μαη γκαντ τι επαθα βραδιατικα;;;

δεν ειμαι καλα σημερα μ'εχει πιασει το φεγγαρι και μου πειραζει τις πινακιδες.

Flonsavardu είπε...

το όλο ζήτημα κρίνεται στη θερμοκρασία. εγώ πρώτα έμαθα να κάνω μακροβούτι και ύστερα να κολυμπώ. και ακόμα ξέρω να χειρίζομαι τη θάλασσα καλύτερα κάτω από την επιφάνεια της. και έχω γερή αναπνοή επίσης. αλλά η μπανιέρα είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. επίσης... από που το ξέρω. είχα διαβάσει ένα βιβλίο κάποτε και ήταν κάπως αυτοβιογραφικό. :)

Gogoth είπε...

ααααααααα ναι οντως απο'κει το ξερεις! και καθομαι και εξηγω τωρα εγω ο βλακας, αφου εχουμε περασει σε αλλο λεβελ μετα απ'αυτο. :)

μπαη δε γουεη το βιβλιο που μου'δωσες εσυ τα σπαει. θα κανω αναλυτικη κριτικη οταν το τελειωσω.

αλλα συνεχιζω να ειμαι πολεμιος των γκρουπ του φεησμπουκ.

Flonsavardu είπε...

χαίρομαι που σου αρέσει! καλά δεν γίνεται να ταιριάζουμε σε όλα, θα ήτο βαρετό. ήδη διαβάζω κοσμοπόλιταν στην τουαλέτα και το ξέρεις. :)

Gogoth είπε...

χα χα καποτε μου ειχες πει μια ατακα περι του ποσο ταιριαζουμε και την ειχα παρει πολυ στραβα και σου'χα απαντησει "μεχρι ξαναποδειξεως του εναντιου".

αλλα ειχες δικιο. κι επειδη σ'ειχα και για κυνικια και τελικα εισαι σαν τα μουτρα μου, παιζει και να ταιριαζουμε και παραπανω απ'οσο πρεπει γι'αυτο καλες ειναι και οι διαφορες! :)μουαχαχα

Flonsavardu είπε...

μα ναι! :)

τόσο δα σε λέω είπε...

μπάνιο κάνουμε όρθιοι και το πολύ σε 10 λεπτά γιατί θα αργήσουμε για τις δουλειές μας κυρίες μου

επίσης τι είναι η πίκα;

και δεν θυμάμαι πως πάει ακριβώς αλλά μάλλον κάνετε σεξ

alex from planet Mab είπε...

μα τι τιμή είναι αυτή! Και σε τι άσχημη περίοδο.. Διότι νομίζω ότι από σήμερα κιόλας μειώνονται δραματικά αυτές οι παλιές καλές (ο Θεός να τις κάνει) περιγραφές. Νομίζω ότι ξεκίνησε μια Τζέκιλ/Χάυντ φάση και γυρίζω στη σκοτεινή πλευρά. Θα δείξει. Κατά τα λοιπά, κι εγώ συχνά έχω μπερδευτεί και έχω συμπαθήσει ταξιτζήδες, αλλά το 95% είναι εκεί για να μου θυμίζει ότι...δεν..
Το καθιστό μπάνιο κουράζει. Το ξαπλωτό ξεκουράζει. Το ντουζ σε ξυπνάει κάθε πρωί. Αυτά.

Crazy Tourists είπε...

Καλό γκομενάκι είσαι τελικά!! :P
Το άρθρο αυτής της κυρίας της Vogue δεν άντεξα να το διαβάσω...
Και ο τρελοτουρίστας μου έχει τη μεσούλα του! Λες να κάνουν νάζια;
Φιλιά

Τρελοτουρίστρια

Tanila είπε...

Να βάλεις γυμνή φωτό

Flonsavardu είπε...

τόσο δα η πίκα είναι αυτό

http://ygeia.pblogs.gr/tags/nosos-gr.html

και τι εννοείς με το σεξ; όχι τίποτα άλλο, μην ξύνεις πληγές, γιατί έχω να κάνω 1,5 βδομάδα.

alex το ξαπλωτό και αν με κουράζει! μια μέρα έκανα ξαπλωτό μπάνιο και όταν σηκώθηκα παραλίγο να λιποθυμήσω. βέβαια εγώ κάνω με καυτό νερό... εεε, τι, τώρα θα σε πιάσει εσένα; όχι!!! έχω και σε διαβάσω και νομίζω πως πηγαίνω κάπου και εγώ το δόλιο που είμαι όλη τη μέρα μες το σπίτι! :p

τρελοτουριστάκι χαχαχα. δεν ξέρω, ο δικός μου αλήθεια νομίζω το έλεγε. φιλιά!

τανίλα εεε, από εσένα περίμενα να πεις "άιντε μωρή ψωνάρα που μας έβαλες και φωτογραφία" και τέτοια. :))

τόσο δα σε λέω είπε...

λοιπόν αυτό έπρεπε να το ξέρω πιο νωρίς
μια φίλη πρέπει να το είχε αυτό το πρόβλημα όταν ήταν μικρή
δεν άφηνε τίποτα στο δρόμο χωρίς να το βάλει στο στόμα της
με αποκορύφωση τις μασημένες τσίχλες που τις άρεσαν πάρα πολύ
και για το σεξ κατάλαβε η γκόγκοθ
(ελπίζω)

Flonsavardu είπε...

αααα, εγώ και η τζο κάνουμε σεξ; αν δεν είναι αυτό πάλι δεν το κατάλαβα!
όσο για τη φίλη σου ίου. και δεν με νοιάζει που είμαι επιστήμονας άνθρωπος-και καλά. ίου.

Loud Melody είπε...

Είχα κάνει κι εγώ τζόιν στο γκρουπ με την αυτοταπείνωση αλλά δεν την πέφτω στον γκόμενό σου μα τη μπαναγία, να το ξέρεις! :P
Οι ταριφες στην πλειοψηφία είναι ΜΕΓΑΛΟΙ μαλάκες!

Flonsavardu είπε...

χαχαχα, σε πιστεύω!

Gogoth είπε...

εγω δεν εχω ιδεα για κανενα σεξ.

μη με μπλεκετε εμενα με τετοιες βρωμοδουλειες.

Flonsavardu είπε...

ορίστε, δεν κατάλαβε. ούτε εγώ.

Elias είπε...

Το μπάνιο γενικά είναι δοκιμασία, καθιστό, δε, καταντάει ηράκλειος άθλος.

Όρθια, δυο-τρια ΤΣΑΑΑΑΦΡΡΡΡ νερό, μια ιδέα σαπουνάδα, και τέρμα.

*να το κάνετε πιο συχνά αυτό δεσποινίς με τη καταγραφή πληροφοριών απ' τις μέρες. Γαμάει.

Flonsavardu είπε...

γενικά οι μέρες μου περιέχουν διάφορα ευτράπελα ή όμορφα τα οποία συνήθως βαριέμαι να αναπαράγω. αλλά σας ευχαριστώ!

amalthia είπε...

αχ εσύ με τα καινούρια σου γυαλιά!

να κάνεις και άλλα τέτοια πολυθεματικά να μαθαίνω απο εδώ που είσαι,τι κάνεις και τι σκέφτεσαι!

το είδα και εγώ στην battered couture και στην alexa...άσε πολύ μούφα η κυρία Λυμπέρη με τις μόδες της.

εννοείται ότι στο μάθημα δεν επρόκειτο να μάθεις τίποτα...έπρεπε να κάτσεις με το νι!

Flonsavardu είπε...

Είμαι τώρα με το νι. Χιχι. Έλα παραπονιαρα, αφού και εσυ δουλεύεις όλη την ώρα, νομίζεις δεν το ξέρω.

sarper? είπε...

Πλεον εχω σταματησει να ασχολουμαι με την μαλακια το φατσοβιβλιο. Αρνουμαι να ανεβασω φωτογραφιες, εστω ανεβαζω μια-δυο μετα απο καιρο ετσι για τον χαβαλε, αρνουμε να μπω σε γκρουπς. Το μονο που μου κανει κεφι ειναι να παταω atteting στις εκδηλωσεις, χα!
Κατα τ'αλλλα, τα βαρεθηκα και πλεον γνωριζω κοσμο εξω κι οχι μεσα!

amalthia είπε...

Φλόοοοοο

αν συνεχίσεις έτσι θα σου δώσω το τηλέφωνο μου!!!!

spooky loner είπε...

δεν μπορεις να φανταστεις ποσο πολυ βαριομουν τα γκρουπς στο φατσοτετοιο.
οτι φραση και να εσκαγε στο χαζοκουτι το εβλεπες μετα γκρουπ.

αααρρρρργγγγκκκκχχχ δηλαδη.

γκογκοθι με συγχιζεις, παιρνουμε το μπανιο μας με τον ιδιο ακριβως τροπο για τους ιδιους ακριβως λογους και ευτυχως που δεν βρηκες εστω και ελαχιστα συγκινητικο το τελος του Lost γιατι θα ανησυχουσα με την ταυτιση περισσοτερο.

Φλονσι μην ανησυχεις ο περισσοτερος κοσμος δεν οριζοντιωνεται.

Αληθεια, δισταζω να ρωτησω για να μην στο θυμισω, αλλα θελω πολυ να μαθω και θα το τολμησω τελικα.
το βρηκατε το γατακι;

Flonsavardu είπε...

sarper συμφωνώ απολύτως, αλλά και από "μέσα" μπορείς να γνωρίσεις πολύ ταιριαστά σου και οκ άτομα. είναι θέμα τύχης! απλώς να μην μπερδεύουμε το έξω με το μέσα, ε; καμία σχέση! ;)

αμάλθεια όταν θα δεχτείς να μου το δώσεις, δεν θα το θέλω εγώ. -.-

:p

σπουκάκι σε τέτοια γκρουπ δεν θα κάνω ποτέ τζόιν, φαίνονται δεν φαίνονται! έχουμε και κάποιες αρχές! όσον αφορά το ξαπλωτό μπάνιο, το λατρεύω, απλώς θα ξαναπώ, λόγω καυτού νερού με κάνει ένα πτώμα. και όχι :( σ' ευχαριστώ που ενδιαφέρεσαι, δυστυχώς όχι και ένα :( είναι πολύ λίγο για να περιγράψει το πως αισθάνομαι. δεν την ξεχνώ ποτέ, μην ανησυχείς αν μου τη θύμησες.

sarper? είπε...

Μιλας με καποιον που εχει περασει την εποχη οπου ολοι γνωριζαν κοσμο μεσα απ'αυτο κι εβγαιναν μετα μαζι τους. Μεχρι στιγμης εχω γνωρισει απειρο κοσμο και οσοι αξιζαν ειναι καραβακι στον ωκεανο. Δεν ξερω, ισως φταιει οτι ποτε δεν κινομουν στη σωστη κατευθυνση!

Για παραδειγμα, τοτε ηταν "μοδα" να γνωριζεις γκομενο/γκομενα μεσα απ'αυτο. Ηθικο διδαγμα. Οταν γνωριζεις καποιον χωρις να τον ξερεις, τοτε το story αποκτα περισσοτερο πλοκη και γουσταρεις αυτο το σαξπενς βρε παιδι μου. Δεν ειμαστε τυποι που τα θελουμε ολα ευκολα!