Τρίτη, 1 Ιουνίου 2010

Προς επίδοξες νύφες

Έχω μια αισιοδοξία πως θα συμφωνήσουν μαζί μου πολλές στα από κάτω σχόλια. Αυτή η αισιοδοξία θα με φάει. Λοιπόν, όταν γνώρισα τον πρώτο μου φίλο- στα 19 μου δηλαδή, γιατί πριν από αυτό, είχα δύο φοβερές σχέσεις 20 μέρες και μία βδομάδα αντίστοιχα- ή μάλλον πριν τον γνωρίσω, όπως έχω ξαναπεί σ’ αυτό το τίμιο μπλογκ νόμιζα εγώ θα ήμουν μια χαρά κοπέλα. Άκουγα ιστορίες από την κρύπτη, για τρομερά μούτρα που κρατούσαν φίλες μου στους γκόμενους τους και μονολογούσα «dude, that chick is crazy». Μετά λοιπόν γνώρισα τον Β. και έκανα ότι έκαναν και οι φίλες μου με μαθηματική ακρίβεια. Μιλούσαμε με τις ώρες στο τηλέφωνο, λες και δεν υπήρχε αύριο- είχαμε σχέση εξ αποστάσεως, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί το ότι κοιμόμουν με ανοιχτό το κινητό, ναι, εγώ ήμουν, μιλάμε για τέτοια παράνοια, τα γράφω και ντρέπομαι- με έκανε να ζηλεύω και εγώ τσιμπούσα το τυράκι ώσπου έγινα μια ανασφαλής υστέρω, και έκανε και άλλα πράγματα και εγώ πολλά άλλα για τα οποία δεν είμαι περήφανη. Ύστερα, γνώρισα το νι και επειδή είχα περάσει τρία χρόνια στην τσίτα, ήθελα να χαλαρώσω. Είχαμε τι ωραία ελεύθερη σχέση, και ας ήμουν ερωτευμένη μαζί του, και ας πέθαινα, δεν με ένοιαζε με ποια ήταν και τι έκανε και ένιωθα τόσο καλά με τον εαυτό μου και ήμουν κιουλ. Βασικά, ίσως βοηθούσε το ότι η ελεύθερη σχέση ήταν απλά για τους τύπους, και το ότι ήμασταν πιο παντρεμένοι και από τους παντρεμένους, αλλά δεν θα σας το πω ποτέ αυτό.
Κάποια στιγμή, είπαμε αυτό το ελεύθερη σχέση να το κάνουμε σκέτο σχέση και κάπου εκεί είχε αρχίσει να με κουράζει και το ότι είχε το ελεύθερο να πηδιέται με όποια θέλει- ασχέτως αν δεν το έκανε ή άμα το έκανε τέλος πάντων δεν το κατάλαβα, οπότε και πάλι μπράβο του- και αυτό φάνηκε μάλλον γιατί και εκείνος έκανε σαν να εξαρτιόταν από τη ζωή του να αισθάνεται ελεύθερος. Και άρχισε το παρτιντί. Το οποίο συνεχίστηκε για δυο χρόνια, μέχρι που έφαγα το πρώτο μου κέρατο μάλλον, ακόμα επιμένει πως όχι, τέλος πάντων, δεν έχει καμία σημασία.  
Και γιατί το λέω έτσι λες και δεν τρέχει κάστανο; Πρώτον γιατί μεταξύ μας, και να έγινε κάτι, όντως δεν τρέχει κάστανο, με την έννοια ότι υπάρχουν τόσα πολλά άλλα που διαδέχτηκαν αυτό, αλλά και που προυπήρχαν αυτού, τα οποία με διαβεβαιώνουν ότι είναι σταγόνα στον ωκεανό. Αλλά κυριότερα, επειδή έχω την σθεναρή εντύπωση πως αν δεν γινόμουν στρίγγλα από αρνάκι, που ήθελα να κατουράω την περιοχή μου σε κάθε ευκαιρία που μία γυναίκα εμφανιζόταν σε ακτίνα 10 μέτρων, ίσως να μην είχε γίνει τίποτα. Ίσως και να είχε γίνει, αλλά εφ’ όσον και εγώ δεν είχα τη φωλιά μου εντελώς καθαρή, i call it even.
Και τι εννοώ δεν είχα την φωλιά μου καθαρή; Δεν εννοώ ότι και εγώ πήγα με κανένα άλλον. Εννοώ πως είχα κατάθλιψη σχεδόν από τον Σεπτέμβρη που ήρθα Αθήνα και ότι αυτός δεν ήταν στην Αθήνα. Αυτό μεταφράζεται στο ότι του έπρηζα τους όρχεις καθημερινά με τηλέφωνα τα οποία περιελάμβαναν ως επί το πλείστο ζήλια+ανασφάλεια+αυτοκτονικούς ιδεασμούς+κλάματα. Και δεν με χώρισε! Να κάνω και το σταυρό μου. Και η πλάκα ποια είναι. Ότι εγώ αυτά τα είχα από μόνη μου, δεν έφταιγε ο άλλος σε τίποτα. Εγώ είχα πρόβλημα προσαρμογής, δεν άντεχα τα λεωφορεία, την αθήνα, τη μάνα μου. Και μου έλειπαν τρομερά αυτός και τα γατιά. Αλλά αυτός ο δόλιος τι φταίει; Επομένως και στην περίπτωση που το έκανε ή το σκέφτηκε ή δεν ξέρω και εγώ τι, το μόνο που παράπονο ήταν ότι ήταν ένα μπάζο και τρομερά ηλίθια. Και ξέρω ότι όλες οι γυναίκες τα ίδια λένε για τις άλλες, αλλά η δικιά μας ήταν κιόλας.
Γιατί τα λέω όλα αυτά; Γιατί:
1.       Μην ζηλεύετε τους άντρες σας. Αν σας κάνουν να τους ζηλεύετε, επειδή είναι γκομενιάρηδες ή χωρίστε τους ή αποδεχτείτε ότι είναι ανασφαλή καθυστερημένα γουρούνια που σου πουλάνε θεωρίες περί της εξέλιξης και το ότι οι άντρες έχουν περασμένο στο dna τους να γονιμοποιούν ότι κινείται. (Εφ’ όσον πλέον δεν είναι ανεκτό και ουδεμία επιθυμία έχετε να σπέρνετε παιδιά σε κάθε αιδοίο, ίσως λέω εγώ ίσως να μην πρέπει να είναι ανεκτό να βάζετε και τον πούτσο σας σε κάθε αιδοίο. Λέω εγώ τώρα. Άντρες. Πφ.)
2.       Υπάρχουν άπειροι τρόποι να μην σε κερατώσει κάποιος, αλλά ο πιο εμπεριστατωμένος τρόπος για να συμβεί αυτό είναι να γκρινιάζεις ή να ανησυχείς εμφανώς για να μην το κάνει. Τότε θα το κάνει και είναι και σίγουρο και δεν το λέω εγώ, είναι σχεδόν κλισέ.
3.       Μην προσπαθείτε να αλλάξετε κάποιον, ακόμα και αν δεν ήταν έτσι στην «αρχή». Ή γενικώς αλλάξτε τον άμα μπορείτε, δεν είναι ότι δεν γίνεται. Αλλά κανείς δεν τα κατάφερε ποτέ με την γκρίνια. Αν υπάρχει έστω και μία γυναίκα που κατάφερε να αλλάξει κάποιον με την γκρίνια, εμφανίσου wonder woman! Δίδαξε τις δυνάμεις σου!
4.       Το να περνάτε από τη μία σχέση στην άλλη, επειδή δεν μπορείτε να είστε μόνες σας, δεν είναι και έγκλημα, και στο κάτω κάτω ποια είμαι εγώ να σας κρίνει, και εγώ το ίδιο έκανα. Και εγώ είχα το πρόβλημα, κανένας άλλος, διότι ήμουν στην καταπληκτική θέση να στεναχωριέμαι για τη σχέση που αγαπούσα τρία χρόνια, αλλά ταυτόχρονα να είμαι ερωτευμένη με την καινούργια και άστα μπλέξιμο. Για να μην πω ότι το να είσαι ελεύθερη είναι ωραίο πράγμα. Αρκεί βέβαια να έχεις φίλες. Και αυτό μας πάει στο παρακάτω.
5.       Όταν βρεις αυτόν τον γαμάτο τύπο και θα τον ερωτευτείς και θα θέλεις να περνάς όλη σου τη μέρα μ’ αυτόν γιατί είναι το ζουζούνι σου και δεν θα το βαριέσαι, ε λοιπόν DON’T. Μην παραμελείς τις φίλες σου, επειδή είναι παλιές, και ο άλλος είναι φρέσκο κρέας που θα σου προσφέρει καινούργιες κοινωνικές εμπειρίες. Καλές είναι και αυτές, τόσο καιρό υπήρχαν στη ζωή σου. Άσε που πρέπει να της κρατήσεις, γιατί όταν θα περάσουν τα πρώτα μέλια, κάπου πρέπει να αρχίσεις να γκρινιάζεις για τις μαλακίες που κάνει ο δικός σου, και αυτό θα το κάνεις στις φίλες σου, όπως λέει και η συμβουλή νο.2 και 3.
6.       Όσο περισσότερο μπορείς να κρατηθείς μακριά από τα «πεθερικά» τόσο το καλύτερο, εκτός και αν οι γονείς είναι γενικώς η συμπάθεια σου. Εμένα δεν είναι και αυτό συμπεριλαμβάνει όλους τους γονείς, ακόμα και τους καλούς. Εγώ είμαι η κακιά.
7.       Επειδή οι άνθρωποι είναι εγωιστικά όντα, είναι τρομερά συχνό πάνω σε ένα τσακωμό, επειδή αυτός έκανε κάτι χοντρό, να ξεχάσεις αυτομάτως ό,τι κρυφή η φανερή μαλακία έχεις κάνει εσύ μέσα στη σχέση και να τα φορτώσεις όλα πάνω του. Αν είσαι τέτοιος τύπος, κάντο, έτσι και αλλιώς αυτοί οι άντρες είναι τόσο μπουμπούνες που ακόμα και σήμερα καμία μαρτυρία δεν καταγράφηκε από άντρα που σήκωσε κεφάλι και είπε «Ναι, αλλά εσύ έκανες...». Σε αντίθεση με τη γυναίκα που αν κάθε φορά που ξεστόμιζε αυτή τη φράση της έδιναν και πενταεύρο, τώρα θα είχε την καρνταρόμπα της Μπράντζο. Παρόλ’ αυτά δεν είναι ωραίο πράγμα να γίνεται και καλό είναι ακόμα και αν το χρησιμοποιείς, τουλάχιστον να αναγνωρίζεις μέσα σου και τις δικές σου μαλακίες, είπαμε φανερές και κρυφές. Επειδή κεράτωσες τον Παυλάκη και αυτός δεν το έμαθε, δεν σημαίνει ότι δεν το έκανες, οπότε μην του πρήζεις και αυτουνού του καημένου τόσο τον μπούτσο επειδή αυτή η ψηλή ξανθιά συμφοιτήτρια του έστειλε μήνυμα.
8.       Σταματήστε επιτέλους αυτή την κακιά συνήθεια γυναίκες! Οι άντρες δεν είναι τα φορητά πορτοφόλια σας με ενσωματωμένο πέος! Άντε, επιτρέψτε του να σας πληρώσει καμιά φορά το σινεμά, όχι σαν τη «νύφη» μου που μετράει και τα πεντάλεπτα μην τυχόν και την κεράσει κάτι ο αδερφός μου, αλλά όχι και να εννοείται ότι θα γίνεται αυτό συνέχεια. Και τέλος πάντων αν δεν έχετε λεφτά μια εποχή, να του ανταποδίδετε όταν έχετε.
9.       Κεράτωνε τον άντρα σου και μάγια μην του κάνεις. Βασικά λυπάμαι άντρες, αλλά να μην ήσασταν τόσο ανασφαλή γουρούνια να μην ήταν πέρα για πέρα αληθινό.
10.   And last, but not least και αυτό ισχύει για όλους, άντρες, γυναίκες, αλήτες, πουλιά, όταν κάνεις κάτι να μην περιμένεις αντάλλαγμα. Αυτό το λάθος το έκανα στην πρώτη μου σχέση, στη δεύτερη σχέση έμαθα. Δεν αντιλέγω ότι ο άλλος θα είναι γαιδούρι αν δεν ανταποδίδει τις ευγενικές ή δουλικές ενίοτε χειρονομίες σου, αλλά αν συμβαίνει αυτό θα πρέπει δυστυχώς να καταφύγεις στον χωρισμό για κάποιον λιγότερο γαιδούρι. Το αδίακοπο γαιτανάκι του να κάνεις όλο και περισσότερα ή έστω να κάνεις πράγματα και μετά να προσπαθείς να τον φορτώνεις με τύψεις που δεν κάνει αυτός μην το ξανακούσω παρακαλώ. Ευχαριστώ. 


24 σχόλια:

vlakspot είπε...

Εγώ γιατί σε διάβασα, για να ξεμπερδευτώ ή για να μπερδευτώ περισσότερο;
Χμ.. μ'έβαλες σε σκέψεις.
Ωραίο κείμενο πάντως :)

sarper? είπε...

Αν διαβαζα αυτο το ποστ πριν ενα χρονο, θα μπερδευομουν. Αλλα το διαβαζω τωρα, που νομιζω εχω αποκτησει τσαμπουκα στις αποψεις μου. Οκ, ας κανετε ο,τι νομιζετε. Εγω δεν μπερδευομαι καθολου, μιας και οι τρελες ιστοριες της καθημερινοτητας με τον/την αλλον/αλλην, εχουν καταντησει γελοιες. Στην ηλικια μας, ας κοιταμε να περναμε καλα και τα υπολοιπα θα ερθουν μονα τους.
Καλο μηνα μπαι δε γουει!

kathysteras είπε...

Τόσοι αιώνες αλληλοεκπαίδευσης (καλά τον περισσότερο καιρό εμείς δοκιμάζαμε να σας εκπαιδεύσουμε, αλλα τζίφος)
και τελικά δεν έχουμε καταφέρει τίποτα.

Τι να κάνεις ;
Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν εμείς θα είμαστε μονίμως ανώριμοι και εσείς μονίμως γκρινιάρες και ζηλιάρες. Λίγο υπομονή και από τις δύο πλευρές βασικά χρειάζεται.

... είπε ο σοφός καθυστέρας

Gogoth είπε...

λοιπον επειδη συμφωνω σχεδον με ολα, θα το πω δημοσιως για να επιβεβαιωσω τα λεγομενα σου.

εγω τη μια και μοναδικη φορα στη ζωη μου που κερατωσα αντρα, ητανε καποιον που με ζηλευε παθολογικα και πιστευε οτι ανα πασα στιγμη θα τον κερατωσω. το εκανα γιατι το πιστευε τοσο πολυ που εφτασα στο σημειο να πω, αφου με θεωρεις πουτανα και δεν αλλαζεις γνωμη οσο αψογα και να φερομαι κι οσο κι αν δεν δινω δικαιωμα, οκ, σο μπη ιτ. παρε να'χεις.

ειναι καθαρη αντιδραση.

Crazy Tourists είπε...

Γεια σου κοπελιά!!
Καλέ αφήστε τους άντρες ήσυχους! Α πα πα!! Ο δικός μου πάντως είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει, αρκεί να μην το μάθω (και να μην αρχίσω να έχω υποψίες) και να μη με κολήσει τίποτα! Αν κάποιο από αυτά συμβεί θα τον χωρίσω αμέσως, ενώ με το δεύτερο θα του ρίξω και καμιά μπούφλα (ό,τι καταφέρω δηλαδή!!)!
Ως τώρα πάντως (φτού μας φτού μας) δεν τίθεται κανένα θέμα! Ούτε από τη μεριά μου φυσικά (και μετράμε 8 χρόνια και κάτι, όχι αστεία!)!
Πολλά φιλιά!!

Τρελοτουρίστρια

τόσο δα σε λέω είπε...

αυτό με τους γονείς ποτέ δεν το κατάλαβα
όπως γνωρίζεις κάποιους φίλους του/της, γνωρίζεις και τους γονείς
δεν σημαίνει ότι παντρεύεστε

alex from planet Mab είπε...

Φλο! Φλο! Συμφωνώ με τα πάντα! Με όλα! Νομίζω ότι μπήκες στο μυαλό μου και έγραψες ό,τι σκέφτομαι. Με τον δικό σου, ξεχωριστό, αξιαγάπητο τρόπο βέβαια. Σε ζηλέυω λιγάκι που έχεις το θάρρος να εκθέτεις πρόσωπα και καταστάσεις. Να δίνεις παραδείγματα από την "πραγματική" ζωή. Εγώ δυστυχώς έχω καεί από αυτό στο παρελθόν κι έτσι τελείωσε η εποχή της αθωώτητας. Μπράβο. Τέλειο ποστ!

Flonsavardu είπε...

vlakspot μα γιατί να μπερδευτείς; εγώ νομίζω ότι τα λέω αρκετά κατανοητά, πασπαλισμένα με χιούμορ ασφαλώς, που όσοι με διαβάζουν θα το εντοπίζουν- π.χ. θα ξέρουν ότι τα περισσότερα τα λέω για να τα ακούω και εγώ, :))

sarper μέχρις στιγμής δεν γνώρισα γυναίκα, που πρωτόφτιαξε σχέση και ήρθε με το μάνιουαλ να είναι χαλαρή. όλες όταν μας χτυπάει ο έρωτας στο κεφάλι γινόμαστε χαζοβιόλες και ξεχνάμε βασικές αρχές. αυτό εδώ κάνει αυτό το ποστ, υπενθυμίζει και ενημερώνει.

σοφέ καθυστέρα έχω γνωρίσει και υπερβολικές γυναίκες, αλλά μην βάζουμε όλες τις γυναίκες στο ίδιο τσουβάλι. υπάρχουν μερικές γυναίκες που είναι μια χαρά κιουλ (σε συγκριτικά τεστ πάντα, γυναίκα τελείως κιουλ και ερωτευμένη δεν έχω συναντήσει).

τζο πες τα! ορίστε παιδιά το λέει και η τζο.

τρελοτουριστάκι δεν έχω τίποτα με τους άντρες. μια χαρά είναι. απλά πιστεύω ότι το κέρατο είναι 80% ανασφάλεια και 20% των περιπτώσεων μόνο αυθεντική ανάγκη για κάτι το διαφορετικό. και μου τη σπάει αυτή η ανασφάλεια τους. και οι ιστορίες που ακούω από καυλέες που δεν μπορούν να συγκρατήσουν τις ορμές τους, αλλά άμα βρουν καμία να τους πηγαίνει τρενάκι, τι τύχη καταφέρνουν και τις συγκρατούν και τρέχουν από πίσω της. και είναι η πλειοψηφία αυτή, δυστυχώς.

τόσο δα εννοείται ρε παιδί μου. απλώς μετά μπαίνουν πολλά άλλα στη μέση για εμάς τις γυναίκες. σκέψου ότι η πλειοψηφία των γυναικών θεωρεί σπουδαίο πράγμα να γνωρίσει τη μαμά κάποιου- ενώ όντως δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο στη σχέση, είναι απλά κάτι που μπορεί να συμβεί τυχαία ή και όχι, δεν σημαίνει ότι θα σας παντρευτεί, ναι- επομένως βάλε με το νου σου.

άλεξ σ' ευχαριστώ πολύ!! ε, τώρα μια παρέα είμαστε εδώ πέρα, άλλωστε έχω εσάς τακτικούς μου αναγνώστες, αν δεν τα πω σε εσάς που θα τα πω, :D

amalthia είπε...

α εγώ συμφωνώ με τον Σάρπερ..αχχαχαχαχαχα..

ρε Φλό μη σκέφτεσαι τόσο πολύ,χαλάς την πιάτσα.

σωστά αυτά που λες δεν αντιλέγω αλλά δεν ισχύουν όλα για όλους και δεν μπορείς να συγκρατήσεις κάποια συναισθήματα όπως την ζήλια.

φριχτό συναίσθημα μπαι δε γουέι,πέρασα ένα εξάμηνο απόλυτης ζήλιας..και εγώ μαζί με σένα "απορώ πως με άντεξε"!

μάλλον έχουν την αρετή της υπομονής και του στ'αρχιδισμού.

sarper? είπε...

Flo, πραγματικα σε ευχαριστω για την απαντηση σου! Ηταν σαν απαντηση που περιμενα εδω και καιρο και δε μου την ελεγε κανενας, ουτε τη διαβασα σε καποιο βιβλιο φιλοσοφιας. Σ'ευχαριστω και παλι!
Τωρα επιτελους ολοκληρωθηκε το σχεδιο μου για να καρφωσω μια κοπελιτσα που ψηνω!

sarper? είπε...

Α Αμαλθεια σε παρακαλω μη διαβασεις το προηγουμενο σχολιο μου! Πες οτι δε θα το διαβασεις! Χαχαχαχαχαχα
Στα υπολοιπα εχουμε κοινα! Ουπς, αμε!

Mamouli είπε...

Για να μαθαίνουν οι νεότεροι:

Είμαι παντρεμένη 3 χρόνια (τον προηγούμενο μήνα είχαμε επέτειο και την ξεχάσαμε και οι 2!).
Τον Χ. τον γνωρίζω από το σχολείο (ήμασταν μαζί από τη δευτέρα γυμνασίου, σχεδόν σε κάθε τάξη. Στην τρίτη λυκείου ήμασταν 2 χρόνια, μετά χωρίσαμε και τα ξαναβρήκαμε 5 χρόνια μετά).
Ο λόγος που (πιστεύω) ότι είμαστε μαζί (οκ, εκτὀς απ᾽το γεγονός ότι we love each other, πώς να το κάνουμε; Γνωριζόμαστε πολύ περισσότερο από τη μισή μας ζωή!), είναι γιατί ο καθένας έχει την άνεση να κάνει ό,τι γουστάρει (και φαντάσου ότι έχουμε και 2 παιδιά!). Και ο άλλος του το επιτρέπει. Έτσι, απλά. Χωρίς γκρίνιες, χωρίς τίποτα.
Θέλεις αγοράκι μου να βγεις με τους φίλους σου, να γυρίσεις το αξημέρωτο; Να πας! Θέλεις αν βλέπεις ποδόσφαιρο όλο το σκ (ακόμα και παιχνίδια Δ᾽εθνικής); Να το κάνεις; Θέλεις να την κάνεις για τα εξωτερικά με την αντρόπαρέα σου για να ξεσκάσεις; Να πας στο καλό (φέρε και κανένα δωράκι, έτσι; Μην τσιγκουνευτείς για το γυναικάκι σου!).
Και τούμπαλιν!
Όσο πιο πολύ δεν του σπας τ᾽αρχίδια του άλλου, τόσο πιο πολύ σε γουστάρει. Είναι τόσο απλό!
Και όσο πιο γρήγορα το καταλάβει κανένας, τόσο καλύτερα για την σχέση του και για την ψυχική του υγεία!
Τάδε έφη Mamouli.

amalthia είπε...

αχ mamouli είστε "highschool sweethearts"! α και εμείιιιιιιις...
(τράβηγμα φωνής,σπάσιμο κεφαλιού,δάχτυλο να παίζει με τα μαλλιά,ματάκια να ανοιγοκλείνουν..κάνω τα χαζά που λέει η Φλό τώρα,μη με παρεξηγήσετε)

σάρπερ? κι αν το διάβασα?(κι αν σου κάτσει?!)

λού είπε...

ουφ. ουφ. ναι. ετσι ειναι.

Flonsavardu είπε...

αμάλθεια- τι αστείο, άκου αμάλθεια :p- εσύ να ζηλεύεις; που το παιδί σε έχει κορώνα στο κεφάλι του; που είστε πλασμένοι ο ένας για τον άλλον; που... κατάλαβες. και έχεις δίκιο, απλώς με ξέρεις. ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΙΖΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ!

sarper εδώ είμαι εγώ παιδί μου για όλα. αν δεν τα μάθεις από μένα τη γριά, από ποια θα τα μάθεις. ότι συμβουλή θες για την πιτσιρίκα, εδώ.

mamouli είσαι η θεά μου. συμφωνώ σε όλα και επαυξάνω. εγώ γκρίνιαζα πάντως γιατί ο καλός μου ήθελε να μου επιβάλλει "κολλητές" και γυναικείες παρέες- τα οποία δεν ξέρω αν τα επιτρέπεις στον σύζυγο, αλλά εγώ δεν θα τα επιτρέψω ποτέ, και δεν είναι θέμα εμπιστοσύνης... πόσο εμπιστοσύνη να έχεις πια; δεν είμαι πάντως από τις υστερικές που δεν αφήνουν τους άντρες τους να είναι με φίλους.

λου γουέλκαμ και χαίρομαι που συμφωνείς!

sarper? είπε...

Και για να ξεκαθαρισουμε κατι αγαπητη μου Φλο, αν εσυ εισαι γρια, τοτε εγω τι ειμαι? Στα προθυρα του να γερασω? Σκασε! [με την καλη εννοια παντα] Ειμαστε ακομα -μεγαλα- παιδια και χαιρομαστε!

Heliotypon είπε...

Παιδιά ζήτωσαν οι ελεύθερες σχέσεις! Μην κολλάτε με ζήλιες και ταμπού. Το ξέρετε εκείνο το ρητό που λέει "Live and let live"; έ, μπορείτε να το προσορμόσετε σε "Fuck and let fuck" και θα δείτε πόσο πιο χαλαρή θα γίνει η ζωή!

spooky loner είπε...

ζηλευω υπο συνθηκες.
οταν μου φερει ο αλλος το αντικειμενο της ζηλιας μου και μου το τριψει στην μουρη τοτε ζηλευω γιατι αναγκαζομαι.
αλλα συνηθως δεν καταλαβαινω ποτε πρεπει να ζηλευω και γενικα δεν καταλαβαινω χαμενη μεσα στην καλοπιστια μου και τελικα ειναι πολυ αργα για να ζηλεψω.
χεχε.

Mamouli είπε...

Ο Χ. δεν έχει φίλες. Διότι το γυναικείο φύλο μάλλον το θέλει μόνο για γκόμενα!

Αν είχε μάλλον δε θα είχα κανένα πρόβλημα. Αλλά και αν είχα (υποθετικά πάντα μιλάμε), θα έκανα τουμπεκί, διότι εγώ εμφανίζω συνέχεια κολλητούς (αλλά απλώς κολλητούς! Τί να πω από εκεί και έπειτα;

Flonsavardu είπε...

sarper, έτσι, μίλα μου βρώμικα. χαχαχαχα. σκάω σκάω, απλώς ταυτόχρονα περνάω και κρίση ηλικίας. και εσύ σε λίγο καιρό τι νομίζεις... κοντοζυγώνει το γήρας.

heliotypon συμφωνάω και επαυξάνω, αλλά την επόμενη φορά, γιατί τώρα το "λάθος" έγινε.

spooky και εγώ θα ήθελα να ήμουν στην κοσμάρα μου και να μη ζηλεύω. το κακό με τη ζήλια είναι ότι πάνω από τις μισές φορές ο φίλος μου κάνει επίτηδες πράγματα για να ζηλέψω και μετά μου ζητάει και τα ρέστα. και μετά δεν το παραδέχεται ότι το κάνει και επίτηδες.

mamouli οι κολλητοί σου είναι γκέι; το ξέρεις ότι δεν υπάρχει φιλία μεταξύ των δύο φύλων; τι σημαίνει "κολλητός"; ααα, μαμούλι δεν μου τα λες καλά, καθόλου καλά δεν μου τα λες. δεν υπονοώ τίποτα, απλώς δεν πιστεύω στη φιλία μεταξύ των δύο φύλων. είμαι από αυτούς :)

spooky loner είπε...

αχ φλονσακι μου δεν ειναι καλο το οτι ειμαι χαμενη στην καλοπιστια μου και στην κοσμαρα μου γιατι τελικα παντα βγαινω και κερατας και ζημιωμενος.
θα προτιμούσα να ημουν λιγο περισσοτερο ζηλιαρα και ψιλιασμενη, αληθεια!

Flonsavardu είπε...

η αλήθεια είναι ότι και η πολύ καλοπιστία δεν ωφέλησε ποτέ κανέναν, και ότι κατά κανόνα την καταψηφίζω! όχι να έχεις και εμμονές, αλλά όχι να είσαι και στον κόσμο σου- όχι εσύ, γενικά!

spooky loner είπε...

ναι! ακριβως ετσι.
καλυτερα να εχεις ματια και αυτια ανοιχτα οχι σε υπερβολικο βαθμο αλλα σε ενα φυσιολογικο επιπεδο.
σε μια απο τις μακροχρονιες σχεσεις μου, ολα ηταν μπροστα στα ματια μου αλλα εγω τον εμπιστευομουν και κοιταγα αλλου γιατι σκεφτομουν οτι αποκλειεται να συμβαινει κατι.
θεωρουσα την ζηλια περιτη και τελικα ο τυπας ειχε παραλληλη σχεση.
βεβαια δεν εχω αλλαξει και πολυ φιλοσοφια, απλα τωρα μπαινω σε σχεση πιο δυσκολα.

Flonsavardu είπε...

ορίστε! θα τα δείχνω στον φίλο μου να μην λέει ότι είμαι υπερβολική :p τόσα πράγματα γίνονται γύρω μας. πέρα από την πλάκα, εγώ προσωπικά έχω ανοιχτά τα μάτια και τα αυτιά μου. θεωρούμαι ζηλιάρα, αλλά δεν ζηλεύω παρά μόνο αν ο άλλος με προκαλεί ή έχει χάσει την εμπιστοσύνη μου χωρίς καμιά προσπάθεια να την ξανακερδίσει.