Δευτέρα, 7 Ιουνίου 2010

Don't let me think it twice!

Ο αδερφός μου λέει ότι οι τελευταίες μου αναρτήσεις δεν ήταν καλές. Δεν φτάνει που ανακάλυψε το blog μου επειδή χρησιμοποιούσε τον υπολογιστή μου, τολμάει να έχει και γνώμη κιόλας! Ορίστε μας, βρήκαμε τη σαμπάνια τσάμπα και την ξολοθρεύουμε- it's an inside joke. Άσχετο αυτό τώρα- και καλά, είναι πρόκληση για να του πείτε πόσο άδικο έχει και πόσο ωραία ήταν τα post μου. -.-

Οι τελευταίες μέρες μου ήταν πολύ γεμάτες. Και επειδή δεν είναι ποτέ έτσι, και περισσότερο μαθαίνω την αθήνα από την Αλέξια, παρά κανονικά, νομίζω πως αξίζουν μια ανάρτηση. Ο τίτλος απευθύνεται στην μονίμως γεροντοκορίστικη διάθεση μου, που αν η έξοδος δεν είναι ελεγμένη και σίγουρη, δεν συμβαίνει ποτέ. Κοινώς δεν ρισκάρω ποτέ στις βόλτες μου και συνήθως αντιμετωπίζω οτιδήποτε καινούργιο με asperger διάθεση. Αλλά όταν οι στιγμές διαδέχονται η μία την άλλη, χωρίς να σου αφήνουν περιθώρια σκέψης, τότε μπορούν να συμβούν και πολύ ωραία πράγματα. (Ή και όχι.)

Από την Τετάρτη το βράδυ ήμουν λοιπόν με το σκληρό μου αγόρι-χλωμό παλικάρι, που γύρισε από Βερολίνο και είπε να μου κάνει το χατήρι, οπότε και κάτσαμε μαζί μέχρι το Σάββατο το βράδυ, και περάσαμε πολύ ωραία. Πήγαμε βόλτες- δηλαδή έπρηζα όρχεις τη μισή μέρα και το απόγευμα με πήγαινε μια βόλτα, αμέ. Είδαμε ταινίες- μόνο το I love you Phillip Morris είδαμε, πολύ γέλιο, όλη την άλλη ώρα το pc  μου ήταν κατειλημμένο είτε με το να βλέπει πόκερ είτε με το να παίζει. Αλλά συζητήσαμε κιόλας- οι συζητήσεις μας, όταν δεν μαλώνουμε, όσο σοβαρές και να είναι, με κάνουν πάντοτε να γελάω υστερικά, γιατί τις ξεφτιλίζει και μ' αρέσει. 

Άρχισε π.χ. η κουβέντα από το ότι εγώ δεν θα μπορώ να κάνω κάμπινγκ (η γνώμη του), γιατί θέλω ανέσεις, και καταλήξαμε κάπως που ούτε και εγώ θυμάμαι πως, πως οι ινδοί κάνουν στον γάγγη μπάνιο, όχι μόνο επειδή είναι ιερός ποταμός-όπως νόμιζα- αλλά και γιατί δεν έχουν που αλλού να κάνουν μπάνιο. Πολλάν εξεπλάγειν, την αλήθεια μου να την πω, που δεν έχουν τρεχούμενο νερό, και το νι με κοίταζε και απορούσε πόσο καθοριστικά κακό μπορεί να κάνει το οξυζενέ, ακόμα και αν έχεις καιρό να το χρησιμοποιήσεις. Μετά αναρωτήθηκα αν βρωμάνε, μου απάντησε ότι φυσικά και βρωμάνε, αλλά έχουν συνηθίσει- αυτό που η αγάπη μου έχει απαντήσεις για τα πάντα, πολύ μου αρέσει- και μετά του λέω και εγώ ότι και σιγά, όχι πολύ καιρό πριν, κάνανε μπάνιο μερικές φορές τον χρόνο. Του λέω "δεν μπορεί να βρωμούσαν αυτοί, προφανώς συνήθιζε το σώμα και δεν μύριζε, αφού από την αρχαιότητα έτσι ήταν ο κόσμος" και μου έκανε πλάκα λέγοντας μου "Ναι, θα είπαν τα βακτηρίδια, α, είμαστε πολύ καιρό στη μασχάλη αυτουνού, ας σταματήσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας. Ρε πάρτο χαμπάρι, δεν υπήρχε ψωλή και μασχάλη που να μη βρωμούσε στην αρχαιότητα!". Είναι σοβαρός άνθρωπος αυτός να κάνεις συζήτηση; Χιχι.

Μετά, το Σάββατο το βράδυ, αφού μου "έκλεψε" τον Φέι Φέι- έκανα cat-sitting όσο ήταν στο Βερολίνο- με εγκατέλειψε, και εγώ πήρα τηλέφωνο τη Τζο, που μου είχε προτείνει να πάμε κάπου, που κανονικά δεν θα πήγαινα, γιατί είχε κόσμο που δεν πολύ ήξερα, αλλά πήγα και ήταν πολύ ωραία και πέρασα φανταστικά και σ' ευχαριστώ Τζο! Και εκτός των άλλων, εκτός της ωραίας μουσικής και του κεφιού, κάποια στιγμή μπαίνει στο μαγαζί, όχι ο Τζούμας (που ναι Αλέξ, μπήκε και ο Τζούμας και τον είδα, χα τι έχεις να πεις που εσύ βγαίνεις κάθε μέρα και δεν τον βλέπεις και εγώ βγήκα μια φορά και τον είδα; χαχαχαχα), αλλά ένας άνθρωπος που μιλούσαμε στο μσν και στο φέις μπουκ κάτι μήνες τώρα. Δεν θέλω να τον εκθέσω εδώ πέρα για το πως γνωριστήκαμε, αλλά η αλήθεια είναι ότι μου είχε στείλει στο μέηλ μου μεθυσμένος και μου κλαιγόταν για την πρώην κοπέλα του- που μετά ευτυχώς έγινε νυν του και σταμάτησε να κλαίγεται :). Μπήκε λοιπόν αυτός και τον αναγνώρισα από τις φωτό και του μίλησα και έτσι γνώρισα από κοντά κάποιον που μιλούσα πόσο καιρό, πολύ αστείο. Χαρήκαμε και οι δύο κτλ. (Δεν είχαμε γνωριστεί γιατί είπαμε εγώ δεν πιστεύω σ' αυτές τις σχέσεις μεταξύ των δύο φύλων, το ίντερνετ είναι άλλο, δεν πιάνεται) Πάντως εντελώς σουρεάλ, νομίζω πως τέτοια σύμπτωση δεν μου έχει ξανατύχει! 

Και σήμερα- πλέον χτες- πήγα με τις κολλητές μου στο swap, στο οποίο πήγαινα πρώτη φορά και ήταν πολύ ωραία. Μας φόρεσε κορδελάκια η Θάλεια, και εγώ σκύβω στην μία κολλητή που δεν έχει καμία σχέση με το blogging και δεν ξέρει κανέναν από εδώ μέσα και της λέω "ουουου, αυτή την ξέρω, είναι μια κοπελίτσα που έχει ένα μπλογκ, και για ένα χρόνο λέει πως δεν θα αγοράσει τίποτα, γιατί έχει ήδη αρκετά ρούχα, και πολύ μου άρεσε η ιδέα της!" και μετά το είπα και στην άλλη κολλητή, η οποία όμως την ήξερε και με γνώρισε και επικρότησα την ιδέα της στην γνωριμία μας και ντράπηκα και λίγο γιατί η κολλητή της αποκάλυψε πως ξύπνησε ο εβραίος μέσα μου με τη φοβερή ιδέα της- για καλό, αλήθεια! Πάντως δυστυχώς ρούχα δεν είχα να πάω, καταρχάς γιατί το προηγούμενο βράδυ δεν έμεινα στο σπίτι μου, αλλά και από πέρσι είχα δώσει όλα μου τα ρούχα που δεν χρειαζόμουν σε απόρους. Όλο και κάτι θα έβρισκα βέβαια, αν ήμουν σπίτι. 

Μετά πήγαμε και φάγαμε κάτι τεράστια κλαμπ σάν-του-ιτς και είπαμε διάφορα κουτσομπολιά του σχολείου και διάφορα για τη δουλειά της Ν. και ύστερα γυρίσαμε σπίτια μας, και είμαι πολύ ευχαριστημένη από τις τελευταίες μέρες. Και αύριο θα έρθει η Τζο να την κεράσω χοτ ντογκ από τα Ιμαλάια, που κάνουν το καλύτερο χοτ ντογκ έβερ. 

Είδες τι χάνεις για να μην έρχεσαι στην Αθήνα; Ναι, σε σένα μιλάω. 


28 σχόλια:

Jerry Jedelou είπε...

Ναι. Οι αναρτήσεις σου είναι φοβερές να πεις του αδερφού. Άντε πια, δεν φτάνει που κρυφάκουγε, έχει και άποψη.

Έλα μωρέ, εγώ τα αγαπώ τα αδερφάκια!

Flonsavardu είπε...

καλέ ναι. :) αφού έχει και δική του ανάρτηση, έχει την αποκλειστικότητα.

alex from planet Mab είπε...

αν δεν είχες αδελφό θα ήσουν μοναχοπαίδι, οπότε γι' αυτό και μόνο του χρωστάς χάρη, γι' αυτό σουτ! Επίσης, ο τόνος στο όνομά μου είναι στο "Ε", αλλά και το Άλεξ καλό είναι, νο πρόμπλεμ. Επίσης, όντως τα σπάνε οι τελευταίες αναρτήσεις, άστον να λέει.
Μ' αρέσει που τάραξες τον κόσμο στις συμβουλές στην προηγούμενη ανάρτηση και γκρινιάζεις παλιογεροντοκόρη για το πόκερ και για βόλτα! Αίσχος :Ρ
Μπράβο, πολύ ωραία τα περάσατε. (Και ναι, ζηλεύω με τον Τζούμα λίγο, θα το πω.)
Πάντα τέτοια :))

Flonsavardu είπε...

νόμιζα πως ήταν αλεξία, αλλά όταν θα το γράφεις "αλεξ" θα το τονίζεις στο α. τελικά είναι μάλλον αλέξια, σαν την τραγουδίστρια, ε; :) ναι, τον αδελφούλη μου τον υπεραγαπώ!

ναι... εντάξει... η αλήθεια είναι ότι τις συμβουλές τις λέω για να τις ακούω εγώ. χιχιχι. δεν γκρινιάζω πολύ, λίγο μόνο. :$

ωραία τα περάσαμε, ναι, ευχαριστώ!!

kathysteras είπε...

Άντε πες τα χρυσοστομε... Σας έχουμε καλομάθει με όλες τις ανέσεις σας και όταν θέλουμε ένα κάμπινγκ σαν κανονικοί άνθρωποι όλο κάποιο πρόβλημα θα βρείτε.

Αυτό πάλι με εσάς τις γυναίκες...

Όταν δεν θέλετε να πάμε κάπου ξαφνικά εμφανίζονται δεκάδες προβλήματα που δεν είχες φανταστεί και στο τέλος μοιάζει με μία σύγχρονή οδύσσεια. Άτιμες γυναίκες.

Flonsavardu είπε...

καλέ, όχι! παρεξήγηση!!! εγώ μια χαρά τα πάω με το κάμπινγκ. αυτός έλεγε. μόνος του. και φυσικά δεν τέθηκε θέμα να πάμε μαζί, απλώς θα πάει ένα μήνα σ' ένα νησί για δουλειά και του είπα ότι θα πάω να τον δω για λίγες μερούλες και θα κάνω κάμπινγκ, να μην πληρώνω ξενοδοχείο. και εκεί είναι που μου λέει "φλονς, θα σου το πω και μην παρεξηγηθείς. δεν νομίζω πως μπορείς να κάνεις κάμπινγκ". άκου εκεί!

kathysteras είπε...

Καλά με συγχωρεις

Flonsavardu είπε...

όχι, δεν σε συγχωρώ για να μάθεις.

kathysteras είπε...

Όχι μετά δεν λες τίποτα.
Μου χάλασες το αστείο τώρα, ήθελα να το κάνω στυλ βλάση. Τέλος πάντων....

Gogoth είπε...

μια χαρα ειναι οι αναρτησεις σου, ξεγνοιαστοτατες και ξεδιψαστικοτατες. τοσο που εχει αρχισει και πριονιζει τ'αυτια μου η σκεψη να ξανανοιξω το δικο μου το ξεγνοιαστοτατο. αλλα λυπαμαι τον κοσμο.

ευτυχως που υπαρχει κατι ξεγνοιαστοτατο και ξεδιψαστικοτατο να κανω στο ιντερνετ τωρα που χαλασε ο υπολογιστης μου γιατι η επομενη λυση ειναι να παω να δω νοβα. απο τοτε που χαλασε βλεπω νοβα φλονς. εχουμε στο σπιτι νοβα εδω και δυο χρονια και δεν ειχα δει ποτε. μεχρι και το εντερτεηνμεντ τσανελ εχω δει αυτες τις μερες.

τεσπα, και χτες ητανε ξεγνοιαστοτατα και ξεδιψαστικοτατα. και ντυθηκα και κοριτσι. αμε. αυριο που θα'θρω για το χοτ ντογκ δεν ειμαι σιγουρη τι θα ντυθω ακομα. ισως κινεζα. ισως γατα. θα δω, θα σου κανω εκπληξη.

Flonsavardu είπε...

κάθυ, καλά με συγχωρείς

τζοάκι ναι, ναι έκπληξη! :)) και η νόβα είναι μια χαρά πράμα. ρε συ εγώ σου λέω έβλεπα λαβ μπάιτς αυτές τις μέρες που το νι είχε κάνει κατάληψη στο πισι. και ήταν τόσο άθλιο που δεν μου πήγαινε η καρδιά να το κλείσω, με είχε υπνωτίσει.

Gogoth είπε...

α εγω λαβ μπαητς βλεπω μονο οποτε παω στη μαμα μου για να της δινω να καταλαβαινει γιατι δεν εχω γκομενο χωρις να αναγκαζομαι να προβαινω σε επιχειρηματα.

Flonsavardu είπε...

ααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

sarper? είπε...

Ρε γαμώτη μου κοίτα να δεις τι χάνω τελικά... Ψηνόμουν κι εγώ να πάω προς Αβραμιώτου αλλα πρώτον δεν έβρισκα καμιά φίλη μου που θα πήγαινε ή θα έβγαινε εκεινη την ωρα [γιατι μια θηλυκή παρουσία δίπλα μου σε ένα γυναικοκρατούμενο ίβεντ είναι πάντα μπόνους!], δεύτερον έμπλεξα με τα γκομενικά ενός καλού μου φίλου κι έπρεπε κάπως να τον βοηθήσω τον καημενούλη. Τουλάχιστον να το ήξερα πως θα ήσουν κι εσύ εκει, χαχαχαχαχαχα
Γαμώτο!
Εμαθα οτι θα έβρισκα πολλά καλά κομμάτια εκει [κοριτσάκια ντε!] αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!

Flonsavardu είπε...

α, σαρπεράκο μου ισχύει! είχε πολλά όμορφα κορίτσια... για την ακρίβεια δεν θυμάμαι και κανένα άσχημο. ;)

sarper? είπε...

Προτιμώ το Πανούλης, ευχαριστώ!
Επόμενη φορά λοιπόν κάνεις τα κονέ σου κι έρχομαι! =D
Και μεταξύ μας τώρα, ήμουν περίεργος, με την καλή έννοια, για μια από αυτές που διοργάνωναν το ιβεντ... Ρε μπάς και έχω σαλτάρει τελείως μέρες που ειναι? Αχαχαχαχα

Flonsavardu είπε...

ααα, με ποια, με ποια; ε, που να το ξέρω, αφού παιδί μου σου λέω δεν βγαίνω η δόλια, δεν πάω πουθενά. αυτές οι έξοδοι είναι κοσμοϊστορικά γεγονότα, γι' αυτό και καταγράφονται! :)

τόσο δα σε λέω είπε...

τα αδέρφια δεν είναι σοβαρά πράματα και δεν ασχολούμαστε μαζί τους

amalthia είπε...

αδελφέ της Φλός να ξέρεις όρι η αδελφή σου γράφει πολύ ωραία και έχει μεγάαααλο φαν κλαμπ!!

ακου τώρα εσύ Φλό...αν έρθω στην Αθήνα και κάνουμε παρέα θα περάσεις τόσο τέλεια που μετά θα κλαίς και θα αναπολείς τις στιγμές μας με δάκρυα στα μάτια!

για σένα δεν έρχομαι βρε κουτό!!

Flonsavardu είπε...

Προς τόσο δα: τα αδέρφια είναι ένα πράμα που ναι και πολύ ωραίο.

Προς μουνι της λάσπης (αφού σου άρεσε τόσο!): να έρθεις ρε, να έρθεις και μετά ας κλαίω.

amalthia είπε...

για πες κάργια τι σημαίνει "μουνί της λάσπης"???

που το άκουσες εσύ αυτό??!

εδώ σε θέλω!

Flonsavardu είπε...

μου το είπε το νι μου. -.-

ephee είπε...

Αυτό με τον εβραίο κάνω πως δεν το διάβασα, γιατί έχω μονίμως μισή ντουλάπα που δε φοράω.
Θαυμάζω πάντως την εμπιστοσύνη που τρέφεις για τον αδερφό που χρησιμοποιεί το πισί σου. Εμένα η δικιά μου είναι επικίνδυνη σε επαφή με οτιδήποτε έχει κουμπιά με περίεργα ονόματα..
Και για το πόσο συχνά κάνανε μπάνιο παλιά, οφείλω να ενημερώσω το νι σου, ότι παλιά με μια βδομάδα άλουστη δε μύριζες σα να σου'χει ξεψυχήσει αρουραίος κάτω από την περούκα, ούτε έστιβες το μαλλί να τηγανίσεις καλαμαράκια, γιατί και η ατμόσφαιρα ήταν λίαν πιο καθαρή. Άντε κάτσε άλουστη στην Αθήνα 48 ώρες, και πλησίασε άντρα μετα.. με νιώθεις;

Mamouli είπε...

@amalthia: Επίσης είναι γνωστό και ως "μουνί της λάσπης και του αγρού"

@flo: Και γιατί δεν πας εσύ στο Berlin; Ρώτα και την Jerry να σε κατατοπίσει μιά χαρά!

Crazy Tourists είπε...

Για το μπάνιο έχει δίκιο το νι! Γιατί ανακαλύφθηκαν τα αρώματα νομίζεις;

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

ephee και εγώ, αλλά παρόλ' αυτά εγκρίνω κάποιον που είναι εγκρατής. συμφωνώ με τα της καθαρής ατμόσφαιρας, σίγουρα υπήρχε μια αισθητή διαφορά στη διάρκεια που θα βρωμούσε το μαλλί, αλλά τότε πλενόντουσαν και μια φορά τον χρόνο, οπότε τι να σου κάνει και η ατμόσφαιρα.

mamouli δεν μπορούσα να πάω στο βερολίνο! :)

τρελοτουριστάκι, ε, ναι το ξέρω. απλώς δεν είναι από τα πράγματα που τα σκέφτεσαι και όταν τα σκέφτεσαι και τα συνειδητοποιείς λες wtf?

Ανώνυμος είπε...

Οτι να'ναι γραφεις... Τι στο μπουτσο, εβλεπες πολυ sex and the city μικρη και σου αφησε κουσουρι? Με το ν και με το π και με το σιγμα... Αραξε μία ψηλή.

Flonsavardu είπε...

και μία κοντή.