Σάββατο, 3 Ιουλίου 2010

Milfs

Καταρχάς υπερβολές. Έχω να γράψω δυο βδομάδες και κάτι τρέχει στα γύφτικα. Άντε μη δεν γράψω τίποτα όλο το καλοκαίρι και πάθετε σύνδρομο στέρησης και το έχω βάρος στη συνείδηση μου μετά! 

Λοιπόν. Η κυρία Στέλλα. Η φίλη μου τελικά θέλησε να μετακομίσει από την κυρία Στέλλα, γιατί... δεν υπάρχει γιατί, είναι προφανές. Αφού λοιπόν είχε αργήσει 10 μέρες να της πληρώσει το νοίκι- γιατί περίμενε να δει ένα σπίτι στις 10 του μηνός και ήξερε ότι αν το έδινε, την εγγύηση δεν θα την έβλεπε ούτε ζωγραφιστή- γυρνάει μια μέρα σπίτι και δεν είχε ρεύμα. Ναι, της είχε κατεβάσει τον γενικό- το σπίτι ήταν δώμα, ο πίνακας ήταν κάτω. Την αναγκάζει λοιπόν να της δώσει 50 ευρώ για τη ΔΕΗ, ενώ είχε πληρώσει εγγύηση και για τη ΔΕΗ. Την επόμενη μέρα λοιπόν, γυρνώντας από τη δουλειά, της χτυπάει να της ζητήσει πίσω τα 50 ευρώ- που σιγά που θα της τα έδινε, αλλά καλά έκανε και χτύπησε, γιατί το τι έγινε ήταν το τελειότερο. Η γιαγιά ανοίγει με τα πολλά και της λέει δεν σου χρωστάω τίποτα και πάει να κλείσει την πόρτα. Η φίλη μου βάζει το χέρι της στην πόρτα και εκεί η γιαγιά της ρίχνει μια χαστούκα! Μετά παίρνει μια βέργα και αρχίζει να τη χτυπάει. Μετά η φίλη μου της έδωσε μία στο καλάμι. Και μετά από πολλά βρισίδια, κάλεσε την αστυνομία. Τους σέρνουν στο τμήμα με το ζόρι, με τη γιαγιά να κάνει μεγάλο πατιρντί. Η φίλη μου δεν την μήνυσε, γιατί μετά θα έκανε μήνυση και η γιαγιά και θα τους κρατούσαν μέσα. Με τα πολλά η φίλη μου μετακόμισε τρεις μέρες μετά, αποκομίζοντας μια αξιομνημόνευτη ιστορία. Α, εννοείται ότι όλη τη μέρα, προτού έρθει το βράδυ και παίξει το ξύλο, η γιαγιά με πήρε 10 φορές. Αυτή τη φορά είχα αποθηκεύσει το κινητό της (ως "μη το σηκώσεις!", χαχα) και δεν το σήκωσα. Πάλι καλά, γιατί δεν τα πάω καλά με τα βρισίδια- όταν μου απευθύνονται. Αυτά με την κυρία Στέλλα.

Κατά τ' άλλα οι τελευταίες μου μέρες ήταν έτσι και έτσι, γιατί περίμενα περίοδο, τώρα που μου ήρθε πιστεύω όλα να ξαναγίνουν όμορφα και καλοκαιρινά. 

Λοιπόν. Οι μιλφς. Τι τρέχει μ' αυτή την ιστορία; Το σκεφτόμουν χτες το πρωί. Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί κάποιος νεότερος άντρας να προτιμήσει κάποια μεγαλύτερη γυναίκα. Δεν μου έρχεται κανένας απολύτως λόγος. Μπορώ να καταλάβω, αν και δεν επικροτώ, ένας πενηντάρης να λαχταρίσει ένα πιπινάκι. Αλλά τι στο διάλο παίζει με τις μεγαλύτερες γυναίκες; Δεν είναι πιο όμορφες από τις μικρές, εκτός από τις πραγματικά όμορφες γυναίκες, που είναι εκτός συναγωνισμού σε πάσα ηλικία. Οι άντρες είναι ΟΝΤΩΣ πιο ανώριμοι από τις γυναίκες της ηλικίας τους, πόσο μάλλον από τις μεγαλύτερες. Αυτός είναι ο λόγος; Προσπαθούν να ωριμάσουν μέσα από τη σχέση; Και χέσε τους άντρες. Οι γυναίκες δεν βαριούνται; Εγώ προσωπικά βαριέμαι. Οι μικροί έχουν ακόμα έναν ηλίθιο ενθουσιασμό, που συγγνώμη, αλλά δεν μπορώ να συμβαδίσω μαζί του. Και δεν μιλάω καν για χαρούμενο ενθουσιασμό. Δεν έχουν δηλαδή χαζορουμενίαση, απλώς επειδή είναι στην ηλικία που μαθαίνουν όλα τους φαίνονται πολύ ουάο, και ζούπερ. Για να μην συζητήσω πως όσο πιο μικρός είναι κάποιος, τόσο πιο πολύ έχει την εντύπωση πως μπορεί να αλλάξει τον κόσμο, γεγονός το οποίο προσωπικά το βρίσκω παθέτικ. Και νομίζουν πως τα ξέρουν όλα. Νομίζω πως αυτό είναι το πιο εκνευριστικό. Που δεν φτάνει που τολμάνε να είναι πιο μικροί από σένα, αλλά νομίζουν πως τα ξέρουν όλα. Εγώ προσωπικά, νόμιζα πως τα ήξερα όλα, αλλά τουλάχιστον προς του συνομήλικους μου και αυτό γιατί όντως ήξερα πιο πολλά από αυτούς. 

Πολλές φίλες μου έχουν πει πως είναι ωραίο να είσαι μ' ένα μικρό, γιατί σε βλέπει σαν θεά του. Προφανώς, αυτές οι φίλες μου δεν έβλεπαν τον μικρό σύντροφο τους σαν μικρό. Διότι εγώ έτσι βλέπω οποιοδήποτε είναι ένα χρόνο μικρότερος μου και κάτω. Μικρό, χαζό και ανόητο. Είναι χαριτωμένα, αλλά ως εκεί. Μπορεί να είναι ωραία μωρά, αλλά μέχρι να ανοίξουν το στόμα τους. Το νι με περνάει τρία χρόνια και είναι οριακά το ίδιο ώριμος με μένα. Ναι, μπορεί να κάνω κάποιες βλακείες και εγώ, αλλά είμαι πιο μικρή και έτσι πρέπει να γίνεται. Μάντεψε όμως πως μου φαίνεται εμένα όταν φέρεται ανώριμα. Όπως και να έχει πάντως ωριμάσαμε μαζί, γιατί ήμασταν στην ίδια σελίδα. 

Δεν μπορώ καν να φανταστώ πως θα ήταν να ήμουν με κάποιο πιτσιρίκι. Και όταν μαλώναμε και θα ήθελε να μου το παίξει καμπόσος, τι θα έκανε; Που η επωδός μου θα ήταν "τι να μας πεις και συ και συ, και συ απ' τη ζωή σου, μια νύχτα απ' τη δική μου, ολόκληρη δική σου" (που η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πολλές εμπειρίες, αλλά μικρό είναι αυτό, τι ξέρει, μπορώ να το κοροϊδέψω). 

Αυτά είχα να πω, να με συγχωράτε για την έλλειψη έμπνευσης, καθότι είναι καλοκαίρι, και τα καλοκαίρια κατεβάζω ρολά στο μαγαζί ανέκαθεν. Άντε, σε μια βδομάδα ευελπιστώ να αρχινήσουν οι διακοπές. Salud! 

34 σχόλια:

ephee είπε...

Άντε με το λαστιχάκι στο μπράτσο με πέτυχες, στο τσακ!
Η κυραστέλλα είναι για μπάτσες._

Στο θέμα μας, μου'χουν τύχει μικρά που τα ακούμπαγα κι έσταζε η κάνουλα (απογοήτευση)
Μου'χουν τύχει μεγάλα που τα ακούμπαγες και η κάνουλα ήταν κλειστή από το γενικό.
Το χειρότερο με τα μικρά είναι να σου λένε ανέκδοτα μετά το σεξ.. (ΕΛΕΟΣ ΟΜΩΣ!)

Τώρα που παντρεύτηκα ένα "μικρό", κατάλαβα ότι το θέμα δεν είναι η ηλικία, είναι η παιδεία.
Κι αν ψάχνεις ελληνάκι με παιδεία ώριμου άντρα, καλή τύχη στον πηγαιμό για την Ιθάκη..
Με το συμπάθειο, αλλά δεν αλλάζω γνώμη. Ο έλληνας, και στα 50 ανώριμος είναι.
Απόδειξη 1: 30άρηδες που μένουν με τους γονείς του ενώ έχουν εισόδημα
Απόδειξη 2: Οι 50άρηδες που νομίζουν ότι το "πιπινάκι" που λες έχει πέσει ανάσκελα από τον έρωτα..

kathysteras είπε...

Όχι φλό μη, δεν θα ξαναγκρινιάξουμε όποτε νιώθεις έτοιμη γράφε.

Μιλφ και τα μυαλά στα κάγκελα.

Πρώτον εσύ είσαι πολύ μικρή για να μπεις στο μυαλό της μιλφ. Η μιλφ ψάχνει συνεχώς μία επιβεβαίωση που προφανώς δεν της δίνει ο σύζυγος της. Από την άλλη ο πιτσιρικάς στην μιλφ βλέπει το μέλλον του κατα κάποιο τρόπο και τι θα ήθελε να γαμάει σε είκοσι χρόνια.

Και γιατί την επιλέγει; Δεν ξέρω μάλλον είναι πιο εύκολη από τις υπόλοιπες.

sarper? είπε...

Θα σου κανονίσω συνάντηση με τον φίλο μου τον Γ. που είναι ειδικός για τις μιλφ. Θα σου αποδείξει γιατί μερικοί προτιμάμε τις μίλφ. Θα σου κανονίσω με τον Γ. γιατί εγώ δε μπορώ να σου αποδείξω, το μόνο που ξέρω είναι ότι όταν υπάρχει και το σεξ και η χημεία ρε παιδί μου, τότε δεν έχει σημασία η ηλικία. Το σεξ τα νικάει όλα.

Α κι επίσης σκέψου αν εσύ δε μπορείς να διανοηθείς μικρό με μεγαλύτερη γυναίκα, άλλο τόσο δε μπορώ να διανοηθώ εγώ εναν πενηντάρι με κάποιο πιπίνι...

amalthia είπε...

για πες μου τι γίνεται με αυτές που κινούνται και φέρονται ως milf αλλά δεν τους κάθεται το μικρό.

ξέρεις πόσες τέτοιες κυκλοφορούν εκει έξω??

(την έκανε την ζημιά η Στέλλα,γερό καρύδι για να παίζει ξύλο με το νιάτο...πάντως επηρεασμένη από τον τίτλο νόμιζα πως εκεί που η φίλη σου βάζει το χέρι για να ανοίξει την πόρτα θα έβλεπε κανέναν 25αρη γυμνό μέσα,αλλά μετά κατάλαβα οτι ήταν απλώς μια σφήνα στο κυρίως θέμα η κυρα Στέλλα)

Manouli είπε...

Λοιπόν αγαπημένη μου. Άκου να δεις ποιο είναι το θέμα με τις milfs.

Αρχικά ο όρος έχει εφευρεθεί από άντρες, άρα δε μιλάμε για μαμάδες οι οποίες γουστάρουν τεκνά.

Οι μαμάδες εν γένει στο μυαλό τον αντρών είναι κάτι απλησίαστο (διότι κατά βάση είναι παντρεμένες). Επιπλέον, οι πιο πολλοί όταν ακούνε "μαμά" τους έρχεται στο μυαλό μία μεγαλοκοπέλα, μπουχέσω η οποία τα έχει τα κιλάκια της (λόγω και γέννας) και η οποία (τις περισσότερες φορές) τους θυμίζει και τη μάνα τους. Όταν βλέπουν λοιπόν μία μαμά νέα (που οι πιο πολλές πλέον είναι), όμορφη και η οποία δεν έχει πάρει και 100 κιλά, νομίζουν ότι βλέπουν ένα όνειρο. Δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι η πλειοψηφία των καινούργιων μαμάδων εἰναι έτσι.

Γι᾽αυτό λοιπόν και την φαντασιώνονται. Είναι και το "απαγορευμένο" (λόγω γάμου), είναι και το γεγονός ότι οι πιο πολλοί θέλουν και τη γκόμενα να είναι και ψιλομαμά, οπότε έρχεται και δένει το γλυκό!

Αυτά από τη μεριά των αντρών.

Τώρα αν θέλεις και τη γυναικεία πλευρά, το θέμα είναι πάναπλο: Γίνεσαι μαμά, πιστεύεις ότι τα ψωμιά σου είναι λίγα ακόμα στον γκομενικό στίβο και όταν βρεθεί κάποιος (και ειδικά αν είναι και μικρότερος) να ενδιαφερθεί, παίρνεις τα επάνω σου.

Κατά τη γνώμη μου εκεί πρέπει και να μένεις. Να "ανεβαίνεις" και να συνεχίζεις. Γιατί, όπως και να το κάνουμε, μάνα ή όχι, η κάθε γυναίκα η οποία αρέσει, το γουστάρει. Και δε θέλω να ακούσω καμία να μου πει το αντίθετο!

Φυσικά, αν θέλεις να το συνεχίσεις, τότε δε λέγεσαι milf πια, αλλά wilf (whore i'd like to f..).

Ήμουνα κατατοπιστική;

Flonsavardu είπε...

ephee ισχύουν όλα αυτά που λες... αλλά νταξ, όχι να πούμε κιόλας ότι οι ελληνίδες είναι ώριμες- είπαμε θυμήσου τη συνάδελφο σου! κάπου εκεί έρχεται η ισορροπία.

κάθυ όταν θα μεγαλώσω και θα ψάχνω επιβεβαίωση από τους άντρες, θυμίστε μου να αυτοκτονήσω. λες και δεν υπάρχουν άλλα πράγματα. (ασχέτως αν παθαίνω και εγώ καμιά κρισούλα και λέω "α, γιατί δεν αρέσω... θέλω να αρέσω... κατά βάθος όσο περνάνε τα χρόνια, όλο και μου φεύγει, αντί να μου ρχεται- και έτσι είναι το σωστό δηλαδή, γιατί όσο περνάνε τα χρόνια, άλλα είναι που πρέπει να ενδιαφέρουν και όχι να εχουμε του μουνιού μας το χαβά)

σαρπ ούτε εμένα μου αρέσει το θέαμα του πενηντάρη με την πιτσιρίκα. απλώς μπορώ να διανοηθώ τα κίνητρα. τονισμός του εγωισμού του άντρα, μέντορας για τις γυναίκες. γενικώς θεωρώ ότι μια γυναίκα θα ψάχνει πάντα τον μέντορα της, και η πιθανότητα να τον βρει σε κάποιον μικρότερο είναι μηδαμινή.

αμάλθεια γιου χαβ ε ντερτι μάηντ, ντοντ γιου; καλέ η κυρά στέλλα είναι 84 χρ!

μανούλι εμένα δεν μου αρέσει να αρέσω τις περισσότερες φορές, εκτός και από κάτι κρίσεις που με πιάνουν καμιά φορά και λυπάμαι που δεν είμαι η μπριζίτ μπαρντό. κατά τ' άλλα αισθάνομαι άβολα όταν αρέσω και σ αυτούς τους λίγους που αρέσω κατά καιρούς. γενικά έχω την εσφαλμένη εντύπωση ότι όσο ο άνθρωπος μεγαλώνει δεν έχει του μουνιού του το χαβά, αλλά μάλλον λάθος κάνω.

Ναύτης είπε...

όταν ήμουνα μικρος
μ'αρέσαν οι μεγάλες
και τώρα που μεγάλωσα
αρέσω και στις άλλες

μωρε τι λέτε καλοκαιριάτικα?
ανάλυση περι των milf?
αντρικη ορολογία, σωστα!
και ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα αναλύοντας ένα σεξουαλικο όρο...
ανέκαθεν οι πιτσιρικάδες χαλβάδιαζαν τις ώριμες
το ίδιο ισχύει και στις αντίθετες περιπτώσεις (ειδικότερα τα τεύταια χρόνια) και για να το αναλύσουμε δε φτάνουν πέντε μπλόγκ...

όσο για κλισε του τύπου ο έλληνας άντρας και στα 50 ανώριμος είναι... ας μη σχολιάσω...

χαιρετε

:)

υ.γ. ναι είμαι πουρέϊντζερ και μ αρέσει ένα πιπίνι...

Flonsavardu είπε...

ναύτη βγήκες στη στεριά για περιπολία; φτου σου, σου αρέσει και ένα πιπίνι και έρχεσαι να μου το πεις εδώ στο τίμιο σπιτικό μου! ανάπαυση και θα σου περάσει, να βρεις κάποια στην ηλικία σου. :)

ephee είπε...

Όχι, για σχολίασε.. να γίνει πατιρντί κύριε "υ.γ. ναι είμαι πουρέϊντζερ και μ αρέσει ένα πιπίνι..."

Τα είπες όλα, δε χρειάζομαι επιχείρημα.

Ελευθερία είπε...

Χα χα χα χα !!!!

Tanila είπε...

sarper? δε μου κανονίζεις εμενα ραντεβου με το φίλο σου τον Γ;

Gogoth είπε...

εγω πιανομαι για milf?

τόσο δα σε λέω είπε...

οι μιλφ είναι πραγματικά ώριμες και ξέρουν τι θέλουν αντίθετα με τις μικρότερες γυναίκες
ωραία τα παιχνίδια αλλά καμιά φορά ο άντρας θέλει κάτι ώριμο και απλό


χα πως τα λέω

γκογκόθ εσύ είσαι κουλτουρογκόμενα

Gogoth είπε...

ποσο σας εχω ξεγελασει ολους...

οχι σοβαρα εγω σκεφτομαι απο δω και περα να τη μπεφτω σε πιτσιρικια. σε κοιτανε με λατρεια και δεος, νομιζουν οτι εισαι η πιο κουλ γκομενα του κοσμου, τους φτιαχνεις οπως θες, τους γαλουχεις στα γονατα σου, και μετα οταν χωριζετε τους ξαμολας εκει εξω και ψαχνουνε μια ζωη να ξαναβρουν μια ακριβως σαν εσενα.

νομιζω οτι αν ξεκινησω τωρα και δουλεψω εντατικα, σε καμια δεκαετια θα θεωρουμαι επισημως milf.

Flonsavardu είπε...

τανίλα ώστε είσαι από αυτές!

τζο όχι νομίζω δεν θεωρείσαι μιλφ ακόμη... σε μια πενταετία όμως ! :p εμένα επίσης δεν με έχεις ξεγελάσει και ξέρω πως απ' όλους τους γκόμενους που είχα σου άρεσε αυτός που ήταν 15 χρονών... τάχα μου επειδή αυτός σου άρεσε εμφανισιακά. σε πήραμε χαμπάααρι!!! χαχαχαχαχα

τόσο δα, αυτά τα διάβασες στο κοσμοπόλιταν; οι μιλφ είναι πραγματικά ώριμες και ξέρουν τι θέλουν; ναι, αν εννοείς γάμο και παιδιά... παιδιά μου, όταν λέω μιλφ- μα μόνο η τζο να το κατάλαβε;- εννοώ γυναίκες μετά τα 3οφεύγα, δεν εννοώ μαμάδες που θέλετε να γαμήσετε. ε, η πλειοψηφία των γυναικών μετά τα 30 θέλουν γάμο και παιδιά. αν είναι χωρισμένες... πάλι γάμο θέλουν.

τόσο δα σε λέω είπε...

φλονσαβαρντού μου φαίνεται εσύ κάπου το έχασες
μιλφ δεν είναι μια γενική ηλικιακή κατηγορία γυναικών
είναι μανάδες (αν δεν έχουν παιδιά πρέπει να είναι πάνω από 30) που είναι πηδήχταμπλ
και τις γουστάρεις γιατί ελπίζεις ότι θα ξέρουν τα τρελά κόλπα

αυτό που λέει η γκογκόθ πλησιάζει τα κούγκαρ που εκεί πρέπει να είσαι το λιγότερο 45

Flonsavardu είπε...

"(αν δεν έχουν παιδιά πρέπει να είναι πάνω από 30) "

δεν μου λες μικρέ, είπα κάτι διαφορετικό;

"εννοώ γυναίκες μετά τα 30φεύγα, δεν εννοώ μαμάδες που θέλετε να γαμήσετε."

και στην τελική και μανάδες να είναι, πάλι γάμο-σχέση-αποκλειστικότητα θα θέλουν να έχουν. οι γυναίκες είναι ανασφαλή όντα. πλανάστε πλάνην οικτρά αν χάφτετε αυτά περί της γυναικείας ανεξαρτησίας και χειραφέτησης. όσο πιο μικρή η γυναίκα, τόσο πιο απλές οι σχέσεις.

ίσως ναι, καμιά γυναίκα πάνω από τα 30 να μην πάρει στα σοβαρά ένα 20+ ώστε να του ζητήσει σχέση και τα τοιαύτα, αλλά στην τελική τι τρελά κόλπα περιμένετε να ξέρει; κρέμασμα από πολυέλαιους και τα λοιπά;

Flonsavardu είπε...

"και στην τελική και μανάδες να είναι"

χωρισμένες μανάδες, ε;

τόσο δα σε λέω είπε...

κανέναν δεν ενδιαφέρει τι θέλουν αυτές
η σχέση θα είναι καθαρά σεξουαλική
δεν θα της μεγαλώσεις το παιδί

Flonsavardu είπε...

"κανέναν δεν ενδιαφέρει τι θέλουν αυτές"

νομίζω ότι αυτή η άποψη εφαρμόζεται σε όλες τις σχέσεις, σε όλες τις ηλικίες και σε όλες τις γυναίκες από εσάς. αυτό είναι και το μεγάλο σας πρόβλημα :p

Ναύτης είπε...

ξέχασα να σας πω...
ναι, αρέσω κι εγω στο πιπίνι...

για την ιστορικη αποκατάσταση...

:)

Flonsavardu είπε...

σύσσωμοι οι αναγνώστες του blog είχαν αυτή την απορία... σ' αγαπά δεν σ' αγαπά; :p

τόσο δα σε λέω είπε...

χα ο ναύτης έχει το ίδιο τεμπλέιτ στο μπλογκ του

ephee είπε...

"Απόδειξη 2: Οι 50άρηδες που νομίζουν ότι το "πιπινάκι" που λες έχει πέσει ανάσκελα από τον έρωτα.. "

"ξέχασα να σας πω...
ναι, αρέσω κι εγω στο πιπίνι..."

Αναπαύω την κάσα μου

Elias είπε...

Τι μιλφ... με όσες τέτοιες είχαν εμπειρίες φίλοι μου σε μικρότερη ηλικία τότε, ήταν μουρλές. Καλό για αυτούς, το γυρίσανε στο ζιγκολίκι το ξετσίπωτο.

Τι μιλφ.
Τα 15χρονα πιάστε και ξεζουμίστε τα. Οι 15χρονες είναι πια 25χρονες.

Flonsavardu είπε...

ο ναύτης είναι 50ρης που γουστάρει πιπίνια, δεν πιάνεται.

πες τα ρε ηλία! μα ποιες μιλφ... εντάξει, πάνε οι εποχές που θεωρούμουν πιπινάκι, καθώς καβάτζωσα τα 24 και πάω στα 25, αλλά την αλήθεια μου θα την πω, συγκρίνεται το 17χρονο με την γρια; δεν συγκρίνεται!

Crazy Tourists είπε...

Άντρες άμυαλοι και επιπόλαιοι! Ό,τι κινείται θέλουν να το...

Τρελοτουρίστρια

Amatyultar είπε...

Να σου πω εμένα τι μου αρέσει στις μιλφ, βασικά γενικότερα στις μεγαλύτερες κοπέλες, δεν χρειάζεται να έχουν παιδιά.

1. Το σεξ. Ξέρουν ακριβώς τι τους αρέσει και πως. Η εμπειρία μετράει παντού. Θα μπορούσα να μπω σε λεπτομέρειες αλλά νταξ'
2. Το φέρσιμο. Τα υποννοούμενα και τα κοπλιμέντα εκεί που πρέπει. Συνήθως οι μεγαλύτερες ξέρουν να σου πουν αυτό που πρέπει όταν πρέπει και να σε ανεβάσουν. Τα μόνα sms που έχω κρατήσει από το παρελθόν είναι από μεγαλύτερες γυναίκες. Τυχαίο; (Όποιος πει 'δεν νομίζω' θα σκοτώσω ένα χάμστερ, χνουδωτό και κιουτ)

Γενικότερα οι μικρότερες είναι επίσης καλές, και μπορεί στο πρώτο να έχουν ταλέντο, αλλά το δεύτερο δεν το έχουν με τίποτα. Παίζει να πιστεύουν ότι αν σου πουν κάτι καλό για οτιδήποτε θα καταστραφεί το στούντιο του Άλφα και δε θα ξαναδούν ποτέ Γκρικ Άιντολ (το Άλφα δεν το παίζει;) ή κάτι παρόμοιο τραγικό τέλος πάντων. Ναι και οι άντρες θέλουν που και που να ακούσουν κάποιο κοπλιμέντο. Όχι συνέχεια, όταν πρέπει. Μετά θα το θυμούνται για πάντα.

Για να προλάβω: Τα παραπάνω είναι δική μου γνώμη και εμπειρική μόνο, και εννοείται δεν ισχύουν για ΟΛΕΣ τις 20άρες κτλ. Απλά καταλάβετε ότι αν τα κάνετε εσείς αυτά, είστε εξαίρεση.

Όσο για το γιατί οι μιλφς γουστάρουν νέους, δεν είναι η επιβεβαίωση. Επιβεβαίωση παίρνεις από παντού αν χρειαστείς. Είναι το πολύ απλό που λέει μία 30άρα φίλη μου.
"Με τον άλλον που ήταν 33 το κάναμε μία φορά και μετά ήταν ντεντ. Με τον 22άρη το κάναμε όλη μέρα μέχρι να μην αντέχω άλλο εγώ."

Δεν αδικώ.

Flonsavardu είπε...

τρελοτουριστάκι, κλισέ μεν, αλλά δεν είναι όλοι έτσι!

κύριε με περίεργο όνομα που βαριέμαι να αντιγράψω, μπορώ να πω ότι συμφωνώ, αν και με βρίσκεις στην εξαίρεση. το καλό το πράγμα θα το πω εκεί που θα το δω και κυρίως στον φίλο μου, καθ' ότι αν δεν το πω εγώ, κάποια άλλη θα με προλάβει, και ξέρεις τάχα μου τώρα τι ανασφαλείς που είστε εσείς οι άντρες, μην ακούσετε καλή κουβέντα, τρέχετε δίχως αύριο. λες και αποκτήσατε υποχρέωση στη "μαιρούλα" που σας είπε για τα ωραία σας τα μάτια και πρέπει να της κάτσετε σωποδήποτε. ε, τώρα όσον αφορά το σεξ, επίσης δεν σε αδικώ, διότι δυστυχώς βλέπω έναν πουριτανισμό δίχως αύριο τριγύρω. πάνω από τις μισές μου φίλες το θέλουν τρυφερό, με γλυκόλογα και eye contact, φτάνει δηλαδής, αηδία, σεξ πάμε να κάνουμε, όχι αρκουδάκια της αγάπης.

όνομα είπε...

milf = mother i would like to fuck.
αυτό απλοποιεί λίγο τα πράγματα νομίζω , καληνύχτα .

Γιώργος Μαργαρίτης είπε...

Εντελώς εγκυκλοπαιδικά, υπάρχουν επίσης οι κατηγορίες:

DILF: Dad I'd Like to Fuck

VPILF: Vice President (Sarah Palin) I'd like to fuck

GILF: Grandmother I... would ... δε το συνεχίζω, ανακατεύτηκα

TILF: Teacher I'd like to fuck

NILF: Nerd I'd Like to fuck

GMILF: Giorgos Margaritis I'd Like to fuck.

FILF: Fuck I'd Like to fuck

FILM: Fuck I'd Like to mother

κτλ

Το μεγάλο όμως ερώτημα είναι: η Ζωζώ Σαπουντζάκη ζει ακόμα;

Loud Melody είπε...

Πιστεύω ότι έχει να κάνει με την "εμπειρία". Τη βλέπουν σα δασκάλα ή κάτι τέτοιο.

amalthia είπε...

αι μις γιου...

anisixos είπε...

ANISIXOS IS BACK!

http://anisixos.blogspot.com/2010/08/anisixos-is-back.html