Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2010

Τι σκατά;

Περιμένοντας τα kfc- αρέσει πολύ, θα ήθελα να θέσω εδώ ένα ζήτημα που προέκυψε ευθύς στο μυαλό μου. Καθότι lover του junk food, έχω παραγγείλει στη ζωή μου άπειρες φορές. Μου έχουν τύχει από βαριεστημένοι τηλεφωνητές μέχρι τηλεφωνητές που νομίζουν ότι μιλάμε περί πυρηνικής φυσικής. Οι πρώτοι, ας πάει και το παλιάμπελο, το θεωρώ φυσιολογικό να είναι βαριεστημένοι. Κάθονται και μιλάνε στον κάθε ηλίθιο που βαριέται να μαγειρέψει και θέλει να μεγαλώσει και άλλο η κωλάρα του από τα ντελίβερι. Αλλά οι άλλοι, τι διάολο; Τηλεφωνική παραγγελία σήμερα:

"Γεια σας, είμαι η Χάιδω, πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω;"
"Γεια σας, να κάνω μια παραγγελία;" (ηλίθια φράση που μου έχουν κολλήσει οι υπόλοιποι ηλίθιοι που ακούω να παίρνουν τηλέφωνο. δηλαδή πήρα τηλέφωνο στο ντελίβερι, τι θα ήθελα να κάνω, να μου πει τι φοράει; παλιά έλεγα κατευθείαν, γεια σας, θέλω αυτό αυτό και αυτό. μερικές φορές χωρίς να λέω καν "γεια σας".)
"Ναι, θα θέλατε ντελίβερι, ε; (όχι, πήρα να σε ρωτήσω τι φοράς) Περιμένετε μια στιγμή.
"Λοιπόν, τι θα θέλατε να σας ετοιμάσουμε;"
"Ε, θα ήθελα ένα μπέργκερ με τυρί..."
"Κανονικό μπέργκερ, έτσι, όχι καυτερό;" 
(όχι καυτερό ζώον, αλλιώς θα σου έλεγα ότι θέλω ένα zinger με τυρί)
"Ναι, κανονικό... μία πατάτες και μία coleslaw. Και μία μπάρμπεκιου sauce".
"Μάλιστα, να επαναλάβουμε λοιπόν- γιατί είναι και πολλά αυτά που πήρα και μπορεί να μπερδεύτηκε- μπλα μπλα μπλα. Sauce θα θέλατε αντί κέτσαπ ή μεγάλη sauce;"
"Α, όχι μικρή sauce αν γίνεται"
"Ναι, πως δεν γίνεται" (τότε γιατί γαμιόληδες τους τελευταίους μήνες όποτε ζητάω μπάρμπεκιου sauce που φορτώνεται τον κουβά μη γαμήσω και μου είπατε ότι καταργήθηκε το σωσάκι;)
"Κάνουν τόσο μπλα μπλα μπλα, θα τα περιμένετε σε μισή ώρα, ευχαριστώ"

Δεν την μπορώ τέτοια ανάλυση και ευγένεια. Πάω στο Ρέθυμνο και η παραγγελία διαρκεί 10 δευτερόλεπτα. "Τοσκάνα", "Γεια σας θα ήθελα ένα μπουρίτο με κοτόπουλο και μια ρόκα παρμεζάνα σαλάτα, θα τα φέρετε στην τάδε οδό, τάδε όνομα, τάδε όροφος", "Ευχαριστούμε". Ασχέτως αν στο ντελίβερι έρχεται πάντα ο ίδιος γλοιώδης αλβανός που με λιγουρεύεται- τώρα που ήμουν κάτω, παίρνω μια μέρα σουβλάκια, αντί μπουρίτο, έτσι να καεί το πελεκούδι, από σουβλατζίδικο, όχι από την τοσκανάρα. Και ανοίγω την πόρτα και στο ντελίβερι ήταν πάλι ο ίδιος αλβανός που με λιγουρεύεται. Δηλαδή ΤΙ ΣΚΑΤΑ; 

Και μ' αυτά και μ' αυτά σας αφήνω, γιατί ήρθε το φαγί. Όχι, δεν έκανα μισή ώρα να γράψω αυτές τις πίπες, το ντελίβερι έκανε δέκα λεπτά. 

34 σχόλια:

mahler76 είπε...

εμένα γιατί δεν μου φέρνει κανά ντελίβερι λιγούρης Αλβανός που θα ήξερα και τι να τον τρατάρω?

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχα! να πας στο ρέθυμνο τότε!

Gogoth είπε...

ναι αλλα οταν λεει απλα "ευχαριστω" και στο κλεινει, δε νιωθεις μια ανασφαλεια; οτι κατι δεν ακουσε καλα; οτι κατι θα παει στραβα; οτι κατι θα φερουν λαθος ή οτι τη στιγμη της παραγγελιας κοιταγε μιανης το βρακακι και δεν εδινε σημασια τι του ελεγες;

μαν οταν γινεται σεισμος καθομαι αταραχη και λεω "θα περασει", και αγχωνομαι τοσο πολυ για τα ντελιβερι.... ειμαι ανωμαλη.

Flonsavardu είπε...

όχι. δηλαδή ναι, στην αρχή και εγώ δεν παράγγελνα γι' αυτό τον λόγο, για να μην πω κάτι λάθος, για να μην κομπιάσω κτλ. αλλά μετά το ξεπέρασα και θέλω να γίνονται όλα γρήγορα και απλά.

Πάρης είπε...

OK,προσθεσε στον πρωτο διαλογο κολλητα εναν δευτερο για το ονομα που γραφει το κουδουνι (πρωτη, δευτερη, τριτη επαναληψη, spelling κατα γραμμα, "καπα λαμδα, οχι γαμμα καπα λαμδα", ναι, α μπραβο, γεια σας, ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ΖΩΟ!).

Εκτος απο 1-2 της γειτονιας που δεν μπαινουν στον κοπο να γραψουν ονομα πανω στην παραγγελια, ξερουν κατ'ευθειαν "αυτος με το γλωσσοδετη" και ησυχαζουμε και οι 2.

Καλως σας βρηκα και στο σπιτι σας :)

Ναύτης είπε...

ντελίβερι 10 λεπτα;
που ζεις;

καλησπέρα!

:)

Flonsavardu είπε...

πάρη καλώς σε βρήκα και εδώ! δικός μου είσαι και εσύ; έλα, μετά τις 100 φορές τα λέω νεράκι.

ναύτη εκεί που ζεις και εσύ!

kathysteras είπε...

Εγώ πάντα είχα μία σκοτεινή φοβία ότι όταν έφτανε η κρίσιμη στιγμή θα έλεγα ''ένα west κατοστάρι παρακαλώ''. Είναι ένα από τα παιδικά μου τράυματα τότε που με στελνε η μάνα μου για τσιγάρα. Δεν περάσα λίγα και 'γω.

Α και φυσικά οι παραγγελίες είναι άτιμο και ψυχοφθόρο πράγμα. Ιδίως όταν ξαφνικά δεν ακούς καλά και αρχίζει να μπερδεύεται η γλώσσα σου και ρωτάει και αυτή διάφορα και νιώθεις ότι παραβιάζετε η προσωπική σου ζωή. Και μετά τίποτα δεν είναι το ίδιο....

Mrs. Stulf είπε...

Don't eat junk food or you will DIE.

Να κάτι για να σπάσει τον πάγο για αύριο (xezo)

Flonsavardu είπε...

κάθυ, εγώ πιο μικρή δεν παράγγελνα σου λέω. καν. αλλά μετά πέρασα στο παν/μιο μωρέ συ, και οι παραγγελίες έγιναν καθημερινή ανάγκη. :/

dude, junk food is da shit!

kalo paidi alla... είπε...

Μια παραγγελία ήθελα να κάνω= η πιο άχρηστη τηλεφωνική έκφραση
Πλάκα έχει επίσης να παραγγέλνεις συχνά και ο άλλος να σε μαθαίνει και να σου προτείνει τι θα πάρεις κιόλας! :Ρ

Flonsavardu είπε...

ναι, είναι! αλλά το χειρότερο είναι το "να κάνω μια παραγγελία;". δηλαδή υπάρχει περίπτωση να σου πούνε όχι;

Crazy Tourists είπε...

Και πάνω που είχα αρχίσει να αναρρωτιέμαι τι απέγινες!!!

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

όχι, ζω εντάξει. :D

agit8d είπε...

Εγω μισω την αλλη εγκεφαλικα νεκρη διαδικασια:

- Καλησπερα σας, Fail Pizza, τι θα θελατε;
- Να κανω μια παραγγελια.
- Το τηλεφωνο σας;
- ΕΙΝΑΙ 2010, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΟΥ Ή ΤΟ PC ΣΟΥ;

Flonsavardu είπε...

και μένα μου τη δίνει τούτο, αλλά θα έχουν κάποιον λόγο που το κάνουν. νομίζω. δεν ξέρω, νομίζω πως μια μέρα είχα σκεφτεί ένα ικανοποιητικά καλό λόγο, αλλά τώρα δεν τον θυμάμαι.

rwmi's lonely way είπε...

@flons
υπαρχουν και χειροτερα απο τον Αλβανο πεφτουλα υπαρχει ο μαλακας ουμπερ ουμπερ τσαμπουκας ο οποιος εχει μια μαγκια μεχρι το ταβανι και μονο δεν δε βριζει που τολμησες να τον φερεις μεχρι εκει για να παραδωσει (φυσικα μολις γρυλισεις λιγακι και εσυ θυμαται οτι δεν τον παιρνει). Αλλα!! υπαρχουν και οι παραδισενιες στιγμες οπως απο το ποθενα ερχεται μια γλθκητατη κουκλιτσα ξανθια ντελιβερυ γκερλ (κουκλα ομως!! εμεινα!!) η οποια με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια δεν μπορεις να μην της δωσεις ολο το υπολοιπο απο το 20ρικο που εμεινε...(και ας μου ειχε αναποδογυρισει την πιτσα...χαλαλι της!!)

Legend είπε...

Εγώ πάντως όταν παραγγέλνω λέω αυτό κι εκείνο και τέλος... Δεν το συζητώ και πολύ και δεν με ρωτάνε και τίποτα. Εκτός απ'το κλασικό: θέλετε και τίποτα άλλο? ΌΧΙ!!! Αν ήθελα, είχα την ευκαιρία μου.

Άσε που υπάρχουν και πιτσαρίες που λες απλά κωδικό και δεν λες διευθύνσεις κλπ.

ΠΣ: Νομίζω ότι σε ρωτάνε για να βεβαιωθούν ότι όντως παίρνεις τηλ από τον αριθμό που τους λες, έχοντας δει τον αριθμό ήδη στην οθόνη και να αποφύγουν τις φάρσες.

anisixos είπε...

ελεος

anisixos είπε...

πως τολμας να αποδοκιμαζεις την ευγενεια; το' χεις καψει; και ειναι φανερο σε μενα οτι εισαι ρατσιστρια.

Μήκων η υπνοφόρος είπε...

πως τολμας να αποδοκιμαζεις την Flonsavardu; το' χεις καψει; και ειναι φανερο σε μενα οτι εισαι ερπυστρια.

Flonsavardu είπε...

ρωμί εσύ ζεις μεγάλες στιγμές στα ντελίβερι!

legend δεν το πολυκατάλαβα αυτό που είπες. δηλαδή παίρνεις από κάποιο τηλέφωνο το οποίο εμφανίζεται στην οθόνη του. υπάρχει περίπτωση, ακόμα και φάρσα να είναι, να μην ξέρεις το τηλέφωνο που καλείς; με μπέρδεψες.

ανήσυχε δεν αποδοκιμάζω την ευγένεια, είμαι υπέρμαχος της ευγένειας. αποδοκιμάζω τις περιττές κουβέντες. επίσης είχα κολλητή αλβανίδα στο λύκειο, οπότε σου φαίνεται.

παπαρούνε :D

Statler ή Waldorf είπε...

Τωρα τη λεξη Ρεθυμνο πραγματικα τι την ηθελες? Αχ βαχ... γεια ειπα? οχι...γειααααααα!

Εδω παντως παραγγελνεις απο το νετ...ουτε τηλεφωνα πληρωνεις και ουτε εχεις το αγχος ΄΄θα μου φτασουν τα λεπτα?''

Ε καλα λιγη ευγενεια δεν κανει κακο...μπορεις ομως να περιοριστεις στο γεια σας...ολα τ'αλλα ειναι περιττα...!

την καληνυχτααα μου
στατλερ

rwmi's lonely way είπε...

Ισχυει!! καλα την τελευταια φορα που χε σκασει ο τυπας ολο τσαμπουκα τυ δωσα 50ρικο και ολο υφος "μας γαμας ρε φιλε!!..πηγαινε να βρεις ρεστα μου κανει!!!" και αναβουν τα γλομπακια μου και του δινω και τσαμπουκαλεμενος το φαι πισω και τον στελνω στον διαολο....ακομα μετραω εκπτωσεις και συγνωμες απο το μαγαζι που παραγγελνω!! Οσο για την κοπελα δεν εχω να πω τπτ....μιζερουκλα περιμενα αγγελος εμφανιστηκε!! Μικρες χρες της ζωης.

Legend είπε...

Υποτίθεται ότι αυτός που παίρνει τηλ για φάρσα δεν ξέρει ότι βλέπουν τον αριθμό του και όταν τον ρωτάνε λέει έναν άσχετο αριθμό οπότε τον καταλαβαίνουν.

Επίσης ναι μπορεί να συμβεί να μην ξέρεις τον αριθμό από τον οποίο καλείς, για παράδειγμα εγώ είχα παραγγείλει πολλές φορές από την εταιρεία που έκανα πρακτική και δεν ήξερα ποιος αριθμός από όλους μπορεί να εμφανίζεται.

Τέλος υπάρχει και περίπτωση να παίρνεις από τηλ με απόρρητο αριθμό, να μην υπάρχει δηλαδή στον κατάλογο, οπότε εκεί σε ρωτάνε αναγκαστικά.

Ελπίζω να κάλυψα όλες τις περιπτώσεις!

(Σόρι για το πιο βαρετό κόμεντ έβερ αλλά ήθελα να το διευκρινίσω)

Flonsavardu είπε...

statler απ' ότι βλέπω θα το αναφέρω το ρέθυμνο για μερικά χρόνια ακόμη, δεν το γλυτώνετε!

legend όχι, καλά έκανες, εγώ δεν βαρέθηκα.

..οι οξύμωροι είπε...

Πωπω ρε συ.. Σχολιάζω τόσην ώρα και τελικά έρορ. Δεν ξαναγράφω τώρα, σπάστηκα. Φιλιά!

Flonsavardu είπε...

πω, σπάσιμο.

amalthia είπε...

Εμένα μου αρέσει πολύ όταν είναι ευγενικοί και αναλυτικοι, μόνο που αυτοί κάνουν τα περισσότερα λάθη και μετά εγώ ντρέπομαι να τους βρισω!

Εεεετσι ξέρω και εγώ να είμαι ευγενική... Και ηλίθια!!!

Να σου μιλήσω τώρα από την άλλη πλευρά,το χειρότερο αυτών που δέχονται παραγγελειες είναι κάτι μαλακες που δεν έχουν αποφασίσει τι ακριβώς θα πάρουν και αρχίζουν τα «όχι όχι σβηστε το αυτό,εμ κάτσε να ρωτήσω τη φίλη μου αν θέλει πατάτες,αχ αν θα πιω κάτι ;εεεεεεεεε όχι όχι έχω πάρει απ´το περίπτερο, να σας πω καεί πολύ η πουτανεσκα; Πόσα κομμάτια έχει;ηζυμη πως είναι;»

Σε καλυψα;

Flonsavardu είπε...

με κάλυψες. πάντα με καλύπτεις.

Masterpcm.. είπε...

Εμένα πάντως μου αρέσει μόνο το σημείο που τελικά φέρνουν το φαΐ.
Τις υπόλοιπες διαδικασίες τις ψιλογουστάρω. Λέμε και καμιά μαλακία και περνά η ώρα ευχάριστα.
Πρόκειται για εξαναγκαστική λειτουργία. Δεν θα φας αν δεν απαντήσεις στο (συνήθως) ηλίθιο ερωτηματολόγιο.
Σε αυτή την περίπτωση αφού υπάρχει τρόπος να το διασκεδάσει κανείς, γιατί όχι ;

Καλώς σας βρήκα.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ρε γαμώτο κι εγώ πάντα έλεγα "γεια σας θέλω μπλα μπλα μπλα" και μετά επειδή όοοολοι λένε "να κάνω μια παραγγελία?" ε τώρα το λέω κι εγώ.αλλά πραγματικά πόσο ηλίθιο παίζει να είναι??τι άλλο να θες να κάνεις δηλαδή? πω πω με υπερκάλυψες.

καλώς σε βρήκα :)

ΥΓ λέω να το κόψω το "μια παραγγελία".χα,θενξ για το reminder!

Flonsavardu είπε...

μαστερ πισί εγώ όποτε έχω προσπαθήσει να το διασκέδασω, συνήθως με πιάνουν τα γέλια και στο τέλος φοβάμαι πως δεν θα μου φέρουν το φαγητό, γιατί θα νομίζουν πως πρόκειται για φάρσα. :p καλώς μας ήρθες. :)

κορίτσι που ήθελες πολλά, πραγματι πολύ ηλίθιο! χαίρομαι που βοήθησα. :D
καλώς ήρθες και εσύ :))

Leviathan είπε...

merikes fores einai kalo na kaneis ti douleia sou apla...ta polla bla bla ta variemai apisteuta! :) kalimera!