Τετάρτη, 8 Σεπτεμβρίου 2010

Παιχνιδάκι αλά Ephee

Η Ephee είχε αυτό το παίγνιο στο βλογκ της και εγώ απήντηξα στα σχόλια και τώρα πρέπει να παίξω. Και επειδή με άρεσε, θα παίξω. Ναι. Και μετά οι υπόλοιποι που θα σχολιάσουν θα πρέπει να το παίξουν και αυτοί. Αλλά επειδή εγώ είμαι δημοκρατικός άνθρωπος και κάνω ό,τι γουστάρω, σας επιτρέπω να απαντήσετε και στα σχόλια, όχι σε δική σας ανάρτηση, και όχι μόνο οι 8 πρώτοι, όσοι θέλετε. Κοινώς άλλαξα τα φώτα στο παιχνίδι. Χα!  

1. Τι απαντάς όταν σου χτυπάνε την τουαλέτα;
"Άλλος". 
2. Πότε πιστεύεις ότι κόβεται η μαλακία;
Δεν ξέρω, όταν κόβεται και το σεξ, οι γυναίκες σε κάποια φάση μετά την εμμηνόπαυση δεν έχουν όρεξη για τέτοια, λάθος κάνω;
3. Έχεις πιάσει τους γονείς σου στα πράσα;
Τους έχω ακούσει, ουκ ολίγες φορές. Στα πράσα πράσα όχι.
4. Έχεις κατουρηθεί από τα γέλια;
Όχι.
5. Inside joke ή ανέκδοτα;
Inside jokes for the win. 
6. Η πρώτη σου φορά ήταν χάλια or what?
Δεν ήταν χάλια όχι. Ήταν "οκ". Δηλαδή ρε παιδί μου ντάξει, δεν ήταν τραυματική εμπειρία. Καλά ήταν. 
7. Κατουράς την ώρα που κάνεις ντους;
Άμα θέλω να κατουρήσω, κατουράω. Κάπου είχα διαβάσει ότι αν όλοι κατουρούσαμε όταν κάναμε ντους, θα σώζαμε τόνους νερό. Γι' αυτό να κατουράτε στο ντους, είναι καλό. 
8. Σε κυνηγάνε σε Αμερικάνικη ταινία..  τι κάνεις; 
Είμαι jumper και εξαφανίζομαι κάπου στο Παρίσι. 

Ερώτηση bonus:
ΣΕ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΠΑΝΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕΞ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ, ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ?
Εγώ θα το έκανα, τον πατέρα μου τον ρωτάς αν του σηκώνεται; 

Οι δικές μου ερωτήσεις τώρα! :)
1. Πότε ήταν η πρώτη φορά που αυνανίστηκες; (τι ευγένεια)
2. Σου αρέσουν τα σκυλιά ή τα γατιά;
3. Πλένεις κάθε μέρα τα δόντια σου;
4. Για ποια εμπειρία της ζωής σου ντρέπεσαι πιο πολύ;
5. Ποια είναι η πρώτη ταινία που σου έρχεται στο μυαλό και γιατί;
6. Σου αρέσουν τα φουντούνια;
7. Είχες ποτέ ερωτικές φαντασιώσεις με καρτούν;
8. Έχεις ευχηθεί για κανένα να ψοφήσει; 

Έφη απάντησε και εσύ! :)
Πάω για μπάνιο, φιλάκια. 

21 σχόλια:

Gogoth είπε...

τι σας εχει πιασει ολους σ'ολα τα μπλογκς με τα παιχνιδια;;;

εγω για να κανω εστω κονσιντερ το να παιξω πρεπει πρωτα να μαθω μερικα πραματα.
πρωτον, τωρα εμεις σε ποιο απ'τα δυο ερωτηματολογια πρεπει ν'απαντησουμε;
δευτερον, η στοματικη υγιεινη και τα φουντουνια τι ρολο παιζουν σ'ενα ερωτηματολογιο;
τριτον τι θα κερδισω απ'αυτο;

ΧΑ μολις εφτιαξα ενα ερωτηματολογιο! :)

Flonsavardu είπε...

είσαι cheater!

στο δεύτερο ερωτηματολόγιο. η στοματική υγιεινή και τα φουντούνια είναι κάτι που μ' ενδιαφέρει πολύ. θα κερδίσεις ένα φιλάκι για όταν θα σε δω. δηλαδή δύο που θα σου έδινα έτσι και αλλιώς, ματς μουτς και άλλο ένα δώρο!

amalthia είπε...

εμ..ερώτηση μπόνους εσύ δεν βάζεις?

1.στα 5 μου(σκεφτόμουν τους New Kids on the Block και μετά ερχόταν επίσκεψη και ο Michael Jackson)
2.τα ψαράκια
3.ναι,πρωι,βράδυ και μετά απο ποπ κορν.
4.για καμία,θα μπορούσα,αλλά χέστηκα.
5.Philadelphia με Τομ Χάνκς,η πρώτη σοβαρή ταινία που είδα σε σινεμά και δάκρυσα κιόλας.
6.μπα,είμαι του ποπ κορν.
7.ναι,με τη Druuna
8.για την γάτα της κολλητής μου..έλα πλάκα κάνω...

Gogoth είπε...

αυτα ειναι τρια φιλακια αγαπητη! πατε να με ριξετε στη μοιρασια!

νταξει αμα σε ενδιαφερουν τοσο πολυ κι αμα ειναι να με δελεαζεις με φιλια (που ξερεις τωρα τι δουλεμα περι λεσβιακων εχει να πεσει αλλα τεσπα) να σου πω.

επιχειρησα ν'αυνανιστω πρωτη φορα καπου γυρω στα 8-9 αλλα δε νομιζω οτι τα καταφερα, μου τη δινουν οι γατες γιατι μοιαζουνε με γκομενες και αγαπαω τους σκυλους γιατι μοιαζουνε με αντρες, δεν πλενω τα δοντια μου καθε μερα αλλα εχω γαμω τις οδοντοστοιχιες χωρις ουτε ενα σφραγισμα, ντρεπομαι για τη συναυλια του αγγελακα και αυτη την ιστορια την εχω πει δημοσιως στο δικο μου μπλογκ, παντα μου ερχεται το χεντγουιγκ στο μυαλο, λατρευω τα φουντουνια, δεν ειχα ποτε ερωτικες φαντασιωσεις με καρτουν και ειστε ανωμαλοι ολοι, και ναι εχω ευχηθει να ψοφησει καποιος αλλα στα ψεμματα.

ουφ, πρεπει να νιωθεις τυχερη και υπερηφανη, αυτο ηταν ενα απ'τα πιο βαρετα πραματα που εκανα ποτε. :)

Flonsavardu είπε...

amalthia ένα μόνο θα πω: 5 χρονών;;; τζιζ(ους)!

τζο είπαμε, 2 που θα σου έδινα έτσι και αλλιώς και άλλο ένα δώρο που μόλις κέρδισες! ούτε εγώ είχα ποτέ ερωτικές φαντασιώσεις με καρτούν, αλλά μ' ενδιέφερε να μάθω αν έχουν οι άλλοι. και ναι, νιώθω τυχερή και υπερήφανη!

spooky loner είπε...

ουφ!
προσπαθησα να απαντησω και δεν θυμομουν τιποτα.
ολο κατι κενα σκαγαν στον εγκεφαλο μου.
με το ζορι κατι εβγαλα...

1. Πότε ήταν η πρώτη φορά που αυνανίστηκες;
δεν θυμαμαι.
2. Σου αρέσουν τα σκυλιά ή τα γατιά;
και τα δυο. γατια πρωτα, και σκυλια σε πολυ κοντινη αποσταση.
3. Πλένεις κάθε μέρα τα δόντια σου;
ναι.
4. Για ποια εμπειρία της ζωής σου ντρέπεσαι πιο πολύ;
γιατι δεν θυμαμαι;
5. Ποια είναι η πρώτη ταινία που σου έρχεται στο μυαλό και γιατί;
κενοοοοοοοοοοοοο.
6. Σου αρέσουν τα φουντούνια;
και αυτα.
7. Είχες ποτέ ερωτικές φαντασιώσεις με καρτούν;
οχι
8. Έχεις ευχηθεί για κανένα να ψοφήσει;
ναι αμε.

τελικο συμπερασμα, εχω καψει τον εγκεφαλο μου.

kathysteras είπε...

1. Μαλλόν 12 επειδή στο γυμνάσιο άρχισα να προσέχω κώλους και βυζιά πιο πριν μέτραγε και φάτσα.
2. Cats rule...
3. Ναι
4. Δεν θυμάμαι είναι τόσες πολλές. Μάλλον θα κάπου θα μου είχε φύγει καμία κλανιά κλασικά.
5. Πάντα μου έρχεται το amelie βασικά.
6. Ναι
7. Όχι αλλά δεν θα με χάλαγε
8. Για άπειρους. Στο γυμνάσιο σκεφτόμουν κιόλας να είμαι σε μία ταράτσα sniper και να τους πετυχαίνω έναν, έναν. Όχι καλά είμαι τώρα αλήθεια ,αλήθεια μόνο όταν γίνομαι πράσινος λίγο να παρεκτραπώ.

Α, και gogoth μη μασάς όλοι έχουμε ξεφτιλιστεί (με την καλή έννοια) κατά περιόδους στο μπλογκ σου.

ephee είπε...

A, καλά... λοιπόν:

1. Δε θυμάμαι, τότε τα ταξί ήταν γκρί ρε!
2. Γατιά μακράν. Αρνούμαι να συμπαθήσω ον που γλείφει τα αρχίδια του και μετά θέλει να σου γλείψει και τα μούτρα
3. Ναι, και μετά τρώω σκορδα για την πίεση
4. Νομίζω μια φορά που μας κάνανε τσακωτούς να βουτάμε βινύλια.. χαλάλι η ξεφτίλα, είχαμε σηκώσει όλα τα συλλεκτικά πριν!
5. 24 Hour Party People (γιατί μ'έκανες και θυμήθηκα τα βινύλια)
6. Θεωρώ ανώμαλο όποιον δεν του αρέσουν
7. Ναι, με το Μπομπ Σφουγγαράκη, και μετά έπλενα τρεις ώρες το αμάξι.. (όχι)
8. Κάθε μέρα, για πολύ κόσμο, πολλές φορές, αλλά το στανταράκι της κατάρας το ξέρεις, μη λέμε τα ίδια.. ΚΥΡΑ ΛΙΤΣΑΑΑΑ!

ερώτηση bonus..
Ο πατέρας μου με βλέπει και αλλάζει πεζοδρόμιο, και η μάνα μου είναι 64. Δεν αξίζει ούτε τον κόπο ούτε τα ναρκωτικά..

Legend είπε...

1. Nομίζω ήμουν 13-14, ναι το ξέρω άργησα λίγο
2. Σκύλοι
3. Όχι. Τέρατα της στοματικής υγιεινής όλοι σας!
4. Είναι 2-3, στο δημοτικό είχα ξεράσει σε μία σχολική εκδρομή. Μέσα στο πούλμαν.
5. Stand by me. Μέσα στο top 3 των ταινιών της παιδικής μου ηλικίας.
6. Ναι.
7. Ναι. Η γκόμενα του ρότζερ ράμπιτ ήταν θεά! Αυτή που όταν την έβλεπε ο λύκος του πεταγόντουσαν τα μάτια έξω και η γλώσσα του γινόταν χαλι...
8. Αν εννοείς καρτούν, τότε το μπιπ μπιπ ή αλλιώς road runner. Θα ήθελα να βλέπω το κογιότ να το ΚΑΤΑΣΠΑΡΆΖΕΙ. Μακράν το πιο σπαστικό και υπεροπτικό καρτούν.

Flonsavardu είπε...

spookaki ναι, γατάκια πρώτα! :)) είσαι δικιά μου εσύ, όχι σαν τους άλλους τους κακούς.

κάθυ γατάκια ναιιι αγκέν! και ξέρουμε όλοι τι πορνοδιαστροφικός είσαι, σκέφτεσαι τον κάρτμαν σε ανήθικες στάσεις όλη την ώρα...

ephee γατιά ναι, φουντούνια ναι, αναγνώστες μου με κάνετε περήφανη!

legend επιτέλους κάποιος που απάντησε τη τζέσικα ράμπιτ... ε, ναι τώρα, ποιος άντρας δεν γουστάρει τη τζέσικα;

*Douli* είπε...

1.μαλλον παει πολυς καιρος γιατι δεν θυμαμαι.
2.τα σκυλια
3.ειμαι νευρωτικη σ αυτο το θεμα.πανω απο 10φορες τη μερα.
4.που γεννηθηκα,πρεπει να ημουν σιχαμα με τα αιματα.
5.σεβεν παουντς.αν το εχεις δει θα καταλαβεις.
6.οχι.
7.τα χριστουγεννα εξω απ τα χαροντς του λονδινου εχουν ενα μικι μαους που δινει δωρα της ντισνευ στα παιδακια.ειναι ΠΑΙΔΑΡΟΣ το παιδι μεσα απ τη στολη.κατ αυτην την εννοια λοιπον ναι ειχα φαντασιωση με καρτουν.
8.οχι.αλλα εχω ευχηθει να εχουν ευχηθει αλλοι για μενα.[οκ πλακα κανω]

Flonsavardu είπε...

douli δεν κάνει να πλένεις τόσες φορές τα δόντια σου παιδί μου! (πι ες μ' αρέσει το blog σου)

anisixos είπε...

Χαιρομαι που τωρα που επεστρεψα στη μπλογκοσφαιρα υπαρχουν ακομα τα μπλογκοπαιχνιδα.
Λοιπον οι δικες μου απαντησεις:

1.Στα 14.
2.Τα σκυλια φυσικα.Εχω και δικο μου.
3.Οχι.Το ξεχναω και βαριεμαι.Οσο κι αν ο μπαμπας εχει εμμονη με το θεμα αυτο.
4.Για τη δευτερη φορα που εκανα σεξ.
5.To inception επειδη αυτο ειδα προσφατα στο σινεμα.
6.Που τα θυμηθηκες;:P Τα ετρωγα παλια.
7.Οχι.
8.Οχι.

Flonsavardu είπε...

anisixe λίγο μεγάλος δεν ήσουν την πρώτη φορά που... ξέρεις. ;)

Manouli είπε...

Και εσύ ερωτήσεις;!!! Ε όχι! Σηκώνω τα χέρια μου ψηλά πια!

Απάντησα στον kathystera και στην amalthia για τα ερωτησοπαιχνίδια.

Θα αποχωρήσω λοιπόν και θα επανέλθω σε κανένα μήνα που -ελπίζω ότι- θα έχουν τελειώσει.

Δεν το περίμενα αυτό από εσένα Flo. You disappoint me girl...

(Η ερώτηση Νο7 τα σπάει!)

Flonsavardu είπε...

να με συγχωράτε κυρία μανούλι μου! θα φροντίξω να μην σας ξαναπογοητεύσω... :D (έλα τώρα, αφού κατά βάθος σου άρεσαν οι ερωτήσεις μου)

Manouli είπε...

Με άρεσαν, με άρεσαν!

Flonsavardu είπε...

το ξερα!

Διπρόσωπος είπε...

1. Πότε ήταν η πρώτη φορά που αυνανίστηκες;
Δεν θυμάμαι, άρα ήταν πολύ παλιά και μάλλον δεν αυνανίστηκα, απλώς κάτι υγράκια άρχισαν να τρέχουν από το πουλάκι μου και έπαθα ένα αρχικό σοκ, αλλά μετά έμαθα ότι δεν τρέχει μία και από τότε βγάζω συχνά αυτά τα υγράκια από το πουλάκι μου με τη θέλησή μου και γουστάρω κιόλας.

2. Σου αρέσουν τα σκυλιά ή τα γατιά;
Υπεραγαπώ τον σκύλο μου και αγαπώ τη γάτα μου.

3. Πλένεις κάθε μέρα τα δόντια σου;
Ναι.

4. Για ποια εμπειρία της ζωής σου ντρέπεσαι πιο πολύ;
Για το γεγονός ότι μία φορά πήγα να κλάσω και ψιλοχέστηκα. Δεν το πήρε χαμπάρι κανείς, αλλά εγώ ένιωσα τεράστιος Τζον Ρόμπαξ.

5. Ποια είναι η πρώτη ταινία που σου έρχεται στο μυαλό και γιατί;
Scarface για την τελευταία σκηνή.

6. Σου αρέσουν τα φουντούνια;
Ναιαιαιαιαιαιαι!

7. Είχες ποτέ ερωτικές φαντασιώσεις με καρτούν;
Ναι, σκέφτομαι ότι τον τρίβω στην καράφλα του Ελμερ Φαντ και ο Μπαγκς μού λέει "there something wrong with you, doc...".

8. Eχεις ευχηθεί για κανένα να ψοφήσει;
Ναι, αλλά όταν ψόφησε δεν το ξανάκανα.

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχα.

Loud Melody είπε...

Εντάξει λοιπόν, θα το κάνω κι εγώ!